Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ik wil de JC Schaal heel graag winnen en gelijk een tik uitdelen aan PSV'

Laatste update:

Toby Alderweireld won twee landstitels en een KNVB-beker met Ajax, maar wacht nog op de laatste prijs die er op nationaal gebied te winnen valt: de Johan Cruijff Schaal. De Belgische verdediger, die aan de vooravond staat van zijn vijfde seizoen in de defensie bij Ajax, stond twee keer in de strijd om de Nederlandse 'Supercup', maar beide keren werd verloren van FC Twente: in juli 2010 verloor Ajax met 1-0 en een jaar later met 2-1.

/

De behoefte van Alderweireld aan de Johan Cruijff Schaal is inmiddels flink gegroeid. “Ik heb 'm nog niet op mijn palmares staan. Ik wil hem heel graag winnen en gelijk een tik uitdelen aan PSV, gewoon laten zien dat wij er klaar voor zijn. En zeker in de ArenA moet de schaal een keer voor ons zijn”, stelt Alderweireld in gesprek met Ajax TV. Hij is blij dat er zondag echt ergens om gestreden wordt, na de vakantie en voorbereiding.

Alderweireld gelooft ook dat Ajax er klaar voor is. “Ik denk het wel, natuurlijk weet je het nooit als je een tegenstander van kaliber tegenkomt, en PSV is dat, maar na PSV kunnen we echt zien of we er klaar voor zijn. PSV heeft een lastig team, ze hebben gericht aangekocht en sterk aangekocht met spelers die veel kwaliteiten hebben. Ze hadden al een goede selectie en nu ook een goede trainer. Het is één van de grote favorieten om de titel te gaan winnen. Maar wij zijn de grootste favoriet, toch?”

Wint Ajax zondag de Johan Cruijff Schaal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Winnen is vooral goed voor het moraal als je ze helemaal wegspeeld. Het liefst met een elftal vol eigen jeugd.

4 augustus 2012 om 16:28

Bedankt dat je meer weer iets geleerd hebt! Ik dacht namelijk dat winnen slecht voor het moraal was maar dat is dus blijkbaar niet zo

Spannend potje gaat het worden! Ik denk dat Ajax met jaloerse ogen naar Narsingh gaat kijken en dattie de linksback gaat vernederen.

4 augustus 2012 om 16:35

Leuk dat je een grap wil maken over mijn rug maar je leest niet goed. of je leest wel goed, maar je hersenen geven je niet de juiste info door. Vul dat zelf maar in.

Een overwinning gaat Ajax alleen een echte boost geven als ze ook daadwerkelijk veel beter zijn dan Psv. PSV zal alleen wakker liggen van een verlies als ze ook daadwerkelijk kansloos waren.

Een 1-0 verlies terwijl je verder amper in de problemen bent geweest zal geen van beiden ploegen een deukje geven.

Snap je nu wat ik hierboven schreef?

Ik als Ajacied ben er bang voor.
Naar mijn mening is PSV op dit moment een stukje verder. PSV heeft de selectie compleet, wat bij Ajax nog niet het geval is.
Maar we zullen zien, ik heb er in ieder geval zin in!

4 augustus 2012 om 15:59

Goede spelers maakt og geen hecht elftal he. Sinds Anita onze verbindingsspeler is, hebben we nog niks verloren en dat gaat gewoon zo blijven.

4 augustus 2012 om 16:08

Ik hoop dat je gelijk krijgt! Ajax lijkt me wel een hechte groep hebben, een groep die voor elkaar wil werken. Mentaliteit aangevuld met de nodige dosis bluf en kwaliteit, daar moeten we het dit jaar van hebben.

4 augustus 2012 om 16:11

Je ziet ook dat dat steeds meer de troef wordt van het techynisch hart. De denkwijze wordt steeds meer: automatismen koop je niet, die leer je aan. Een groep bij elkaar houden en doorontwikkelen jheeft dan ook zeker mijn voorkeur boven elke zomer de beste spelers van de subtoppers wegkopen.

4 augustus 2012 om 16:15

Een indirecte snaar naar PSV uitdelen? ;p Dat ben ik enerzijds met je eens maar anderzijds vind ik wel dat Ajax echt versterkingen nodig heeft.

4 augustus 2012 om 16:20

Daar gaat ook mijn voorkeur naar uit Josephius, echter is dit niet voor elke club weggelegd. Dit is niet hatend bedoelt, maar het valt me op dat de grootste talenten van alle Nederlandse clubs al snel in de belangstelling van Ajax staan. Dit leidt vervolgens tot het weigeren van het tekenen van een nieuw contract (zie Chris David, Twente). Vrijwel elke speler wil het liefst bij Ajax of Feyenoord spelen, zo liggen de verhoudingen nog steeds.

Ik hoop, en denk, dat die verhoudingen langzamerhand steeds kleiner worden en om dat te doen moeten er vaak eerst prijzen worden gewonnen. Een club als Twente moet daarom wel spelers kopen. Gelukkig zijn er nog altijd meerdere wegen die naar Rome leiden, want ik zie het voor Twente en PSV dit seizoen rooskleurig in.

Succes met de wedstrijd van zondag!

4 augustus 2012 om 16:21

Dat ben ik met je eens en die zullen er ook echt wel komen. Maar ik moet er niet aan denken dat ze met geld gaan smijten. Als het waar is dat PSV minder dan 4 miljoen heeft betaald voor Narsingh vind ik dat wel een belachelijk goede aankoop van ze. Maar was niet bij de onderhandeklingen dus kan niet inschatten of Narsingh een normaal contract heeft gehad.

Ajax heeft zich in het verleden met onder andere Luque en Sulejmani al genoeg belachelijk gemaakt enj ze zijn gelukkig tot de conclusie gekomen dat dat beleid niet loont. Psv neemt een bewuste gok en dat is hun goed recht. Als het goed uitpakt kunnen ze zomaar kampioen worden, ver komen in Europa en ervooor zorgen dat er een stuk of vijf spelers voor 15 miljoen verkocht kunnen worden. En dan kan ik niet anders doen dan zeggen: Chapeau Brands.

Voorlopig geniet ik gewoon van het feit dat Ajax geen rare bedragen wenst te betalen.

4 augustus 2012 om 16:26

Helemaal mee eens. Ik heb ook begrepen dat ze in het Twentse hard bezig zijn de jeugdopleiding zo te herstructureren dat ie binnen een aantal jaar wel goed genoeg is doorstroming te veroorzaken. Ajax en Feyenoord hebben een enorme historie en die haal je niet zo maar in. Wat Twente doet is razendknap, al vind ik wel dat ze ietsje te snel naar de top willen. ik hoorde Twentefans zeggen dat het logisch is dat David geen vaste selectie/basisspeler is omdat je met jongens als hem geen titel wint. Twente had beter kunnen kiezen voor het dorontwikkelen van talenten en dan accpeteren dat ze een keer 9de werden. Ze doen wel heel erg hun best aansluiting bij de top 3 te krijgen en te houden.

4 augustus 2012 om 17:38

Vergeet vooraal niet dat Ajax in prinicipe thuis speelt. Bij Psv moet iedereen nog aan elkaar wennen terwijl Ajax nog steeds het sterke hechte elftal is. Al vraag ik me af hoe ze omgaan het verlies van Vertonghen.

4 augustus 2012 om 16:32

Als ik Frank de Boer mag geloven is zijn selectie altijd rond en is elke speler die erbij komt een extra aanwinst. Ja, hij wil graag een extra verdediger, maar als die niet zou komen is, wat hem betreft, de selectie rond.

PSV heeft weer goed ingekocht op het middenveld en in de aanval. Daarbij hebben ze ook nog een goede centrale verdediger overgenomen van Kopenhagen en Tyton is fit. In elke linie zijn ze dus sterker geworden.

Toch kunnen zoveel goede spelers bij elkaar ook voor problemen zorgen. Er zitten er namelijk altijd een paar op de bank. Het zijn allemaal jonge en talentvolle spelers die willen spelen: Narsingh, Wijnaldum, Lens, Mertens en Matavz. Dan hebben ze ook Toivonen nog die waarschijnlijk een basisplaats zal krijgen.

In totaal heb je dan 6 spelers voor 4 posities en dan valt Depay misschien buiten de boot.

Ik heb veel liever dat het zoals bij Ajax gaat. Niet teveel ''dure'' spelers waarvan je er een paar op de bank moet zetten, maar vooral eigen jeugd eerst de kans geven. Misschien hebben we dan even minder kwaliteit, maar je motiveert wel heel de jeugdopleiding. Die zien dat de jeugd echt een kans krijgt.

4 augustus 2012 om 16:38

Wees blij dat we een positieve trainer hebben die niet de hele tijd in de media loopt te zeuren en alle vuiile was buiten hangt. Ik hoop ook dat er wat bijkomt, want verwacht niet dat we morgen al een representatief elftal op de mat brenegen, Maar als het niet gebeurt zal jhet technische hart waar ik veel vertrouwen in heb daar wel zo zijn redenen voor hebben.

4 augustus 2012 om 16:43

Tegenover de media laat de Boer weten tevreden te zijn met deze selectie maar ik denk dat hij intern al lang heeft aangegeven dat het met deze selectie een zware opgave gaat worden om kampioen te worden en om te overwinteren in de Champions League.
Hij doet het gewoon professioneel, intern zijn echte mening uitspreken, naar buiten tevreden over komen.

4 augustus 2012 om 16:43

Ik zeg toch ook dat ik het liever heb zoals het bij Ajax gaat? Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik niet positief ben over Ajax zoals het nu gaat..

4 augustus 2012 om 16:50

@ Luis-suarez

Dat denk ik ook soms, maar denk ook soms dat hij het echt meent. Hij snapt ook hoe het beleid nu is en dat daardoor niet elke speler die hij wil gehaald kan worden. Dit is ook het beleid waar hij achter staat en waar hij voor gekozen heeft, want hij koos zelf ook Cruijff's kant.

Ik denk dat de jeugdspelers die doorbreken bij Ajax, als ze maar genoeg wedstrijden spelen, vanzelf aanhaken bij het niveau dat nodig is om goed te presteren bij Ajax.

4 augustus 2012 om 16:50

Waar zeg ik dat jij niet positief bent over Ajax? Vind het gewoon prijzenswaardig van de Boer dat hij naar buiten toe tevredenheid acteert en nooit zeurt in de media. intern weten ze allang dat hij er per se een verdediger bijwil.

4 augustus 2012 om 16:55

Of hij het nou meent of niet, hij brengt het tenminste goed naar buiten. Hier kunnen een aantal trainers een voorbeeld aan nemen.

4 augustus 2012 om 20:06

Er word hier allemaal gepraat over de jeugd van Ajax en dat ze op de goede weg zijn op de toekomst met de "fluwelen revolutie". Maar is het bij jullie bekend dat de jeugd van Ajax bij het Otten tournooi ( internationaal jeugdtournooi ) in Eindhoven om de 7/8 plaats moeten spelen van de 8 deelnemers.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Er zullen best wel mensen zijn die hier weer een goede reden voor hebben.

5 augustus 2012 om 11:44

Wellicht omdat de echte toppers uit de jeugd niet meespeelden?
- Mickey van der Hart
- Ricardo van Rhijn
- Dico Koppers
- Ruben Ligeon
- Joël Veltman
- Stefano Denswil
- Mitchell Dijks
- Jody Lukoki
- Viktor Fischer

5 augustus 2012 om 08:15

compleet met dezelfde spelers van vorig seizoen en hebben een oudje erbij op het middenveld.. die is makkelijk uit te spelen.. het enige wat vervelend kan worden is narsingh..
maar goed daar kan ook een mannetje extra op gezet worden..
ik denk dat als ajax gewoon zo speelt als de beide oefenpotten in engeland dat ze dit keer toch echt de prijs gaan pakken.. psv heeft ook echt niet alles op een rij dus de uitslag staat niet per definitie vast..

ik vind het bewonderingswaardig dat spelers dit zo serieus nemen. mij boeit het persoonlijk niets die hele supercup. van mij mag de boer puzzelen, sparen, proberen, wisselen kortom dit zien als een oefenwedstrijd.

4 augustus 2012 om 16:00

Daarom zijn hun profvoetballer geworden ,omdat ze alles willen winnen.
En dat het jouw persoonlijk geen reet uitmaakt is slechts jouw mening.

4 augustus 2012 om 16:03

FDB geeft geen ene f*ck om deze prijs hoor, In de persconferentie's gister kwam ook naar voren dat Dick Advocaat dit meer ziet als een Start van het seizoen en erop gebrand is deze prijs te pakken, Waar frank dit meer ziet als een opwarmer & voorproefje op het seizoen waarin hij een aantal dingen kan uitproberen, Maar frank kennende staat hij na 1 minuut al weer fanatiek te coachen omdat het een échte winnaar is natuurlijk wil hij hem winnen maar de titel is vele malen belangrijker dit is voor mij ook slechts een oefenwedstrijd maar wel een hele leuke.

4 augustus 2012 om 16:05

Voor spelers is het natuurlijk anders dan het voor een supporter is.
Mij maakt get ook niet zo veel uit.
Maar het is wel lekker als je een klein tikje kan uitdelen.

2e keer dat je dit zegt in de voorbeireiding...

OT: Dat willen wij ook aan jullie !

Zou eruit zien als je niet graag wilde winnen. Denk dat deze gedachte precies hetzelfde geldt voor de rest van het team en het team van Psv. Voor PSV is er ook geen betere optie dan het seizoen beginnen met een overwinning in de arena.

Ik ben er als Ajacied ook bang voor. Ik heb het gevoel dat Frank het maar gewoon ziet als een 'prijsje' maar voor de supporters en de spelers zal het leuk zijn als ze deze prijs op hun lijstje kunnen schrijven. Frank zei het ookal ''ik zie het meer als een einde voorbereiding''.

Ik vind het jammer, maar we zullen zien. Ik hoop op een hele mooie pot en met Ajax als winnaar!

Dit wordt makkelijke wedstrijd voor ajax, simpelweg om dat ajax veel beter positiespel speelt, en van Bommel wordt over lopen door een janssen die veel meer loop vermogen heeft. ik zeg 2-0 ajax.

4 augustus 2012 om 16:16

hahaha ik heb me echt kapot gelachen. Janssen staat er juist bekend om weinig loopvermogen te hebben. Hij is net als Van Bommel een passer.

4 augustus 2012 om 16:22

Shit je hebt me sarcasme ontdekt. Ook siem de jong zal hem niet uit de wedstrijd kunnen spelen. Met een eriksen was het wel gelukt. Ik denk als van Bommel tegen een serero of eriksen komt te staan een keer hij het wel moeilijk krijgt. Nu is ajax best kansloos op het middeveld vind ik. Janssen- Bommel en siem- strootman

4 augustus 2012 om 16:32

Eriksen heeft nog nooit wat laten zien tegen Psv. Op hem hoef je niet eens te letten al zijn afstandschoten gaan toch langs en zijn vrije trappen gaan altijd over. Hij heeft zelfs niks laten zien toen engelaar zijn directe tegenstander was dus V Bommel kan hem ook makkelijk uit de wedstrijd spelen.

Ik denk dat PSV wint. Dick zet ze wel op scherp en met Van Bommel naast Strootman staat het gewoon erg goed op het middenveld. Narsingh tegen de onervaren Dijks, Blind die al nachtmerries heeft over Lens, alle afwezigen bij Ajax, denk dat het ze te veel wordt.

4 augustus 2012 om 16:09

Jij pingt regelmatig met Daley en dan vertelt hij over zijn woelige nachten? Geniet nog maar even van de situatie. Aan het eind van het seizoen staan wij weer met de beker en het Championsleagueticket en dan wil ik graag zien hoe jullie de begroting op orde gaan krijgen. Als je al zo lang geen CL hebt gespeeld, is het wellicht wel zo verstandig gewoon je plek te kennen.

4 augustus 2012 om 16:17

Narsingh heeft net zoveel ervaring bij een topclub als Dijks, vorig jaar heeft narsingh ook niks laten zien tegen topclubs.

4 augustus 2012 om 16:42

Alleen heeft Narsingh veel meer Eredivisie-ervaring als Dijks en is hij meegeweest naar een EK. Narsingh heeft meer ervaring, Dijks moet zijn debuut in de Eredivisie nog maken. Die gaat het lastig krijgen tegen Narsingh.

4 augustus 2012 om 16:46

Dijks heeft CL gespeeld narsingh niet.

4 augustus 2012 om 16:51

Wanneer dan? Heeft ie een paar minuten meegedaan in een van Ajax´ poulewedstrijden?

Neemt niet weg dat Narsingh gewoon meer ervaring heeft en vooral meer geprestreerd heeft. Ik verwacht dat Narsingh deze strijd gaat winnen, maar laat me graag verassen door Dijks. Weer een jong talent erbij.

4 augustus 2012 om 16:53

tegen oa liverpool barcalona en inter milaan

4 augustus 2012 om 17:10

Oh je bedoelt ervaring in de CL bij Fifa2012

4 augustus 2012 om 20:19

dus Dijks is beter als hij een keer CL speelt

Deze wedstrijd zal denk ik wel laten zien hoe sterk beide teams zijn nu tegenover elkaar. Pas na 31 augustus kan je echter conclusies gaan trekken, omdat er bij beide clubs misschien nog spelers bijkomen of vertrekken.

4 augustus 2012 om 16:07

Welke conclusie dan? Wie er kampioen wordt?

Oefenwedstrijdje voor Ajax, weinig waarde aan hechten.

4 augustus 2012 om 16:25

Oefenwedstrijdje, B-team, thuiswedstrijd voor Psv.......bang bang bang om te verliezen?
Lees anders ook het artikel even.

4 augustus 2012 om 16:27

Anders ga je je conclusies al trekken aan het begin van het seizoen ipv na wedstrijd 34

4 augustus 2012 om 16:30

Anders ga je voor een wedstrijd al naar excuses zoeken waarom je hem zou kunnen verliezen....

4 augustus 2012 om 16:35

Excuses? Ajax gaat dit winnen.

4 augustus 2012 om 16:38

Waarom dek je je dan nu al in met dit soort termen?

4 augustus 2012 om 16:46

oefenwedstrijdje? omdat het dat voor mij ook is.

4 augustus 2012 om 16:50

Voor jou? Oh ik dacht dat Ajax het als oefenwedstrijd zag maar die nemen het dus wel uiterst serieus?

4 augustus 2012 om 16:52

de spelers denk ik wel, maar de boer kijkt al naar volgende week tegen Az.

4 augustus 2012 om 16:55

Ja zo zie je maar weer hoe arrogant Ajacieden denken, het is gewoon de nederlandse super cup en dus een prijs...voetballers spelen om prijzen te winnen...nee Ajax niet die spelen alleen om prijzen wanneer het ze uitkomt...bah

Ik weet het niet. Maar Ajax en PSV hebben allebei evenveel kwaliteiten. Maar Ajax heeft drie spelers die niet mee kunnen doen: boerrigter,vdw en eriksen. Maar Ajax speelt thuis dus ik verwacht een mooie strijd

4 augustus 2012 om 16:09

Ajax speelt uit hoor. Psv speelt thuis.

4 augustus 2012 om 16:29

Ja en op het tacktiekbord maak je een winnend elftal!

4 augustus 2012 om 16:34

en een winnend elftal kan je bij elkaar kopen.

4 augustus 2012 om 16:37

Gelukkig wel want anders zou er morgen geen winnaar uit komen en hoeven we ook niet te gaan kijken. Vraag is alleen welk gekocht elftal gaat winnen

4 augustus 2012 om 16:45

idd, dat is dus het spannende aan voetbal

Het zou natuurlijk mooi zijn als je PSV nu mentaal een tik kan uitdelen maar ik heb toch liever dat Ajax dat in de competitie doet als het tegen PSV moet. PSV heeft haar selectie nagenoeg compleet op een Pieters en Matavz na terwijl er bij Ajax nog genoeg ontbreken + de nieuwe beoogde Lcv.

PSV is de favoriet morgen maar het maakt mij niet veel uit wie er wint. Ben vooral benieuwd naar Fischer en Dijks !

4 augustus 2012 om 16:10

Hoe kan je een mentale tik uitdelen, als de tegenstander het als een oefenpot ziet, en nog niet met de beoogde 11 speelt. Andersom zou het juist een mentale tik zijn als Ajax van psv wint.

4 augustus 2012 om 16:16

De tegenstander ziet het niet als een oefenpot. Er zijn meerdere items voorbij gekomen waarin er werd gezegd dat de Johan Cruijff Schaal serieus zal worden benadert.

4 augustus 2012 om 16:18

@afca0cbs, dus als je niet met je sterkste team speelt kan je geen mentale tik uitdelen? Wat een onzin...

4 augustus 2012 om 16:20

ja ook al zien wij en ajax dit als een oefenpot maar als psv dik wint en spelen ajax helemaal weg is dat echt wel een mentale tik hoor !

niet dat dat gebeurd ik zie ajax het meeste balbezit hebben en redelijk wat kansen krijgen
maar dat team van psv is ook niet mis!

4 augustus 2012 om 16:20

@ol1950 jij begrijpt mij

Mij maakt het niet uit wie er wint of verliest. Beste ploeg van die dag gaat er winnen, hopelijk zien we Fisher lekker spelen.

Ik zie het probleem ook niet.. Ajax won de titel vorig seizoen met 60% A1 spelers. PSV kan blijven kopen, en zal best wel weer eens kampioen kunnen worden, maar... Ben blij met dit Ajax en haar beleid.

4 augustus 2012 om 16:17

Noem is een a1 speler op die heeft gespeeld vorig seizoen. Kom niet aanzetten met Klaassen want die heeft geen wedstrijd in de basis gespeeld.

4 augustus 2012 om 16:21

Tegen RKC heeft die in basis gestaan, van begin. En hij bedoeld met A1 sommige zijn naar Jong Ajax gegaan om daar af en toe gaten te vullen.

4 augustus 2012 om 16:21

Hij bedoeld gewoon jeugdspelers/reservers en daarin heeft die natuurlijk gelijk.

4 augustus 2012 om 16:30

Ja dat weet ik ook wel. Maar je moet het niet overdrijven he!
De enige die van de a1 af en toe in mocht vallen was Klaasen.
De rest hoort gewoon in het beloftenelftal kwa leeftijd.

4 augustus 2012 om 16:31

Koppers en Lukoki volgens mij ook; Sommige spelers worden overigens op jongere leeftijd al overgeheveld naar jong ajax.

4 augustus 2012 om 16:33

lukoki, ligeon?

4 augustus 2012 om 16:33

koppers is al ouder

4 augustus 2012 om 16:36

Koppers en Lukoki zijn 20 dat is toch niet de leeftijd dat je in de a speelt?

4 augustus 2012 om 16:42

Klaasen heeft toevallig wel een keer in de basiself gestaan en de gehele wedstrijd gespeeld in de Eredivisie tegen RKC en een paar invalbuurten gehad waarvan één tegen Lyon in de Champions League.

Daarnaast speelde Ruben Ligeon een hele eredivisiewedstrijd tegen Nec.

Buiten wat invalbeurten zijn er niet meer aansprekende a1 spelers die vorig jaar in het eerste hebben gespeeld. Echter de sterke periode van Ricardo van Rijn en Dico Koppers zijn dan wel weer om over naar huis te schrijven.

4 augustus 2012 om 16:43

memphisdepay je hebt gelijk als het geen Davy Klaassen is weet ik het ook niet, want die 60% klopt voor geen meter dit is A1 van vorige seizoen.

selectie Ajax A1 seizoen 2011-2012:
Darren Rosheuvel
Boban Lazic
Fabian Sporkslede
Mitchell Dijks
Lesley de Sa
Danzell Gravenberch
Davi Lizardo
Mike Busse
Xandro Schenk
Rowendey Schoop
Maurits Schmitz
Khalid Salim El Abed
Davy Klaassen
Ouasim Bouy
Sven Nieuwpoort
Peter Leeuwenburgh
Stefano Denswil
Jordy Bitter
Mickey van der Hart
Stefan Marinkovic
Victor Fischer
Nick de Bondt
Donny van der Wal

4 augustus 2012 om 16:46

Lukoki is 19.

4 augustus 2012 om 16:47

Sorry dat ik niet wist dat Klaasen 1 keer de basis heeft gespeeld wat een schande van mij! Ligeon is toch ook 20 of mag je op je 20e nog in de a spelen?

4 augustus 2012 om 16:51

Blessurelijst van het eerste niet bijgehouden? Zucht... Kolbeinn, Boerrigter, Sulejmani, Siem, Boilessen, v.d. Wiel, nog ff doorgaan??
Wie er wel speelden? Lukoki, Aissati, v. Rhijn, Ebicilio.. Zal er aan beide kanten nog wel een aantal hebben overgeslagen.. Feit is dat Ajax meer dan de helft vd basis miste, en dat in de beslissende fase vd competitie. Ik zag weer zo'n veredeld jeugdteam 90 minuten lang de nummer 12 van de Premier League belachelijk maken.. Zelfs die coach van Norwich vroeg zich af waar de bal was, hadden ze diezelfde 90 minuten niet gezien. Is i.d.d. waar, ik bedoel ook eigenlijk de reserves + A1

4 augustus 2012 om 16:26

Dus jij ziet geen probleem in het vertrek van aanvoerder en meest bepalende speler Vertonghen? Jij denkt dat Blind dat gat moeiteloos zal opvullen?

4 augustus 2012 om 16:34

Zorg maar eerst dan je een goed elftal op de been hebt, want na PSV komt AZ langs en verwacht niet dat je daar glansrijk overheen walst dat is nagenoeg hetzelfde elf als vorig seizoen. Ik zie Ajax gewoon beide wedstrijden verliezen, omdat hun elftal nog niet op de orde is. Ze boeken leuke resultaten tegen middelmatige tegenstander, maar nu krijg je 2 tegenstander van formaat achter elkaar.

PSV en Ajax zijn ongeveer even sterk volgens mij, al mist Ajax belangrijke spelers. Maar goed, zij hebben dan weer een soort van thuisvoordeel.
Ik zeg 50/50.

Die Alderweireld..... bijna vertederend, die jongen.

''maar wij zijn de grootste favoriet, toch?'' is een uiting van opperste twijfel en het wanhopig vragen om een bevestiging.
Wel consequent van hem dat deze mentale gemoedstoestand volledig overeenstemt met zijn sportieve prestaties.
Misschien dat een de Kloet Toby de Twijfelaar kan helpen.

4 augustus 2012 om 16:27

Kan jij nooit normaal reageren?

Weetje waarom hij dat zegt? Hij zegt het met een knipoog tegen Ajax TV. Enkel de eenvoudige met weinig hersencellen onder ons kunnen die link niet helemaal leggen. Geeft niet schatje, komt allemaal goed.

4 augustus 2012 om 16:43

Deze reactie is dikke onzin , Hij zei dit op Ajax tv als een grap en jullie nemen dat weer te serieus...

4 augustus 2012 om 16:51

En jij denkt dat oleguapa dit ook heel serieus zegt of ben ik de enige die sarcasme bespeurt?

4 augustus 2012 om 17:00

Alleen de openingszin al, Dammie.

Begrijpend lezen is teveel gevraagd voor die gastjes.
En ik maar het gevoel krijgen dat ik paarlen voor de zwijnen zit te gooien

4 augustus 2012 om 17:02

Ik waardeer je pareltjes wel hoor ;

4 augustus 2012 om 18:02

@ Oleguapa: Jij bent er zo 1 die met interessante woordjes, geforceerd complexe zinsbouw en een onterecht cynisch ondertoontje bij elk bericht alles wat met Ajax te maken heeft belachelijk probeert te maken, of niet?

Gelukkig voor jou zijn er een aantal PSV fans erg onder de indruk van je, ik ben dat niet.

5 augustus 2012 om 13:12

Oleguapa blaft een keer en als vanzelfsprekend komt dan weer een schel keffend ajax scharminkeltje tevoorschijn met een voorspelbare Pavlov reactie.

Wat jij vindt van mijn berichten zal me volkomen worst wezen, zowel figuurlijk als letterlijk.
"eat it"..

5 augustus 2012 om 14:18

Thanks for proving my point

6 augustus 2012 om 13:45

Zelfs anglicistisch taalgebruik is je niet gegeven.

Je haalt "my" en "your" door elkaar

6 augustus 2012 om 20:02

Thanks for proving my point again ;

Die Alderweireld altijd met zn grote mond vooraf aan een wedstrijd met Psv.. Als ie slim is houd ie ff een keer zn mond, want vorig jaar (psv-ajax) zei hij niet bang te zijn voor Matavz, maar na 2 minuten lag ie ar in.

4 augustus 2012 om 16:33

Ja en wiens fout was dat? Volgens mij was toch echt Van der Wiel die de bal zo makkelijk verspeelde dat het logisch was dat Matavz vrij kwam te staan. Overigens hebben we betreffende persoon de rest van die wedstrijd ook niet meer gezien...net als de rest van het seizoen trouwens.

4 augustus 2012 om 17:26

Het maakt niet uit wie zn fout het is, maar met zon uitspraak is Matavz natuurlijk gebrand om te scoren tegen hem.

Hij moet gewoon zn grote mond een keer dichthouden.

4 augustus 2012 om 16:45

Alderweireld nog net niet zown grote mond als jullie directeur , dus ik zou je grote woordjes maar voor je houden.

On:

Wordt een spannende pot , kans is gewoon 50/50.

Ajax = Teamverband
PSV = Individuele Kwaliteit

4 augustus 2012 om 16:48

Wat heeft sanders dan geroepen?

Enne hoezo s PSV geen team en Ajax wel? Kun je dat als buitenstaander zomaar roepen?

4 augustus 2012 om 16:55

Ja , PSV is allemaal bij elkaar gekocht , en de meeste spelers van Ajax kennen elkaar al sinds de jeugd... Moelijk te begrijpen he?

4 augustus 2012 om 16:58

ja spelers van nederlands elftal kennen elkaar ook al lang genoeg...niets van te merken...een coach maakt een team...niet de spelers..

4 augustus 2012 om 17:00

@koffiekoekje
Ja want het is redelijk onzinnig.....een groot deel van het team heeft in de jeugd nooit samen gespeeld! Of vergis ik mij en liepen sigtorson, janssen, eriksen, suljemani, alderweireld bijvoorbeeld al vanaf de D-jeugd al in hetzelfde team rond?

4 augustus 2012 om 17:24

Nou meneertje, vertel me is wat onze ''directeur'' met zn ''grote'' mond heeft gezegt?

4 augustus 2012 om 17:29

Heb ik hem ook al gevraagd maar ik denk dat hij het niet over Sanders heeft.....

4 augustus 2012 om 18:04

psv koopt verstand als jullie nou 17M aan sulejmani gaat bestede?

5 augustus 2012 om 07:06

Rare zin dit.

Er is op dit moment weinig van te zeggen. Ik denk dat PSV het net zo lastig krijg als Ajax. Het zal een tactisch spel worden in het begin maar als eenmaal het doelpunt is gevallen kan de wedstrijd los komen. Deze teams doen niet veel voor elkaar onder en hebben zich op beide hun eigen manier versterkt. Ajax zal een team hebben dat beter op elkaar ingespeeld is en PSV een team met meer kwaliteit. Dus ik denk dat het gewoon een mooie wedstrijd gaat worden.

ik lees hier weer verhalen over die goede jeugd uit amsterdam,maar dat valt nogal mee want die spelen morgen voor de 7e en 8e plaats van de ottencup. volgens mij gaat psv gewoon de wedstrijd winnen morgen.

4 augustus 2012 om 17:18

Diezelfde jeugd stond in mei (of april?) in de finale van de Champions League voor A-junioren, dus hoezo 'dat valt wel mee?'

4 augustus 2012 om 17:33

Jeugdopleiding gaat niet om de prestaties van de teams maar om het aantal spelers dat het eerste elftal haalt....

4 augustus 2012 om 17:48

Maar als ze minder goed presteren dan andere jeugdteams dan is die kans toch automatisch, zeker als het een topclub als Ajax betreft, meteen kleiner? Je argument slaat dus nergens op

4 augustus 2012 om 18:05

Maar als Cruijff het zegt is het geniaal? Volgens mij heeft hij dit ongeveer letterlijk zo gezegd....

4 augustus 2012 om 18:11

Ja? Maar Cruijff gebruikt het ook niet als tegenargument wanneer ik zeg dat het een topprestatie was van de A1? Die gebruikt het juist als onderbouwing van het argument dat het de goede weg opgaat met de jeugdopleiding van Ajax. Volgens mij snap jij er niet zoveel van

4 augustus 2012 om 18:23

Cruijff geeft aan dat het niet ter zaken doet hoeveel teams er kmpioen worden; het gaat erom dat de echte pareltje doorbreken naar het eerste. Leuk en knap dit alles maar als geen van deze jongens ooit Ajax1 haalt dan boeitmdit verder niets

4 augustus 2012 om 20:38

@dammie #136
''jeugdopleiding gaat niet om de prestaties van de teams maar om het aantal spelers dat het eerste elftal haalt....''

Beetje jammer dat je dan niet je mede PSV aanhanger ook even daarop wijst of steun je wel zijn betoog?
Je gebruikt het alleen tegen een Ajacied maar niet tegen een PSV aanhanger die denigrerend doet over de prestaties van een Ajax jeugdteam.
Selectief?

4 augustus 2012 om 20:41

@dammie #159
Je snapt het niet.
Klopt wat je zegt dat Cruijff de prestaties van de jeugdteams ondergeschikt vindt aan wat er uiteindelijk aan kwalitatief goede spelers doorgaat naar Ajax 1 maar Cruijff ziet het wel als een positief teken als een jeugdteam een goede prestatie heeft geleverd. Dat geeft namelijk aan dat in ieder geval de spelers op die leeftijd beter zijn dan hun leeftijdgenoten en dan bestaat de kans ook dat die spelers als ze uiteindelijk senioren zijn ook beter zijn dan hun leeftijdgenoten. Snap je dat een beetje?

PSV heeft betere spelers , maar is geen team. Allemaal bij elkaar gekocht.
Ajax daarin tegen is wel een hecht team en dat kan de doorslag zijn.
Hopen op een mooie pot!

Koffiekoek, je moet eens een paar filmpjes kijken op psv-sites als ze bv een team-foto maken. Je kan zien dat het juist WEL een team is. Iedereen maakt grappen met elkaar, ze lachen de hele tijd en zelfs de trainer Advocaat laat heel vaak een lach zien. De spelers zijn wel bij elkaar gekocht maar dat wil niet zeggen dat het geen team is. De foto van Mertens en zijn bodyguards zegt genoeg.

PSV is ook verder want Ajax is nog zoekende met de jeugdspelers en als er nu nog een aankoop bij komt is het helemaal zoekende. De Jc-schaal is in mijn ogen geen test. Ook al wint PSV dan nog zegt het mij niet zoveel. Ik wil dat ze Ajax op volle sterkte verslaan en niet met het team wat de voorbereiding draaide.

Ik kijk reikhalzend uit naar deze partij. Kunnen we direct zien wie hier de grootste titelfavoriet is want PSV en Ajax zijn toch bij uitstek de twee grootste kanshebbers op dit moment denk ik. We zullen het zien, zelf hoop ik op een overwinning van Ajax.

Ik gun het Ajax de JC schaal, omdat ze met jonge spelers spelen en PSV met alleen maar aankopen.

4 augustus 2012 om 17:01

Volgens mij zijn de aankopen van PSV ook best jong. De gemiddelde leeftijd zal niet veel schelen denk ik.

4 augustus 2012 om 17:54

PSV heeft alleen Narsingh gekocht.
Ajax heeft Sana gekocht.
Lijkt me in balans.

Dat de beste moge winnen

op een mooi seizoen met minstens een dubbel voor Psv!

4 augustus 2012 om 17:20

Dat wordt weer aankloppen bij de gemeente Eindhoven voor miljoenensteun helaas, want de CL zal psv niet redden denk ik

4 augustus 2012 om 17:45

'meneertje' wil grappig zijn?

Wat dan misschien wel leuk is om te weten, is dat de Gemeente Amsterdam voor 32 miljoen euro aandelen in de Amsterdam Arena heeft en daarmee een van de grootaandeelhouders is (zie antwoord schriftelijke vragen van college Benw ergens in juni 2011). De gemeente heeft dus een hele dikke vinger in de pap en de Arena was zonder de Gemeente nooit gebouwd omdat dit niet te betalen is voor Ajax.

Over 'klopklop.....doet u mij eens wat geld' gesproken

Nog verder off-topic:
Het wordt tijd dat ze bij VZ eindelijk eens hun eigen regeltjes gaan naleven en dit soort provocerend gedrag hard aanpakken.

4 augustus 2012 om 17:52

Maar helaas voor jou bezit Ajax de Amsterdam Arena niet. Als Ajax nu besluit om weer in het Olympisch Stadion te gaan spelen zal dat in de regel kunnen. (contractueel vast niet zo 1,2,3 maar oké).

Verder off-topic:
Het wordt eens tijd dat ze bij VZ mensen gaan aanpakken die beargumenteren als basisschoolleerlingen, dan zou het niveau wat stijgen.

4 augustus 2012 om 18:01

Nee dat maakt het alleen maar erger, ze spelen in een stadion dat de gemeente deels betaald heeft en op de grond die ook van de gemeente is....hoeveel overheidsgeld moet er wel niet ingestoken worden...

Verder-off:
Wie peuterschoolachtig gaat provoceren wordt met basisschool argumenten aangepakt, zo leren die knulletjes misschien nog eens wat.

4 augustus 2012 om 18:07

Als jijzelf ooit (hebt) (ge)voetbalt(d), dan is je argument zo hypocriet als wat omdat amateurvoetbal uitgaat van hetzelfde principe. En dat maakt het overigens juist minder 'erg'', omdat het stadion ook voor andere doeleinden dan voetbal wordt gebruikt, wat een groter publiek aantrekt en dus (uiteindelijk) winstgevender is voor de gemeente als grootaandeelhouder (als we jouw informatie mogen geloven)

Verder off:
Als iemand zn argument volledig de grond in wordt geboord omdat hij geen weet heeft van de feiten, heeft hij de discussie verloren en kan die dus beter zn mond houden.

4 augustus 2012 om 18:20

Je bent echt nog kortzichtiger dan ik al vreesde....dus de gemeente Amsterdam mag wel voor miljoenen grond beschikbaar stellen (want het is natuurlijk niet alleen de grond van het stadion) voor een stadion en 32 miljoen neerleggen voor een stadion omdat de Toppers er optreden, oranje er wel eens speelt en Sensation er gehouden wordt? Want dat zou winstgevend zijn (wat volgens mij ook gelul is omdat het stadion gewoon gepacht wordt en de arena n.v. Volgens mij geen dividend uitkeert.

Maar als de gemeente Eindhoven grond koopt binnen haar eigen gemeentegrenzen en dat vervolgens weer verpacht (hetgeen heel gangbaar is), dan hebben we het ineens wel over overheidsteun? Lijkt me een gevalletje pot verwijt de ketel.

Nu zul jij wel weer komen met onzin argumenten dat PSV gered is, maar dan nog even een voorbeeldje voor je. Wij hebben beiden een auto nodig maar hebben geen geld:
- Jij krijgt er een van je ouders en moet maandelijks 10 EUR betalen als huur
- Mijn ouders geven mij er geen dus ik moet geld lenen om een auto te kopen en betaal maandelijks EUR 25 aan rente. Na 5 jaar blijkt dat die 25 euro mij maandelijks nekken en regel ik met mijn ouders dat ze de auto kopen en dat ik hem voor EUR 10 per maand huur.

Waar gaat het dan hebben we hetmin essentie gewoon over hetzelfde.

Verder aandoenlijk dat je mij verwijt dat ik je argument de grond in boor want in je eerste post stond geen enkel argument en het heeft ook totaal niet met het onderwerp te maken. Dus als jij het leuk vindt om te provoceren dan kun je een grote bek terug verwachten ja.......

P.s. Je weet dt er in het philipsstadion ook andere dingen gebeuren dan alleen voetbal hè?

Edit:
Oh sorry, ik zie nu pas op je profiel dat ik op je favoriete en enige oneliner aan het pissen ben

4 augustus 2012 om 21:41

Wesley : zullen de heren moderatoren dan maar gelijk bij jouw beginnen met aanpakken:
Als je reactie op Forza psv3 jouw niveau is dan stijgt dit al snel door jouw account een tijdje in de koelkast te zetten.
En even voor jouw kennisgeving : ook het olympisch stadion is niet van ze.
Als ze er willen spelen zullen ze het moeten huren.
Maar ja jij wilt niveau dus mijn mening zal wel van een te laag iq zijn.

4 augustus 2012 om 23:30

Als neutrale toeschouwer van deze discussie tussen Wesley van W en Dammie kan ik melden dat deze overduidelijk door Dammie gewonnen is.

Wesley van W's argumenten slaan kant nog wal, hij gaat inhoudelijke argumenten uit de weg en beperkt zich tot provoceren en het roepen van dooddoeners.

5 augustus 2012 om 04:31

@ Dammie

Sorry hoor maar er is een groot verschil tussen het stadion te moeten verkopen omdat je anders failliet dreigt te gaan en een nieuw stadion bouwen omdat dat misschien wel nodig is. Ik vind dat jij het wel heel erg zwart/wit ziet. Nu vind ik dat Wesley van W ook wel rare argumenten gebruikt want waarom zou Ajax in het Olympisch stadion willen gaan spelen als zij zelf 12% van de aandelen van de Amsterdam Arena bezitten. Beetje een raar argument als je het mij vraagt.

Lekker boeiend wie deze (nutteloze) discussie heeft gewonnen. Praat gewoon over de wedstrijd en niet over de randzaken.

5 augustus 2012 om 12:48

Het is absoluut een nutteloze discussie omdat het eigenlijk geen discussie is. Wat ik onze goede vriend hier even wil uitleggen is dat beide teams gebruik maken/hebben gemaakt van (verkapte) overheidssteun. Alle zielige opmerkingen richting het Eindhovense zijn makkelijk gemaakt maar zijn zo ongelooflijk dom en kortzichtig....in essentie zijn beide situaties (en die van vele andere voetbalclubs in Nederland) hetzelfde.

Aan het feit dat het gewoon weer als niet-onderbouwde oneliner in een topic wordt gepost kun je meteen zien dat het provocerend bedoeld is. En als ons moderend deel der natie dit dan -ondanks meldingen- gewoon wil laten staan, dan ben ik niet de beroerdste om er even op in te hakken ;

Dan is het voor de persoon in kwestie ook meteen even duidelijk, heb ik mijn lolletje en steekt er misschien nog iemand wat van op.

6 augustus 2012 om 20:16

@wesley
Ik zag dat je in een ander topic haantje de voorste was om mij op een fout te wijzen maar dat je hier je kop in het zand steekt. Hoop dat je er wat van geleerd hebt en dit soort dommigheden vanaf nu achterwege laat!

Ligt het eraan dat ik eredivisie live op mn telefoon kijk of zenden ze het niet uit , wat me erg sterk lijkt

4 augustus 2012 om 17:39

De wedstrijd zal zondag live te zien zijn op Sbs6, de uitzending begint om 17.30 uur. De wedstrijd begint om 18:00 uur.

Edit:
Ik zie dat ik hier echt vrinden heb; hoe kun je hier nu een duimpje omlaag voor geven

4 augustus 2012 om 17:45

Wordt uitgezonden op sbs6.

On: Verwacht dat Ajax dit keer aan het langste eind gaat trekken bij de Jcs. De competitie wordt heel spannend want als PSV gaat lopen dan kan het denk ik gaan denderen.

Laatste 2 jaar had Ajax nooit het sterkste elftal ingezet, maar juist meer jeugd.

En Ajax is aan het begin van het seizoen altijd minder dan hun concurrenten.
Ajax slaat meestal toe na de winterstop.

Maar wordt spannend en iedereen wilt hem winnen, maar het is nou niet zo erg mocht je verliezen, want ik denk niet dat het verliezende team hierdoor in een dip komt. Integendeel zelfs.

Er is morgen maar 1 ploeg die kan verliezen en dat is Psv.
Bij en evt nederlaag zal het wel eens onrustig kunnen worden ondanks da het de jc schaal betreft.
Bij een nederlaag van Ajax hebben we te maken met het vertrek van oa Vertonghen. Opvolger is er niet en de jeugdigen zullen het gat gaan opvullen. Dat wordt dan experimenteren genoemd en dat heeft tijd nodig.

Ze hadden al een goede selectie en nu ook een goede trainer.

Hahahaha, komt wat lullig over tegenover Fred Rutten. Ook al meent hij het waarschijnlijk niet.

ik wens iedereen veel kijkplezier , laten we maar een mooie wedstrijd zien , en dan zien wie er eventueel favoriet is .

Eindelijk eens vooraf schreeuwen dat je de prijs wilt winnen inplaats van achteraf zeggen dat 't slechts een veredelde "troostprijs"is of dat van "we focussen ons alleen op de titel, heerlijk.

Morgen gaat PSV winnen en deelt daar geen tik mee uit, maar schudt de technische staf van Ajax even goed wakker. PSV wint met een minimaal verschil van een goal, door een blunder van Blind. Komt er hopelijk wat haast achter die linker centrale verdediger.

Toen ik de titel van dit artikel las wist ik meteen al dat het om Alderweireld ging. Altijd een beetje gebluf richting Psv. Ik zie PSV trouwens gewoon winnen want Ajax zal niet op volle sterkte spelen. Ben verder benieuwd hoe Alderweireld het gaat doen als leider van de verdediging en zonder Vertonghen naast zich.

Ik hoop op een mooie wedstrijd en ik denk dat ze beide wel een kans maken. Ik denk dat Ajax wint. Ik vind het alleen jammer dat veel mensen dit geen belangrijke prijs vinden. Het mag dan wel door vele zo gevonden worden, maar kan hij niet belangrijker worden. Ik ben voor Ajax, maar als PSV wint zal ik niet blij zijn. Vele zeggen dan dat het niks uitmaakt, proostprijs enz. En zo is dat ook voor PSV supporters. Maar het is toch gewoon een mooie prijs? Ik vind van wel, zoveel (nederlandse) prijzen zijn er niet te winnen, beker, competitie en JC schaal.

geloof mijn jongens , psv is er helemaal klaar voor. goede voorbereiding gehad en veel gewonnen en ik heb wel leuke dingen gezie nook van Van Bommel , maargoed dat zien jullie morgen wel voor de mensen die zeggen dat Van Bommel niksmeer voostelt .
hopen dat hij en PSV samen heel Ajax wegspelen , wil ik wel eens zien wat de reacties zijn.

4 augustus 2012 om 21:23

Dat gaat dan een wedstrijd vol verrassingen voor jou worden.....

Alderweireld hou gewoon je mond de JC schaal komt naar Eindhoven, als je Eriksen en Boerrigter niet mee laat spelen

4 augustus 2012 om 23:03

Wel eens aan gedacht dat zij niet fit (genoeg) zijn?

5 augustus 2012 om 10:38

dan laat je ze toch niet mee spelen.....

5 augustus 2012 om 14:49

Ja, en jij zegt dat PSV toch wel wint, omdat Ajax Eriksen en Boerrigter niet opstelt, maar die zijn niet fit genoeg!

5 augustus 2012 om 12:41

Hier ben ik het totaal niet mee eens maar dat was volgens mij al duidelijk. Aan je redenering te lezen behoor jij bij de (grote) groep mensen die Van Bommel er als zondebok uitpikken. Hij was op het EK niet goed, maar dat was niemand. Van Bommel is net als de Jong volledig overlopen doordat de balans in het team compleet zoek was. Wat ik van Van Bommel in de voorbereiding heb gezien sterkt mij in de gedachte dat hij nog steeds een meerwaarde is voor de eredivisie!

Alderweireld is natuurlijk maar een matige speler. Het is geen type Vertonghen die beslissend kan zijn. Hij gaat het ook niet redden en ik verwacht dat hij het niveau van ajax niet bij kan benen.

Toch zonde dat we weer een hand vol spelers missen door allerlei omstandigheden. Sulejmani , Boerrigter , Van der Wiel , Eriksen en Sana. En dan is er nog altijd geen vervanger voor Vertonghen gehaald.

Maar goed ,vorig seizoen versloeg Ajax ook met een gehavend elftal Psv. ik zie het met vertrouwen tegemoed. Met een beetje support vanaf de tribunes moet Ajax wel een mooi resultaat neer kunnen zetten. Hoewel Frank de Boer het misschien vooral als een oefenwedstrijd beschouwd , telt voor mij voornamelijk het resultaat.

Ik heb er nu al zin in

nul-vier voor pee S vee

trey kan nou niks beters bedenken dan het verkrachten van de naam van je club?

on:
ik word een beetje moe van dat gezeur over dat psv een koopclub is en dat ze daarom niet zouden winnen omdat ajax een hecht team is.
volgens mij is psv met 3 spelers erbij niets anders of veranderd ten opzichte van vorig seizoen..
op mark van pommel na (is gewoon niet mijn favoriete speler om het maar netjes te zeggen) vind ik het goeie extra aankopen/overnames.
toch blijf ik erbij dat ik ook erg goed vind dat marc overmars voet bij stuk heeft gehouden wat betreft narsingh, door te zeggen dat ze niet meer gingen betalen dan wat zij hem waard vonden.
ik denk dat toch een ''thuisvoordeel'' de doorslag gaat geven..
beide teams zullen er ongetwijfeld klaar voor zijn.
ik gok op ajax aangezien ik vind dat die meer kwaliteit hebben.
55/45

PSV wint deze wedstrijd ze hebben gewoon een betere elftal, daar hoef je geen expert voor te zijn om dat te kunnen zien. Alderweireld krijgt een lastige avondje te verduren tegenover de spelers van Psv.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren