Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Diego Costa schiet sprookjeseinde Wenger bij Arsenal aan diggelen

Laatste update:

Atlético Madrid heeft zich ten koste van Arsenal geplaatst voor de finale van de Europa League. De Spaanse grootmacht had zichzelf vorige week in Londen een uitstekende uitgangspositie (1-1) verschaft en klaarde de klus donderdagavond uiteindelijk op eigen veld: 1-0. Diego Costa maakte het enige doelpunt van de wedstrijd en zorgde er zo voor dat het dienstverband van Arsène Wenger bij Arsenal na 22 jaar eindigt zonder prijs.

Arsenal hield door het late tegendoelpunt van Antoine Griezmann een kater over aan de heenwedstrijd en the Gunners kregen ook in het Wanda Metropolitano al snel een flinke tegenvaller te verwerken. Aanvoerder Laurent Koscielny ging zonder dat er een tegenstander in de buurt was onderuit en moest zich al na twaalf minuten voetballen laten vervangen met een ogenschijnlijk ernstige blessure. De bij Atlético van een blessure teruggekeerde Diego Costa had vlak daarvoor een grote mogelijkheid op de openingstreffer laten liggen, maar daarna kwam Arsenal iets beter in de wedstrijd.

Het team Wenger zocht zorgvuldig naar een opening en dook na een klein half uur voetballen plots gevaarlijk op in het strafschopgebied van de thuisploeg. Na een aanval over diverse schijven kon Alexandre Lacazette alleen op Jan Oblak af, maar hij werd uiteindelijk voldoende naar de buitenkant gedreven door de doelman. Atlético loerde op de counter en liet Arsenal-keeper David Ospina in de slotfase van de eerste helft tweemaal met de schrik vrijkomen, alvorens Diego Costa in de blessuretijd de score opende. De spits werd door aanvalscompagnon Antoine Griezmann alleen voor Ospina gezet en rondde vervolgens koelbloedig af: 1-0.

Het doelpunt speelde de vechtmachine van Diego Simeone in de kaart. De Argentijnse oefenmeester moest zelf plaatsnemen op de tribunes vanwege een schorsing, maar zag dat zijn elftal de rijen keurig gesloten hield. Toch weigerde Arsenal de handdoek vroegtijdig in de ring te gooien. Het elftal van Wenger kreeg het initiatief van Atlético en zette Oblak na ongeveer een uur voetballen zowaar aan het werk: de Sloveen moest gestrekt na een afstandsknal van Granit Xhaka.

Aan de overzijde bood Diego Costa Griezmann een uitgelezen kans om de 2-0 op het scorebord te brengen, maar doordat het schot van de Fransman gesmoord werd door een verdediger, kon Ospina de bal eenvoudig vangen. Arsenal mocht daardoor blijven hopen op een stunt. Wenger bracht Henrikh Mkhitaryan nog binnen de lijnen en diens schot dwarrelde in de slotfase nog rakelings over het doel van Oblak, maar verder werd Atlético niet meer aan het wankelen gebracht. Atlético mag zich zodoende voor de derde keer in negen seizoenen melden in de eindstrijd van de Europa League.

Atlético Madrid is verdiend door

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit Arsenal doet echt pijn aan mijn ogen wat een drama

3 mei 2018 om 23:02

Arsenal had aardig wat kansen om gewoon gelijk te maken hoor. Dit Atletico is in mijn ogen niet beter dan Burnley.. Ze zitten alleen maar de verdeddigen en teJammer... Onverdient uitgeschakeld... Ik had Wenger een veel mooier afscheid gegund... .. Man City had sws 3 keer gescoord tegen dit zootje... De backs van Arsenal waren ook echt matig vandaag zeg.. Met Sidibe en Mendy hadden ze zeker gescoord hier.. loeren op de counter. Verder

3 mei 2018 om 23:05

Comedian. Niet beter dan burnley... Hadden deze wedstrijd meer kansen dan Arsenal.

3 mei 2018 om 23:06

Wat maak je jezelf toch weer belachelijk Zermatt, maar je zal weer uit zijn op reacties. Als Barcelona en Madrid al niet eens vaker dan 2 maal kunnen scoren tegen Atleti zou City het wel even doen tegen dit zooitje? . Nog een hele fijne avond verder

3 mei 2018 om 23:07

Zoals Atletico al eerder heeft aangetoond is verdedigen gewoon een kunst en onderdeel van voetbal. Neemt niet weg dat ik de schijt aan Atletico heb en het Arsenal gegund had.. Spelletje gaat om winst, hoe maakt niet uit

3 mei 2018 om 23:07

En Atletico had kansen genoeg om de score verder op te krikken. Arsenal was gewoon niet goed genoeg, klaar. En die vergelijking, ik lig hier dubbel van het lachen. Als Atletico van het niveau Burnley is wat is Arsenal dan wel niet? Atletico speelt niet voor niets zijn 5e finale in korte tijd, ja je kan het spel niks vinden maar ze staan er toch maar (weer).

3 mei 2018 om 23:08

Vreemd dat mijn reactie zo verwerkt is. Het moest zijn: "Arsenal had aardig wat kansen om gewoon gelijk te maken hoor. Dit Atletico is in mijn ogen niet beter dan Burnley.. Ze zitten alleen maar de verdedigen. Onverdient uitgeschakeld... Ik had Wenger een veel mooier afscheid gegund... Verder ben ik niet onder de indruk van dit Atletico.. Man City had sws 3 keer gescoord tegen dit zootje... De backs van Arsenal waren ook echt matig vandaag zeg.. Met Sidibe en Mendy hadden ze zeker gescoord hier..". Ik kan mijn reactie niet aanpassen, omdat ik op mijn mobiel zit.

3 mei 2018 om 23:10

Idd, die backs moeten zo rap mogelijk weg. Ik kreeg stress van die jongens.. Tegen ploegen als Atletico moet je veld breed maken en deze jongens waren na Ozil slechtste op veld.

3 mei 2018 om 23:17

Dan vergelijk jij Man City met Arsenal. Haribo dingen.
Arsenal mist die ene belangerijke speler die een wedstrijd definitief op slot kan gooien. Ze hebben het in Londen na gelaten, daar hadden ze met 2/3 - 0/1 van het veld af moeten gaan want zij konden ook wel bij zichzelf te raden gaan dat een doelpunt scoren in ‘t Metropolitano een moeilijke opgave zou zijn, laatstaan winnen van Atletico uit!

3 mei 2018 om 23:26

Spelletje gaat om de amusement, anders kunnen ze al dat geld niet binnenhengelen. Als elke ploeg zou voetballen als atletico, zou het een 4de ranks sport worden

3 mei 2018 om 23:34

Natuurlijk kom je hier weer af met City... Wat hebben zij hier in godsnaam mee te maken? Er bestaan nog andere ploegen behalve die dat door Guardiola zijn gecoacht hoor.

Verder vond ik Arsenal wel degelijk tot aan de 16 van Atletico, dan konden ze niks forceren. Voorzetten van Monreal en Bellerin kwamen nooit aan... Atletico had ook nog genoeg kansen om de voorsprong groter te maken maar die Griezmann is vergeten dat je ook mag schieten en de bal niet in het doel moet proberen te lopen.

3 mei 2018 om 23:41

Ik snap dat Atletico niet goed is aangezien Pep Guardiola daar geen coach is, maar sorry Griezmann heeft in zn kleine teen al meer talent dan heel Burnley bij elkaar. Sorry maar zakelijk uitspelen, daar heb jij zeker nooit van gehoord? De hele wedstrijd wist je dat Atletixo dir zou winnen. Best knap dan voor een club als Burnley.

3 mei 2018 om 23:55

Burnley staat gewoon 7e in de sterkste competitie ter wereld hoor. Ze hebben niet voir niets een van de minste tegengoals in Premier League en niet voor niets: Liverpool, Man Utd en Chelsea in bedwang beter te houden en die uit wedstrijden te winnen of gelijkspelen, terwijl Man Utd, Chelsea en Liverpool ver boven Arsenal staan.

4 mei 2018 om 00:36

Zeer knap van ze maar vorig seizoen stonden ze nog gewoon 16e... Stop met die domme vergelijking die niemand serieus neemt. Burnley zou ook in de Primera Division gewoon een middenmotor zijn of wil jij zeggen dat ze daar om het kampioenschap zouden spelen? Je weet zelf ook dat geen enkele basisspeler van Burnley ook maar een kans zou maken om in de basis te spelen bij Atletico.

4 mei 2018 om 02:07

Wauw elke keer als je denkt dat Zermatt_Person niet nog grotere onzin kan verkondigen doet hij het toch weer. Atletico niet beter dan Burnley.... Hou op zeg. Wanneer zien we Burnley in 3 Europese finales in 5 jaar tijd?

3 mei 2018 om 23:03

Inderdaad, zelden zo'n slappe hap gezien. De nieuwe trainer moet echt met een bulldozer door de selectie heen, wat een hoop middelmaat zeg. Enkel mhiki, aubameyang, ozil en Ramsey behouden, misschien dat lacazette nog ooit iets wordt, maar dan zijn alle fatsoenlijke spelers benoemd voor een "topclub"

3 mei 2018 om 23:12

Lacazette was Arsenal's beste man.. voor een spits veroverde hij veel ballen en zette veel druk. Hij kan er niets aan doet dat hij slechte ballen kreeg van Monreal en Bellerin.

4 mei 2018 om 09:10

Los van dat er kwaliteit bij moet, ligt het probleem in mijn ogen vooral bij de inzet. De mentaliteit en inzet wordt al jaren minder, maar dit seizoen bereikt dat echt een enorm dieptepunt. Kijk, van een Ozil weet je dat hij het team niet op sleeptouw gaat nemen, dat maakt niet uit. Wat echt schrikbarend is, is dat een Costa op pure inzet de hele verdediging van Arsenal aftroeft. Allemaal gaan ze half de duels in, laten zich door alles en iedereen van de bal afzetten en maken ze fout op fout. Ongekend zwak.

3 mei 2018 om 23:12

Ik stel mezelf gratis aan als technisch directeur.. man man man.. in de zomer het hele team verkopen. Aubameyang en Lacazette houden, ozil wilshere ramsey cech, en de rest van het team allemaal de laan uit sturen, wat zijn die slecht hey. Slechter aankoopbeleid dan dit kan ik me nauwelijks voorstellen.. en dan chamberlain laten gaan koekoek

3 mei 2018 om 23:49

Atletico is gewoon veel te goed en te slim voor ze. Arsenal heeft volgens mij 1 shot op doel gehad, die van afstand van Xhake, dat zegt genoeg denk ik.

Godin is als hij zijn dag heeft nog steeds de beste pure verdediger die er is en Costa is een van de beste spitsen die er is. Gaat Atletico nog veel plezier aan beleven.

4 mei 2018 om 01:26

Inderdaad, wat een geweldenaar blijft het toch die Costa. One man army, en dan te bedenken dat Morata nu bij Chelsea in de spits loopt. Wat een kwaliteitsverschil.

het lag nooit aan Wenger, deze spelers weten niet wat het woord mentaliteit betekent.

3 mei 2018 om 23:02

Voor het grote deel ligt het aan dr spelers, ja, maar Wenger lijkt me niet iemand die in over-mijn-lijkmentaliteit bij die spelers kan en wil overbrengen.

3 mei 2018 om 23:11

Daar is Wenger heel erg debet aan. Niet voor niks dat letterlijk elke speler diezelfde slappe mentaliteit heeft. En vind je het gek. Zo'n Bellerin mag gewoon al 2 seizoenen blijven staan, terwijl Welbeck gewoon de voorkeur krijgt boven Mkhi. Om maar niet te spreken over vele anderen

3 mei 2018 om 23:18

Hoe denk je dat deze spelers aan die mentaliteit zijn gekomen.. Door Meneer Wenger toch?
Hij zit 85min van wedstrijd gewoon rustig op zijn stoel ipv aan zijlijn jongens aansturen en roepen.

Jongens van Arsenal zijn maar over het algemeen matige spelers met veel potentie en kwaliteit. Ze maken wekelijks fouten en presteren 8 van de 10 wedstrijden ondermaats en toch blijft Wenger vertrouwen behouden in deze spelers en blijft ze maar opstellen.

Voorbeeld, Ozil speelt een slechte wedstrijd. Maakt fout achter fout en lijkt zich niet te herpakken.. toch weet hij dat hij volgende wedstrijd terug opgesteld word. Wenger is gewoon veel te soft! Niemand heeft schrik van hem.

Dus wat ik wil zeggen is dat Wenger zijn zwakke mentaliteit al jaren overbrengt naar zijn spelers toe.
Zet een Klopp, Guardiola of een Mourinho voor deze selectie en je gaat ze 2 keer beter zien spelen.

3 mei 2018 om 23:22

Wenger kan gewoon geen mentaliteit overbrengen op zijn spelers

3 mei 2018 om 23:50

Wie heeft ze gehaald? Wenger heeft zijn akkoord gegeven. Dat deze groep zich niet bij elkaar kan rapen en er echt voor kan gaan. Wat een partij slechte voorzetten en op een gegeven moment alles door het midden, waar het propvol stond. Sloegen Monreal over want die schoot allemaal veel te hard voor langs. Aanfluiting dit....

4 mei 2018 om 01:31

Ze gingen er wel voor, maar kwamen gewoon kwaliteit te kort. Op voorhand weet je dat het lastig wordt met een 1 1 stand. Ik snap al die negatieve berichten dan ook niet. Uit winnen bij Atletico is bijna onmogelijk.

Ben echt benieuwd wie de nieuwe trainer wordt, hoe groot de zak met geld wordt die hij krijgt, of echt de bezem door de selectie gaag of dat t toch allemaal minimale wijzigingen blijven. 

3 mei 2018 om 23:07

Als Arsenal opnieuw bij de top wilt horen zal er toch wat moeten veranderen in de selectie. Monreal, Welbeck, Bellerin, ga zo maar door. Absolute middelmaat. Misschien werken ze wel hard maar ze zouden bij City of United nog geen 3e keus zijn.

Aubameyang en Lacazette zie ik nog wel toekomst in. Iedereen weet wat Ozil kan maar het is zo wisselvallig.

Ik hou m'n hart al weer vast voor komend seizoen. 1 of 2 leuke spelers erbij zal echt niet genoeg zijn om de top 3 aan te vallen.

4 mei 2018 om 08:53

Monreal was niet goed, maar is dit seizoen wel de enige stabiele verdediger geweest. Voor volgend jaar het je hem en Kolasinac op links en dat is prima. De focus moet in de zomer wel liggen op de verdediging. 2 cv's en 1 cvm moeten er gewoon bij, dat scheelt al enorm. Haal je die binnen, dan heb je genoeg kwaliteiten om weer te strijden voor plek 4. Voorin heb je met Ozil, Laca, Auba en Mhiki kwaliteit genoeg, dat kun je het jaar daarop weer versterken.

4 mei 2018 om 09:38

Maar die jongens staan er nu voorin toch ook. Dat blijkt toch ook niet voldoende. Met Ozil ga je de oorlog toch niet winnen, dat is toch wel gebleken de afgelopen jaren. Daar gaat een nieuwe achterhoede niet zoveel aan veranderen.
Ramsey en Wilshere zijn leuke spelers, maar ook die gaan geen prijzen voor je winnen.

Mik je enkel op top 4, dan kan je misschien met 3 aankopen aanhaken, maar dan heb je met tottenham, liverpool, Chelsea, en de manchesters naar mijn idee nog echt te weinig om die top 4 te halen. Er zullen echt een speler of 5 bijgehaald moeten worden die kwaliteit toevoegen aan dit team, anders ga je ook die top 4 volgend jaar toch ook niet halen.

Arm Arsenal...zoveel geld en jarenlang helemaal niets presteren.

4 mei 2018 om 09:49

Had je dat gevoel gisteren? dat het kwartje de kant van arsenal op had kunnen vallen? ik geen minuut namelijk.

En het is ook geen kwestie van geld, maar wel een kwestie van wat je met je geld doet.
Een speler als Costa was geniaal geweest voor Arsenal, maar ze gingen voor Aubameyang die na een matig seizoen op te halen was. Maar ook Lacazette hebben ze en Welbeck.. Wie laten ze dan gaan? Giroud. Een speler die het veld in kon komen en daadwerkelijk een verschil kon maken. Nu lopen er drie dezelfde types op het veld met misschien wat kwaliteit verschil erin, maar dezelfde types.

Bellerin speelt al jaren op die lb positie en is (kan) aanvallend heel gevaarlijk zijn. Maar wat zijn zwakke punt is, is verdedigen. Hoe kan het dan zo zijn dat hij in zo'n positie komt te staan met Costa. Waarom staat daar niet een killer. Een echte topper.
Maar Arsenal besteed 41 miljoen aan Mustafi, haalt kolasinac en holding. Een Elneny,
Mavropanos (volgend jaar), Xhaka, Paulista, Chambers, Debushy.. Het zijn de verdedigende aankopen van de afgelopen jaren maar er zit er niet 1 tussen die het verschil zal maken. Niet een zit er tussen die iets extra's brengt, een andere kwaliteit, een andere mentaliteit.

Een aankoop moet je doen als je verwacht dat iemand iets toevoegt of verwacht dat iemand zich dusdanig zal ontwikkelen dat hij iets toe zal gaan voegen.
Maar die tweede optie kan enkel als je eerste keuze al voldoende is.
Of je moet als standpunt al hebben dat je hiervoor kiest en prijzen niet belangrijkste zijn. Prima ook natuurlijk.

Allereerst, gefeliciteerd met de finale Atletico!

Maar wanneer wordt tijdrekken eens bestraft. Gewoon niet te geloven. Alleen al in de blessuretijd heeft het spel gewoon 1,5 minuut stilgelegen. En wat doet de scheids? Affluiten na 53 seconden. Gewoon schandalig! Zoals altijd wordt tijdrekken weer beloond...

3 mei 2018 om 23:03

Ahjoh dat valt allemaal mee.
En zelfs met 45 min extra tijd had Arsenal geen goal gemaakt.

3 mei 2018 om 23:06

Maakt niet uit dat ze niet zouden scoren of wel. Het gaat erom dat zoveel tijdrekken in de blessuretijd(daarvoor ook al) meer afgestraft moet worden i.p.v 50 seconden extra waar Atletico er 2 minuten heeft gerekt.

3 mei 2018 om 23:15

Een hele simpele oplossing voor, zet die tijd in godsnaam stil als de bal niet in het spel is (uit, achter, vrijetrap enz...) Dan ben je meteen af van aanstellerij, nepkramp en tijdrekken!

3 mei 2018 om 23:23

Mezelf bij Real dinsdag ook flink aan zitten ergeren inderdaad, vandaag wederom. Echt zo irritant dat tijdrekken. En nee Real- en Atleti-fans, dit is geen persoonlijke aanval o.i.d., elke ploeg doet dit, sommige wat meer dan anderen dat wel. Ik kijk uit naar de dag dat we 2x 30 minuten (of evt 35 minuten) zuivere speeltijd gaan voetballen. Wordt het spelletje echt leuker van. Ik snap ook echt oprecht niet waarom iemand hier überhaupt op tegen zou zijn?

Arsenal verdiende meer vandaag. Vooral in de eerste helft creã«erde Arsenal aardig wat kansen, helaas maken ze deze niet af. Al met al is het gewoon een rot seizoen geweest voor Arsenal. Volgend jaar met een schone lei en een nieuwe manager beginnen!

3 mei 2018 om 23:23

Er moeten wel heel wat spelers vertrekken en bij komen als Arsenal een echte hoofdprijs wilt gaan winnen. Er is letterlijk geen enkele (sub)topploeg in de PL met zoveel absolute middelmaat als bij Arsenal. Welbeck, Bellerin, Monreal, Chambers, Holding, Iwobi doen gewoon pijn aan mijn ogen en spelers als Xhaka, Ramsey, Kosielny, Cech, Elneny, Ospina komen tekort voor de basis. Alleen Özil, Lacazette, Mkhitaryan, Aubameyang, Wilshere & Mustafi zijn in goeie vorm goed genoeg voor een basisplek bij een ploeg die voor de titel wilt gaan.

3 mei 2018 om 23:25

Arsenal verdiend al jaren niets en ik ben al Arsenal fan sinds 2004 dankzij Henry en co.
Voor mij maakte echt niet uit dat Arsenal meedoet om titel ofzo.
Stiekem hoopte ik dat Arsenal zo laag mogelijk zakt in ranglijst zodat men wakker wordt in bestuur en Wenger laten vertrekken en zorgen voor een nieuwe wind en hoofdstuk. Verandering was nodig sinds vertrek van v.persie.

Jammer genoeg heeft dit veel te lang geduurd. Ik bezie de laatste jaren als verspilde jaren voor Arsenal, want we hadden toch wel enkele goede spelers gehad die Arsenal naar absolute top kon brengen als er doorgetrokken werd met aantrekken van top spelers.

Man, wat speelt dat Arsenal bagger. Echt geen slimme aanval gezien. Die voorzetten ook vanaf de zijkant. Met name Monreal heeft wel 20 ballen gewoon weggegeven. Gunde het Wenger wel, en mijn cluppie was zeker geweest van EL als Arsenal het toernooi had gewonnen, maar vrees dat we het nu gewoon met voorronde moeten gaan doen.

3 mei 2018 om 23:05

Die Monreal is echt een slechtere versie van manolev.

3 mei 2018 om 23:12

Die kreeg tot een keer of 6 de mogelijkheid om een voorzet te geven maar dat die mikte volgens mij op een paar meeuwen ofzo, man man man..

3 mei 2018 om 23:23

Snap niet dat er mensen fan kunnen zijn van dit type voetbal. Het is werkelijk om misselijk van te worden week in week uit. Altijd de bus parkeren,smerige overtredingen, tijdrekken en zeuren bij de scheids met een ontsnapte tbs'er langs de zijlijn. Hoe kan een speler als Griezmann hier ooit van genieten, die zou elders gewoon 30 tot 40 goals maken.

3 mei 2018 om 23:28

Haha idd! Ik heb ook een hekel aan atletico, echt een smerige club. Maarja, eerlijk is eerlijk Atletico is gewoon een klasse beter dan Arsenal. Ik denk dat Joshua Brennet nog een betere voorzet heeft als monreal en bellerin

4 mei 2018 om 00:19

Typische Nederlandse slappe instelling. Ik kijk 100 keer liever naar een team met de passie, inzet en verdedigende power van Atletico als naar zo'n tikkie breed tikkie terug Arsenal.

4 mei 2018 om 00:37

Haha serieus? Dit is juist heerlijk, die winnaarsmentaliteit. Ik ben Real fan, maar heb genoten van dit Atleti. Dit is juist de instelling wat een type Arsenal al jaren mist. En daarnaast doen alsof Atleti zuur speelt is ook zeker niet waar. Zit zoveel positiespel in bij dit team met meer de nadruk op het compact staan achterin en eruit combineren. Maar ze waren vandaag gewoon weer geweldig in elk aspect. Die winnaarsmentaliteit is wat je vooral mist in Nederland en nou geef mij maar het Atleti spel maar wel presteren dan onzinnig rond tikken maar niks winnen.

4 mei 2018 om 01:38

Het lijkt ook wel alsof iedere spaanse club traint op het eronderuit voetballen en aan de andere kant het vastzetten van de tegenstanders. Zelfs degradatiekandidaten hebben een goed positiespel in Spanje.

4 mei 2018 om 08:55

De instelling is geweldig ja, maar het voetbal is verschrikkelijk. Hoewel ik best kan genieten van sterke verdedigende acties, vind ik het niest hebben als je maar afwacht met 20 man voor het doel. Het enige waar ik echt jaloers op ben en wat Arsenal dus al jaren enorm mist, is die winnaarsmentaliteit.

Simeone zorgt daar wel voor, al hoop ik dat ik hem nooit bij Arsenal zie. Wat een idioot.

Toch ontzettende kansloos dat je niet door gaat hier. Krijgt in beide wedstrijden minstens 10 goede mogelijkheden in de zestien van atletico, en elke voorzet knallen ze de parkeerplaats op.


Atletico treitert, sleurt en beukt zichzelf aan de andere kant er toch een keer doorheen en gaat door. Het was weer een masterclass van Arsenal hoe je jezelf in de voet moet schieten. Ongekend hoe je dit telkens voor elkaar krijgt.

3 mei 2018 om 23:05

Ik denk dat als Arsenal ook niet gescoord had als ze nog eens 500 minuten tegen dit Atletico in Madrid hadden gespeeld.

Ik geloof dat ze bij Arsenal er pas achter kwamen dat ze met 1-0 achter stonden na het laatste fluitsignaal. Hoe kan je zo 90 minuten lang spelen.. Deed pijn aan mijn ogen

Ik heb me eigenlijk vooral geergerd aan dat smerige Atletico. Wat een naar ploegje zeg. Overal om zeiken en die scheids fluit wel. Arsenal was niet goed vandaag maar ze hadden mijn sympathie. Hoop dat de andere finalist Atletico gaat verslaan.

Zeker niet goed gespeeld maar toch wel beter dan Arsenal. In Londen hebben we nog een beetje geluk gehad door 80 minuten lang stand te kunnen houden maar in Madrid heeft Oblak letterlijk niks te doen gehad, wel wat kansjes voor Atleti dus wel een verdiende overwinning en dus de 4e Europese finale in 7 jaar is binnen!

3 mei 2018 om 23:27

Ik las pas toevallig dat Atleti is 2002 (als ik me niet vergis) nog degradeerde naar de Segunda Division, uitermate knap hoe de club gegroeid is, met name onder Diego Simeone. 4 Europese finales in 7 jaar, zeer netjes! Gefeliciteerd Atletico fans

Fantasitsch om te zien dat Diego zich weer lekker voelt in Madrid, dan is hij swerelds beste spits! Maar als hij zich, zoals bij Chelsea 6 maanden lekker voelt en 6 maanden slecht, dan heb je weinig aan hem! Ik gun het Atletico, Simeone is een topper die niet genoeg credits krijgt in mijn ogen!

3 mei 2018 om 23:08

Toch even die sneer weer richting Chelsea. We weten het nu wel Yoeri dat de Conte-Costa situatie gevolgen heeft gehad.

3 mei 2018 om 23:29

Hoezo sneer? Yoeri is toch gewoon een Chelsea fan? Wat gaat hij nou zijn eigen club een sneer uitdelen? Spreekt gewoon de waarheid toch. Een jammerlijke vaststelling als Chelsea fan denk ik

3 mei 2018 om 23:53

Omdat deze dicussie verder gaat dan alleen die comment. Ik weet al waar hij naartoe wilt gaan.

Yoeri is net als een hoop andere Chelsea fan hysterisch. Een minder jaar van Conte en gelijk schreeuwen om een coach te vervangen terwijl het jaar daarvoor hij nog een tactische genius was.

Wat we kunnen stellen is dat dit niet de eerste keer is bij Chelsea dat je een goed seizoen hebt en het jaar daarna zo afzakt naar de 10e plaats. Ik heb niet het idee dat Conte achter de meeste aankopen zat die de afgelopen jaar zijn gemaakt. Men hoop op Ancelotti, eerst zullen ze juichen voor hem en wanneer het minder gaat moet hij weer weg.

4 mei 2018 om 00:17

@Dutch_cfc
Perfect verwoord.

Jammer dat Wenger's Arsenal carriere zo moet eindigen al is hij daar zelf voor een groot deel verantwoordelijk. Verdedigers waren zwak en ik moet eerlijk zeggen dat ik Atletico ook niet altijd even goed vond verdedigen. Daar viel meer uit te halen voor Arsenal. Ik snap dan ook niet waarom Wenger Welbeck er niet uit had gezet die man verpeste letterlijk elke aanval en kon niet fatsoenlijk passen.

Monreal is echt een wereldback.. kreeg bijna tranen in me ogen, hoe slecht was hij, armoede gewoon. Jammer voor Arsenal maar dit was te voorspellen, Atletico is gewoon sterk.

4 mei 2018 om 08:47

Atletico is sterk, maar ze vielen mij toch tegen hoor. Arsenal heeft genoeg kansen gehad om dit tweeluik als winnaar af te sluiten. Ook gisteren kreeg Arsenal nog genoeg kansen en was ik minder onder de indruk van de verdediging van Atletico dan normaal.. Nee, Atletico was zeker niet te sterk naar mijn mening.

Zelfs Real Madrid en Barcelona scoren (de laatste tijd zelde)geen twee doelpunten tegen Atletico Madrid.
Ik had deze uitslag wel verwacht

Dan hebben mensen het over het niveau van de eredivisie, maar gossiemijne ik heb die nacho monreal dingen zien doen vanavond... Zou er in de jeugd echt niks beters rondlopen vraag ik mij dan af.

Dit arsenal is zoooooooo slecht kan niet meer en nee niet zeggen wenger dit dat want deze spelers kunnen niet voetballen (mkhi ozil lacca ] derest allemaal bagger

Heerlijk. Credits voor Arsenal dat goed tegenstand bood, wellicht qua aanvallende impulsen zelfs de betere was maar Atleti is naar mijn idee terecht door. Het verschil tussen Costa (die niet eens helemaal fit was) en Gameiro of Torres is echt immens. Op naar de 5e finale in 8 jaar tijd, wat mij betreft tegen L'OM

We verdienden echt helemaal niks. Ongelooflijk hoe slecht Welbeck, Ramsey, Monreal en Bellerin speelde. Belachelijk ook dat Wilshere eruit werd gehaald. Was zowat de beste bij Arsenal.

3 mei 2018 om 23:16

Wenger durft niet. Hij heeft niet het lef om een aanvaller in te brengen voor bijvoorbeeld Mustafi. En dat terwijl hij niets te verliezen heeft. Wie niet waagt...

Jammer voor het NL voetbal. Feyenoord gaat nu waarschijnlijk de playoffs in.

Na deze wedstrijd snap je wel dat het bestuur vroegtijdig afscheid wilde nemen van Wenger. Al jaren kijken we naar zulke potjes voetbal. Als je geconcentreerd kan verdedigen, win je op je sloffen van dit Arsenal. Vorige week hadden ze met ruime cijfers moeten winnen, maar toen sat niet lukte was de wedstrijd van vandaag makkelijk te voorspellen. Arsenal de bal, Atletico de kansen. Ik vind het jammer dat Wenger na 22 jaar weggaat, maar ik kan niet meer aanzien dat m’n club zo z’n wedstrijden speelt. Ik snap dat het grootste deel van de schuld bij de spelers ligt vandaag, maar die heeft hij zelf gekocht en opgesteld. Snap niet dat een jongen als Welbeck bij Arsenal mag spelen. Trieste wedstrijd, met zinloos voetbal en een duidelijk gebrek aan kwaliteit en mentaliteit.

Treurig afscheid van wenger tegelijk ook zo te voorspellen. Dit arsenal is zo abnormaal wisselvallig en matig. Ene keer 9 andere keer 3. Jammer dat het zo moeten eindigen. Maar ook dit hoort bij wenger; leuk meedoen, maar onder aan de streep gewoon niet goed genoeg zijn.. Deels door mentaliteit en wenger.
Echt sneu dat arsenal hem 8 jaar te lang het hand boven het hoofd heeft gehouden. Niet goed voor alle partijen.
Ik zal wel weer gezeik over mij heen krijgen, maar laten we eerlijk zijn, ik zeg toch niks raars?

3 mei 2018 om 23:47

Mee eens

3 mei 2018 om 23:48

Maar dat minimalisme is niet bepaald vooruitstrevend en zal iemand altijd de das om doen, vroeg of laat

4 mei 2018 om 08:59

Nee je zegt helemaal niets raars. Enige waar ik je wil verbeteren is dat het niet om 8 jaar gaat maar om 5 haha.

Het is goed dat de man vertrekt en dat er een nieuwe weg wordt ingeslagen. Ik hoop echt dat Tuchel aan de slag kan bij Arsenal, al gok ik dat hij naar Psg gaat. Voor de rest.. Luis Enrique wordt veel genoemd, maar hoe goed is die nu eigenlijk?

Echt totaal niets verrassends gezien deze wedstrijd. Vooraf konden we al uittekenen hoe de wedstrijd zich zou voortzetten. Wenger had al vanaf de rust optimistischer kunnen gaan spelen, want het eindeloze door het midden combineren kon iedereen hem vertellen dat niet ging lukken. Een keer een andere manier van spelen hanteren zou wel eens verfrissend kunnen zijn, maar dat lijkt niet in de handleiding van Arsene Fc te zitten.

Nou de kleuterverdediging heeft er weer 1 doorgelaten..... Bellerin nooit meer opstellen en hou eens op met het proberen de bal naar binnen te lopen, dat werkt niet. Daarnaast waren die Spanjaarden weer lekker bezig, alleen in de blessuretijd rekken ze al 2,5 minuut, scheids doet er maar 1 extra bij. Continu vragen bij elke overtreding om geel, en dan ook met z'n 5en er heen. Dan bij elk licht contact weer laten vallen of ze een doodschop hebben... en Arsenal laat het maar weer gebeuren. Continu achter de feiten aanlopen en slap de duels aangaan. Ik ben er echt klaar mee, hele seizoen weer verprutst(was het eigenlijk ook al). Tevens was er niet echt iets te zien van het vechten voor Wenger en zijn afscheid, lekkere spelers heb je dan, geef je zo zoveel vertrouwen (te veel) en dan laten ze dit zien. Nou deze 'rant' is ook weer klaar, hopelijk ben ik snel weer afgekoeld.

4 mei 2018 om 00:03

Om je kapot te ergeren inderdaad

Zo jammer dat zelfs in de situatie van nu de spelers nog niet kunnen vechten.. Dit heeft niks meer met Wenger te maken, maar volledig op het conto van de spelers. Als je niet voor het afscheid van jouw manager kunt vechten, die 22 jaar voor je club heeft gestreden, dan ben je als spelers zijnde echt niks waard.. Deze wedstrijd had je op inzet moeten winnen. Ik ben blij dat Wenger gaat hoor, maar ik kan het niet verkroppen dat zijn spelers hem zo laten vallen op zo'n moment!

Als Mourinho Griezmann vandaag in actie heeft gezien met zijn werklust dan zou hij toch sterk moeten overwegen om hem naar United te halen. Zeker als Martial wellicht vertrekt..

Domineren de Spaanse ploegen of de Madrileense ploegen Europa?

3 mei 2018 om 23:17

Spaanse in het algemeen. Maar er zijn ploegen dichterbij aan het komen. Het geld in Engeland gaat echt wel voor verandering zorgen. Barça en Real moeten binnenkort een halve ploeg vervangen. En allemaal niet de minste. Als daar foute keuzes gemaakt worden, kan het snel gaan.

4 mei 2018 om 11:46

Van die Engelse ploegen horen we sinds 2010 al wat en nog altijd geen verandering in gebracht. City heeft in de laatste 10 jaar een miljard uitgegeven en dat is meer dan Barca & Real samen (voor de grote Barca transfers). En nog steeds kunnen ze geen finale plek bereiken, man man man het moet niet gekker worden. Eerlijk is eerlijk ik ben een LFC fan, maar dat we in de finale staan komt echt doordat we de betere ploegen hebben ontlopen, kan me nog herinneren in de wedstrijd tegen Sevilla 0-3 naar 3-3. Spaanse ploegen zijn eigenlijk altijd beter geweest en ze blijven ook altijd de beste spelers uit de PL plukken. Who’s next KdB, Hazard?

3 mei 2018 om 23:36

Barca in de laatste 10 jaar 3x de cl gewonnen. Dat is hetzelfde aantal als Madrid. Verder geen enkele club die hem meer dan 1x heeft gewonnen in die periode. In de 7 seizoenen dat Barca hem niet won eindigden ze nooit lager dan de kwartfinale en 4x in de halve. Barca kunnen we dus wel meetellen denk ik

Net als Sevilla. Hebben jarenlang de Europa league gedomineerd.

Vanaf de loting kansloos. Arsenal ging niet plots veranderen in een team vol killers. En die heeft Atleti wel. Je mag er nooit tegen achterkomen. Hele veilige bet, als je daarvoor bent.

Wat een rot wedstrijd en wat mis ik giroud op dit soort momenten
Dat was de spits geweest die de ban gebroken had
Ma IPV hem hebben we welbeck pfff

Ach ach wat is iedereen weer negatief over Arsenal en altijd het zelfde liedje bij dezelfde personen. Tuurlijk is dit erg jammer, maar eerlijk heb ik best een oke Arsenal gezien die naar hun kunnen speelden. Atletico heeft gewoon meer kwaliteit en Atletico heeft pas 4 goals tegen gekregen in hun eigen stadion en is gewoon een topclub. Er zat helaas niet meer in. Arsenal moet gewoon grondig de selectie vernieuwen met nieuwe spelers en een nieuwe coach. Ik heb best veel spelers zien strijden vandaag maar bij een aantal ontbreekt het gewoon aan voetbal intelligentie.

4 mei 2018 om 00:25

Atletico is individueel ook gewoon beter hoor. Betere keeper, veel betere verdedigers,middenveld kun je over discussiëren, Costa en Griezmann zijn wereldklasse.

Arsenal heeft over het tweeluik gezien meer dan genoeg kansen gehad. Zeker vorige week had de wedstrijd al beslist kunnen/moeten zijn. Vandaag was het gewoon niet goed genoeg. Op alle fronten afgetroefd door Atletico. Het verschil tussen de Europese top en de wereldtop is zichtbaar. Arsenal behoort (helaas) niet meer tot de wereldtop. Uithuilen en volgend jaar met een frisse wind opnieuw beginnen.

Wat is Arsenal in kwaliteit en mentaliteit achteruitgegaan. In de Bergkamp periode had je een autenthieke Engelse no nonsense verdediging staan, dit in tegenstelling tot dit gezelschap mooi weer voetballers. Wenger wisselde op een gegeven moment Wilshire, maar die Ramsey deed veel meer pijn aan de ogen. Ozil komt steeds tekort in dit soort wedstrijden en eigenlijk blijft Arsenal een keffertje zonder ook maar de indruk te geven te willen bijten. Deze wedstrijd leek in de verte een beetje op Ajax - PSV dit seizoen: PSV op mentaliteit, karakter en teamgeest kampioen. Atletico Madrid stond vanavond dus voor Psv. Het wilde nooit echt spannend worden, dat bleek al vanaf minuut 1, of eigenlijk nog eerder, namelijk vanaf de 1-1 van vorige week....

En laten zeaub eens wat doen aan dat geval gehuil en gezeur om kaarten
Voetbal word steeds irritanter hier door
Een beetje mannelijk duel is er niet meer bij ...Tis ik voel de scheet van de speler voor me en ik ga krijsend na de grond en vraag met 5 man om geel

Precies wat ik had verwacht, Atletico als luizenploeg wachtend op dat kansje, Arsenal eeuwig gebrei a la twente onder schreuder. Tot de 16 leuk en aardig, maar geen stootkracht. Gvd man had graag in de finale gestaan, maar helaas! Nieuwe manager, nieuwe ronde, nieuw elftal en Please koop een fatsoenlijke achterste linie.

In de rust zei ik al tegen m’n vriendin: ik zet er €5.000 op dat Arsenal niet scoort...

Daar is ook alles mee gezegd....

Sneu voor Wenger. Geen enkele trainer kan wat van dit zooitje maken. Bellerin, mustafi, monreal, xhaka, ozil en wellbeck komen allemaal te kort.

Arsenal niet eens zo slecht... tot aan het strafschopgebied. Nog nooit zo'n collectieve wanprestatie gezien van twee backs, zoveel kansen op een mooie voorzet en geen een kwam aan.

uhm...ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik begrijp de wissels niet zo goed...
Oke die eerste is voor een blessure.

Die 2e..is een beetje aanvallend.

Maar waar blijft de alles of niets wissel?
Waarom zou je maar 2 wissels doen als je moet scoren?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren