Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Dzsudzsák geeft Jol antwoord: 'Ajax vond me niet goed genoeg'

Laatste update:

Het had niet veel gescheeld of Balázs Dzsudzsák had niet voor PSV maar voor Ajax gespeeld. De Amsterdamse club, die volgens trainer Martin Jol niet over goede buitenspelers beschikt, zag uiteindelijk af van zijn komst. ''Ik maakte in augustus 2007 mijn debuut voor de Hongaarse ploeg. We speelden een vriendschappelijke wedstrijd tegen Italië. Een scout van Ajax zat voor me op de tribune."

/

"Ik speelde de wedstrijd van mijn leven, alles lukte", vertelt de Hongaarse aanvaller aan NUsport. "De back van Italië, Massimo Oddo, was nergens. We wonnen het duel met 3-1. Een paar dagen later speelde ik met Debrecen in de Hongaarse competitie, weer was er iemand van Ajax. Het ging wat minder, ik was nog niet gewend aan twee zware wedstrijden in een week. Vlak daarna liet Ajax weten dat ze me nog niet goed genoeg vonden voor een overgang."

Jol klaagde onlangs dat hij niet over goede buitenspelers beschikt. ''Natuurlijk willen we iemand als Dzsudzsák. Maar zo’n speler kunnen we niet betalen." Dszudzsák is 'vereerd' met de woorden van Jol. "Leuk om dat van een trainer te horen, zeker als het er van een van de grootste concurrenten is." Dzsudzsák was destijds graag naar Ajax gegaan. "Natuurlijk. Ik speelde in de Hongaarse competitie, wilde hogerop. Gelukkig meldde PSV zich ruim een maand later, het was meteen rond.''

Eindigt PSV dit seizoen hoger dan Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tsja zo kan het gaan in dit wereldje , hij is duidelijk nu een topper en zou zeker en aanwinst zijn bij Ajax.

Maar mischien was hij op dit moment gewoon niet goed genoeg, hoeveel spelers zijn er bij Ajax wel niet goed genoeg bevonden eigenlijk.
En iet alleen bij Ajax gebeurt dit overal spelers die het 1ste niet halen en later weer teruggehaald, of te licht worden bevonden en anders slagen.

15 november 2010 om 07:59

''maar misschien was hij op dit moment gewoon niet goed genoeg,.''

En een maand later was hij wel goed genoeg voor Psv? Ajax is gewoon flink aan het blunderen met de scouting en opleiding.

15 november 2010 om 08:16

Eens, maar ik denk dat het daarnaast toch ook aan begeleiding ligt.
Er zijn veel spelers gekomen de afgelopen jaren. Een paar koekenbakkers, maar toch ook wel spelers die gescout zijn omdat ze het heel goed deden. Vervolgens komen ze bij Ajax en verpieteren ze een beetje. Ik mis vaak ook een stukje geduld en vertrouwen in zo'n speler.

Denk terug aan van Gaal. Die gooide een Reuser, Wooter, Musampa etc erin in de CL en die presteerde direct en goed. Zijn dat nou geweldige spelers?

Je ziet het nu toch ook bij Twente? Tiendalli, Wisgerhof etc ... Ze komen bij Twente en weten gewoon een hoger niveau te halen. Dat komt met name omdat het een duidelijk en ingespeeld team is. Zo is PSV ook stabiel en duidelijk.

Bij Ajax is elke jaar de boel weer anders. Geen visie, geen vaste tactiek, vaste posities, vertrouwen etc ... Dan kun je kopen wat je wilt, maar iedereen verdrinkt in zo'n omgeving. Ook Dzudzak was dan misschien wel geflopt.

Als ... Dan ... etc ... Je hebt er zo weinig aan.
De scouting moet zeker aan gewerkt worden, maar intern moet de boel ook weer duidelijk en stabiel worden.

Kijk naar Mickey bijvoorbeeld. Die had een lastig 1e seizoen, maar gaf wel 11 assists en 10 goals en vaak als invaller. Dan moet je zo'n jongen toch vertrouwen geven en goed begeleiding om het seizoen erop nog beter te presteren. Maar nee, zo'n jongen wordt teveel aan z'n lot overgelaten. Teveel uitgegaan van eigen verantwoordelijkheid en dat hij maar ''professioneel'' moet zijn, terwijl die jongen pas net 20 was.

Aissati. Laat het nu ook weer meer en meer zien bij Vitesse, voorheen ook bij Twente. Je ziet als je zo'n jongen opstelt op 10, vertrouwen geeft, dat hij gewoon heel goed kan voetballen. Maar wat doet Ajax? Geen vertrouwen, opstellen op links, bij minste geringste weer op de bank, en dan nog maar een 10 kopen met Lodeiro.

Dat is gewoon gedrag die niet hoort bij Ajax. Ze kopen maar raak en vervolgens keuren ze iemand direct af als hij niet direct presteert. Alsof Ajax geen verantwoordelijkheid heeft als werkgever om je werknemers te laten presteren in een omgeving die zo'n jongen nodig heeft.

Ajax is teveel een bedrijf geworden en moet weer terug naar voetbal, zoals Cruyff ook al aangaf. Op dat vlak ben ik het helemaal met Johan eens. Meer oud ajacieden moeten invloed hebben bij de club. Dat is ook goed voor nieuwe jonge spelers en de jeugd. Als het even niet loopt en een Bergkamp, de Boer, Rijkaard etc komt naar je toe die de situatie herkent en zegt, joh, kop op, als je dit of zus doet dan komt 't vanzelf. Dat moet stimuleren.

15 november 2010 om 08:22

voor de rest zie ik overal wel buitenspelers die een ajax opleiding gehad hebben
ik noem een lens en elia!
dat we deze hongaar misgelopen zijn wist ik niet maar dat bestempel ik niet als blunder maar als mega fout!

15 november 2010 om 08:39

Totaal met je eens zijn flink aan he blunderen met de scouting en opleiding.
als je alleen logischkijkt

Totaal niet logsch dit is alleen van dit seizoen je leent wielaeart uit en haalt Ooijer een oudere versie .

Pantelic weg je haalt Mounir een goeie aanvaller maar met het syteem dat ze speelde niet de beste keuze een 2de mindere suarez als j het mij vraagt.

Gabri vertrekt , in de selectie al genoeg goeie middenvelders maar toch Tanio een allekunner maar beheerst geen 1 positie .

We hebben geen buitenspelers, er zijn vertrokken Bakircioglu, Rommehdal,sarpong,luqeu allen buitenspelers . zijn niet de beste but make it work maak ze beter.

15 november 2010 om 08:45

Dat heet volgens mij voetbalvisie. Het complete ajaxsysteem is na zijn galle miezen geholpen, door het vertrek van dit soort spelers, en het niet aantrekken van jongens als Dudzdack. Ajax moet spelers halen wie in het Ajaxsysteem passen, en geen spelers wie bij de concurent net boven het maaiveld uitkomen. Jongens als Wielaert, Lindgren en Bruno Silva, ( er zijn er nog veel meer. zijn gewoon gekocht met als achter liggende gedachte de concurect zwakker maken. Het word is tijd dat er in Amsterdam van uit eigen kracht word gewerkt, en van daar uit na een hoger plat te werken. en niet te veel na de concurentie gaan kijken.

15 november 2010 om 09:49

idd,zelfde verhaal met Reis,die vonden ze ook niet goed genoeg.

15 november 2010 om 11:31

Suysiem,

Ajax zocht in die tijd naar ervaren spelers en hadden toen onder leiding van Van Basten Luque gehaald voor de linkerflank, die toen op dat moment gewoon beter was dan Dzsudzsák. Iedereen weet nu wel dat Van Basten een grote voetballer was, maar geen scout en coach. Bij PSV hadden ze niemand voor de linkerflank, vandaar dat ze Dzsudzsák gehaald hadden. Achteraf heeft dat niet goed uitgepakt, maar helaas zijn glazen bollen ook een mythe.

15 november 2010 om 14:47

Klopt helemaal wat je zegt,het zou leuk zijn als Aissati volgend seizoen weer bij ajax speelt,en mischien ook Amrabat die bij Psv geen speelminuten krijgt.
Amrabat heeft daar toch ook niet echt een kans gehad.

15 november 2010 om 08:16

Ik hoorde ook zulke verhalen over Douglas en Chadli gisteren in studio voetbal. . Daar zou door ajax helemaal niet na gekeken zijn. Natuurlijk kun je niet altijd alles na je toe trekken, moet je ook kijken na wat op dat moment nodig is om je team na een hoger plan te tillen. Het is alleen frustrerend voor het technische staf en de Supporters dat dit soort spelers het gewoon hardstikke goed doen bij een andere ploeg. Zo zullen er nog wel meer spelers zijn, Het is alleen onbegrijpelijk dat er gewoon niet goed om gegaan word met tips van jongens met een ajax hart. net wat Cruijf al zei, Er zit gewoon niet genoeg voetbalverstand bij Ajax. en dit kon ze wel is op breken voor de lange termijn.

15 november 2010 om 10:32

bij ajax gebeurt het wel heel veel er is gewoon een probleem bij ajax en dat is dat ze nog steeds ddenken dan ze een top club in europa daarom worden zulke spelers niet goed gescout ajax moet van dat idee af dan gaat het al een stuk beter denk ik.

zo zie je maar weer dat de scouting van ajax wel grote fouten maakt, iedere scouting maakt fouten maar bij ajax lijkt dat wel vaak het geval

15 november 2010 om 07:48

In zou het graag met je oneens zijn, maar helaas moet ik je gelijk geven! Het is al 10 jaar een aaneenschakeling van blunders! Van Machlas, Vierklau, Kinkladze, Luque tot en met recentelijk Atouba, Tainio, Ooijer en Mido..... droevig!

15 november 2010 om 08:09

nja heeft het iets met de scouting te maken of is het gewoon de trainer die dat soort spelers wilt hebben.. Vraag me soms af of de scouting bij ajax wel wat te vertellen heeft, en dat het niet gewoon de trainer is die zijn zin doordrijft voor 1 of andere 3e rangs speler...

15 november 2010 om 08:53

Inderdaad het is de keuze van de trainer, volgens mij heeft Ajax ook geen technisch directeur, waardoor Jol vrijspel heeft.

En de scouting kan iemand 100x aanbevelen, maar als er binnen Ajax niks mee gebeurd houdt het op he. Net als wat John van de Brom zei, die had Chadli en Mertens getipt bij Ajax toen hij nog hoofdcoach van Agovv was. Maar er kwam niemand van Ajax. Je moet van hoger hand dan wel scouts er heen sturen he

15 november 2010 om 08:57

De scouting heeft ook vaak genoeg goede spelers gezien, alleen werden die door grotere clubs gekaapt. zoals een Modric. Bij iedere club gaat er wel eens iets mis. Bij Ajax komt het vaker in het nieuws.

Dzsudzsak vind ik echt een geweldige speler, wordt aardig onderschat, iedereen heeft het over Afellay en Reis (wat ook wel terecht is) Maar Dzsudzsak vind ik misschien wel minstens even belangrijk als Afellay en belangrijker dan alle andere spelers.

Had hem dolgraag bij Ajax gezien, maarja 'had' en 'als' heb je niks aan jammer genoeg

15 november 2010 om 07:47

daar heb je helemaal gelijk in. Hij is vrijwel altijd aanspeelbaar en houd vaak 2 man bij zich. Daarnaast geeft hij perfecte voorzetten en heeft een verwoestend schot in z'n benen.

Gelukkig heeft Ajax niet goed opgelet (evenals met Reis die in 2006 ook niet goed genoeg bevonden was tijdens een stage bij Ajax), en speelt hij nu samen met Jonathan bij Psv.

Ben benieuwd hoe het volgende week gaat, dit is voor Ajax wel de perfecte wedstrijd om terug in de race te komen.

15 november 2010 om 07:51

Inderdaad, daarom vind ik het jammer dat Ajax niet goed oplette.

Tja ik hoop dat Ajax kan gaan verassen, ik dit soort wedstrijden stijg je meestal boven je zelf uit, en ook AZ begon in zijn kampioensjaar met 2 nederlagen, en Psv thuis begon de inhaalrace.
Maar het huidige Ajax zie ik na een eventuele zege tegen Psv al weer verliezen van mindere tegenstanders, Ajax is net zo constant als het weer hier soms in Nederland.

Dzsudzsak scoort bijna altijd tegen Ajax, hopenlijk doet hij (en heel Psv) dat zaterdag niet, maar ik vrees van wel.

15 november 2010 om 07:51

Ik vrees dat het helemaal niets wordt met ons thuis tegen jullie en dat jullie de mooie reeks in de Arena helaas mogen uitbreiden. Ik zie dit Ajax niet opeens de sterren van de hemel spelen! Daarvoor mist ons middenveld de creativiteit!

15 november 2010 om 08:00

Daar dacht ik dus ook aan. Toen AZ van PSV won begonnen ze aan een fenomenale inhaalrace. En zo groot is de achterstand niet. Als ze winnen is het maar 3 punten. Vorig jaar aan het einde van de competitie heeft PSV veel meer punten verspeeld.
Het geluk van PSV is dat ze nu een scorende spits hebben. Maar jullie moeten niet vergeten dat het elftal van Ajax, dat vorig jaar in de tweede helft van de competitie alles won, nog vrijwel hetzelfde is. Allen is El Hamdoui er nu bij.
Als Suarez en El Hamdoui elkaar wat beter weten te vinden, zijn ze bloedgevaarlijk. Ze hebben nu alleen pech, en je ziet de twijfel en onmacht momenteel terug in alle linies.
Dit kan in een westrijd tegen PSV zomaar omslaan, al zie ik PSV wel gewoon winnen in de Arena. Alleen als Ajax fel en gedisciplineerd speelt, dan geef ik ze wel een goede kans.
In de wedstrijd tegen Twente stond PSV aardig vast. Vrijwel geen uitgespeelde kansen hebben ze toen gehad. Het stond bij Twente als een huis, zonder dat ze zelf super speelden. Ik had echt het gevoel dat PSV zelfs na 3 uur voetballen niet zou gaan scoren.

maargoed, we zullen het wel zien volgende week !! Ik hoop op een mooie pot !

15 november 2010 om 08:42

Tegen Twente hadden we gewoon de pech dat ze met 10 man op die 16 stonden als PSV de bal had. Net zo goed als dat Twente aan eens kansje genoeg had zou PSV dit ook hebben gehad. Dat PSV die dag zelf gewoon slecht speelde heeft er waarschijnlijk meer mee te maken. Het constante jagen wat enkel door Reis werd gedaan hadden er misschien meer moeten doen. Dan onstond er wel meer ruimte voor Twente, maar ook voor ons. Nu hebben we onszelf vastgelopen.

Verder zie ik Ajax niet zo goed staan als Twente. Twente heeft een heel sterk middenveld, iets wat Ajax niet heeft. Als Ajax wil winnen zullen ze moeten aanvallen, en we weten allemaal wat er gebeurd als je PSV de ruimte geeft..

15 november 2010 om 10:15

Ja ik had m ook graag bij Ajax gezien. Dan waren we vorig jaar namelijk wel kampioen geworden (hadden we de verdiende punten tegen PSV gehad die meneer dzsudzsak van ons gestolen heeft ).

OT: De scouting van Ajax komt toch wel heel vaak negatief in het nieuws de laatste tijd.
Erger me er ook enorm aan dat Jol niet 'gewoon' (ik durf het nog gewoon te noemen) meer kans geeft. Vorig jaar was ie echt goed bezig. Rustig Eriksen brengen, die jongen zag je langzaam groeien. Was nog niet echt onder de indruk, maar als iedereen hem een gigantisch talent noemt ben je toch geneigd om dat te geloven .
Als je een goeie mix wilt tussen goed voetbal en ook nog iets wat geld oplevert kun je mijns insziens toch beter je jeugd laten spelen als een paar prutsers die je voor de breedte koopt.
Weet namelijk wel dat een paar spelers beter vorig jaar eind van het seizoen verkocht hadden kunnen/moeten worden dan op dit moment of in de winterstop.
Met een goeie balans tussen jong en oud kun je het prima redden...

Ik denk dat heel veel mensen nu weer gaan klagen, maar op het moment dat hij bij PSV kwam was hij ook lang niet de topper die hij nu is, dus misschien was hij toen niet goed genoeg. Dat scouts ook potentie (ipv alleen maar klasse) moeten kunnen zien, ben ik het mee eens, maar volgens mij is het voor spelers moeilijk om bij Ajax door te ontwikkelen als je het niveau nog net niet hebt.

Stel hij was gekocht door Ajax, had het niveau nog niet en was wissel geweest. Vervolgens is het voor hem moeilijk om zich door te ontwikkelen en hij was nooit de topper geworden die hij nu is en het was weer een mislukte aankoop van Ajax. Dit is natuurlijk wel speculeren, maar ik denk dat Ajax een heel moeilijke club is om in de basis te komen en om je echt te ontwikkelen als je op dat moment nog niet in de basis kunt. Bij Twente leven heel veel spelers op waarvan je het nooit zo verwacht had (elia, Tiendalli, Landzaat, Chadli), dit gebeurd bij Ajax veel minder. Daarom kun je ook niet zeggen of Dzsudzak bij Ajax ook zo goed geweest zou zijn.

15 november 2010 om 08:14

Het verschil tussen Ajax en PSV is qua internationaal aanzien niet zo geweldig groot als ik heel eerlijk ben (natuurlijk zijn de Ajacieden het hier niet mee eens maar dat boeit me geen zak), het grootste verschil is dat er bij PSV veel meer rust is dan bij Ajax. Ajax is volgens mij al een jaar 10 a 15 in contstante staat van crisis.

Jezelf ontwikkelen is crisis is ontzettend moeilijk, nu moet ik wel zeggen dat Ajax veel fenomenale spelers heeft voor gebracht. Wie weet zijn die speler nu net groot geworden door die crisis maar het is moeilijk presteren.

15 november 2010 om 08:22

Ik bedoel ook de rust die er in de organisatie heerst. Ik denk ook eerlijk gezegd dat het niveau van de spelers van PSV gemiddeld lager ligt dan bij Ajax, maar dat de organisatie van PSV beter in staat is om een goed team te vormen en het maximale uit de spelers te halen. Misschien had Dszudzak in Amsterdam een minder goede persoonlijke begeleiding gehad en had hij zich helemaal niet zo goed ontwikkeld.

15 november 2010 om 08:26

Moet je na gaan waar PSV zou staan als ze ook in ieders ogen de aller beste spelers hadden! Tweede CL winst, here we come )

15 november 2010 om 08:36

ligt er aan in welk continent je kijkt voor het aanzien. in Zuid en Midden Amerika komt elke wedstrijd van PSV live op de tv. iedereen in Brazilie kent PSV net als dat zo is in Mexico. Ajax is daarentegen weer beroemder in Azie ( behalve in Zuid-korea ) en Afrika. dus ligt het aanzien ook gewoon niet zo ver uit elkaar

Er zullen ook best clubs zijn geweest die het niet hebben zien zitten bij Messi, Ibrahimovic en Ronaldinho. Het is soms ook wel een beetje gokken of iets lukt bij een aankoopt. Want als je absoluut zeker weet dat je een topspeler aan de haak kan slaan, dan is hij eigenlijk al veel te duur.

Daarnaast heeft Ajax met Sulemani, Suarez/el Hamdoui en Emanuelsson toch voldoende 'wings'?

15 november 2010 om 08:27

De spelers die jij opnoemt zijn natuurlijk niet echte buitenspelers (alhoewel Sulejmani nog wel tot die groep genoemd kan worden). Maar daarom vind ik het ook raar dat Jol het dan over Dszudzak heeft, een geweldige speler natuurlijk, maar ook niet echt een buitenspeler mijns inziens. Hij heeft wel een goede actie en een haast perfecte trap voor een voorzet, maar hij kan veel meer dan dat en is zelfs veel gevaarlijker als hij naar binnen trekt.

De buitenspelers waar Jol het over heeft, die Ajax mist, zijn juist spelers die op snelheid er gemakkelijk voorbij komen en een goede voorzet afleveren, waarom hij een type speler als Dszudzak wil als hij echte buitenspelers wil snap ik dus niet.

Het enige wat PSV moet doen is Ajax continue achtervolgen, en wachten op haar blunders

15 november 2010 om 08:15

Er wordt nu net gedaan of er geen PSV scout zat, maar dit weten we niet daar wordt niet over gesproken. Wij weten alleen dat er is gedaan wat telt, PSV heeft hem gecontracteerd!

15 november 2010 om 08:39

er zat wel een PSV scout maar dit werd niet vermeld. PSV moest alleen kijken of ze het aandurfden met Balasz. ik snap alleen niet dat mensen hier als excuus voor het falen van Ajax geven dat Balasz toen nog niet zo goed was dus was het een gok. bekijk dan wel even het feit dat toen hij kwam hij 9 belangrijke punten voor ons verzamelde waardoor we kampioen werden. hij scoorde dat seizoen tot de zomer maar 3 keer maar dat waren wel allemaal belangrijke goals!

Dit overkomt elke club, dus ook Psv, toch regelmatig ?
Ik snap niet dat hiet nou door Ajacieden een item van gemaakt wordt.
Maar ja, men zoekt daar schijnbaar zoveel mogelijk argumenten om de aanstaande fluwelen revolutie te rechtvaardigen.
Doe die revolutie maar volgende week maandag, dan hebben wij er eerst nog 3 punten bij !

Dat je een keer een verkeerde inschatting maakt over een speler kan gebeuren, dat overkomt iedere club wel eens. Het gaat er om dat Ajax al jaren geen spelers meer heeft gehaald die door goed scouten en snel handelen zijn binnengehaald. In plaats daarvan komen er dure spelers uit de eredivisie waar Ajax aan een concurrent de hoofdprijs betaalt of onduidelijke oude spelers die de eigen jeugd voor de voeten lopen. Dat een Mido in de spits loopt vind ik het toppunt van onkunde. De vetrollen hangen over zijn broek man. Die gast heeft jarenlang niet als een sportman geleefd, is veel te zwaar en niet in conditie. Als de scouting niet met een beter alternatief als Mido kan komen dan kan je de scouting wel opdoeken. En als je dan geen betaalbare of goede spits kan vinden, dan liever geen. Zelfde geld voor Ooijer. Vertonghen en Alderweireld vormde vorig seizoen een uitstekend duo, kregen nauwelijks tegendoelpunten. Maar plotseling moet er ervaring in de verdediging om een of andere reden en een zeer talentvolle speler beland zomaar op de bank terwijl hij zich prima aan het ontwikkelen was. Dat heeft allemaal met beleid te maken waar ook Jol in mijn ogen geen goede keuzes maakt. Op ieder niveau binnen de club moet er grondig geevalueerd worden en desnoods moeten er mensen vervangen worden. Dat het financieel op orde is geloof ik allemaal wel, sportief gaat het zichtbaar achteruit, dat moet prioriteit nummer één worden, en snel aub...

Wat vinden jullie het toch allemaal heerlijk om op het aankoopbeleid van ajax te trapppen. Ineens melden er heel veel spelers zich wat ajax allemaal wel niet door de handen heeft laten glippen. Een beetje jammer dat ze zich alleen jaren later dit in het openbaar laten horen. Achteraf is het wel heel makkelijk praten.

Ik weet wel dat er de laatste tijd van alles mis gaat maar heeft er pas geleden in vz ook niet de top 10 van miskopen van psv in gestaan. Feyenoord heeft ook niet te klagen dat verhaal kennen we allemaal de laatste jaren met al die oudere spelers die kwamen met topsalarisssen.

De enige die het beter doen is Twente maar die club word niet zo onder de loepgenomen als ajax. Als daar ingespit gaat worden zal er ook het nodige mis zijn gegaan denk ik.

Ajax heeft de jaren veelal de verkeerde keuzes gemaakt wat betreft het aantrekken van spelers, zoveel is duidelijk. Dure spelers werden gekocht, en spelers uit de eigen opleiding werden weggestuurd die daarna diamantjes bleken te zijn (lens, Elia bv.).. En nu weer met Dzsudzsák.. Het is een chaos in Amsterdam, heerlijk!

15 november 2010 om 11:34

En dat zegt iemand van een club die een karrevracht aan spelers haalde waar inmiddels al weer de helft van vertrokken is.
Zo gaat het nu eenmaal in de voetballerij. Denk dat er een legio aan voorbeelden zijn van dit soort situaties. Blijft een momentopname en in de meeste gevallen ook een gok.

15 november 2010 om 12:35

Maar die spelers werden godekoop of transfervfrij gekocht en hadden geen salaris van over de miljoen. soms moet je een gok nemen, maar het ljikt erop dat Ajax dat niet durft.

Tsja... dit is 1 van de structurele problemen van Ajax. We vinden een speler niet goed genoeg, dan haalt een adnere ploeg hem en doet ie het goed en dan zeggen we 'die zouden we graag bij Ajax zien' maar ja dan zijn ze dus té duur, of gewoon onhaalbaar, wat een wanbeleid van onze club... pff

Al word hij teveel opgehemeld. En is hij echt niet het wonderkind dat iedereen zegt. Hij is wel veel beter dan Emanuelson en Sulejmani. Dus hij had ajax zeker versterkt. Want de linkerkant van ajx brengt niks. Maar word ook niet betrokken in het spel. Urby doet zijn best en kan beter worden maar is geen echte linksbuiten. Dzudzak wel. Dus vind het wel kwalijk dat hij niet is gekomen. Zelfde met Chadli. DIe kostte ook geen drol. Maar ajax ging niet eens kijken. Terwijl van den brom hem had aanbevolen..daar zit wel goed iets mis ja. Oogjes open ajax en laat het niet weer gebeuren. Nu kunnen we er niks meer aan doen dus gewoon verder gaan.

Zo ging het ook met Douglas, Reis etc. *zucht*

Vind hem niet echt geweldig. Vind zich zelf geweldig. Misselijke speler. Kan aardig voetballen maar denk niet dat hij Ajax naar een hoger niveau zou tillen. Wil ook alle vrije trappen enzo nemen zal die bij Ajax ook nooit kunnen want heeft Suarez veel voor zich. En als Dzudzsak geen vrije trappen neemt blijft er niet veel over.

Denk dat dit uiteindelijk bij alle clubs wel gebeurt, al is het natuurlijk vervelend dat zowel Douglas en Dzudszak zeker aanwinsten zouden zijn voor het huidige Ajax.
Maar dit is van alle tijden, PSV heeft ook ooit Litmanen op stage gehad en die laten lopen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren