Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV veegt bod Atlético Madrid van twee miljoen euro resoluut van tafel

Laatste update:

PSV heeft een officieel bod op doelman Walter Benítez ontvangen. Atlético Madrid is bereid twee miljoen euro te betalen voor de Argentijnse doelman, maar dat bod is voor de Eindhovenaren ‘veel te laag’.

Rik Elfrink schrijft in het Eindhovens Dagblad dat PSV veel meer geld wenst te ontvangen voor de 31-jarige sluitpost. Naar verluidt laat de club Benítez niet naar de Spaanse hoofdstad vertrekken voor minder dan acht tot tien miljoen euro.

In het Philips Stadion heeft Benítez niet de garantie komend seizoen als eerste doelman onder de lat te staan, al wil PSV de keeper ook niet zomaar kwijt. Daarnaast is het ook nog niet zeker dat Benítez bij Atlético Madrid wel eerste doelman zou worden, want daar staat Jan Oblak nog altijd onder contract.

Het artikel gaat verder onder de video
Meer video's

De onderhandelingen met de Madrilenen lopen overigens niet per definitie stuk. Er zijn verschillende constructies denkbaar waarmee Benítez alsnog de overstap zou kunnen maken.

Elfrink schrijft onder meer over een som tekengeld die Benítez tegoed heeft van PSV. Mocht hij afzien van dat tekengeld, dan kunnen de Eindhovenaren eventueel akkoord gaan met een lagere transfersom.

PSV nam Benítez in de zomer van 2022 transfervrij over van OGC Nice. Sindsdien keepte de enkelvoudig Argentijns international 88 officiële duels namens de Brabantse topclub, waarin hij 88 keer moest vissen. 33 keer hield Benítez zijn doel schoon. Over een jaar loopt zijn contract af in Eindhoven.

Eerder maakte Elfrink bekend dat een contractverlenging van Benítez bij PSV vooralsnog niet aan de orde is. Zijn huidige arbeidsovereenkomst met PSV loopt nog tot medio 2025 en als er geen verlenging volgt, kan hij volgend jaar transfervrij weg.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Welkom terug! | PSV
Reacties

Logisch, waarom zou je zo’n goede keeper voor 2 miljoen verkopen!

9 juli 2024 om 17:21

Idd, kan je hem beter nog een jaar als 1ste doelman houden en uit z’n contract laten lopen.

10 miljoen of niet!

9 juli 2024 om 17:26

Atletico heeft meer een Rulli die is wel een stuk beter, niet voor niets mee naar Copa en Benitez niet.

9 juli 2024 om 17:33

Dan mogen ze lekker Rulli halen voor 2 miljoen

9 juli 2024 om 17:40

Ja klopt Rulli is veel beter, net als dat de rest van Ajax veel beter is dan PSV. Was afgelopen seizoen ook goed te zien.

9 juli 2024 om 18:06

Ze kunnen er allemaal niks van. Vallen door de mand zodra het niveau iets hoger wordt.

9 juli 2024 om 17:21

Vanaf 7 mil gaan praten anders is het het wel waard om hem volgend jaar gratis te laten gaan

9 juli 2024 om 17:21

hij is volgend jaar transfervrij en denk dat het dan mrt name de vraag voor Psv is of hij wel of niet 1e keeper is. 2/3 miljoen voor een reservekeeper is vrij veel namelijk. Wellicht heeft Atletico ook begrepen dat psv op de markt is voor een nieuwe 1e keeper en daarom goedkoop toe te slaan.

9 juli 2024 om 17:25

Dan nog is in de huidige markt 2 miljoen een beledigend bod.
Dan kan hij nog maar een 1 jarig contract hebben, goed van psv dat ze dit niet accepteren.

9 juli 2024 om 17:26

Wie is die nieuwe eerste keeper dan? Benitez is gewoon de nummer 1 en moet je voor minder dan 10 niet laten gaan.

9 juli 2024 om 18:54

Ik lees hier in de tekst dat hij niet de garantie heeft dat hij eerste keeper zal zijn bij PSV. Dan vraag ik me inderdaad af wie wel. Er is toch geen twijfel mogelijk dat hij de eerste keus is als hij blijft?

9 juli 2024 om 17:41

Ja toch, lekker grats laten gaan volgend jaar, want dan is ie transfer vrij.

Zo volgt PSV het Ajaxsyndroom. Brobbey, Gravenberch en nog een aantal jeugdspelers die gingen allemaal gratis weg, omdat Ajax de hoofdprijs wilde en het niet kreeg. Vervolgens keken ze het seizoen minder naar zo een speler. Tja, dan denkt zo een speler, dan wil ik ook de hoofdprijs van jouw om te blijven en dan lopen de onderhandelingen op verlenging stroef.

Willen jullie dit scenario?

9 juli 2024 om 17:56

Brobbey en Gravenberch waren van een hele andere leeftijdsklasse dan Benitez. Die vertegenwoordigden daarom een veel grotere waarde dan een 'oude' Benitez

9 juli 2024 om 17:56

Gravenberch is toch gewoon verkocht voor 18miljoen ongeveer?

9 juli 2024 om 17:57

Echt een manke vergelijking. Dat waren potentiële goudhaantjes die heel veel geld konden opleveren, denk je nu echt dat PSV volgend jaar denkt: “Hij is nu transfervrij en gaat weg, hadden wij die 2MIO maar genomen”? Kom op, wat denk jezelf. Ik heb inderdaad liever dat hij volgend jaar voor niks vertrekt, dan nu voor 2MIO. Het is onze eerste keeper waar we het over hebben😅

9 juli 2024 om 18:29

Ja klopt, dat hadden ze op de valreep goed gedaan, maar ze konden niet verlengen helaas.

9 juli 2024 om 18:36

Ik zeg toch ook niet dat ze het bod hadden moeten accepteren en dat
hebben ze toch ook niet gedaan. Ze gaan sowieso kijken, wat er moglijk is...zo niet dan wel kijken of ze kunnen verlengen, maar ik heb het gevoel dat het geen Gomez is, waar bij de clubliefde met tranen over zijn wangen liep. Heb eerder het idee, dat PSV slechts een korte tussenstap is voor hem, maar ik kan het ook mis hebben.

9 juli 2024 om 19:24

Zal je inderdaad niet mis hebben. Maar dat is zijn probleem, bij een acceptabel bod moet je misschien meewerken want dit is een hele mooie stap voor hem. Maar dit bod is een belediging, dat begrijpt iedereen wel. Met zijn leeftijd zal er ook nooit een bod op tafel komen, waarbij je echt veel geld mis gaat lopen.

9 juli 2024 om 18:27

Stuur Drommel twee miljoen dan breng ik hem. Aan hem hebben we nog nooit iets aan gehad. Benitez hoop ik nog op een seizoen.

9 juli 2024 om 18:30

2 mil is nog veel als hij in 2025 gratis is op te halen . Of 2 mil pakken of houden en volgendjaar met lege handen staan

9 juli 2024 om 18:50

PSV heeft net bij een degradant uit de eredivisie 4 miljoen en een middenmoter van de eredivisie 9 miljoen uitgegeven. de prijzen zijn allang niet meer zoals ze 10 jaar geleden waren. 2 miljoen is gewoon belachelijk voor een degelijke keeper bij de kampioen van nederland.

voor 2 miljoen haal je als PSV zijnde geen enkele keeper uit de eredivisie voor terug.

9 juli 2024 om 19:18

Haha Crooswyker, Keer op keer bewijs je wel dat je er echt helemaal geen verstand van hebt. 2 miljoen is een peulenschil voor PSV. Denk jij nou echt dat PSV zich daar druk om maakt.

9 juli 2024 om 19:34

Ja daar maak psv zich druk om als een club hem gratis op haalt ik denk dat jij daar geen verstand van heb want elke club zal balen als een speler gratis de deur uit loop en dan denk je aan die 2 mil die je had kunnen krijgen.

9 juli 2024 om 19:41

Ja tuurlijk, als je een nieuwe keeper haalt ben je ook weer een hoop geld kwijt. Daarnaast is het het risico totaal niet waard voor 2 miljoen, als je om tientallen miljoenen staat te voetballen.

Zelfs voor huurspelers wordt ooit zo 1-2 miljoen neergelegd voor een seizoen. 2 miljoen is gewoon helemaal niks en daar zal PsV echt geen moment van balen als ze weer zo’n seizoen draaien als vorig seizoen of weer bij de eerste 2 eindigen.

9 juli 2024 om 18:59

Sterker nog, als ze geen lijstje hebben met een haalbare goede keeper dan moet je hem heel duur gaan verkopen of zelfs gewoon houden. Als ze er 1 of 2 miljoen bij doen mogen ze Drommel hebben.

Dat is toch bijna respectloos? Als je hem graag wil ga je niet 5x lager dan de vraagprijs zitten, is ook een schaamteloos signaal richting Benitez...

9 juli 2024 om 18:35

Bij het spel FIFA kan je na zo’n respectloos bod heel de transferwindow niet meer op die speler bieden. Moet PSV ook doen om vervolgens een bod van 5 miljoen op Griezmann uit te brengen.

9 juli 2024 om 22:01

Kan na een paar dagen gewoon weer hoor, weet niet hoe je daarbij komt

Degelijke doelman, doet meestal geen gekke dingen. Voor dat bedrag haal je uiteraard geen vergelijkbare kwaliteit, dus logisch dat ze het bod afwijzen. Vraag is wel hoe graag Benitez naar Atletico wil, en in hoeverre je dat tegen wilt houden.

Atletico wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten... Eerst met Hancko nu met Benitez

9 juli 2024 om 17:28

Je zou bijna zeggen dat iedere club zo min mogelijk voor een speler zou willen betalen…

9 juli 2024 om 17:44

Ja, maar om nu iedere onderhandeling vanuit een extreme positie te beginnen. Dan weet je op voorhand dat je lang bezig bent.

9 juli 2024 om 18:50

Tuurlijk iedere club wil zo min mogelijk betalen maar de biedingen van Atletico zijn ver onder de helft van de marktwaarde... dat gaat wel heel ver

Die denken overal voor een hondenfooi spelers op te halen. Betalen moeten ze daar in Madrid

Lol. 2 miljoen haha, wat is dit dan. Ik zou eerlijk gezegd helemaal de stekker uittrekken, dit is ronduit een belediging. Geen idee van zijn contractsituatie maar zelfs met een 1 jarig contract is deze vent 8-12 miljoen wel waard.

9 juli 2024 om 18:24

Tuurlijk niet ik lees dat hij volgendjaar gratis de deur uit loop daar krijg je niet meer dan 5 mil voor

9 juli 2024 om 18:51

Aflopend contract zegt iets, maar niet alles. Alsof je spelers als Mbappe ook voor een laag bedrag kan halen omdat het contract afloopt. In casu niet vergelijkbaar maar PSV hoeft niet te verkopen en zal hem derhalve liever houden dan verkopen voor 5 miljoen. Wat moet PSV halen met 5 miljoen? Kunnen ze beter een jaar aanhouden en dan een jonge keeper scouten/klaarstomen of rustig zoeken.

9 juli 2024 om 19:30

Hij wil toch weg . PSV kan nu nog wat vangen want volgend jaar krijg je daar spijt van als psv alleen een handdruk krijg en bedank word voor de bewezen diensten en hij lachend naar een andere club gaat.

5/6 mil is gewoon goede prijs voor beide partijen gezien 1 jarig contract Atletico wilt gewoon even voelen hoe warm het water is haha

9 juli 2024 om 17:26

Ijsbad kunnen ze krijgen dan 😉

2 miljoen is bijna onbeschoft... doe normaal man. Gewoon een tegenbod sturen met 2 miljoen + Oblak of Gimenez of zo.

Nou, staak de onderhandelingen maar. Je hebt lowballen, en je hebt hele flauwe grappen waar je verder geen tijd aan moet besteden.

Als Benitez niet zeker is van zijn plek onder de lat, wie gaat er dan keepen ? Toch niet Drommel als vaste keeper ?

9 juli 2024 om 17:27

Blijkbaar heeft Walter nog maar 1 contractjaar, dan moet je of willen verlengen (mijn voorkeur) of andere opties overwegen. Drommel is helaas geen 1e keeper-keuze mijn inziens.

Indien hij niet wilt bijtekenen, snap ik dat de opties overwogen worden. Echter 2 milj. komop zeg. Zelfs bij 5milj zou ik nog twijfelen.

Heeft PSV een andere keeper op het oog dan als eerste keeper?

9 juli 2024 om 19:54

Ja, Bart Verbruggen

Reëel bod voor een middelmatige keeper. Lang geen Europese top

Gewoon de telefoon niet meer opnemen. Lachwekkend en ronduit beledigend.

Haha. Die gekke Spanjaarden. Geen peseta teveel willen betalen. Benitez voor 2 en Hancko voor 20 miljoen euro. Die hebben te veel sangria gedronken denk ik 😂

Mensen haten wel op Atletico, reken er maar op dat de zaakwaarnemer van Benitez hier ook een rol in speelt. Des te lager de transfersom, hoe hoger het salaris voor Benitez en daarmee ook de commissie voor zijn agent.

Een 4 a 5 miljoen is marktconform voor een keeper van 30 plus die in principe alleen in Nederland excelleerde. Frankrijk was die ook middelmaat. Misschien dat hij nog een slagje beter kan worden, maar beter dan Oblak zie ik niet gebeuren.

Hebben ze daar in Madrid een zonnesteek opgelopen? Voor 2 miljoen kan PSV hem beter nog een jaar binnenboord houden en hem dan transfervrij laten vertrekken. Volgens Transfermarkt is Benitez 13 miljoen waard maar met het oog op de resterende contractduur van een jaar zou PSV genoegen kunnen nemen met 6 tot 8 miljoen. Probeer voor dat bedrag maar eens een fatsoenlijke eerste keeper binnen te halen met de huidige transferbedragen, dat gaat nog niet meevallen.

Leuk en aardig, maar als Benitez niet gegarandeerd 1ste keeper wordt, betekent dat dan dat psv een nieuwe eerste keeper gaat halen dan?

Atletico probeert heel goedkoop te shoppen in Nederland. Wegwezen met die Spanjaarden. Lappen of wegwezen

2 miljoen haha. Niet serieus te noemen, ik zal het volgende mailtje met een bod erin niet eens meer openen

Ach kom nou... Voor alles onder de 10 miljoen kan je hem toch beter een jaar houden en dan transfervrij laten gaan? Die waarde berdient hij wel terug, me dunkt. Daarnaast geef je jezelf een extra jaar om een keeper te scouten/klaar te stomen.

Reageer