Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Het klopt dat Toby dacht aan clubs die vorig seizoen hoger eindigden'

Laatste update:

Toby Alderweireld heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar het buitenland en komt mogelijk bij Norwich City terecht. The Canaries hebben zich officieel gemeld bij Ajax en de onderhandelingen over een transfersom zijn van start gegaan. Alderweireld had eigenlijk op een grotere club gehoopt, maar is benieuwd naar wat Norwich te vertellen heeft.

/

De ploeg van Chris Hughton eindigde in het afgelopen seizoen als elfde in de Premier League; het jaar daarvoor finishte Norwich als twaalfde. Voor Champions League-voetbal hoeft Alderweireld in ieder geval niet naar Norwich te gaan. "Het klopt dat Toby clubs in gedachten had die hoger eindigden, maar voor ons telt het volledige plaatje", zegt Vic Alderweireld, de vader van de Ajax-verdediger, in de Gazet van Antwerpen.

"Norwich heeft al één en ander gedaan waarmee het heel wat ambitie toonde", doelt Alderweireld senior op bijvoorbeeld de komst van Ricky van Wolfswinkel, die voor het hoogst betaalde transferbedrag uit de geschiedenis van de club werd overgenomen van Sporting Portugal. "Het zou dus te kortzichtig zijn om op voorhand 'nee' te zeggen, gewoon omdat ze vorig seizoen elfde werden. Wij kijken verder dan alleen de naam van de club. Het volledige plaatje telt."

Ajax zou 7,5 miljoen euro vragen voor de 24-jarige Alderweireld, die nog een eenjarig contract heeft. Bayer Leverkusen vond dat bedrag te hoog en koos voor Emir Spahic van Sevilla. "Leverkusen is op dit moment geen optie meer, al weet je nooit. Ik kan wel zeggen dat Leverkusen en Norwich de enige twee clubs zijn die zich op dit moment effectief gemeld hebben bij ons of bij Ajax", besluit de vader van Alderweireld. Zijn zoon speelde tot dusver 124 competitieduels in het eerste van Ajax.

Toby Alderweireld moet wachten op een grotere club dan Norwich City

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Blijf dan maar bij Ajax. Kan nooit wat worden als je tegen je zin gaat. Hij is ook nog niet zo ver ontwikkeld als Vertonghen destijds was.

9 juli 2013 om 12:06

Toch denk ik wel dat hij zou slagen in de middenmoot van de premier league. Hij heeft daar de kwaliteiten wel voor. Ik vind het dan ook raar dat er niet meer belangstelling is voor Alderweireld.

9 juli 2013 om 12:09

Ach, het duurt nog lang voordat de transferdeadline verstreken is. Ik denk dat hij er ook wel zou slagen, maar als hij hoopt op iets beters kan hij beter wachten of toch nog een jaar bij Ajax blijven.

9 juli 2013 om 14:45

Middenmoot noem je het. Tsja, Norwich zit er nu 1 jaar in meende ik. Is niet 1 van de sterksten in de PL, en kan zo weer naar beneden vallen volgend seizoen.

Als ik hem Alderweireld was zou ik toch gokken op categorie Spurs, Everton of Liverpool.

10 juli 2013 om 12:24

Ik denk dat hij zelfs bij een Subtopper (een club als Everton) zou slagen

9 juli 2013 om 12:07

Blijven is wat mij betreft geen optie. Deze jongen gaat niet bijtekenen dus zal bij Jong Ajax terrecht komen. Nu verkopen is de beste optie. Anders speelt ie straks voor een vorstelijk salaris bij Jong Ajax en loopt ie gratis de deur uit. No way!

9 juli 2013 om 12:11

Als van der Hoorn net zo'n blunders gaat maken als hij deed op het EK onder-21, dan zal het nog wel meevallen met Alderweireld bij Jong Ajax. Die zal echt z'n minuten wel maken in het eerste, zeker tegen de toppers uit de Eredivisie en in de CL.

9 juli 2013 om 12:12

Ik denk niet dat Toby zo in elkaar steekt en uiteindelijk wel bijtekent als er niks interessants komt. Hij wil toch ook mee naar het WK neem ik aan?

9 juli 2013 om 12:25

Probleem is dat als hij met een jaar bijtekent, dat hij dan het jaar erop in dezelfde situatie kan komen dat Ajax weer teveel geld vraagt waardoor clubs als Leverkussen afhaken en hij opgescheept zit met de Norwich City's van deze wereld.

Als hij verlengt, zou ik wel eisen stellen aan dat contract. Bijvoorbeeld slechts met een halfjaartje verlengen, of lage transferclausule waardoor hij goedkoop weg kan.

Over dat WK, ik moet het echt nog maar zien of hij uberhaupt wel zo vaak gaat banken als hij niet bijtekent. Maar zelfs al zou dat het geval zijn, zo'n Vermaelen behield ook nog z'n basisplaats terwijl hij al een paar maanden amper speelde bij Arsenal.

9 juli 2013 om 12:30

@t-alderweireld
Wat een zielig gezwets zeg. Dus op 1 wedstrijd schrijf je zo'n jongen af? Is Maher nu ook geen goed talent meer? Die speelde ook niet denderend. Terwijl hij en Van der Hoorn 34 wedstrijden hebbenuitgeblonken? Ik heb Alderweireld anders ook vaak genoeg zien schutteren hoor. Net als Vermeer, is dat nu ook een slechte keeper? Gelukkig zijn de Boer, Overmars en Stam wel bekwaam om iemand op zijn kwaliteiten te oordelen, in plaats van een zogenaamde 'voetbalkenner' die een keer zijn tv aanzet op het jeugd EK en anoniem zit te huilen op een voetbalforum.

9 juli 2013 om 12:31

Klopt, maar Vermaelen is wel beter dan Toby. Als hij bijtekent kan hij zich weer een jaar doorontwikkelen en CL spelen. Stel dat hij dan volgend jaar ook nog een goed WK speelt, dan komen de clubs vanzelf wel.

9 juli 2013 om 12:34

misschien is een jaar bijtekenen met gelimiteerde transfersom van 7 miljoen euro ofzo een goede optie?

9 juli 2013 om 12:36

Wat een overreactie weer. Zeg ik dat van der Hoorn er niks van kan? Nee, ik zeg alleen dat als hij weer staat te blunderen, zo'n Alderweireld snel weer basis staat. Is dat zo gek? Is dat zielig gezwets? Doe toch normaal man, je brengt dit weer helemaal off-topic met je onzin over voetbalforum dit, voetbalkenner dat. Zeg ik dat ik die jongen afschrijf? Nee, je leest weer verkeerd, moet je eens proberen, begrijpend lezen, is ook een kunst.

9 juli 2013 om 12:43

Vermaelen is momenteel wel beter dan Alderweireld ja, aan de andere kant. Wilmots bleef hem wel opstellen in het centrum, terwijl hij daar eigenlijk meer en betere concurrentie had dan Alderweireld zal hebben op rechtsback.

9 juli 2013 om 12:44

Denk eerder ergens tussen de 3-5 miljoen. Als je 7 gaat vragen dan haken de grote clubs weer af. Nu vraag Ajax blijkbaar 7.5 en Leverkussen vond dat al teveel geld.

9 juli 2013 om 12:45

Het is gewoon een kortzichtige reactie van je. Het laat ook zien hoe je naar spelers kijkt. Een kenner kijkt gewoon naar het geheel en niet naar 1 wedstrijd. Die jongen is 20 jaar? Mag je dan geen fouten maken? Je kan ook gewoon zeggen als die jongen net zo speelt als hij bij Utrecht het hele seizoen deed, dat je over de verdediging geen zorgen meer hoeft te maken Maar als jij het negatieve wilt benadrukken dan mag dat hoor.

9 juli 2013 om 12:48

Wat een onzin weer. Nogmaals, je leest totaal verkeerd en trekt daar je conclusies uit. Als van der Hoorn/veltman staan te blunderen, dan zal Toby zo weer basis staan, is dat dan zo'n gekke gedachtegang? Zeg ik daarmee meteen dat ik van der Hoorn afschrijf? Alderweireld is op dit moment gewoon een stuk verder dan van der Hoorn, zo gek is het dus niet als hij gewoon staat te spelen in toppers of in Cl-wedstrijden.

En over kenner gesproken, die twee wedstrijden waar ik hem nu op beoordeel was wel meteen tegen een tegenstander met niveau, allemaal leuk en aardig dat hij het leuk doet in de Eredivisie, maar in de CL ga je het bij lange na niet redden met van der Hoorn als die weer zo staat te spelen als op het Ek-21. Dan zou het van Ajax uit ook behoorlijk dom zijn om een Alderweireld op de bank te laten zitten terwijl je met van der Hoorn tegen een Europese topper staat te spelen.

9 juli 2013 om 13:34

Van der Hoorn komt te kort voor Ajax. Dat ziet een blinde met 1 oog nog wel. Alderweireld is ook geen geweldenaar, maar nog altijd 2 klasse beter. Ik hoop niet dat we Psv achterna gaan. Die kochten op een gegeven moment ook alleen maar "talentvolle" verdedigers ala Derijck. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.spelen met 1 matige verdediger is nog op te vangen, maar zodra een Blind of van Rhijn een terugval krijgt heb je een probleem. Ze hadden een eventueel vertrek van Toby beter intern op kunnen vangen met een Veltman/denswil. Die zijn imo talentvoller dan Van de Hoorn.

9 juli 2013 om 13:35

@t-alderweireld: Alsof een ervaren verdediger niet kan blunderen in een CL duel? Dat Alderweireld verder is dan van der Hoorn ben ik met je eens maar het is totaal geen garantie dat van der Hoorn fouten blijft maken tegen de toppers.
En als hij zo nu en dan wel een foutje maakt is het ook niet erg want daarvan kan je alleen maar leren.

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met Alderweireld omdat hij toch wel serieuse concurrentie krijgt en waarschijnlijk op termijn dan aan het kortste eind gaat trekken (als hij niet bijtekend) en dus haast wel moet vertrekken of bijtekenen. Maar als hij bijtekend voor een jaar zit hij volgend jaar weer in hetzelfde schuitje als dit jaar.

Benieuwd of hij het totaal plaatje dan van Norwich goed vindt om en dat als een volgende stap zou zien.

Offtopic: Wel grappig dat sommige mensen hier het leuk vinden om bij zo'n opbouw project wat een Norwich nu inzet aan mee te doen maar als een City of Psg/monaco het is dan is het meteen een speler die een geldwolf is. Toch grappig Norwich bouwt ook op alleen doet het langzamer dan die andere clubs met te rijke sjeiks.

9 juli 2013 om 13:46

Tuurlijk kan Alderweireld ook blunderen, dat heeft hij ook vele malen gedaan afgelopen seizoen. Maar zoals je al zei, hij is gewoon een stuk verder dan van der Hoorn op dit moment. Dan vind ik het niet zo'n gekke gedachtegang dat hij zelfs al tekent hij niet bij, waarschijnlijk gewoon gaat spelen in de CL en tegen toppers in de Eredivisie.

9 juli 2013 om 12:10

Dat zal ook nooit gebeuren.
Hij zal nooit bij een grotere club komen als Ajax.
Ze zullen wel veel meer betalen dat wel.

Het is gewoon niet zo een heel goede speler.
Hij voldoet net voor de eredivisie en zal het echt niet redden in een grotere competitie.

9 juli 2013 om 12:19

Wehave, je zal wel geen supporter van Ajax zijn want je schrijft echt onzin over een van de beste (opbouwende) verdedigers in de ED.

Mocht hij naar Norwich gaan zou ik dat zonde vinden maar aan de andere kant zou ik het ook begrijpen. Ze zijn wel met een ambitieus project bezig en hebben best aardige spelers aan hun, niet onaardige, selectie toegevoegd. Ze zijn 11e en 12e geworden in de beste competitie van de wereld. Zonder geldschieter zullen ze nooit tot de top behoren maar het kan voor Toby wel een mooie tussenstap zijn met een salarisverhoging. Het is alleen te hopen dat hij niet, zoals ze bij Leverkusen van plan waren, rechtsachter moet spelen. Ik zie hem het liefst 1 jaar bijtekenen en blijven met zoals Siem en Christian.

9 juli 2013 om 12:40

Nee ik vind het opzich wel een moment voor Toby om ajax te verlaten en een club als Norwich is dan wel niet zo hoog als Tottenham of Arsenal of zoiets dergelijks waar Toby waarschijnlijk op hoopt. Maar ik denk dat het goed is als hij daarheen zou gaan dan is hij waarschijnlijk vrijwel zeker voor een basisplaats en kan hij zich gaan bewijzen in de premier ligue.

Norwich is zelf dan misschien geen stap omhoog maar de premier ligue wel. Dat is toch de ligue waar je je in de kijker kan spelen. Hij kan dan altijd nog naar een betere club mits die goed presteerd!

Wacht nog een maand, er komen heus nog wel mooiere clubs aankloppen.

In eerste instantie zou ik verbaasd zijn als hij voor Norwich zou kiezen.

Anderzijds is hij klaar voor een nieuwe stap en heeft Norwich d.m.v. haar aankopen aangetoond ambitieus te zijn. Dus misschien is het ook wel mooi om een steentje mee te dragen zo een dergelijk project.

9 juli 2013 om 12:47

Ondanks de investeringen komen ze volgend jaar flink tekort voor de plekken om Europees voetbal. United, City, Arsenal, Chelsea, Liverpool, Tottenham, Everton zijn sowieso zeker sterker. Clubs als Swansea, Newcastle lijken mij ook zeker niet onder te doen voor Norwich. Alderweireld is niet zo goed als Vertonghen. Die is uiteindelijk een van de beste verdedigers van de Bpl. Maar Alderweireld is zeker wel een aardige verdediger en moet mee kunnen komen bij clubs in de subtop van Engeland. Norwich City is mijn inziens niet meer dan een middenmotor.

9 juli 2013 om 13:14

Ik ben het helemaal met je eens. En persoonlijk zou ik ook eerder voor Ajax kiezen, maar ik zou zijn keuze wel kunnen begrijpen. Te tonen ambitie en met de komst van Van Wolfswinkel en wellicht Toivonen zullen ze niet op de counter gaan spelen.

Bovendien begrijp ik ook dat clubs die in de subtop spelen in Engeland nog twijfels hebben bij Alderweireld. Hij is nog geen echte killer, heeft wel de potentie, maar is vaak nog te lief. Bij Norwich kan hij zich gaan bewijzen en harder worden, om later toch de stap naar de subtop te maken, want de potentie daarvoor heeft hij wel.

Norwich is toch wel een te kleine ploeg voor Toby vind ik.

Dan heeft Alderweireld toch niet zo'n goede zelfkennis.
Vertonghen en Vermaelen waren veel beter toen ze Ajax verlieten. Als Alderweireld met clubs als Tottenham en Arsenal in zijn hoofd had dan heeft hij het goed mis.

9 juli 2013 om 12:08

Precies. Alderweireld is geen topper en mag blij zijn dat er clubs als Norwich voor hem komen. Prima salaris, mooie competitie, alleen geen kampioenschappen....

9 juli 2013 om 12:50

Ik vind dat jullie Alderweireld toch wat tekort doen. Vertonghen is niet te vergelijken. Dat blijkt meteen 1 van de beste verdedigers in Engeland te zijn. Vermaelen heeft een zwak seizoen achter de rug, maar heeft daarvoor aangetoond een meerwaarde te kunnen zijn i de subtop. Hij werd niet voor niks aanvoerder van Arsenal. Alderweireld is geen wereldtopper en dat zal hij waarschijnlijk ook niet worden. Maar hij kan wel degelijk het niveau van de subtop in Engeland aan.

9 juli 2013 om 13:30

Vermaelen kende een veel sterker eerste jaar dan Vertonghen. Maar Vertonghen heeft zich wel bewezen in de middenmoot ja.

9 juli 2013 om 13:36

Hahah, waar heb jij het nou over?
Vertonghen heeft zich bewezen in de middenmoot?! Dat jouw ploeg voor de verandering weer eens op een redelijke positie terecht gekomen is betekent toch niet dat de plaats daaronder middenmoot is? Sowieso subtop. Daarbij was Vertonghen een dragende speler, bijna vanaf het begin af aan.

9 juli 2013 om 13:41

@persiangooner, ik weet dat er enige rivaliteit is tussen Arsenal en de Spurs, maar om Tottenham nou middenmoot te noemen vind ik lachwekkend. Je zevert de laatste maanden wel vaker, terwijl je eerst altijd zinnige dingen te zeggen had. Valt me toch wel een beetje tegen...

Vermaelen had inderdaad een sterk seizoen, maar of het nou een beter seizoen was dan dit jaar voor Vertonghen betwijfel ik. Vertonghen komt op mij wel wat sterker over. (mede door zijn lengte en snelheid) Opbouwend is hij altijd al beter geweest.

On: Toby mag de schoenveters van Vermaelen en Vertonghen niet eens strikken. Hij kan beter eerst de man worden bij Ajax, voor hij naar het buitenland vertrekt. Dan heeft hij wellicht ook wat meer en betere opties.

Wat ik me dan gelijk ook afvraag. Waarom toont Sevilla geen belangstelling in Alderweireld? Zijn met Spahic een goede verdediger kwijt geraakt en Toby zou daar prima passen. Lijkt me toch een hogere stap ten opzichte van Norwich City.

Verder zou ik Toby het liefst zien in de Bundesliga. Omdat dat een van de betere competities is op dit moment en er op dit moment in Duitsland goed voetbal wordt gespeeld door de meeste ploegen. Uitzonderingen daargelaten. In Duitsland heeft met het 4-3-3 ook uitgevonden maar dan meer op een totaalvoetbalachtige manier.

Ik denk dat veel mensen vergissen hoe groot Norwich is.
Het koopt Ricky van Wolfswinkel voor 10 miljoen, Waarschijn kopen ze fer voor een miljoen of 7 en daarbij nog Toivonen voor 5 miljoen. Mochten ze onderhandelen met Ajax zal er ook een bedrag van rond de 7 miljoen mee gemoeit zijn... Dat zie ik een andere nederlandse club niet uitgeven.
Je speelt wekelijks tegen sterke tegenstanders. En het salaris zal wel meer zijn dan bij Ajax..
Natuurlijk is het geen Chelsea of City maar een seizoen goed draaien bij Norwich en iedereen staat voor je in de rij....

Ik snap nog steeds niet waarom clubs bij PSV waanzinnige bedragen neerleggen voor de spelers maar er bij Ajax niet of nauwelijks interesse is in de sterkhouders Eriksen, Alderweireld etc, welke 3x op rij kampioen zijn geworden en veel CL ervaring hebben.

9 juli 2013 om 12:18

Suarez, Vertonghen en Van Der Wiel zijn enkele spelers die verkocht zijn voor grote bedragen afgelopen paar jaar

Verder vergeten mensen weleens dat Mertens het meeste rendement in de Eredivisie had de afgelopen paar jaar. Lens is vaste international dus speelt zich sneller in de kijker. Maar Kiev is nou ook niet zo'n stap voor uit Eriksen speelt pas 1 jaar echt goed, maar nog steeds wisselvallig. Alderweireld is gewoon geen wereldtop, evenals De Jong. Degelijke spelers, maar geen echte uitblinkers.

9 juli 2013 om 12:30

Ach, ik ga er niet om rouwen. Dit team lijkt toch redelijk bij elkaar te blijven. Daarnaast worden er talenten aangetrokken. Geld hebben we zat, dus wat dat betreft staan de zaken er goed voor in Amsterdam. Laat psv maar leeggekocht worden.

Als Alderweireld zich gewoon bewijst bij Norwich zal hij heel snel de stap hogerop kunnen maken binnen de Premier League. En als Norwich zou degraderen maar Alderweireld toch een redelijk seizoen zou spelen komt het helemaal in een stroomversnelling.

Zou me zwaar teleurstellen als hij naar Norwich gaat, blijf dan gewoon nog een jaar bij Ajax.

Het is redelijk arrogant van Alderweireld als hij denkt dat hij weg 'moet'. Zolang er geen Champions League clubs zich melden heeft hij eigenlijk geen reden tot vertrek.

Niet echt een verbetering. Speelt niet voor de prijzen.
Alleen de competitie en het geld zal stukken beter zijn.

Zou nog even wachten

Spanje lijkt me eigenlijk een veel beter land voor hem.. Zal me niet verbazen als Sevilla opeens voor hem zal aankloppen.

Het zal er vrees ik niet beter op worden voor onze vrind Alderwereld. Als hij Norwich afzegt (wat ik als zijn absolute plafond zie) zullen de clubs er louter minder op worden. Wellicht dat hij dan in een Hongarije of Griekenland zal terechtkomen. Maakt allemaal niet uit, ook daar betalen ze goed en is het prima toeven (veel zon, goed eten, mooie dames etc. etc).

9 juli 2013 om 12:33

Norwich is absoluut niet het plafond voor Alderweireld. Kan zich rustig doorontwikkelen en na een goed WK met Belgie de grote klapper maken.
Goed voetballende verdedigers zijn erg gewild in Engeland!!
Goeie keuze Toby en veel succes.

Ik denk dat ie daar mooi kan meekomen. Goede club voor hem

Norwich City is een geschikte club voor Alderweireld. Omdat het Engeland is ga je altijd een stapje hogerop en Ajax is ook niet alles. Norwich City is natuurlijk een veel mooiere club en daar kan Alderweireld zich in de kijker spelen als hij het daar goed doet. Hogerop dan Norwich City zou Alderweireld denk ik niet aankunnen tenzij hij daar nog door kan groeien. In Engeland verdedigen is een grote uitdaging op zich.

@T-Alderweireld
Ik heb Toby anders ook vaak genoeg in z

Als het bij deze interesse blijft, zou ik nog voor 1/2 jaar bijtekenen en gaan voor overwintering in de CL met Ajax. Dan heb je de "zekerheid" dat er een hogere club zich bij Ajax gaat melden.

Ik heb het idee dat Alderweireld persé weg wilt. Net als Vertonghen, maar bij hem was het duidelijk dat hij was uitgeleerd bij Ajax. Alderweireld kan naar mijn mening nog bijleren, met name in de CL duels en met Frank en Jaap als trainers, maak je ook nog eens belangrijke stappen. Verder moet hij prominenter aanwezig zijn op het veld, misschien 1 jaar bij Ajax blijven, zou hem goed doen. Net als Eriksen je contract verlengen zodat de club er ook nog iets aan verdiend, want eerlijk is eerlijk, Ajax heeft Alderweireld uitstekend begeleid in al die jaren.

Verlengen en CL spelen of degradatievoetbal met Norwich of soms toch met Jong Ajax de Jupiler League in? van mij mag ie gaan een club als Ajax is gewoon het plafond voor een speler als Alderweireld helaas denkt ie er zelf anders over

ik zou gewoon wachten op een betere club en anders gewoon het laatste contraktjaar afmaken bij ajax zonder bij te tekenen.

als ie dat duidelijk maakt bij ajax zullen zij heel snel met die belachelijke prijs gaan zakken/

door een belachelijke prijs te vragen heeft toby dus al een paar transfers door de neus geboord zien worden en dat lag enkel en alleen aan ajax dus.

denk je nou echt dat hij nou nog zo blij daar is en zal bijtekenen? echt niet

die gaat deze transferperiode goedkoop weg of loopt volgend seizoen transfervrij de deur uit

aan ajax de keuze dan he

9 juli 2013 om 13:01

Dat kan hij zich niet veroorloven met het oog op het WK. Als hij niet bijtekent en bij Ajax blijft gaat hij weinig spelen, mede omdat vd Hoorn ook al is gehaald.

9 juli 2013 om 14:10

Anders hou jij je interesse bij Groningen want je raaskalt maar wat. Er is geen belachelijke prijs gezet door Ajax, er is helemaal geen prijs gezet aangezien hij niet op een transferslijst staat. Welke transfers zijn ook door zijn neus geboord? Enige concrete interesse was Leverkussen, maar omdat Toby zelf er zo lang over doet, heeft Leverkussen een ander talent binnengehaald, dat ligt dus niet aan Ajax, maar aan een twijfelende Toby. En hij twijfelt, omdat hij het bij Ajax goed heeft, topploeg in de competitie, Cl-deelname en uitzicht op zijn plek bij België.

Aan Toby de keuze dus hé, of hij gaat naar Norwich, of hij tekent bij. Ajax is allang duidelijk geweest, niet vertrekken en niet bijtekenen, betekent banken. Niet vertrekken en wel bijtekenen, speelt hij gewoon. Vertrekt hij alsnog, dan is het aan Ajax en de club die hem wilt om over een prijs eens te worden.

9 juli 2013 om 14:43

er is door ajax aan leverkusen een bedrag van 7.5 miljoen geeist, dus zeg niet dat er geen prijs door ajax is genoemd.

het is belachelijk dat een club een speler op deze manier chanteerd om te vertrekken of bij te tekenen.

leverkusen wat geintresseerd en ook wat clubs uit engeland waaronder norwich.

ze hebben er allemaal vanaf gezien door de belachelijke eis van 7.5 miljoen die ajax eiste.

alleen norwich is nog niet afgehaakt tot nu toe.

ajax zelf doet het zelfde he, belachelijke bedragen bieden aan heracles voor zowel duarte als voor die keeper van heracles.

3 ton bieden voor Duarte en gelijk erbij zeggen dat het een 1 malig bod is die ze kunnen accepteren of niet.

tis gewoon een speler de kop proberen gek te maken waarna een club dan overstag dient te gaan omwille van de speler.

en dat geintje heeft ajax al zovaak geflikt, denk maar terug aan suarez en silva toen.

speler benaderen zonder dat de club op de hoogte was tijdens hun vakantie en ze aanzetten tot werkweigering en via een abitragezaak proberen een transfer te krijgen.

en ajax maar roepen dat ze daar dan niks mee te maken hadden, terwijl de huisadvokaat van ajax de beroepen toen behartigde van de spelers.

als ik toby was liet ik het er opaan komen en als de transferperiode voorbij is en hij mag alleen bij jong ajax spelen, dan abitragezaaak aanspannen, gegarandeerd dat hij in het gelijk word gesteld aangezien ajax dan moet hard maken dat hij vanwege niet willen verlengen van contrakt terug gezet is naar 2e.

gaan ze gegarandeerd de boot in, want chantage is nog steeds strafbaar volgens de wet, en dat is pcies wat ajax aan het doen is, een speler chanteren om bij te tekenen

Laat Toby alsjeblieft niet zo stom zijn om dit te doen! Laat hem dan nog maar een jaartje rijpen bij Ajax, kan die dadelijk naar een mooiere club als Liverpool of Tottenham!

Natuurlijk willen ze horen wat nwcity te bieden heeft . Het geld is zo verleidelijk dat je verblind wordt voor je echte ambities.

Verbazingwekkend dat er zo weinig interesse is in Ajax spelers, aangezien ze toch 3 keer op rij kampioen zijn geworden.
Alderweireld moet gewoon nog een jaar bij Ajax blijven, mits dat niet betekent dat hij voor Jong Ajax moet spelen.
Ik verwacht echter dat Ajax hem toch gaat pushen om voor Norwich te kiezen als hij zijn contract niet wil verlengen, maar dat is niet geheel onbegrijpelijk.

Straks degraderden ze na 1 seizoen speel je een seizoen PL en dan weer Champions Chip kan je beter bij Ajax strijden voor het kampioenschap en dit seizoen Champions League spelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren