Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Advocaat heeft gelijk: Depay moet in januari verhuurd worden'

Laatste update:

PSV won in de KNVB Beker eenvoudig van Rijnsburgse Boys (0-4) en Memphis Depay was een van de uitblinkers bij de Eindhovenaren. De aanvaller miste weliswaar de nodige kansen, maar trok de aandacht met goede acties en hoopte in de competitie opnieuw een basisplaats te krijgen. In de uitwedstrijd bij NAC Breda moest hij het echter doen met een invalbeurt van twintig minuten.

/

De concurrentie is moordend in de voorhoede van PSV en Dick Advocaat suggereerde dat het misschien een goed idee was om Depay voor de tweede seizoenshelft te verhuren. Daar zijn de bezoekers van Voetbalzone het mee eens, zo blijkt bij het zien van de resultaten van de poll 'Wat moet PSV in januari doen met Memphis Depay?', die de afgelopen dagen op onze frontpage stond.

In totaal lieten bijna 12000 bezoekers hun stem horen en 42 procent is van mening dat Depay in januari verhuurd moet worden aan een andere Eredivisionist, zodat hij ervaring op kan doen. 29 procent vindt echter dat Depay al goed genoeg is voor een vaste basisplaats en weer 29 procent denkt dat er niets veranderd hoeft te worden in de tweede seizoenshelft en dat de aanvaller genoegen moet nemen met af en toe een invalbeurt.

De achttienjarige Depay moet concurreren met Dries Mertens, Jeremain Lens en Luciano Narsingh, drie internationals, en begon dit seizoen nog geen enkele keer in de basis bij PSV. Advocaat lijkt dus open te staan voor een verhuur, maar directeur voetbalzaken Marcel Brands heeft daar andere gedachten over: "We hebben de drie posities voorin dubbel bezet en dat willen we graag zo houden", zei hij.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Depay is goed genoeg als invaller.
Hij brengt het meeste gevaar van PSV als ie erin komt.
En misschien kan je hem gebruiken als 10 (tijdelijk ipv wijnaldum) , maar weet niet of dat lukt.

24 december 2012 om 21:39

vind hem niet minder dan matavz, hij laat zien dat hij yet wil, komt uit de eigen jeugd en kan nu definitief doorbreken.

en wat doet psv met het eigen talent? ze lijken het ook nooit te snappen

24 december 2012 om 21:45

Onzin, hij is veel minder effectief dan Matavz. Als Depay het vizier even scherp had staan als Matavz had hij al een goaltje of 6 meer kunnen hebben. Groot talent, maar hij is echt nog niet zo goed als Matavz. En ook niet beter dan Wijnaldum vind ik.

24 december 2012 om 22:00

verschil, matavz kostte miljoenen , bankt veelal salaris te incasseren, maar heeft wel ED ervaring.

depay, jong, gretig, eigen jeugd en kost weinig salaris.

ook kan psv depay laten banken, matavz spits, en lens op rechts. op de leeftijd van depay leer je meee op de traning met MVB strootman , dan bij een FC groningen.

plus dan heb je kwalitatief een aardige spits op de bank, en hij maakt minuten.

hij heeft ook minder dan matavz gespeeld en heeft pas zijn debuut temaakt, dus scherpte is iets wat nog wel komt.

24 december 2012 om 22:41

Depay is linksbuiten.. Matavz is spits niet met elkaar te vergelijken. En pas zijn debuut gemaakt? Al bijna een jaar geleden..

24 december 2012 om 22:46

Niet zo goed als Matavz!?!?!?! Depay is nu al een veel completere voetballer dan Matavz ooit zal worden. Matavz is alleen als pure afmaker beter dan Depay, maar PSV scoort toch wel voldoende, dus moet Depay altijd spelen ipv Matavz

24 december 2012 om 22:56

@ lennis

een jaar is ook pas geleden, of is hij een dragende kracht ineens? hij had veel meer kansen moeten krijgen, psv had hem ook in de winter kunnen verhuren, waarom ze dat niet deden is raar.

25 december 2012 om 07:57

En dt is nou net wat wij zeggen, psv koopt er op losen de jeugd blijft aan de kant. Wanneer zij nu hetzelfde gaan doen als bv feyenoord en ajax nu, is er ook meer begrip van de andere supporters van andere clubben.

24 december 2012 om 22:10

Advocaat moet hem gewoon vaker en langer laten invallen, ik vind hem samen met Locadia een erg groot talent. Locadia mogen ze wel verhuren aangezien we lens en matavz voor de spitspositie hebben.

24 december 2012 om 23:53

Depay speelt te nonchalant als invaller daarnaast teveel balverlies,
Misschien komt dat door het weinige vertrouwen in hem wat Dicky heeft.

Beste oplossing denk ik is een verhuur naar een middemoter dan kan hij daar laten zien wat hij kan.

Kom maar lekker naar Groningen.

24 december 2012 om 21:45

Lijkt me geen slecht plan, al hou ik hem er liever bij maar Groningen kan hem wel gebruiken.

Dus eigenlijk zegt 58% gewoon dat hij niet verhuurd moet worden?

24 december 2012 om 22:46

Ja , gefaalde poll

Misschin zou het een idee zijn heml uit te huren aan AZ , Herenveen en dergelijke.

Ehm als 42 procent vindt dat ie verhuurd moet worden, wil 58 procent dat dit niet gebeurd. Vage conclusie van een vage poll.

Maar aan welke club zo hij dan verhuurd kunnen worden? Welke club past het beste bij hem?

24 december 2012 om 21:39

Denk dat PSV het beste bij hem past. Die zit misschien nog een stapje onder een Lens of Mertens maar die moet gewoon zijn minuten maken bij ons. En dan vanaf de zomer de kans geven een basisplaats af te dwingen.

24 december 2012 om 21:59

Ik vind hem echt niet minder dan Mertens of Lens. Hij is een stuk jonger en moet gewoon wedstrijden spelen, maar kwaliteit heeft deze jongen wel. Gaat erg veel dreiging van hem uit.

24 december 2012 om 22:25

Lekker naar FC Utrecht komen en elke wedstrijd spelen .. kan die ook nog is leren wat strijdlust is

24 december 2012 om 22:42

Ik vind hem ook niet minder dan Lens of mertens, maar die jongens zijn wel internationals. Die zijn doorgaans moeilijk uit de basis te spelen. Maar goed, Lens wil weg na dit seizoen en denk dat Mertens ook wel eens verder wil kijken na dit seizoen. Memphis gewoon doorschuiven lijkt me zo.

Wie wil Memphis niet? Echt elke club van de eredivisie zou die jongen willen huren denk ik. Ik kijk regelmatig bij de training van Psv en wat me dan opvalt is dat die jongen echt de beste is.

24 december 2012 om 21:40

Ja vooral als hij invalt is hij al beter dan Narsingh hij komt geen man voorbij, Depay is veel beter in een kleine ruimte dan een Narsingh...

24 december 2012 om 22:01

Denk dat hij zich het beste kan ontwikkelen bij Psv, maar dan moet hij wel minuten maken. Ik zou niet goed weten welke club nou echt goed is voor zijn ontwikkeling.

25 december 2012 om 02:38

Die jonge is echt kei goed. En zal hem wel willen zien bij een middenmoter. Daar speelt hij de sterren van de hemel. Maar om een antwoord te geven op "wie wil Memphis niet?" Denk dat de top daar in valt ^^ en dan vooral Twente want die heeft al 2 Uitstekende spelers voor die positie.

verhuur hem aan roda een roda degradeert niet

Depay had allang een basisspeler moeten zijn, nou word hij verhuurt;
Het kan zelfs ons de titel gaan kosten als Narsingh en Wijnaldum maar aan blijven kloten, Depay ik raad je aan zoek een andere club deze trainer en Brands geven niks om de eigen jeugdopleiding...

Prutsers als Wijnaldum Narsingh kunnen niets fout,s doen, Wijnaldum schiet alles mis, en komt overzicht te krot voor de 10, Narsingh kom geen lantaarnpaal voor bij...
Wat moet dit frustrerend zijn voor Depay dat hij geen eerlijk kans krijgt..
Wij maken onze Jeugd spelers kapot, en dan gek vinden dat Bazoer en nog wat jeugdspelers weg willen..

Rare conclusie van Voetbalzone, de stelling is of Depay verhuurd moet worden en 42 procent beantwoord het met ja. De rest is het hier niet mee eens, deze 58 procent wordt echter verdeeld onder twee mogelijkheden. De meerderheid vindt dat Depay dus gewoon bij PSV moet blijven.

Utrecht of Heerenveen

24 december 2012 om 21:53

Waarom praten over een andere club?? Toon ballen en geef die jongen een kans tussen die vaste basis spelers...............toch??

sc Heerenveen. Marco zoekt een diepgaande vleugelaanvaller. Huren is dan een goede optie!

Ik heb hem gezien tegen Rijnsburgse boys en tja van Dickie zal hij geen vrij brief krijgen om te laten zien wat hij kan....maar goed dat is een bekend verhaal (helaas). Het is en blijft niet te geloven dat PSV niet een paar jonge jongens deze kans kan geven en als zij dan overstappen naar een club die de jongens wel een kans geven dan kan je zomaar geschorst worden. PSV heeft een goede basis staan waar deze jongens moeite loos in moeten kunnen meedraaien. Waar gaat dit naar toe?

25 december 2012 om 00:11

Hij krijgt toch gewoon speelminuten. En het feit is dat hij momenteel veel minder effectief is dan Lens en Mertens(gemiddeld scoren of geven zij een assist iedere wedstrijd). Hij is nog jong en gaat schuift volgend jaar gewoon door en is hij eerste keus. Vergeet niet dat hij nog maar 18 is.

Bovendien heeft hij aangegeven gewoon bij PSV te blijven, en hiervoor zijn minuten te strijden. Leek hem beter voor zijn ontwikkeling.

En wat een onzin dat ze iemand schorsen als hij overstapt naar een andere club, heb je je überhaupt wel verdiept in de kwestie Bazoer? Van de Knvb mag hij geen wedstrijden spelen dit seizoen, dat is niet een keuze van Psv.

waarom niet naar az? Hij is beter dan gudmonsson en berghuis

Geweldige speler. Viel vorig seizoen al regelmatig uitstekend in en wist in de betrekkelijk weinig speelminuten al veelvuldig te scoren. Voor zijn ontwikkeling zou het zeker niet onverstandig zijn om hem te verhuren aan clubs als Heracles, Utrecht of Heerenveen. In ieder geval in Nederland en bij clubs waar je elke week speelt. Dit is zeker een speler voor PSV die over 2 jaar in de basis gaat spelen. Wanneer je Mertens weet te verkopen, heb je eigenlijk al een speler die direct zijn plaats kan innemen. Laten we hopen dat hij zich blijft ontwikkelen.

Verhuren lijkt hier de optie, zoals overal.....wanneer krijgt iemand dan een echte kans. Verhuren= totaal ander voetbal en cultuur...=dat de oplossing??

Naar Sparta dan maar:-) daar is ie toch begonnen met z'n opleiding. Niet realistisch maar goed. Wij kunnen iemand met talent wel gebruiken.

Nu is het Depay volgende week een ander, toch?

Depay is een toptalent en hij moet rustig gebracht worden. Zoals de zaken nu lopen lijkt het beter voor zijn ontwikkeling verhuurd te worden. In mijn opinie zou hij zich moeiteloos staande kunnen houden bij een linkerrijtje-club uit de Eredevisie. Het zou me mooi lijken als hij naar mijn cluppie NEC kwam. Jeremain Lens heeft zich daar onder andere ook weten te ontwikkelen tot de speler die hij nu is, nota bene zelf speler van Psv. Als ik het bestuur van PSV was, zou ik echter wel een terugroep-clausule toepassen, voor het geval dat één van de huidige spelers voor zijn positie een ernstige blessure krijgt of iets dergelijks.

Elk talent bij PSV moet uitgeleend worden, simpel. Want ze krijgen allemaal amper speelkansen. Erg jammer, want PSV heeft talenten in overvloed.

24 december 2012 om 22:26

Terwijl hij beter is dan Narsingh, meer potentie als Mertens vind ik...

24 december 2012 om 23:27

Klopt tweemaal. Mertens heeft maar een beperkt potentieel en Narsingh kan enkel goed voorzetten maar is zelf te weinig dreigend. Hij zou meer moeten acties maken voor zichzelf en durven schieten. Dat doet Depay wel.

Verhuren om bij clubs als Willem 2 te spelen, wat leert hij ervan? Niks...
Depay moet gewoon een basisplaats krijgen, dan zul je zien dat hij met goede speler groeit en het beter gaat doen dan faal hazen Narsingh Wijnaldum..

25 december 2012 om 00:20

@Psv@: Nee, daar zou hij geen ervaring op kunnen doen, maar wel bij een goede middelmoter als Heracles (zou mooi zijn als hij daar heen gaat), RKC, FC Groningen, NEC, ADO of Heerenveen.

25 december 2012 om 00:56

Waarom? Hij is nou al klaar voor een basisplaats...
Fischer Eriksen hadden die ook ervaring, nou nee...

Maar ze kregen wel de kans om ervaring op te doen zie nou het resultaat...

Kijk Hoesen krijgt vaak een basisplaats...
Ajax heeft met Frank een trainer die toptalenten wel een kans krijgt, bij Hoesen heb ik mijn twijfels maar Fischer dat word een grote..

spelers met lef een actie het zelfde wat Depay ook heeft, allebei goed in de kleine ruimte, mooi actie,s...

wat denkt advocaat hij is een goeie trainer maar depay is een goeie speler wrm wordt hij verhuurt ik snap er niks van

Advocaat heeft geen idee hoe hij jonge spelers beter moet maken. Het liefst wil hij dat Brands nog een flink aantal nieuwe spelers koopt. Jonge spelers zijn niet dom en ik heb het gevoel dat PSV nog sneller dan verwacht een nieuwe 'bazoer' gaat krijgen. Zo lang men in Eindhoven geen Arabische sjeiken over de vloer laat komen heb je vroeger of later wel een goede jeugdopleiding nodig. Op deze manier zullen talenten sneller voor andere clubs kiezen.

Depay en Locadia zijn heerlijke jonge spelers. Ik ben er van overtuigd dat PSV zo veel aan hun zou kunnen verdienen als ze een echte kans zouden krijgen. Het publiek zou ook veel rustiger zijn als het even tegen zit. Dat is helemaal iets wat Sanders, Brands en Advocaat vergeten!

Zoals de laatste jaren blijft PSV weer enorme risico's nemen en speelt men 'russische roulette'. Ajax en zeer zeker Feyenoord weten wat er kan gebeuren als je een te groot risico neemt...ik persoonlijk snap het echt niet, maar ze doen maar.

Waarom verhuren als hij al goed genoeg is voor het 1e?
Hij lijkt me sowieso beter dan Wijnaldum ook al is hij geen 10. (maar dat is wijnaldum ook niet echt)
Op de vleugels is er te veel concurrentie maar op 10 zou hij toch gewoon kunnen spelen lijkt me?
Slechter dan Wijnaldum is hij niet.

Maar goed, als je geen gebruik van hem maakt (wat ik absurd vind) dan kun je hem maar het beste verhuren.
Locadia kunnen ze ook het beste verhuren...
Maar goed, dan moeten ze wel eens beleid maken met dat soort spelers want voorlopig is het kopen en kopen om vervolgens de top talenten te laten verpieteren op de bank of op de tribune.
Genoeg clubs die zulke spelers kunnen gebruiken. (az? heerenveen? utrecht? etc. etc.)

25 december 2012 om 00:09

Hij lijkt jou beter als Wijnaldum en dat baseer je op? dreiging?

Als hij echt goed was stond hij wel in de basis, Adovcaat is ook geen idioot hij stelt gewoon de beste spelers op. Depay komt (op dit moment) gewoon tekort en dat zie je ook bij zijn wedstrijden/invalbeurten, komt nonchalant over en heeft daarnaast raar balverlies.

Toptalenten is ook zwaar overdreven, zie jij dat na een invalbeurt of ziet iemand dat die dagelijks met hem werkt, en die tevens de hele wereld is rond geweest?

Dicky is niet naar PSV gekomen om de jeugd door te laten stromen, hij komt hier voor de titel en daarop word hij afgerekend. En hij is zeer zeker op de goede weg: winterkampioen met het meest aantal doelpunten.

25 december 2012 om 00:38

Ik heb een andere mening dan jij en Advocaat.
Of je dat serieus neemt dat laat ik volkomen aan jou maar ik ben totaal niet gevoelig voor de gebruikelijke riedel dat de coach hem dagelijks ziet etc.
Volgens mij gaat het nog altijd om de wedstrijden want daar worden de punten gepakt en dus ook het kampioenschap waarvoor hij gehaald is wat ik een zeer zwakke korte termijn visie vind, wat als hij het niet haalt? dan zijn de talenten niet benut, heeft psv min of meer een jaar totaal weggegooid en worden de problemen groter.
Dat soort beleid is altijd verkeerd naar mijn mening, dat is gewoon gokken op succes en als dat niet gebeurt dan zien ze dan wel weer...
Dan ben je dom bezig maar goed, dat is een andere discussie.

Depay vind ik gewoon een goede speler, zeer dreigend en ook wel degelijk rendement.
In ieder geval minder rendement dan Wijnaldum kan hij niet hebben want hoeveel kansen die gozer heeft gemist, dat is niet normaal meer...
Bovendien vind ik Wijnaldum gewoon niet goed, te weinig overzicht, te weinig scorend vermogen (ondanks zijn 7 goals maar dat hadden er veel meer moeten zijn met die kansen), te weinig belangrijke rollen in de aanvallen etc.

26 december 2012 om 04:44

Jou mening is gebaseerd op wat momenten die je hebt gezien van Depay... Hoe kan je dan gaan verkondigen dat je hem beter op kan stellen ipv Wijnaldum. Als hij jou heeft overtuigd met die paar invalbeurten en wedstrijden zegt dat meer iets over jou kijk op het spelletje.

Korte termijn visie ik verwachte hem al... een club die vanaf '75 meedraait in de top eredivisie heeft geen korte termijn visie. Zoals al eerder is gezegd hoeft PSV dit jaar geen kampioen te worden.

Waar jij de mist in gaat is dat de talenten (nog) niet zo goed zijn, en zodra je deze 90min laat spelen het nivo van heel het team daalt (dat heeft advocaat ook gezegd).

Misschien goeie voor Nac of Roda

Heerenveen grijp je kans !

Kijk, zo gaat PSV met talenten om die het verdienen om minuten te maken in het eerste van Psv. Verhuren zodat hun gekochte vedettes, die vaak genoeg niet thuis geven, in de basis mogen blijven starten. Ik durf te stellen dat je aan Depay meer hebt dan bijvoorbeeld een Matavz. Locadia en Ritzmaier ook maar verhuren?

@messino
Depay is een linsbuiten en Matavz is een spits. Dus je kunt ze niet met elkaar vergelijken.matavz is de laatste weken erg goed bezig. Hij is een goed aanspeelpunt en trekt gaten voor andere spelers. Tevens is het in mijn ogen een van de beste afmakers in de eredivisie.

heeft potentie tot een topper , verhuur hem niet goed genoeg voor invaller

Van Advocaat krijgt hij geen eerlijke kans, want die houdt alleen van ervaren oude spelers. Het is dus beter voor hemzelf om verhuurd te worden, totdat er een coach komt, die wel over de doorgroei van jonge spelers nadenkt.

Zet die jongen gewoon in de basis... -.- br Deze jongen is daar al goed genoeg voor en is daarbij veel gemotiveerder dan Narsingh en Mertens, je ziet bij iedere minuut dat hij speelt dat hij wilt winnen en beter worden. Hij is ook enorm geliefd bij supporters, die dus ook fouten van hem zullen accepteren in tegenstelling tot miljoenenaankopen Narsingh en Mertens.

Als hij word verhuurd dan mogen Brands en Advocaat per direct vertrekken, want naast dat je zo'n talent verpest (want Depay zal het allesbehalve leuk vinden als hij word verhuurd terwijl hij niets onderdoet voor de huidige basisspelers..), geef je ook niet echt een goed signaal af naar de jeugdopleiding, want als het grootste talent al geen kans krijgt hoe zullen zij die dan wel krijgen?

Nee, zet Memphis gewoon lekker in de basis op 10 of op links, dat maakt niet uit als hij er maar in staat. br Heerlijke voetballer!!

Psv moet zo'n groot talent echt in de basis gaan zetten. Dat doet ajax ook met een tekent als fischer, of feyenoord met vilhena. Depay heeft vaker laten zien heel goed mee te kunnen. Hij is beter dan momentspeler mertens br

25 december 2012 om 11:16

maar jij vergeet dat het bij Ajax en Feyenoord is bij gebrek aan beter en dat is bij PSV niet het geval

27 december 2012 om 23:32

Dus wel, hij is beter dan Mertens zeg ik toch? Of vind jij Mertens een constante dreiging die het vooral in de topwedstrijden laat zien, en je ploeg erdoorheen sleept als het ff niet loopt? Geen van die dingen heeft hij. Narsingh laat ook bar weinig zien. Dus wat nou geen gebrek aan beter?

Waarom denkt iedereen dat Depay verhuurd gaat worden? Advocaat zei dat hij meet moet spelen en verhuur een optie zou zijn. Echter zei hij ook alle spelers nodig te hebben. Brands zei ook nog dat verhuur geen optie was en Depay zelf heeft aangegeven voor zijn kansen te gaan bij PSV en niet verhuurd te willen worden.

Lekker nog een half seizoen als invaller laten fungeren! Dan van de zomer Lens/mertens verkopen en dan kan het Depay tijdperk definitief beginnen!

PSV gaat hem heus niet verhuren.
Er is veel concurrentie voorin en niet iedereen kan spelen.
Advocaat denkt vanzelfsprekend aan het clubbelang en heeft dus meer belang aan een goed elftal, dus ook in de breedte.

Hij zou van mij wel in de basis mogen en dan Mertens op 10 laten spelen.

Mertens heeft het hele seizoen niet veel van goede vorm laten zien. Depay is nog jong en gretig. Die gast wil graag.
Op dit moment zie ik hem liever dan Mertens. Gewoon die jongen een paar wedstrijden de kans geven. Niet te bang zijn....

Je merkt aan alles dat die veel potentie heeft en dat die erg gretig is. Momenteel wat uit vorm misschien, maar bij Dick hebben internationals nou eenmaal een streepje voor op de rest, wat ik ook wel logisch is, maar zo'n jongen als Depay of Locadia moet elke week spelen en minuten maken en dat kan niet altijd bij Psv, dus daarom gewoon verhuren naar Groningen bijv.

Als Dries geblesseerd raakt en je Depay verhuurt dan heb je eigenlijk geen opties meer voor links of je moet Lens als multifunctionele aanvaller daar gaan neerzetten.

PSV heeft een brede selectie nodig als men de strijd wil volhouden en Depay maakt genoeg minuten en ze kunnen hem goed gebruiken , brengt veel gevaar als hij invalt , meer dan Narsingh soms in een hele wedstrijd op rechts.

Advocaat moet niet met zulke onzin voorstellen komen,gelukkig ziet Brands dat ook je moet nooit een goeie backup verhuren,zijn tijd komt nog wel.
Hij is pas 18 ,en pakt regelmatig zijn minuutjes mee,en dat zullen er steeds meer worden en daarbij zit hij gewoon bij een topclub van Nederland,hij word gewoon langzaam maar zeker gebracht.
En wij hoeven niet te kijken wat Ajax doet,als hun het op dzeze manier willen doen is dat prima,maar dat wil niet zeggen dat PSV slecht handeld ,depay zijn tijd die gaat absoluut komen ,dat is duidelijk...

En het zelfde verhaal geld voor Locadia,zijn tijd komt ook wel,geen probleem,ze zijn allebei nog harstikke jong en talentvol

Kom maar naar Nec!! Onze aanval is zwaar ondermaats, depay kan hier minuten maken en beslissend zijn. Ik ben benieuwd waar hij uiteindelijk naartoe gaat (mocht hij verhuurd worden).

Wat zou ik het geweldig vinden als deze jongen een half jaartje naar NEC zou komen. Misschien ook nog samen met locadia want dat zou ons scoringsprobleem ook weer oplossen. Is ook beter voor de spelers zelf want je kan denk ik beter 17 basisplaatsen bij NEC krijgen( + eventuele play-offs) dan wat bekerwedstrijden en invalbeurten in de 60 min. Al denk ik wel dat PSV ze niet alle 2 kwijt zou willen omdat locadia gewoon de 2e spits is

25 december 2012 om 10:39

Ik denk dat ze geen van beiden gaan verhuren.

Allebei verhuren is sowieso geen optie, want dan heb je maar 4 spelers voor 3 posities voorin. Zelfs Willem 2 heeft er meer.

Depay, Locadia, ze moeten gewoon weg bij Psv of hopen op een trainer die het wel aandurft met die gasten. Het is toch zonde dat deze jongens zo weinig spelen. Net wat vdvaart zegt in een interview, spelen op die leeftijd!!

ik zou het ook mooi vinden als hij naar NEC zou komen . Die hebben de laatste jaren ook bewezen dat talenten er tot bloei kunnen komen

Memphis moet gewoon bij de selectie blijven,iedereen is hard nodig om het doel te bereiken ook hij.
De enigste die weg mogen zijn engelaar en vucovic.
En mischien bij een aardig bod manolev.(mits er een rechtsback bij komt)

Verhuren lijkt me een prima oplossing voor Depay, dan komt hij elke wedstrijd aan spelen toe en kan laten zien wat hij allemaal kan. Een paar wedstrijdjes heeft hij het goed gedaan, maar mij heeft hij nog niet kunnen overtuigen van dit talent. Moet nog zien hoe dit gaat uitpakken.

Laat Mertens maar lekker een poosje banken
Depay moet gewoon veel meer speeltijd krijgen bij psv
stel je nu eens voor als ze hem gaan verhuren aan heerenveen bijvoorbeeld
dan word hij sportief een tegenstander van psv dat kans ons de eventuele titel kosten
en als matavs toch nog in de winter word verkocht kan locadia zijn plaats opvolgen
dus niets verhuren wil je wat doen met de jeugd moet je ze nu de kans geven

Depay is een zeer groot talent, maar moet wel 3 spelers voor zich dulden die gewoon beter zijn op dit moment. Verhuren naar een middenmoter zou wellicht een oplossing zijn.

@psver4live

verhuur hem dan maar aan nac daar hoeven we niet meer tegen te spelen
maar volgend jaar moet hij gewoon bij psv een vaste basis plaats hebben
want over mertens ben ik absoluut niet tevreden over

Als die jongen bij PSV niet aan spelen toekomt moet hij ook verhuurd worden, ik denk dat hij voor zo´ n beetje elke Nederlandse club wel een versterking zal zijn, Wellicht is AZ wel een goede club voor hem om aan verhuurt te worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren