Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Bojan stond positief tegenover Feyenoord en PSV, hij moet spelen'

Laatste update:
/

Bojan Krkic is momenteel een van de meest gewilde aanvallers van Europa. De aanvaller van Barcelona is een optie voor Feyenoord en PSV, terwijl Ajax ook in de markt is. De interesse uit Amsterdam is echter minder concreet. Ronald Koeman en Phillip Cocu hebben namelijk al telefonisch met Bojan gesproken.

"Daar stond hij positief tegenover", zegt zaakwaarnemer Alexander Bursac in gesprek met het weekblad Voetbal International. "Alle interesse is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk blijft het een speler van Barcelona. Zij moeten erover beslissen." Bojan speelde de afgelopen twee seizoenen op huurbasis voor AC Milan en AS Roma. Bij Barcelona heeft de aanvaller met Servische roots nog steeds geen uitzicht op speeltijd.

Een verkoop aan een Nederlandse club lijkt uitgesloten, een verhuur lijkt logischer. "Dat denk ik ook", vervolgt Bursac. "Maar ik kan natuurlijk niet in de buidel van de Nederlandse clubs kijken. Hij beseft dat hij moet spelen. Niet een helft, maar het hele seizoen. Nu heeft hij die garantie natuurlijk ook niet in Nederland, maar hier heeft-ie wel meer potentie om weer te spelen."

Speelt Bojan Krkic komend seizoen in Nederland?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is Bojan niet goed te gebruiken als buitenspeler? Anders snap ik de interesse van Feyenoord niet helemaal aangezien Bojan wil en moet spelen en hij anders de back-up voor Pelle wordt.

3 juli 2013 om 10:39

Ik geloof dat hij wel op de vleugel kan, en een speler van Barcelona staat niet mis bij Feyenoord (of Ajax of Psv)

Rare poll weer trouwens!! Het zou ook kunnen dat hij niet naar Nederland komt ? !

3 juli 2013 om 11:27

Niet alles van Barcelona is top kijk naar cuenca. Heeft nog weinig laten zien en Zelfs tamata was hem helemaal de baas.

3 juli 2013 om 11:46

De vraag is idd een beetje raar bij die antwoorden. Of die antwoorden raar bij de vraag

Ben benieuwd waar hij eindigt. Zie de toegevoegde waarde niet echt als je Depay, Bakkali, Locadia, Matavz, Narsingh, Jozefzoon en Wijnaldum hebt.

3 juli 2013 om 11:50

Nadat hij een jaar er uit is geweest. Oordeel pas in december ofzo

3 juli 2013 om 13:48

Als Bojan naar Nederland gaat zet hij maar liefst acht stappen terug! PD is nu 2e en de Eredivisie staat 9e..

Maar ik zou hem graag bij Feyenoord willen zien, misschien kan hij Feyenoord wel naar de Coolsingel leiden!

3 juli 2013 om 18:09

Wat zegt dat nou. Nederland staat trouwens 8e dacht ik. En als je bij Ajax Champions League speelt of je speelt onderin in Spanje, nou dan kies ik voor Ajax!
PSV is volgens Cocu opzoek naar doelpunten dus voor hun misschien ook een optie. Of Bojan naar Feyenoord wilt weet ik niet. Spelen in mijn ogen toch een stapje onder Ajax en Psv.

3 juli 2013 om 10:44

Bojan kan prima op een links of rechtsbuiten positie spelen. Met Pelle in de spits en Schaken op rechts kan je Bojan prima gebruiken als een linksbuiten die naar binnen trekt. Aangezien Boetius nog een tijdje geblesseerd is en Fernandez weg moet. Een logische keuze.

Bij PSV weten ze toch niet meer wat ze aan het doen zijn. Met Depay, Locadia, Matavz, Narsingh, Jozefzoon heb je al 5 voorhoede spelers. Bedenkend dat Bakkali en Wijnaldum ook nog op de vleugels kunnen spelen heb je 7 spelers. Bojan zou nummer 8 zijn. Maar met externe investeerders groeit het geld aan de bomen ofzo.

De enige club die hem eigenlijk echt nodig heeft is Ajax, omdat deze heel hard op zoek zijn naar een goede rechtsbuiten met scorend vermogen. En als er iemand scorend vermogen heeft in een aanvallend team dan is het Bojan wel. Bojan + Cuenca voor een miljoen of 7 a 8 zou echt geweldig werk zijn. Cuenca is dan nog geblesseerd maar die jongen is echt ongelofelijk goed. Alleen mensen oordelen op zijn 3 wedstrijden in de eredivisie.

3 juli 2013 om 11:51

@de-lano,

Bojan speelde bij Barcelona ook vaak op links vanaf het moment dat Messi naar de spits ging. Echter gaat Bojan nooit naar binnen maar altijd naar buiten en richting de achterlijn.
Ik zie Matavz nog wel vertrekken bij Psv. Dus voor in de spits zou Bojan dan geschikt zijn. Dit is ook zijn oorspronkelijke positie. Als Bojan alleen te huur is voor Nederlandse clubs (in verband met niet toereikend budget) vind ik PSV een hele logische keuze. aangezien Locadia en Depay zich nu aan het gewenste niveau beginnen op te trekken zullen ze er nog niet altijd staan. Dit verwacht ik wel van Bojan. Persoonlijk ben ik over Jozefzoon niet te spreken. Leuke speler voor als een ander geblesseerd is. Maar zie hem niet als basisspeler dit seizoen.

3 juli 2013 om 14:22

@delano

Je denkt en praat als Marc Netto, ben jij Overmars misschien ? Denk je nou echt met je volle verstand dat Barcelona Bojan en Cuenca gaat verkopen voor 7 a 8 miljoen euro ? Nu niet, nooit niet.

3 juli 2013 om 21:21

@de-lano
Ik denk dat Ajax het salaris niet wil betalen. PSV juist wel.

3 juli 2013 om 11:44

Ik denk dat hij ook in Nederland prima als spits of als nr 10 kan spelen. In het geval van Feyenoord zou dat dus om Pelle heen zijn. Vergeet ook niet dat Pelle is opgegroeid in een 4-4-2 systeem en dus het de variatie ook groter maakt voor Koeman om te switchen.. Kan die aan een plan B werken

Het zou wat zijn. Bojan in Nederland. Daar had twee jaar geleden niemand aan gedacht.

Toch blijft het een jongen me talent. Ik zou het niet erg vinden als ie naar PSV komt.

3 juli 2013 om 10:32

Daar had eergisteren nog niemand aan gedacht.

Zal wel niet doorgaan als er echt zoveel interesse is voor hem. Ik zou hem wel graag bij Feyenoord zien.

3 juli 2013 om 10:41

Ik zou hem alleen halen als Pelle vertrekt. Anders is Bojan veel te duur.

3 juli 2013 om 10:46

Bojan kan prima vanaf de zijkanten spelen. Feyenoord (en elke eredivsie club) gaat er sowieso flink op vooruit als Bojan komt.

3 juli 2013 om 10:33

Ik snap het beleid van PSV totaal niet, waarom hebben ze een spits nodig ? Ze hebben Locadia en Matavz, oke en als Matavz weggaat hebben ze vast wel iemand anders uit de jeugd. En maar kopen en kopen, zo zul je zien als ze weer geen kampioen worden dat de jeugd niet de kans zal krijgen, aangezien ze weer spelers zullen aantrekken.

Persoonlijk hoop ik dat Bojan in Barcelona blijft als stand-in. Hij kan zich daar beter ontwikkelen dat met alle respect in de Eredevisie, door alleen al mee te trainen met Barcelona.

3 juli 2013 om 10:37

Onzin
Ervaring doe je op in Wedstrijden niet op trainingen.
Je leert dus meer in de eredivisie spelend dan trainen bij Barca

3 juli 2013 om 10:38

Bojan kan denk ik ook wel van de zijkant spelen. En daar kan PSV nog wel iemand gebruiken. En zoals ik zei, het is een jongen met veel talent. Hij zal zeker bij de beste van de Eredivisie horen als ie daadwerkelijk komt. ´

Maar voor zijn ontwikkeling is de Eredivisie misschien niet de beste optie. We zullen wel zien wat ie doet.

3 juli 2013 om 10:40

@ albetrino

Onzin ? Hij zal heus wel aan spelen toe komen in Barcelona, dus zal hij naast het trainen met betere spelers zich ook ontwikkelen in de wedstrijden die hij zal spelen.

3 juli 2013 om 11:30

Hij zal heus wel aan wat speelminuten komen bij Barca.

Maar een heel seizoen spelen en CL (bij Ajax) zal nog beter voor hem zijn.

Verkoop is niet realistisch,maar verhuur wel natuurlijk.

Mocht hij naar NL komen dan lijkt mij Ajax de beste optie obv het spelsysteem, de trainer, CL voetbal, en simpelweg het feit dat Ajax hem persoonlijk ook het meeste aanspreekt: is toch de grootste club in het Nederlandse voetbal.

Allemaal leuk en aardig maar een Nederlandse club kan zijn salaris toch niet ophoesten?

3 juli 2013 om 10:31

Ik neem aan dat ze daar al over hebben nagedacht voordat ze hem bellen en concreet worden over een (tijdelijke) overgang. Dat 'tijdelijke' is denk ik de sleutel in deze. Ze willen hem vast huren zonder het gehele salaris over te nemen.

3 juli 2013 om 10:33

Gewoon een buitenlandse investeringspartij erbij vragen joh, is toch geen probleem?

Mag het antwoord nee ook een optie worden?

Een speler van 23 huren, die waarschijnlijk een flinke bak salaris moet ontvangen - en die bovendien de afgelopen 5 seizoenen nooit meer dan 8 keer gescoord heeft. Dat lijkt mij voor geen enkele van de Nederlandse clubs echt verstandig beleid...

3 juli 2013 om 10:41

En toch namen Feyenoord (2 maal) en AZ die gok en zoals we allemaal weten is dit heel goed verlopen.
Ik zou als clubzijnde echter wel een soort clausule in het huurcontract laten opnemen. Óf salarisvrij óf een percentage wanneer deze speler verkocht gaat worden na 1 seizoen in de Eredivisie.

Nu is er namelijk ook interesse in Altidore en Pelle en worden bedragen van 10 miljoen genoemd.
Barcelona gaat dat nu never nooit vangen voor Bojan, wie weet na 1 seizoen Eredivisie...

Het maakt het in ieder geval aantrekkelijk voor topclubs om spelers die op een dwaalspoor zitten, te stallen in Nederland.
Alleen moet hier ook wel iets tegenoverstaan voor de Nederlandse clubs vind ik.

3 juli 2013 om 10:45

Dat klinkt al beter als Pellè vorig seizoen en dat is uitstekend beleid gebleken.

3 juli 2013 om 10:52

Pelle krijgt (naar ik aanneem) geen 3 miljoen aan salaris.

3 juli 2013 om 11:07

Ik denk ook niet dat Bojan dat gaat krijgen van een club in Nederland. Hij moet inleveren of Barcelona moet een deel zelf blijven betalen.

3 juli 2013 om 11:18

3 miljoen? Afgelopen jaar verdiende hij 1 miljoen bij AC Milan. Daar zouden PSV en Ajax eventueel aan kunnen voldoen, als hij zelf iets inlevert is een salaris van 7-8 ton toch niet ondenkbaar? Liever Bojan voor 8 ton dan Engelaar voor 1,7!

3 juli 2013 om 11:32

Ik geloof best dat hij salaris wil inleveren om aan spelen toe te komen, maar meer dan 2/3 inleveren? En daarmee nog steeds de best verdienende speler van zijn nieuwe club te zijn? Dat lijkt mij geen verstandig beleid.

En ja, Feyenoord heeft recentelijk drie keer een gouden greep gehad met huurspelers (miyaichi, Giudetti, Pelle). Maar vergeet de mindere successen als Smolov, Lumb, Elabdallaoui, Babovic etcetera niet.

Of de door PSV gehuurde Berg? Of de toppers van Ajax, Cuenca, Kerlon, Ze Roberto?

3 juli 2013 om 12:40

Mochten ze tegenvallen is het financiele risico met huren juist heel laag. Bevalt hij niet, dan is hij na de zomer (of zelfs in de winter zoals bij Ellabdelloui) weer eg en heb je er verder geen kosten meer aan.

3 juli 2013 om 13:33

Smolov, Lumb en Babovic zijn nog uit het tijdperk van Beenhakker en Been. Die hebben helaas alles fout gedaan wat er fout zou kunnen gaan.
EL Abdellaoui is helaas niet geslaagd daar heb je gelijk in mar Pelle, Guidetti en niet te vergeten Bakkal zijn gewoon een schot in de roos geweest. Ryo ook maar dat was volgens mij ook nog onder Been en Beenhakker maar daar twijfel ik nu over.

Ik zou het toch wel een stunt vinden als hij daadwerkelijk in Nederland aan de slag gaat. Sowieso zou hij voor elke Nederlandse club een versterking zijn. Hij is in mijn ogen dan ook beter dan Boetius/schaken, Boerrigter/sigthorsson, Narsingh/depay/matavz. Hij is in mijn ogen ook beter dan Pelle, maar voor Feyenoord zou het beter zijn om Pelle te laten staan. Ik hoop dat hij naar Ajax komt uiteindelijk.

Zou geweldig zijn als hij naar Feyenoord komt. Dan heb je voorin gelijk veel meer keuze. Hij zou vanaf links kunnen maar ook als soort van 2e spits om Pelle heen, of als diepe spits i.p.v. Pelle wanneer hij geschorst of geblesseerd is. Zo kan Koeman veel meer rouleren.
Alleen ben ik bang dat hij eerder zou kiezen voor PSV of Ajax( als zij concreet worden) aangezien hij daar Champions league kan spelen( als PSV zich plaatst).
Als hij überhaupt natuurlijk wel naar Nederland komt
Maar laten we het hopen, zou fantastisch zijn, blijft natuurlijk een aardig grote naam ook al heet hij het nog steeds niet helemaal laten zien.

3 juli 2013 om 10:36

Ik denk dat Feyenoord toch een streepje voor heeft. Koeman had vorig jaar ook al contact met Bojan en zijn vader en was toen ook al bijna naar Feyenoord gekomen. Zou toch fantastisch zijn als Bojan naar Feyenoord komt. Ik ga er alleen niet van uit, het zou te mooi om waar te zijn.

3 juli 2013 om 13:22

Ik denk het niet, Champions League is belangrijk voor Krkic zn ontwikkeling. Denk dat Barca het daar ook mee eens is.

3 juli 2013 om 10:57

Persoonlijk denk ik dat Feyenoord in ieder geval ten opzichte van Ajax een streepje voor heeft. Ajax heeft een veel bredere selectie dan Feyenoord, waardoor het uitzicht op speeltijd ook minder voor hem zal zijn. Hij zou direct linksbuiten gezet kunnen worden, schaduwspits(ala Immers) of diepe spits bij een afwezigheid van Pelle. Ik denk dat Koeman naar een soort 4-4-2 zou gaan met Pelle en Bojan in de spits, en dan Schaken als een soort halve rechtsbuiten/middenvelder laten spelen. Wanneer JPB weer terugkomt kan dit natuurlijk weer veranderen.

Een nadeel is toch wel dat hij wat minder bravoure heeft dan Pelle en Guidetti

3 juli 2013 om 12:42

Ik denk ook dat het te mooi is om waar te zijn ja. Maar het zou wel fantastisch zijn. Dan staat hij gewoon linksbuiten totdat Boetius terug is. Zodra die weer fit is zou ik hem op rechts zetten i.p.v. Schaken. Ik verwacht niet dat die nog beter gaat worden.

Als ze naar de afgelopen jaren kijken moeten barcelona voor feyenoord kiezen hier is ook het talent van guidetti ontdenkt en pelle scoort er ook opeens op los voor zijn ontwikkeling zou ik voor feyenoord kiezen zij maken spelers echt beter

3 juli 2013 om 10:48

als bojan weer in vorm wil komen dan is feyenoord de beste optie. kijk maar naar spelers van de laatste 3 jaar: myachi, pelle, guidetti

En dan komt er vervolgens een club uit een meer aansprekende competitie en dan weten we allemaal wel waarvoor hij kiest.
Niet geslaagd bij barcelona (wat op zich nog te begrijpen is), niet geslaagd bij Roma, en niet geslaagd bij Milan.
Deze jongen is 22 jaar en moet nu gaan spelen, Tussen Barcelona en PSV en Ajax zitten alleen nog heel veel clubs uit aansprekendere competities en kapitaalkrachtigere clubs natuurlijk die moeiteloos aan de salariseisen kunnen voldoen.
ik denk dat hij op zich best wel interesse heeft om hier te komen voetballen maar als er straks clubs uit Spanje, Engeland of Duitsland komen uit de subtop dan zijn we waarschijnlijk kansloos om deze jongen naar Nederland te halen. We kunnen natuurlijk niet verwachten dat barcelona zomaar 75 van zijn salaris blijft betalen omdat Koeman en Cocu het zo graag willen.

Dit moet Bojan niet doen want deze overstap brengt zijn niveau omlaag. Hij moet ergens anders aan de bak wil hij zijn oude vorm terugkrijgen.

Zou wel mooi zijn, wordt de Nederlandse competitie dan weer interessant voor buitenlandse spelers uit topcompetities. Zou mooi zij als ze goed kunnen inzien dat Nederland een goede opleider is van talenten en dat er hier ook jongens naar toe komen. Investeren in hunzelf en 1-2 jaar voor minder loon voetballen, maar dan terug gaan en eerder een topclub vinden dan leeftijd genoten uit die competitie.
Ik zeg laat maar komen en denk dan dat die bij Feyenoord zou moeten spelen, aangeziende andere 2 clubs op zich nog wel genoeg in de aanvlaslinie hebben.

staat op de website van sport, dat hij al akkoord is met Real Betis

Waarom heb ik zo n gevoel dat ie naar Feyenoord gaat.... Lijkt mij toch de beste optie.

Verwacht er maar niet teveel van. Cuenca werd ook als held onthaald bij Ajax. We hebben gezien hoe dat gelopen is. Deze jongen heeft ook al 3 jaar niks meer laten zien op hoog niveau. Ik snap wel waarom Ajax zich op de achergrond houdt. Bovendien heeft Ajax al zat aanvallers. Bojan verdient ook vrij veel. Ik zou me als Feyenoord zijnde hier nooit aan wagen, gezien het feit dat ze net weer een beetje financieel op orde zijn. PSV heeft de financiele middelen, dus die hebben de meeste kans.

3 juli 2013 om 10:44

Misschien heb ik het mis hoor maar Cuenca en bojan zijn toch hele andere spelers??

3 juli 2013 om 11:02

Dat maakt in dit geval niet eens heel veel uit. 75 % van Bojan's salaris zal zelfs 2x zo hoog zijn als dat van de topverdieners in de Eredivisie. Uiteindelijk komt er gewoon een kapitaalkrachtigere club dan Feyenoord en PSV uit Spanje of Italie waar hij dan naartoe gaat. En stel dat hij geblesseerd raakt? Dat grapje Cuenca heeft Ajax wel een half miljoen gekost in een half jaar tijd. Ik snap de hele hype ook niet. Bojan speelde alleen in zijn eerste seizoen (07-08) daarna was hij meestal bankzitter bij Barca. Bij Milan en Roma heeft hij het daarna ook niet gemaakt. Dus om nou een paar miljoen aan salaris uit te geven voor misschien 20 goals... Kun je net zo goed Demouge halen.

3 juli 2013 om 10:50

Feyenoord had met Guidetie ook een constructie zodat ze niet zijn gehele salaris hoefde te betalen, daar zit dus ook wel ruimte in.
Verder is Boetieus nog niet fit en zal pas in september in stromen en dan met de verhuur van Achabar heb je weinig tot geen spelers over om iets op te vangen ingeval van een blesure en de wedstrijden in El.

Feyenoord heeft 2 aanvallers nodig en met een evt verkoop van Cisse en BMI kunnen ze kopen en/of huren en huren is de optie die al kan als er geen spelers worden verkocht.

Ach we zien het wel, de transferperiode is nog lang.

Stel, Bojan komt naar Nederland en ook hier weet hij geen potten te breken, dan kunnen we wel stellen dat zijn carrière voorbij is. Als hier namelijk jongens als Bulykin, Malki, Finnbogason, Altidore en Pellè opeens wel tot scoren komen, daar waar dat de afgelopen seizoenen niet lukte .. Dan zou het voor Bojan ook moeten lukken naar al zijn 'records' in de jeugd.

Ik krijg nu echt het idee dat er telkens maar 'verse' berichten op de homepage worden gezet, die niets nieuws meer vertellen, maar het oude nieuws gewoon herhalen, om dit gerucht maar op te blazen. Ik zie deze speler echt niet naar de Eredivisie vertrekken en mocht dit wel gebeuren zou ik van stomheid geslagen zijn.
Dit lijkt me zowel competitie- als salaristechnisch te onaantrekkelijk voor een speler die La Liga en de Serie A gewend is.

ik hoop echt dat hij naar feyenoord komt
mulder
janmaat-de vrij-bmi/mathijsen-nelom
clasie-sleegers/immers-vilhena
boetius-pelle-bojan

3 juli 2013 om 13:48

Kalou, Kuyt of Ryo erbij zou ook leuk zijn, die namen worden ook veelvuldig genoemd.
Weg met Fernandez, Goossens, Verhoek en Te Vrede. Die zijn niet Feyenoordwaardig.
Schaken mag ook vertrekken om toch nog eens in het buitenland te spelen!
Manu lekker houden voor de bank.

Ik vind dat Ajax voor deze jongen moet gaan, en niet omdat Feyenoord en PSV erachter aan zitten, maar omdat het een goeie speler is die op alle aanvallende posities kan, alleen ik denk dat het salaris een probleem zou worden... en dit kan je niet vergelijken met Cuenca hij kwam net terug van een erge blessure en raakte weer licht geblesseerd ..

Bojan om Pelle heen is geen verkeerde zaak. PSV heeft zelf wel dergelijke spelers met Locadia en Depay, wat moeten zij met Bojan?

Ik verwacht echt niet dat hij naar NL komt.. Als er zoveel interesse is, dan gaat hij vast naar een club in de serie A of de primera division. Ik zou het wel een mooie aanwinst vinden voor Feyenoord, maar ik denk dat de kans nihil is dat hij komt.

Ik zou Bojan best bij Feyenoord willen zien. Maar het mag absoluut niet ten koste gaan van de ontwikkeling van Boetius'! Als boetius weer fit is hoort hij gewoon te spelen. Het zou zonde zijn als Bojan dan hem in de weg staat. Of hij moet op een andere plek spelen. De evt verkoop van JPB is belangrijker dan het huren van een speler als Bojan. Financieel gezien dan

Alleen huren als je een optie tot koop kan bedingen, want anders loopt hij de eigen jeugd voor de voeten!

Verder hoop ik nog steeds op de Sutter als back-up voor Pelle, want dan hoef je je systeem bij blessures en schorsingen niet drastisch om te gooien!

Het is dat Boetius geblesseerd is anders zou ik graag vlnr Bojan, Pelle en Boetius willen zien en had ik Schaken op zijn oude dag een mooie transfer gegund!

Maar nogmaals alleen als je de intentie en mogelijkheden hebt om hem te kopen, anders zou ik het niet doen!

De laatste geruchten zijn dat Bojan waarschijnlijk gaat tekenen voor Real Betis, hij zou zelfs al persoonlijk rond zijn met die club. De onderhandelingen tussen beide clubs levert echter problemen op, er zijn dus nog kansen. Zou Krkic graag in de Eredivisie zijn zodat ik hem weer eens kan zien spelen, maar vrees dat zijn salaris voor beide clubs te hoog is.

Als ie verstandig is zal ie sowieso niet naar Feyenoord gaan zolang Pelle er nog speelt.
Bojan kán prima op de vleugels spelen, maar is sowieso niet de man van de voorzet. Heeft daarbij het egoïsme van een spits, duss dat zou ook vaker niet dan wel werken.

Ook denk ik dat ie in de La Liga blijft.

niet lullig bedoelt maar is Bojan niet verkocht in 2011 voor zo'n 12 miljoen aan AS Roma? http://www.goal.com/en-india/news/222/transfer-zon...
dan is dit allemaal best wel onzin...

3 juli 2013 om 13:20

Nee, was een clausule die ze niet gebruikt hebben omdat roma niet tevreden was over Krkic.

3 juli 2013 om 13:25

nee, Roma heeft op 23 juli 2011 bevestigd dat ze Krkic hebben gekocht.

The young attacker has joined the Italian oufit in one of the summer's more complicated deals, as they will have to splash out a considerable outlay in two years time to keep him

Roma have confirmed they have agreed to pay a fee of €12 million for the services of forward Bojan Krkic from Barcelona, and have also revealed the intricacies of the transfer itself.

After official confirmation on Friday, the Italian side have announced the economic terms of the deal involving the Spain Under-21 international, who will receive a salary of €1.6 million for each of the the first two seasons, which will be doubled if the capital club agree to retain him in 2013, for a hefty fee of €28 million.

A statement on the club's official website read: "bojan Krkic Perez has signed for a fee of €12 million, payable on July 1, 2013. Barcelona will have an option to buy back the rights of the player at the end of the 2011-2012 or 2012-2013 season, for a fee equal to €17 million and €13m respectively, both payable in two installments on January 31, 2014 and then May 31, 2014."

"this repurchase option becomes mandatory for Barcelona for 2012-13, but ​​as Roma can retain ownership rights of the player, to be exercised by June 20, 2013, for an additional fee of €28 million, payable in three installments on July 1, 2013, January 31, 2014 and July 31, 2014."

Bojan put pen to paper on his new contract on Friday, and is now travelling to Brunico Riscone to join the team in preparation for the new season.

3 juli 2013 om 13:29

"after official confirmation on Friday, the Italian side have announced the economic terms of the deal involving the Spain Under-21 international, who will receive a salary of €1.6 million for each of the the first two seasons, which will be doubled if the capital club agree to retain him in 2013, for a hefty fee of €28 million.

this repurchase option becomes mandatory for Barcelona for 2012-13, but ​​as Roma can retain ownership rights of the player, to be exercised by June 20, 2013, for an additional fee of €28 million, payable in three installments on July 1, 2013, January 31, 2014 and July 31, 2014.'

Niet lullig bedoelt maar lees die zinnen dan eens goed. Ze hebben dus niet besloten hem te houden en toen moest ie terug naar Barcelona. Afgelopen seizoen is ie ook naar Milan uitgeleend. Weet de constructie niet precies maar hij is in ieder geval Geen eigendom van Roma en gewoon weer van Barcelona.

3 juli 2013 om 13:35

ah heb inderdaad dat woordje gemist. dat verandert alles idd dank je!

vage constructie dan wel trouwens

Ik denk niet dat hij naar nederland komt, maar mocht ie naar psv of feyenoord gaan dan heeft ajax het echt verpest. Als ie naar PSV gaat moet het kampioenschap wel naar eindhoven gaan. Kom op Ajax, handel eens een keer. Geld is er genoeg en voor 2 miljoen euro huur een kampioenschap binnenhalen is niet verkeerd, zeker niet als je al zeker bent van alle CL inkomsten dit jaar (op een europa league begroting).
Van den Hoorn hebben we niet nodig maar Krkic op rechtsbuiten zou een geniale zet zijn!

Ik geloof hier niet in maar hoe heftig zou de aanval zijn met:

Bojan-pelle-kalou !!!

Dan heb je nog Boetius, Manu en Schaken achter de hand en kan Bojan eventueel gebruikt worden als back-up voor Pelle.

Als ik dan ook nog namen als Ryo, Kuyt en Assaidi voorbij hoor komen begin ik toch wel te kwijlen! Maar zolang er niets verkocht word zal er niet 1 van deze spelers komen. Dan moeten wij het gewoon nog doen met Fernandez, Verhoek, Goossens en Te Vrede als back-ups. Zoek de verschillen!

Een speler als Bojan is ideaal om te halen via een constructie met een buitenlandse investeerder voor Psv. Een jonge speler welke behoorlijk kapitaal vertegenwoordig. Zijn salaris en transfersom is voor iedere Nederlandse club onbetaalbaar. Psv in de enigste club in Nederland die hem kan betalen via zo'n constructie. Voor Ajax, Twente en Feyenoord is deze speler onhaalbaar.

Wel opvallende dat het nieuws naar buiten komt dat deze speler in interesse van PSV Staat met tegelijkertijd de verhalen over een buitenlandse investeerder. 1+1= 2?

Als ik Barca was zou ik Bojan verhuren aan een club in de Eredivisie. Is de perfecte competitive om op niveau te komen. Aan de anderre kant zie ik hem niet komen omdat hij te veel verdient.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren