Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Als Cocu hoofdtrainer blijft, is de kans groot dat ik blijf'

Laatste update:

Zakaria Labyad zegt nog altijd geen beslissing te hebben genomen over zijn toekomst. De middenvelder van PSV staat in de nadrukkelijke belangstelling van Sporting Portugal, maar in Eindhoven wil men de jongeling graag langer houden. Labyad laat een beslissing over zijn toekomst voor een groot deel afhangen van wie volgend seizoen hoofdtrainer bij PSV is.

/

De middenvelder kan bij PSV financieel onafhankelijk worden, maar zegt dat dit niet het belangrijkste is. "Het gaat niet eens zo zeer om het aanbod van PSV, maar vooral om wie volgend seizoen trainer is. Als Phillip Cocu hoofdtrainer blijft, is de kans groot dat ik blijf'', aldus Labyad tegen het ANP. ''Hij heeft een goede band met iedereen. Hoe lang is het niet geleden dat de fans de naam van de trainer scandeerden?''

Cocu nam een paar weken terug het stokje over van de ontslagen Fred Rutten en het is de bedoeling dat de voormalig middenvelder het seizoen slechts afmaakt als interim-trainer. Cocu gaat ervan uit dat hij volgend seizoen aan de slag zal gaan als coach van de A1, maar PSV heeft nog geen nieuwe hoofdtrainer gevonden. Als het aan Labyad ligt blijft Cocu dus voor de groep staan bij het eerste.

Vooralsnog blijft het onduidelijk hoe het nu precies zit met het contract van de negentienjarige Labyad. De middenvelder beschikte over een aflopend contract, maar PSV had een optie om de samenwerking met twee jaar te verlengen. Het 'kamp-Labyad' meent echter dat deze optie niet rechtsgeldig is. Marcel Brands heeft binnenkort weer een gesprek met het talent en diens vader.

PSV moet Phillip Cocu gewoon voor de groep houden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

''slim'' van hem om dat te zeggen, hij weet ook dat die kans niet groot is!

9 april 2012 om 12:54

Het is toch al "zeker" dat Cocu niet door gaat als hoofdtrainer?

9 april 2012 om 13:41

Labyad weet niet wat hij moet doen.
Hij zal volgende week moeten kiezen, Sporting, Psv, een ander club?
Zodra de dollars in beeld komen weten ze niet wat ze moeten doen. Een twijfelaar dus, daar heb niets aan als perssoon en als speler is het nog de vraag?
Laat hem maar lekker blijven bij Psv, Sporting zit echt niet te wachten om twijfelaars of spelers die alleen maar aan geld denken.
Bij Sporting moet je met je hart spelen, niet met je portemonnaie.

9 april 2012 om 14:06

Sporting heeft ongeveer een week geleden juist aangegeven dat ze Labyad de komende seizoenen bij Sporting verwachten.. En Suarez vertrok op een nog negatievere manier bij Groningen, maar heeft bij Ajax wel jaren laten zien dat hij van de club hield en zich altijd ingezet voor ons. Ook gedroeg hij zich altijd netjes wat een toekomstige transfer voor hem betreft. Bij Suarez had ik als Ajacied hierdoor ook argwaan in het begin puur om zijn mentaliteit, maar dat was onterecht.

Bij Labyad gaat het misschien ook zo al denk ik dat deze jongen een mindere instelling heeft en meer oog voor het geld. Suarez genoot bijvoorbeeld ook van de waardering die hij kreeg bij Ajax en daar genoot hij met volle teugen van en maakte een transfer voor hem iets minder aantrekkelijk.

Volgens mij was hij onder Rutte gewoon gefrustreerd dat hij op de flanken moest spelen ipv op het middenveld.
Cocu zet hem op het middenveld en opeens is hij weer blij.

9 april 2012 om 11:16

Hij is niet blij. Hij wil weg maarwil de supporters te vriend houden. Daarom zegt ie dit.

9 april 2012 om 11:28

Maar daarom snap ik ook niet waarom hij nog mag voetballen in de 1e van Psv, denk dat een trainer als Frank de Boer hem gewoon even had uitgezet naar het 2e zoals hij ook bij Melh deed..

9 april 2012 om 11:53

Inderdaad Frank de Boer had hem gewoon eruit gezet!
Achja alles in het belang van PSV he!
Waren ze bij PSV maar een keer zo hard om net zo te doen als bij Ajax.
Al vond ik het bij Melh een beetje onterecht. Dat is gewoon kapitaal vernietiging. Dat geval kun je niet echt vergelijken met Labyad.

Arrogant mannetje is ie. Denkt dat ie zo bij een top ploeg kan spelen. Ik geloof er in ieder geval niks van dat ie bij gaat tekenen. Hij had vorige week nog met Sporting gesproken.

Ik hoop echt dat ie snel vertrekt!
Je moet blij zijn als je voor PSV mag spelen!
Wij zijn Psv! En niet alles draait om Labyad!

9 april 2012 om 13:37

Als Psv"er moet je niet eens willen dat dat mannetje bij gaat tekenen. Hij laat je club gewoon in de steek voor het geld. Er is niks van clubgevoel of iets dergelijks te vinden bij hem. Hij laat trouwens niet alleen PSV in de steek, maar ook de supporters en zijn medespelers. Wat walg ik van deze jongen zeg.

9 april 2012 om 13:58

Het gaat om serieus genomen worden. Als jij denkt dat je ego groter is dan dat van je baas of je denkt dat je belangrijker bent dan het team, heb je ook een probleem. Is toch niet moeilijk te begrijpen?

9 april 2012 om 14:05

maar staan wel op de eerste plek.

On:
Denk dat Labyad wel gewoon vertrekt bij PSV aangezien Cocu volgens velen berichten niet doorgaat als trainer.

9 april 2012 om 12:22

Nou dan had die jongen gewoon tegen Rutten moeten zeggen dat hij geen buitenspeler is. Aan de andere kant Cocu was toen ook assistent waarom kon hij het toen niet tegen Rutten zeggen en wanneer Rutten weg is het wel meteen veranderen?

Die jongen moet gewoon nog minimaal 2 jaar bij Psv blijven hij kan nog meer dan genoeg leren en teken dan aan het eind van dit seizoen een contract voor 2 jaar bij Psv kan je altijd over 2 jaar nog transfervrij weg.

Dit is vreemd en lijkt wel chantage. Ik wil wel eens zien wat er gebeurd als Cocu daadwerkelijk hoofdtrainer blijft, dat zal hem dan niet lekker zitten denk ik.

9 april 2012 om 11:13

Ja, dat lijkt me ook. Lijkt wel of hij maar al te goed weet dat het niet de bedoeling van PSV is om Cocu aan te houden als hoofdtrainer en dat hij dat daarom zegt.

9 april 2012 om 11:28

Het is natuurlijk wel zo dat Cocu de ideale trainer is voor deze jongen. Cocu begon zelf ook als buitenspeler, maar naarmate zijn carrière vorderde kwam hij op een centrale plek terecht. Hij is eigenlijk best te vergelijken met Labyad. In dat opzicht is Cocu het beste wat Labyad kan overkomen.

Maar of hij hier werkelijk in geïnteresseerd is weet ik niet, hij wordt dagelijks vol gescholden op twitter en toch begint hij elke ochtend met een tweet als: "goedemorgen lieve followers". Het lijkt me dan inderdaad ook dat hij iedereen tot de zomer tevreden wil houden om daarna met een zak vol geld naar Portugal te verhuizen.

9 april 2012 om 14:16

Het klopt dat Cocu, zeker op dit moment, dé ideale trainer is voor PSV en misschien ook voor deze jongen. Maar als Cocu het niet ziet zitten om hoofdtrainer te blijven en liever bij een eigen jeugdteam nog even ''rijpt'' moet Labyad dat accepteren.

Ik vind het maar niks dat een speler die zoveel mensen dag in dag uit aan het lijntje houd en in de onderhandelingen met PSV het onderste uit de kan probeert te krijgen of voor Sporting's geld kiest zich nu ook nog eens met het beleid van PSV gaat bemoeien..

Als PSV met alles instemt zal deze jongen zeker denken dat hij dé man bij PSV is en zo loopt hij nu al rond.. Zijn ego wat nu het probleem is word dan alleen nog maar groter..

9 april 2012 om 14:20

Ben het helemaal met je eens hoor, maar je moet altijd een beetje voorzichtig zijn met conclusies trekken. Je weet niet wat er achter de schermen gebeurd en de kans bestaat nog altijd dat hij wel tekent. Laat dit een goede les zijn voor Psv, want zonder dat faal contract hadden we deze hele discussie niet hoeven te houden.

9 april 2012 om 14:28

@ de10

Klopt ik weet niet meer dan wat de media naar buiten brengt, maar deze situatie duurt nou al zo lang dat er wel spelletje gespeeld moeten worden. Anders had hij al lang duidelijkheid kunnen geven.

Er zijn 2 clubs echt in hem geïnteresseerd die vertrouwen in hem hebben, in hem willen investeren en zelfs claimen een contract met hem te hebben. Dit duurt al een paar maanden en hij geeft al die tijd geen uitleg over de situatie en wat hij zelf wil.

Daarbij zegt Johan Derksen (het meeste wat hij zegt klopt) ook dat Labyad en zijn vader of al rond zijn met Sporting of een spelletje spelen met PSV om te kijken waar hij het meeste kan verdienen. Ik zeg niet dat Johan Derksen altijd gelijk heeft, maar wat Tadic betreft had hij ook al lang van tevoren gelijk. Het zou mij niet verbazen als hij voor volgende week ook definitief gelijk krijgt over Labyad.

9 april 2012 om 14:56

Ja, klopt hij heeft die informatie van zijn Vi-watcher Thijs Slegers. Hij is er heilig van overtuigd dat Labyad volgend seizoen bij Sporting voetbalt en ik moet zeggen, maanden nadat hij dit naar buiten bracht is er nog steeds geen duidelijkheid. Daar hebben Labyad en zijn zaakwaarnemer zeker invloed op gehad, ik vrees dus ook voor het ergste. Hoewel ik niet eens weet of ik blij ben als hij volgend jaar bij PSV voetbalt. Het is duidelijk dat hij op een vertrek zal aansturen wanneer hij een "betere" club kan krijgen.

9 april 2012 om 14:12

Van Bommel deed ongeveer hetzelfde, maar dat had juist te maken met een trainer niet aanstellen. Toch lijkt dit wel een beetje op elkaar.

Labyad is alleen een speler die nog naam moet maken en in principe niks te eisen of te zeggen heeft. Het is zonde als een jeugdspeler met talent gratis de deur uit loopt, maar in dit geval lijkt mij dat de beste keus voor Psv. Als je deze jongen, na alles wat hij nu al gedaan heeft, juist ''beloont'' met een heel goed nieuw contract (omdat hij anders voor Sporting's geld kiest) en voor hem Cocu als hoofdtrainer moet houden (wat geen slechte zaak is denk, maar hij vind zichzelf er nog niet rijp voor en wil het liever niet).

Dan geef je een speler met een slechte instelling juist het idee dat hij alles kan flikken en dan nog eens beloont word en dat kan zijn gedrag in de toekomst nog minder sympathie maken.

oké. ik kan het nu écht niet meer volgen hoor! ik ben benieuwd wat nu het échte verhaal is. en hoe die jongen zelf erover denkt!

Ach ja wat moeten we nog zeggen van zakaria.
Mijn mening is de volgende : wees blij dat je bij psv blijven mag ongeacht wie de trainer wordt.
Maar ja zoals gezegd mijn mening.

9 april 2012 om 11:10

Daar heb je wel gelijk in, ik sta er van te kijken hoe die 18-19-20 jarigen van tegenwoordig, die eigenlijk nog niks bereikt hebben, allemaal te eisen en te willen hebben.

9 april 2012 om 12:30

Blijkbaar is die achttienjarig heel wat waard. Hier is het wees blij dat je bij psv mag spelen en in Portugal willen ze hem heel belangrijk maken en kan hij het dubbele verdienen dan hier.. En sporting is echt geen super rijke voetbalclub. Je kan dus wel zeggen welke voetbalclub hem meer waardeert.

1 ding is zeker door psvers word hij niet gewaardeerd.

9 april 2012 om 14:22

Ik ben het eindelijk eens met je eens;

Ik vond het al een beetje raar dat Mark van Bommel zich met het beleid bemoeide en de eis had dat van Gaal niet aan de slag mocht gaan in Eindhoven, maar Mark heeft zich bewezen en dan heb je wat meer te zeggen.

Labyad komt echter, in mijn ogen, net kijken en moet zich echt nog ontwikkelen. Dat je je dan al zo met het beleid van PSV bemoeit en clubs al een hele tijd aan het lijntje houd.. Als de dingen die in de media komen kloppen is het misschien beter voor PSV als hij gratis de deur uit loopt, want zijn ego zal alleen maar groter worden als PSV aan al zijn ''eisen'' voldoet.

Hij moet blij zijn dat hij bij een Nederlandse topclub speelt. Talenten als Eriksen en Fischer komen niet voor niets naar Nederland; die weten dat dit een van de beste competities is voor jonge spelers. Hopelijk ziet Labyad dat ook snel in en verlengt hij zijn contract bij Psv, maar als hij dollar tekens in zijn ogen heeft moet PSV niet eens meer een poging doen. Dan is het een ondankbare etter die je er niet bij moet willen hebben.

9 april 2012 om 15:54

Amen to that.

Cocu ligt goed in de groep merk je en ik hoop zelf ook dat hij volgend seizoen Psv blijft coachen,en Zakaria Labyad moet gewoon tekenen wie ook trainer is ,hij komt telkens met iets anders hoop dat er snel duidelijkheid zal zijn over zijn Toekomst.

9 april 2012 om 13:12

Op één ding moet ik Labyad gelijk geven:cocu ligt goed in de groep.
Die man heeft uitstraling heeft een enorme bak met ervaring en daar kijken die jonge mannen naar op.
En laten we het maar zeggen:cocu was een van de beste spelers ter wereld.en dat wil ik toch ff zeggen.
Bescheidenheid siert een man als Cocu en dat ziet Labyad ook,ook al is hij zo jong.

Als Labiyad dit al gezegt heeft..... dan is dat denk ik alleen maar om de Psv fans rustig te houden tot de laatste training.... hij begint te schijten nu dat de fans zich tegen hem gaan keren.

Ik heb weinig respect voor deze jongen....ik denk dat hij (uit eigen belang) psv aan het lijntje houd en dat hij allang getekend heeft in Portugal.

9 april 2012 om 11:10

En als iedereen denkt dat hij weg gaat, dan is hij zijn basisplaats kwijt lijkt me. Er zit voor PSV dan geen voordeel meer in om hem op te stellen en dan kunnen ze beter een andere speler beter laten worden. Ook zal hij er mentaal dan niet meer bij zijn.

9 april 2012 om 13:07

Hij heeft het op Twitter gezet, daar plaatst hij meer opmerkingen. Hij vindt het jammer dat supporters hem niet vertrouwen. Ik heb wel sympathie voor die jongen, ik ben blij dat hij voor ONS PSV speelt. Hopelijk volgend seizoen ook, we moeten onze talenten koesteren. Door ze uit te maken voor van alles en nog wat hebben we alleen ons zelf mee. Dat is aan de media. Kom op supporters, laten we zijn naam scanderen en zorgen dat hij zich thuis blijft voelen. Iedereen verdient een tweede kans!!

9 april 2012 om 13:28

@forza040....

Maar het toch algemeen bekend dat deze jongen in de media een mooi weer show opzet maar dat zijn vader achter de schermen met een heel vies spelletje bezig is. Tenminste als je alle media (die toch consequent hierin is) mag geloven.
En labyad heeft zelf tegenstrijdige berichten de wereld ingeholpen, maar als hij merkt de publieke opinie tegen hem gaat keren.... roept hij gauw iets anders.

Nee...voormij is het duidelijk.... hij speelt gewoon een heel vies spelletje!

en natuurlijk moet je achter je talenten blijven staan, maar je moet achterbaksgedrag niet gaan belonen.

Op dit moment vind ik Labyad echt dramatisch spelen. Tuurlijk het is een groot talent, maar de laatste weken valt hij me toch op en dan niet op een positieve manier. Maar goed, zou wel goed zijn voor PSV wanneer hij blijft natuurlijk. Kan een goede worden in de toekomst.

9 april 2012 om 11:16

Hij had anders wel twee assists in de bekerfinale, maar in een paar wedstrijden ervoor was het inderdaad niet altijd goed.

9 april 2012 om 11:27

Gisteren speelde hij wel goed maar voorafgaande wedstrijden niet. Maar wie speelt dan wel goed bij psv na de winterstop?

Wellicht is hij bang dat ie geen basisplek heeft onder de nieuwe trainer volgend seizoen. Als van bommel terugkeert zal hij naast strootman gaan spelen en wijnaldum is de aankoop van Brands en gaat dus op 10 spelen(toivonen zal waarschijnelijk verkocht worden). Rechtsbuiten is ook zn positie niet is gebleken na vertrek van rutten.

9 april 2012 om 11:32

Hij is ook pas 18 jaar, hij heeft een goed schot, een leuke actie en is dynamisch.het overzicht is nog niet altijd perfect, maar dat kan ook niet op zo'n leeftijd. Zijn voetbalkwaliteiten staan wat mij betreft buiten kijf. Met voetbalkwaliteiten alleen red je het echter niet.... Labyad red je carrière en onderteken dat geweldige contract dat Brands je binnenkort gaat aanbieden.

Bij PSV kan Labyad zich het best ontwikkelen. Het zou niet zo slim van hem zijn om zo vroeg al naar het buitenland te gaan, hij heeft nog veel te leren.

De enige reden waarom hij deze uitspraak maakt is omdat hij ook wel weet dat Cocu na dit seizoen geen hoofdtrainer meer word, maar jeugdtrainer bij de A1 van Psv.

Naar ventje.

Zou toch mooi zijn Als Cocu alsnog beslist om hoofdtrainer te worden. Zit Labyad met een probleem.

Maar ik vraag me af hoe een en ander nu werkelijk zit, of dat VZ maar wat schrijft. Eerst zou hij weggaan, toen schreef VZ dat hij bleef ... toen ging hij weg want het contract was niet rechtsgeldig ... toen bleef hij volgens VZ toch ... daarna bweerde VZ dat Sporting een getekend contract had met Labyad ... vervolgens zegt hij bij VZ dat hij blijft als Cocu blijft. En wwaarschijnlijk heb ik nog een hoop berichten gemist dat hij blijhft en gewoon weg gaat.

9 april 2012 om 11:24

Daarom zegt hij ook 'is de kans 'groot' dat ik blijf', dan kan hij als Cocu eventueel hoofdtrainer blijft, er nog onderuit komen.

Jammer dat het tegenwoordig bijna synoniem met elkaar is: goed kunnen voetballen en nare trekjes hebben. Want voetballen, dat kan dit ventje wel! Maar de kans dat Cocu volgend jaar hoofdtrainer is, is natuurlijk zo goed als nul komma nul.

Is die jongen nou zo dom dat ie denkt dat wij hier allemaal ingaan trappen? Iedereen weet dat Cocu geen hoofdtrainer vanpsv blijft na dit seizoen. Op deze manier probeert ie de supporters te vriend te houden.
Hij denkt slim te zijn maar dit is zo ontzettend doorzichtig.....

Ik hoop dat Cocu aanblijft. Waarom niet? Hij, Faber en van Weerden kunnen het echt niet slechter doen dan een dure, oudere coach. Ik zie het probleem niet. Geef Cocu de kans net als Ajax de kans aan de Boer gegeven heeft.

Labyad moet niet zo'n rare eisen stellen en gaan voetballen. Goed voetballertje, maar bakt er niets van de laatste tijd.

9 april 2012 om 13:26

Cocu wilde zelf ook niet. Heeft ook steeds gezegd dat het alleen tot het eind van het seizoen is.

9 april 2012 om 13:29

Ja, maar ik hoop nog steeds dat hij van gedachten verandert. Hij is mijn ogen een potentiële toptrainer.

Ik vond altijd dat Zakaria bij PSV moest blijven, maar sinds hij de nieuwe El Hamdaoui in de media is geworden hoop ik dat hij de rechtzaak, als die erkomt, wint en gratis weggaat! Mensen maken deze jongen zwart terwijl PSV allang een gesprek en een goed contract op tafel moest neerleggen, dan had deze jongen helemaal niet afgereisd naar Portugal! En als hij weggaat en PSV geen ene cent aan hem verdient, dan is dat dikke vette pech voor Psv, want als hij een half jaar geleden zijn been ernstig had gebroken ofzo dan had PSV gezegd: " Fijne leven verder en de weg richting de Sociale Dienst is bij de rotonde rechts en de volgende stoplicht weer rechts" ! Kijk maar naar Reis! Echte liefde bestaat bijna niet in voetbal, het is meer een soort vakantie liefde !

9 april 2012 om 11:43

Als je de feiten kent,dan kom je niet met deze reactie. PSV kon hem niet langer vastleggen vanwege zijn leeftijd. Vandaar dat ze een optie in zijn contract hadden laten opnemen,om hem na zoveel gespeelde wedstrijden(ik weet niet meer precies hoeveel) 2 jaar langer konden binden tegen een sterk verbeterd salaris.
Of het rechtsgeldig is,moet nog gaan blijken.de optie op zich lijkt niet rechtsgeldig te zijn,alleen het sterk verbeterde salaris wat daar bij hoorde heeft Labyad wel gepakt. Dus de rechtzaak moet daarover duidelijkheid verschaffen. Maar PSV kon hem dus niet eerder een ander contract voorleggen,omdat hij nog te jong was. En echte liefde bestaat ook niet in t voetbal,daar heb je gelijk in. Alles is gewoon zakelijk.

9 april 2012 om 13:15

Je mist één cruciaal punt. Wie betaalde ook alweer de volledige revalidatie kosten van Reis? Wie betaalde zijn afkickproces in de kliniek? Wie draaide op voor alle gedraaide onkosten? En wie zit uiteindelijk met de gebakken peren? Dat PSV zo werd bedankt door Reis was puur stank voor dank. Dat PSV het risico niet nam was begrijpelijk, maar misschien niet helemaal terecht.
De zaak Labyad ligt totaal anders. Zoals psvboerruh al aangeeft, ging het hier om een minderjarige spelers die destijds niet langer aan PSV kon worden gebonden.
Dus dat stukje wat je zegt over het gebroken been raakt kant noch wal. Helaas. De feiten liggen anders.
Dat het PSV publiek en de media hem zwart maken, daar ben ik het uiteraard niet mee eens. We moeten iedereen die het rood-witte shirt draagt steunen als Psv-supporters zijnde tenminste.

9 april 2012 om 13:35

@forza040

Ja het klopt wat je zegt over dat hij als minderjarige niet langer aan de club gebonden kon worden , maar daarom had psv hem ook meer geld geboden met de afspraak dat hij zich aan de extra optie zou houden.
dan is het toch heel smerig om wel het extra geld te accepteren, maar als het puntje bij het paaltje aankomt..... dan toch deze optie gaan aanvechten.

9 april 2012 om 14:08

Daar heb je inderdaad een goed punt. Echter doet dat vrij weinig af aan het feit dat de zaak niet vergelijkbaar is met Reis. Al lijkt ook hij dus voor het geld en de zekerheid te hebben gekozen.. helaas.

9 april 2012 om 14:28

Daar geef ik je weer helemaal gelijk in...hoewel ik het ook heel erg schandalig vind wat Reis heeft gedaan.... staat dat inderdaad los hier van!

En over tien uur zegt ie weer totaal iets anders. Dat ze bij PSV niet schijtziek van dit vervelende mannetje worden. Wat is het nu helemaal, wat heeft ie nu eigenlijk gepresteerd? Moet blij zijn dat ie bij PSV kans heeft gekregen. Gewoon nog paar jaar blijven, totaal ongeschikt voor een stap hoger, maar ja die pingels he. Daar zitten we liever voor op de reservebank.

Labyad is pas 18 jaar deze jongen heeft de kwaliteiten om ook bij Sporting vaste basisspeler te worden. De portugese competitie is van hoger niveau dan de nederlandse dus zou een goede stap zijn voor hem. Labyad speelde gisteren toch wel een belangerijke rol in de winst van de beker met zn assits. Labyad eist niks hij zei gewoon wat hij ervan vond gaf dus zn mening.

Ik krijg de indruk dat het wel klikt tussen de spelers en de "tree amigos".
Tevens heb ik het gevoel als ik naar cocu luister dat hij alleen maar ontwijkende antwoorden geeft uit fatsoen richting clubleiding.
Volgens mij zou hij diep in zijn hart volgend jaar best hoofdtrainer willen blijven maar wil hij de club leiding niet voor een dilemma zetten.
Brands moet maar eens een langdurige praatsessie gaan houden met alle betrokkene want alles wat psv een warm hart toedraagt wil dat philip aan blijft.
Bovendien kan je dan de centjes voor een eventuele nieuwe hoofdtrainer weer ergens anders voor gebruiken.

Ik hoop dat hij bij PSV blijft echt een groot talent is hij.
Heeft Labyad al gekozen voor Marokko of heeft hij nog geen beslissing genomen daarover?

9 april 2012 om 11:39

Laat hem gewoon voor Marokko kiezen.. We hebben al genoeg betere spelers in de Nederlandse Elftal dan hem

9 april 2012 om 11:48

Heeft hij toch ook al een hele poos terug gedaan.

Toch vreemd dat zoveel psv supporters Cocu willen houden als hoofdtrainer .. Hij heb nog niets bereikt, ik bedoel mij heb die bij lange na nog niet overtuigd. Misschien dat het in de verre toekomst een top coach kan worden maar ook daar twijfel ik aan. In ieder geval, met een Cocu wordt je geen landskampioen en zul je al zeker geen Europa Cup winnen. Als PSV zijnde zou ik toch maar proberen Louis van Gaal binnen te halen Of Dickie Advocaat, al heb ik liever dat die naar Den Haag komt...

9 april 2012 om 11:42

Wow jij hebt echt een goede kijk erop zeg. Frank de Boer had al wel iets bereikt wil je zeggen? Die pakte anders mooi het kampioenschap. Ik schat Cocu minimaal gelijkwaardig in als Frank de Boer qua tactisch inzicht. Europa cup winnen? hahaha een Nederlandse club gaat sowieso geen europa cup meer winnen.

9 april 2012 om 11:44

Naja, hoewel ik vrijwel niets met Psv heb, snap ik het deels wel. Waarom zou Cocu het niet worden? Is assistent van Bertje geweest en ook nog eens bij Rutten. Hij heeft ervaring in de voetballerij en deze oplossing was tijdelijk.

Ik zou niet weten welke coach PSV zou moeten leiden, dus waarom zou je Cocu geen vast contract geven als hoofdtrainer? Kijk naar Ajax, zijn vriend Frank de Boer doet het ook goed bij Ajax, terwijl die evenmin ook geen hoofdcoach was, op de A1 na.

Als Cocu er voor kan zorgen dat PSV geen lelijk voetbal blijft spelen, juich ik zijn langer verblijf zelfs toe en begin ik wellicht zelfs sympathie te krijgen voor Psv. Al zag het er tegen Ajax niet zo uit.. Tegen de mindere goden durven ze het wel, maar tegen de iets sterkere teams is het meteen verschrikkelijk om te zien.

Ik zou Lens trouwens wel bij Ajax willen zien! Maar dat terzijde

9 april 2012 om 11:54

Wat is er vreemd aan? Als mensen bij hem een goed gevoel hebben,dan is het toch niet vreemd. Waarom zou je met Cocu geen prijzen kunnen pakken,heb jij een glazenbol ofzo? En in die paar wedstrijdjes tot nu toe kan hij toch ook nog niets bereiken. Beoordeel dat na een paar seizoenen,dan kan je er pas iets van zeggen. Van Gaal of Advocaat zijn ook geen garanties voor suc6.

Die zien we volgend jaar niet meer in Eindhoven. Hij heeft al een beslissing genomen en speelt volgend jaar in Portugal. Dit soort uitspraken doet hij alleen maar om de supporters van PSV rustig te houden.

Geen probleem, gaat ie lekker in de A1 ballen. Is Cocu vast zijn coach!

Wat is de voetballerij toch vreselijk opportunistisch.

1 potje winnen tegen de nummer 13 en iedereen loopt de polonaise en de trainer is de beste ter wereld. Zeker de wanprestatie in Amsterdam tegen een B-team van Ajax al weer vergteten ...?

Ongelooflijk ...

Maar goed, misschien heeft dit heerschap een dubbele agenda. Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Overigens volstrekt begrijpelijk dat veel PSV fans hem al niet meer hoeven. En dan die club waar hij heen wil, Sporting, toch echt geen stap vooruit vergeleken met PSV ? Nogmaals, ongelooflijk.

9 april 2012 om 13:58

@cypriool
Ik ben met je eens, het lijkt wel of ze de wereldcup hebben gewonnen.

Overigens denk ik dat hij bij Sporting beter af is dan bij Psv. Sporting heeft een beter opleiding structuur en heeft bewezen één van de beste jeugdopleiding te hebben. Hij is 18 jaar, dus hij kan nog bij Sporting groeien en dan de stap maken naar een wat grotere club.

9 april 2012 om 14:16

Hij kent niemand bij Sporting, een vreemde taal en heeft daar niet het krediet bij de trainer die hij bij PSV wel heeft. Ik zie los van het financiële plaatje geen grote verbeteringen tov Psv.

Hij heeft binnenkort een gesprek met Brands, als hij dan het contract niet tekent moet hij gewoon niet meer opgesteld worden. Had naar mijn inziens al veel eerder moeten gebeuren..

Als het aan mij zou liggen had deze speler nu niet eens meer gespeeld. Wat is dit smerig ventje toch respectloos! Hij is jong en moet blij zijn dat hij uberhaupt in het eerste mag spelen. Maar nee, wat doet meneer. Meneer zit te dreigen met een vertrek etc. etc. Dankzij PSV speelt hij tenminste in het eerste!

Laat hem zich eerst maar bewijzen, want zo goed vind ik hem eigenlijk niet. zoveel stelt hij niet voor. Hij heeft leuke wedstrijden gehad, beslissende goals gemaakt, maar is niet beter dan een gemiddelde aanvaller op zijn positie.

Psv, laat hem lekker vertrekken! Dit soort rotte appels wil je niet in je selectie hebben.. Laat hem vertrekken naar Portugal, daar zakt hij snel genoeg door het ijs en dan hoor je hem over een paar jaar -wanneer hij het voor zichzelf verpest heeft- wel roepen dat hij bij PSV had moeten blijven.

Hij wint een prijs onder Cocu en Faber, en gelijk zo'n uitspraak? Pff.

Ik sta er niet eens raar van te kijken als Labyad gewoon bijtekent. Hij kan dit spelletje gewoon gespeeld hebben om meer salaris eruit te trekken. Zijn optie die in het contract stond zal hem waarschijnlijk weinig hebben opgeleverd en op deze manier hoopt hij wat meer eruit te halen.

Nou alleen daarom moet Cocu volgend seizoen al geen trainer worden. Wegwezen met die gozer ! Samen met toivonen snel op het vliegtuig zetten. Terwijl ik eerder altijd enorm veel sympathie op kon brengen voor Psv, kan ik het alleen door het gedrag van deze gozer en colega Toivonen dat absoluut niet meer. Echt nare mannetjes.

Liegen,paaien en draaien.
Allang je contractin portugal getekend,pure tactiek dit.
Hoezo als Cocu blijft blijf ik misschien?
Who cares,ga lekker fietsen zou ik zo zeggen,ofdat de directie hun beslissing laten afhangen van een gemiddeld talent.

Als hij dit nu zegt moet hij dit ook doe als Cocu daadwerkelijk aanblijft als hoofdtrainer.
Ik hoop als trouw Psv-fan dat hij gewoon blijft.

@psvboerebr Ik ken mijn feiten wel! Ik wist/weet dat PSV hem niet al een nieuwe contract kon laten tekenen ivm met leeftijd, maar ze konden hem wel al mondeling een goed voorstel doen! Maar PSV heeft de interesse van andere clubs onderschat en hem proberen te houden voor een habbekrats wat nu averechts werkt en PSV moet nu diep in de buidel tasten om hem nog te overtuigen!

9 april 2012 om 12:07

Hoe weet jij dit nou,ziit jij bij Brands op zijn kantoor? Je zit hier maar te gissen,over dingen. Je kan iemand wel een verbeterde aanbieding doen,mondeling of schriftelijk in zijn geval,maar tegen de buitenlandse aanbiedingen kunnen wij niet opbieden. Toendertijd is hij hiermee akkoord gegaan,waarom moest PSV dan aan zijn woord/handtekening twijfelen?

Hij gaat gewoon helemaal niet blijven in Eindhoven. Hij weet gewoon dat Cocu zeer waarschijnlijk niet zal blijven als hoofdtrainer van Psv, vandaar dat hij dit gewoon zegt.
''de middenvelder kan bij PSV financieel onafhankelijk worden, maar zegt dat dit niet het belangrijkste is. "het gaat niet eens zo zeer om het aanbod van Psv, maar vooral om wie volgend seizoen trainer is.''
En dan wilt die nog zeggen van dat geld niet belangrijker is?
en dit zegt een marokaan. .

9 april 2012 om 12:31

Zo'n reactie had ik niet verwacht van een Yunnuss66. Het valt mij ook gewoon heel vaak op dat mensen reageren uit onderbuik gevoelens. Een maatschappelijke kwestie of uit politieke redenen wat lostaat van voetbal. Jij hebt nu 2 mensen die jouw reactie enorm waarderen en straks zal er wel vast meer zijn, maar daar word ik niet echt bepaald verbaasd van. PSV heeft zijn contract nog niet verlengd en daar is het bij Labyad nogal te onduidelijk. PSV heeft te lang gewacht om zijn optie te lichten.

Labyad kan blijkbaar heel goed opschieten met Philip, Philip is ook wel iemand die bij PSV hoofdtrainer moet worden vanwege zijn verleden bij de club. Ik hoop dat PSV niet op zoek gaat naar een andere trainer en dat wij nog van labyad mogen genieten de komende jaren nog in nederland voordat hij zijn transfer maakt.

Het is jammer dat je er geen prijs voor kunt vangen, en dat het zo'n goede voetballer is en nog beter kan worden. Maar momenteel doet deze jongen de groep bij vlagen meer kwaad dan goed. Bij zijn vertrek is er overigens ook ruimte voor Lens, Matavz én Wijnaldum, anders moet je er daarvan één slachtofferen. Dus zo erg vind ik het niet als hij vertrekt naar Sporting.

die gozer weet dat cocu een tussenpaus is en ik denk dat ie dit zegt om de groeiende onvrede over zijn persoontje vanuit het supporterskamp te temperen.
labyad weet heel goed dat psv volgend seizoen een ervaren man voor de groep wil hebben en dat cocu dan weer een stap terug zal doen.
hij wil weg lijkt mij, ook omdat hij de clausule in zijn contract publiekelijk ter discussie heeft gesteld.
lijkt mij dat iedereen bij psv hier toch niet gaat intrappen?

domme uitspraak weer van een onderontwikkelde jongen.....ongeacht wie er hoofdtrainer is....de motivatie, de wil, de ambitie moet vanuit je chakra, je innerlijke ik komen ipv. een externe factor. PSV is de juiste club om zich te ontwikkelen en eenbasisplaats verzekerd. De komst van Van Bommel zou nog roet in het eten kunnen gooien omdat Laby dan weer verhuist naar de flank of de 10 positie.

@psvboerebr " Zakaria kan zich binnen 4 jaar financieel onafhankelijk voetballen" dat zegt PSV nu! Als ze dat toen aan Zakaria hadden voorgelegd dan was hij niet naar Portugal afgereisd, maar nee PSV dacht hem voor een appel en een ei wel te kunnen behouden. Ik snap dat je tijdens onderhandelingen niet gelijk al je kaarten op tafel kunt leggen, maar dit senario is wel het gevolg van de gierigheid en onderschatting ! Zakaria is gewoon een betere zakenman dan de gemiddelde voetballer en dat maakt hem niet populair.

Nu heeft hij een excuus om weg te gaan. Cocu heeft al lang aangegeven geen hoofdtrainer te willen blijven.

Hopelijk gaat Cocu weg, dan zijn we meteen van jou verlost! Vervelende voetballer die denkt op zijn 18e al dat hij alles is

als psv 1 of 2 wordt zouden ze wel heel dom zijn om cocu niet aan te stellen als nieuwe trainer.
En bij dat resultaat heeft Cocu ook een goed gevoel en zal hij het waarschijnlijk wel doen. de A1 trainen of CL meemaken als coach is denk ik dan toch wel een makkelijke keus. Het wordt ook een mooi moment om in te stappen. Psv krijgt waarschijnlijk veel geld voor Strootman wat in het elftal geinvesteerd kan worden waardoor het team volgend jaar veel stabieler is. Een vervanger voor Strootman zal dan natuurlijk wel een verzwakking zijn maar in totaal een leuk team om als coach mee te beginnen.

ha ha en nog eens ha , wat een kerel , hij weet ook dat Cocu niet aanblijft ondanks al zou hij de dubbel winnen , heeft hij zelf aangegeven en gaat meneer Labyad zeggen dat als de trainer dus gaat hij ook? vorige week ging hij weer naar portugal en de dagen daarvoor bleef je bij psv en tekende je nog bij , of in ieder geval stonden die 2 jaar nog in je contract. hij mag blij zijn dat hij uberhaubt nog in het eerste staat , het is echt geen bijzondere voetballer en voor hem liever een andere die tenminste geen Vedette - trekjes heeft op zijn 18e. verschrikkelijk dezxe gast en ik hoop dat hij snel naar dat half failliete land gaat daar , kunnen ze gelijk nog dieper in de schulden gaan. ik had hebm allang in het tweede gezet , maargoed. hij wil gewoon de supporters beetje pleasen door dit te zeggen , maar nee ik als PSV supporter mag de persoon Labyad dus niet! het teambelang zou boven alles moeten staan!

Forza Psv!

Jemig. Bij veel reacties lees ik hoe blij hij moet zijn dat hij bij psv in het eerste mag spelen, maar als ik dan serieus kijk hoe psv-supporters hier over hem praten geef ik hem groot gelijk als hij weggaat. Ik heb op Voetbalzone nog nooit zoveel mensen respectloos zien reageren. Dieptepunt dit.

Hoppa en een schoppie na naar Rutten, terwijl Rutten hem altijd beschermt heeft. Kwalletje die je zo snel mogelijk moet ruimen.

Tsjonge jonge wat een opportunisme weer opeens. Die hele Cocu kan mij nog weinig bekoren. Saai, zoutloos, weinig vernieuwend en lijkt een soort Dick Advocaatje in de dop qua spelopvatting. Vooral verdedigend alles op een rijtje zetten.

Benieuwd hoe hij het met Toivoinen oplost. Hem er nu wedstrijd of 4 naast zetten zal hem een hoop krediet opleveren maar vrees dat kuifje hier te weinig ballen voor heeft,.

Wat betreft Labyad. Wat ziet men in die jongen? Heeft nog niet eens het niveau wat Aiassaitti ooit liet zien.

Nu probeert hij weer te chanteren als psv slim is doen ze dit jongetje heeel snel weg!
Wat een arrogant mannetje en wederom een........
Weg ermee zo geweldig is hij niet.

Waarom zou PSV sowieso willen verlengen. Ik vind die jongens keer op keer niks toevoegen. Speelt alleen leuk tegen de 'de Graafschapjes' tegen Valencia, Ajax, Twente komt hij er geen moment aan te pas. Laat deze moeilijke jongen toch gaan, lijkt mij een rotte appel binnen PSV

9 april 2012 om 15:14

Hij speelde vorig seizoen Coentrao aardig zoek. Is toch niet de minste als je het mij vraagt. De laatste weken was die wat minder, daarvoor echt heel erg goed. Gister was hij weer als vanouds met een goede pot. Als Labyad zich gestaag door ontwikkelt is hij absoluut een meerwaarde voor de Eredivisie.

Slim van Labyad deze uitspraken. De kans dat Cocu hoofdtrainer blijft, is niet heel groot, dus dan kan hij mooi zeggen 'ja maar als Cocu hoofdtrainer was geworden, had ik echt wel gebleven hoor'.
En als achteraf blijkt dat Cocu wel hoofdtrainer wordt kan hij alsnog vertrekken, want Labyad heeft natuurlijk nooit beloofd bij te tekenen, alleen maar gezegd dat de kans groot was!

Ik zou her trouwens wel slim vinden van PSV Cocu te laten blijven, moet er nou weer voor veel geld een nieuwe trainer komen die later toch niet helemaal blijkt te voldoen. Geef gewoon Cocu de kans, de man is rustig, dwingt respect af en snapt het spelletje echt wel.

9 april 2012 om 15:13

Ben het zowel met de eerste als tweede alinea eens. Labyad houdt ons aan het lijntje en ík denk dat hij al getekent heeft en al. Vind ik wel heel jammer, Labyad is in potentie voor de Eredivisie echt een topper.

Van mij mag Cocu ook trainer blijven, hij straalt rust uit en heeft een goede organisatie neergezet met Faber en van de Weerden. Ook bij het publiek kan die weinig fout doen omdat hij toch wel een legende is en grote dingen met PSV heeft bereikt.

Ook bij de spelers zal die aardig wat gezag hebben omdat die niet bij de minste clubs heeft gespeeld en daar ook aanvoerder is geweest.

Ik hoop vurig dat hij blijft! Labyad is in potentie een hele leuke speler voor Eredivisie begrippen, misschien kan die nog wel hoger komen. Hij is pas 19 geworden dus hij heeft nog veel tijd om zich te ontwikkelen.

Zaka,,

Blijf bij psv jonge je bent nog veelste jong voor het buitenland.
Psv zal je veeeeeeeeeel leren in der loop van jaren

Labyad komt op mij over als een verwend kind die alleen maar uit is op geld. Ik zou zeggen doe waar je zin in hebt, maar val ons er niet de hele tijd mee lastig! Zijn inbreng wordt nogal overschat naar mijn mening. Leuk talentje, maar ik kan er zo 6 op noemen die belangrijker zijn in het elftal dan Labyad!

Het is jammer dat Lens zich zo traag ontwikkelt, anders had dat ego van Labyad zich nooit zo snel kunnen ontwikkelen.

9 april 2012 om 17:13

Bij lens komt het er ook niet uit. Is overschat. Heeft kansen genoeg gehad om zich te bewijzen maar presteert nooit een constant niveau.

9 april 2012 om 17:30

Maar hij heeft nooit kansen genoeg gehad om zich in de spits te bewijzen, en hij gaf Zondag aan dat dat eigenlijk zijn favoriete positie is.

Zie net dat Cocu naar de A1 moet dus ik denk dat dit einde Labyad is bij PSV

Cocu gaat naar de A1 dus vraag me af hoe groot de kans is dat hij zal blijven. Vind het wel jammer aangezien de meeste niet kijken ontwikkelen en beter worden maar alleen naar aanzien van een club en de competitie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren