Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Guzman peinst over terugkeer: 'Ik heb toch een bepaalde status'

Laatste update:

Jonathan De Guzman staat open voor een terugkeer naar Nederland. De middenvelder van Villarreal komt de laatste maanden weinig aan spelen toe en is dit seizoen inmiddels aan zijn derde trainer toe. De enige oplossing voor De Guzman lijkt het starten van de zoektocht naar een nieuwe club.

/

"Als er interesse van een mooie club komt en Villarreal werkt mee, ga ik nadenken over een vertrek", geeft De Guzman toe in gesprek met NUsport. "Ik verlang naar speeltijd." FC Twente zou interessse hebben. "Aan de ene kant denk ik: het is te vroeg voor een rentree in Nederland. Maar aan de andere kant: als ik het daar goed doe, kom ik misschien meer in beeld bij de Nederlandse bondscoach."

Een rentree bij Feyenoord, dat hij in 2010 verruilde voor Real Mallorca, behoort tot de mogelijkheden. "We zullen wel zien wat er gebeurt", stelt De Guzman. "Ik wil slagen in een groot voetballand, maar ik ben nog jong en moet nu spelen. En in Nederland heb ik toch een bepaalde status. Ik sta open voor een terugkeer."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou kom maar op Martin van Geel, tover maar weer wat magie uit de Hoge hoed. Met de Guzman erbij, een goede spits erbij, hebben we gewoon weer een kampioenselftal staan voor volgend jaar. Zou zeker een mooie stunt zijn van MVG

27 maart 2012 om 09:59

Een kampioenselftal weet ik niet, maar het is zeker een erg goed team dat voor een plek in de top 4 moet gaan.

Dat moet sowieso de komende jaren weer een doelstelling worden. Over een jaar of 3 kunnen we pas weer echt over kampioensjaren gaan nadenken.

Edit: Ik ga ervan uit dat Vlaar en el Ahmadi verkocht worden en dat Bakkal en Guidetti ook vertrekken.

Mulder
Janmaat
de Vrij
Indi
Nelom
Clasie
de Guzman
Vormer
Schaken
aankoop
Cissé
27 maart 2012 om 10:30

@ Deach

Het zal toch niet Feyenoord haar intentie te zijn om werkelijk met Schaken en Cissé als buitenspelers het seizoen in te gaan?

27 maart 2012 om 10:41

Schaken heeft vriend en vijand verrast dit seizoen, door als 28 jarige, toch even te bewijzen dat hij wel degelijk kan voetballen.

Cisse lijkt helemaal terug te zijn, en valt keer op keer goed in. Daarin tegen, lijkt het dat Koeman helemaal klaar is met Cabral, die te egoistisch is, en tegenwoordig niet eens meer een lantaarnpaal kan passeren. Achahbar en Manu zullen volgend jaar daarom rustig gebracht worden, en Cisse, Schaken en Fernandez zullen de voorhoede gaan vormen, met een eventuele Huurspeler / aankoop. Met Cisse en Fernandez/schaken, heb je veel snelheid op de vleugels, waar altijd wel gevaar vanaf komt, met een echte afmaker voor de goal, kan dat zomaar een degelijke aanval worden.

27 maart 2012 om 10:41

Ik ben blij dat je Vlaar eruit hebt gehaald. Nu fungeert De Vrij als voetballende schakel waarnaast Indi fysiek zeer sterk is. Ik denk dat Schaken na dit seizoen zijn hoogtepunt heeft gehad, waardoor Manu weer zijn kans gaat krijgen. Ik denk dat Cissé weer in vorm komt, dus wat mij betreft mag hij in de basis blijven. Met Cabral gaat het op dit moment weer even stroef, maar ik ben ervan overtuigd dat hij weer in vorm gaat komen.

On topic: Schone naar Feyenoord zou een uitstekende keuze zijn van Van Geel. De Guzman is volgens veel supporters niet meer welkom in De Kuip, dus niet doen. De enige positie die onbezet blijft is de spits, hier zal onze TD ook wel een leuke optie voor hebben.

27 maart 2012 om 10:43

@jordyfr Koeman is niet klaar met Cabral. Hij geeft hem keer op keer vertrouwen door hem in de basis te zetten in de hoop dat hij zijn vorm weer terug krijgt. Helaas was dit tevergeefs...

27 maart 2012 om 10:54

De Guzman niet meer welkom? Elke speler die nu naar Feyenoord wilt komen is welkom lijkt me. Zeker als het iemand is die al verleden heeft bij Feyenoord. Het enige waarom hij niet welkom zou zijn is als hij bij FC Twente zal gaan spelen. ''

Edit:
Hmm ik lees nu pas een aantal reacties van andere hieronder, maar die zijn niet helemaal goed denk ik. Als ze vinden dat de Guzman niet meer naar Feyenoord moet komen dan vinden ze Fer en Wijnaldum ook verraders denk ik. Maar het is gewoon heel simpel, als je geen goed contract aangeboden krijgt als de Guzman zijnde dan teken je niet. Krijg je ergens anders een betere optie aangeboden dan ga je daar heen.

27 maart 2012 om 11:00

Dan Vul ik je aankoop even in, dat moet Bulykin zijn, transfervrij, me veel doelpunten.

27 maart 2012 om 11:05

Oke, jou nemen we niet meer serieus.. Ben jij een Feyenoord supporter of niet? Want dan weet je ook vast wel dat Ajax en Feyenoord niet zo goed gaan. En daarnaast komt ook nog eens dat Bulykin niet iets zal toevoegen en je beter Fernandez in de spits kunt zetten want die is hij vergeten.

27 maart 2012 om 11:18

Ben jij Feyenoordsupporter? Die zien de Guzman (en Fer en Gini) liever echt niet terugkomen, want dat zijn jongens die voor zichzelf kiezen ipv clubliefde. Qua dat zitten Feyenoordsupporters raar in elkaar, en dat is ook gewoon totaal niet realistisch meer.

27 maart 2012 om 11:30

Weet je hoe we dat soort supporters noemen, meelopers. Waarom zou ik Gini en Fer haten, omdat zij toch nog even snel 10,5 miljoen euro opleveren met een half jaar contract. Je moet die jongens ook hun groei gunnen, en niet van die domme reacties plaatsen en achter de meute aanlopen. Zoals jij waarschijnlijk niet weet, is dat Fer al een aantal keer bij de Feyenoord training is wezen kijken, als een supporter, naast de andere supporters. Het zijn de 'supporters' die hun verraders noemen, maar hadden zij niet vertrokken, waren zij gratis de deur uitgewandeld, 10,5 miljoen euro's door je neus heen geboord, dan waren het hufters, eikels, egoisten. Het is moeilijk geweest voor de meeste van ons, ook voor mij. Maar na een aantal weken / maanden kan je er mee leven. En dan , voorlopig speelt Feyenoord op hetzelfde niveau als PSV en Twente, en strijden ook wij gewoon nog voor de landstitel, dus zo'n enorme sportieve stap is het niet geweest voor ze ;

27 maart 2012 om 11:41

Financieel is hij heus nog niet haalbaar voor Feyenoord, bovendien heeft Feyenoord met Clasie al zo een soort speler. Ik zie hem bij Twente wel een grote rol spelen volgend seizoen, het is niet voor niks dat ze discreet al hun interesse hebben uitgesproken.

Mihailov
Douglas
Kuipers
Wisgerhof
Fer
Chadli
De Guzman
Poulsen
John
Verhoek
Berghuis
27 maart 2012 om 11:44

De Guzman liep inderdaad transfervrij de deur uit. Was toen ook niet amused. Inmiddels haalt Feyenoord bosjes transfervrije spelers binnen. Ook die spelers doen exact hetzelfde. En wat zijn we er blij mee.
Daarbij had Feyenoord, als de TD goed gehandeld had, miljoenen voor de Guzman kunnen krijgen. Dit geldt denk ik niet voor Janmaat, Vormer, Goosens enz.

27 maart 2012 om 12:05

Bulykin heeft nog een eenzijdige optie in zijn contract waardoor Ajax hem een jaar langer kan houden.

27 maart 2012 om 12:06

@lucvz.....

Nee hoor..... ik heb helemaal niets tegen Gini en Fer.... die mogen van mij beide een keer terug komen.
Dankzij hun 10/11miljoen..kan Feyenoord verder!

Het is echt een wereld van verschil met de Guzman.
Die hoeft wat mij betreft nooit meer terug te komen.

27 maart 2012 om 12:19

En als Feyenoord hem had verkocht voor 10 miljoen maar dan zonder bankgaranties. Was je dan blij geweest? Ik denk het niet, want dan had jenu nog op het geld kunnen wachten als Feyenoord zijnde.

27 maart 2012 om 12:35

Waarom zet je Goossens niet op linksbuiten? dan kun je daarna nog kiezen of je Cisse en achebar de spitsenstrijd laat klaren of dat je nog een speler gaat huren.

Voor het team zou het goed zijn als de guzman terug naar feyenoord zou gaan. maar ik betwijfel of de supporters hem niet zat zijn na zijn vuile vertek uit de kuip.

Mulder
Janmaat
De Vrij
martins indi
Nelom
Clasie
De Guzman
Vormer
Schaken
Cisse/Aankoo
Goossens
27 maart 2012 om 13:26

@lucvz...
Ik weet niet of je het tegen mij hebt...
Maar nee..... ik snap dat Feyenoord een bankgarantie wilde..... en ik wijs ook niet naar het misgelopen transfer...

Ik kijk alleen naar de dingen die hij gedaan en gezegt heeft terwijl hij bijna 2 jaar geblesseerd is geweest en vervolgens transfervrij de deur uit liep.

27 maart 2012 om 14:47

@lucvz

Ik ben Ajacied, en verbaas me vaak over de vuiligheid die Feyenoorders over hun eigen spelers uitstorten omdat zij het wagen om naar een andere club te gaan. Wijnaldum en Fer hebben dat in elk geval niet verdiend.

Bij De Guzman vind ik het een ander verhaal. Die jongen was meer geblesseerd dan fit, en is door Feyenoord erg goed behandeld. Uiteindelijk koos hij voor zichzelf, en dat is op zich zijn goed recht, maar dan doe je wel een deurtje achter je dicht. Bijkomend probleem is dat De Guzman een beetje in zijn eigen wereldje lijkt te leven. Ook in dit artikel weer, hij praat over een terugkeer bij Feyenoord alsof het alleen maar om zakelijke dingen gaat. Dit is de kans om te laten zien dat hij het graag wil of niet, maar het enige dat uit hem komt, zijn egocentrische, zakelijke argumenten. Zo'n speler zou ik niet meer hoeven.

27 maart 2012 om 16:49

Het grappige is dat de Guzman, Fer & Wijnaldum uiteindelijk toch wel welkom zijn bij ons. We zijn niet blij met wat hun hebben gedaan, maar de meeste Feyenoorders vergeven spelers wel zodra ze weer bij ons zitten.

Het enige wat deze spelers nooit meer worden zijn helden zoals Kuyt, de wolf, van Gobbel en zelfs Guidetti.

27 maart 2012 om 19:07

Wellicht een herhaling van zetten.
Waarschijnlijk hebben een aantal te veel naar Johan Derksen geluisterd. Die bleef uit ten ten treure roepen dat Gudden een (beginners)fout had gemaakt door Guzman niet te verkopen aan Man City.
Zo zie je maar dat mensen uit het bedrijfsleven/ambtenarij geen voetbalorganisatie kunnen leiden, die weten niet hoe die wereld werkt. Een van de andere dooddoeners van Derksen (over o.a. Gudde). Wie een voetbalorganisatie wel moet leiden, daar hoor je Derksen niet over. Volgens mij zijn er weinig oud voetballers geslaagd als directeur/bestuurder in een voetbalorganisatie (m.u.v. van Jan v. Halst die lang zat bij Twente). En kom nu niet aanzetten met Marc Overmars, want die zat vlg. mij in de Rvc.

Feyenoord heeft o.a. in de VI aangegeven dat het van een tussenpersoon kwam en er geen (bank)garanties konden worden overlegd. Dat was in 2008 en volgens mij was de Guzman.toen op de olympische spelen.

27 maart 2012 om 21:46

Als Guidetti het ergens beter kan krijgen is hij ook zo weg. Leer mij deze John kennen.

27 maart 2012 om 10:10

Ik zit dus echt niet op hem te wachten... die ondankbare $!@$! heeft zijn jeugdopleiding gehad bij ons (5 jaar) en daarna is hij 2 van de 3 jaar in het eerste geblesseerd geweest en weigerde hij zijn contract te verlengen om weg te gaan voor niets. Niet meer welkom imo.

27 maart 2012 om 10:17

Idem hier. Liever geen speler dan De Guzman. Ga maar lekker naar Twente. Alleen wel een tip voor Munsterman: geeft hem een lang contract en verkoop hem op tijd. Hij gaat toch niet zijn contract verlengen.

27 maart 2012 om 10:19

Hij had gewoon voor 10 miljoen naar City kunnen gaan maar door wanbestuur is dat toen niet doorgegaan.

Het is dus niet zijn schuld dat Feyenoord geen geld voor hem heeft gevangen.

27 maart 2012 om 10:24

@fr1908|12

Deze discussie is echt al uitgekauwd en uitgespuugd..het lag niet aan Feyenoord dat de deal niet doorging.
Als je dat niet weet zoek het eerst maar ff op voordat je deze discussie weer gaat oprakelen.

27 maart 2012 om 10:41

Zeur niet!
Feyenoord heeft de kans gehad om hem te verkopen naar Man. City. Voor +/- 10 miljoen. De Guzman stond daar voor open maar Feyenoord koos ervoor om weer eens te gaan gokken, en mét de Guzman voor het kampioenschap te gaan spelen.

Natuurlijk is De Guzman dan terleurgesteld. Een prachtige overstap naar de PL werd hem toen niet gegunt. Hij heeft het geaccepteerd. Maar ga dan niet verwachten dat hij even zijn contract verlengd.

Van mij mag de Guzman wel weer terugkomen naar Feyenoord. Zeker een verbetering ten opzichte van Bakkal. Al ben ik bang dat hij onbetaalbaar is voor Feyenoord.

27 maart 2012 om 10:45

@schorpioen

Het is het bestuur geweest van ons cluppie die ervoor heeft gezorgd dat de Guzman transfervrij wegliep, zij hebben een aanbieding gekregen van Man C van 10 miljoen, en hebben toen aangegeven of 13 miljoen te willen ontvangen, of voor een plek voor CL (voorronde) te spelen. Dit is uitgelopen tot een desastreuze beslissing, waar de Guzman weinig aan kon doen. Ken je feiten, voordat je zomaar wat gaat roepen

27 maart 2012 om 11:01

Ik lees hier al die reacties over die schijnbare 10 miljoen. Maar weet ook iedereen dat Man City toen geen bankgaranties wou geven? Daarom is die deal niet doorgegaan zonder bankgaranties heb je de kans dat je vele jaren moet wachten op je geld. En wat heb je daar nou weer aan?

Nu is het wel makkelijk praten omdat hij nu transfervrij weggegaan is maar het had kunnen gebeuren dat ze over 5 jaar nog steeds dat geld niet gehad hadden. Dus ik begrijp het wel dat ze toen niet geaccepteerd hebben. Dit zijn de feiten en let er de volgende keer op.

27 maart 2012 om 11:58

@jordyfr....

Lees ff zijn eigen interview in de Vi maar ff terug.
en zoek uit waarom feyenoord hem niet verkocht.
net zoals @lucvz hierboven zegt..... Feyenoord wilde een bankgarantie....!
Dus wie roept nou zomaar wat!!!

27 maart 2012 om 12:46

@ schorpioen:

Sommige mensen krijgen het blijkbaar niet uit hun systeem dat het niet de schuld van Feyenoord was dat die deal niet doorging. Bij ieder bericht over De Guzman is er wel iemand die het oprakelt.

Wat mij betreft moet Feyenoord De Guzman niet halen vanwege hetgeen walliep aangeeft m.u.v. het stuk 'ondankbare @#%!'

27 maart 2012 om 12:55

@campnou06...

Precies... en in de Vi gaf hij zelf ook toe dat toen Man c. zich melde...er ook een blessure was dat meespeelde...waardoor Man City niet echt zo happig was hem over te nemen om die bankgarantie aftegeven..

27 maart 2012 om 13:04

@stefvisser Tja, die zijn nou allemaal van die mensen die maar gewoon achter de meute aanlopen en het echte verhaal niet kennen.

Want mensen, het verhaal wat Stefvisser en ik vertellen is de waarheid, alleen Gudde en Co hebben het zo gespeeld dat de Guzman alle schuld zou krijgen, zodat Feyenoord en dus Gudde zijn naam uit de media konden. De Guzman had aangegeven graag te willen vertrekken naar Man C, maar dit mocht niet van Gudde, want die ging CL halen met de Guzman... Jullie weten allen hoe dit is afgelopen door deze misser....

27 maart 2012 om 13:22

@jordyfr...

Oh sorry massias @jordifr..... hoe durven wij om te twijfelen aan jou woord.
Dat De Guzman het zelf heeft toegeven in zijn interview......is totaal niet belangrijk voor je.
Maar gelukkig weet jij het wel zo als je dat zelf opschrijft!....

''want mensen, het verhaal wat Stefvisser en ik vertellen is de waarheid, ''..

Voortaan zullen we jou waarheid aanhouden!!!!!

27 maart 2012 om 13:47

Zoals het hoort jongen, niet zomaar blindelings achter de meute aanlopen en wat gaan roepen, maar je feiten leren kennen. Ik probeer hier niet de betweterige jongen uit te hangen hoor, begrijp me goed, maar dit is een verhaal wat ik nauwkeurig tot op de voet heb gevolgd, waardoor dit mijn conclusie is.

En ik weet niet of je grappig probeert te doen, of denigrerend, of dat je gewoon zwaar achterlijk bent, maar als mijn naam Jordyfr is, waarom moet je dan Jordifr met een I intikken?

27 maart 2012 om 14:21

@@jordyfr....

Kijk je probeert weldegelijk betweterig te doen...maar dat is je goed recht.

maar vervolgens ga 3 mogelijkheden aanhalen om mijn verspreking wat je naam betreft te gaan verklaren... en dan zit je met alle 3 ernaast...

Wat dacht je van de 4e optie.... het was perongeluk en ik had het niet eens door.!
dus niet zo opgefokt doen vriend...want dat is makkelijk van achter je Pc...dit is nou wat ze bedoelen met internet hooligan

27 maart 2012 om 10:34

De Guzman was toch niet meer welkom in de Kuip? Ik dacht dat hij op een slinkse manier was weg gegaan en dat het publiek hem hetzelfde toewenste als Fer en Wijnaldum zeg maar.

Ik weet het niet zeker dus ik dacht ik vraag het jou even

27 maart 2012 om 10:40

Van de 3 zou ik Wijnaldum nog wel kunnen accepteren. De andere 2 heb ik liever als tegenstander in de Kuip.

27 maart 2012 om 10:50

De Guzman is van harte welkom voor mij, omdat het echte verhaal nooit duidelijk vertolkt is. Maar het komt er op neer dat de Guzman voor 10 mil kon vertrekken naar Man C, maar het bestuur 13 wilde vangen, of met jonathan spelen voor het kampioensschap ( CL voorronde of direct) dit is uitgelopen tot een desastreuze beslissing, waardoor het de Guzman was die de dupe hiervan werd. Hierna werd er nog een smerig spelletje gespeeld door het bestuur ( gudde en kornuiten) door de schuld richting de Guzman te schuiven, daar waar zij niet durfde op te draven voor hun verantwoordelijkheid.

Laat ik duidelijk zijn, Gudden etc zijn niet mijn grootste vrienden, maar na de aanstelling van Mvg, werken zij toch er goed samen, en komt Feyenoord er Financieel en sportief toch beter uit.

27 maart 2012 om 11:32

Ik Wijnaldum als laatst, scheinheilige hond is dat. Remember dat gejuich na Psv-feyenoord 3-2?

27 maart 2012 om 12:01

Tuurlijk is dat gejuich zeer irritant, maar ook wel begrijpelijk toch? Het lucht op voor die jongen, en dat met dat logo, tja, discutabel. Maarja, geef het een plekkie, hij leverde wel 5 miljoen op, voor een half jaar contract. Hij had ook kunnen blijven, en transfervrij weg kunnen lopen, was het net zo'n lul geweest toch?

27 maart 2012 om 12:49

@ jordyfr: En hoe kom jij aan die wijsheid? Blijkbaar kennen wij het halve verhaal en weet jij meer als de rest.

27 maart 2012 om 13:08

Waarschijnlijk omdat jullie niet alle interviews hebben gevolgd, zoals de interviews op FC Rijnmond. Hier is toentertijd duidelijk gemaakt dat hij openstond voor een vertrek naar engeland, Ook heeft hij eerlijk aangegeven, niet te willen verlengen, zodat Feyenoord nog geld aan hem kon verdienen, en hij een stap hogerop kon. Echter wilde Gudde en Co een gok wagen, en deze hebben zij verloren. Daarna zijn er verscheidene interviews geweest met de NOS etc, waarom zij de Guzman niet hebben laten gaan, waarop hun antwoord was: Jonathan wil graag voor het kampioensschap spelen etc, waarna de Guzman opeens 8 wedstrijden lang na de wedstrijd geen interviews meer gaf. Het eerst volgende interview wat hij gaf was in Mallorca, waar hij eerst vertelde dat hij blij en trots was met deze mogelijkheid, alleen baalde van de slinkse wijze waarop hij moest vertrekken.

Nou als Feyenoord hem weet terug te halen zou dat erg mooi zijn! Ik weet niet of zijn salaris betaalbaar is maar als vervanger van Bakkal zou het ideaal zijn. Vilhena is nog te jong maar moet volgend jaar zeker bij de selectie gehaald worden.

PSV had voorheen toch interesse... Ach alles hangt af hoeveel geld Villareal voor hem wilt hebben en hoeveel water hij in z'n wijn wilt doen..

27 maart 2012 om 12:29

als psv nog meer middenvelders haalt dan wordt het wel hilarisch. Het middenveld van PSV (als ze op elkaar ingespeeld raken) is hard. Veredigers, is het enige wat ze nodig hebben.

27 maart 2012 om 12:44

als vervanger van toivonen lijkt het mij heel logisch. Heb je een veel betere 10 dan toivonen op die positie laat zien. Toivonen is het net niet op 10

Denk dat de guzman niet terugkeert naar Nederland, in de league 1 of Bundesliga is er vast wel een goede club die deze speler er graag bij heeft. Zou erg mooi zijn als hij toch terugkwam bij Feyenoord!

27 maart 2012 om 10:10

Daarom, en behalve de clubs die jij noemt komt ook de halve PL nog wel voorbij. Van Villa tot Stoke City, Newcastle en Sunderland.

Ik zou zeggen Twente zoekt nog een nummer 10. Kan Schone mooi naar Feyenoord komen.
Vraag me wel af welke status hij denkt te hebben in Nederland. Bij Feyenoord heeft hij de status Geldwolf en verwacht dat hij daar ook niet meer welkom is.

27 maart 2012 om 10:18

Ik heb liever Schone dan De Guzman. Ook als die vent gratis is, hoef ik hem niet.

Aan de ene kant zou het natuurlijk heel mooi zijn als zo'n speler weer bij Feyenoord komt spelen, omdat hij toch wel aardig kan voetballen, aan de andere kant denk ik dat er heel veel Feyenoordsupporters zijn die hem echt niet meer in Rotterdam hoeven te zien.
Ik denk niet dat hij heel hartelijk onthaald zou worden.

27 maart 2012 om 12:56

Feyenoord kan deze jongen zeker niet betalen.

Hij heeft het over terugkeer naar Nederland, niet naar Feyenoord.

Twente, PSV en Ajax kunnen zijn salaris betalen. Ik zie niet Feyenoord zo een salaris van 1 miljoen + uit de hoge hoed toveren. Dat zou niet alleen zonde zijn maar ook super dom.

27 maart 2012 om 13:41

Inderdaad, Feyenoord moet nu geen onnodige hoge bedragen gaan uitgeven, en al helemaal niet aan spelers die niet goed in de club liggen.
Het mag en kan nu niet op het laatste moment weer fout gaan met de financiele opstand van de club.

Ik weet dat de Guzman bepaalt geen goede naam heeft bij het Legioen, maar een terugkeer van hem kan in veel opzichten erg gunstig zijn. De Guzman is een echte nummer '10' die gevaarlijk kan zijn van afstand. Ik denk dat dat zeer goed gaat uitkomen in het team van volgend jaar.

Zijn salaris en zijn transfersom zullen echter veel hoger zijn dan Feyenoord kan en wil betalen voor een speler. Dat is denk de reden waarom hij uiteindelijk niet gehaald zal worden. Ik vind dat persoonlijk erg jammer. De Guzman naar Twente en Lasse Schöne naar Feyenoord zou ik op zich ook geen verkeerde gang van zaken vinden.

Edit: Wat wordt het middenveld van Twente bij een komst van de Guzman? Landzaat - de Guzman - Fer? Ik weet niet of we het als supporters nog trekken als er meer spelers naar Twente gaan.

27 maart 2012 om 10:11

@iedereen die denkt dat het een goeie zet zijn van Feyenoord om de Guzman terug te halen....zouden misschien nog gelijk hebben ook...,maar we gaan toch niet onze principe's overboord gooien omdat het wat financieel of sportief gewin zal opleveren.....!!!?
Hoe goed deze jongen ook wordt..... Nooit meer De guzeman in de kuip!!!!!

Principes kan je niet inruilen omdat het ff beter uitkomt!!!

27 maart 2012 om 13:48

Mijn principes zijn het niet. Ik heb begrip voor sportieve ambities. Fer en Wijnaldum vind ik een ander verhaal, aangezien ze naar de concurrentie zijn vertrokken, maar de Guzman is een combinatie van pech en dommigheid geweest. In mijn ogen is hij hartstikke welkom.

Voordeel voor jou: Hij zal niet haalbaar zijn voor Feyenoord.

27 maart 2012 om 13:50

hahaha.... inderdaad...het zijn niet jou principe's... maar gek genoeg kijk ik anders tegen Wijnaldum aan.
Want dankzij hem en Fer heeft Feyenoord 10/11 miljoen ontvangen.. en draait het uiteindelijk om.

Ik hoop echt dat hij niet haalbaar is..!

27 maart 2012 om 14:06

@ schorpioen.. De Voetballerij en principes ;...nergens is de wereld zo opportunistisch als in de voetbalwereld...

27 maart 2012 om 17:06

haha, kom-op als we over principes zullen praten, waarom hebben we beenhakker ooit weer met open armen ontvangen?

ben er zeker van als een van deze spelers terug komt bij Fey dat we misschien wel een vervelende snaar naar hun geven maar uiteindelijk zullen we ze wel weer steunen.

Of sterker nog, waarom werd de optie van Gaal aangekaart, als Feyenoorder heb je dan toch liever spelers die een Fey verleden hebben maar gekozen hebben voor eigen belang, zoals iedere prof dat zou doen.

Ik zou hem graag terug zien, Wijnaldum en Fer nu ff niet maar over een paar jaar mogen ze wel weer terug komen.

27 maart 2012 om 17:34

@onelovechris... hahaha... inderdaad.. ergens is het ook gewoon mijn eigen schuld om over principes te beginnen

@julfeyenoord..

Ik ben ook nooit een voorstander geweest voor een terug keer van Beenhakker.

Maar je hebt een punt ...principes en voetbal gaat niet samen.

27 maart 2012 om 10:31

Denk dan eerder iets van: De Guzman - Brama - Fer als middenveld.

Als hij terug komt naar Nederland moet hij gewoon naar Feyenoord, geen domme dingen doen niet naar de concurrent gaat dat kan je de supporters niet aandoen.

Ik zou het niet erg vinden als hij naar PSV zou komen, blijft toch een goede speler met veel meer voetballend vermogen dan een Toivonen heeft. Ik zou hem liever hebben dan Schone, of het nou om Psv, Feyenoord of Twente gaat.

neeeeeee niet naar feyenoord! we hebben voor volgend seizoen al genoeg middenvelders, dan zou het zonde zijn om budget te spenderen aan NOG één. stel zijn salaris dan gewoon beschikbaar voor een aanvaller!

27 maart 2012 om 10:00

Noem eens 2 goede nummers '10' op voor komend seizoen dan?

27 maart 2012 om 10:04

waarom moet je met alle geweld met een nummer 10 spelen? dat gebeurt nu ook niet, en dat werkt prima

27 maart 2012 om 10:07

nu heb je toch bakkal die op 10 speelt?!

27 maart 2012 om 10:10

@joshie87
Sorry, maar als je niet weet dat Bakkal op '10' speelt dan is deze discussie afgelopen ;.

@wessah
Die is gehuurd en wil graag naar het buitenland. Kleine kans dus dat hij tekent.

27 maart 2012 om 10:10

Bakkal speelt gewoon op '10' hoor. Alleen komt daar té weinig dreiging vanaf. De Guzman zal een prima opvolger zijn, alleen te duur ben ik bang.

27 maart 2012 om 10:19

nou, daar merk je voetbaltechnisch gewoon weinig van. hij sluit bij tijd en wijle aan, maar speelt gewoon niet als nummer 10. daarvoor duikt-ie gewoon te weinig op in de 16. wat koeman dus op papier uittekent qua opstelling kan wel een nummer 10 bevatten, maar in de praktijk zie je er weinig van terug ;

27 maart 2012 om 10:22

Vilhena en Goossens?

27 maart 2012 om 13:52

@joshie87
Hij is altijd wel de meest aanvallende middenvelder. Of hij het goed doet of niet is een discussie voor een andere keer. Verder heb je een '10' gewoon nodig voor de stootkracht. Het beste is het om een aanvallende middenvelder te hebben die makkelijk scoort.

@fr1908|12
Trindade is nog jong en alles behalve een zekerheidje en Goossens is niet eens een opvallende speler bij Nec. Die gaat zeker komend seizoen geen potten breken. Al zijn dit beide natuurlijk wel aannames. Ik wil echter gewoon een echt goede aanvallende middenvelder.

28 maart 2012 om 05:46

Jezus, jij hebt het voetbal ook niet uitgevonden ofwel... Wat een uitspraak weer haha... Het beste is om een aanvallende middenvelder te hebben die makkelijk scoort... Heb je niet liever een aanvallende middenvelder die goed kan keepen? Of een rechtsbuiten die een gangmaker is in de kleedkamer? Wat ik probeer te zeggen... het is toch altijd handig om een speler te hebben die makkelijk scoort... trap nie van die open deuren in haha

On topic: Zoek een leuke club (subtopper) in het buitenland Jonathan want als je nu terugkeert naar Nederland is dat carieretechnisch gezien een stap terug en het grote probleem is. Als je het goed doet ben je die de guzman die sowieso al een groot talent was en uit de primera division komt, waardoor het weinig mensen verbaasd dat je zo goed speelt. Doe je het slecht, dan krijg je een emmer stront over je heen omdat je relatief veel verdiend, een aardige naam hebt en niet presteert. Kortom, keer terug naar Nederland en je kunt het alleen maar slecht doen. Doe dit maar als je 30+ bent.

27 maart 2012 om 10:15

Hoezo niet?
Bakkal gaat Feyenoord waarschijnlijk verlaten en verder hebben we alleen Vilhena die op 10 zou kunnen, maar dat lijkt mij te vroeg voor die jongen. Die moet je rustig brengen.
De andere middenvelders (clasie, Vormer en El Ahmadi) zijn meer verdedigend ingesteld.

De Guzman is te duur voor feyenoord denk dat Villreal wel een flink smak geld aan hem wil verdienen. Feyenoord die was van plan gene euro uit te geven deze zomer zie het dus daarom niet gebeuren. Maar met De Guzman en een goede spits erbij doe je inderdaad mee om het kampioensschap. Twente heeft hem niet echt nodig ze hebben Willem Jannsen, Chadli kan ook op 10 en Luuk de jong kan daar ook spelen.

27 maart 2012 om 10:15

We hebben juist een echte 10 nodig bij Twente..luuk is idd. een speler die dat redelijk goed kan invullen maar die zien we liever in de spits.
Het lijkt me geweldig om luuk met een echte 10 achter zich te zien spelen..

27 maart 2012 om 12:38

Jaartje huren zou niet gek zijn voor beide ploegen, de guzman is bij villa met veel bombarie gehaald, die zullen dus zeker ook wat in hem zien. Als het er daar nu nog niet uit komt zullen ze een oplossing moeten vinden, en dan kijkend hoe het verhuur heeft uitgepakt van: Miyachi, Bakkal & Guidetti zal dit geen gekke optie zijn.

Om je voetballende kwaliteiten ben je welkom bij Feyenoord, maar als mens kom je te kort egoïst.

Hij past wel bij Twente, zo'n speler hebben ze echt nodig.

Wanneer hij terug komt zou ik het wel zo netjes vinden als hij terug naar Feyenoord gaat. Na Wijnaldum en Fer zou dit toch echt pijn doen, Feyenoord heeft hem gemaakt en wanneer je een stap (terug kwa niveau) maakt kan je het toch niet maken om naar een directe concurent te gaan.

Kan je de supporters niet aandoen.

27 maart 2012 om 11:23

Ik zie Feyenoord nog niet als directe concurrent, mede doordat het maar afwachten is hoe het verder zal gaan.

On: Kom maar naar de Twente, we hebben wel een creatieve speler nodig, en kan jij je weer in de picture spelen. Ik denk dat de kans wel aanwezig is dat ie komt, maar dan moeten we wel CL halen. En dat zal nog een beste klus worden.

Feyenoord kan de guzman goed gebruiken achter de spitsen, maar hoe hij is vertrokken bij feyenoord ligt bij heel veel supporters nog best gevoelig.

27 maart 2012 om 10:33

Inderdaad...@robnscf...het ligt heel gevoelig..
Dus ook al is deze jongen gratis en wint hij de goudenschoen, wat mij betreft is hij nooit meer welkome in de kuip.
Van mij mag hij naar e;lke club gaat die hij wilt....zal me echt een worst zijn.... zolang het maar geen Feyenoord is!

Alsof iedere speler naar Feyenoord wil gaan.. Deze gast gaat gewoon naar FC Twente...

27 maart 2012 om 15:21

Zoals Guidetti zeker, aan het begin van dit seizoen?

Ik snap wel waarom jij 26 puntjes hebt, want dit is gewoon weer een sneue poging tot provocatie.

Doe mij maar Schone naar Twente. De Guzman is veels te blessuregevoelig en heeft nog nooit aangetoond een voetballer te zijn die een heel seizoen op niveau kan spelen en waar je echt op kan bouwen. Natuurlijk, De Guzman heeft/had best talent maar op een of andere manier heb ik geen goed gevoel bij die jongen.
Bij Schone wel, die is ook wel is geblesseerd maar kost veel minder en blijft zijn clubs veel langer trouw....

27 maart 2012 om 10:18

Lijkt me ook een veel betere keuze(zeker financieel) Schone is btw zelden geblesseerd, hij heeft alleen 1 seizoen gemist voor de rest mist ie amper een wedstrijd per seizoen.

Die komt echt niet naar Nederland terug hoor. Verdient een godsvermogen en zal ook nog wel een miljoen of 5 kosten.

Als Feyenoord hem wel terug wil halen zouden ze er goed aan doen eerst een soort referendum te houden, ik denk dat er nog genoeg Feyenoorders zijn die zijn stunt van een paar jaar terug niet zijn vergeten. Als de meerderheid voor is voor een terug keer, dan doen anders niet. Als de supporters hem niet terug willen zal het veel te lang duren voordat hij gaat presteren, want dan zal de hele kuip zicht tegen hem keren, volgens mij niet een ideale situatie om in te spelen.
Als die terug gaat naar Nederland, zou het me ook beter lijken als die naar Twnte gaat, kunnen ze ook nog wel zo een speler gebruiken. Toen die weg is gegaan heb ik ook niets meer van hem gezien, dus geen idee of die beter is geworden of neit.

Jonathan De Wie? Nee dank je, judas. Hoef IK niet meer in ons rood en wit te zien.

27 maart 2012 om 11:59

Ik denk dat het rood met dat trotse ros erop ook beter staat.

Ik dnek dat het beter is als Feyenoord hem niet neemt, is een matige speler vind ik, een beetje net niet..

27 maart 2012 om 10:38

Helemaal gelijk.... en hij is ook nog een mooi weer voetballer...een soort ballerina.... als het er op aankomt zal je deze jongen niet zien knokken...
Als de omstandigheden niet ideaal zijn...is hij zwak ziek of misselijk!

*****nooit meer de Guzman*****

Als Toivonen vertrekt zie ik hem wel naar PSV gaan. Ik denk dat Feyenoord hem niet meer zal willen. Hij is toch op een vervelende manier weggegaan, geen geld opgebracht voor Feyenoord terwijl hij daar al jarenlang rond liep in de jeugd. En overigens voor komend seizoen heeft Feyenoord wel genoeg middenvelders. Maar ik denk persoonlijk als hij in Nederland terug komt zal het misschien AZ, PSV of Heerenveen eventueel zijn.

De Guzman heeft Villareal 8,5 miljoen gekost. Lijkt me dat ze dit bedrag toch ook wel willen terug zien aangezien ie daar nog wel een paar jaar onder contract staat. Dus voor Feyenoord al geen haalbare zaak en voor Twente evenmin, denk ik.

27 maart 2012 om 19:14

Weet niet of hij precies 8,5 heeft gekost, maar komt wel in de buurt denk ik. Hij kon ook naar een Russische club waar hij aanzienlijk meer kon verdienen.
Qua transfersom en ook salaris is dat voor een Nederlandse club (bijna) niet te betalen. En of je dat moet willen voor iemand die weinig speelt bij Villareal is maar helemaal de vraag.
Verbaas mij over alle reacties waarom supporters hem eventueel willen, "keep on dreaming".

Zou hem niet graag bij Feyenoord zien, dan krijgen ze wel een erg sterk middenveld als El Ahmadi blijft.
Denk ook niet dat ze de financiele middelen hebben om hem terug te halen.
Bij Psv hebben ze hem ook niet nodig, aangezien die waarschijnlijk volgend seizoen met een middenveld met V bommel, strootman en Wijnaldum spelen.
Twente is misschien een optie, maar dat is ook geen club die grote transferbedragen en salarissen uitgeeft.
Ajax heeft hem niet nodig want het loopt over van de middenvelders, misschien als Lodeiro, Aisatti en Janssen vertrekken dat hij interessant wordt. Maar dan is hij nog behoorlijk duur.
Verder hou je dan van de Nederlandse top 5 AZ over, maar die hebben ook geen geld om hem te halen.
Dus een terugkeer naar NL lijkt me niet haalbaar voor de Guzman.

Zou toch wel een stunt zijn als Twente de Guzman gaat halen dan heb je echt een geweldig elftal , ben je meteen titelkandidaat nummer 1 en maak je zelfs een aardig grote kans op me Europa Leque te winnen.

Wissels

Aanval:

-plet
-verhoek
-berghuis
-rendla
-john

Middenvelders:

-brama*
-gladstony
-chadli
-schone
-landzaat*
-leugers*

Verdedigers:
-roseler
-wisgerhof
-bengtsson
-cornelisse
-tiendalli*
-buysse

Keepers:
-fernandez
-marsman
-boscker*

*= Grote kans dat speler vertrekt.

Mihaylov
Rosales
Douglas
Bjelland
Kuiper
Janssen
De Guzman
Fer
John
De Jong
Tadic
27 maart 2012 om 11:47

De Europa Leque misschien wel ja, maar de Europa League zeker niet.

27 maart 2012 om 11:57

Niet overdrijven! Je zult een goede selectie hebben, maar daar ben je niet gelijk de favoriet mee en al helemaal niet voor de Europa League. Hoogmoed..... BAH

27 maart 2012 om 12:11

@lazochi: Ik geloof niet dat Douglas en Mihailov al zeker zijn van een vertrek hoor, dus waarom die niet in je lijstje staan...

27 maart 2012 om 11:55

Of ze gaan allebei na Twente. 3-0 voor Joop!

27 maart 2012 om 12:50

en dan? schone voor de bank halen?

27 maart 2012 om 12:54

Nee hoor, 3-2 en 0-2 voor Feyenoord. Fer verkocht voor 5,5 miljoen met nog 1 jaar: 1-0 voor Martin van Geel.

27 maart 2012 om 14:39

Feyenoord dit jaar geen Europees , Twente wel 4-0 voor Joop. Twente 3de plek en feyenoord 5de 5-0 voor Joop. Twente financieel gezond feyenoord niet 6-0 voor Joop. Twente speelt het meest fair 7-0 voor Joop. Twente heeft dit seizoen al een prijs 8-0 voor Joop. Moet ik verder gaan?

27 maart 2012 om 15:25

@lazochi wacht nou maar eerst eens tot het seizoen is afgelopen. Dan zullen we nog wel eens zien of Twente voor Feyenoord staat.

En als je toch bezig bent, betrek daar dan ook even Guidetti bij. Zou naar Twente komen, maar wilde niet. Ging naar Feyenoord. Da's minstens twee tegengoals.

27 maart 2012 om 16:59

FEr straks voor 10 miljoen weg. BAM 9-0

29 maart 2012 om 11:25

Twente heeft wel mooi 1 miljoen van city/guidetti gehad omdat het niet door ging

die jongen is veel te vroeg naar het buitenland gegaan!

27 maart 2012 om 15:35

Bedoel je naar Nederland, toen hij als Canadees jochie naar ons landje toekwam?

Inderdaad, Schone is een uitstekende aankoop voor Feyenoord, samen met een spits en een goede buitenspeler erbij doen zeg gewoon mee om het kampioenschap

Je zou kuyt ook nog effe kunnen strikken voor in de spits volgend jaar en de guzman op10 el ahmadi die blijft hebben we zeker een team dat meedoet voor de top 3 ( zoals het hoort ).. Kom op MvG doe je best en breng Feyenoord waar het hoort.

27 maart 2012 om 15:36

Volgens mij is Kuyt een beetje op. Die moet het hebben van zijn enorme fitheid, maar dat hou je minder lang vol dan spelen op techniek. Ik denk dat Kuyt nog hooguit een jaar, maximaal 2, meekan op niveau. Dus naar feyenoord lijkt me steeds lastiger worden. Als ze hem al kunnen betalen.

Natuurlijk zou de Guzman voor elke club in Nederland een toevoeging kunnen zijn, maar ga jezelf aub niet wijsmaken dat met zoon aankoop een kampioenselftal compleet wordt. Daarnaast is de Guzman niet een speler met een karakter waar andere spelers zich aan optrekken, laat hem lekker in het buitenland aan modderen ik mis hem aboluut niet

Boos omdat de Guzman transfervrij vertrok. Blij dat Vormer, Goosens, Janmaat en misschien Schöne transfervrij komen.
Hoe krom kan het zijn?

27 maart 2012 om 11:55

De Guzman werd van alles toegewenst, toen die volgens vele Feyenoorders op slinkse wijze wegging. Fer en Wijnaldum precies hetzelfde alhoewel ze daar nog een flink bedrag aan overhielden. Maar zelf inderdaad ook spelers transfervrij aantrekken. Jaaaaaaaa, het mooiste publiek van Nederland ahum ahum ahum.

27 maart 2012 om 15:41

@feyenoord223

Dat is een wel heel eenzijdig verhaal. Van Feyenoord naar Twente of naar PSV is jarenlang gewoon een stap omhoog geweest. Fer en Wijnaldum hebben niks verkeerds gedaan, net als Vormer etc. Dit jaar is het voor het eerst sinds tijden niet meer het geval dat PSV en Twente een verbetering zouden zijn.

Dat Feyenoord netjes het salaris van De Guzman heeft betaald is gewoon hun plicht. Ik vind wel dat De Guzman destijds heel erg weinig zijn best heeft gedaan om netjes afscheid te nemen van Feyenoord. Dus dat je hem niet terug wil hebben, dat snap ik heel goed. Maar iets meer realiteitszin over transfervrije spelers kan geen kwaad.

27 maart 2012 om 19:24

Altijd dat gezeik en gejank als een speler transfervrij vertrekt, dat het verraad is.
Als een speler niet (voldoende) presteert/geblesseerd is, wordt zijn contract verlengd of krijgt hij een lagere aanbieding. Niemand hoor je dan van "wat zielig" of de drie voorgaande seizoen was hij super of hij heeft 10 jaar alles gegeven in de opleiding.

Salaris doorbetalen bij een blessure, is gewoon verplicht volgens het contract.
Het is een kwestie van rechten en plichten tussen een club en speler.
Een speler gaat in principe tijdens zijn contract ook niet weg bij club als de gewenste transfersom niet wordt betaald. De speler kan dan hoog of laag springen het contract wordt gerespecteer.
Wel is het zo dat spelers/makelaars soms spelletjes. gaan spelen (er wordt hem een kans ontnomen, de trein komt maar een keer voorbij, etc.). De macht ligt wel meer bij de spelers, maar de clubs zijn niet kansloos.

De Guzman werd tot nu toe alleen maar in verband gebracht met FC Twente..
Bij Feyenoord ligt zijn verleden...

Twente doet het de afgelopen jaren erg goed.. Feyenoord niet zo...(zwak uitgedrukt)

Dit jaar is alles anders.. Mocht De Guzman iets kunnen regelen bij zijn huidige club denk ik dat zijn keuze afhangt van de eindstand in onze competitie.. aangezien hij zich weer in de kijker wilt spelen.. en daarbij wilt hij ook zo hoog mogelijk europa in..

Als Fc Twente CL gaat spelen en Feyenoord EL zal zijn keuze voor Twente zijn.. en vica versa..

wat denken jullie?

Ik hoop dat De Guzman ooit nog een kans in Oranje krijgt, ik geloof dat hij een Nederlands paspoort heeft. In goeie doen is hij een hele leuke back-up voor de middenvelders die we al hebben.

In ieder geval zou hij een oneindigheid meer toevoegen aan Oranje dan pantoffeldiertje Vurnon Anita, waarvoor sommigen hier, tegen beter weten in, lijken te pleiten.

27 maart 2012 om 12:14

Ik ben het er absoluut niet mee eens, De Guzman is absoluut geen toevoeging voor Oranje, Hij heeft Kwaliteit voorzich en zal dat altijd houden en daarnaast heeft hij absoluut geen Karakter , wat Anita wel toont! Natuurlijk komt Anita kwaliteit te kort maar hij gaat wel tot zijn max, terwijl De Guzman zeurt om de overstap te maken naar Villareal om daarna maar weer te vertrekken zonder indruk te maken? Slap

27 maart 2012 om 12:27

Ja heel erg slap! Wat een waanzinnig mietje is die De Guzman, want die competitie daar in Spanje, man! Daar hoort iedere gek zich binnen een mum van tijd aan te kunnen passen, wat zeg ik! Een mum?! Ik bedoel natuurlijk een milliseconde, een mum is al te lang als je ''t mij vraagt.


Zeg Dirkjan, wat zeg je ervan; zullen wij met z'n tweetjes 's uitzoeken wat het adres van deze slapjanus is en een paar snode poederbrieven opsturen? Dat zal 'm leren!

27 maart 2012 om 16:31

nee man hij is echt een topvoetballer, zou de graafschap nog kampioen maken ook al stond hij op doel!
donder eens op met je sarcasme en leer de feiten,

De guzman! we hoeven jou niet terug. Ten eerste is je salaris te hoog. 2 je bent een verrader. 3. te blessure gevoelig. Blijf maar lekker daar op de bank of ga maar naar Twente. Veel plezier daar met onze andere vriend die tenminste wel geld heeft opgeleverd voor een Club in moeilijkheden en waar die alles aan te danken heeft gehad.

Ha ha.
Ook als Utrecht supporter werkt het op de lachspieren dat de Guzman denkt dat het te vroeg is voor een rentree in Nederland. Hij heeft gewoon te overhaast van een transfervrije status willen cashen in het buitenland, maar zou bij terugkomst gewoon nog naar Feyenoord maatstaven behoren betaald.

Wat denkt de Guzman nu? Gratis weggaan en vervolgens Feyenoord weer te laten betalen vor hem? Voor zijn kwaliteiten zeg ik meteen ja maar deze man is in mijn ogen niet meer welkom.

27 maart 2012 om 16:27

precies... en toen het slecht ging met Feyenoord heeft hij zich nooit positief uitgelaten en ook nooit over terug keer naar Feyenoord gesproken, maar nu dat het goed gaat hoor je hem weer.
nee.... echt geen De Guzman!

Van mij mag hij terugkomen, al dat gedoe over dat hij weggegaan is aan het eind van zijn contract gaat nergens over, hij kon naar Mancity wat niet doorging buiten zijn schuld om.
En het is toch het recht van elke speler om zelf te bepalen wat hij doet als zijn contract verlopen is?!....

Een middenveld met Clasie, El Ahmadi en De Guzman is gewoon top voor Nederlandse begrippen, ervanuitgaand dat El Ahmadi gewoon blijft als ik de woorden van van Geel moet geloven.

Alleen, weet iemand wat de Guzman eventueel moet kosten?...daar ligt het euvel nou, hij kost geld en dat wil cq kan Feyenoord niet betalen, dus misschien is een eventuele huur een optie.

Hoewel het vroeger een van mijn favoriete spelers was, hoef ik hem eerlijk gezegd ook niet meer terug, het verhaal de Guzman is wat mij betreft definitief afgesloten. Ik gun die jongen alle geluk in zijn carrière en jammer voor hem zit het op dit moment een beetje tegen, maar als je weggaat om bepaalde redenen, maak het dan in ieder geval waar en ga niet bij de eerste de beste keer als het wat minder gaat roepen dat je terug naar Nederland/feyenoord zou willen gaan, terwijl hij per se bij Feyenoord wou vertrekken. Want de manier waarop de Guzman weg is gegaan bij Feyenoord was natuurlijk niet zo chique. Feyenoord is de club die hem heeft opgeleid, de club waar hij zijn eerste stappen in het betaalde voetbal heeft gemaakt. Feyenoord is de club die hem een kans gaf waardoor meneer nu een heerlijk leven heeft. Maar Feyenoord is ook de club die redelijk genaaid is door de Guzman. Hij is twee jaar lang geblesseerd geweest, heeft netjes zijn salaris gehad en kon op het vertrouwen van de club rekenen. Maar meneer voelde zich al te groot voor Feyenoord (terwijl hij nauwelijks wat had laten zien), had geen zin om te verlengen en dacht lekker aan zichzelf... Ja, ik weet als geen ander dat, dat tegenwoordig allemaal zo gaat, maar blijf dan maar lekker weg.

Ach je weet hoe dat gaat in het voetbal. Als hij wel komt en hij speelt goed en schiet er tien in, is iedereen het er weer mee eens.

De Guzman is voor elke Nederlandse club een topaankoop, ik zou hem graag weer zien spelen hier. Als Feyenoord ook hem kan binnen slepen kunnen ze hogen ogen gaan gooien aankomend seizoen.

27 maart 2012 om 14:08

Nou nou, zo goed is hij ook weer niet hoor, dat hij een club als Feyenoord, met de huidige kwaliteiten gelijk kampioen kan maken.

27 maart 2012 om 17:20

Hij niet alleen maar vergeet bijvoorbeeld Vormer en Janmaat niet die ook komen. En alle jonkies die er nu spelen worden natuurlijk ook weer een jaar ouder en beter. Ze zijn goed bezig.

27 maart 2012 om 17:28

Ze zijn ongelofelijk goed bezig, en laten we hopen dat we volgens seizoen weer zo hoog eindigen als dit jaar (ervan uitgaande dat we vijfde worden, wat natuurlijk nog niet zeker is). Maar ik denk dat een veel scorende spits meer nodig is dan een type de Guzman, tuurlijk is een goede middenvelder mooi meegenomen, maar we hebben er intussen al genoeg, spitsen daarentegen...

27 maart 2012 om 14:23

Ajax zou er niks aan hebben met Eriksen,lodeiro en De Jong beschikbaar op die positie (:

De Guzman heeft een leuke trap, maar ik kan me herinneren dat hij bij Feyenoord maar 5 wedstrijden per seizoen kon spelen door blessures. Niet echt het type speler waarbij je een hoog salaris kan veroorloven.


Als hij gewoon lekker bij Feyenoord had gebleven dan had hij 2 jaar een basisplaats gehad en had hij met dit team mee kunnen groeien naar iets moois en vervolgens een stuk volwassener de stap kunnen maken.
Nu roepen dat je jong bent en moet spelen,terwijl je 2 jaar terug letterlijk zegt de eredivisie te zijn ontgroeid en klaar te zijn om een stap te maken.
Invloed van de zaakwaarnemer of gewoon heel dom?

Terug naar Nederland? Is dat niet ietsje te laag voor hem? Dan zou hij in principe meteen 1 van de beste spelers worden.. bij Feyenoord direct dé beste. Feyenoord kan hem in principe wel gebruiken. Maar hij kan het toch ook eens bij een andere club dan Villarreal proberen?

Status????? Het goed doen bij feyen zegt niks

een bepaalde status? De status van mislukt talent ja. zorg eerst maar eens dat je ergens aan de bak komt, voor je weet met status komt. bij az hoef ik hem niet. laat maar lekker naar de cocnrurrent gaan.

Welke status? Mooi-weer voetballer, ga lekker voor Canada spelen, NL haal je never nooit niet, je broer is verstandiger en heeft met minder talent al bij een grotere club gespeeld

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren