Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV laat aanvaller niet naar competitiegenoot gaan na verkoop Locadia’

Laatste update:

Sam Lammers gaat deze winter niet verhuurd worden aan een geïnteresseerde partij. Nadat onder meer De Telegraaf eerder al meldde dat de twintigjarige spits van PSV niet mag vertrekken van zijn werkgever, meldt nu ook Omroep Brabant dat de Eindhovenaren niet willen meewerken aan een verhuur van de jongeling aan NAC Breda.

De verkoop van Jürgen Locadia aan Brighton & Hove Albion, voor het bedrag van ongeveer zestien miljoen euro, heeft te maken met de weigering tot medewerking van een verhuur van Lammers. Sparta Rotterdam werd eerder al gelinkt aan de spits en ook NAC Breda zou een poging bij de koploper van de Eredivisie hebben gewaagd om Lammers tijdelijk over te nemen.

Omroep Brabant stelt dat de verkoop van Locadia de plannen van NAC Breda hebben gedwarsboomd. De Eindhovenaren zijn nu niet meer zo happig op een tijdelijk vertrek van Lammers. "We zullen deze maand nog naar Sam kijken en het belangrijkste is dat hij perspectief heeft. Zeker voor de toekomst heeft hij dat", vertelde technisch directeur Marcel Brands eerder aan FOX Sports.

Een verstandige beslissing van PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik begrijp dat niet. Met Locadia en de Jong kreeg hij geen speeltijd. Nu wordt Locadia verwisseld voor Romero en zal hij alsnog geen speeltijd krijgen. Wat voor perspectief heeft Lammers dan?

23 januari 2018 om 15:39

Inderdaad, de Jong en Romero staan voor hem in te pikorde. Mochten die 2 geblesseerd zijn kun je des noods Bergwijn (speelt daar bij Jong Oranje) Piroe, of Malen (speelde daar bij Arsenal en Ajax) neerzetten. De Jong heeft de afgelopen 8 jaar zelden een wedstrijd moeten missen door blessures dus het was een best veilige gok geweest om zo'n jongen een half jaar veel minuten te laten maken.

23 januari 2018 om 16:04

Vergeet niet dat je ook nog een Jong PSV hebt.

23 januari 2018 om 16:17

Dat zie ik momenteel voor Lammers meer als een noodoplossing.

23 januari 2018 om 15:40

Dat vraag ik me ook af.
Een Lammers moet gewoon vertrekken bij PSV. Die gaat nooit een kans krijgen.
PSV heeft malen ook nog

23 januari 2018 om 16:55

Alleen is Malen een linksbuiten en als Romero of de jong wegvalt is de spoeling dun.

23 januari 2018 om 15:40

Als De Jong of Romero geblesseerd raakt ziet de wereld er ineens heel anders uit voor Lammers. En we moeten sowieso nog maar afwachten of Romero direct z'n draai vindt.

Daarnaast heeft PSV een relatief smalle selectie en nog een pittige titelrace voor de boeg. Dan begrijp ik heel goed dat de club liever niemand meer laat gaan, zelfs niet als dat een speler is voor een positie die op zich al aardig bezet is.

23 januari 2018 om 15:49

cabinessence

Romero zal echt lekker rustig gebracht worden. Verstandig, met een jongetje van 18 die van huis en haard weg is gehaald en in een keer in een vreemd land terecht komt.

Los daarvan, ik vind de zorg die met name heel veel Ajax supporters hebben over het lot van de jeugdspelers van PSV wel heel mooi om te zien. De meeste Ajaxfans snappen namelik maar al te goed dat je natuurlijk gewoon een brede selectie moet hebben met liefst minstens alle posities dubbel of meer bezet. Maar zodra PSV exact datzelfde nastreft, dan maken die supoporters zich opeens enorm druk om het lot van Lammers en die speeltijd die hij Moet krijgen van PSV en Cocu.

Tja, ik vraag me dan steeds af hoe het komt dat die supporters zich niet zo druk (lijken te) maken om het gebrek aan speeltijd voor Cassiera, Orajuela, Eiting en Sierhuis? Waarom krijgen Zeefuik en eerder Dankerlui geen kans om zich te bewijzen? En helahola, waar is Dennis Jonhsen eigenlijk? Grote aankoop geweest, veel verwachtingen, waarom moet die zijn tijd bij Ajax sluiten in jong en niet in het eerste? Waarom snappen de Ajaxfans deze beleidskeuzes (waarin de aankopen worden opgesteld in plaats van de jeugdspelers) wél en die van PSV niet? Mij is het een raadsel, weet jij het Cabinessence?

23 januari 2018 om 15:52

Inderdaad, waarom zou PSV gaan gokken terwijl het eerste staat? 3 spitsen is gewoon conform, en al helemaal omdat één van die spitsen geïmporteerd is vanuit Argentinië en nog jong is.

23 januari 2018 om 15:53

Zo kun je volgend jaar hetzelfde scenario hebben. Ik begrijp het allemaal wel alleen die jongen moet gewoon op een hoger niveau spelen. Hij is uitgeleerd in de JL en zal straks misschien zelfs wel willen vertrekken. Je zou ook het risico kunnen nemen om Malen als 3e spits of eventueel Pereiro daar neer te zetten. Zo'n gekke gedachte is dat niet.

23 januari 2018 om 16:02

Milano

Malen is een speler voor aan de zijkanten, niet voor in het centrum. Daar speelde hij in de jeugd, bij Ajax, maar sindsdien is het echt iemand voor aan de zijkanten.

23 januari 2018 om 16:09

@constant Kante:

Tja, dat is inderdaad een dubbele moraal waar ik me over blijf verbazen. Ajax heeft vandaag z'n 22e (!) gehaalde speler binnengesleept. En op elke nieuwe aankoop wordt overwegend juichend gereageerd door de Ajax-supporters (zelfs het gerucht dat Ten Hag Labyad mee zou willen nemen kon op redelijk wat enthousiasme rekenen). Tegelijk kun je bij elk bericht over een bankzitter van PSV al voorspellen welke reacties je krijgt. "koopclub", "krijgt toch geen kans" en "als ik hem was zou ik vertrekken" zijn steevast de trefwoorden.

23 januari 2018 om 16:16

cabinessence

Ja, heel frappant. Elke Ajaxsupporter snapt dat het normaal is dat Ajax een selectie aanhoudt waarin concurrentie is, de posities dubbel of meer bezet zijn en waar je makkelijk blessures, schorsingen en vormverlies mee kan opvangen. Maar zodra PSV dat doet, ja dan zijn ze dom bezig en verkwanselen ze jeugdspelers. Ach ja, het is wat het is.

23 januari 2018 om 16:22

Overgrote merendeel snapt weinig van de geruchten over Labyad en vindt het dan ook (voor nu overbodig). Dat een klein deel het wel ziet zitten zal je altijd hebben. Opmerkelijk om Laybad dus te benoemen, vind ik.

23 januari 2018 om 16:23

Ach ja, het is juist een goed teken dat deze randzaken zo benoemd worden. Betekent alleen maar dat er geen grotere problemen rondom PSV zijn waar ze zich mee kunnen vermaken.

23 januari 2018 om 16:28

En Constant Kante. Johnsen en zeker Zeefuik hebben al voldoende minuten gemaakt om een indruk te krijgen. Beiden lijken nog niet goed genoeg, zeker Zeefuik niet. Dan heb je Kluivert als 1 van de verrassingen op Johnsens plek en aanvoerder Veltman op rechtsback, die een goed seizoen draait (zelrde gaat op voor Orejuela dus). Lammers leek het daarentegen prima te doen in de gekregen minuten, terwijl een De Jong voor zich had die zwaar uit vorm was. Ook toen Locadia vorig seizoen langdurig geblesseerd was kon hij nauwelijks op minuten rekenen. Enige dat nagegeven kan worden is dat Sierhuis of Cassiera meer minuten hadden mogen hebben.

23 januari 2018 om 16:40

@arsen(e)al:

"lammers leek het daarentegen prima te doen in de gekregen minuten, terwijl een De Jong voor zich had die zwaar uit vorm was."

Ik heb het ook vaak frustrerend gevonden hoor, dat Cocu een niet scorende spits liet staan, terwijl hij er eentje op de bank had zitten die er in de JL op los scoorde. Maar hij moest een keuze maken tussen investeren in een spits die zich al had bewezen maar het even kwijt was en investeren in een spits waarvan je nog maar af moet wachten of hij het niveau aankan. Hij heeft toen vrijwel alles ingezet op dat eerste. En dat begint zich inmiddels toch wel een beetje uit te betalen. De Jong heeft er toch alweer 5 gemaakt in zijn laatste 7 wedstrijden. Zou Cocu hem vorig seizoen definitief hebben gepasseerd, dan had je De Jong nu waarschijnlijk (bij wijze van spreke) samen met Maher gratis weg kunnen geven als afgeschreven speler.

23 januari 2018 om 16:41

@cabinessence: je hebt gelijk beteft die dubbele moraal, zoals jij dat noemt. Men slaat een beetje door in dergelijke uitspraken. Maar anderzijds vind ik het evengoed een dubbele moraal dat het voor Romero, de jonge jongen uit het buitenland een goed idee is om te wennen bij Jong en langzaam gebracht te worden bij het eerste. Terwijl als Ajax hetzelfde doet met ongeveer even jonge en dure aankoop Neres doet er op reacties gerekend kan worden als "ach ach, hij moet nog wennen aan het Ajax systeem" en "een speler die net zo duur is als heel Almere City in de JL", die dubbele moralen werken dus beide kanten op zie je wel

23 januari 2018 om 16:45

Oh en on topic: Ik snap overigens volledig dat PSV Lammers binnenboord wil houden nu Locadia vertokken is. Malen heeft toch nog minder laten zien om aan te tonen dat hij klaar is voor het eerste en datzelfde geldt eigenlijk ook voor de talentvolle Romero. Als De Jong (of een van de buitenspelers) geblesseerd raakt heb je anders toch wel een dunne bezetting op de bank.

23 januari 2018 om 16:54

@sanderkoevoets:

Tja, Romero en Neres zijn gevallen waar we in Nederland nog niet zo aan gewend zijn. Enerzijds snappen we allemaal dat een jongen van 18-19 jaar die uit een heel ander werelddeel komt even de tijd moet krijgen om te wennen. Anderszijds is 10+ miljoen euro voor Nederlandse begrippen verschrikkelijk veel geld voor een inkomende transfer, dus vinden we het ook gek als zo'n speler dan nog even naar het beloftenelftal gestuurd wordt.

23 januari 2018 om 17:06

Ja dat klopt daar heb je gelijk in, toch zal dit steeds vaker gaan voorkomen (vooral bij onze beide teams natuurlijk), de markt is nu eenmaal volledig op hol en dit gaat er ook voor zorgen dat er meer geld richting de Eredivisie gaat komen. Over 10 jaar staan we er niet meer van te kijken als PSV of Ajax een jongen van 10 miljoen binnensleept denk ik, een logisch gevolg van de (sterk) toenemende transferinkomsten van Nederlandse clubs, dan gaat er op den duur ook consequent meer uitgegeven worden. Laten we hopen dat daar dan ook de kleinere Nederlandse clubs van kunnen mee profiteren om zo het algehele niveau van de competitie weer wat op te krikken!

23 januari 2018 om 18:26

Er is meer ervaring nodig bij Ajax om de jonge jongens te sturen. Daarbij wordt Ajax meestal redelijk leeg gekocht na de zomer, ze willen nu voor zijn dat ze laatste moment aankopen moeten doen die nog ingepast moeten worden. En Ajax heeft het geld dus waarom niet.

23 januari 2018 om 15:42

@frankapf

Je zou kunnen stellen dat Lammers het perspectief heeft dat Cassiera momenteel heeft bij Ajax. Snap jij dat Cassiera niet vertrekt bij Ajax? Ja? Nou, dan ben je denk ik ook best in staat te snappen waarom PSV Lammers bij de selectie houdt.

23 januari 2018 om 15:59

Marcel Brands heeft het over het perspectief van Lammers. Niet Lammers zelf. Lammers had evenveel perspectief als dat hij nu heeft. Daarom snap ik het niet. Maar, zoals een waar psv supporter betaamt schiet jij direct in de verdediging en wijs je naar de grote boze mensen boven de rivieren.

23 januari 2018 om 16:08

Frankapf

Ik ben zelf een mens van boven de rivieren beste Frank, maar ik snap wel wat je bedoelt, of eigenlijk vooral probeert te insinueren.

Punt blijft dat Lammers gewoon prima perspectief heeft. Tuurlijk wil iedere speler spelen, maar dat geldt voor alle spelers in de eredivisie. Bovendien heeft hij helemaal niet evenveel perspectief als voor de verkoop van Locadia. Lammers is in eerste instantie, zoals zondag, gewoon eerste stand-in voor Luuk de Jong. Daarvoor was Locadia dat en hij 2e reserve. Dus hij is erop vooruit gegaan.

Verder nogmaals, check even hoe het perspectief is bij Cassiera. Vergelijk dat eens met Lammers. Cassiera is ook nog eens een dure aankoop en wat voor perspectief heeft die dan exact?

23 januari 2018 om 16:37

Ik zoe het perspectief niet nu Romero voor Locadia is geruild. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat er nog een club zo achterlijk is om een dergelijk bedrag neer te leggen voor een speler om hem vervolgens te laten 'wennen'. Want, als een Nederla dse club zoveel geld voor een speler betaald, moet die betreffende speler er gelijk staan. Zelfs met de huidige transferbedragen. De inkomsten voor Nederlandse clubs en Engelse clubs verschillen nou eenmaal.

Daarnaast heb ik persoonlijk mijn twijfels over Cassiera. Maar, je hebt gelijk dat hij evenveel perspectief heeft als Lammers. Maar, dat staat volgens mij los van deze discussie (is wel een bevestiging van wat ik eerder zei ovet het wijzen naar de grote boze clubs boven de rivieren 😉).

23 januari 2018 om 17:01

Jaja Frank, kritiek op Ajax staat al snel gelijk aan heiligschennis. Maar zoals niet iedere kritiek op de staat Israel bijvorbeeld gelijk moet staan aan anti semitisme is niet iedere kritiek of opmerking aan het adres van Ajhax gelijk aan Calimero gedrag of wat voor dooddoener je ook kunt bedenken. Soms is kritiek ook gewoon terechte kritiek.

In dit sopecifieke geval is het daarnaast ook nog zo dat het punt van Cassiera natuurlijk wel degelijk ook te maken heeft met de discussie over Lammers, zeker daar waat die gaat over 'perspectieven'. Ik zeg het voor het laatst nu, als je kunt begrijpen dat die speler evenveel perspectief ongeveer heeft als Klammers, dan hoef je echt niet meer de vraag te stellen waar PSV dan mee bezig is. Gewoon hetzelfde namelijk als Ajax. Het gaat om de club en wat het beste is. En de selectie op peil houden lijkt me daarin een na te streven grootheid en niet om het beien alsof Brands bezig is de carriera van Lammers persoonlijk kapot te maken.

Maar goed, dat is mijn visie.

En over die grote boze clubs van boven de rivieren, tja ach, weet je, die kleine provincieclub van beneden de rivieren heeft toch maar mooi al decennia lang de beste plek in het Nederlandse voetbal veroverd. Lekker gewoon gebleven door 'klein' te blijven maar wel bijzonder succesvol en succesrijk. Dat PSV nooit een plek zal hebben als Ajax en Feyenoord dat is geen straf maar een zegen! PSV heeft een mooie eigen cultuur, smoel en karakter. Dat moet vooral zo blijven denk ik.

23 januari 2018 om 17:17

Ik zoe kritiek zeker niet als heiligschennis. Mijn inziens behoor je kritiek te gebruiken om van te leren en beter van te worden. Daarnaast ben ik zelf ook kritisch over Ajax. Bijvoorbeeld inzake het 'wennen' van een speler die je voor (voor Nederlandse begrippen) astronomische bedragen hebt aamgetrokken.

Om een lang verhaal kort te maken. Zoals ik het zie heeft Lammers evenveel perspectief als hij voor de winterstop had. Namelijk 0.
Cassiera heeft er niets mee te maken omdat er geen interesse voor hem is en er ook geen sprake van is om hem wel of niet uit te lenen.

Daarnaast vind ik dat je als psvsupporter oprecht trots mag zijn op wat men in Eindhoven heeft bereikt. Als je bedenkt dat ze in alles minder hebben dan een Ajax of F'noord en dan alsnog de 2e meest succesvolle club van Nederland en zelfs in Europa toonaangevend is geweest. Dt verdient en krijgt zeker mijn respect. Helaas zie ik in veel reacties van psv supporters (waaronder jij heel prominent aanwezig bent) altijd maar het wijzen naar andere clubs zoals jij nu ook direct Cassiera erbij haalt of roept dat Ajaxsupporters psv als koopclub bestempelen. Tel gewoon je zegeningen en steek desnoods een dikke vinger op naar de rest. Maar, stop met hey gehuilebalk.

23 januari 2018 om 15:59

De Jong is spits nummer 1 momenteel. Hij is het meest ervaren en moet zich daarnaast in de kijker spelen om komende zomer een transfer te maken. Romero is intussen de logische vervanger van Locadia, maar krijgt het komende jaar de tijd om te wennen en langzaam gebracht te worden. Omdat men niet kan inschatten hoe snel dit gaat, is Sam Lammers een veelbelovend alternatief. Uiteindelijk moet komende zomer de situatie zo zijn dat Romero en Lammers elkaar gaan beconcurreren voor de centrumspitspositie. Wat weer ruimte geeft voor Piroe om de aanstormende derde spits te worden die Lammers nu is.

Veel mensen noemen Malen ook als alternatief, maar hij is eerder een dynamische speler die van de vleugels komt.

Logisch, te verwachten en door het vertrek van Locadia is dit oud nieuws. Tuurlijk mag Lammers niet meer weg.

23 januari 2018 om 15:45

Ja want wat is het verschil nu dan? locadia is weg en romero is er voor in de plaats gekomen. Gewoon een hele domme actie van PSV, hij staat nog steeds nummer 3 in de rangorde.

23 januari 2018 om 15:51

Ajaxbarca023

Ik mis even wat je bedoelt. Leg mij eens uit wat er exact 'heel dom' is van PSV om alles te doen om de selectie intact en sterk te houden voor de race om de landstitel? Ik denk dat de meeste mensen dat besluit van PSV heel slim zouden noemen namelijk.

23 januari 2018 om 16:00

Heel dom van PSV om met 3 spitsen te spelen als je er toch maar 2 gebruikt, nu sta je de ontwikkeling van je jonge talentvolle spits in de weg. Spelen in de eredivisie of spelen in de Jupiler league is toch een wereld van verschil.

23 januari 2018 om 16:03

Het is juist een domme actie wanneer je Lammers laat gaan. Romero is echt geen Locadia, vooralsnog niet tenminste.

23 januari 2018 om 16:08

Dat zullen jullie ongetwijfeld beter weten dan ik, ik heb hem nog niet zien spelen. Maar als hij voor zoveel geld is gehaald zal hij er wel moeten staan. Niet zoals Ajax 1 jaar wachten om Neres te laten “wennen” maar dat terzijde. Maar alsnog zou ik het zonde voor hem hem vinden als hij niet aan spelen toekomt.

23 januari 2018 om 16:13

Ajaxbarca023

Heb jij weleens meegemaakt dat er in een elftal, bijvoorbeeld Ajax, spelers geblesseerd raken? En dat je dan blij bent dat je dan nog een vervanger van formaat achter de hand had, om die plek moeiteloos op te vullen?

Nou, in dat kader lijkt het mij alleen maar heel erg slim en heel erg goed dat je een speler als Lammers kunt gebruiken en inzetten. Want het is een goede speler en zo kan hij natuurlijk gewoon ook, net als afgelopen seizoen, speelminuten maken en ervaring opdoen. Dat je een 20 jarige elke week moet opstellen of zoiets is onzin. Als Lammers echt al zoveel beter zou zijn geweest dan Luuk de Jong én Locadia, dan had Cocu hem natuurlijk ook gewoon iedere week opgesteld, denk je niet?

Maar anders kan jij mij dan missdchien ook eens uitleggen waatrom Cassiera nog bij Ajax spelen en waarom Sierhuis dan niet verhuurd wordt. Als ik jou namelijk goed begrijp is dat ongeveer het domste dat Ajax kan doen, ...

23 januari 2018 om 16:14

@ajaxbarca023:

"heel dom van PSV om met 3 spitsen te spelen als je er toch maar 2 gebruikt"

Tja. Jouw clubje heeft volgens de officiele site ook een A-selectie met 4 keepers, 10 verdedigers, 7 middenvelders en 7 aanvallers. 28 Spelers waarvan je er per speelronde hooguit 14 kan gebruiken. Vind je dat dan ook dom?

23 januari 2018 om 16:24

Dan haal je hem toch gewoon terug? Tot die tijd krijgt hij speeltijd in de eredivisie. Verder ben ik het helemaal met je eens over Cassiera, ik vind het zelf ook dom van Ajax om hem niet uit lenen aan een eredivisie club, want hij krijgt nu 0 speeltijd in de eredivisie en sta je zo een jongen zijn ontwikkeling in de weg, zelfde geld dus ook voor Lammers. En wat je net zelf zegt, hij is niet goed genoeg om in de spits te staan en hij heeft geen uitzicht op speeltijd omdat hij op plek 3 staat Blijf ik zonde vinden. Wel kortzichtig dat je denkt dat ik dat niet over mijn eigen club zou kunnen zeggen. Cassiera en lammers zitten in hetzelfde schuitje.

23 januari 2018 om 16:27

Dus? Omdat ik Ajacied ben kan ik niet kritisch kijken naar mijn eigen club? Tuurlijk wel. Ajax zou inderdaad wat meer speler mogen uitlenen. Goed punt van je

23 januari 2018 om 16:48

@cabinessence

Nouri benoem je daar dus ook mee, en Cherny is al lang en breed bekend dat zijn seizoen voorbij is door een zware blessure, dus het zijn er na vandaag 26.

Las net ergens een gerucht dat AZ zich zou hebben gemeld om hem over te nemen.

Lammers is nu gewoon 2e spits achter luuk de jong dus hij gaat zeker genoeg kansen krijgen de 2e seizoenshelft.

Ik denk dat Cocu ook wat sneller gaat wisselen als de voorsprong wat comfortabeler. Afgelopen weekend liet hij Luuk staan en dat betaalde zich uit.

Als hij niet genoeg kansen krijgt na deze seizoenshelft moet hij idd verkassen

Slimme keuze. We hebben nu weliswaar 3 spitsen, maar Romero moet dit halfjaar nog wennen en je weet maar nooit met blessures. Hopelijk krijgt Lammers de speeltijd die hij verdient.

23 januari 2018 om 16:23

Hoezo moet een aankoop van 10,5 miljoen wennen? Lozano stond er toch ook gelijk?

23 januari 2018 om 16:27

"hoezo moet een aankoop van 10,5 miljoen wennen? Lozano stond er toch ook gelijk?"

Lozano is wel 3,5 jaar ouder dan Romero.

Waarom halen ze dan romero

Ik snap niet zo goed waarom hij niet weg mag bij PSV. Cocu heeft gek toch nooit een kans. Hij kan war mij betreft beter gewoon een half jaar ergens wel kansen krijgen.

Snap ik weer totaal niet van psv, als de jong geblesseerd raakt heb je romero. Als lammers het goed doet bij nac, is hij voor volgend seizoen een serieuze optie in de spits. Doet hij het niet goed, verhuur je hem nog een jaar of slijt je hem. Nu weet je volgend jaar nog steeds niet of hij goed genoeg is. Nac is ook de perfecte club, omdat ze op normaal gras spelen.

23 januari 2018 om 16:58

"nu weet je volgend jaar nog steeds niet of hij goed genoeg is."

Dat weet je ook niet als je hem verhuurt aan Nac. Zelfs spelers die het prima deden bij AZ (maher, Poulsen) zijn bij PSV totaal mislukt. Welke garantie geeft goed spelen bij NAC dan?

23 januari 2018 om 17:36

Voor Csaba Feher en Mike Zonneveld was de stap van NAC naar psv ook te groot.

Ik snap best dat PSV hem erbij wil houden, maar het is natuurlijk dramatisch voor zijn ontwikkeling. Hij zou nu juist moeten spelen en ik zie dat ook in de tweede seizoenshelft niet vaak gebeuren. Zonde van zo'n jongen, want talent heeft hij zeker.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren