Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Hij is hét gezicht van PSV en de beste speler van de Eredivisie’

Laatste update:

Voor PSV is het seizoen in de Eredivisie uitstekend van start gegaan. De Eindhovenaren lieten pas één keer punten liggen en gaan zodoende met een voorsprong van vijf punten op naaste achtervolger Ajax aan kop in de competitie. Hirving Lozano en Jürgen Locadia worden vaak genoemd als de beste spelers van PSV, maar volgens Pierre van Hooijdonk is dat zonder twijfel Marco van Ginkel.

“Natuurlijk is ook Hirving Lozano van grote waarde voor PSV, maar voor mij is Van Ginkel hét gezicht van de club en bovendien de beste speler van de Eredivisie”, schrijft Van Hooijdonk in zijn column in de Voetbal International. Hij noemt Van Ginkel in ‘alle opzichten is hij een moderne voetballer’. “Op het veld, vanwege de manier waarop hij zijn rol op het middenveld invult: Van Ginkel verdeelt het spel, hij bestrijkt het hele veld, pakt de afvallende ballen en hij scoort makkelijk.”

“Dat scorend vermogen had hij tijdens zijn vorige huurperiodes bij PSV ook al laten zien, dit seizoen is hij nóg completer en belangrijker”, vervolgt de oud-spits. Van Ginkel staat onder contract bij Chelsea, maar is nu alweer voor de derde keer verhuurd aan PSV. Eerder kende hij huurperiodes bij Stoke City en AC Milan. Desondanks werd zijn contract bij the Blues wel al een aantal keer verlengd.

"Zo gaat dat bij de grote Engelse handelshuizen. Die contractverlengingen willen niet zeggen dat Van Ginkel alsnog mag hopen op een toekomst bij Chelsea”, concludeert Van Hooijdonk. “Het gebeurt vooral met het oog op de transfersom, op het moment dat een andere vermogende club zich voor hem meldt.”

Ben jij het met Pierre van Hooijdonk eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoe goed hij het doet bij Psv. Lozano is beter en belangrijker.

1 november 2017 om 11:25

Ja dat idee heb ik ook. Hoewel Marco natuurlijk wel een meer dan prima middenvelder is. Lozano is echter een speler van de buitencategorie (voor NL) die zonder aanpassing de goals aaneenrijgt. Echt petje af voor Brands dat hij deze speler heeft weten aan te trekken.

1 november 2017 om 11:27

Vond v Ginkel de afgelopen twee (halve) seizoen enorm overschat. Speelde zwak, weinig betrokken in het spel, scoorde alleen veel, maar dat is niet voldoende voor een CM. Was dus ook niet blij toen ik hoorde dat hij dit seizoen terugkwam en zelfs captain zou worden

Hij heeft imo mijn ongelijk bewezen. In deze rol op het middenveld (met een echte 10 voor hem en enorm veel roulatie voor hem, waardoor meer ruimtes ontstaan) past hem zeer goed. Beste speler ED is misschien beetje veel van het goede, maar hij doet het toch goed imo

1 november 2017 om 11:29

Nou, van Ginkel doet het uitstekend bij Psv, maar Lozano doet het ook in mijn ogen net iets beter. Ongelooflijk hoeveel scorend vermogen PSV heeft en dát zonder een scorende centrumspits. Stel je voor dat hij ook nog eens in vorm geraakt!

1 november 2017 om 14:16

Dit is echt een appel met een peer vergelijken... Beiden zijn goede voetballers, dat staat buiten kijk maar om te zeggen dat de ene beter is lijkt me lastig te zeggen

Lozano is al de beste vd Eredivisie, maar van Ginkel zou een goede tweede zijn

1 november 2017 om 11:26

Zyech hoort hier ook bij. Vorm bepaald wie het beste is, maar qua talent schat ik Lozano en Zyech hoger in dan van Ginkel, omdat zij meer specifieke kwaliteiten hebben.
Van Ginkel is de meest complete speler denk ik. Heeft eigenlijk alles wel voor een moderne middenvelder: Diepgang, loopvermogen, scorend vermogen, fysiek prima in orde, technisch voldoende en mentaal ook prima volgens mij. Van Ginkel is dus wellicht wat betrouwbaarder en minder afhankelijk van vorm.

1 november 2017 om 11:37

Ben ik met je eens, maar ik vind Ziyech bij Ajax nog steeds niet zo geweldig. Als je zag hoe hij bij Twente was.. dat mis ik nog echt. Al die vrije trappen, penalty’s, afstandschoten en acties etc. Nu speelt hij nog vaak verstoppertje net zoals tegen Feyenoord in de eerste helft.

1 november 2017 om 11:46

Dat klopt wat je zegt over Ziyech maar ik denk dat dit komt omdat hij bij Ajax meer fysiek moet werken, bij Twente werd dat voor hem gedaan en heb je meer kracht in je benen voor acties vrije trappen enz althans denk ik

1 november 2017 om 11:53

Ja maar ik dacht juist omdat hij bij Ajax in een betere team dan Twente terecht kwam, dat ie juist de hele Eredivisie weg zou spelen. Misschien komt het omdat alles om Ziyech draaide bij Twente, dat ie zo goed was. Maar ik weet gewoon dat Ziyech veel beter kan

1 november 2017 om 12:01

Dat ligt dan toch echt aan jou. Er is geen 1 speler die zo veel kansen creëert alleen Kuwas komt momenteel in de buurt maar ik denk niet dat hij dat vast kan houden. Bij Ajax kan je niet continu van afstand gaan schieten, alle vrije trappen op goal rammen, alle penaltys nemen en je moet meer in staat van het team spelen. Die jongen is uiteindelijk bij 20-30 goals betrokken en dan doe je het naar mijn mening als middenvelder erg goed.

1 november 2017 om 12:17

Ziyech legt heel erg veel risico in zn spel, mede daardoor creeert hij veel, maar verliest ook verreweg de meeste ballen (die hij overigens ook vaak weer terugwint). Ziyech valt dan ook meer op. Denk wel dat hij op een hoger niveau zn aanvalslust meer moet beteugelen. Van Ginkel vind ik wat meer gedoseerd en daardoor wat completer

1 november 2017 om 12:20

@mrgarrison
Zo goed was hij bij Twente ook niet als je hem als alround beoordeeld.
Zoals Almere ook al zegt, bij Twente werd alle, en dan ook alle, vuile werk voor hem opgeknapt en als zo'n jonkie per ongeluk verzaakte kreeg hij de wind van voren van Ziyech.
Leed bij Twente ontzettend veel balverlies en wilde alles zelf en helemaal alleen doen.
Wij Twente supporters zagen dat maar werden als tegenargument altijd het zwijgen opgelegt vanwege de statestieken van Ziyech.
Ja, hij was wel goed maar niet beter als nu bij Ajax.
Ik vind hem zelfs sterker geworden nu en veel meer teamspeler geworden.
Dat gaat dan misschien ten koste van zijn andere kwaliteiten maar alround genomen heeft Ziyech zeer grote stappen vooruit gemaakt.

Sorry Pierre zoals bijna altijd ben ik het niet met je eens. Lozano en Ziyech zijn al betere spelers in de ED. En misschien zijn er nog wel een aantal. Van Ginkel is een hele goeie speler voor de ED maar niet de beste.

1 november 2017 om 12:14

haha helemaal mee eens zonder dat ik de tekst gelezen heb alleen de stelling ben je het eens met pierre . automatisch antwoord ... nee!!🤣

Zegt misschien wel genoeg over PSV dat het 'gezicht van de club' een huurling is

1 november 2017 om 11:40

Ah gossie.. zit het zo diep dat de captain van PSV een huurling is en nota bene een vd beste spelers van de Eredivisie? Wat een jaloezie haha, ongelooflijk. Wat boeit het nou dat de captain een huurling is en het gezicht van de club? Dit zijn buitencategorie spelers die elke club in de Eredivisie beter maakt

1 november 2017 om 12:15

De enigste reden dat Psv hem kan huren is dat geen Europees subtopclub echt intresse in hem heeft waardoor Chelsea hem van armoede maar weer in Eindhoven stalt. Het zegt dan weer genoeg over de eredivisie dat deze speler hier dan gelijk weer één van de beste is. Het zegt trouwens ook alles over Psv dat ze deze speler van de zomer niet gekocht hebben. Voor 10 miljoen had je waarschijnlijk koopman geweest, Chelsea weet ook niet wat ze verder met hem aanmoeten.

1 november 2017 om 12:23

Moet je nagaan Willem wat Ajax dan voorstelt als ik jou verhaal mag geloven

1 november 2017 om 12:27

Willem jochie, deze man wilde zelf heel graag weer verhuurd worden aan Psv. Hij hhad ook prima aan een andere club verhuurd of verkocht kunnen worden, maar hij wilde zelf heel graag naar Psv. PSV heeft hem proberen te kopen, maar zeker na de aankoop van Lozano bleek hij gewoonweg te duur te zijn. Wellicht dat er aaankomende zomer een nieuwe poging wordt gewaagd.

1 november 2017 om 13:02

Waarom omdat Ajax zen aanvoerder of beste speler niet hoef te huren maar gewoon zelf kan kopen of opleiden?

1 november 2017 om 13:13

Als Chelsea niks in hem ziet waarom heeft Chelsea hem .dan bij laten tekenen

1 november 2017 om 13:18

Misschien omdat ze er dik 10 miljoen in hebben zitten en die investering nog een keer terug willen.
Of denk jij dat ze bij Chelsea er van uit gaan dat hij volgend jaar bij het eerste van hun zit?

1 november 2017 om 13:33

Omdat je bij een Aanvoerder denkt aan een echte jonge van de club. Iemand die er lang zit of van de jeugd komt. Nou heeft van Ginkel in totaal 1 jaar gespeeld bij Psv (2 halve jaren). En dan gelijk aanvoerder worden. Dat is toch best triest.

Buitencategorie is ook overdreven. Heeft het helemaal nergens gemaakt in het buitenland. Je doet net alsof het om Toni Kroos gaat.

1 november 2017 om 13:37

Die 10 miljoen investering hebben ze allang terug.

1 november 2017 om 13:48

Weet je wat het is, het zijn vooral opleidingclubs zoals Ajax die denken dat een aanvoerder een kind vd club moet zijn. Maar ik kan je vertellen dat dat niet het geval is. Het moet gewoon een goede speler zijn met leiderskwaliteiten. Als het nou een huurling is boeit niet. Bij PSV moet er gewoon gepresteerd worden en elk jaar kampioen worden. Op welke manier maakt niet uit

1 november 2017 om 13:51

Pechvogel heeft gewoon gelijk.

Een aanvoerder hoort (vind ik) gewoon een echte jongen van de club te zijn. Dirk Kuyt bij Feyenoord vorig jaar, nu Huntelaar of Veltman bij Ajax. Vlaar bij AZ.

Het is gewoon een heel scheef beeld dat van Ginkel aanvoerder is.

Bij Real is de regel hoe lang iemand in dienst is bij Real Madrid, de captain is. Dat is een uitstekende regel.

1 november 2017 om 13:56

Ja ja Willem, en we weten hoe goed die het doen bij Everton...... die zelfopgeleidde middenvelders van Ajax

1 november 2017 om 14:44

Daar heb je gelijk in, je hoeft niet perse jonge van de club te zijn. Maar om nou na 1 jaar totaal iemand gelijk aanvoerder te maken is toch erg. Dan laat ik huren even buitenbeschouwing. Als hij nou eens 2-3 jaar gehuurd zou zijn kan ik mij iets van voorstellen. Maar na 1 jaar!?

1 november 2017 om 14:44

Bij Real Madrid dit meen je toch niet? Bij Real staan er minimaal 7 leiders in het veld. Van Ginkel heeft van deze jongens gewoon de meeste ervaring als je Luuk de Jong buiten beschouwing laat. Daarnaast waarom zou van Ginkel geen PSV-er kunnen zijn dit is toch al zijn 3e periode. Een aanvoerder hoort iemand de zijn die het meeste coacht in het veld en op de training, die de media goed te woord kan staan en waarbij de spelersgroep zich prettig voelt en als van Ginkel aan deze punten voldoet zie ik niet in wat er mis is.

1 november 2017 om 15:29

Ik snap jouw kant ook wel hoor, maar wie zou anders de captain van PSV moeten zijn? Alleen Zoet zou geschikt zijn, maar dat is een keeper en dus niet echt ideaal. Verder is Hendrix nog te jong en was Luuk de Jong bankzitter in het begin van het seizoen en speelt nu mede door de blessure van Bergwijn. Dan is al met al van Ginkel geen rare optie om als aanvoerder te maken

1 november 2017 om 15:48

@ Pukkiedukkie

los van het feit dat het zijn eerste seizoen is in een competitie die één van de lastigste is om je om aan te passen, waar lang niet iedere speler direct het eerste seizoen er staat, hebben we een prachtige som voor Davy gevangen, en lopen er tal en tal van voorbeelden van wel geslaagde voorbeelden rond in de
Pl,, PD, Serie A en Bundesliga.

Je had ook spurs als voorbeeld kunnen nemen, wat met Eriksen, Verthongen, Alderweireld en Sanchez 4 geslaagde voetballers van de afgelopen 10 jaar herbergt. Klinkt een stuk anders dan.

1 november 2017 om 15:50

Hahahaha moet het een kind can de club zijn dan?
Zeg dat maar tegen menig Engels PL team 😂

1 november 2017 om 15:52

@mrgarrisson

dat is het wel, het is bovendien helemaal zo gek niet om een keeper als aanvoerder te hebben. Een keeper zet de verdediging neer, een goede keeper is een leider op het veld en er zijn zat keepers geweest die aanvoerder zijn geweest.

Van Ginkel is als het goed is volgend seizoen gewoon weg bij Psv, hoe kan je leider een speler zijn die niet eens bezit van je club is, die aan het einde van het seizoen gewoon weer voor zijn kansen probeert te gaan bij Chelsea of hopelijk een stapje omhoog kan doen, hij gebruikt PSV als springplank (verder niets mis mee) maar wat voor signaal geef je naar jongens die al jaren daar voetballen zoals Locadia Hendrix en Zoet?

1 november 2017 om 20:21

Het gaat om het idee, niet over hoeveel leiders er op het veld staan.

van mij mag je dat vinden, maar een speler die al jarenlang de clubkleuren niet Alleen op het shirt draagt maar ook in het hart die is voor mij meer een aanvoerder. Je aanvoerder is namelijk het voorbeeld van die club. En een huurspeler? Nou.... nee.

1 november 2017 om 11:41

Ik begrijp eigenlijk niet dat pierre van Hooijdonk hem zo noemt. Maar dat hij een van de beste spelers is duidelijk. Daarnaast is het slim van PSV dat ze van Ginkel zo vaak huren. Ze hebben nu toch 4 spelers die minimaal 15 keer gaan scoren met Pereiro, Lozano, van Ginkel en Locadia en dat heeft de concurrentie overduidelijk niet.

1 november 2017 om 11:42

Hoezo specifiek over PSV. Zegt iets over de eredivisie. PSV staat 5 punten aan kop en dat met een huurling als gezicht.

1 november 2017 om 12:05

Omdat van Hooijdonk het zegt? Bovendien heeft hij het over zijn spel, niet zijn vertegenwoordiging van de club.

1 november 2017 om 12:35

Zegt meer iets over de eredivisie dat PSV duidelijk aan kop gaat dan.

1 november 2017 om 12:44

Zoals? Kom aub niet aanzetten met dat gezever van een 'identiteitsloze' club wat ik vooral bij discussies omtrent het aantal huurlingen bij Vitesse terugzag in het recente verleden. De Vitesse fans weten hier alles van. Onzinnige discussies als dit moet je vermijden.

Ik snap niet waarom zoveel mensen zo moeilijk kunnen doen om huurlingen. Wees blij dat Van Ginkel te bewonderen is in Nederland. Wees blij dat een NAC bijvoorbeeld spelers van City huurt zoals die Manu Garcia en Agelino. Geweldige spelers. Veel liever hen dan typische Eredivisie middelmaat met alle respect.

1 november 2017 om 13:18

Het is gewoon een speler van eredivisie niveau meer niet. Anders speelde hij nu in de PL.

1 november 2017 om 13:38

@Hangover96 Fit zijn hoort er gewoon bij. Als jij telkens niet fit genoeg bent om te spelen in de PL dan betekent dat dat je fysiek nog niet op het niveau bent om in de PL te spelen. Dit is ook een van de hoofdredenen waarom erediviespelers. Het niet redden in het buitenland.

1 november 2017 om 14:00

Ja Pechvogel. Dat zegt dat PSV wederom goede zaken heeft gedaan op de transfermarkt. Van Ginkel wordt al voor de 3de keer gehuurd van Chelsea en dat geeft aan dat Van Ginkel zich goed voelt bij Psv. Daarnaast beschikt hij over de nodige dosis gif, leiderschap en uitstraling die bij Luuk niet aanwezig waren. Terecht dat hij aanvoerder is bij PSV en wij als supporters zijn daar blij mee. Jouw mening zal hoog scoren onder de Ajacieden, zeker omdat jullie hem zelf graag wilde hebben, maar hij geen zin had in jullie trieste clubje. Echter geven de supporters van PSV niet echt veel om jouw waardeloze mening. Wat mij betreft is ons hele elftal gehuurd, zo lang we maar boven jullie eindigen. Ga nu maar weer blij doen hoe goed jullie jeugdopleiding wel niet is en hoe geweldig Ajax is zonder gehuurde spelers en met 11 spelers uit de jeugd in de opstelling.

3 november 2017 om 14:15

Brainfart.... " maar hij geen zin had in jullie trieste clubje"
Fout!.... hij wou tentijde van het vertrek bij Vitesse heel graag naar Ajax... hij mocht niet van Vitesse naar Ajax!
En dan vooral... " jullie trieste clubje" .. Als Ajax al een Triest clubje is dan stelt PSV op voetbalgebied helemaal geen ruk voor! Bijna niemand vindt het leuk. (behlave Ajacieden) maar Ajax is toch echt DE grootste club van Nederland! Dat je Ajax triest vindt dat mag natuurlijk, dit is jouw "trieste" mening.

Brainfart...." Wat mij betreft is ons hele elftal gehuurd, zo lang we maar boven jullie eindigen." ..... Tja.... dit zegt toch wel een heleboel over wat voor soort supporter jij bent!... Al zou jou eigen club (psv denk ik..) helemaal naar de klote gaan,... kan je geen reet schelen, als ze maar boven Ajax eindigen.... Simpele Ziel!!

Dan nog even ontopic:
Ik ben het niet met Pierre eens... v.ginkel is zeker niet DE beste speler van de eredivisie.. En ik vind v.ginkel ook zeker niet het gezicht van Psv... als ik aan PSV denk.... dan denk ik aan Zoet..locadia...de Jong...hendrix...en oudere gezichten o.a. v.breukelen....nillis.....ronaldo....v.aerle....v.... allemaal spelers van de club Psv.... van Ginkel speelt wel bij PSV maar is niet van Psv...

1 november 2017 om 14:13

Nou Pechvogel, leg even uit wat dit dan precies zegt over Psv. Ik ben oprecht benieuwd.

1 november 2017 om 14:51

HIj weet heel goed wat dit zegt. Club staat met 9 uit 10 wedstrijd soeverein bovenaan plus daarbij het moeilijkste programma gehad. Hij komt nu tot de realiteit dat zelf opleiden leuk is maar dat het je lang niet altijd voordeel bij hebt. Zo lang ze de zelf opgeleide laatste man van 18 elke week blijven opstellen zullen ze nooit 9 uit 10 halen dit jaar. Denk dat hij tot inzien komt dat PSV de juiste weg is ingeslagen en die waarheid is hard denk ik voor hem.

3 november 2017 om 10:44

Dat mag jij vinden, maar vooralsnog doet Van Ginkel het uitstekend, staat PSV bovenaan en speelt het fris voetbal. Dat supporters van andere clubs dit niet kunnen waarderen zal me een zorg zijn.

Van ginkel is een goede speler, maar niet de beste van de eredivisie. Lozano, Ziyech en onana vind ik beter/waardevoller. Daarnaast denk ik dat van ginkel aardig op z’n top zit en de 3 bovengenoemden nog (veel) rek in zit.

1 november 2017 om 11:45

Precies! Lozano komt pas net kijken en die gaat ongetwijfeld nog beter worden. Ziyech heeft het nog nooit geprobeerd in een grotere competitie met meerdere topwedstrijden achter elkaar. Van Ginkel kon op zijn beurt niet slagen bij Chelsea en Milan. Ik moet wel zeggen dat van Ginkel op erg jonge leeftijd naar het buitenland is vertrokken en ik het gevoel heb dat er nog wel iets van rek in zit al zullen topclubs altijd te hoog gegrepen blijven.

1 november 2017 om 12:00

Lozano en Ziyech zijn zeker beter, maar met een keeper vergelijken is lastig. Onana is een goede keeper, maar is nog niet zo belangrijk als een Van Ginkel of Ziyech. Zo keept Zoet ook fantastisch, maar ik zou hem niet tot de belangrijkste spelers rekenen.

1 november 2017 om 13:59

Niet zo belangrijk??? Ga anders ff aan Jorgensen vragen wat die van Onana vindt, of Willem 2. Onana behoed Ajax echt in zijn eentje tot twee keer toe van een verliespartij met hele belangrijke reddingen (en in het geval van Jorgensen eigenlijk gewoon een 100% goal)

1 november 2017 om 14:11

Ja maar als Zoet dat doet voor PSV vind iedereen hem matig

3 november 2017 om 14:21

Zoet is ook een matige keeper

Lozano steekt er met kop en schouders boven uit. Daarnaast heb je zoals hierboven genoemd ook nog Ziyech waarvan ik het talent hoger in schat ondanks dat hij nog te vaak door het ijs zakt. Uiteindelijk zijn Ziyech, Lozano en van Ginkel natuurlijk wel andere type spelers waardoor we uiteindelijk toch weer op een "messi is beter dan Ronaldo" vergelijking gaan uitkomen.

Wat ik interessant vind: wie van de kleinere teams zouden ook in dit rijtje passen? Labyad misschien?

1 november 2017 om 11:52

Angelino.

1 november 2017 om 12:17

Alireza

1 november 2017 om 12:24

Vroeger kon je bij ieder team wel iemand vinden. Momenteel kom ik niet verder dan Rashica.

1 november 2017 om 12:25

Assaidi

1 november 2017 om 12:30

Kuwas, Rashica. Echter zijn dat meer topspelers voor de clubs waarbij ze nu spelen. Zo'n Kuwas is bbij een PSV of Ajax niet meer dan een breedtespeler..

1 november 2017 om 12:37

Kuwas kan wel groeien tot basiskracht hoor. Vind dat echt een speler die kan slagen bij een topclub. Voor de breedte bij PSV zou hij zeker van pas kunnen komen. Wekelijks een van de gevaarlijkste spelers bij Heracles.

ik als boer vind dit complete bullshit, lozano is de topper uit de ED. Marco is ook geweldig maar komt niet in de buurt van bovengenoemde

Totaal niet mee eens. De beste man is bij 3 clubs in het buitenland mislukt en blinkt los van zijn uitstekende scorend vermogen nergens echt in uit. Is wel een vrij stabiele speler die nooit door de ondergrens zakt, uitstekende speler voor de Eredivisie maar ik verwacht niet dat zijn plafond hoger ligt dan een pakembeet Eintracht Frankfurt. Voorlopig heeft hij zich alleen in de Eredivisie bewezen (en dan eigenlijk ook alleen tegen de mindere goden) Europees nog niks gepresteerd en ook in topduels binnen de Eredivisie is hij nog niet doorslaggevend geweest.

1 november 2017 om 12:33

Bij AC Milan is hij geslaagd (ze wilden hem daar houden) en bij Chelsea had hij constant blessures.

1 november 2017 om 15:42

Hangover, ik raad je aan om even je feiten te checken, basisspeler bij Chelsea? Hij heeft in 2 potjes mee mogen doen.. ook bij Milan was het wisselen tussen bank, veld en tribune.. hij is dus nooit vaste basisspeler geweest

1 november 2017 om 15:59

Bij Chelsea basisspeler? No way, hij mocht 2 potjes in de basis spelen tijdens de oefentrip in de zomer, zelfs Kevin de Bruyne kwam destijds niet eens in aanmerking voor de basis. Bij Milan speelde hij alleen de laatste 1.5 maand basis en bij Stoke heeft hij niets laten zien.

Hij heeft de uitstraling voor een moderne voetballer maar daar is alles mee gezegd. Hij laat vaak zijn man lopen en dat resulteerde laatst tot een tegendoelpunt. Wel een prima speler voor PSV overigens maar daar ligt zijn plafond.

Als een gehuurde speler je beste is, krab je jezelf volgend jaar achter de oren. Hier verdien je dus niks aan, kost alleen maar geld. Lozano is dan een betere deal al moet je die voor een zeer hoog bedrag verkopen om er iets aan over te houden. Korte termijn strategie alom bij PSV

1 november 2017 om 13:17

De tijd dat er hier flink verdiend werd aan spelers gaat ook langzaam verdwijnen. De jongens die de laatste jaren voor grote bedragen zijn vertrokken, zijn allemaal mislukt. De grote clubs zullen zich wel bedenken voordat ze spelers uit de eredivisie aan gaan trekken.
Sanchez is overigens een goede uitzondering.

1 november 2017 om 13:39

die lange termijn strategie van ajax werkt inderdaad veel beter.al 3 jaar geen prijzen maar blijven spekken die kas en je selectie uithollen doet de club echt goed.psv verricht gewoon goed werk met de middelen die ze hebben.als ze het geld hadden om hem te kopen hadden ze het echt wel gedaan.

1 november 2017 om 14:19

"als een gehuurde speler je beste is, krab je jezelf volgend jaar achter de oren."

Ik denk dat bijna niemand het er mee eens is dat Van Ginkel de beste PSV-er is. Lozano is sowieso beter. Locadia en Zoet op dit moment misschien ook wel.

"hier verdien je dus niks aan, kost alleen maar geld."

Aan de andere kant: hij kost ook bijna niets, alleen wat salariskosten. En als hij je uiteindelijk kan helpen om kampioen te worden, dan betaalt hij zichzelf toch nog terug.

"lozano is dan een betere deal al moet je die voor een zeer hoog bedrag verkopen om er iets aan over te houden."

En zoals het er nu naar uitziet gaat dat zeer hoge bedrag er ook wel komen.

"korte termijn strategie alom bij Psv"

Van Ginkel is dit seizoen de enige gehuurde speler. Dus om dat nou een "strategie" te noemen...

Dat Van Ginkel bij PSV slaagt en in het buitenland niet is niet vreemd. Dit is gewoon zijn niveau. Een degelijke middenvelder voor de eredivisie.

1 november 2017 om 13:28

Waarom? Goede eredivisiespelers moeten er ook zijn.

En zet hem bij Nac, dan loopt ie geen 1 op 1 meer.

1 november 2017 om 13:40

Precies, als je het hier goed doet hoeft dit niet meteen te betekenen dat je TE goed bent. Hier doet hij het goed en in het buitenland blijlbaar niet dus waarom weg gaan.

Totaal niet mee eens, en dat zeg ik als PSV supporter. Haal de goals die van Ginkel maakt weg en hij is voor mij een middelmatige speler. Is in veel wedstrijden gewoon onzichtbaar op het middenveld en laat hendrix (waarvan ik vind dat die zwaar onderschat wordt) vaak het vuile werk opknappen.

Begrijp me niet verkeerd, hij is zeker een goede speler met een prima mentaliteit en uitstraling. Maar de conclusie dat hij de beste is van de eredivisie; no way..

1 november 2017 om 16:01

Goeie! Haal de goals van een Makaay of een Inzaghi weg en ze stelden helemaal niets voor.. je kunt natuurlijk niet iemand zijn kwaliteit wegstrepen..

Van Ginkel in zijn rol als box-to-box middenvelder naar mijn mening de beste in de Eredivisie, niet te vergelijken met een type als Ziyech. Ziyech is als neutrale fan natuurlijk met vlagen grandioos, aan de andere kant is hij ook erg kwetsbaar en soms onzichtbaar. Gaston Pereiro is wel te vergelijken met Ziyech, en dan geef ik het voordeel van de twijfel toch aan Pereiro. Puur vanwege het feit dat hij fysiek een stuk beter ontwikkeld is en naar mijn mening meer talent heeft.

Dan is het triest om te constateren dat de beste speler van eresivisie maar een redelijk anonieme speler was bij een engelse middenmoter

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren