Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Guardiola wil Sandler volgend seizoen in Nederlandse top stallen’

Laatste update:

Philippe Sandler mag zich snel speler van Manchester City noemen. De twintigjarige verdediger van PEC Zwolle werd maandag met succes medisch gekeurd bij de koploper van de Premier League en hoorde samen met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola de plannen van de club aan. Voor PEC Zwolle betekent het een recorddeal: het ontvangt exclusief bonussen drie miljoen euro. Dat is een verdubbeling van de grootste transfers uit de clubgeschiedenis. Tevens heeft de huidige nummer vijf van de Eredivisie een doorverkooppercentage bedongen, zo meldt De Telegraaf.

Maandag werd al bekend dat Sandler op weg was naar Manchester City. De clubs hebben een akkoord bereikt en het is nu wachten op een akkoord met de speler, die door PEC Zwolle in 2016 werd overgenomen van Ajax. Naar verwachting wordt de deal dinsdag of woensdag afgerond. Sandler maakt het seizoen af in Zwolle. Volgend seizoen hoopt de Engelse grootmacht hem te verhuren aan een club uit de Nederlandse top. Sandler vliegt dinsdagochtend terug naar Nederland en wordt later op de dag gewoon verwacht op de training in aanloop naar de bekerwedstrijd tegen AZ van woensdagavond.

Volgens sportief directeur Txiki Begiristain en manager Josep Guardiola wordt Sandler daadwerkelijk aangetrokken voor Manchester City en niet voor de City Football Group, zoals bij zoveel talenten het geval is. Voor Sandler was dat een belangrijke voorwaarde om de overstap naar the Citizens te maken. Sandler zag het niet zitten om deel uit te maken van de City Football Group en zodoende ondergebracht te worden bij de clubs die daarbij zijn aangesloten. Toch is het allerminst zeker dat Sandler uiteindelijk doorbreekt in het eerste elftal van Manchester City. De speler is verteld dat alles afhangt van zijn eigen ontwikkeling.

Verwacht jij dat Philippe Sandler doorbreekt bij Manchester City?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
30 januari 2018 om 07:31

Eindelijk houdt men fatsoenlijk geld over na een transfer ja, maar ben benieuwd wie hem wilt huren... Ajax of az etc willen zelf spelers verbeteren en verkopen en PSV/Feyenoord zijn ook zo en allemaal redelijk goed voorzien in de top 3

30 januari 2018 om 08:46

Hij is bij Ajax weggestuurd wat denk je zelf? Nederlandse topclubs zouden niet moeten meewerken aan het faciliteren van dit soort handelshuizen. Helaas kan het niet altijd anders vanwege geldgebrek oid. FIFA , UEFA moeten optreden tegen dit soort praktijken helaas zijn die 2 bonden papieren tijgers.

30 januari 2018 om 10:01

Op papier doen ze niks anders dan Ajax en Feyenoord of Psv, die halen zelf ook weet ik het hoeveel spelers bij andere clubs op en zetten ze regelmatig ergens anders met de hoop dat ze opbloeien of wat dan ook. Niet in zo'n schaal als City maar toch.

Daarnaast pakt die een leuk salaris voor zijn kwaliteiten en kan die toch City op zijn CV zetten, waardoor die hierna ook wel bij iets leuks terecht kan komen.

30 januari 2018 om 11:13

Rechte::

Helemaal mee eens, tenzij een speler die er meteen staat, maar we moeten geen spelers gaan opleiden voor giganten

30 januari 2018 om 11:44

Van de top 4 is alleen PSV eventueel geinteresseerd, de rest hebben zelf al goede verdedigers. Wellicht wordt hij gewoon aan PEC berhuurt, die staan immers vijfde.

30 januari 2018 om 12:35

Ja voor Sandler is het natuurlijk wel een handige stap. Die komt altijd door city bij een andere club terecht

30 januari 2018 om 16:41

Mwa ik vind dat wel meevallen. Nederlandse clubs hlen vaak talenten maar proberen ze toch eerst vaak zelf uit ipv ze direct weer verhuurt worden. Vaak als Ajax ze ergens wil stallen willen ze dat zelf niet of kijken ze naar een andere club. Dat zeg je niet zo gouw als je bij Man City onder contract staat

30 januari 2018 om 09:02

Guardiola weet waarschijnlijk niet eens wie Sandler is.

30 januari 2018 om 10:18

Exact wat ik dacht. Dit is gewoon een financiele handeling die niks met voetbal te maken heeft.

30 januari 2018 om 10:39

Ga er maar vanuit dat guardiola echt wel weet wie hij is en hoe hij speelt denk dat wel typisch guardiola is

30 januari 2018 om 09:14

Als Nederlandse clubs moet je gewoon afspreken zo'n jongen niet te huren. Straks gaan ze til, dumfries, koopmeiners, stengs, doan, pieri, etc. allemaal kopen voor een klein bedragje om ze allemaal weer te verhuren hier om ze dan over 2 jaar weer voor het dubbele te verkopen.

Er zal een limiet moeten komen op het aantal spelers wat een club in 1 jaar kan kopen. Dit gedrag van city gaat natuurlijk nergens om, ze nemen de spelers zelf niet eens serieus. Het enige wat City ziet is geld. Het ergste vind ik nog dat de voetbalwereld hier enorm intrapt. Want er zullen clubs volgend jaar al 10 miljoen bieden als hij ook maar enigzins minuten maakt bij een Nederlandse topclub. Wel een mooie bedrag voor PEC maar het gaat natuurlijk nergens over!

30 januari 2018 om 07:11

City heeft eigenlijk paar heel grote talenten. Ze zijn gewoon bezig een jeugdelftal te bouwen. Liever 3 miljoen voor talenten dan 50 voor mangala.

30 januari 2018 om 07:50

Naast Sandler zullen er waarschijnlijk nog 10 talentjes voor de CV positie gekocht worden (of reeds aangekocht zijn). Van die 10 talentjes zullen er een of twee daadwerkelijk goed worden, maar op het moment dat ze ervaring in de basis van City zouden moeten opdoen, wordt er toch wel weer een gelouterde CV aangekocht voor Mangala-achtige bedragen.

30 januari 2018 om 07:53

Niet mee eens. Hoeveel talenten er door 'machine' van Chelsea en City gaan is absurd. En dat al jaren, zonder dat er ook maar 1 doorgebroken is. Het is naief om te denken dat die een jeugdelftal aan het bouwen zijn, want geloof me: die zijn straks voor een mooi bedrag weer weg.

30 januari 2018 om 10:41

Ach je denkt toch niet serieus dat Man C ook maar enige intentie heeft dat deze jongen ooit bij Man C speel? Het is gewoon handelswaar , net als boeren al een koe op jonge leeftijd kopen in de hoop dat dit een stevige koe wordt .

30 januari 2018 om 10:38

Hoe kom je er nou bij dat ie jongen volgend jaar 10 mil. Waard is? En daarbij heeft city niet zo veel meer gekocht dan een united of een Chelsea en daar klaagt niemand over

30 januari 2018 om 10:45

Het gaat me vooral om spelers die nooit het eerste elftal halen. Denk dat het eerste van City veel te ver weg is. Wat city nu doet is goedkoop inkopen, verhuren en vervolgens met miljoenen winst verkopen. Heeft niks met het voetbal te maken. Als Sandler volgend seizoen bij bv. Een feyenoord een heel seizoen prima speelt is er een of andere PL club die hem voor 10 miljoen overneemt van City. Blijkbaar is dat de hele insteek van de topclubs op dit moment, soms komen ze er dan telaat achter dat het wel een goede speler is voor het eerste elftal en moeten ze tientallen miljoenen neerleggen om hem terug te kopen!

30 januari 2018 om 14:57

Een limiet max aantal aankopen
Een limiet max aantal spelers verhuurd
En een limiet max aantal verkopen

Daarnaast heel snel die “talentenpoule” van city de nek omdraaien. Om van te kotsen.

Paar wedstrijden gespeeld en dan tekenen voor city waar gaat dit heen.

Kan iemand mij uitleggen waarom city hem zou willen hebben?

30 januari 2018 om 07:23

Gewoon business. Ik heb wel eens in het verleden gelezen dat door dit soort praktijken clubs als City de fair play regels kunnen omzeilen. Misschien zit ik fout hoor, maar het is duidelijk dat dit niks met puur voetbal te maken heeft. Sandler gaat nooit het eerste van de City halen.

30 januari 2018 om 08:05

City koopt per jaar een stuk of tien jonge talenten, verhuurt ze en hoopt dat ze zich verder ontwikkelen. Na een paar jaar worden ze verkocht voor flinke prijzen en kan City met dat geld toptransfers bekostigen. Chelsea doet hetzelfde.

30 januari 2018 om 09:16

En wat doen onze clubs dan weer bij nog lagere competities?

Juist die plukken wij weer net zo snel leeg.. Kijk Ajax die kopen nu ook al een paar jaar talenten rond de 2 tot 8 miljoen overal en nergens weg. En daar spelen de meeste van ook niet in Ajax 1.

Maar dat is dan wel goed?

Laat het duidelijk zijn dat ik hier niet op tegen ben wat Ajax doet. Sterker ik vind het heel slim van ze zelfs. Want zo kan je alleen eventueel iets gaan verdienen in de toekomst.
Lees meer op www.voetbalzone.nl

30 januari 2018 om 09:22

Ajax betaald die clubs er goed voor en zolang dat geld in Nederland blijft zie ik het probleem ook niet. Alleen maar goed voor de clubs en spelers.

30 januari 2018 om 09:56

Capsis,
Je slaat de plank mis.
Ajax trekt spelertjes aan als zij potentie zien voor het eerste. Dan mogen ze zich gaan bewijzen en die potentie waar te maken bij ajax zelf.
Sandler in dit geval heeft nog geen eens het city shirtje aan gehad en hij wordt gelijk alweer ergens anders gestald. Pure business onder een city keurmerk. Jij mag bedenken welk model verziekt is.

30 januari 2018 om 10:10

@soccerfan: Nee City betaald nu niet goed 3/4 miljoen zouden ze nooit krijgen anders!

Bij Ajax worden ze direct in Ajax 2 gestopt of ook verhuurd. Alleen deze clubs doen het op groter niveau. Bij Ajax haalt ook vaak zat meer dan de helft het niet. Het is altijd gokken met talenten. En als ze het halen is dat ideaal want dan maak je dikke winst.

Halen ze het niet is het pech en kan je ze afschrijven. Maar uit eindelijk gaat het altijd om winst (geld)

31 januari 2018 om 11:58

City en Chelsea betalen er ook goed geld voor ajax doet het in mindere mate maar precies hetzelfde

Waarom zou een Nederlandse topclub deze jongen, die zich nog niet op dat niveau bewezen heeft willen huren?
Om de kas van City te spekken?

30 januari 2018 om 07:34

Ik zie PSV hem anders zo huren. Die kijken niet zo nauw.

30 januari 2018 om 07:46

Een Bruma - Rekik - van ginkel zijn anders wel van waarde gebleken...
Nu wil ik deze jongen zeker (nog) niet in dat rijtje plaatsen, maar wie weet.
Ik zou er overigens ook niet aan moeten denken om een met gekochte speler gelijk te horen puur uit principe + het feit dat hij nog niks bewezen heeft om gelijk van waarde te zijn.

30 januari 2018 om 07:49

Hoop toch echt van niet. Aan dit soort praktijken moet je niet mee willen doen. Eerst iemand nutteloos voor je neus wegkapen en dan mag je hem doodleuk huren. Ja, maar zo zijn we niet getrouwd! Wanneer wordt er nu eindelijk eens een keer ingegrepen.

30 januari 2018 om 07:56

Juist. Ze halen hem weg om vervolgens doodleuk te zeggen dat we hem aankomend seizoen kunnen huren. Wat hebben wij eraan? De speler stijgt in waarde en City verdient erop en wij krijgen niets noemenswaardigs terug. Nee, houdoe en bedankt. Geef Obispo maar de kans.

30 januari 2018 om 07:56

Lijkt me niet anders konden ze beter zelf 3 miljoen betalen. Hoop dat t een beetje klaar is nu ze geld hebben. Elk jaar weer dat smeken om een jaartje langer huren van zo'n speler en dan 1 week voor de deadline mag het en lig je al uit Europa

30 januari 2018 om 08:08

En daar zit meteen het probleem. Ajax, PSV en Feyenoord zouden dit alle drie gewoon niet moeten doen. Maar niet alleen nu niet, nooit niet. Ze hebben zich allen schuldig gemaakt aan het huren van spelers van dergelijke clubs en ze zijn er alle drie ook uitstekend mee geholpen, maar eigenlijk moeten ze dit pertinent weigeren (of alleen huren met direct een koopoptie eraan verbonden).

Je zal het straks zien met van Ginkel, ontwikkeld zich uitstekend bij PSV en dat al meerdere jaren, die wordt straks verkocht door Chelsea en PSV houdt daar dan niets aan over. Room je, je eigen competitie verder af.

Kappen met die zooi. Werkt gewoon door, concurreer je straks voor dezelfde talenten (doen we nu eigenlijk al, want zowel Ajax als PSV zijn toch wel behoorlijke bedragen neer aan het leggen voor tieners) zeggen de topclubs in topcompetities ja kom maar naar ons, we kunnen je altijd verhuren aan die andere club.

30 januari 2018 om 07:56

Snap ik ook niet, ik denk zelfs dat PEC liever een nieuwe verdediger met perspectief gaat opstellen dan hem huren. Misschien een team dat plotseling een backup mist achterin en hem daarvoor wel wil, maar ik weet niet welk team (boven Pec) hem wil huren.

Welke Nederlandse topclub zit op hem te wachten? Misschien als 'opleidingsspeler' om er later zelf winst aan te maken, maar toch niet als talent van een Engelse club die niet per direct een versterking van je basiself is??

30 januari 2018 om 07:19

Psv zie ik wel toehappen. Die zijn net als bij Van Ginkel in staat om hem een paar jaar te huren. Hoe dan ook een prachtige transfer voor PEC en Sandler.

30 januari 2018 om 07:35

Nou, ik hoop van niet maar het zou kunnen. Deze jongen voelde zich blijkbaar te goed na de interesse van City voor PSV en AZ dus om deze reden hoef ik hem niet te zien bij onze club. Schuif maar lekker Obispo door en laat hem het blok vormen met Schwaab.

30 januari 2018 om 07:48

Obispo zot vanaf gisteren als het goed begrepen vast bij de hoofdselectie

30 januari 2018 om 08:01

PSV huurt een andere categorie. Spelers die city koopt voor 10 mil of zich al bewezen hebben. Niet iemand van Zwolle. Ik zie deze jongen komend seizoen niet bij de top 3 spelen. Anders hadden ze toch echt zelf 3 miljoen neer moeten leggen

Eigenlijk zouden de Nederlandse topclubs moeten afspreken hier niet aan mee te doen. Onze competitie wordt leeggeplukt. Spelers worden hier vervolgens gestald om meer waard te worden en daarna pakt de topclub de winst.

Als je wel graag de kech van City wilt zijn probeer dan een doorverkoop percentage te bedingen. Immers, de spelers worden beter tijdens de verhuurperiode bij je club. Daar mag best een winstdeling tegenover staan.

Dit gedrag van de "Europese" Elite clubs maakt het voetbal echt kapot.

30 januari 2018 om 07:53

Zou inderdaad een goeie zijn: winstdeling of een groot percentage van de winst voor de club waar hij speelt. Je kan dit mogelijk ook in regelementen opnemen. Zou in sommige gevallen averechts werken, maar interessant.

Dit gedrag van City is heel erg vervelend en zorgt ervoor dat onze competitie en het NL elftal naar de kloten gaat. Hier idd niet aan meewerken, jammer dan.

30 januari 2018 om 09:39

@bastardooo helaas is er altijd wel een directeur zo slap om voor een halfbakken korte termijn oplossing te gaan met een goedkope huurling van het grote Man City (dat die voor een habbekrats is opgekocht bij PEC heeft dan al niet meer). Je hebt gelijk dat dit gewoon in de reglementen van UEFA zou moeten. Dan heeft het zin om spelers te huren wanneer je minder geld te besteden hebt. Als huurder wordt je club dan gezonder. Ook kun je nog altijd geld blijven verdienen als Arabische investeerder . Win win

30 januari 2018 om 09:15

@koos:
En wat doen onze clubs dan weer bij nog lagere competities?

Juist die plukken wij weer net zo snel leeg.. Kijk Ajax die kopen nu ook al een paar jaar talenten rond de 2 tot 8 miljoen overal en nergens weg. En daar spelen de meeste van ook niet in Ajax 1.

Maar dat is dan wel goed?

Laat het duidelijk zijn dat ik hier niet op tegen ben wat Ajax doet. Sterker ik vind het heel slim van ze zelfs. Want zo kan je alleen eventueel iets gaan verdienen in de toekomst. Maar dan moeten wij ook niet hier zo gaan piepen.

30 januari 2018 om 09:26

Verschil is dat Onana, Dolberg, Frenkie, Kristensen, Milik, Younes, Sanchez, Wöber, Johnsen en Neres wel perspectief hebben. Tuurlijk zal er wel is een Cassierra of Orejuela tussen zitten, maar bij Ajax krijgen ze gewoon allemaal een kans in het eerste. Ipv een 25-jarige kopen kijkt Ajax liever naar grote talenten van 16-20 jaar. Deden ze vroeger ook al met Litmanen, Overmars, Finidi, Suarez, Chivu, Zlatan, etc.

30 januari 2018 om 09:33

@capis. Ik vind je vergelijking een beetje krom omdat geen van de Nederlandse topclubs spelers kopen met de intentie om ze nooit te laten debuteren in het eerste. Er zijn genoeg voorbeelden van opkoop en verhuur maar de insteek is niet hetzelfde als de City Group.
---
Zelfs al wil je daar niet in mee gaan dan nog zou ik willen dat de huur clubs doorverkoop percentages bedingen.

30 januari 2018 om 10:06

Ja dus je geeft het al aan ook hier zullen spelers tussen zitten die het niet halen.
Andersen en nog een rits Denen, als die Oostblok talenten toen die ook hetniet haalde.

Dat is gewoon top sport, en als die jongens het wel halen is dat geweldig en pak je er dikke winst op en die het niet halen kan je dan afschrijven.

30 januari 2018 om 10:53

Andersen en Boilesen hebben wel 40 wedstrijden in Ajax 1 gespeeld, Fischer 70. Dat is het hele verschil. City koopt Laporte voor 65 miljoen en haalt tegelijkertijd sandler voor 3. Ajax haalt Onana voor 5 ton, maar koopt geen nieuwe keeper voor 40 miljoen. Oostblokkers heeft Ajax niet gehad overigens. Bij Ajax zijn er wel een paar die het niet gehaald hebben zoals Bay, Leyder en Meleg, maar die hebben helaas allemaal een zware blessure gekregen die hun ontwikkeling in de weg heeft gezeten en daar kan je niks aan doen.

30 januari 2018 om 13:15

@capis het doel om deze spelers te halen is anders bij bijvoorbeeld Ajax dan bij Man City. Dat er spelers afvallen gebeurd ook in mijn achtste klasse zaalvoetbalteam, daar ontkomt niemand aan. Het gaat hier om het feit dat City Group spelers koopt als handelswaar, met geen enkele intentie om ze in het eerste te laten debuteren. Je vergelijking gaat daarom niet op

Alsof het voor Sandler wat uitmaakt of hij naar City of de CFG gaat. In beide gevallen blijft het bij verhuren. Alsof hij kans maakt om in de vaste selectie te komen.

voor deze jongen en schitterende stap natuurlijk zeg maar eens nee tegen zo club. kijk in aanmerking voor het 1e komt die natuurlijk niet nu maar als er een goed plan met hem is zoals nu eerst zwolle volgend jaar een psv bijvoorbeeld en hij blijft zich doorontwikkelen waarom niet. als die niet slaagt daar kan die altijd nog wel bij een andere club terecht. in nederland doen we presies hetzelfde wij halen ook talenten op jonge leeftijd naar de beste clubs zoals een schuurs enzo

30 januari 2018 om 07:41

Noem er 1 waar ‘een goed plan’ met verhuur daadwerkelijk zorgt dat een ventje terugkomt naar zijn moederclub en deze geen grote transfer ernaast maakt?

30 januari 2018 om 08:03

Kevin de Bruyne, Courtois, Lukaku, Moses, Christensen. Uiteraard wel allemaal van Chelsea, waarschijnlijk vooral omdat wij veel eerder begonnen waren met een dergelijke opzet

30 januari 2018 om 08:59

Noem je nu daadwerkelijk Kevin de Bruyne als geslaagde opzet??? Ja als je opzet is jonge spelers halen en met winst verkopen dat is die opzet uitstekend geslaagd. 9 miljoen betalen, en via verhuur 30 miljoen krijgen. In de tussentijd heeft hij wel 3 wedstrijden voor Chelsea gespeeld. Jammer voor Chelsea pakte Wolfsburg een nog flinker bedrag bij de daarop volgende verkoop aan City......

Lukaku precies hetzelfde van 20 miljoen 35 maken via diverse verhuurperiodes, maar in de tussentijd nauwelijks wedstrijden spelen voor Chelsea om uiteindelijk overgenomen te worden door Everton en vervolgens maakt Everton de echte klapper met de verkoop aan United.

Twee spelers die jong zijn gehaald door Chelsea, uiteindelijk in de top komen van de premier, maar niet bij Chelsea en nauwelijks minuten voor Chelsea hebben gemaakt. Is dat een goed plan?? Of hebben die spelers een hele verstandige vervolgstap gemaakt vanuit Chelsea naar een club die wel echt vertrouwen in ze had en waar ze zich hebben kunnen ontwikkelen???

Moses vind ik een bizar voorbeeld, die speelde namelijk al in een topcompetitie en was 21 toen Chelsea hem oppikte hem oppikte. Dat die vervolgens nog 3 keer verhuurd werd om vervolgens alsnog te slagen bij Chelsea leuk dus het verhuurplan mag geslaagd worden genoemd. De aanvliegroute is wel echt anders.

Courtois mag je een uitstekend voorbeeld noemen, in hoeverre je dat mag danken aan Atletico laten we ff in het midden (want laten we wel wezen (hoe vaak komt het voor dat een club van dat niveau 2,5 seizoen een basisspeler wilt huren, over het algemeen gaan ze dan voor optie 2 op de scoutingslijst die wel gekocht kan worden).

En Christensen is ook een voorbeeld te noemen waarbij de opzet geslaagd is.

Je hebt er dus van de 5 die je noemt met wat goede wil 3 die geslaagd zijn te noemen. En van die 3 geslaagde waren er twee die twee seizoenen of meer bij dezelfde club in een topcompetitie heel veel vlieguren konden/mochten maken. Dat lijkt eerder uitzondering dan regel.

30 januari 2018 om 10:09

We hebben duidelijk een ander idee van succes inderdaad. Naar mijn idee is de td verantwoordelijk voor het uitleensysteem. Zijn taak is dus spelers vinden en 'opleiden', zodat ze klaar zijn voor een topclub als Chelsea. In dat geval zijn mijn voorbeelden weldegelijk succesvol.
Helaas was destijds Mourinho onze trainer en dat hij zo blind was om vooral de kwaliteiten vn de bruyne niet te zien en de voorkeur te geven aan een amateur als Oscar is vervolgens niet een fout van de td noch van het verhuursysteem.

Lukaku vind ik ook een succes, want hij liet zien een topper in de PL te zijn tijdens zijn periode in het systeem. Dat Everton vervolgens zoveel biedt op een speler die wel klaar is voor het eerste elftal, mar wellicht niet de basis, verantwoordt een transfer van die hoogte. Oftewel wederom een topspeler opgebracht en dus qua systeem succesvol.
Dat jij vervolgens Moses niet wil meetellen vind ik gewoon een zwaktebod van je argumentatie. In topcompetities zijn spelers sowieso tot 23 talent, dus Moses was dit ook. Eens, hij was een vreemd geval en ik verwachte hem ook nooit meer terug, maar we kijken hier puur naar het succes van het uitleensysteem en dit heeft weldegelijk geholpen in zijn ontwikkeling tot de speler die hij nu is.

Nederlandse topclub, kan die prima bij Pec blijven dus volgend seizoen 😜

30 januari 2018 om 07:39

Als PEC zo doorgaat en Europees voetbal haalt dan zie ik hem best een jaartje blijven. Dat lijkt me ook het beste voor hem trouwens. Hij topclubs gaat hij niet alles spelen dus dan moet je net iets eronder kijken.

Ik vind het maar een apart verhaal. Eerst wordt hij weggestuurd bij Ajax en na een jaar redelijk goed spelen speelt hij opeens bij de beste club ter wereld. PSV hoeft hem trouwens niet te huren wat mij betreft. Hij is geen directe versterking en gaat dan na een jaar weer weg dus dan moet je weer opnieuw beginnen met bouwen aan een verdediging. Dan heb ik liever dat ze Obispo de kans geven.

30 januari 2018 om 07:43

Inderdaad. Geef Obispo maar lekker de kans zou ik zeggen. Ik hoef Sandler niet te zien eerlijk gezegd. Ik ben sowieso niet overtuigd van zijn niveau maar door dit hele voorval hoef ik hem ook niet te zien bij PSV.

30 januari 2018 om 09:08

Misschien mis ik iets, maar wat heeft de jongen PSV misdaan dan?
Sowieso werkt PSV toch wel vaker met dit soort constructies, dus ik begrijp het probleem om die jongen te huren niet zo.

30 januari 2018 om 11:57

Hij heeft PSV inderdaad niks misdaan. Maar waarom zou PSV hem huren? Bij een definitieve transfer zouden vele al twijfelen of hij het wel ging maken bij Psv. PSV huurt wel vaker spelers van dat soort clubs en dat levert soms echt wel wat op hoor! Maar dit is naar mijn mening nog geen speler die beter is dan de huidige verdedigers van PSV en PSV heeft inderdaad ook zelf een talent klaar staan. Uit principe zou je clubs als Chelsea en City niet moeten helpen maar daar schiet je niks mee op omdat iemand anders het dan toch wel doet.

Misschien dat MC hem gratis aanbied bij een club. Dan kan het zijn dat hij evt in de breedte bij een nl topclub wordt opgenomen. Anders zie ik het niet gebeuren.

Wat mij betreft is hij niet welkom bij Feyenoord. Genoeg verdedigend talent aanwezig wat wél onder contract staat bij Feyenoord zelf.

Jammer dat zo een jongen nu al wegggaat, had nog veel mooie dingen kunnen laten zien in Eredivisie. Heeft Raiola het toch weer voor elkaar gekregen om het hoofd op hol te brengen van een jonge speler. Hoop dat Sandler de kans krijgt, maar gezien het verleden met spelers die te vroeg gaan heb ik er een hard hoofd in, Sandler zal niet de eerste zijn die op hangende pootjes terugkomt naar de Eredivisie. Hoop dat Sandler het tegen deel kan bewijzen.

30 januari 2018 om 09:26

Hij blijft nu gewoon bij Zwolle spelen hoor....

Succes daarmee City. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je deze jongen gaat hier speelminuten geeft. Hoop dat deze jongen mislukt, net zoals alle voorgangers.

30 januari 2018 om 08:04

Je bent 29 jaar jaar en dan kom je met een reactie van een jaloerse kleuter. Chapeau!
Het zal niet gaan gebeuren maar ik hoop dat deze jongen de ballon d' or gaat winnen.

30 januari 2018 om 14:16

En jij vind het nodig op de persoon te spelen. Chapeau! Ik reageer hoe ik wil.

1 februari 2018 om 18:21

Tja, als jij een betere benaming hebt voor je eigen wijze van reageren dan verneem ik het graag. Als jij hoopt dat hij mislukt kan ik het niet anders zien als de reactie van een jaloerse kleuter maar ben wel benieuwd hoe jij het zelf ziet. Je mag het op de man spelen noemen en daar heb je wel een klein beetje gelijk in maar dat doe jij in principe ook met Sandler. Ik begrijp dus niet wat je probleem is.

Zo ben je in 2016 te slecht bevonden bij Ajax en maak je de stap naar PEC. Binnen 2 jaar tekent die een contract bij City. Dat gaat best snel voor die jongen.
Wie zou niet deze keuze gemaakt hebben?

30 januari 2018 om 07:49

Genoeg jongens met gezond verstand die kunnen zien welke spelers doorbreken en welke niet. Schijnbaar heeft deze jongen geen vertrouwen in zijn eigen doorbraak.

30 januari 2018 om 08:01

Of hij is gewoon realistisch en weet dat hij niet dusdanig veel talent bezit, dat City ooit nog terug gaat komen voor hem. Dan kun je beter meteen toehappenen dan is er na City altijd nog wel een club die je wilt hebben.

30 januari 2018 om 08:03

Dat denk en hoop jij uiteraard. Maar wie zegt dat je een goede carriere heb wanneer je toch in nl blijft. Daarvan heb je ook genoeg voorbeelden die niet slagen.
Hij denkt dat hij de juiste stap maakt dat hij met goede verhuurperiodes zich verder doorontwikkeld.

30 januari 2018 om 11:06

Je hoeft niet eens een redelijk talent te zijn om te tekenen bij City. Jongens als Buckley-Ricketts, Yeboah, Agyepong waren niet eens goed genoeg voor de Eredivisie, maar verdienen ook gewoon mooi bij Manchester City. Het overgrote deel van de categorie 17-22 bij die club is van Jupiler League niveau en een enkeling kan daadwerkelijk goed voetballen.

Dit maakt het voetbal dus helemaal kapot. City koopt gewoon alles wat los en vast zit en een speler als Sandler is gewoon handelswaar. Hier kun je als Nederlandse club toch niet meer tegenop. Als zelfs een speler als Sandler wordt weggehaald, dan is het einde zoek.

Stel nou eens voor dat hij ineens extreme stappen maakt en over 2/3 jaar bij city in de basis staat dan roept iedereen dat het zo knap is dat city het gezien heeft. Soms zijn dingen niet altijd te verklaren. Lees veel jaloezie hier lijkt het wel. Hij was namelijk afgelopen weekend echt weer goed. Lijkt wel of hij iedere week beter gaat spelen.

30 januari 2018 om 08:04

We weten allemaal dat dit niet gaat gebeuren. Niet zo zeer vanwege deze jongen, maar dat er iets van 10 spelers uit moeten vallen voordat City gaat denken om dit soort spelers in te passen. Als het uit pure noodzaak niet anders kan, dan is dit slechts voor enkele wedstrijden en zodra de transfermarkt open is, kopen ze wel weer 2 nieuwe verdedigers voor minimaal 50 miljoen per stuk. Zo werkt de markt gewoon en dat heeft niks met jaloezie te maken. Vanuit de speler is het volledig te begrijpen dat ie toehapt.

30 januari 2018 om 08:28

Maar de voetbalwereld staat zo op de kop dat een verdediger die 50 mil gekost heeft per se beter is dan een verdediger van pak hem beet 10 mil

Het salaris zal ongetwijfeld interessant zijn, maar afgezien daarvan: dit moet je toch niet willen als speler? Je bent nu dus een speelbal van Manchester City. Je bepaalt niet meer zelf waar je naartoe gaat, dat doen zij nu. En laten we realistisch zijn, hoe groot is de kans dat hij aan het einde van de rit echt basisspeler van Manchester City gaat worden?

30 januari 2018 om 10:04

Kijk naar Van Ginkel !

Die laat zich ook keer op keer verhuren. Heeft vorig seizoen zelfs bijgetekend bij Chelsea. Heeft verder niets te zeggen

Speelt nu voor het 3e jaar bij Psv. Is als huurling aanvoerder van de ploeg die kampioen gaat worden.

Geld verzoent heel veel en welke anders shirts je dan jaren aantrekt, is bijzaak !

30 januari 2018 om 11:02

Van Ginkel kwam binnen als een redelijk groot talent bij Chelsea en heeft pech gehad met een hele zware blessure destijds. Daardoor mistte hij een jaar van z'n ontwikkeling plus de periode dat hij weer moest wennen.

Deze jongen speelt net een half jaar bij PEC (11 wedstrijden), heeft nog niets laten zien op een hoger niveau en niets wijst erop dat de Nederlandse top erom staat te springen hem volgend seizoen te huren.

Hij gaat leuk verdienen, maar hij moet nu vijf keer zo hard knokken om zich te ontwikkelen. Voor City-begrippen is deze jongen een nummertje, al denkt hij zelf volgens mij van niet.

Denkt dat Guardiola dat dat zomaar even gaat. Arrogantie ten top! Ik zou niet weten voor wie deze speler zou moeten spelen in de verdediging van de top 3. Als ik Pep was zou k m lekker laten wennen bij een Championship club of bij een laagvlieger in de PL mocht er een club interesse hebben.

Uiteraard word hij wél onderdeel van de CFG alleen word hij niet bij aangesloten clubs gestalt maar keer op keer verhuurt totdat over een jaar of 4 een Engenlse laagvlieger hem weghaalt voor 10 miljoen.
Heeft City toch weer wat winst gemaakt,voorbeelden genoeg van getalenteerde spelers die naar City gaan en daar vervolgens niet of nooit spelen en voor een aardige cent uiteindelijk toch vertrekken.

Maar dit zal hij zelf ook wel inzien aangezien ze dezelfde dag ook nog een verdediger van 65 miljoen binnen harken.
Hoogst haalbare zal ooit een plekje op de bank bij City worden vrees ik, goede stap voor de portemonnee maar sportief weer een strop van heb ik jou daar.....voetballers leren het ook nooit.

30 januari 2018 om 09:42

Waren....waren....het zijn nu dus ook de doorsnee aardige voetballers die via deze weg te werk gaan....meer salaris, uiteindelijk bereiken wat ze eerder "niet" wilde en de kans/droom om toch ooit in Engeland te spelen.
Helaas krijgen we hier weer te zien dat geld regeerde.

Prima deal voor Pec overigens....een verdubbeling van het clubrecord met uitzicht op meer.

Als verhuren nu niet meer toegestaan wordt zal het alles een stuk eerlijker maken. Het slaat ook nergens op, een speler "verhuren". Dat voorkomt dat spelers deze contracten gaan tekenen en clubs 100 man onder contract hebben, wat natuurlijk ook nergens voor nodig is.

Leuk voor Sandler deze transfer. 3 miljoen euro is het maand salaris van Kevin De Bruyne... Voor PEC is het natuurlijk mooi dat ze een goede som krijgen.
Feyenoord, PSV en Ajax (waar hij is opgeleid!) hebben dus lekker zitten slapen. Mogen ze hem volgend jaar huren en rijpen om hem vervolgens door Man City voor 9-11 miljoen euro verkocht te zien worden.

30 januari 2018 om 10:54

Alsof Feyenoord, Ajax en PSV een speler gaan huren die nog niets bewezen heeft. PSV zal op zoek zijn naar ervaring en kwaliteit in de verdediging, Feyenoord heeft al een brede verdediging met een goede balans (mits iedereen fit is) en Ajax heeft al Wober, De Ligt, Viergever en volgend seizoen komt daar nog Perr Schuurs bij.

Die jongen komt hooguit bij clubs als FC Twente, Groningen, NAC enzovoort. Clubs die financieel nog moeten herstellen en dus nog huurspelers nodig hebben.

30 januari 2018 om 10:57

Je kan niet iedereen halen, of houden, je budget en je planning bepalen alles. Als hij bij Ajax is afgtest zal dat wel voor goede redenen zijn gebeurd en niet op basis van een emotionele beslissing van een eenling. Als je iedereen mag geloven hadden Sandler, van Drongelen, Dumfries, Ehizibue allemaal in de basis bij de NL top 3 moeten spelen nu.

Dus volgend seizoen speelt hij bij Nac, daar spelen toch alle huurlingen uit manchester in Nederland. Er gaat geen club uit Nederland die hoger staat als PEC deze speler huren.

Wat lief van City, mogen wij die jongen gewoon zomaar huren. Ik zou zeggen, sla je slag, een speler die zich nog niet heeft bewezen in de Eredivisie die als hij zich wonderwel opeens ontwikkelt direct de sloot oversteekt naar Engeland. Wat een eer om mogelijk als sattelietclub van een oliespeeltje te fungeren.

Ik zeg doen!!

Ik denk dat de Nederlandse topclubs wel klaar zijn met het huren van spelers en zeker dit soort jongens die nog werkelijk niets bewezen hebben. Leuk dat die jongen mag tekenen bij City en financieel een mooie slag slaat, maar die jongen moet nu vijf keer zo hard werken om stappen te maken.

Overigens weer typisch City dit. Het is toch lachwekkend dat dit soort jongens zomaar even gekocht worden?! Dit is nou niet bepaald een toekomstige ster en is zelfs voor Nederlandse begrippen op dit moment niet eens een toptalent.

30 januari 2018 om 13:06

Ik denk dat je met je laatste stuk de plank misslaat. Idd was het geen toptalent maar deze jongen heeft alles in zich dit wel te worden. Mits goede begeleiding kan hij ver komen. Beginnend met nog een half jaar pec. Van daaruit naar een stapje hogen en wie weet waar het eindigen gaat. Mooi voorbeeld. Jaap stam was ook geen toptalent.

30 januari 2018 om 17:20

We praten hier niet over een knaap van 17 jaar. Deze jongen is al 20 jaar en dan word je niet zomaar een toptalent. Bovendien was de tijd van Jaap Stam een heel andere tijd. Het niveauverschil was veel kleiner en spelers kregen de tijd om zich te ontwikkelen. Ook de mentaliteit van spelers (en zeker van Stam) was veel sterker.

Ik zie het zo die jongens moeten nu onderhand wel weten waarbze instappen. Ze hebben al zat voorbeelden gezien waar het mis ging. Misschien was Sandler zelf ook voorstander om eerst verhuurt te worden in Nederland. Als dat zo is wens ik m veel succes verdient ie wel als ie ondanks de slechte vooruitzichten wat meerdere hem gezegd hebben. Toch de ballen heeft om het te proberen

Het voetbal is nu eenmaal een grote commerciële branche. Zakelijk gezien is dit toch een goede move van City. Nederlandse clubs hebben het geld er niet voor, maar ze doen op kleine schaal exact hetzelfde. Geef ze eens ongelijk.

Zo lang er niet iets drastisch verandert, blijft het zo gaan en nemen de grotere clubs meer afstand en wordt het voetbal steeds minder leuk.

Ik geloof dat er in de NBA het salaris van de spelers door de bond betaald wordt (correct me if I am wrong) en dat ze daar allemaal een x bedrag aan salaris mogen uitkeren aan de spelers in totaal. Als ze zoiets bij het voetbal zouden doen (wat denk ik niet gemakkelijk haalbaar is), dan zie ik het wel leuker worden. Dan kan iedere club maar een beperkt aantal top verdieners hebben en is het weer "eerlijk".

Want eigenlijk slaat het nu nergens op. Van te voren weet je al dat Bayern, Real/barcelona, Psg, Juventus, Ajax/psv, City/chelsea/utd kampioen worden. Af en toe een uitzondering daar gelaten. Clubs als Werder Bremen, Heracles, Everton etc doen aan een competitie mee die ze nooit kunnen winnen. Ik weet dat het altijd al zo geweest is, maar het zou toch veel leuker zijn als de kansen eerlijker zijn. Daarom vind ik Wk's en Ek's veel leuker.

Was Sandler amper een jaar geleden nog niet een complete ramp bij Pec? Hij was belachelijk matig. Hoe zit hij nu gewoon bij Manchester City?

30 januari 2018 om 13:03

Nee hoor. Was wat onwennig zijn eerste wedstrijden echter kwam zijn kwaliteit al snel boven drijven.

Nou bij Ajax hoeven ze niet aan te kloppen denk ik en Psv moet daar ook niet aan meewerken vind ik. Laat ze het lekker uitzoeken met die 120 spelers die ze onder contract hebben ( als het er niet meer zijn )

Met 3 miljoen heeft PEC een prima transferbedrag binnen waar leuke dingen mee gedaan kunnen worden. Natuurlijk is Sandler een verzwakking, maar niet helemaal onvervangbaar. Goed voor die jongen dat hij in ieder geval het seizoen afmaakt in Zwolle en zijn minuten blijft maken. Volgend jaar zie ik eigenlijk alleen Heerenveen, Groningen of Twente of, heel misschien AZ, interesse in hem tonen voor een verhuur. Psv, Ajax, FC Utrecht en Feyenoord is te hoog gegrepen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren