Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Poulsen en Narsingh lijken van Ajax-verlanglijst te verdwijnen

Laatste update:

Simon Poulsen vindt de aanbieding die Ajax hem gedaan heeft, onder de maat. De linksback, die een aflopend contract met AZ heeft, wil meer verdienen in Amsterdam, maar de regerend landskampioen stemt daar niet mee in. "Wij hebben een salarisplafond en daar houden wij ons aan", reageert Frank de Boer. De toekomst van de Deens international ligt waarschijnlijk in de Premier League.

/

De onderhandelingen tussen Ajax en sc Heerenveen over Luciano Narsingh dreigen stuk te lopen. Het verschil tussen vraag en aanbod bedraagt twee miljoen euro. Ajax wil (voorlopig) niet verder gaan dan drie miljoen, zo meldt het weekblad Voetbal International.

In Friesland laat men Narsingh pas bij vijf miljoen euro gaan. Bij een goed EK, als de aanvaller tot de EK-selectie behoort, zouden zich wel eens meer clubs kunnen melden voor Narsingh, die nog maar een contract tot medio 2013 in het Abe Lenstra Stadion heeft.

Heeft Ajax Simon Poulsen nodig?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Komop Ajax, 5 Miljeon voor Narsingh.. dat lijkt me toch heel reeel.

23 mei 2012 om 12:20

Denk dat Ajax voordat het EK begint nog wel een akkoord heeft bereikt met Heerenveen. Narsingh kan tijdens het EK alleen maar duurder worden en Ajax zal dus nog wel toehappen denk ik.

23 mei 2012 om 13:20

Het is voor de concurrentie te hopen dat je ongelijk hebt want Narsingh vind ik echt een topper!
Ik vind 5 miljoen voor Narsingh verder een meer dan normaal bedrag. Als je kijkt wat PSV vorig jaar heeft uitgedeeld hebben, zou ik zeggen dat Narsingh nog meer waard is.

23 mei 2012 om 15:25

Want Narsingh gaat op het EK vlammen? Op de reservebank zeker. Die jongen mag al blij zijn als ie speelminuten krijgt, dus duurder wordt ie niet.

23 mei 2012 om 15:43

Ik denk inderdaad ook dat Narsingh niet of nauwelijks speelminuten gaat krijgen. Met een beetje pech komt Nederland de groepsfase niet door, en eindigt het dus al na 3 wedstrijden.

De enige reele kans is denk ik dat hij speelminuten krijgt als we tegen Denemarken 3 of 4-0 voorstaan rond de 70e of 75e minuut, of als we echt teveel geblesseerden ineens hebben.

Tegen Duitsland en Portugal zal Nederland gewoon 90 minuten lang op volle oorlogssterkte moeten zijn, willen we denk ik een kans maken.

23 mei 2012 om 15:49

Zelfs dan niet. Het doelsaldo zou nl ook wel eens belangrijk kunnen zijn.

24 mei 2012 om 00:10

Het zou ook weleens zo kunnen zijn dat Ajax wacht op de definitieve selectie voor Oranje, de kans dat Heereveen water bij de wijn doet is groter als Narsingh niet mee gaat naar het EK. Al hoop ik als Oranje fan uiteraard van wel.
En om eerlijk te zijn 5 mln is hij absoluut waard.

23 mei 2012 om 12:39

Ajax probeert gewoon goed te onderhandelen. 3 bieden, 5 vragen uiteindelijk kom je uit ergens in de 4 miljoen of met wat bonussen uiteindelijk op 5 miljoen.

Poulsen laat maar lopen, het is tekenen of lekker naar het buitenland. Jeugd heeft de toekomst.

23 mei 2012 om 13:29

Precies, ik vind het dan ook een misleidende titel van VZ. Poulsen lijkt idd van de verlanglijst te verdwijnen, en terecht. Je hebt daar een Boilesen staan waarvan je de ontwikkeling dan remt, terwijl je de hoofdprijs als salaris voor Poulsen moet betalen. Die wil natuurlijk nu gewoon even cashen.

Maar Narsingh verdwijnt echt niet van de verlanglijst hoor. Vind het overigens wel riskant hoe Ajax hiermee omgaat, de clubs zullen toch wel in de rij staan voor zo'n goedkope international? 4 miljoen + 1 miljoen bonus bij een aantal wedstrijden / assists ofzo is een prima deal. Een koopje zelfs voor zo'n groot talent! Voor je het weet grijp je ernaast en betaal je hetzelfde bedrag voor een speler die drie klassen minder is!

23 mei 2012 om 13:18

Ik ben het niet met je eens. Natuurlijk krijgt Heerenveen na een goed wk voor Narsingh makkelijk 5 miljoen. Maar Ajax geeft een signaal af dat zij niet meer exorbitante transfersommen gaan betalen aan de subtop van NL. De tijd dat Twente, Heerenveen enz over de rug van Ajax rijk konden worden is voorbij. Voor een talentvolle, pas 1 jaar doorgebrken buitenspeler uit de Nlse competitie bied je gewoon 3 miljoen, klaar!

23 mei 2012 om 14:43

ja en voor een verdediger die het goed doet in de nl competitie betaal je een miljoentje of 5,geen 15.klaar.

23 mei 2012 om 14:58

Kijk Chrisje, een verdediger die zich jaren bij Ajax en in de CL heeft bewezen, jong is, die is in Europa gewoon 15 miljoen waard.

Dat komt omdat spelers die bij Ajax top zijn, sinds jaar en dag Direct mee draaien in de Europese top. Sinds de jaren 70 levert Ajax al toppers af aan de wereldtop.

Spelers die van subtopclubs naar Ajax (of PSV of Feyenoord) gaan, daar moet je nog maar van afwachten of ze het halen.... Sulejmani, Kennedy, Soetaers, Sikora, Machlas, Dani Fernandez enz enz enz

Dus een jaartje draaien bij Heerenveen betekent gewoon 3 miljoen en afwachten of het gaat lukken, dat is de realiteit.

23 mei 2012 om 16:52

@ Clarkkent2, de realiteit is dat Heeenveen de speler niet laaat vertrekken voor 3 miljoen, dus voorlopig heeft ajax nog helemaal niets. Overigens is het al helemaal nietzeker dat als je bij ajax hebt gevoetbald dat je dan wel van waarde bent. Zo zijn er voldoende voorbeelden van ajax spelers die het in het buitenland (in eerste instantie) niet gered hebben.

23 mei 2012 om 16:56

Niks is zeker, maar ik kan je wel vertellen dat het feit dat er zoveel spelers van ajax direct een succes waren in topcompetities, ervoor heeft gezorgd dat zij zulke hoge transfersommen kunnen vragen! zelfs hoger dan hun collega nederlandse topclubs.

VB in Engeland weten ze heus wel dat Suarez van Ajax komt en Afonso Alves van Heerenveen.

23 mei 2012 om 14:07

Dat is het ook, maar ik denk dat het belangrijker is alvast eerst een persoonlijk akkoord met Narsingh te bereiken, want dan komt het met de transfersom daarna wel goed! Denk dat die sidderaal van een Raiola op de wedstrijd van gisteren heeft gehoopt zodat weer wat buitenlandse clubs geinteresseerd zullen zijn!

Ik heb zo een naar voorgevoel dat Narsingh toch niet naar Ajax zal gaan helaas. Zeker als het vóór het EK nog niet rond is.

23 mei 2012 om 14:13

Inderdaad, zeg. Voor een verdediger met nog een jaar zelf 15 miljoen vragen en maar 3 bieden voor een (eveneens) veelbelovende aanvaller. Dat is toch wel een beetje sjacheren dit. Ik vind 5 miljoen al schappelijk voor Narsingh, dus die verdwijnt zeker naar ofwel PSV ofwel het buitenland.

23 mei 2012 om 14:28

Dat noemen we onderhandelen. Iedere club wil natuurlijk zo min mogelijk betalen en daarom onderhandelen clubs er ook over. Normaalste zaak van de wereld. 5 miljoen voor Narsingh zou zeker niet teveel zijn maar ik denk dat het 4 miljoen zal worden met bonussen die op kunnen lopen tot 5 miljoen bij eventuele plaatsing in de volgende ronde van de Champions League of een kampioenschap.

23 mei 2012 om 15:52

Ja hoor... Als Ajax nu 5 miljoen voor Vertonghen gaat vragen dan verklaart iedereen je ook weer voor gek. Vervolgens worden er de woorden "kapitaalvernietiging" naar je hoofd geslingerd, en wordt het gat tussen Nederland en Spanje/italie//engeland/duitsland alleen maar groter.

Dit zijn gewoon de verhoudingen op dit moment. Als Heerenveen meer wilt vangen voor hun spelers, zullen ze structureel gewoon een "betere" club moeten worden. Hoe meer aanzien en status, hoe meer geld.

Als (bijvoorbeeld) Excelsior een talent als Messi in de jeugd zou hebben lopen, dan zou een club daar maximaal 2 miljoen voor betalen (ruw geschat)

Als Ajax een talent als Messi in de jeugd zou hebben lopen, dan zou een club daar maximaal 12-15 miljoen voor betalen (we hebben het over een talent he, geen gevestigde topspeler)

Als Barcelona, United, of een andere Europese club een talent als Messi in de jeugd zou hebben lopen, dan wordt er met gemak met 30-50 miljoen gegooid.

Natuurlijk heb je altijd wel de uitzonderingen als een Neymar, maar dit zijn gewoonweg de verhoudingen.

23 mei 2012 om 14:41

idd,en zeker als je ziet wat die vragen voor een matig backje als v/d Wiel en Vertonghen,dik 10 mil.pfffffffffffffffffffff

Poulsen kan ik me in vinden dat ze van hem afzien, maar 5 miljoen voor Narsingh vind ik eigenlijk niet heel veel? misschien dat ajax afwacht met de verkoop van Vertonghen en VD Wiel

23 mei 2012 om 12:24

Kan ik me helemaal in vinden. Zeker na de wedstrijd van gister deed het verlangen van Narsing bij Ajax toenemen.

23 mei 2012 om 22:14

Vind 5 miljoen een schijntje voor narsingh, als ajax hem nu koopt voor 5 mln. Kan ajax hem zeker met minimaal tien miljoen winst verkopen. Hij zal zich doorontwikkelen bij ajax, de cl en misschien het wk zullen hem alleen maar goed doen.

Lekker hoor Ajax, 3 miljoen voor Narsingh willen geven maar wel 15 miljoen vragen voor Vertonghen!

Daarom noemt men Ajax arrogant dus want de verhoudingen zijn helemaal weg.

23 mei 2012 om 12:19

haha ja of dat heet gewoon zaken doen.. voor weinig inkopen en veel verkopen.

23 mei 2012 om 12:25

Helemaal mee eens, maar als Munsterman zo handelt heet het weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, dus mag van mij ook wel eens iemand zoiets over Ajax zeggen als Ajax dat ook weer eens doet..

On: Snap dat Ajax Poulsen niet haalt, staat toch de ontwikkeling van de talenten in de weg en om nou het salarisplafond te overschreiden voor een back als Poulsen.. Het verhaal omtrent Narsingh snap ik alleen niet helemaal. 5 Miljoen voor Narsingh lijkt me een redelijke prijs..

23 mei 2012 om 12:36

Haha klopt, dat zeggen wij van Munsterman omdat jullie het weer van ons zeggen. Allemaal heel kinderachtig..

5 miljoen is ook heel redelijk en denk dat Ajax uiteindelijk wel tot een overeenkomst komt. Kijk maar naar Sigi, is ook uiteindelijk 5 miljoen voor betaald met 1 jaar contract. Ajax probeert nu gewoon het laagste eruit te halen, hoop alleen niet dat ze te eigenwijs gaan doen..

23 mei 2012 om 12:38

@jankof_c_t

Dit topic gaat helemaal niet over Twente en zeker niet over Munsterman. Waarom moet je ze er weer bij halen? Zit de frustatie zo diep?

Ajax is gewoon in onderhandeling met diverse partijen en kijkt waar men het beste zaken kan doen. Er zijn vele opties en maar een paar versterkingen nodig dus kijkt men goed rond. Niet meer dan normaal. Narsingh kost minmaal vijf miljoen, terwijl Wilschut stukken goedkoper is. Wellicht dat Wilschut zich net zo snel ontwikkeld als Boerrighter (kostte maar een paar ton) ?

23 mei 2012 om 12:44

Narsingh heeft een jaar goed gepresteerd bij Heerenveen. Verthongen heeft 3 jaar top gepresteerd bij Ajax en de europese (sub) top zit achter hem aan. In potentie een van de beste verdedigers van de wereld. Dat is het verschil.

23 mei 2012 om 13:23

@speedyafc

Nou precies, laten we de reacties on topic houden, net als bij de artikelen die WEL over twente gaan en het dan niet richting Ajax trekken. Helemaal mee eens. Bij een topic over Twente krijg je namelijk net zulke reacties en dan vliegen er een groot aantal Ajaxsupporters (ofjah, de leden van Vz die toevallig voor Ajax zijn) bovenop dat Twente niet voor een dubbeltje op de eerste rang moet zitten. Mocht hier ook wel een keer gezegd worden toch?

23 mei 2012 om 14:45

beste verdediger van de wereld? hahahahahahahahahahaha.zo jong is die niet meer,25 geloof ik? die zit al ongeveer op zijn top en mag de schoenen van mannen als Kompany,terry thiago enzo niet eens strikken.lolbroek.

23 mei 2012 om 16:27

Indien Ola John naar Portugal vertrekt pakt FC Twente Narsingh meteen als alternatief op. Die 5 Mio is te doen. Zeker als je Ola voor ruim 10 Mio gaat verkopen. Of je nu alles waard vind of niet.

23 mei 2012 om 23:23

Waarom zou Twente dan meteen Narsingh oppikken? Ze hebben toch al Tadic binnengehaald. Verder staat John dan ook altijd op links voor zover ik weet en Narsingh alleen op rechts..

23 mei 2012 om 12:20

Wat heeft dit nou weer met arrogantie te maken? Elke club mag toch vragen en bieden voor een speler wat die club wil?

23 mei 2012 om 12:20

Klopt, want Narsingh is net uitgeroepen tot beste speler van de eredivisie nadat hij tweemaal zijn club landskampioen heeft gemaakt. Heerenveen vroeg 16 mln voor Sulejmani, wat een arrogantie. Een transferprijs is geen waardebepaling, het is maar net wat clubs voor een speler over hebben.

23 mei 2012 om 15:30

Dat Heerenveen 16mljn vroeg heeft niets met arrogantie te maken.

Heerenveen zat in de positie dat ze Suljemani niet kwijt hoefden...
Hij had een langlopend contract en was een jonge talentvolle speler.

Dan is het natuurlijk maar net wat de gek er voor geeft.
En volgens mij werd Ajax (en de prijs) omhoog gedreven doordat een engelse club ook ongeveer dat bedrag wou neerleggen.

Ajax moest/wou toen snel handelen...

23 mei 2012 om 12:20

Maar vindt je niet dat er een enorm verschil in kwaliteit zit tussen de beide. Narsingh is een leuke speler maar ben blij dat Ajax niet de hoofdprijs wil betalen. Ze hebben duidelijk geleerd van Suljemani.

23 mei 2012 om 12:20

Helemaal mee eens. Narsingh is een fantastische speler. Dat zag je gisteren ook wel. Als hij geen 5 miljoen kost dan kost geen enkele speler meer 5 miljoen. En Vertonghen voor 15 miljoen slaat ook nergens op dan. Die mag je dan ook weg doen voor 6 miljoen.

23 mei 2012 om 12:27

Hoe kan je Narsignh nou vergelijken met Verthongen. Verthongen heeft zich allang en breed bewezen. Narsighn moet het nog steeds laten zien, die komt net kijken. Daarbij levert Ajax over het algemeen gewoon hele goede spelers af, dan kan je ook wat meer vragen voor de spelers (dat blijkt ook wel uit alle verkopen).

Een waarde is nog altijd iets wat je zelf mag bepalen, net zoals elke club zelf mag bepalen of die het waard vind om zo iemand te halen. Wat heeft dat in godsnaam met arrogantie te maken

Ik hoop trouwens wel dat die komt want ik zou niet weten wie je anders moet halen. Dat deze jongen potentie heeft staat vast en ik denk niet dat je in NL nog een andere speler gaat vinden die nu op het niveau is waar hij is.

23 mei 2012 om 12:28

@ Feyenoorder10

Zie je dat nou echt niet in hoe je zaken doet?? Die van Tottenham is steenrijk en als je met 15 miljoen euro begint dan wordt het 12 miljoen ofzo (psychologisch voordeel) en dat is nog steeds erg veel voor een centrale verdediger met een 1 jarig contract. Dus dan heeft Ajax prima gehandeld.

Ik ben blij dat Ajax nu eindelijk financieel gezond handelt en niet meer uitgeven dan er binnenkomt.

23 mei 2012 om 12:27

Ajax levert constant spelers op die meekunnen met het niveau van europese topclubs. Heerenveen niet. Vandaar dat verschil in transferwaarde.

23 mei 2012 om 12:52

Ach hou toch op man. En hoezo daar de eriket arrogant aan hangen? Gaat helemaal nergens over.

Vertonghen is de beste speler van de Eredivisie gebleken en Narsingh komt ondanks zijn talent pas net een seizoen kijken. Daarnaast betreft het hier een binnenlandse transfer dus de vergelijking die jij maakt gaat al op. Desalniettemin is 5 miljoen een prima bedrag en moet Ajax die gewoon lappen....

23 mei 2012 om 12:54

(@la-roja)

zoek even de definitie van arrogant op -_-''

ont: laat poulsen lekker lopen die gast kan niet eens verdedigen geef maar aan het trio boillissen koppers en blind de kans.

hopelijk gaan ze wel een akkoord met heereveen bereiken we hadden dost ook voor veel goedkoper dan ie nu is kunnen binnen halen 4 mio zou een mooi bedrag zijn.

23 mei 2012 om 12:54

Als Ajax Supporter snap ik ook niet waarom Heerenveen met minder genoegen wil nemen. Ik zal persoonlijk zelfs 8miljoen vragen voor het versterken voor een directe concurrent. Voor het buitenland lekker die jongen het gunnen voor 5 of 7 miljoen. Wacht het EK maar af die prijs gaat alleen maar omhoog omdat hij een oranje shirt aanheeft. Buitenspelers zijn er niet zoveel in het buitenland en de goede zitten bij de topclubs. Lekker een jaartje PL in de middenmoot en dan jaartje daarop naar de top.

23 mei 2012 om 12:55

Dont hate the player hate the game!

Weet je uberhaupt wel wat arrogant is?gezien je post zeker niet iig.

Ont.
Ik had die poulsen wel wat voor Ajax gevonden maar zou boilesen in de weg staan,narsingh zou ideaal wezen met als backup sulejmani.

23 mei 2012 om 13:05

Ja, ga lekker appels met peren vergelijken Verthongen is toch meer waard. En andere clubs doen dit ook, je bekritiseerd ajax bijna altijd..

Edit: dit is bedoelt tegen La-roja!

23 mei 2012 om 13:05

Er zit een wezenlijk verschil tussen jan vertonghen & Narsingh, Ik vind ook dat ajax best iets meer mag bieden maar mischien is dit gewoon onderhandelingstactiek en heeft narsingh allang gezegt dat hij alleen naar ajax wil wie weet dit?

-vertonghen is verkozen tot beste speler van het jaar
-vertonghen is de eredivisie ontgroeid als je alle ''analisten'' mag geloven
-vertonghen speelt bij ajax wat toch een veel grotere club is dan heerenveen
-vertonghen heeft ajax eigenhandig kampioen gemaakt
-vertonghen gaat naar de buitelandse (sub)top daar is zoiezo meer geld dus kan je meer vragen, Ze hebben zich bij arsenal stuk gelachen om dat zakcentje wat ze uiteindelijk voor vermealen hebben betaald dit wil ajax deze keer voorkomen.
-vertonghen is aanvoerder van de grootste club van nederland.

Dit zijn allemaal punten die meewegen, Nogmaals ik denk persoonlijk dat ajax wel met iets meer over de brug wil komen want narsingh is echt een groot talent maar meer dan 5 miljoen hoef je zeker niet te betalen.

23 mei 2012 om 13:14

Wa een onzin! Verthongen heeft zich al bewezen op topniveau, Narsingh nog lang niet! Buiten dat is Verthongen een speler van een topclub, Narsingh niet!
De verhoudingen in deze kloppen ook gewoon. Ajax vraagt 15, krijgt misschien tussen 10 en 12.
Heerenveen vraagt 5, krijgt tussen 3,5 en 4,5. Niks mis mee, dat heet onderhandelen!
Omdat het echter over Ajax gaat, krijg je hier natuurlijk weer dat gezeik van supporters van andere clubs!

23 mei 2012 om 13:32

Alleen al om het achtelijke gedrag bij de transfer van Dost zou ik voor elke speler die ik aan Ajax zou verkopen de hoofdprijs zelfs nog iets ophogen! Eerst een speler helemaal gek maken en dan niet over de brug willen komen!

Ik denk dat Schalke helemaal geen probleem heeft om 7 mln voor hem te betalen!

pff doodzonde als narsingh niet naar ajax gaat. Zou de perfecte stap zijn voor hem, gegarandeerd van een basisplek, CL voetbal, een team dat heerlijk 4-3-3 speelt, boerigter aan een kant, narsingh aan de andere.

23 mei 2012 om 12:58

Zonde voor Ajax maar ook voor Narsingh. Ajax is een duidelijke stap omhoog, maar voor hem wel een veel makkelijkere stap om te nemen dan naar een buitenlandse middenmotor/subtopper a la Fulham of iets dergelijks. Bij Ajax zal hij veel minder aanpassingsproblemen hebben, heeft hij veel kans op een basisplek in een beter team en kan zich zelfs op het allerhoogste niveau (cl) voor een clubvoetballer meten. Lijkt me voor zijn ontwikkeling ideaal. Nadat hij zich bij Ajax verder heeft ontwikkeld kan hij daarna met een gerust hart de stap naar het buitenland nemen.
In de praktijk moet het natuurlijk nog blijken, maar een aanval met Narsingh, Boerrigter en Sightorsson klinkt er goed. Klassieke buitenspelers met een goede afmaker en aanspeelpunt in het centrum. Nu moet nog even blijken dat ze ook een heel seizoen fit blijven.....

Het is goed van Ajax dat ze zo goedkoop mogelijk in willen kopen. Maar Narsingh laten gaan omdat ze niet verder willen gaan dan €3.000.000 zou erg stom zijn. Voor dat geld vind je geen betere rechtsbuiten.

Als ik Ajax was zou ik gewoon 5 miljoen betalen voor Narsingh. Hij heeft toch wel aangetoond een goede rechtsbuiten te zijn en met de CL miljoenen moet dit geen probleem zijn. Narsingh kan zich bij Ajax goed ontwikkelen en over een aantal jaar zal Ajax hem dan met winst kunnen verkopen.

23 mei 2012 om 12:56

Waarom zou Ajax de hoofdprijs betalen voor een speler terwijl het geen prioriteit is. Je hebt op de rechterflank namelijk ook nog de duurste aankoop van Ajax ooit rondlopen, als die zijn contract verlengt zou ik niet weten waar je al die aanvallende flankspelers straks moet posteren.

Dat is toch erg zonde voor Ajax. Ik vind dat Poulsen de linksback is die Ajax al een tijd lang mist.

23 mei 2012 om 12:21

Eens, maar toch ben ik ook wel blij dat niet zomaar betaald wordt wat een speler wilt hebben. Narsingh daarentegen zou ik meteen halen voor 5 mln. Maar ik denk dat er meer achter zit dat Ajax (nog) niet verder wil gaan.

23 mei 2012 om 12:27

Ajax haalt hem ook wel op, die twee miljoen doen ze er nog wel bij. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze hem laten liggen om die twee miljoen. Narsingh past prima bij Ajax, is een Amsterdammer en kan mooi op de flanken spelen met Boerrigter. Indien iedereen fit begint bij Ajax zijn ze verreweg de grootste favoriet voor de titel.

23 mei 2012 om 12:45

Ach dat zijn ze ieder jaar. Maar als Vertonghen en vd Wiel weg zijn en Eriksen zo maar weggekocht wordt na een goed EK moet ik het nog maar zien.

23 mei 2012 om 12:23

Bij Ajax hebben ze al genoeg verdedigers die leuk kunnen meevoetballen. Een speler erbij die wel puur kan verdedigen op de flanken zou wel leuk zijn. Dan kom je automatisch niet uit bij Poulsen.

23 mei 2012 om 12:24

Vind Poulsen aanvallender sterker dan de linksbacks die Ajax nu heeft, hij hij is ook nog eens erg snel.

23 mei 2012 om 12:34

Hij is wel snel, maar ook dat is betrekkelijk. Iemand die vaak goed staat, hoeft niet zo snel te zijn. Hoewel ik het een goede prof vind, vind ik Poulsen vaak een blind paard. Weinig voetbalintelligentie op het veld. Ik verwacht van een fitte Boilesen meer dan van Poulsen. Anderzijds vind ik Poulsen wel twee keer zo beter dan Anita op links en vijf keer zo beter dan Blind. Wat een drama is dat.

23 mei 2012 om 12:46

Maar het is maar afwachten hoe Boilesen terugkomt en of die wel terugkomt. Dit is nu al zijn derde spierblessure in korte tijd en nu Ajax wederom in de CL speelt kun je wel een extra goede linksback gebruiken. Straks is Boilesen wederom geblesseerd en moet je het weer met jongens als Blind en Anita doen.

23 mei 2012 om 12:26

Poulsen zou m.i. ook goed bij Ajax passen, echter daar lopen nu ook al wat talenten rond. Het is ook nog maar de vraag of Poulsen dusdanig beter is dat hij een basisplaats zou krijgen... Om dan ook nog eens een topsalaris te gaan geven zou ik dus ook niet doen.

Gewoon hopen dat Sulejmani weer wat beter gaat draaien. Dan heb je Narsingh niet echt nodig. Maar neemt niet weg dat ik nog steeds hoop dat ze hem kopen. Als hij de komende 2 á 3 seizoenen zo verder ontwikkeld kunnen ze er nog een leuke transfersom aan over houden.

Narsingh lijkt mee te gaan naar het EK. Een echt goeie rechtsbuiten die ook echt buitenom gaat heeft Ajax niet. Ik zou toch maar 2 miljoen er bij doen.

5 miljoen doen, binnen 2 a 3 jaar kun je zeker het dubbele vragen! Helemaal als hij ook op het EK speelminuten krijgt en daarin goed presteert!

5 mil is in verhouding tot zijn kwaliteiten gewoon echt superweinig. Maar 1 jarig contract... Ik zou als ik Narsingh was gewoon voor 2 jaar bijtekenen. Dan vangt je club meer, als niemand komt kan je nog onder V. Basten trainen en veel leren...

Maarja Utopie.

23 mei 2012 om 12:24

je moet ook zeggen: ik zou als ik heerenveen was...

WAt is het voordeel van Narsingh om bij te tekeken.. Hoe goedkoper hij weg kan, des te meer clubs hebben interesse, des te meer tekengeld hij kan krijgen, des te hoger salaris hij kan krijgen.

Bij heerenveen blijven kan hij altijd nog

23 mei 2012 om 12:28

Ja maar dat zeg ik dus Trainen onder V. Basten die als aanvaller van de hoogste orde was en in adem genoemd mag worden met El Fenomeno. Ik zou gewoon 2 jaar bijtekenen alleen om nog 1 extra jaar te trainen en een jaar nog meer te presteren. Want speel je een goed EK (zal vast minnuten maken) dan komen er wel meer clubs als Ajax.

Ik snap wel dat het financiele plaatje telt maar ik zou het bovengenoemde scenario doen. Maar dat ben ik

23 mei 2012 om 12:37

De vraag is of Narsingh bij WIL tekenen. Ik zie dat niet gebeuren, zeker niet met Raiola als zaakwaarnemer. Heerenveen moet Narsingh dit jaar van de hand doen, willen ze er nog enig financieel voor deel uit halen. Hopen voor Heerenveen dat Narsingh op het EK minuten kan maken zodat grotere Europese clubs zich melden. But then again; Narsingh had aangegeven nog niet toe te zijn aan een Europese stap hogerop... Lastig verhaal.

ik ben ajacied en zeg gewoon doen die 5 milj.als die een top ek speelt als die meegaat is die al meer dan het dubbele waard.sommige dingen snap ik niet helemaal bij ajax.

Die 5 miljoen moet geen probleem zijn, maar iedereen snapt toch dat Ajax zo weinig mogelijk wil betalen? Niet zo scheinheilig doen, want elke club wil spelers voor het minst mogelijke kopen en het meest mogelijke verkopen. Ze zullen denk ik volgende week rond de 4.3 miljoen uitkomen, net zoals dat Vertonghen niet voor 15 maar voor 12 weg zal gaan. Zo werkt het spelletje nou eenmaal, en dat er dan mensen zijn die Ajax hiervan beschuldigen terwijl andere clubs precies hetzelfde doen..(oke, PSV betaalt hoofdprijzen maar dat is gewoon dom)

Laten stuk lopen omdat Narsingh 5 miljoen kost!? Komop Ajax, ik verwacht dat dit blufpoker is. Gister liet Narsingh zien dat hij ook in de Champions League mee zal kunnen!

Sla je slag Psv.

5 miljoen voor Narsingh is absoluut niet veel. Clubs moeten hem nu contracteren, voor elke interland die hij speelt wordt zijn waarde weer wat hoger.

We hebben al eens 16M overgemaakt naar Heerenveen, dus die club is genoeg gespekt haha.

En als Ajax arrogant is so be it La Roja, als ze maar financieel binnenlopen.

23 mei 2012 om 12:39

Volgens mij zit er op dit moment weinig spek meer op de botten van Heerenveen. Niet voor niks het artikel hier onder dat Hv weer een categorie drie club WIL Worden. Onder misbeleid zijn veel van die miljoenen van o.a. Sulejmani vlot weggevloeid...

Serieus.. 5 miljoen? Gewoon betalen.. Kijk naar het voorbeeld Dost! Anders hadden ze daar ook een wereldspits mee gehaald.

Dit gaat nergens over Ajax. Goede speler die Narsing! Als die nog meer groeit onder Ajax, verdienen ze er nog veel meer op....

Nou kan ieder andere club zijn slag slaan voor de beste vleugelspeler die we sinds jaren gehad hebben. Kwam gister ook moeiteloos mee. Wat dom dit zeg, ongelofelijk.

Voor 3 miljoen zou ik hem gewoon in Heerenveen houden en transfervrij laten vertrekken. Zou stom zijn een concurrent voor zo weinig geld te versterken.

23 mei 2012 om 12:37

Een concurrent? Hahahaha grapjas. Als de aanval vertrekt kan Heerenveen met een beetje pech zo maar tegen degradatie spelen.

23 mei 2012 om 14:25

@jelle SC Hee. Beetje domme opmerking. Ajax kent met zijn hier uit en ten treure toebedeelde bejubelingen toch geen enkele concurrentie.
En zeker de manier waarop je uitgelachen wordt, duidt totaal niet op arrogantie!! Dit is slechts de realiteit die wij maar niet onder ogen willen zien.

Ligt er natuurlijk ook aan of Sulejmani blijft, dan is 5 miljoen best veel voor iemand die op de bank moet zitten als back-up.

23 mei 2012 om 12:24

Narsingh is beter dan Suljemani en die zal gewoon eruit worden gespeeld worden.

23 mei 2012 om 13:22

Heb jij Ajax weleens zien spelen? Ajax speelt met 1 spits, en 2 vleugelspelers. Wie o wie is er op rechts beter dan Narsingh bij Ajax momenteel?

Ajax, die 5 miljoen betalen en je hebt een topper in huis, die jongen kan groot worden op de flanken! Ik heb nog steeds hoop dat het goed komt....

4 Miljoen + Ebicillio. Lijkt mij een goede deal

23 mei 2012 om 12:24

Ebecilio wil alleen niemand hebben. Die heeft voor Ajax nog nooit een goede wedstrijd gespeeld. Lijkt me sterk dat ze dat doen, Heerenveen.

23 mei 2012 om 12:26

Ebecilio kan echt wel voor een club als Heereveen spelen hoor, mischien kan hij daar nog beter worden.

23 mei 2012 om 12:30

Kan me nog anders heugen dat hij een hattrick heeft gescoord met zijn 'verkeerde' been. Blijkbaar kan hij dus wel iets...

23 mei 2012 om 13:14

Hatrick tegen Roda Jc , het is altijd prachtig om te zien hoe snel de massa een mening kopieert. Ebecilio heeft het gewoon moeilijk gehad maar heeft zijn momenten al wel laten zien. Gewoon vertrouwen geven want hij heeft de snelheid en de techniek ( alleen geen overzicht ) beetje Ruben Schaken maar dan jonger uiteraard

5 miljoen is een mooie prijs voor Narsingh had eigenlijk verwacht dat Heerenveen 6 miljoen zou vragen. Jammer dat Poulsen niet komt maar geen ramp.

Ik vind dat ze voor Narsigh wellicht een uitzondering moeten maken. althans niet qua geld, maar er extra voorwaarden bij te doen.
Ik denk dat Ajax Heereveen onder druk moet zetten door te zinspelen op een leegloop bij Heereveen en vervolgens een van onze eigen spelers aan te bieden.

Als ik Ajax was zou ik gelijks 5 miljoen neerleggen. Straks speelt hij een goed EK en dan komen meer kapers op de kust af. Ik vind hem zeer goeie rechtsbuiten en kan alleen nog beter worden. Misschien idee ruil-deal? Suljemani voor Narsingh?

@dancas wanneer je Ebicillio er bij betrekt moet je waarschijnlijk meer betalen. Aangezien je dan met 10,5 speler speelt als je hem opstelt..... Alhoewel ik heeeel blij zou zijn wanneer hij betrokken wordt in de deal. Gaan we er extra op vooruit. Een echte buitenspeler en Ebicillio kwijt!

Zou beide jammer zijn.

Poulsen is de beste back van de Eredivisie en is transfervrij. Het is echter niet bekend wat hij eist. 5 miljoen euro voor Narsingh die nog een één-jarig contract heeft is behoorlijk veel, maar was te verwachten gezien de transfers van Wijnaldum en Fer.

Ik ben blij dat Ajax beter met geld om gaat dan een aantal jaar geleden, maar je kunt ook voor een dubbeltje op de 1ste rang willen zitten. Daar moet je voor uitkijken, omdat je dan nog eens overal naast kunt grijpen.

23 mei 2012 om 12:42

Poulsen moet je niet halen. Ik vind Boilesen en Koppers toch goed gedaan hebben afgelopen seizoen en ze kunnen alleen maar beter worden. Ajax kan beter goed zoeken naar een leider op het veld of vervanger zoeken voor Vertonghen of Alderweireld. Wat betreft de backs zitten ze al goed.

23 mei 2012 om 12:50

@ thierry2004

Boilesen is lang geblesseerd geweest dus die moet heel voorzichtig gebracht worden. Koppers daarentegen vind ik nog niet klaar voor het grote werk. Hij zou verhuurd moeten worden en wekelijks moeten spelen bij een club in de Eredivisie. Daarom zou het een uitstekende oplossing zijn om Poulsen te halen voor 2 seizoenen. Je kunt Boilesen rustig brengen na zijn blessure en Koppers is over 2 seizoenen hopelijk op het niveau van Ajax. Voor de rechtsback positie hebben we trouwens ook niet heel veel achter de hand. Maar goed, het centrum heeft inderdaad de voorkeur, maar ik denk dat Ajax wel meer dan 1 verdediger nodig heeft.

Dit lijkt me het moment voor Ajax om hem te kopen. Hij sluit net aan bij het NL elftal waardoor zowel zn waarde als zn kwaliteit zal stijgen. Deze man heeft lef en talent, bovendien is hij een echte teamplayer gezien zijn assists. Ik denk dat Narshing in combinatie met Sigthorson dodelijk is!!!!

Dit betreur ik echt ten zeerste, Narsingh is echt van toegevoegde van waarde voor Ajax.
Het zou echt onnodig zijn om dit stuk te laten lopen om 3 miljoen, komop zeg.
Dit in tegenstelling tot Poulsen, die allang blij moet zijn dat een club als Ajax zich voor hem meld.

Als Ajax het laat afweten voor een verschil van 2 miljoen zijn ze toch dom bezig om Narsingh niet te halen. Zelf wil Ajax altijd de hoofdprijs hebben voor hun spelers. Is toch een koopje 5 miljoen voor Narsingh is een speler met heel veel talent. Ajax zal zich nog achter de oren krabben als ze deze speler laten lopen. Met sigthorson hebben ze ook een miskoop gehad die is meer geblesseerd dan dat hij opleverd. Vind het een beetje koffiedik kijken van De Boer.

nu moet hij naar psv gaan die bieden wel 5 miljoen gewoon doen

Als Narsingh niet lukt gewoon vol voor Misidjan gaan heeft minstens dezelfde potentie en zeker hetzelfde talent.

Narsingh zal als ik de geruchten hier en daar lees naar PSV gaan. Ik had verwacht dat Ajax wel 5 miljoen voor hem zou willen betalen. Vooral omdat ze zelf 15 miljoen vragen voor Vertonghen.

In Narsingh zou ik ook wel durven te investeren. Gisteren zag je toch ook dat hij over veel kwaliteiten bezit, lijkt mij DE buitenspeler voor Ajax. Als deze jongen zich zo door ontwikkeld dan haalt ajax makkelijk die 5 miljoen eruit.

23 mei 2012 om 12:44

Wil hij wel in de provincie blijven voetballen ?
En Europa League-voetbal ?
En concurrentie met Lens en Depay ....

23 mei 2012 om 13:07

Uhhh depay is links buiten Lens is een spits/rechts buiten dus kan je het zo doen.

tyton
Hutch/aankoo
Zanka
Marcello
Willems
Van Bommel
Wijnaldum
Strootman
Narsingh
Lens
Mertens
23 mei 2012 om 13:17

Als Ajax afhaakt en er komt verder niemand dan kiest hij het wel voor Psv hoor, hij heeft aan gegeven Ajax en Psv beide mooie clubs te vinden.. overigens zal het ook niet heel lang duren voordat Ajax in de europaleague terecht komt, ik hoop het natuurlijk niet voor ze maar Championsleague is toch verrekkes lastig

Over Poulsen gesproken, het is graag of niet. Heeft het leuk gedaan bij AZ en wil nu al het meeste gaan verdienen.

Narsingh moet gewoon komen. 5 miljoen is nog altijd een koopje.
Dan heb je 2 enorm gevaarlijke vleugels met een killer in het midden en een geweldig middenveld daarachter.
Kan je leuke dingen mee doen in Europa.

Komt wel goed met Narsingh, Ajax gaat vol voor hem maar ze willen niet meteen de hoofdprijs betalen. Nog ff geduld.

23 mei 2012 om 16:30

wacht niet te lang. Ola John eruit en Narsingh erin, hebben we nog geld toe.

Als ajax narsingh wil hebben moeten ze het voor het ek gaan doen.ik denk dat zijn waarde na het ek gestegen is. ik vind 5 miljoen ook zeker schappelijk voor een speler die straks het 3 dubbele waar ga worden.
Ben beneiuwd wat er met narsingh gaat gebeuren.

Ho , dit is voetbalzone, neem alles met een korreltje zout!! Je weet niet van wie het bericht komt!!

23 mei 2012 om 12:52

dit bericht stond eerder op Ad.nl

23 mei 2012 om 14:30

Dit bericht komt van VI. Je weet wel van dat blad dat overal z'n eigen mannetjes heeft zitten. Ook het AD geeft aan het bericht van VI te hebben.

23 mei 2012 om 14:35

Ik zeg toch ook niet dat Ad.nl de bron is... Alleen dat dit bericht hier ook al eerder op stond..

Joh, Ajax dit kan anders wel eens duurkoop worden net als met Elia.. Die werd later ook veel meer waard.. 5 miljoen is niet zo'n onredelijk bedrag.. Zit nog hoop groei in..

Ik snap Ajax wel dat ze geen 5 miljoen willen neerleggen voor Narsingh. Prima speler hoor, maar hij heeft nog maar 1 jaar contract. Ze kunnen ook gewoon een jaartje wachten en 'm dan gratis ophalen.

23 mei 2012 om 12:37

Presteert ie goed dan heeft ie de clubs voor het uitkiezen hoor. Zie hem net als van Wolfswinkel naar Benfica/sporting gaan of een Aston Villa o.i.d... Dus zou ik neit zo zeker van zijn.

Heel goed Ajax, gewoon verstandig beleid. Zo'n topper is die Narsingh nou ook weer niet.

Natuurlijk probeer je als Ajax zijnde wat van de vraagprijs af te onderhandelen. Alleen is 5 miljoen een heel reële vraagprijs en voor Ajax is goede tegenstand van Heereveen alleen maar beter voor de ontwikkeling van hun spelers. Dus wat mij betreft gewoon die 5 miljoen betalen dan is Heereveen tevreden en Ajax heeft zijn tweede versterking binnen die zijn transferwaarde wellicht al op het Ek flink kan opschroeven.

Als mijn cluppie denkt Narsingh voor 3miljoen te halen zijn ze niet erg reëel bezig.voor 5miljoen zou ik hem als Ajax zijnde liever gister dan vandaag halen! Ik begrijp best dat ze het onderste uit de kan willen halen, maar en speler die zo makkelijk aanhaakt bij het niveau van Oranje en niet lijkt te bezwijken onder druk is bijna een garantie voor een doorverkoop met winst over enkele jaren.

Helemaal na de wedstrijd van gister, Narsingh was zo ongeveer het enige hoogtepunt van die hele oefenwedstrijd.
Elke Europese subtopper met een redelijk scoutingsapparaat heeft hem nu op het lijstje staan.

23 mei 2012 om 12:49

Ik ben het helemaal met je eens!! Ik snap dat gezeur van Ajax niet zo.. Vijf miljoen vindt ik eerlijk gezegt nog weinig als je het vergelijkt met sommige andere spelers die ook voor die prijs gehaalt zijn zoals bijvoorbeeld Fer en Wijnaldum en Strootman..

Straks zal je zien dat door deze zuinigheid hij straks ons grootste rivaal van komend seizoen gaat versterken (psv) en wij het weer mogen doen met een luie Sulejmani..

23 mei 2012 om 12:56

Dat laatste ben ik niet zo bang voor.
Ajax laat de laatste jaren al zien stevig te onderhandelen en spelers niet voor de hoofdprijs te halen. Denk dat ze in Amsterdam ook wel weten dat 5miljoen absoluut niet de hoofdprijs is voor en jongen als Narsingh en je nu gebruik moet maken van zijn 1-jarige contract.

Ik hoop (en denk) dat Ajax hem gewoon haalt voor dat bedrag en Sulejmani bij het uitblijven van contractverlenging voor 4/5miljoen laat gaan.

Ben het met de meerderheid eens. Ajax doet aan verstandig beleid, maar 5M is gewoon een goede vraagprijs.

Narsingh voor 5M is een koopje niet zo gierig zijn Ajax.. Poulsen jammer maar zullen hem zeker niet echt nodig hebben

Poulsen is een goeie voetballer, maar die hebben we bij Ajax niet nodig. Op die plek kunnen Boilesen, Blind en Koppers uit de voeten.
Narsingh zou ik wel jammer vinden. Die kan in de aanval zeker een meerwaarde zijn. Zie hem toch wel wat liever dan bijvoorbeeld Sulejmani...

Narsingh moet gewoon komen! Hij is de missing link van dit ajax, het is speler dat perfect is om de toekomstige ambities van de amsterdamse club waar te maken. Dan zou ik ook de 5 miljoen doen voordat de Ek begint , hij schittert en dan moeten ze minimaal het dubbele betalen. Dat zou zonde zijn zeg !

Opstelling voor 13-14 (helemaal gratis frankie , geen dank nodig) !

Vermeer
V Rhijn
Denswil
Alderweireld
Boilissen
Anita
T.Janssen
Narsingh
Eriksen
Boerrigieter
Sigi
23 mei 2012 om 13:07

Wel erg zwakke verdediging met eigenlijk 3 jeugdspelers.. En weet zeker dat Frank 4-3-3 wil blijven voetballen.. In de verdediging zal gewoon minstens 1 aankoop gedaan moeten worden.. En Alderweireld moet gewoon op zijn eigen plek staan..

23 mei 2012 om 17:31

dan is janssen allang weg en vermeer wss ook
en die jongen heet boerrigter en geen boerengieter
zo zie ik het

Cilessen
Van Rhijn
Alderweireld
Denswil
Boilesen
Eriksen
Anita
Serero
Narsingh
Sigthorsson
Boerrigter

Voor een linksback ga je niet je over je salarisplafond heen. Dat doe je in principe sowieso niet, maar als je al een uitzondering maakt dan is dat voor een speler in de as.
Wat betreft Narsingh. Ajax doet gewoon een openingsbod, zodat ze toestemming krijgt om met de speler te onderhandelen. Als je er met de speler uit bent, dan ga je er vervolgens met de club proberen uit te komen. Is niet heel raar. En volgens mij is Ajax er nog niet uit met Narsingh, dus waarom moet je er al met Heerenveen uitkomen?
Bovendien als Ajax meteen 5 miljoen had geboden, had Heerenveen 7 miljoen gevraagd. Ook logisch.

Wat een onzin.

"de Boer sprak intussen met beide spelers en heeft goede hoop dat ze naar Ajax komen."

Doe dan meteen het hele artikel behandelen, VZ

23 mei 2012 om 13:18

Waar heb jij dit dan gelezen?

23 mei 2012 om 13:48

In de VI van vandaag!

23 mei 2012 om 14:39

Ja nu hoor je één kant van het verhaal, maar niet het andere. Die twee jongens komen echt wel naar Ajax, alleen duurt nog fftjes. De markt is nog niet eens open! Dus ze hebben nog ff de tijd

Pim Blokland investeer 5miljoen in Narsingh (als die naar feyenoord wil komen)
En volgend jaar doe je weer mee voor het kampioenschap :D

5 miljoen voor Narsingh, nou ik zou zeggen sla je slag. Twente betaald 8 miljoen voor Tadic, Ik vind Narsingh even goed als Tadic. Helaas heeft Twente a een grote aankoop gedaan en hebben we op andere posities het meer nodig om te investeren, maar anders wist ik het wel voor 5 miljoen. Koopje in mijn ogen!

Ik hoop echt dat Narsingh wel komt. 5 miljoen vind ik niet eens overdreven veel. Daar moeten ze gewoon uit kunnen komen d.m.v clausules waarbij het transferbedrag voor Heerenveen kan oplopen. Het zou voor veel Ajacieden een verademing zijn om eindelijk weer twee echte vleugelspelers te hebben in de vorm van Boerrigter en Narsingh. Narsingh wil Nederland nog niet verlaten, maar wel op een zo'n hoog mogelijk niveau acteren. Ajax speelt championsleague. En narsingh kan na enkele succesvolle jaren zeker goed doorverkocht worden. Van der Wiel en Vertongen zullen een lieve som opleveren. Ajax pakt sowieso voor het derde jaar op rij de miljoenen uit de championsleague, dus daar moet deze transfer best vanaf kunnen. Poulsen hoeft van mij niet te komen, omdat Ajax met Boilesen, Blind, Koppers en Dijks vier spelers die op linksback uit de voeten kunnen, en in nood eventueel Anita.

Als psv slim is bieden ze gewoon nu 5 miljoen!!!

23 mei 2012 om 13:44

Hebben ze weer een stuk grond verkocht dan?

Ze gaan gewoon Champions League spelen, dus al 15 miljoen in kas. Tel daar bij op de verkopen van van der Wiel en Vertonghen. Ajax zou heel blij moeten zijn met Narsingh en daar gewoon 5 mil voor betalen. Ze hebben gewoon genoeg geld te besteden.

Poulsen heeft een salaris van 8-9 ton bij AZ en hij wil bij AZ niet verlengen omdat hij terug naar 6 ton moet. 9 ton is Ajax waarschijnlijk ook te gortig. Off: AZ krijgt wel 18 miljoen binnen bij verkoop van Elm, Martens, Moisander. Lekker narsingh halen voor 4 miljoen, beerens op links. Veilige investering. AZ doet het 9 van de 10 jaar beter dan Heerenveen en qua salaris ook wel vooruit. Clausule van 9/10 8/9 miljoen erin en Narsingh is blij! Dan krijgt Altidore eindelijk aanvoer en scoort hij 20-25keer. Al zijn goals nu zijn bijna allemaal uit eigen ac

23 mei 2012 om 13:41

Denk je nou echt dat Heerenveen zomaar voor 4 miljoen Narsingh verkoopt omdat jij dat wilt? Ajax zou waarschijnlijk die 5 miljoen ook wel kunnen betalen aangezien we al cl spelen. Vertonghen en v.d Wiel gaan ook weg dus Ajax zou ook 5 miljoen kunnen ophoesten, maar vergeet even niet waarom de Friese club niet meteen wil meespelen. Heerenveen zal waarschijnlijk Narsingh pas verkopen als hij met Oranje na het ek vertrekt. Hoe dan ook zou ik ook niet vergeten dat misschien Narsingh zelf niet per se in Alkmaar wil spelen. Vergeet even niet dat men in Alkmaar geen cl speelt...

Volledig terecht dat Heerenveen stug 5 miljoen blijft vragen en niet verlaagt. Hij scoorde gisteren een schitterende goal tegen Bayern Munchen en mag waarschijnlijk mee naar het EK. De zomer duurt nog lang en er zullen zich meer clubs gaan melden. Hem nu verkopen aan Ajax voor een lager bedrag dan wat je wilt zou ontzettend dom zijn.
5 miljoen is trouwens niet eens een onacceptabel bedrag voor een speler als Narsingh en met zijn groeipotentie.

Ajax moet Narsingh, Buttner, en Maher halen!

23 mei 2012 om 13:37

Heb jij dan nog geld onder je matras of zo? Ik wil ook betere spelers, maar we moeten wel realistisch zijn. Sterker nog, psv van het afgelopen seizoen is ook een bewijs dat zomaar aantrekken van spelers niet altijd werkt.

23 mei 2012 om 13:48

Lijkt me dat Ajax wel wat te investeren heeft na 2 jaar cl en straks de verkoop van vd Wiel en Vertonghen!

Ben ook geen fan van zomaar spelers kopen, Maar linksback bij ajax is toch wel nodig wil je wat betekenen op Cl. niveau! Blind en Boilesen met alle respect zijn veel te licht!

23 mei 2012 om 18:03

Een linksback hebben we bij Ajax inderdaad nodig. Blind is geen geweldenaar en wie weet wanneer Boilesen weer fit is. Het zou zo maar kunnen dat hij een soort 'robben2' is.

23 mei 2012 om 13:52

Dat zijn namen die wel een versterking zijn.

23 mei 2012 om 14:15

Maher is al te goed geworden om nog te kunnen halen. Mocht Eriksen een geweldig EK spelen en weggekocht worden, is het dé perfecte opvolger. Maar ik denk dat Ajax Maher al niet meer kan betalen! AZ kan vragen wat ze willen met zn contract tot 2015.

Heb overigens er ook een hard hoofd in als Narsingh niet vóór het EK gestrikt wordt. Ik denk dat die geldrat van een Raoila hem ook liever bij een rijkere club onderbrengt (ook al gaat zijn talent daar dan verloren)

23 mei 2012 om 14:36

Wat zou een Maher moeten kosten dan?!
Vind het een bijzonder goede voetballer en zou het zeker toe juichen als Ajax hem weet te halen! Net als die andere namen!

Hoop ook dat Narsingh voor het EK tekent, zou als Ajax zijnde gewoon die 5 miljoen betalen!

23 mei 2012 om 14:32

@erikhager. En waar laten ze dan al die hier bejubelde spelers die al het beste zijn! Wordt Ajax al in december kampioen. Kunnen wij verder met de echte competitie

23 mei 2012 om 14:44

Op de bank of in jong Ajax ;-)

Ik vind het ergens wel goed dat Ajax zich niet laat leiden door spelers en clubs die te veel geld willen .hoe dan ook vind ik dat Heerenveen het slim speelt want zou Narsingh het ek gaan halen en daar iets laten zien dan zal een Europese ploeg zo 5 miljoen op de tafel leggen.

Wat betreft Poulsen. Dan komt hij toch lekker niet? Ajax heeft nog steeds een wereldnaam, maar we zijn geen 'bosmanploeg'. Ajax heeft geen Arabische of Russische suikeroom die zomaar geld over de toonbank gooit. Laat hem maar naar Eindhoven of zo vertekken... Hoe dan ook schat ik dat als hij niet naar Ajax gaat dat hij uit Nederland vertrekt. Hij zal wel cl willen spelen, of meer verdienen in Engeland of zo.

23 mei 2012 om 14:06

Je kan het inderdaad als wanbeleid zien, als je kijkt dat er in het verleden met geld is gesmeten naar spelers die Ajax minder nodig had, dan deze.

Ik wil niet zoals dit seizoen hebben dat we straks met Ozbiliz of een Ebecilio komen te zitten, want die bakken er naar mijn mening geen bal van.

23 mei 2012 om 14:34

mee eens, je probeert een speler natuurlijk altijd zo goedkoop mogelijk te halen maar bij deze speler kun je dat risico gewoon niet lopen.
zeker niet als hij mee mag uiteindelijk naar het ek (en dat zal wel gebeuren)

Ajax is weer eens bezig met een van de redenen waarom half Nederland een bloedhekel aan ze heeft: Proberen de toptalenten voor niks op te halen bij nationale clubs en net doen of het maar opleidingsclubjes zijn. En ondertussen wel een verre van redelijk bedrag vragen aan buitenlandse ploegen (verthongen met nog 1 jaar contract)

23 mei 2012 om 18:12

Beste Willimbo, Ajax is geen Chelsea of Manchester City. Sterker nog, als je ziet wat Liverpool voor Andy Carrol en dan voor Suarez heeft betaald vind ik dat Ajax flink is genaaid...clubs mogen bieden wat ze willen. Ik denk dat Heerenveen heel snugger is, maar dat Ajax ook geleerd heeft van het verleden. Denk maar aan Sulejmani...

En wat betreft waarom mensen een hekel aan Ajax hebben. De club waar ik fan van ben heeft de meeste titels en de meeste fans. Ajax komt uit de hoofdstad van Nederland en andere grote steden hebben daar soms moeite mee. Geloof me, psv wil ook altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Geef ze eens ongelijk. Als clubs soms moeten verkopen ga je toch niet extreem veel geld betalen?

Ik zou als Ajax zijnde gewoon 4 miljoen bieden met 2 miljoen aan clausules, zo kan Heereveen in het gunstigste geval zelfs meer krijgen dan hun vraagprijs.

Narsingh naar Ajax en Serero en een zak vol (4 miljoen) euro's naar Heerenveen. Lijkt mee een goede deal. En anders vasthouden aan de 5 miljoen met het risico voor Ajax dat ze misschien tijdens/na een goed EK voor Narsingh door andere clubs uit geboden worden. Men kan in Amsterdam wel menen dat Ajax nog steeds eerste keus is, maar uit die droom moeten ze maar snel ontwaken.

23 mei 2012 om 14:32

serero als huur neem ik aan dan?
anders is je voorstel absurd en kun je net zo goed gewoon die 5 miljoen ophoesten...
(serero is gekocht voor 3.1 miljoen namelijk en toont veel potentie dat het absurd zou zijn om hem voor 1 miljoen weg te doen)

maar goed, ik vind dat ajax niet al te veel risico moet nemen nu, 5 miljoen voor zo'n speler vind ik eerlijk gezegd niet veel en ajax kan hem zeker minimaal voor het dubbele verkopen als ze dat zouden willen...

23 mei 2012 om 20:53

Mijn voorstel is net zo absurd als het bedrag wat Ajax voor Narsingh wil betalen. 3 Miljoen is niet alleen absurd, maar ook nog eens volkomen belachelijk. Het is voor Narsingh te hopen dat hij leuke dingen mag laten zien op de EK. Dan kan Ajax het daarna helemaal shaken. Ik denk dat door dit soort berichten Narsingh alleen maar bevestiging krijgt van de verhalen waar Dost hem van op de hoogte gebracht heeft. Namelijk dat hij voor Ajax van weinig waarde is. Ook Dost meenden ze voor een prikkie te kunnen halen. Die is daar zo verbolgen over dat hij nooit meer voor Ajax zou willen voetballen.

23 mei 2012 om 22:56

dost was niet verbolgen over de transfersom joh, ajax en heerenveen waren er uit maar door domme fouten van onder andere van den boog ging het toen niet door.
begrijpelijk dat dost toen heeft aangegeven nooit meer zo behandeld te willen worden, hij heeft nota bene een arbitragezaak aangespannen en ajax heeft toen echt verschrikkelijk geblunderd, alle moeite voor niks...

maar goed, zoals ik al zei vind ik 3 miljoen ook gewoon te weinig, gelukkig zie je nog wel in dat je eigen voorstel ook absurd was...

Willimbo wat bazel je nou, Vertonghen heeft zich ondermeer op Europees bewezen dat hij van de beste verdedigers is die op deze aardbol rondlopen. Daarom heeft hij nu eenmaal een hogere marktwaarde, wat Ajax vraagt is gewoon zijn marktwaarde. Wat Heereveen voor Narsingh vraagt is denk ik ook de marktwaarde voor Narsingh. Ik ben het met je eens dat wat Ajax wilt niet realistisch is maar dat komt ook doordat Ajax ook niet over een goed gevulde spaarrekening bezit. Maar Ajax doet zeker niet anders handelen dan alle andere voetbalploegen in Nederland doen. Je hebt een hekel aan Ajax waardoor je niet meer objectief tegen zaken aan kijkt.

5 miljoen?
zou absurd zijn als je zo geweldige speler laat liggen voor zo’n bedrag.
echt een geweldige speler met veel snelheid, scorend vermogen en een fantastische voorzet.
hij heeft een contract voor een jaar en daarom vindt ajax 5 miljoen te veel maar ik eerlijk gezegd niet.
hij is nog erg jong, heeft aangetoond het niveau aan te kunnen dus ik zou hem gewoon halen voor maximaal 5 miljoen. (je kan hem makkelijk voor minimaal het dubbele verkopen)

natuurlijk, je moet altijd proberen zo goedkoop mogelijk een speler te halen maar ik ben erg bang dat straks een andere club wint in deze strijd.

23 mei 2012 om 17:26

Precies, 5 miljoen is natuurlijk veel voor een speler met een contract van een jaar, maar Ajax kan hier ook flink geld aan verdienen en een prima rechtsbuiten halen...!

Vijf miljoen is natuurlijk een behoorlijk bedrag. Daartegenover lees ik hier alleen maar hoe goed het financieel met Ajax gaat. De geldstromen komen binnen via CL en Tv-rechten enz. enz. En dan Heerenveen wel het vel over de neus willen halen.

Even terzijde: Rutte (minister president) die een heel land bestuurt (goed of niet) is een graaier met €170.000 pj. Sulemani toucheert slechts € 1.800.000,-- pj. De laatste doet het zeker niet goed. Tenminste wat zijn vak betreft. Financieel lacht hij iedereen natuurlijk vierkant uit.
(ps. Sulemani is slechts een voorbeeld)

Jongens, het komt allemaal goed! Als jullie ff de VI van vandaag lezen, zegt Frankie dat het de goede kant opgaat.

Ik citeer : "de Boer sprak intussen met beide spelers en heeft goede hoop dat ze naar Ajax komen."

Dus deze twee mannen komen binnen wel naar Amsterdam toe.

23 mei 2012 om 17:29

Binnen twee weken is alles rond, ik maak me niet druk in ieder geval.

23 mei 2012 om 17:42

de spelers beslissen niet.
ajax moet gewoon 5 miljoen op tafel leggen en doet ajax dat niet dan gaat hij wel naar psv of een andere club. Ajax moet niet denken dat ze alles voor een lage prijs kunnen krijgen en voor alle spelers de hoofdprijs vragen. Als ik het bij hereveen voor het zegge had had ik gezegd 5 miljoen niet meer en niet minder en dat is ook nog terecht als vorig jaar naar spelers als mertens en wijnaldum kijkt!

3 miljoen voor een Nederlands super talent die nu ook international is.... Ajax kom op zeg bied die 2 miljoen gewoon meer.... Sulejmani vind ik echt niks meer. Narsingh heeft heel veel potentie-is international-en verschrikkelijk goed en dan is 5 miljoen zelfs nog te weinig. Ooh sorry verkeerde keeper in mijn opstelling

Stekelenburg
Van Rhijn
Aldeirwereld
Moisander
Boilessen
De Jong
Eriksen
Janssen
Narsingh
SIghthorsson
Boerrigter
23 mei 2012 om 17:36

hij is geen international, je bent international als je een duel tegen een ander land speelt, en bayern is geen land

Vijf miljoen is een goed bedrag voor Narsingh en als ze hem nou halen is ie minder duur, want ik heb het gevoel dat hij na het EK in belangstelling komt van meerdere (top)clubs.

ajax moet voor narsingh gaan, nog een jonge speler met veel wil en potentie. Als zij narsingh laten lopen is het jammer, want heb hem liever dan een sulejmani.

Laat die Narsingh toch lekker zitten, leuke speler maar het moet gewoon een eer zijn om voor Ajax te spelen en op deze manier hoeft hij van mij niet te komen. We kunnen beter van Lukoki onze eigen Narsingh maken, snelheid heeft hij al. Alleen moet hij nog wat werken aan zijn overzicht en voorzetten.

23 mei 2012 om 17:21

Narsingh is al rond met Ajax, enkel is er nog een verschil van 2 miljoen tussen vraag en aanbod.
Overigens zal het van poulsen ook wel goedkomen. Als narsingh weer terug is zal het snel gaan. Ook vertonghen zal na vandaag verkocht zijn en de nieuwe aanwinst wordt dan ook bekend gemaakt.

PSV of Ajax willen hem natuurlijk voor het EK binnen hebben, want als hij bij de selectie zit en wat speeltijd krijgt zal de prijs echt niet lager worden. Ik zie hem heel graag naar PSV komen, je zou echt een bazen voorhoede hebben met Mertens en Narsingh op de flanken en Lens in de spits, hou wel van wat snelheid voorin.

Mwua, van Luciano Narsingh vindt ik het erger dan van Simon Poulsen. Narsingh is in mijn ogen toch iemand die zeker wat aan Ajax kan toevoegen, Simon Poulsen ook, alleen niet zoveel als Narsingh.

Nu is het misschien wel iets om Viktor Fischer door te laten stromen naar de jeugd. En voor de linksback positie zou ik dan Nicolai Boilesen, Daley Blind en Dico Koppers gebruiken. Blind speelde de laatste weken van de competitie goed, nu hopen dat hij deze vorm vast houdt, en Koppers deed het ook niet slecht, vindt ik. Dus eigenlijk is Simon Poulsen niet nodig in mijn ogen.

vind 5 miljoen voor narsingh niets teveel eigenlijk. Zo'n speler word over een jaar of 2-3 voor zeker 20 miljoen verkocht. Jammer dat je niks uit het psv kamp hoort kwa onderhandelingen. Stel dat je hem voor 4 miljoen kan binnen hengelen is het echt een koopje

Als Ajax hem haalt voor 5 miljoen. En toevallig raakt een speler van NL geblesseerd en hij moet spelen op het EK. En hij dan ook nog een toevallig vlamt , dan komen de scouts naar Amsterdam en verkoop Ajax hem voor 20 miljoen. Let maar op!

Heb ik toch gelijk gekregen. Vorige week was het Ajax dat afzag van Poulsen, nu blijkt het toch anders te liggen. Namelijk dat Poulsen afziet van Ajax...

En 3 miljoen willen betalen voor Narsingh, hoe ierig kun je zijn. En wel 15 mln vragen voor een overschatte Belgische verdediger.

23 mei 2012 om 21:10

Overschat? Ga gauw jou mond met zeep spoelen. De beste verdediger van afgelopen seizoen in de Eredivisie, vooral de 2e seizoenshelft. Dat hij volgens AD (rotterdamse krant) nou achter De Ruiter (keeper Excelsior) in het klassement van Speler van het Jaar is onbegrijpelijk.

15 Miljoen euro is misschien wat teveel, maar 10-12 miljoen euro met wat bonussen erbij is prima!

Tegenwoordig is het bij Ajax niet meer zo dat elke speler 2 miljoen euro verdient, zoals El Hamdaoui en Sulejmani. Het zijn tijden van zuinig aandoen, en dat meneer Poulsen meer wil verdienen is prima, maar dan wel bij een andere club.

24 mei 2012 om 07:58

Dit is mijn mening zou niet weten waarom ik mijn mond moet spoelen voor jou. Ajax heeft zelf nog niet zo lang geleden aangegeven dat geen enkele eredivisie-speler meer dan 8 mln waard is. Dat jij 10-12 mln prima vind snap ik maar we hebben het over de beste verdediger uit de eredivisie, niet bepaald de beste competitie. Maar goed jij mag dat vinden.

24 mei 2012 om 08:39

@ aztopper

Leuk dat ajax aangeeft dat geen enkele eredivisie speler meer waard is dan 8 miljoen.

Waarom dan wel 10 vragen voor v/d Wiel en 15 miljoen voor Vertonghen? Dat rijmt niet helemaal met hun eigen zienswijze.

Maar ik zal wel gek wezen. Het zal wel vooral om spelers zijn die niet van Ajax zijn. En zodra ze bij Ajax spelen zijn ze het veelvoudige waard.

Ajax vraagt de jackpot voor Vertonghen met een 1 jarig contract en dat vinden alle ajacieden normaal, Heerenveen vraagt 5 miljoen voor een buitenspeler met enorme potentie en dan hebben wij het weer gedaan?

23 mei 2012 om 22:49

Klopt

Narsingh met Vertonghen vergelijken kan niet. Vertonghen speelt al 3 jaar in de hoofdmacht van Ajax en Narsingh heeft pas anderhalf seizoen achter de rug bij Heerenveen(ja, anderhalf seizoen, dus niet
één seizoen).

Dat Ajax 15 miljoen vraagt voor Vertonghen is volkomen logisch, hij is de leider in het veld en heeft dit seizoen Ajax echt op het sleeptouw genomen. Je ziet aan alles dat De Boer hem begeleidt heeft en dat heeft van Vertonghen een betere voetballer gemaakt, een veel betere, die gewoon terecht tot beste speler van de Eredivisie benoemt is.

Terug naar Narsingh, dat Ajax niet meer dan 3 miljoen voor Narsingh wil geven, is onbegrijpelijk. Heerenveen vraagt 5 miljoen voor Narsingh, die 20 assists op zijn naam heeft staan in de Eredivisie, dit is 2 minder dan Willem van Hanegem(!) die het record heeft met 22 assists in één seizoen, ondanks zijn nog 1-jarige contract is 5 miljoen nog bijzonder te noemen. Zonder Narsingh had Dost nooit zo veel gescoord als dit seizoen.

Ook zit Narsingh op dit moment bij het Nederlands elftal en Heerenveen zal wel willen wachten met onderhandelen tot na het EK, mocht Narsingh daar speelminuten maken en ook maar enige indruk maken, zullen de buitenlandse clubs niet uitblijven tuurlijk is het nog maar de vraag of hij überhaupt meegaat naar het EK, maar ik verwacht het eerlijk gezegd wel. Ajax moet nu gewoon 5 miljoen bieden en hopen dat Heerenveen akkoord gaat voordat je te laat bent en de boot mist.

mijn opstelling

vermeer
van rhijn
aldewereld
boilesen
blind
enoh
de jong
eriksen
jansen
sigtorshon
aisatti

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren