Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Advocaat laat trio thuis en neemt 'held van PSV A1' mee naar Italië

Laatste update:

PSV reist woensdag zonder Mark van Bommel, Dries Mertens en Jetro Willems naar Italië, waar het donderdagavond in het kader van de laatste groepswedstrijd van de Europa League aantreedt tegen Napoli. Het drietal is niet volledig fit voor het duel in het Stadio San Paolo, zo bericht De Telegraaf.

/

Van Bommel en Mertens kampten in de aanloop naar de topper tegen Ajax al met lichte blessures, terwijl Willems in de Amsterdam ArenA halverwege uitviel. Dick Advocaat heeft de achttienjarige rechtsback Joshua Brenet toegevoegd aan de selectie. De rechtsback maakte vorige week namens PSV A1 het winnende doelpunt tegen de leeftijdsgenoten van Celtic, waardoor de jeugdige Eindhovenaren overwinteren in de NextGen Series.

Voor PSV viel een kleine twee weken geleden al het doek in de Europa League. De Eindhovense club speelt zodoende donderdag alleen nog voor de eer en een winstpremie van 200.000 euro. In competitieverband treden de Eindhovenaren zondag aan tegen koploper FC Twente.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hopen dat ze winnen zodat er toch nog wat Coeficientiepunten binnen komen, dit geld ook voor twente.
ik ga er van uit dat Depay gewoon speeld Ipv Mertens en Engelaar of oijen ipv van bommel?

Als die Brenet het goed doet zou ik zeggen zet hem er maar meteen in.

off: weet iemand hoelang het nog duurt met pieters?

5 december 2012 om 08:35

Hij zou maandag zijn eerste wedstrijd spelen met jong PSV, maar omdat de wedstrijd verzet werd naar kunstgras hebben ze besloten hem niet te laten spelen. Hij richt zich op een rentree na de winterstop.

5 december 2012 om 08:59

Brenet is een rechtsback, dus Pieters heeft hier niets mee te maken. Rechtsback is ook niet direct het probleem.
Pieters zou deze week zijn rentree maken bij de beloften, maar omdat er op kunstgras gespeeld werd ging dat niet door.

5 december 2012 om 09:09

psvdaclub Dat was een vermelding voor de 1ste reactie van deze topic
Alleen via mobiel kan (ik in ieder geval niet)je niet Reageren op iemands reactie.
Daarom doet ie dat zo

On:

Speel maar lekker met een b elftal der zijn nog teveel pijntjes hier en daar.

5 december 2012 om 09:56

Rechtsback niet het probleem? Hutchinson is van origine een middenvelder die nu verplicht RB speelt. Een échte RB zou dus helemaal nie erg zijn.

5 december 2012 om 10:53

@040vaart, er stonden geen reacties toen ik typte.. toen ik op zenden drukte kwamen ineens de reacties erbij, dus eigenlijk dubbelpost

@branus, ik vind hutch het best aardig doen! aardig tot gewoon goed!

5 december 2012 om 11:03

Natuurlijk ligt op rechts wel een probleem. Zeker nu Hutchinson eigenlijk zou moete ndoorschuiven naar het middenveld omdat Bommel er niet bij is. Hutchinson is bovendien helemaal geen goede back. Hij is een uitstekende centrale middenvelder, maar geen back.

Met Bommel geblesseerd opteer ik voro Hutchinson op het middenveld en gooi dan Brenet maar voor de leeuwen. Laat hem maar zien wat hij kan in een topwedstrijd. Gaat het goed, dan heb je er een goede back bij, gaat het niet goed dan snapt iedereen wel dat niet presteren in een wedstrijd tegen een Italiaanse-topploeg geen schande is voor een jeugdspeler. In dat opzicht kan PSV echt nog veel leren van Ajax.

5 december 2012 om 13:48

Komt nog bij dat Hutchinson wil vertrekken wanneer er zich de kans voordoet...

5 december 2012 om 09:34

Reken er maar op dat Pieters na de winterstop zeker aan spelen zal toekomen, er zijn nu nog maar drie competitiewedstrijden voor de winterstop. De medische staf van PSV gaat dit keer geen risico nemen met Pieters, de laatste optie is dat hij minuten zou kunnen maken tegen Nac. Ik denk niet dat Brenet basisspeler wordt, Advocaat zal helaas weer voor Manolev kiezen gezien hij tweede keus is op de rechtsbackpositie. Hutschinson neemt de plek over van van Bommel en hopelijk krijgen nog een aantal bepalende speler rust. Tyton zou gewoon weer eerste keeper moeten worden, want wat Waterman nu laat zien is dramatisch.

5 december 2012 om 14:38

Pieters kon deze week al minuten pakken met jong psv, maar omdat het weer in Nederland niet goed was werd er op kunstgras gespeeld waardoor hij nu nog een week moet wachten.

edit; oh er is al gereageerd. verwijder deze dan maar.

Weer laten ze zich kennen, maar men moet voorzichtig zijn met van bommel, laat hem ook maar thuis voor twente, want ook daar zal hij achter de feiten lopen.

5 december 2012 om 08:37

Van Bommel is sowieso geschorst tegen Twente. Hij pakte zijn 7e hele kaart tegen Ajax

5 december 2012 om 08:45

klopt ja, was het even vergeten.

5 december 2012 om 10:30

Die gele kaarten van van bommel kunnen je toch moeilijk zijn ontgaan. Wel verstandig dat ze nu rustig aan doen met hem want tegen ajax had hij ook gewoon niet moeten spelen.

6 december 2012 om 07:28

eigenlijk niet nee, daar heb je gelijk in, had even een zonsverduistering

5 december 2012 om 08:37

waar loopt hij dan precies achter de feiten aan. Volgens mij heb jij de thuiswedstrijd tegen napoli niet gezien? Tegen Ajax is de enigste wedstrijd waarbij hij slecht speelde, ik ben benieuwd of je nog een voorbeeld kan noemen.

5 december 2012 om 08:43

Als je 7 gele kaarten in 8 wedstrijden pakt loop je gewoon achter de feiten aan.

5 december 2012 om 08:57

Tuurlijk tegen de kleintjes niet. Mark is gehaald om in de toppers het team op sleeptouw te nemen, en dat heeft hij tot nu toe nagelaten. De kaarten spreken boekdelen over zijn onmacht.

Het feit dat Eriksen hem helemaal kapot speelt en hij wisselde met Strootman zegt genoeg.

5 december 2012 om 09:21

' Mark is gehaald om in de toppers het team op sleeptouw te nemen'

Ooh en dat bepaal jij nu even? Mark is gehaald om in alle wedstrijden het team op sleeptouw te nemen. Niemand heeft gezegt dat hij het voetballend in zn eentje moet gaan doen, het gaat voor een groot deel ook om leiderschap.

Hij kan met zijn voetballend vermorgen PSV niet meer in zijn eentje kampioen maken, maar met zijn leidingscapaciteiten zit het wel goed, dat is wat PSV vorig jaar miste.

Ik weet niet of je het weet, maar PSV heeft het vorig jaar in de kleine wedstrijden laten liggen, 1 punt achter op de nummer 2 Feyenoord. Als PSV vorig jaar 1 wedstrijd gelijk had gespeeld tegen RKC of wat dan ook hadden ze 2e gestaan.

Ik weet het als als als, maar daarvoor is van Bommel gehaald. En niet alleen om uit van Ajax te winnen. Want topwedstrijden kun en mag je verliezen, vooral als het uit tegen Ajax is.

Met alle respect maar PSV hoort gewoon alles te winnen tegen de kleinere clubs, dat hebben ze na een mistap aan het begin van het seizoen uitstekend gedaan. Ze hebben voor het eerst een reeks neergezet van ik geloof 7 wedstrijden winst, dat is rutten in geen 3 jaar gelukt. Met de verdienste van van Bommel.

5 december 2012 om 09:24

Hahaha, Van Bommel is gehaald om tegen de kleintjes geen punten te laten liggen zeg je? Een grootverdiener binnenhalen om punten te halen tegen de kleintjes. Goed beleid daar in Eindhoven!

5 december 2012 om 09:34

@oiramor,

''mark is gehaald om in alle wedstrijden het team op sleeptouw te nemen''

Beter lezen

Ik bedoel dat PSV het vorig jaar vooral tegen mindere tegenstanders heeft laten liggen. En dat van Bommel daar het verschil kan maken, niet alleen tegen de topploegen.

5 december 2012 om 09:41

@panerai,

Ja, daarna schrijf je:

"ik weet niet of je het weet, maar PSV heeft het vorig jaar in de kleine wedstrijden laten liggen, 1 punt achter op de nummer 2 Feyenoord. Als PSV vorig jaar 1 wedstrijd gelijk had gespeeld tegen RKC of wat dan ook hadden ze 2e gestaan.

Ik weet het als als als, Maar daarvoor is Van Bommel gehaald. En niet alleen om uit van Ajax te winnen. Want topwedstrijden kun en mag je verliezen, vooral als het uit tegen Ajax is."

Van Bommel is dus gehaald om geen punten te laten liggen tegen clubs als Rkc, want punten laten liggen tegen de topclubs kan en mag volgens jou, en was volgens jou ook niet de oorzaak van de lage klassering.

Beter schrijven

5 december 2012 om 09:44

Oiramar, heb je überhaupt enig idee hoeveel V Bommel verdient?

En blijkbaar heeft het wel geholpen, want terugkomen van eenachterstand en alsnog de wedstrijd winnen was iets wat PSV niet kon. En nu hebben ze dat al 5 keer gedaan.

5 december 2012 om 09:48

@ Oiramor

Volgens mij is nou geheugen dan gewoon niet zo goed en ligt het niet zo zeer aan mijn schrijfwijze, je had namelijk 3 regels daar boven kunnen lezen dat ik zeg dat hij voor alle wedstrijden is gehaald.

Maargoed, wat je wil, ik hoop dat je nu wel begrijpt wat ik bedoel. En inderdaad, ik ben van mening dat je topwedstrijden kunt en 'mag' verliezen, en als je alle kleine wint, dan sta er al heel goed voor meestal.

Begrijp me niet verkeerd, PSV moet thuis de meeste topwedstrijden winnen, anders heb je het gewoon slecht gedaan, en verdien je het kampioenschap zeker niet. Wedstrijd tegen Twente is belangrijk voor Psv. Tegen Twente was pech, tegen Ajax zeer terrecht, tegen Vitesse moet het recht gezet worden. Hopen dat Vitesse verliest, en hoppa PSV staat weer 1e.

5 december 2012 om 09:49

@deentje,

Ik heb geen idee wat Van Bommel verdient, maar veel minder dan een miljoen zal het niet zijn.

5 december 2012 om 09:52

Ik denk dat van Bommel een miljoen of 1,5 verdiend, misschien iets meer.

5 december 2012 om 09:55

@panerai,

Ja, je schrijft dat hij gehaald is voor alle wedstrijden, maar uit je onderbouwing is alleen de conclusie te trekken dat hij gehaald is om tegen de kleintjes punten te pakken. Maar goed... genoeg daarover.

Je bedoelt denk ik tegen Vitesse was het pech en tegen Twente moet het recht gezet worden. Denk dat ze die wel winnen. Ik ben benieuwd. Ik heb in ieder geval zin in die wedstrijd. In mijn ogen is PSV nog altijd de grote favoriet voor de titel

5 december 2012 om 10:07

Thijs slegers(toch de best ingelichte PSV bron) heeft gemeld dat hij ruim binnen het salarisplafond viel en dat we daarbij moesten denken aan 7 à 8 ton. Is natuurlijk veel, maar niet meer dan andere basisspelers. Bovendien heeft hij maar een 1jarig contract(minder risico).

5 december 2012 om 10:28

Grappig, het is slecht hetgeen jullie hier allemaal liepen te verkondigen. Mark zou het verschil maken in de topwedstrijden. Mark zou wel even laten zien wie de baas op het middenveld was. Het feit dat hij alleen maar kaarten pakt en niet thuis geeft in de topwedstrijden is aantonend voor zijn verval.

PSV heeft het niet alleen in de kleine wedstrijden laten liggen vorig jaar. Je kreeg van ons en van Twente ongenadig hard een pak op de reet.

Ja en als Feyenoord een keer meer had gewonnen was je nog steeds niet 2e, wat een belachelijke kul opmerking.

5 december 2012 om 08:47

Dit klinkt als een beetje provoceren.
Zonder van Bommel is PSV toch een stuk minder.
PSV zal heus wel uit die dip komen, de competitie duurt nog lang.

5 december 2012 om 08:57

Wil niet provoceren, maar feit is gewoon, dat hij op de weg terug is. Wat toch wel jammer is, want voetballen kan hij wel, hij moet alleen inzien dat dit gewoon zo is en moet men ook de conclussie trekken en op het hoogtepunt stoppen, nu zakt die steeds verder af. Bij het ned. elftal had ik geen problemen met hem, maar wel psv

5 december 2012 om 11:59

Wat veel mensen niet kunnen of willen inzien is dat Mark al 35 jaar is en komend voorjaar 36 wordt. Hij heeft een prachtige carriere maar is nu al bijna 1,5 jaar over zijn hoogtepunt heen. Neemt niet weg dat hij van grote waarde is voor psv wat betreft zijn ervaring maar men mag geen wonderen verwachten. Hij is niet degenen die ploeg voetballend op sleeptouw zou moeten nemen, je zou dat meer mogen verwachten van Strootman, Toivonen en Lens en misschien Pieters als hij hersteld is.

5 december 2012 om 16:42

@jolano:
M.i. was het zondag voor een deel te danken aan het niet fit zijn van Mark van Bommel dat PSV zo liet weg spelen!!
Een fitte Mark van Bommel maakt normaal gesproken niet zo'n cruciale fouten als afgelopen zondag.
Hij gaat komende zondag zeker gemist worden door Psv.

@ jolano eerst ff nadenken voordat je wat zegt. Van Bommel is voor zondag al geschorst.

v Bommel is geschorst voor de wedstrijd tegen Twente geloof ik

5 december 2012 om 08:49

Sorry, nu je het zegt, je hebt gelijk, over die schorsing.

5 december 2012 om 08:54

Ja maar wat heeft Mertens, bij elke topper is ie er toch wel weer bij het is gewoon een beetje een spelletje van Psv.

Ik hoop dat Dick de jeugd laat spelen!

Tyton
Brenet
Zanka
Koch
Ritzmair
v Ooijen
Strootman
Narsingh
Wijnaldum
Depay
Locadia
5 december 2012 om 09:02

En dat geloof je zelf ??
PSv gooit zo z'n naam wel te grabbel !

Dan is het misschien beter om de wedstrijd schriftelijk af te doen ! Hoeven ze niet te reizen en kunnen ze alles gooien op de wedstrijd tegen Twente .....

5 december 2012 om 09:36

het gaat toch nergens over, waarom niet. Napoli gaat ook met een B-elftal spelen, reken daar maar op.

5 december 2012 om 10:38

Ja, of je geeft de jeugd een kans om ervaring op te doen in een internationale wedstrijd tegen een grote tegenstander. Toch niks te verliezen.

5 december 2012 om 14:43

Er is nog 200k te winnen. Koch en Zanka is te risky, beiden maken nog aardig veel fouten bij Psva1. Ik hoop wel dat Brenet en Depay veel minuten gaan maken.

5 december 2012 om 16:03

Haha, speelt Zanka bij de A1 van Psv?

5 december 2012 om 16:25

Jong PSV bedoel ik. Gewoon om minuten te pakken.

Die Brenet was vorige week de enige die mij opviel tijdens de wedstrijd tegen Celtic. Ben benieuwd of hij ook mee kan in het eerste. Ik zou hem gewoon laten starten, de wedstrijd gaat toch vrijwel nergens meer over.

5 december 2012 om 09:47

Hendrix viel mij ook op in positieve zin!

Wedstrijd die eigenlijk nergens meer om gaat maar toch wel met een dubbelgevoel. Normaal zou je zeggen geef je grootste talenten een kans maar als je te veel jeugd op gaat stellen kun je nog eens hard onderuit gaan daar. Gewoon met een paar talenten gaan spelen en dan kijken hoe de wedstrijd verloopt.

Schandalig....ik hoor het Advocaat nog zeggen...ik kan de spelers niet opstellen. Die zijn namelijk niet helemaal fit. Dan een wedstrijd tegen Ajax waar ze wel spelen en nu zijn ze weer niet helemaal fit....en ondertussen maar roepen dat je wel wil winnen in de Europa Leauge, ja wel willen winnen maar er niets voor willen doen....

Schandalig hoe durf je. De hoge heren van PSV zouden eens in de spiegel moeten kijken en zich af moeten vragen hoe het zo ver heeft kunnen komen. Het schaamrood op de kaken en teneer geslagen ogen...dat is wat de hoge heren zouden moeten hebben. Wat laten zij de supporters vd club in de steek. Ze hebben de club laten afglijden naar een niveau waarin ze dergelijke beslissingen "moeten" nemen en gaan die beslissingen daarna ook nog eens goedpraten. Schande..

5 december 2012 om 09:24

Voor die andere 5 wedstrijden ga ik gedeeltelijk met je mee, maar deze wedstrijd is volledig voor de kat zijn viool. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je geen risico gaat nemen met twijfelgevallen of spelers die al veel minuten in de benen hebben.
Of laten Real en Dortmund in jouw ogen ook de CL lopen omdat ze een aantal spelers bewust op de bank houden met het oog op risico's en/of schorsingen?

5 december 2012 om 09:48

De week voor Ajax waren er geen wedstrijden, dus dat heeft er weinig mee te maken.

5 december 2012 om 09:58

@tipptopp

Wat een overdreven reactie weer. Begint hetzelfde gezeur weer als 2 weken geleden?

Nogmaals onderstaand stuk uit de volkskrant van februari dit jaar:

"dmitri Boelikin en Theo Janssen reisden met het oog op de competitiewedstrijd van zondag bij Excelsior niet meer naar Engeland".

Ik weet dat Ajax wel won in Manchester, maar dat is niet het punt. Het gaat erom dat ik destijds niemand heb gehoord over schande, arrogantie of weet ik veel wat voor onzinnige dingen.

Heb je van Bommel en Willems overigens over het veld zien strompelen afgelopen zaterdag? Iedereen zag dat beide niet fit waren. Lijkt mij logisch dat zij nu niet spelen.

Dus niet zo verongelijkt doen, iedere ploeg doet het en het is van alle tijden.

5 december 2012 om 10:33

Het gaat er om dat Advocaat in de vorige wedstrijd aan gaf dat hij wel graag wilde winnen in de Europa League en dat hij enkele spelers niet opstelde omdat zij niet fit waren....dat die spelers vervolgens wel Fit genoeg zijn om tegen Ajax te spelen en nu weer niet fit genoeg zijn...geeft echter aan hoe belangrijk Advocaat de Europa League vindt.

Of ik het met de beslissing eens ben of niet doet er niet toe Ik begrijp de rede waarom PSV de competitie belangrijker vindt dan europees succes...wat wel belangrijk is waarom PSV in zo'n situatie nu verkeert. Dat komt omdat de club in zwaar weer verkeerd...en daar hebben de hoge heren mi voor gezorgd.

5 december 2012 om 10:34

Mag ik je er ook op attenderen dat van Bommel sowieso geschorst is voor zondag (dus lijkt me niet dat Advocaat hem 'spaart`. Daarbij viel Willems tegen Ajax al uit! Ook had Mertens wat pijntjes, maar dit is de enige speler waarover ik kan begrijpen dat je weer ouderwets aan het zeuren bent.

5 december 2012 om 11:02

Het gaat mij helemaal niet om deze wedstrijd....ik snap best dat ze deze wedstrijd niet meer voluit gaan. Het gaat mij om de instelling en de uitspraken in de voorgaande wedstrijden...de situatie waarin PSV verkeerd. Als ik daar niets over mag zeggen omdat dat als gezeur opgevat wordt...achwat doe jij dan hier?. Kijk er vooral zo naar als jij zelf wilt. Als jij achter de beslissingen van jou club staat en vindt dat daar goede keuzes gemaakt worden....heb ik daar geen enkel probleem mee

Want ik vindt het alleen jammer dat PSV dergelijke beslissingen min of meer gedwongen moet nemen maar slaap er echt geen nacht minder om. Als de PSV supporters dat ook niet doen....is alles toch oke.

5 december 2012 om 11:06

Dan vind ik het jammer dat je oude koeien uit de sloot gaat halen. Dat gezeur is al geweest, daar ga ik niet weer een discussie over voeren.

5 december 2012 om 12:44

Als iemand gebleseerd is is iemand gebleseeerd. Ze hoeven niet omdat je zo'n zeikerd ben een zware blessure te riskeren.

PSV gaat slecht met de jeugd om: Koch had allang in een aantal in een aantal thuiswedstrijden opgesteld kunnen worden. Dit geldt ook voor Brenet en Bazoer. Je ziet het aan Groningen, die liet dat talent afgelopen weekend debuteren en hij tekent gelijk bij. Locadia is niet minder als Matavz, Matavz dus verkopen in de winter. Je moet deze jongens het gevoel geven dat ze kunnen doorbreken. Bij een goed bod Meterns ook in de winter verkopen en Depay erin. mertens speelt alleen thuis goed en ook pas wanneer het 1 of 2-0 staat. En dan vergeet ik Bakali nog, die kan de vaak onzichtbare Wijnaldum vervangen in bepaalde wedstijden.

5 december 2012 om 10:01

Bazoer is 4 weken geleden 16 geworden, had hij met 15 jaar al moeten spelen?

Geen onzin verkondigen svp.

5 december 2012 om 10:13

Jij wilt dus dat PSV eenelftal opstelt met 2 16jarige spelers(bakkelei en Bazoer) en 5 18 jarige(willems, brenet, koch, Depay en locadia). Sorry hoor, maar dat doet geen enkele club. Zelfs niet tegen amateurs.

Waneer mag Bakkali minuten maken =(

5 december 2012 om 10:10

Ik denk en hoop in de bekerwedstrijd tegen Rhijnburgse Boys. Hij heeft alleen pech met Mertens(nooit geblesseerd) en Depay(moet ook veel minuten maken) voor zich. Echter denk ik dat hij naar vorenwordt geschoven als 2e links buiten bij een vertrek van Mertens.

5 december 2012 om 10:30

Vond hem echt tegenvallen tegen Celtic! Ging vooral zelf en dat ging lang niet altijd goed..

5 december 2012 om 10:42

Klopt, probeerde zich heel geforceerd te laten zien, verloor haast elke keer de bal. Toch is die jongen echt belachelijk technisch.

5 december 2012 om 11:27

Bakkali is een groot talent, maar hij moet eerst maar eens in de A1 gaan schitteren. Hij is ontzettend snel, geweldige baltechniek, maar fysiek legt hij het af tegen de verdedigers daar. Laat staan dat hij dan fysiek goed genoeg is voor het eerste. Derhalve valt hij mij erg tegen in de A1, uiteraard zal dit wel veranderen als hij even in het krachthonk geweest is. Maar om hem nu te brengen zou niet goed zijn voor zijn zelfvertrouwen.

5 december 2012 om 12:45

Als hij goed genoeg is voor PSV 1. Tot nu toe is het allesbehalve geweldig wat die jongen laat zien, kon zich niet onderscheiden tegen Celtic. Voorlopig is PSV A1 of Jong PSV een prima plek voor hem.

Is RTL 7 eigenlijk verplicht om de wedstrijden van de twee NL clubs uit te zenden? Daar zit namelijk niemand op te wachten, zelfs de fans niet. Gelukkig heb ik nu EL waardoor ik wel gewoon een wedstrijd kan kijken die ergens over gaat.

5 december 2012 om 10:30

Ja beter besteden ze de zendtijd aan clubs die wel voetbal op de mat willen leggen en het serieus spelen. Om nu b-psv tegen n-napoli wederom te kijken is funest voor mijn ogen.

5 december 2012 om 10:43

Niemand verplicht je om te kijken en je betaald niet voor RTL 7 als extra zender. Niet zo zeuren.

5 december 2012 om 11:09

Als je goed leest zie je dat deze 3 licht gebleseert zijn.
Dan is het niet eens een B-team.

Maar je bent niet verplicht om te kijken hoor.
Je kan ook met je vriendjes spelen.

5 december 2012 om 12:54

Dat vroeg ik me gisteravond ook af, is het nounodig om een trainigspartijtje van Real uit te zenden terwijl iedereen al wist dat Ajax dik zou gaan verliezen.

5 december 2012 om 15:42

BIj Ajax ging het nog wel ergens over, ook al was de kans om te winnen uiterst klein. PSV en Twente voetballen voor een premie van twee ton, meer dat is het dan ook. Maar ik had het ook niet erg gevonden als ze Dortmund of een andere relevante wedstrijd hadden uitgezonden. Feit blijft dat PSV en Twente de EL gewoon niet serieus nemen, waarom zou RTL zeven dit dan wel doen door zo'n nietszeggende wedstrijden uit te zenden.

Mooi voor hem een efa debuut elke voetballers zijn droom, en dan heeft hij wel geluk dat ze zijn uitgeschakeld wie neemt dick mee ipv mertens en v bommel? Hoop op jeugdspelers. Zou mooi zijn

Leuk, hopelijk een basisplaats voor Joshua Brenet .
Kijken hoe hij het doet.

5 december 2012 om 19:24

Hoop het ook echt!
Wat een held is die jongen! Speelde bij Roda JC vroeger in de spits in de jeugd in mijn team.
Heeft het bijzonder ver al geschopt, hoop dat hij uiteindelijk vaste RB kan worden bij PSV waar het nu al niet van het talent barst met een Hutchinson en Manolev daar!

Haha wat een losser blijft die kwal ook. Gaat hij nou spelers sparen voor de Knvb Beker ?
Ga nou eens voor de Nederlandse punten zak. Dat is het minste wat je kan doen.
Ik denk dat Twente thuis wel voor de winst gaat. Hebben hun ook een keer gewonnen.
Maar het komt wel goed met de punten. Ajax gaat heel ver komen.

PSV = net niet goed genoeg om onder hoge druk te kunnen presteren, maar ondertussen goed genoeg om als top favoriet gezien te worden.

Als PSV net een minder team had, en dus niet als de nr. 1 gezien werden, was er minder druk op trainer/ team en kwamen ze waarschijnlijk verder.

Die "druk" ligt erop vanwege hoge verwachtingen en het feit dat iedereen meer van je wil winnen, nog meer dan van een andere ploeg.

Doet me denken een aan een tekenfilm.. Afro Samurai... dat terzijde

Je zou denken dat je in het geval van PSV het dan op Europees niveau beter zou moeten doen... maar dat heeft blijkbaar geen prio. We gaan t zien morgen.

Ik bedoel ook niet dat alle jeugdspelers er tegelijk in moeten, maar hij kan ze individueel meer speelminuten krijgen. Je moet ze het gevoel geven dat ze kunnen doorbreken, anders lopen ze weg, bazoer. Nu stelt advocaat ze allemaal tegelijk in de beker op, dat werkt niet. af en toe eentje in een goede draaiend elftal werkt veel beter, kunnen en mogen ze fouten maken.

DAt wordt een handicapje napoli spelen donderdag

Goed dat ij PSV de jeugd steeds meer kansen krijgt. Brenet speelde zeker niet slecht tegen Cdltic en met het vertrek van Hutchinson is het goed dat er wordt gekekenof er in de jeugd ook opties vooradig zijn. Ik zou trouwens Hendrix ook wat vaker bij het eerste zien, was tegen Celtic veruit de beste.

Natuurlijk mooi voor Brenet dat hij mee mag naar Italië, zou nog mooier zijn als hij ook nog wat minuten zou maken tegen Napoli, beetje Europese ervaring is nooit verkeerd volgens mij. Hopen op een mooie wedstrijd komende donderdag.

Alles op de competitie, dus niet het sterkste elftal opstellen. Heeft ook goed tegen Ajax gewerkt. De arrogantie van Psv om de EL niet op waarde te schatten staat in schril contrast met de blijheid van Ajax met het doorgaan in Europa. Dat heeft natuurlijk te maken met het beleid. Daar waar Ajax stelt dat de spelers beter worden in confrontatie met andere landen, staat bij Psv alleen het korte-termijn gewin voorop. Advocaat moet nu, vanwege de uitschakeling en de blessures wel naar de jeugd, maar dat zal nooit zijn eerste keuze zijn en daarom past hij zo goed bij Psv. Ik vind het een schande voor het Nederlandse voetbal, waarvan is vastgesteld dat het CL niet volwaardig aankan, dat Twente en Psv niet voor de winst gaan en proberen Nederland op de lijst hoger te laten eindigen. Binnenkort zal daarom de 2e plek in de competitie geen voorronde CL meer geven en zal de kampioen zelfs voorrondes moeten gaan spelen. Maar die lange termijn is in Twente en Eindhoven niet ingedaald.

Had verwacht dat Psv meer vaste krachten thuis zou laten. Het gaat morgen helemaal nergens meer om. Napoli is al door en Psv al uitgeschakeld. Dit is een mooi moment om jeugdspelers een kans te geven. Van Ooijen, Depay, Locadia en dus deze Brenet in de basis. Hopelijk krijgt hij de kans om zich te laten zien. Brenet is een prima rechtsback die het niveau van Psv wel aan kan. Zondag tegen Twente hebben ze een back nodig en dan zie ik liever een achtienjarige jeugdspeler eventueel een foutje maken dan een afgeschreven Manolev.

ff snel op en neer naar italie dickie en zondag iets recht zetten en de eerste plaats weer opeisen.

Hoe komt het nu dat er bij PSV nooit goede jeugd door komt en bij ajax en de laatste jaren bij feyenoord wel.
Geen goede opleiding daar in eindhoven ivg met ajax en feyenoord of te weining talent regio eindhoven?
Want de relatieve goede jonge spelers bij psv komen bij sparta vandaan(willems en depay)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren