Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Mourinho wil glorietijd herbeleven en gaat voor hereniging met Sneijder'

Laatste update:

Chelsea kondigde maandag de terugkeer van José Mourinho aan en de Portugees heeft direct wilde plannen. De oefenmeester wil zich volgens NTVSpor namelijk versterken met Wesley Sneijder, met wie hij ook al samenwerkte bij Internazionale. In de betreffende periode wonnen de Italianen de triplo: de landstitel, de nationale beker én de Champions League.

/

De kans dat de 28-jarige Sneijder daadwerkelijk naar the Blues overstapt is evenwel klein; in januari ondertekende hij nog een contract met een looptijd tot de zomer van 2016 bij Galatasaray. De middenvelder heeft mede door enkele blessures nog geen sprankelende indruk kunnen maken bij de landskampioen van Turkije. Bondscoach Louis van Gaal zei zaterdag zelfs dat Sneijder voor het absolute topniveau ‘niet fit genoeg’ meer is. Toch heeft Mourinho schijnbaar nog vertrouwen in zijn voormalige pupil.

The Special One is een ‘speciaal persoon’ in het leven van Sneijder, vertelde de voormalig Ajacied in april. “Hij is een tweede vader voor mij.” De 91-voudig Oranje-international kende bij i Nerazzurri zijn beste tijd in zijn carrière en Mourinho weet zich dat nog goed te herinneren. Hij ziet in Sneijder de vervanger van de inmiddels 34-jarige Frank Lampard en denkt dat hij ook goed kan samenspelen met Oscar, Juan Mata en Eden Hazard.

Speelt Wesley Sneijder komend seizoen voor Galatasaray?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geef de jeugd eens een kans. Josh Mceachran is er klaar voor. Maar het zou me niks verbazen als Chelsea gaat voor Vidal,hamsik of Marchisio.

3 juni 2013 om 22:50

Sneijder kan prima nog 2 jaar voor Chelsea opkomen, in die tijd kan Mceahran zich ontwikkelen met de minuten die hij maakt, of ze verhuren hem nog een keer.

3 juni 2013 om 22:51

Als de Bruyne niet eens een kans krijgt , laat staan Mceachran...
Dit bericht is zware onzin ... Ze hebben al 4 spelers in de basis die op 10 kunnen , daarachter hebben ze nog De Bruyne en Piazon die op 10 kunnen.

3 juni 2013 om 22:52

José Mourinho en de jeugd een eerlijke kans geven. Yeah right!

3 juni 2013 om 23:23

Varane by Madrid

3 juni 2013 om 23:27

Raphaël Varane, het toptalent dat voor tien miljoen over kwam van Racing Lens en vervolgens anderhalf seizoen op de bank moest zitten van Mourinho om vervolgens uiteindelijk toch de wereld te kunnen verbazen van zijn talent? Oh die!

3 juni 2013 om 23:34

vind je het gek ? hij is nu 19 dus 1,5 jaar geleden was hij 17. vind je het dan niet logisch dat hij dan op de bank thuis hoort en al blij mag zijn dat hij mag mee trainen en op de bank mag zitten. de meeste spelers van zijn leeftijd komen pas ruiken aan de trainingen van het eerste. deze jongen is 19 en speelt dijken van wedstrijden tegen de beste aanvallers ter wereld.

3 juni 2013 om 23:43

Guaporta weer... hij is nog maar 19.. Mourinho heeft precies goed getimed wanneer ze hem moesten in zetten. Zijn eerste Clasico was gelijk één om nooit te vergeten.

Dat was de dag dat er een einde kwam aan Messi's superioriteit. En door een 19 jarige nog wel, hahahahahahaha

3 juni 2013 om 23:49

Op aandringen van Zidane...

3 juni 2013 om 23:54

Zou Wesley Sneijder onder José Mourinho weer zijn glorie pakken toen bij Inter? Ik moet het nog allemaal eerst zien of dit waar is, want pas geleden zei Wesley zelf dat hij niet meer top fit als toen was.

4 juni 2013 om 00:00

Natuurlijk kan ik me dat voorstellen, maar noem me nog eens iemand anders die uit de jeugd is doorgebroken onder Mourinho. Natuurlijk blijft Varane geen jeugdspeler, maar oké. Daar zal ik niet over doorgaan.

4 juni 2013 om 00:04

Klopt, spelers als Xavi, Pique en Iniesta speelden volgens mij niet in de basis van Barça op die leeftijd. Varane hebben ze op het goede moment gebracht. Maar vergeet niet dat hij uiteindelijk wel gekocht is... En dat andere 'jeugdspelers' van Real die zelfde kans onder Mourinho minder krijgen.
Maar laten we eerlijk zijn; ik zie die jeugdspelers het verschil niet maken en dat is wel wat er moet gebeuren bij Real... Ze willen weer prijzen zien.

4 juni 2013 om 00:11

Guaporta

Mourinho is al weg he? Je hoeft je niet meer zorgen te maken over de speelwijze van Mourinho.

Weet je wat jouw grootste denkfout is?

Jij denkt dat jouw methode altijd de beste is. Niet elk team hoeft het focus op de jeugd te zetten, voetbal is geen creche he. Sommige trainers houden gewoon van gearriveerde spelers. Je moet eens andere speelwijzes respecteren.

De beste man heeft genoeg succes geboekt met een totaal andere speelwijze waarin alleen de die-hard talenten doorbraken. Jouw Barca komt jaarlijks met jaarljks met 10 jeugdspelers die het gaan maken, maar er breekt soms 1, soms 0,5, soms zelfs 0 talenten door.

Oh ja, wie is als laatst doorgebroken bij Barca?

Bartra? Haha, die ziet nog het Bayern-shirt in zijn dromen... a little bit dizzy....

4 juni 2013 om 00:28

Al die anti-mourinho reacties weer. Dit is info van een Turkse zender waar niet eens een deftige bronvermelding staat. Dus denk eventjes na voor jullie weeral de 1ste de beste kans nemen om op hem te bashen. Hij is juist gearriveerd !

4 juni 2013 om 00:35

Wat heeft Barcelona nou met deze discussie te maken? Het gaat erom dat er zelden talenten doorbreken onder Mourinho. Dat klopt ook, daar is niets mis mee. Mourinho focust zich meer op korte-termijn successen, daarbij is er geen plaats voor jeugdige talenten. Talenten krijgen alleen de kans bij blessures of als ze beter zijn dan de andere spelers.

4 juni 2013 om 00:49

Ik zie Barcelona langskomen, ik zie gefrustreerde reacties langskomen, maar nog geen één met een antwoord op m'n vraag. Noem me nog eens een jeugdspeler die onder José Mourinho is doorgebroken bij de club.

4 juni 2013 om 00:50

Nacho is aardig aan het doorbreken (door Mourinho).

4 juni 2013 om 01:12

Je loopt constant te zeiken over Mourinho, de jeugd en Real Madrid. Gast, Real heeft al sinds de oprichting schijt aan de jeugd, dat is 1. Mourinho heeft schijt aan de jeugd (tenzij je een uber-talent bent), dat is 2.

Guti, Casillas en Raul (die was trouwens van de jeugdopleiding van Atletico). Wie is er nog binnen vijftien jaar doorgebroken bij Real? Niet alles op Mou afschuiven. Je trapt open deuren in en probeert daarme punten te scoren. Het is van mijlenver bekend dat jij een Neo-cruyff sympathisant bent, maar besef eens dat het 1 keer wel duidelijk is.

Nogmaals: Mourinho pakt het spelletje anders aan. Hij houdt van ervaren krachten die er meteen staan. Het wil maar niet in je hoofd gaan, want je hebt een woord geleerd (jeugd) en dat herhaal je constant. Net een kapotte cassetteband. Iedere trainer heeft een aparte speelwijze. Een Milan won de CL ook niet met tig talenten (meeste waren zelfs over de 30).

Succes hoeft niet per se geassocieerd worden met de jeugd. Dat is inderdaad een populaire manier die tevens een stuk goedkoper is, maar niet iedereen hoeft die richtlijnen te hanteren.

Nogmaals in lekentaal:

- Mourinho heeft schijt aan de jeugd. Hij heeft een aparthe methode om succesvol te zijn. Zoek Wikipedia op en kijk wat het resultaat is ( het zal wel 2 uur duren door de lengte van de tekst, tja, prijzen he...)

4 juni 2013 om 01:18

Dan rechtvaardigt dit toch gewoon mijn eerdere opmerking? Mourinho en de eigen jeugd een kans geven? Yeah right.

Wat betreft de methode om succes te behalen, iedere club heeft z'n eigen manier op dat te benaderen. Dat respecteer ik natuurlijk ook, maar aangezien dit een voetbalforum is kan ik daar natuurlijk ook m'n eigen mening over geven.

4 juni 2013 om 01:31

Je hebt mijn punt niet door.

Jouw comment op de allereerste reactie is gewoon een gezochte gelegenheid om je anti-mourinho houding een treedtje te verhogen. Daarom zeg ik ook dat je open deuren intrapt en maar hetzelfde en maar hetzelfde zegt.

Daarom heb je juist gelijk, want je valt telkens in herhaling.

Zelfs de blinde kip met 1 been in de bergen van Nepal weet dat Mourinho de jeugd geen kans geeft. Het gaat er juist om dat jij constant een gelegenheid zoekt om Mourinho nog even een sneer te geven.

Grow up.

Natuurlijk mag je je mening geven, maar je mening is A: bewezen en B: vrijwel niemand weerlegt hem. Wat heeft je inbreng dan voor nut? Of je wil provoceren, of je bent dom dat je A en B niet doorhebt. Ik weet welke...

4 juni 2013 om 02:53

Raul stapte over van Atletico jeugd naar Real Madrid jeugd.. Dus hij is wel degelijk jeugd van Real, en heeft daar in de Juvenil C, B, A en Castilla gespeeld...

4 juni 2013 om 09:16

@ Bkorkmaz3……Guaporta is natuurlijk een separatistische Catalaan, maar hij heeft wel een punt. Mourinho is een kampioen, maar dit doet niets af aan het gegeven dat Mourinho slecht is op het gebied van jonge spelers beter maken en laten doorbreken. Ik daag jouw uit om het tegendeel te bewijzen.

4 juni 2013 om 13:26

Mourinho heeft de laatste jaren hard gewerkt en veel tijd geinvesteerd in zijn prachtige imago en op die manier het recht verdiend om gebashed te worden op sites als VZ. Het zou nu niet netjes zijn om hem met zijden handschoenen aan te pakken.

4 juni 2013 om 14:03

@matthaus,

Bkorkmaz geeft toch duidelijk aan dat Mourinho de jeugd geen kans geeft, dus dan hoeft dat tegendeel toch niet bewezen te worden? Mourinho houdt van (jonge) spelers die er al staan en kan het ze perfect naar hun zin maken. Daardoor heeft hij de meeste successen kunnen boeken. Spelers als Joe Cole, Arjen Robben, Petr Cech, Mickael Essien en Branislav Ivanovic waren jonge spelers toen ze binnenkwamen en hebben het uitstekend gedaan of doen het nog steeds goed. Bij Inter heeft hij vooral ervaren spelers gehaald die binnen no-time uitgroeiden tot sleutelspelers na het vertrek van Zlatan. Sneijder, Milito, Eto'o en zelfs Maicon waren aanvallend de beste terwijl verdedigend Lucio en Samuel echt top waren. Geen enkele spits kwam langs ze. Als Cska supporter herinner ik me dat nog al te goed. Als laatste heeft hij bij Real voor wat meer concurrentie gezorgd met aankopen als Khedira, Di Maria, Özil en Coentrao, die ook zeer jong en gretig waren toen ze binnenkwamen.

4 juni 2013 om 15:29

Koni

Ik bedoel maar maat. Ik geef het welgeteld(!) drie keer toe, maar sommige leden hebben echt moeite met lezen en het snappen van de essentie. Ze proberen dmv een 'opendeur' argument punten te scoren. Laat ze maar denken wat ze willen.

Mourinho heeft inderdaad niet een jeugdvisie maar de jongens die gewoon meekonden hebben een kans gekregen. Varane, Carlos Alberto en de namen die jij noemt. Hij heeft spelers belangrijk gemaakt, in bescherming genomen en geperfectioneerd tot de spelers die ze nu zijn.

Jongens als Deco, Sneijder, Ronaldo, Milito, Lampard en Drogba hebben hun topperiode meegemaakt onder Mourinho. Waar praat men over?

Ze respecteren zijn visie niet en vervolgens willen ze constant schouderklopjes voor jeugdbeleid. Neymar kost toch ook 60 miljoen, dus alleen omdat hij 21 jaar is, past het wel in het 'jeugdbeleid'? Haha. Dus dan is 60 miljoen opeens wel uit te geven. De pot verwijt......

Matthaus, ik bedoel onder andere jou met het woordje 'ze'.

Probeer eerst mijn stuk te lezen en te snappen, vervolgens sta ik open voor elke uitdaging. Als je maar iets zegt, wat weerlegbaar is. Basisregel van discussieren.

4 juni 2013 om 19:47

Op kwaliteit staat geen leeftijd. Als een speler van 18 het beter doet als een 25 jarige moet je hem gewoon de kans geven. Het uitblijven van Varane had ook veel te maken met de kwaliteit en fitheid van Ramos en Pepe.

3 juni 2013 om 23:37

Mourinho geeft alleen de jeugd een kans als de jeugd daadwerkelijk beter is dan de basis elf...
Het lijkt me sterk dat Mceachran beter is dan een Lampard of een mata of iets dergelijks.

Vervanger van lampard? Lampard speelt de laatste tijd als defensieve middenvelder, en samen met Hazard, Mata en Oscar in 1 team spelen kan ook niet.

4 juni 2013 om 00:02

Precies, het is maar een krant waarvan we nog nooit van hebben gehoord, laten e er maargeen aandacht aan besteden...
Wat een domme stukje tekst zeg, wie denkt er nou dt Mourinho, Lampard weg zal doen wat een ongelovelijke ezel moet je dan wel zijn. Lampard zal van Mourinho de komende jaren zeker nog mogen blijven.

Weet niet of verstandig is mocht het waar zijn.

Oepsie, daar gaat jullie beste speler hoor Galatasaray fans..

3 juni 2013 om 22:58

Wat zeg jij man Drogba en Yílmaz zijn 10 keer beter als Sneijder Fabregaz

3 juni 2013 om 22:59

Sneijder is lang niet de beste speler van ons hoor dat is de captain Selcuk Inan.

3 juni 2013 om 23:00

Onze beste speler is nog altijd Selcuk Inan, Burak Yilmaz of Drogba. Overigens hebben we ook een topkeeper; Fernando Muslera.

3 juni 2013 om 23:32

Muslera is wel beter dan Sneijder ja

4 juni 2013 om 00:35

Hoe kan je die twee in vredesnaam met elkaar vergelijken? Sneijder op doel lijkt mij inderdaad geen succes maar Muslera op het middenveld ook niet.

Vergelijk je dan hoe belangrijk de speler voor het team is? Zonder Muslera is er geen keeper en zonder Sneijder speelt het team met een middenvelder minder?

Daarnaast is Muslera helemaal niet zo goed, goed reflex maar zwak in de lucht. Je kan zonder enige moeite 5 tot 10 betere opnoemen.

4 juni 2013 om 02:46

Laat me niet lachen man, Meneer breedte-pass-is-een-must Selcuk Inan de beste speler van Galatasaray? Sneijder is de beste speler die ooit het Galatasaray Tricott heeft gedragen tot nu toe, De man heeft een hoofdrol bekleed in een sprookje met Inter waarin de beker de CL & de landstitel werden gepakt hij heeft bij swerelds grootste club gespeelt Real Madrid en komt uit de Ajax school waar hij op 20 jarige leeftijd al de sterren van de hemel speelde tevens heeft hij in een WK finale gestaan en op datzelfde toernooi was hij wederom een van de belangrijkste spelers, Hij moet gewoon topfit worden want dat is hij al 2 jaar niet geweest maar technisch en tactisch is hij by far de beste Gala speler aller tijden niet voor niks zijn de vele zogenaamde grote namen die Gala heeft afgelevert aan de europese sub(top) stuk voor stuk door de mand gevallen & heeft jullie grote legende nergens anders dan bij Gala potten weten te breken! Hagi is trouwens een van de weinige spelers die in de buurt komt van een Sneijder in topvorm.

Dat gezegt hebbende is Sneijder natuurlijk ver weggezakt & al over zijn hoogtepunt heen, maar dan nog is hij op zijn sloffen de beste speler van Galatasaray en helemaal dan Selcuk Inan & de zeer zeer overschatte counterspits Burak Yilmaz 0,0 techniek 0,0 voetballend vermogen met veel ge-ren en ge-vlieg heeft hij er dit seizoen 8 gemaakt in de CL maar dit aantal zal hij nooit meer halen nooit, Puur omdat hij het talent er niet voor heeft en omdat er altijd een gelukkig jaar tussen kan zitten.

4 juni 2013 om 13:29

Ahh daar noem je me toch een rijtje prachtige spelers die nog never nooit iets hebben laten zien internationaal en die zijn allemaal beter dan Sneijder? Je bent grappig!

4 juni 2013 om 17:58

@ tegenreacties,

Het verleden is slechts een visualisatie en geen voordeel op basis van je futuristische prestaties. Jullie Nederlanders, ja Nederlanders (niet in een discriminerend zin) hemelen Sneijder op alsof hij de beste is. Dat is hij niet. Hij voegt niets toe en staat in de weg van zijn medespelers. Amrabat is uit de basis ten koste van Sneijder en iedereen weet dat een GS met Amrabat gewoonweg meer dreiging is.

@ afca_1995

Ik ben gestopt met lezen nadat ik las dat Sneijder de beste speler is die ooit het tricot van GS heeft gedragen. Dat bewijst al genoeg dat jij noch de historie zowel hedendaagse Galatasaray volgt. Met jou zal ik niet in discussie gaan. Je hebt naar alle waarschijnlijkheid enkel de CL duels gezien en zelfs daaruit kon je concluderen dat Sneijder totaal geen toegevoegde waarde heeft afgezien van zijn goal tegen Real Madrid.

Ik baseer mijn mening op het feit dat Sneijder Galatasaray absoluut niet sleeptouw neemt. In feite speelt Sneijder ten koste van Selcuk Inan en Amrabat. Toen Amrabat er in kwam tegen Real werden wij uiteindelijk dreigend.

Jij vindt het raar dat ik Muslera noem - realiter is Muslera een topkeeper. Muslera is de speler die ons sleeptouw heeft genomen dit seizoen. Selcuk Inan domineerde het middenveld en moest de fouten van Sneijder opknappen, daar mag je hem wel voor erkennen. Burak heeft ons sleeptouw genomen in de Champions League zowel in de Super Lig; met 8 goals in de CL en 24 in de Lig zijn we kampioen geworden en hebben we als team een uitmuntend prestatie geleverd.

Ga alsjeblieft terug naar je visualisatie waar Sneijder de hoofdrol speelt bij Ajax, want bij Galatasaray zal een hoofdrolspeler het teambelang verstoren. Dan krijg je enkel spelers die alle erkenning naar zich toe willen eisen en egoïsme komt naar boven. Wij zijn Galatasaray, een collectief. We hebben een geweldig coach echter een voorzitter met een slecht voetbalvisie.

Ik was altijd tegen de komst van Sneijder, dat ben ik nog steeds, maar ik zeg eerlijk dat Sneijder één van de (of meest) creatieve spelers die er rond loopt. Hij past niet in ons systeem en mist ritme, hij rent veel te weinig en maakt constant fouten en neemt ook niet het initiatief om het op te lossen.

Oja je noemt Burak overschat? Leuk. Ik lach je kei hard uit.

Hier geloof ik dus helemaal niks van.. Deze geruchten gingen ook al toen hij trainer werd bij Real Madrid en toen was Sneijder nog topfit... Ik kan me niet voorstellen dat Mourinho nu nog kiest voor Sneijder.

Ik zie hem wel gewoon naar Chelsea gaan, als Mourinho eenmaal weet wat hij wil dan zal het ook geschieden. Of hij dan het gewenste niveau weet te halen bij Chelsea, dat vraag ik me dan weer af...

Zou wel beter zijn voor de uitstraling van Oranje als je captain bij Chelsea speelt tov met alle respect Galatasaray.

3 juni 2013 om 22:55

Ben ik het niet mee eens, daarnaast heeft Uitstraling ook niet enkel te maken met de club waar je speelt. Want hij heeft bijvoorbeeld toch een aardig rijtje clubs gehad waar je u tegen zegt, Daarnaast heeft Sneijder ook de CL gewonen met Inter en heeft hij diverse kampioenschappen mede op zijn naam staan.

1 April is toch al geweest? Wesley Sneijder heeft helemaal niets te zoeken bij Chelsea. Jongens als Hazard, Mata, Oscar en de Bruyne zijn niet minder dan hem en zijn zelfs 5 a 8 jaar jonger.

3 juni 2013 om 22:55

Wat een slechte reactie zeg. Sneijder was de beste nummer 10 ter wereld in zijn tijd onder Mourinho. Misschien weet hij er wel weer voor te zorgen dat Sneijder weer op zijn oude niveau komt. Het verbaast mij echt hoeveel mensen Sneijder onderschatten. Niemand had zo'n goede pass als Sneijder en hij was ook nog eens tweebenig. Denk je dat hij is vergeten hoe je moet voetballen? Als Sneijder weer fit word kan hij nog steeds belangrijk zijn voor Chelsea.

3 juni 2013 om 23:44

Je weet toch dat de loopvermogen van Sneijder heel laag is? Die jongen kan de league niet aan. Is niet erg hoor maar laat hem gewoon voetballen in de Turkse voetbalcompetitie.

4 juni 2013 om 09:03

Daarbij Wazza, je zegt de pass en zijn tweebenigheid van Sneijder. De Bruyne is ook perfect tweebenig en kan een fantasitsche pass geven. Zijn loopvermogen is ook nog eens een pak beter dus op dit moment is Sneijder een pak minder dan zo goed als al onze aanvallende middenvelders.

3 juni 2013 om 23:23

@xavi94

Als al die jongens zo goed zijn, waarom is Chelsea dan geen kampioen? Waarom lag Chelsea dan al zo vroeg uit de CL?

3 juni 2013 om 23:49

Ja want 2 spelers maken je echt kampioen? Trouwens was Chelsea in de toppers er altijd. Volgend jaar zullen ze kampioen worden. Daar ben ik overtuigd van.

4 juni 2013 om 00:34

Tot op heden winnen de teams met de beste mix maar het zijn altijd de reeds gearriveerde spelers die het verschil maken, niet de jonge gasten. Dit jaar was het Robben, verleden jaar Drogba. Allebei spelers die niet eens altijd basisspeler waren, maar op het moment dat het moest wel het verschil konden maken.

Met Sneijder herbeleef je echt geen glorietijden meer, deze man is zwaar over zijn top. En sowieso heeft Chelsea geen creatieve spelers nodig. Met Hazard Mata Oscar de Bruyne hebben ze er al meer dan genoeg.

3 juni 2013 om 22:53

Maar hij word dus als vervanger gehaald van Lampard staat er in de tekst, dus in dat geval zou hij geen concurrentie hebben van de boven genoemde namen, , daarnaast speelt bijvoorbeeld een Mata wel weer op de flank, Ergens waar Sneijder niet komt te spelen. Als hij al 10 gehaald word is de concurrentie pas logisch van Hazard, Oscar, De Bruye en Marin.

4 juni 2013 om 10:44

Mata is onze nummer 10, speelt er nu al anderhalf jaar continu. En Sneijder krijgt hem er echt niet uit hoor

Daarbij Lampard speelde de laatste maanden echt als controlerende middenvelder, naast hem stond Ramires die vaak mee opschoof.

4 juni 2013 om 12:04

ik denk dat heel veel chelsea supporters hier (de meeste zijn denk ik nog niet zo heel erg oud, dat verklaart het wel een beetje) zich een beetje verkijken op wat mourinho van plan is bij chelsea.

het gaat dus echt niet aanvallender worden nu benitez weg is en mourinho komt. integendeel. mourinho gaat waarschijnlijk ook van chelsea weer een countermachine maken. en de vraag is of je zoveel hebt aan het trio hazard-mata-oscar in die filosofie. dat hier alombejubelende triootje gaat denk ik uit elkaar vallen door de komst van de door de chelsea supporters o zo gewenste mourinho. en fernando torres, de ideale counterspits, die gaat belangrijk gemaakt worden. dus niet meer dat eindeloze gepiel van het balverliefde trio 'hamacar' op de helft van de tegenstander, maar wat meer teruggezakt gebruik makend van de snelheid van torres die in de diepte moet worden weggestuurd.

ik vind daarom dit gerucht over een hernieuwde hereniging tussen sneijder en mourinho niet zon hele vreemde. sneijder is met zn tweebenigheid, directe spel en inzicht/creativiteit de perfecte nummer 10 in zon countersysteem.

4 juni 2013 om 12:15

Maar dat heeft Hazard ook die inzicht, die creativiteit en zijn snelle omschakeling , dus Sneijder word niet enkel gehaald omdat Mourinho anders wilt spelen lijk mij

4 juni 2013 om 12:35

ben ik niet met je eens. bij hazard duurt het allemaal net wat langer. hij loopt namelijk meer met de bal. sneijdertje laat de bal het werk doen. niet te vergelijken spelers in mijn optiek met hele andere kwaliteiten.

mata en sneijder kun je dan wel iets beter met elkaar vergelijken. punt is alleen dat mata stijf links is. het grote voordeel van sneijder is dat je hem bijvoorbeeld bij balverovering in kan spelen, dat hij zowel links als rechts weg kan draaien en de pass in de diepte kan geven. mourinho is uitermate gecharmeerd van die eigenschappen. en dat is niet onlogisch,m want dat past perfect in zijn favo counterspelletje.

ik denk dat mourinho zn type opstelling die hij in zn hoofd heeft weleens de volgende kan gaan zijn:

torres (spits)
hazard (links) sneijder (op 10) mata (rechts)

en dan wil hij op de controlerende middenveld posities twee brekers die bij balverovering de opdracht hebben om zo snel mogelijk sneijder in te spelen. en op dat moment moet fernando torres al rennen.

zo gaat het gebeuren denk ik

4 juni 2013 om 13:01

Tuurlijk is de voordeel van Sneijder zijn tweebenigheid , dat onderscheidt hem wel inderdaad, Maar ik denk dat Hazard ook prima speler voor de counter is. Maar Hazard kan inderdaad links, en Mata op rechts.

Twee brekers op het middenveld hoop ik niet, Want dat zou dan ten koste gaan van Lampard, Lampard is toch een icoon geworden voor deze club , en heeft voetballend ook wat te bieden. Wie denk jij dan dat de brekers worden, Sowieso ga ik er vanuit dat Mikel 1 er van is. Ramires en Lampard zijn beide niet geheel brekers. Ramires is echt een box to box player.

Als iemand Sneijder weer op zijn oude niveau kan krijgen is natuurlijk wel Mourinho, die twee waren echt 4 handen op 1 buik, daarnaast krijgt hij ook het vertrouwen van hem. Helaas acht ik de kans klein want Sneijder zit slechts een half seizoen bij Galatasaray en heeft weinig laten zien, wellicht is hij uit op Revanche , gaat een boeiende verwikkeling worden lijk me.

Dus als ik de geruchten volg, neemt Mourinho mee naar Chelsea: Khedira, Coentrao, Ronaldo, Sneijder, Drogba. Wie nog/ Eto'o? Milito? Misschien kan hij Robben ook terughalen.

De vraag is of Sneijder ooit nog zijn oude niveau kan halen. Maar de Sneijder uit zijn goede tijd zou een dodelijk team vormen met Oscar, Mata en Hazard. Als spelmaker. Ik zou niet inzien waarom hij niet meer controlerend zou kunnen spelen. We weten allemaal dat Mourinho het uiterste eruit haalt bij Sneijder en met een breker als Mikel naast hem moet dat wel geregeld kunnnen. Hij zal zelf natuurlijk ook zijn verdedigende taken moeten gaan uitvoeren. Maar hij kan natuurlijk ik de 4-2-3-1 van Chelsea ook gewoon op zijn vertrouwde '10' staan. Dat zal dan wel ten koste gaan van één van de eerdergenoemde denk niet dat Mourinho dat ziet zitten.

Een wereldtopper als Sneijder kan nog makkelijk mee bij de topclubs. Chelsea zou er goed aan doen om hem te halen.

3 juni 2013 om 23:00

Inderdaad. Een Sneijder in vorm is nog steeds een van de beste nummers 10 ter wereld.

3 juni 2013 om 23:03

Precies. Zijn kwaliteiten zijn niet verdwenen, dat liet hij wel zien in de CL. Mata is natuurlijk een leuke speler maar Sneijder bezorgt je de triple. Ik zou het wel weten.

4 juni 2013 om 17:23

Sneijder in vorm? ja dan kunnen genoeg spelers in vorm mee met de top maar, ja sneijder is de laatste 2 echt niet in vorm en dat gaat ook niet meer gebeuren oom

Zou wel een dikke transfer zijn voor Wesley! Dat miste hij nog een mooie Engelae club!

Ooooooh, wat ben ik blij dat deze man weg is.. Laat hem lekker de held uithangen, je wilt Sneijder halen terwijl je Kevin De Bruyne hebt? Waar is je logica man..

Ik begrijp dat Mourinho Sneijder hoog heeft zitten. Sneijder was dé man waar alles omdraaide in de succesperiode bij Inter. Maar dit moeten Chelsea en Mourinho echt niet willen. Sneijder is niet meer de Sneijder van toen, en het is absoluut niet gezegd dat je met Sneijder erbij weer om de prijzen gaat spelen. Ik denk trouwens dat Sneijder niet eens van een toegevoegde waarde zal zijn voor Chelsea, zij hebben al zo ongelofelijk veel goede voetballers daar rondlopen en met het geld dat ze hebben kunnen ze wel een betere speler halen, als ze dat zouden willen. Het lijkt erop dat Sneijder op zijn plek is in Turkijke en daarom moet hij ook gewoon lekker bij Galatasaray blijven.

Twijfel... als hij nog een keer echt fit kan worden. Kan hij denk ik nog wel 1,5 a 2 jaar een team bij de hand nemen. Daarnaast zal een hereniging met Mourinho aardig wat positieve energie op leveren, wat ook niet onbelangrijk is.

Maarja mijn eerste zin.... ALS ALS ALS ... hij is pas 28, en mijn gevoel zegt dat de Engelse competitie Sneijder in vorm wel zal liggen. Je hoeft niet persé groot een sterk te zijn. Zie Kagawa, Chicharito, Suarez, Hazard en Ramires... toch wel blikvangers. Ik zou het gokje nemen Chelsea zijnde, tenzij er absurde bedragen boven tafel komen. Maar daar zou je wel rekening mee moeten houden ben ik bang.

3 juni 2013 om 23:37

Die kleine spelers die jij allemaal noemt zijn snel, Sneijder is dat niet.

3 juni 2013 om 23:43

Heb je zeker een punt! Maar de handelingssnelheid van Sneijder is hoger dan die van Chicharito of Ramires... Tja en Suarez, maar dat is een hele andere soort van handelingssnelheid... we gaan die kant op en ik zie aan het einde wel of ik de bal nog heb.

4 juni 2013 om 13:36

Sneijder is nooit snel geweest, dus wat is je punt?

Sneijder, en ik ga mezelf nu tegen spreken, is over zijn top. Dat zei ik nog niet voor zijn transfer, maar tijdens duels van Galatasaray en Oranje kom je toch tot de conclusie dat de koek op is. Als Chelsea slim is zetten ze vol in op Sneijders kleinzoon: Kevin de Bruyne. Hij is gewoon de jongere versie van Sneijder, bijna een kopie.

3 juni 2013 om 23:38

Gun Sneijder nog even een moment om geheel fit te worden en op niveau te komen. Het is tegenwoordig een hype om spelers die zich al hebben bewezen na een slechte periode helemaal de grond in te boren en om jongens die net om het hoekje komen na een goede periode te bestempelen als een geweldige speler. Zeker nu met die de Bruyne... Wat een goed jaartje bij een Werder Bremen met je kan doen...

Volgend seizoen speelt hij slecht en dan wist iedereen dat hij het toch niet zou halen...

3 juni 2013 om 23:46

Sneijder moet gewoon een fatsoenlijke trainingskamp ingepeperd krijgen in Turkije en daarna zien we wel hoe hij gaat presteren... Deze halfjaartje kan je echt niet nu al een conclusie trekken.

3 juni 2013 om 23:53

Voor het EK 12' was Sneijder ook afgeschreven, terwijl van Persie in bloedvorm was. Vooralsnog was Sneijder de enige die ballen toonde. Ik wacht af, ik was ook sceptisch, maar die jongen verdient een tweede kans.

4 juni 2013 om 01:53

lunny heeft helemaal gelijk. spelers die een terugval krijgen nadat ze wereltop zijn geweest worden veels te snel compleet afgeschreven.

hoevaak is robben wel niet is afgeschreven door het grote wijze voetbalpuliek na wederom een blessure. kom ook steeds terug.

en ik geloof er ook in dat wesley sneijder zon comebackkid is. heeft ie 2009 al eens eerder bewezen nadat hij door alles en iedereen afgeschreven was. kan die nou opnieuw doen. er wordt vaak veel te snel overheen gestapt dat je ook je ook wat geluk moet hebben in een voetbalcarriere wat betreft blessures en trainers. sneijder heeft pech met beide gehad na 2010 bij inter. maar dat betekent niet dat sneijder opeens niet meer kan voetballen. bij de juiste club en de juiste trainer ben ik ervan overtuigd dat sneijder bepalend kan zijn op het allerhoogste niveau.

blijft alleen wel een mannetje met gebruiksaanwijzing.

4 juni 2013 om 01:54

Dat klopt, ik heb hem ook nog niet helemaal afgeschreven, maar zelfs Van Gaal denkt dat hij nooit meer zo fit wordt als in 2010. Ik hoop maar dat hij ernaast zit.

4 juni 2013 om 02:08

dat heeft louis van gaal niet gezegd.

van gaal heeft geconstateerd dat sneijder niet fit genoeg was voor het topniveau (robben) en dat hij daar heel hard aan zou moeten trekken om die fitheid te krijgen.

en sneijder zegt dat hij van gaal nog terug moet betalen voor het vertrouwen dat hij hem in een hele moeilijke tijd gegeven heeft. verder geeft sneijder aan dat hij wil vlammen op komend wk en er alles aan gaat doen om dat te bewerkstelligen uit eergevoel. en dat is de beste stimulans.

4 juni 2013 om 15:33

Mwah, ik denk dat van Gaal dat eerder zegt om Sneijder te prikkelen. Van Gaal weet dat Sneijder een mannetje is die sterker terugkeert na een terugval. Dat zit in de genen van Sneijder. Dat is meer om hem een duw te geven. Een van Mwarwijk zou dat nooit durven, maar een van Gaal kan dat wel roepen.

De tijd zal ons leren! Ik gun hem en het Nederlandse elftal een top WK, ook Louis!

Als de gerucht klopt spreek men over 20 mil.(bron: ntvspor)
Ik zou zeggen doe er een strik rond en ga meteen Arda Turan terug halen is een klasse beter dan Sneijder en heeft een Turkse nationaliteit plus punt voor de aantal buitenlanders regel.

3 juni 2013 om 23:36

20m ? Waar heb je dat gelezen ?

Dit lijkt me sterk. Als je al een De Bruyne onder contract hebt staan, dan is Sneijder aankopen gewoon zonde van het geld. Maar bij Chelsea kijken ze natuurlijk niet op een miljoentje meer of minder.

Toen die sleutelhanger naar Galatasaray ging was ie zogenaamd uitgevoetbald. , nu Chelsea interesse heeft kan ie nog een paar jaartjes mee volgens sommige hier..

Haha ongelooflijk

3 juni 2013 om 23:33

Ik wilde hetzelfde typen, maar had geen in de discussie dat zou ontstaan. Het heeft er vast niks mee te maken dat Gs een Turkse club is...

3 juni 2013 om 23:59

Toen waren er ook mensen die zeiden dat hij nog wel hogerop kon (overigens ben ik het er totaal mee eens dat Sneijder niks toevoegt aan Chelsea). Het is maar welke reacties je onthoudt en leest en welke je weer vergeten bent.

Ik denk dat Mourinho de enige is die Sneijder weer topfit kan krijgen. Sneijder aanbid deze man op bijna ongezonde manier en gaat vreemd genoeg door het vuur voor hem. Wellicht is dit de uitgelezen kans voor Sneijder om weer terug te krabbelen naar subtop niveau en de vele overtollige kilo's eraf te werken.

Ik berichtte dit in de wandelgangen, toen werd het verwijderd. Nu is het ineens een topic. Geen dank redactie !

Sneijder mag vertrekken van mij. Het is dom beleid geweest van Galatasaray om Drogba en Sneijder te halen. Speel je 4-4-2 dan is Sneijder nutteloos, speel je 4-2-3-1 dan zou je Drogba of Burak moeten opofferen. Verkoop Sneijder, haal een dreigende half(nani bv) en ga voor 4-4-2.

Ik denk echter dat hij volgend jaar veel fitter zal zijn dan dit jaar. Desalniettemin(wie heeft dat woord verzonnen?) vind ik dat hij moet vertrekken bij een goed bod. Alhoewel we dan wel aardig wat topics inleveren op Voetbalzone !

3 juni 2013 om 23:51

Hahaha, dat is echt zo! Ik had je bericht gelezen! Ik dacht dat je hem had getipt.

Ik wil Sneijder behouden, hij gaat alles eraan doen om topfit te zijn voor het WK. Hij heeft misschien 60 procent van zijn kunnen laten zien. We moeten even het Johari raamwerk toepassen op Sneijder, dan zullen we steeds meer zien van die kleine Utrechter.

Wat een soap. Sneijder is al lichtjaren over zijn top heen. Kan het net bijbenen bij de Turken. En nu zou zijn 2e papa (belachelijk overigens) hem terug willen hebben. En tegelijk huren ze de Bruyne nog eens een jaar uit. Het is echt ridicuul.

Hahaha, deze topic is mede mogelijk gemaakt door Gangstarr. Voetbalzone heeft dit nieuws gestolen van Gangstarr.

Ik vind dat het bestuur moet geloven in Sneijder. Ik hou er niet van om een speler te kopen om hem vervolgens na een korte periode weer te verkopen. Alhoewel Sneijder niet uitmuntend presteerde in die handvolle wedstrijden, heb ik nog al het geloof in een topfitte Sneijder. Het WK is in zicht dus Sneijder zal nog alles uit de kast halen tot de volgende zomer. Het lijkt mij beter om hem na een goed WK te verkopen.

Maar als ome Abra zijn portemonnee opentrekt, dan zijn al mijn woorden gelogen, want het geld is de waarheid.

4 juni 2013 om 00:37

Haha klopt !

Ik vind toch dat hij mag vertrekken bij een goed bod ik geloof oprecht dat hij dit jaar fit zal zijn. Maar hoe wil je spelen ? 4-4-2 lukte niet met Sneijder. 4-2-3-1 is enige oplossing. Maar dan sneuvelt Burak of Drogster. Ik vind het niet erg als hij blijft, ik gun het hem namelijk. Ik hoop dat hij slaagt. Maar bij een goed bod moet je niet twijfelen. Wat als hij volgend jaar ook poep is ? Dan komt er geen rijke Rus meer langs. Stel Abra biedt 15m...dan is het toch strik erom heen ?

4 juni 2013 om 00:46

Invloedrijk hehe!

Ik zit eerlijk gezegd in een dilemma.....

Het is momenteel moeilijk om het systeem aan te passen aan de kwaliteiten van Sneijder, maar ik vind het zonde om zo een speler te laten gaan. Een speler van fitte Sneijder-formaat kunnen we moeilijk aantrekken of we moeten heel diep in de buidel tasten. Vooral met het oog op het WK zal hij topfit zijn, maaaar wat jij zegt, klopt helemaal...

Offf, Abra trekt zijn pocket open. Ik vind ook dat 15 mijoen de ondergrens moet zijn, een soortgelijk bod zouden we moeten accepteren! We kunnen zo een bod niet weigeren.

Er is geen plek voor emotie als er een aannemelijk bod komt!

Betwijfel of het waar is. Ik hoop van wel. Ik denk dat Mourinho namelijk de persoon is om Sneijder weer een beetje terug richting zijn niveau van 2010 te krijgen(zijn topniveau zie ik hem helaas niet meer halen). Wel weet ik wel zeker dat ook een Sneijder er nog beter van wordt als hij wekelijks op hoog niveau moet spelen in de Premier League.

Haha dan heeft Chelsea straks zijn eigen Nicky Hofs!

Even serieus, Chelsea heeft genoeg spelers plus talent om op de 10 te spelen, Ik zie liever Lampard, Mata of Oscar op 10 dan Sneijder.

Of kunnen ze dan gezellige vader-zoon gesprekken houden op de bank tijdens een wedstrijd?

Ik ben waarschijnlijk de enige Chelsea fan op deze site die ontevreden is met Mourinho. Chelsea moest voor een coach als Pellegrini gaan. Ik ben bang dat dit het einde wordt voor spelers als Mceachran, Piazon, Lukaku, De Bruyne etc.

Hele verkeerde zet om Mourinho te halen die alleen aan zijn eigen prijzenkast denkt en niet aan de succesen in de lange termijn van een club.

Sneijder heeft niets meer bij een topclub te zoeken, hij is over zijn top heen kan het niet meer belopen ,bij Gala kan ie het nog maken bij Chelsea zit ie op de tribune.

als mourinho van fernando torres weer een doelpuntenmachine wil maken, dan is wesley sneijder een heel goede optie.

mourinho is nu eenmaal een countercoach. bij porto, chelsea, inter, real madrid. het zal mij dan ook niets verbazen als hij nu bij chelsea dat opnieuw gaat doen en chelsea vergeleken met vorig seizoen iets verder teruggezakt gaat spelen.

en bij die tactiek is fernando torres een ideale spits. het zou dus maar zo kunnen dat mourinho grootse plannen heeft met torres. bovendien is mourinho ijdel. en als hij torres weer aan de praat krijgt dan geeft dat het allemaal net nog wat extra cachet.

dat zou dan dus ook het einde betekenen van het hier alom bewierookte trio 'mazacar' (wie dacht toch bedacht heb?). ik denk zelf dat mourinho niet zo heel gecharmeerd is van het af en toe wat pielend ogende spel van chelsea afgelopen seizoen. die ziet het allemaal liever net iets directer uitgevoerd worden.

Natuurlijk..

Mourinho wou toch ook de glorietijden herbeleven toen hij bij Real Madrid aan de slag ging.. En toen werd Sneijder ook weer gekoppeld aan een mogelijke terugkeer naar Real..

Maar wat kwam er uiteindelijk van? Juist!

En nu gaat ook precies hetzelfde gebeuren.. Sneijder blijft gewoon bij Galatasaray is een prima club voor hem waar hij de held uit kan hangen.. Daarnaast heeft hij het zelf ook niet echt voor het uitkiezen.. Met een contract tot 2016 is het maar de vraag of Gala hem wil laten gaan.. Want ze moeten absoluut niet.. Geld hebben ze ook wel meer dan genoeg..

Maarjah het is altijd leuk om Sneijder telkens bij Mou te betrekken.. Simpelweg omdat ze gewoon een goede "relatie" met elkaar hebben.. Maar dat was Sneijder in 2010 deed is/was eenmalig.. Dat was zijn toppunt.. sindsdien is het alleen maar achteruit gegaan.. En Mou zou hem ook niet weer terug brengen op dat niveau.. Dat moet ook ergens van Sneijder zelf afkomen.. maar ik ben er 100% zeker van dat het niet meer gaat gebeuren..

Ik geloof hier best in. Mourinho heeft Sneijder niet naar Real gehaald omdat hij weg-getrapt is uit Madrid, ze wilden hem niet meer. Waarom zou Mourinho een speler naar een club terughalen, waar hij slechte herinneringen van heeft? Daarnaast heb ik het idee dat Mourinho nog het beste uit Sneijder kan halen, omdat het een gemotiveerde speler is (vooral onder Mourinho). Hij wil in het vuur springen voor hem, iets wat veel Madrid-spelers niet wilden.

4 juni 2013 om 01:12

ik vind het wel knap dat ji dat zeker weet.

louis van gaal had gelijk met zn opmerking dat sneijder 100% fit moet worden. want dat was hij afgelopen seizoen nog niet. kon je aan alles zien. toch zorgde een doelpunt en een assist van sneijder in de kwartfinale van de champions league dat het real madrid van mourinho bijna uitgeschakeld werd.

ik vond dat juist veelbelovend om te zien. nu is het zaak voor sneijder om fit te worden en in vorm te raken. en vertrouwen te krijgen. ik heb een hekel aan chelsea, maar voor sneijder zou ik het schitterend vinden als hij zich zou kunnen revancheren. en dan lijkt chelsea/mourinho wel een uitstekende situatie.

galatsaray vind ik voorlopig (nog) geen gelukkig huwelijk. sneijder moet echt zn status drie dubbel en dwars bewijzen daar, maar de andere spelers geven hem daar weinig kansen voor. die zijn allemaal gierig. willen zelf de koning zijn. en die coach terim was ook al geen voorstander van sneijder zn komst. niet geheel onlogisch want volgens mij wil terim het liefste in een twee spitsen systeem spelen (drogba - yilmaz) en dan is sneijder niet de ideale man.

Sneijder is van t niveau ajax en niet meer van t niveau madrif, laat hen maar in rurkije blijfen

Hopelijk loop die Sneijder niet teveel in de weg van Hazard. Dat zou het niveau niet ten goede komen

die is daar helemaal niet nodig, ze hebben een echte verdedigende middenvelder nodig met een goede pass zoals busquets of xabi alonso

mourinho wil mangala verdediger porto de rosssi as roma en matic benfica dat zijn voor nu zijn prioriteiten zie dit nieuws als niet kloppend

Nee, want daarom speelde hij dit seizoen beter dan ooit. Wat een onzin om Robben af te kraken, persoonlijk vind ik hem echt op zijn allerbest de laatste tijd

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren