Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV maakt voor Ajax grootste kans op Europees vervolg, Twente minste’

Laatste update:

Met PSV en FC Twente in de Europa League en Ajax in de Champions League heeft Nederland dit seizoen drie vertegenwoordigers op Europees niveau. Of dat na de winterstop nog steeds zo is zal nog moeten blijken. De bezoekers van Voetbalzone geven de Eindhovenaren de grootste kans.

/

De afgelopen dagen kon er op onze frontpage gereageerd worden op de poll ‘Welke Nederlandse clubs overwinteren in Europa?’ In totaal brachten bijna 16.000 bezoekers hun stem uit en volgens hen is het niet erg waarschijnlijk dat we Twente na de drie komende duels met Levante, Hannover 96 en Helsingborg IF nog terug zullen zien op het Europese podium. Met twee punten staan de Tukkers ruim achter op koploper Hannover (zeven punten) en runner-up Levante (zes). Van de stemmers op de poll rekent slechts een kwart (27 procent) erop dat Twente alsnog de volgende ronde bereikt.

PSV bezet, in een groep met Dnipro, Napoli en AIK, momenteel met vier punten de tweede plaats achter de koploper uit Dnipropetrovsk, die alle drie wedstrijden nog gewonnen heeft. Twee van de drie polldeelnemers (66 procent) verwacht dat de ploeg van trainer Dick Advocaat deze positie minstens vast zal weten te houden en dat PSV zich op die manier verzekert van een Europees vervolg na de winterstop.

/

Ajax boekte vorige week tegen Manchester City een even knappe als verrassende Champions League-overwinning, waardoor men nu boven de Engelse opponent op plek drie staat. Borussia Dortmund en Real Madrid hebben nog wel respectievelijk vier en drie punten meer, maar ook de derde plaats in Groep D zou voor de Amsterdammers Europese overwintering betekenen, al is het dan in de Europa League.

Meer dan de helft van de stemmers (52 procent) rekent erop dat Ajax er na zes duels in geslaagd zal zijn om minstens als derde te eindigen, en zo nog twee of meer Europese ontmoetingen mag spelen. Zeventien procent van de deelnemers aan de poll heeft helemaal geen vertrouwen in de drie Nederlandse ploegen; zij verwachten dat FC Twente, PSV én Ajax in de groepsfase worden uitgeschakeld.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ajax zie ik derde eindigen.. (kortom) alles of niets in Manchester!

On: Dortmund (uit) en Real (thuis) zie ik Man City niet van ze winnen, dus Ajax moet proberen in Manchester de 3 punten te pakken en staan we met 6 punten in de poule. Daarbij mag City 1x winnen, dan komen ze op 4, dus einde expeditie in Europa voor ze, althans dat hoop ik.

1 november 2012 om 12:54

Inderdaad! Dit wordt dé wedstrijd. Hier moet Ajax het gaan aten zien. Alles of niets. De dood of de gladiolen.

1 november 2012 om 12:55

Ik zie Ajax 4e eindigen (alhoewel ik hoop van niet en Ajax zeker zal steunen in de Cl-campagne_, maar Manchester City heeft zoveel kwaliteit dat zij nog punten kunnen pakken tegen alle ploegen.

Als je ze in de wedstrijd tegen Real zag, dan weet je misschien waar ik over praat.
Maar ik zie Ajax ook wel punten pakken tegen zowel City als Borussia Dortmund, dus wie weet.
Het is in ieder geval zeer spannend door de overwinning van Ajax, helaas lopen ze nu al 3 punten achter op Borussia Dortmund.

1 november 2012 om 13:06

Het hangt ook samen wat Real tegen Dortmund doet. Dat zal zeer belangrijk zijn voor met wat voor een instelling beide ploegen de overige wedstrijden zullen spelen. Het zal zeker niet makkelijk worden om te overwinteren , maar de kansen zijn er en liggen grotendeels in je eigen handen.

1 november 2012 om 13:25

Thuis tegen Dortmund liggen ook wel mogelijkheden, kwalitatief sterke ploeg maar dit seizoen wel heel erg grillig. Real moet je van genieten van niet teveel verwachtingen van hebben

1 november 2012 om 13:54

Daar liggen ook de kansen , uit bij City en thuis tegen Dortmund. Ik kan me niet voorstellen dat als Ajax een punt of 5/6 haalt er geen overwintering in zit. Natuurlijk kan het zijn dat je zelfs met 7 punten naast overwintering grijpt , maar van dat soort scenario's moet je liever niet aan denken.

1 november 2012 om 14:43

Dan verlaat je Europa met opgeheven hoofd, dat is ook wat waard.

1 november 2012 om 14:50

Zelfs al verlaat Ajax met 3 punten Europa , dan zijn het nog 3 bonuspunten.

Verliezen van de kampioen van Spanje , Engeland en Duitsland (de 3 beste competities van Europa) is geen schande mits de schade beperkt binnen de perken blijft.

Ajax heeft weliswaar verloren van Real en Dortmund , maar tegen beide had het ook zomaar gelijk kunnen eindigen en werd er aardig gevoetbald. Natuurlijk beide keren de onderliggende ploeg , maar dat is ook te verwachten.

1 november 2012 om 15:41

Precies, elke van de zes wedstrijden is een leermoment, en de belangrijkste les is dat Ajax, mits ze scherp zijn, voor geen één ploeg onder hoeft te doen op voetballend gebied maar dat efficiëntie de allerbelangrijkste eigenschap is in de Europese top. Met name Real Madrid is zó enorm dodelijk, daar kan Ajax nog een voorbeeld aan nemen.

Maar goed, het hoeft natuurlijk niet te eindigen. Ajax staat nu op 3 punten, in de komende 3 wedstrijden moet je minstens 3 punten kunnen halen. Ik zie voldoende kansen, maar ik geloof dat ik liever kampioen word dan Europees overwinter

1 november 2012 om 14:52

Je moet nou niet gaan denken zoals al die andere ajacieden dat Ajax punten kan pakken bij City mancini gaat nu gewoon alles op alles spelen en dan ga je zien wat het verschil is tussen city en ajax namelijk heel veel

2 november 2012 om 01:42

Dat valt best mee. Denk wel dat City iets sterker is dan Ajax. City heeft veel sterren, maar geen team. Ajax kan bij vlagen geweldig als team opereren. Ik zie Ajax niet direct winnen, maar een makkie voor City wordt het ook niet.

1 november 2012 om 15:11

Lastig in te schatten. Silva is fit voor de wedstrijd tegen Ajax en laat dat nou net de beste speler zijn die Mancini heeft. Mocht Ajax wel verliezen dan is er nog niks aan de hand ; Als men thuis wint van Borussia Dortmund en Manchester City niet weet te winnen van Real Madrid thuis en Borussia Dortmund uit dan is Ajax er als nog. Ik zou niet weten waarom Ajax niet kan winnen van Borussia Dortmund .

PSV zou zich toch moeten kunnen kwalificeren. Dat kan het snelst door te winnen bij AIK en thuis van Dnipro.. Voor Fc Twente gaat het een hels karwei worden. Ik verwacht niet dat Fc Twente het gaat redden. Eerst zal Levante thuis moeten worden verslagen en vervolgens uit winnen bij Hannover 96. Dat eerste zie ik nog wel gebeuren, alleen het 2e niet. Mcclaren zal er niet wakker van liggen aangezien hij zich veel liever richt op de Eredivisie.

ik verwacht eigenlijk dat Psv eruit gaat.
Psv gaat nog 6 punten pakken tegen AIK en tegen Dnipro.
Napoli gaat ook nog winnen van AIK en Dnipro
en Dnipro wint van Aik

Zou betekenen dat Dnipro 12 punten heeft en Psv en Napoli 10 punten.
De wedstrijd tussen Psv en Napoli moet dan nog wel gespeeld worden, maar met een volledig team van Napoli gaan ze dat thuis winnen.

1 november 2012 om 12:57

Dat sommetje had ik ook al gemaakt. Het is volkomen duidelijk dat Napoli al vanaf het begin met de rekenmachine heeft gespeeld. 3x thuis winnen en uit nog een keer punten pakken en je bent door naar de volgende ronde.

PSV heeft het tegen AIK laten liggen , deze tegenstander is verre weg de zwakste van de poule. Hier gaan zowel Napoli als Dnipro van winnen. Als Napoli de volgende wedstrijd van Dnipro wint zit PSV heel diep in de problemen. Dan moet het eerst thuis tegen Dnipro , waarbij de Oekraïners aan een 1 punt genoeg hebben. Waarna men vervolgens in Napels een resultaat moet boeken , en dan wel tegen het eerste elftal van Napoli.

1 november 2012 om 13:05

Hoe kunnen ze beide op 10 punten staan? Psv heeft nu toch 4 punten en Napoli 3. Ik verwacht dat Psv en Napoli beide van AIK en Dnipro winnen. Psv heeft dan 10 punten en Napoli 9. Ze moeten dan tegen elkaar en dan heeft Psv aan een gelijkspel genoeg.

1 november 2012 om 13:10

Dat klopt niet inderdaad, dan zou PSV 10 punten hebben na 5 speelronde en Napoli slechts 9. Maar ook dit mag je gerust als een horror senario zien , want een A elftal van Napoli wat moet winnen word een loodzware klus voor Psv. Zeker als je ziet hoe er afgelopen weken gespeeld is.

Maar ik zie PSV ook nog niet simpel winnen van Dnipro , die hebben straks in Eindhoven aan 1 punt genoeg om geplaatst te zijn. Uiteraard zal Dnipro zich hoe dan ook plaatsen , want men moet nog thuis tegen het matige Aik.

1 november 2012 om 13:28

Persoonlijk denk ik dat Napoli de EL helemaal niks boeit. Ik zie ze ook in de thuiswedstrijden nog wel punten verspelen. Alleen zie ik PSV ook niet alle wedstrijden winnen haha

1 november 2012 om 13:08

dat psv gaat winnen van dnipro is nog geen uitgemaakte zaak, dat is echt wel een sterke ploeg. Ik zie psv niet doorbekeren eerlijk gezegd. Uitwedstrijden zijn zoiezo al lastig voor psv laat staan in de vorm waarin ze nu verkeren. Psv eindigd als derde als dnipro en napoli

2 november 2012 om 01:45

Kom op Dnjepr is echt een zeer matige ploeg. Als psv gewoon goed speelt wint Psv makkelijk met een nulletje of 3/4.

1 november 2012 om 13:09

Napoli gaat vol voor de Scudetto en nu helemaal nadat ze hun laatste competitiewedstrijd knullig verloren hebben. Ik verwacht dus dat PSV en Dnipro doorgaan en Napoli er helemaal niet malig om is dat ze geen Europese afleidingen meer hebben.

1 november 2012 om 13:15

Napoli hoeft slechts 2 wedstrijden inspanning te leveren om Europees te overwinteren. Ik verwacht dat ze dat wel gaan doen, als achterdeur mocht de Scudetto niks worden.

Als men in Napels een beetje handig gerekend heeft dan zal men thuis met een A elftal winnen van Dinpro en Psv. Terwijl een B elftal rustig AIK gaat verslaan. Als ze het Europese toernooi helemaal niet serieus zouden nemen zouden ze bij een 2-0 ruststand in Dnjepr en Eindhoven niet Cavani erin brengen.

1 november 2012 om 13:19

Ik denk dat ze thuis ook gewoon met een B elftal spelen. Als ze de Scudetto net missen dan hebben ze zich in ieder geval gekwalificeerd voor CL en hebben ze een grotere kans dat ze hun sterspelers behouden.

1 november 2012 om 13:52

Ze kunnen die 2 wedstrijden tegen Dinpro en PSV best met een A elftal spelen, die inspanning zal ze niet opbreken denk ik. Tegen AIK moet een B elftal denk ik wel volstaan , net als de eerste wedstrijd.

1 november 2012 om 14:52

Mazzari gaf aan dat hij bang was voor blessures dus de inspanning zelf doet er minder aan toe denk ik want het B elftal zal zowieso wel zijn best willen doen.

2 november 2012 om 01:47

Dit is ook niet onlogisch. Ajax heeft vorig seizoen geloof ik ca 12 miljoen opgehaald in de CL, terwijl de winnaar van de EL met ca 8 miljoen genoegen moest nemen. Als dit de cijfers zijn, dan is het niet raar dat je vol voor een kampioenschap gaat, want als Napoli dat net niet haalt spelen ze alsnog CL.

Vreemde uitslag, volgens mijn bekeringen zijn de kansen van PSV juist bijzonder veel kleiner geworden na de 1-1 tegen AIK

Ik weet het echt niet. Twente staat er slecht voor en Psv staat ook niet echt in een mooie uitgangspositie. Ajax moet eerst zien te winnen in Manchester. We zullen zien.

1 november 2012 om 13:15

Een gelijkspel zou op zich voldoende moeten zijn voor Ajax zolang City de andere 2 maar niet verslaat. Zelfs al zou City op gelijke punten komen daarna met Ajax omdat ze bv. hun laatste wedstrijd winnen in Dortmund (die dan misschien al geplaatst zijn) dan zou Ajax dankzij onderlinge resultaten doorgaan.

1 november 2012 om 13:38

City kan alleen op gelijke hoogte komen als ze nu 3 keer gelijk spelen en ajax 1 keer gelijk en 2 keer verliest. Of 1 keer gelijk 1 winst voor city en ajax 2 keer gelijk. Dat zie ik niet snel gebeuren.

Als ajax een punt of meer zelfs mee neemt dan zie ik ze wel bijna zeker derde eindigen. Een tweede plek is mogelijk maar onwaarschijnlijk.

2 november 2012 om 01:50

Een tweede plek was mogelijk geweest als Dortumnd van Real had verloren, maar nu wordt dat heel erg lastig. tegen City zal duidelijk worden of Ajax kan overwinteren of niet.

Als ik heel eerlijk ben denk ik wel dat City gaat winnen, al is het nipt. Is ook geen schande.

Ik zie het na die overwinning tegen city wel gebeuren dat ajax derde eindigt. City zie ik niet van borussia en real winnen, en als wij hun op een gelijkspel houden, eindigen wij derde! Een tweede plaats lijkt mij zeer onrealistich

We zijn gewoon genoodzaakt om minstens gelijk te spelen tegen city.
Om vervolgens punten te pakken thuis tegen bvb

Ik hoop dat tenminste deze 3 Nederlandse clubs nog door kunnen gaan , anders is het helemaal zuur als we na de winterstop nog maar 1 Ned club in europa hebben ,dat terwijl we met 7 clubs maar liefst begonnen.ook voor de ranglijst in europa zou het een drama zijn.

Ik denk dat ze allemaal door gaan in de Europa League. En dat Twente een wonder nodig heeft om alles te kunnen winnen. Ze kunnen veel beter maar laten dat niet zien.
Dus daarom hou ik vertrouwen in alle 3.
PSV kan ook stukken beter, en Ajax heeft al bewezen om te stunten in de CL.

1 november 2012 om 13:23

Fc Twente blijft het grote zorgen kindje op dit moment, als Twente thuis van Levante ,
Thuis van Stochholm kan winnen , en dan nog uit bij Hannover wat zich tijdens de laatse speelronde al geplaatst zal hebben en dan (met een B team zal spelen).

Dus met andere woorden 3 x winnen en de Tukkers zijn door.

1 november 2012 om 13:37

Thuis van Stockholm winnen wordt een makkie, ik denk dat Stockholm niet komt opdagen. Uit bij Hannover is echter niet de laatste speeldag, maar de eennalaatste

1 november 2012 om 13:48

Hanover zal zich volgende week denk ik al plaatsen voor de volgende ronde.
En vanaf de 5e wedstrijd al met een B elftal gaan spelen.
Zo zie je maar weer hoe ongelofelijk moeilijk het nu wordt vanwege zo'n scheids vorige week. Maar ja het kan nog altijd.

1 november 2012 om 14:00

Dit heeft FC Twente helemaal aan zich zelf te danken.
Eerst 2-0 voorsprong uit handen geven tegen Hannover. Dan een blamage neerzetten in Zweden.
En toen in Levante zich zelf laten afgaan. Natuurlijk zat die scheids heel erg tegen.
Maar Twente hoort gewoon te winnen van de nummer 7 van Spanje die niet eens met de sterkste opstelling speelt.
Nu krijgen ze het inderdaad heel lastig en zijn ze afhaneklijk van de anderen.

PSV zie ik wel doorgaan. Hebben alles in eigen hand.
Ajax heeft veel geluk nodig in Manchester. Maar ik denk dat het wel goed komt. Die worden wel 3e.

1 november 2012 om 14:35

Vergeet ook niet dat Fer misschien weer kan meedoen. Ze zeggen dat ze 2 a 3 weken nodig hebben en de wedstrijd tegen Hannover is na de derde week. Maar dan moeten we wel eerst van Levante zien te winnen wat al moeilijk wordt na de wedstrijd tegen Feyenoord.

Wat moet die rating gebeuren van Ajax - Man City hier?
Om nogmaals te benadrukken dat Ajax met 3-1 heeft gewonnen?

1 november 2012 om 14:04

Wat is het probleem? doet het pijn aan je ogen ofzo? misschien om ons het te laten herinneren voordat we waardeloze dingen uitkramen over ajax.

1 november 2012 om 14:45

Dat komt omdat dit automatisch geprogrammeerd is. Kijk maar eens bij artikelen over PSV of Feyenoord mbt tot de Europa League of Eredivisie. Daar staat ook de laatste wedstrijd van die ploegen vermeld.

Is zo geprogrammeerd , moet je geen diepere betekenis achter zoeken.

Ajax verliest uit van man.city en staat dan weer onderaan, dus uitgeschakeld.
Twente speelt te zwak in europa om door te gaan.
PSV geef ik nog een kans, als ze geconcentreed spelen, en kansjes afwachten.

1 november 2012 om 14:47

Nee hoor , als Ajax met 1-0 verliest van City en vervolgens gelijk speelt tegen Dortmund staat men weer keurig op gelijke hoogt met het onderlinge resultaat in het voordeel.

Maar je hebt wel gelijk hoor , als je verliest in Manchester is uitschakeling in Europa wel in zicht. Want presteren tegen Dortmund thuis zal zeker niet makkelijk worden.

Ik vind het nog steeds een ontiegelijk slechte prestatie van fc Twente.. wat gaan hun af in Europa zeg..

Verder zie ik zelf alleen PSV doorgaan, Ajax zal wel weer net buiten de boot vallen zoals gewoonlijk op Europees gebied.

Twente gaat echt nog wel door. Ze hebben nog twee thuiswedstrijden. Helsingsborgs pakken ze sowieso en thuis tegen Levante zal het veel makkelijker gaan dan uit. Met zes punten sta je al direct op 8 punten, waar je al snel mee doorgaat. Vervolgens nog proberen een puntje te pakken uit bij Hannover.

Ik zie het juist moeilijker voor Ajax, met nog twee uitwedstrijden voor de boeg..

Ajax wordt derde in die poule... Twente zie ik niets meer uithalen, PSV overwintert wel.

We zien het allemaal wel ik geef Psv ook de meeste kans. Maar laten we gewoon hopen misschien door een klein wondertje dat ze alle 3 door gaan. Is toch wel gewoon het leukste dat je zolang mogelijk van de Nederlandse clubs kan genieten. De CL gaat nog wel maar de EL ga ik dus echt niet meer volgen zonder Nederlandse clubs

Ik heb ook liever dat Twente de grootste kans maakt op het kampioenschap ipv overwinteren in europa. Geen europees voetbal kan daarbij helpen, van mij mogen PSV en Ajax dus wel verder bekeren in europa.

1 november 2012 om 15:09

Je ziet dat dat Ajax de afgelopen twee jaar wel voordeel heeft opgeleverd. Waar Twente, PSV en AZ redelijk ver kwamen in de Europa League, was Ajax al klaar en speelden ze geen doordeweekse wedstrijden meer. Het kan dus inderdaad helpen.

1 november 2012 om 15:37

Vorig jaar speelde Ajax 6 ch-l wedstrijden en 2 loodzware wedstrijden tegen United.
AZ Twente en PSV kwamen slechts 2 ronden verder plus dat ze eerder tegen teams van een lager niveau speelden in de europa leauge dus minder belasting dan zware champions leauge wedstrijden .

Bovendien werd Ajax kampioen met een superjong elftal.

1 november 2012 om 17:02

Op het moment dat Ajax zijn champions League wedstrijden speelde speelden Twente, PSV en AZ hun Europa League groepswedstrijden. Daarvoor hadden ze nog eens 2 of 4 wedstrijden gespeeld aan voorrondes. Ajax speelde daarna maar 2 wedstrijden, waar de andere teams 4 of 6 wedstrijden speelden. In totaal speelde Ajax dus 8 Europese wedstrijden tegenover een stuk of 14 Europese wedstrijden van die andere teams. Ondanks het feit dat Ajax moeilijkere tegenstanders had, lijkt het me zo dat de andere ploegen toch vermoeider waren. Daarbij zijn wedstrijden in de Europa League soms ook nog eens ergens ver weg in Roemenie, Hongarije, Rusland e.d. Al met al heeft Ajax hier dus voordeel mee behaald.

1 november 2012 om 15:41

Remco Het slaat nergens op, dan kunnen clubs net zo goed niet europees voetbal spelen. Het gaat uiteindelijk ook om de punten voor het Nederlandse voetbal en onze status in Europa de wereld.doet Nederland het slecht in Europa ,komen goeie spelers/talenten veel minder snel.

Wat veel mensen vergeten isat spelers juist beter worden van zo veel mogelijk europese wedstrijden en zich sneler ontwikelen meer waard worden. Uiteindelijk nemen de spelers hun europese ervaringen ook meer naar de eredivisie. En Spelers hebben soms ook gewoon rust nodig daarvoor hebben clubs een brede selectie om klappen op te kunnen vangen.

1 november 2012 om 21:42

iedereen mag er het zeine van vinden toch? De laatste jaren heeft Twente het heel leuk gedaan in Europa, wat koop je daar het volgende jaar voor? Juist, helemaal niets.
Een kampioenschap levert financieel meer op dan 4 seizoenen europa league.
Wel ben ik het met je eens dat spelers graag europees willen voetballen en dat daardoor er meer aantrekkingskracht is. Echter spelen ze nog liever Champions League dus vul zelf maar in wat uiteindelijk het belangrijkste is.

Ik denk dat Dortmund 1e wordt in de Poule en dat Ajax 3e kan worden.
Psv en Twente stellen mij zwaar teleur.
Die gaan het allebei niet redden.
Als Ajax van City wint kunnen er nog leuke dingen gebeuren, maar ik teken voor een gelijkspel!

Van mij mag PSV met dezelfde selectie als gister haar Europese wedstrijden spelen. Die EL boeit me helemaal niks. Je krijgt er geen geld voor, je wint hem niet, je raakt er oververmoeid van. Kortom letterlijk alleen maar nadelen, ik ken geen enkele voordeel bedenken. De kampioenschap, dus CL, is 1000 keer belangrijker!

1 november 2012 om 15:58

Het voordeel is als we punten pakken , we sneller de nummer 2 van de eredivisie zich rechtstreeks plaats voor de champions leauge.
Door europese wedstrijden te spelen worden spelers alleen maar beter van en dus meer waard. Het slaat gewoon nergens op dan moeten de clubs die geen Europa leauge willen spelen hun ticket maar afstaan aan de clubs die wel echt serieus erin willen spelen.

Iedere club heeft een morele plicht om zijn best te doen in europa ten goede van het Nederlandse voetbal.

1 november 2012 om 16:51

Wat Nederlandse clubs presteren dat interesseert me niet zo. Het gaat me alleen om mijn club Psv. Wat ene Feyenoord, Twente of Ajax doet in Europa daar word ik niet warm of koud van. Het gaat me erom dat PSV zich plaatst voor CL, dat is het enige waar ik behoefte aan heb. Niet of de Nederlandse clubs het leuk doen in Europa.

Ook al doen we onze best, we halen landen als Frankrijk, Rusland en Portugal met hun geld nooit meer in. Die kunnen hun beste spelers veel langer behouden, terwijl spelers hier op hun 23ste al 'rijp' zijn voor het buitenland. Dus die 2e rechtstreekse CL plek die pak je nooit van je leven als Nederland zijnde hoe erg je je best ook doet. Kijk maar hoe zwak de andere clubs buiten de top 3 is. Feyenoord dat niet eens van een Tsjechische club genaamd Sparta Praag kan winnen. AZ dat billenkoek van Anzhi krijgt. En Heerenveen dat door een onbekend Noorse club genaamd Molde met gemak eruit wordt geknikkerd.

We zagen de voorgaande 2 jaren dat PSV ver in de EL kwam, maar Ajax kampioen liet worden omdat Ajax elke week 1 week de tijd had om te rusten, terwijl spelers van PSV oververmoeid raakten door 3x per week te spelen.

Dus ja, ik heb geen behoefte aan de EL. Ik hoop daarom dat Advocaat tegen AIK donderdag met een C elftal gaat spelen. Daar denken ook andere PSV supporters zo over (niet allemaal natuurlijk, maar als je aan eigen clubbelang denkt zal dat wel bij de ze inkomen). Hopelijk doet Advocaat hetzelfde.

1 november 2012 om 17:51

psv 3x per week spelen?? dat zie je idd niet veel

ik hoop zo dat twente doorgaat. thuis moeten ze gewoon alles winnen...
psv gaat ook door met 1 nederlaag tegen napoli en die andere 2 winnen ze gewoon.
voor ajax is het een ander verhaal, ik vind het heel knap dat ze gewonnen hebben van city, maar ik denk dat het eenmalig is geweest en ze met 3 punten 4e worden.. (is niet wat ik hoop)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren