Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Dat hij zó gigantisch goed zou worden, had ik niet kunnen voorspellen'

Laatste update:

Peter Niemeyer verheugt zich op het EK-groepsduel tussen Nederland en Duitsland. De middenvelder speelde in het verleden voor FC Twente en staat nu op de loonlijst van Hertha BSC. "Dit Duitse elftal verdient een prijs. Op het WK in Zuid-Afrika was het net niet, maar speelde Duitsland wel verschrikkelijk goed. Wij hebben de rol van Oranje overgenomen wat de schoonheidsprijs betreft."

/

"Het EK moet óns toernooi worden", citeert Voetbal International. "Spanje lag de laatste jaren voor, maar we staan nu op dezelfde hoogte. Wij zijn aan de beurt. Dat is kort samengevat het gevoel dat in Duitsland overheerst." Niemeyer speelde bij Werder Bremen met Mesut Özil, de spelmaker van de Duitse ploeg. "Dat hij zó gigantisch goed zou worden, had ik niet kunnen voorspellen."

"Hij was een verlegen mannetje dat wel aardig kon voetballen. Nu is hij een van de sierlijkste spelers in Europa. Een uniek talent. Ik verheug me echt op hem. Hij kan de ster van het toernooi worden."

Wint Duitsland het EK?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

inderdaad een unieke voetballer. Maar ik weet niet heo dat gaat op een EK. Je ziet vaak dat sterspelers het op een EK of WK toch niet waar kunnen maken. Zie Van Persie, Bergkamp en nog vele anderen.

7 juni 2012 om 13:47

Özil heeft toen op het WK in Zuid-afrika laten zien ook goed bij Duitsland te kunnen zijn, dus ik geloof er heilig in dat hij het waar gaat maken in Polen/oekraïne. Er kwam constant dreiging van hem af en hij was toen al geniaal. Hij is alleen maar beter en beter geworden, dus dat zit wel goed. Ik vraag me echter wel af met wie hij voorin gaat samenwerken, want Löw is een fan van Klose of heeft Gomez inmiddels al de spits positie veroverd? Verder maakt het natuurlijk weinig uit, want beide zijn dodelijk in de afronding en zouden een goed koppel met Özil vormen.

7 juni 2012 om 14:15

@smk88 Klopt, maar toen was hij nog niet dé grote ster van Duitsland. Ben benieuwd.

7 juni 2012 om 13:55

Inderdaad wat een ge-wel-di-ge speler is dit zeg, Echt elk balcontact van deze speler is een genot met kop een scouders de beste voetballer van Madrid voor dit soort spelers ga je naar het stadion & voor dit soort spelers kijk je de wedstrijden op tv helemaal af want je weet dat ze elk moment iets geniaals kunnen doen, De laatste wedstrijd van het seizoen was echt van ongekend niveau dit jaar.

Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen op het eindtoernooi ik denk dat als hij een beetje in vorm is dat hij zomaar de ster van het toernooi kan worden.

Ik word wel kotsmisselijk van die arrogante duitsers die zichzelf telkens evenhoog of hoger als de spanjaarden inschatten, Wat heeft duitsland bewezen ? spanje is Europees & Wereldkampioen duitsland mag dan wel Ozil hebben maar spanje heeft Xavi Iniesta Silva Fabregas Busguets Xabialonso, Ik begrijp echt niet waarop de duitsers baseren dat ze zo sterk zijn? Ook heb ik ze gezien in de oefenduels en om dan te spreken van de schoonheidsprijs die ze van oranje hebben overgenomen vind ik wel heel ver gaan, Duitsland speelt een soort countervoetbal oranje in 74 en 78 stond bekend om het totaalvoetbal wat ze speelde & dit had helemaal niks met counteren te maken maar meer met balbezit & de tegenstander dwingen tot de eigen 16. Nogmaals ik word doodmoe van die duitsers die zichzelf iets te hoog inschatten.

Ik vind zelfs de basis 11 van oranje niet onder doen voor de basis 11 van duitsland om nog maar niet te beginnen over die van spanje want die is gewoon de beste ter wereld op dit moment, De verdediging van duitsland is wel 2 klasse's beter dan die van ons maar voorin zijn wij weer 2 klasse's beter dan hun het middenveld zijn hun iets sterker behalve als hij VdV opstellen voor Vanbommel maar dit gaat toch niet gebeuren, Ik schat RvP Affelay & Robben echt 10x beter als houten klaas Gomez & Muller+podolski, Sneijder Vdv & Dejong doen ook niks onder voor Khedira Ozil & Scweinsteiger ( Die is het hele seizoen al uit vorm en ik heb nooit meer de oude scweinie gezien na zijn zware blessure ) Al moet ik zeggen dat het middenveld van de duitsers ietsje sterker is maar dit komt vooral door de briljante Ozil, Maar ze moeten eens kappen met zichzelf zo verschikkelijk overschatten want spanje is echt het beste team ter wereld.

7 juni 2012 om 14:05

Ben ik wel met je eens. Duitsland doet alsof ze echt de beste zijn en vooral ook beter dan Nederland zijn. Zoals jij al zegt zijn ze verdedigend beter, maar aanvallend totaal niet.

7 juni 2012 om 14:21

Duitsland is altijd een van de favorieten op eindrondes, ook al staan er 11 koekenbakkers op het veld.

7 juni 2012 om 15:09

Ik weet niet of je ook het oefenduel Nederland-duitsland hebt gezien? Toen was Duitsland toch wel ietsje sterker.
De Nederlanders zijn trouwens minstens zo arrogant. Zeggende dat ze nu niet meer tevreden kunnen zijn met een finaleplaats.
Als je gewoon kijkt naar de halve finales van de CL. 10 Duitsers, 1 Nederlander.
Kijk je naar de finale: 8 Duitsers, 1 Nederlander.
Het is wel een verschil.
Affelay is natuurlijk wel een goede speler, maar hij heeft nauwelijks een wedstrijd gespeeld dit seizoen.
"schweinsteiger ( Die is het hele seizoen al uit vorm en ik heb nooit meer de oude scweinie gezien na zijn zware blessure).
Die is niet het hele seizoen al uit vorm. Hij speelde uitstekend tot zijn blessure en heeft sindsdien nog maar 5 wedstrijden gespeeld. Dat is een twijfelgeval dus, maar dat is Sneijder ook, want die heeft in de laatste 2 jaar geen bal meer geraakt.
Müller heeft gescoord in de CL finale en Podolski heeft op de laatste 3 tornooien evenveel gescoord als Robben en Van Persie samen.

Als de Nederlanders openlijk gaan voor de titel, dan heeft Duitsland minstens even veel recht om dat ook te doen.

7 juni 2012 om 15:23

Müller heeft ook een rotseizoen gehad dus je scoort in de CL finale en dan ben je in een x in vorm ofzo?

On: Özil is een geweldige speler, maar ik schat sneijder tog ook wel bijna zo hoog in als hem, ondanks het slechte seizoen

7 juni 2012 om 20:02

Sorry maar

"wat heeft duitsland bewezen ?"

Ik weet niet of jij de afgelopen edieits van het WK en EK hebt gezien.. Duitsland kwam altijd minstens tot de halve finale.. in 2008 EK verloren van Spanje.. hadden ze ook wel kunnen winnen.. Maargoed.. 2010.. op het Wk.. Hadden hebben ze Engeland en Argentinie opgerlod.. En toen kwam Spanje en daar kwam men dan niet langs.. maar met wat meer geluk had men gewoon de Finale kunnen halen..

Om nog verder terug te gaan.. 2006 Wk.. ook 3e geeindigd.. door die last second goals van Italie.. in de 119 en 121.. Wie weet hadden ze met penalty's de finale kunnen halen.. EK van 2004 was minder.. maar daar heeft men het zelf uit de hand gegeven en vloog men er in de poule al uit als 3e.. WK 2002... Finale tegen Brazilie verloren.

Kortom.. als er 1 land is dat op de laatste eindtoernooien iets heeft bewezen dan is het Duitsland wel..

Jij vergelijk de aanval..

v. Persie - Gomez.. zijn 2 totaal verschillende types spits.. Kijk naar de cijfers van het nationaal elftal..

- v. Persie.. sinds 2005 actief.. 63 wedstrijden - 28 goals
- Gomez.. sinds 207 actief.. 52 wedstrijd - 22 goals..

Muller - Robben.. natuurlijk vind ik Robben een beter voetballer maar bij het nationaal elftal.. nouja..

- Robben.. sinds 2003 actief 57 wedstrijden - 17 goals (kom niet met ja maar belssures)
- Muller.. sinds 2010 actief 17 wedstrijden - 10 goals..

Maar ik ben het ermee eens dat je aan de "individualiteit" van Robben meer hebt..

Afellay - Podolski.. Daar hoef je niet eens een vergelijking voor te maken.. Podolski was al wedstrijden aan het belsissen voor Duitsland.. daar wist een Afellay nog niet eens dat een bal rond is... En dat erwijl het 1 jaar in leeftijd van elkaar verschillen..

Duitsland is zichelf niet aan het overschatten.. maar wel een paar andere landen.. En bovendien zien de Duitsers zichzelf niet eens als favouriet.. Maar als 1 Duitser dat wel doet.. wil dat niet zeggen dat ze het allemaal zo zien..

7 juni 2012 om 17:22

Bergkamp 1998. Speelde toen super. Ik ben ook een fan van Ozil, alleen heeft me nog niet helemaal kunnen overtuigen. Vooral in de belangrijke wedstrijden van Real zag je hem helemaal niet.

Geweldige speler, hoort sowieso bij de beste spelers van Europa.

Off:

Echt een pure Duitse kop heeft die Klose toch ook haha.

7 juni 2012 om 13:48

Hij heeft inderdaad een flink Duits gezicht ja, maar toch is het van oorsprong geen Duitser. Wat een lang verblijf in het land van onze oosterburen wel niet met je doet!

7 juni 2012 om 13:55

Haha, dat kan je wel zeggen ja!

7 juni 2012 om 13:52

Klose is toch echt een pool

Polen zou trouwens wel een aardige voorhoede hebben met Podolski(ook een pool) Klose en Lewandowski!

Schitterende voetballer Mesut Ozil, bij de El Classico let ik niet nadrukkelijk op Messi, Xavi, Ronaldo of Iniesta maar op Mesut Ozil. Simpelweg omdat hij het mooist speelt, als die poeier nou niet op de lat terecht kwam maar 1 cm naar beneden ging was het zeker 1 van de mooiste doelpunten van de afgelopen seizoen geweest.

7 juni 2012 om 14:18

Een El Clasico had inderdaad goals zoals die van Özil nodig, maar echt heel jammer dat hij er niet in ging. Mijn hart stond stil op dat moment!

Ozil had een geweldig WK voor hij naar Real Madrid ging, hoop dat hij tijdens dit EK ook schittert.

Dat verbaast me absoluut niet. Voetballers hebben over het algemeen maar zeer weinig verstand van voetbal en zijn over het algemeen meer met zichzelf bezig. 4 jaar geleden toen hij nog linksbuiten was bij Werder zag je al dat het een ongekend talent was namelijk. Ik wel namelijk.

dat zou mooi zijn...dat Duitsland onze rol van de schoonheidsprijs overneemt...en wij de rol van duitsland als prijzenverzamelaar.

Duitsland speelt het hele toernooi fantastisch...wij minimaal...en in de finale winnen we 2-1 van Duitsland.
Alle lof naar de duitsers...de prijzen naar ons.

ik gun het ze XD

7 juni 2012 om 14:58

Ik snap je gedachtegang... Maar toch baal ik er van als we 6 rotwedstrijden te zien krijgen van het Nederlands elftal hoor... Dan misschien liever nog 5 geweldige wedstrijden en dan na een heroïsche wedstrijd in de halve finale eruit ofzo... Ik twijfel nog...

7 juni 2012 om 15:05

ben ik met je eens...maar zo beroerd speelden de duitsers ook niet tijdens hun gewonnen titels.
Als Nederland net zo gaat spelen als Chelsea, dan haak ik ook af.
Gelukkig zal zelfs Bert het niet zo ver laten komen.

7 juni 2012 om 15:14

Nu ja, Duitsland doet het wel vaak goed op tornooien. Maar ze werden enkel kampioen als er toppers in het team zaten, zoals Müller, Matthaüs, Beckenbauer, Netzer.

7 juni 2012 om 19:02

laatste keer is idd al weer 16 jaar geleden.
Prettige gedachte :-)

Ozil is voor mij de beste voetballer(!) van Real Madrid. Wat een geweldige speler is hij. HIj kan de beste speler van dit toernooi worden. Maar ik denk dat Iniesta ook met die prijs ervan door kan gaan.

7 juni 2012 om 14:15

Dat is hij ook zeker. Ronaldo staat vaak op de goede plek, heeft veel inzet en scoort dus erg veel, maar qua passing, balcontrole en overzicht is Ozil Ronaldo duidelijk de baas. Ook, hebben we kunnen zien dat hij goed kan scoren, zoals een goede nummer 10 betaamt.
Samen met Iniesta voor mij de beste spelers op dit moment.

7 juni 2012 om 14:19

Precies. Voetballend is Ozil gewoon duidelijk de betere. Wat een heerlijke voetballer zeg... Maar ik vind wel dat je Messi even vergeet .

7 juni 2012 om 14:30

Ik vergeet messi helemaal niet ;
ik zet er duidelijk bij dat ozil en iniesta 'voor mij' de beste spelers zijn. Ik kan meer genieten van hun spel dan dat van Messi. Ondanks dat hij waarschijnlijk de beste voetballer is, kan ik minder genieten van zijn perfect uitgevoerde doch voorspelbare kaatsen en dribbels. idem voor Ronaldo. Ik ben vaak blij door zijn vele doelpunten, maar van zijn spel op zich word ik veel minder vaak blij dan dat van Mesut.

7 juni 2012 om 14:34

Oke, dat is dan jou mening natuurlijk, maar ik kan juist meer van Messi genieten. Iedereen zo zijn eigen kijk op het spelletje he.

7 juni 2012 om 14:35

Zo is het maar net ;

7 juni 2012 om 15:26

Haha dus de controle van cr7 is minder als die van özil? trolololol

7 juni 2012 om 15:43

Dat lees jij heel goed jongen.

7 juni 2012 om 17:26

Controle minder dan van Ronaldo. Ok? Als er iemand een controle heeft is het Ronaldo. Ozil komt nog niet eens in de buurt van de kwaliteiten van Ozil terwijl ik ook een fan van Ozil ben. Ik verwacht gewoon meer van Ozil. Hij heeft het in de grote wedstrijden te weinig laten zien.

Ozil is mijn favo voetballer op dit moment. Ben ook erg blij dat Mourinho zag dat hij enorm veel potentieel had/heeft. Hij speelt met erg veel gemak en heeft een zekere rust over zich heen. Als hij nog wat meer leiderschapskwaliteiten kan ontwikkelen wordt het zeker een van de beste spelers van deze tijd.

had ik ook niet verwacht maar die jongen is echt goed

ik denk dat duitsland de grootste kanshebber is maar dan wel met nederland in de finale.. spanje in de halve finale tegen duitsland eruit en frankrijk tegen nederland..

Dus jij denkt dat we zomaar Frankrijk kunnen verslaan??

Ik weet niet of je al hun linies al hebt bekeken, maar op elk vlak zijn ze beter.

7 juni 2012 om 17:00

Frankrijk presteert al jaren niet meer op een toernooi., zo goed zijn ze...

7 juni 2012 om 18:43

Ja en wanneer heeft oranje goed gepresteerd voor 2010???

7 juni 2012 om 21:14

Nee maar Frankrijk is sinds de WK 2010 een nieuwe weg ingeslagen. Blanc heeft de verjonging ingezet. Met werkelijk fantastische talenten. Daarbij hadden ze met Lloris, Koscielny, Mexes, Evra, Ribery, Nasri en Benzema natuurlijk ook al aardige spelers in huis. Er is echt weer een aantrekkelijk team van gemaakt.

Tot een paar maanden terug vond ik dat Frankrijk ook niet veel, maar ze hebben mij de afgelopen maanden echt positief verrast. Voor mij is Frankrijk na Spanje en Duitsland de favoriet voor de eindzege.

Werkelijk een fantastische talent. Deze uitspraak verbaasd mij dan ook een beetje ik weet nog goed dat ik hem zag debuteren bij Schalke. Toen had je volgens mij nog Duits voetbal op RTL ipv. Sport1. Die stak er toen qua techniek al met kop en schouders bovenuit.

Beetje hetzelfde als met Sneijder toen je hem zag voetballen in de Shell jeugd competitie. Dat zijn echt van die spelers die zie je 5 minuten spelen en dan weet je genoeg. Ook Neuer was typisch zo''n geval, daar zag je ook meteen aan dat het een hele grote zou worden.

Het valt me eigenlijk nog tegen dat Özil er zo lang over heeft gedaan. Was er heilig van overtuigd dat die jongen op zijn 20 bij Man Utd of Barcelona zou spelen.

7 juni 2012 om 22:57

Nou je zat er toch niet zo ver naast.. 1 jaar later ging hij toch naar Madrid..

Het is wel idd een geweldige speler die echt een van de grootste ooit kan worden.. En dat zie ik hem wel worden.. Hij is gewoon down to earth.. doet geen gekke dingen en houdt zich met voetbal bezig..

Die uitspraak laatste van hem over die vergelijkingen met Zidane zegt al genoeg over zijn instelling.. Hij komt er wel..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren