Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

In de wandelgangen: Ajax en FC Twente krijgen fikse concurrentie in strijd om Wout Weghorst

Laatste update:

Mason Greenwood vervolgt zijn carrière mogelijk bij Olympique Marseille. De Fransen hebben Manchester United een formele aanbieding gedaan. The Red Devils willen de Engelsman graag lozen. (Fabrizio Romano)

FC Groningen aast op Finn Stam. De promovendus hoopt de verdediger van Jong AZ op korte termijn te mogen verwelkomen, ook omdat Isak Määtta te de club lijkt te verlaten. (RTV Noord)

AS Roma gaat zich mengen in de strijd om Wout Weghorst. De Nederlandse spits is nadrukkelijk in beeld bij Ajax en FC Twente, maar ook de Romeinen zien in de Nederlander een 'mogelijke versterking'. (Tuttosport)

Het artikel gaat verder onder de video
Meer video's

Besiktas heeft een akkoord bereikt met Ciro Immobile. De 34-jarige spits komt over van Lazio en gaat in Turkije een contract tekenen voor twee seizoenen. (Fanatik)

Arsenal wil Daniel Bentley losweken bij Wolverhampton Wanderers. De dertigjarige homegrown doelman moet volgend seizoen de stand-in worden voor David Raya. (The Athletic)

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Ajax traint onder Farioli
Reacties

Ik denk dat Weghorst niet meer naar Twente komt. Ook Ajax zal wel af gaan haken. Burnley vraagt namelijk 10 miljoen. Dat gaan beide clubs natuurlijk niet betalen.

8 juli 2024 om 13:22

Tijdens een EK staan spelers in de etalage en ik vermoed dat Wehorst met zijn optreden(s) wel wat extra interesse heeft gewekt. Burnley is ook niet gek.

8 juli 2024 om 13:33

Klopt. Burnley heeft hem daardoor express ook niet voor het Ek verkocht. Ik zie een buitenlandse club dit zo wel weg leggen voor hem.

8 juli 2024 om 13:37

Waarschijnlijk geen Italiaanse club imo

8 juli 2024 om 14:20

10 miljoen? Jeetje wat een geld zeg

Snap niet waarom we stam willen huren van az, tenzij er een koopoptie bij zit. Maar gewoon prins basis is prima. Maatta trouwens naar bodo, geen idee wat hun er in zien maarja

8 juli 2024 om 13:30

Prins is wellicht wat blessure gevoelig en als Määtta vertrekt heb je toch ook een vervanger nodig? Ik maak me drukker over waar we van Veen moeten laten bijvoorbeeld.

8 juli 2024 om 16:33

Ik hoop toch dat AZ geen koopoptie meegeeft, want dat is wel een groot talent voor de toekomst.

Die gaat dus niet komen veel te veel geld voor Ajax

8 juli 2024 om 13:46

Voor Twente al helemaal. Wout blijft dus 'gewoon' in het buitenland.

8 juli 2024 om 14:02

Wat de meeste al verwacht hadden behalve ik. Ik dacht echt dat Woutje naar Ajax zou komen.

8 juli 2024 om 14:21

Haha ik was er echt heilig van overtuigd dat het aankondiging filmpje van Wout bij Twente al gemaakt was en meteen na uitschakeling van Oranje bekend gemaakt zou worden!
Komen we beide mooi bedrogen uit aan het eind van de rit.

Enige wat vorig jaar fatsoenlijk presteerde bij Ajax was de keeper en de spits.
Wat gaat Ajax doen ?! Geld uitleggen voor een nieuwe spits.

Ga nou gewoon even normaal doen en eerst je verdediging en middenveld op orde krijgen.
Weghorst is qua mentaliteit de speler waar je van droomt, maar buiten dat is hij niets meer dan een pinchhitter. Daar moet je niet meer dan 3 miljoen voor neerleggen.

8 juli 2024 om 15:12

Je hebt gelijk, maar je hebt een 2de spits (akpom) die al vaker heeft laten vallen dat hij meer wedstrijden wil spelen. Ik denk dat hij toch liever bij Ajax vertrekt. Dan zou Weghorst een goede optie zijn. Waarbij ik mij wel afvraag of Weghorst als 2de spits wil komen.

8 juli 2024 om 16:27

@superfarmers,

Klopt, maar ik weet ook niet of je Weghorst zelf als tweede spits moet willen hebben.
Als Brobbey (weer) geblesseerd raakt, heb je hem voor de volle 90 minuten. Ik denk niet dat je daarmee een half seizoen vooruit kan.

8 juli 2024 om 16:55

Ik denk dat je met Wout prima als eerste spits de ED in kan. Ik zou het van hem een vreemde keuze vinden als hij als reserve naar Ajax zou gaan.

Ik denk dat als ze 10 miljoen vragen voor Wout, dat Wout gewoon blijft zitten waar die zit en volgend jaar gratis naar Twente gaat.
Denk niet dat Wout ergens op de bank in het buitenland wil belanden en nooit meer beschikbaar voor Twente zal zijn. Want als hij nu of eventueel volgend jaar niet komt dan is Twente denk ik een gepasseerd station.

Reageer