Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Klaassen maakt ook niet het verschil en kijk naar Tete, die was dramatisch’

Laatste update:

Het Nederlands elftal zag dinsdagavond het laatste restje hoop op deelname aan het WK van volgend jaar verdampen en is er zodoende voor de tweede keer op rij niet bij op een groot eindtoernooi. Ben Wijnstekers herkent de situatie aangezien hij zelf deel uitmaakte van de generatie die in de jaren ’80 weinig succesvol was. Volgens de oud-Feyenoorder zal het nog wel even duren voordat Oranje weer een ploeg heeft staan die mee kan met de wereldtop.

Ben jij het eens met Ben Wijnstekers?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gaan we weer een week hierover discussiã«ren? Dit is de generatie waarmee we moeten dealen. Ik vind iedere discussie over wie er wel in had moeten staan dan wel opgeroepen moeten worden eigenlijk niet echt zinvol. Het is allemaal lood om ijzer, al kun je het natuurlijk wel heel bont maken op moment dat je een puber in een van de belangrijkste duels in kwalificatie gaat opstellen. Ik las zelfs dat berghuis had moeten worden opgeroepen...lezen jullie het goed mensen? Of je berghuis, promes, depay, elia opstelt, of je toornstra, klaassen, wijnaldum, strootman opstelt, of je huntelaar, janssen, dost of...wout wighorst opstelt: allemaal lood om ijzer. Om simpele reden dat wij geen talenten hebben van buitencategorie. Spelers die bij een barca, man utd dan wel real spelen en daar beslissend zijn. En dan zitten wij ook nog met spelers waarvan mentaliteit ver te zoeken is. Ik hoop dat ik ongelijk heb, en Blind heeft gister iets glans teruggebracht in spel op middenveld, maar ik zie na pensioen van robben eigenlijk pas het begin van donkerdere jaren...

11 oktober 2017 om 16:52

appels en Peren vergelijken! ik was een van de mensen die zei dat je Berghuis had op moeten roepen.

niet omdat ik denk dat Steven de kar gaat trekken de komende 6-8 jaar. maar omdat je de afgelopen 2 interlands spelers nodig had die in vorm zijn en een doelpunt kunnen maken

ik had wel wat gezien in Robben als 10, in een vrije rol. en Berghuis vanaf rechts. dat is vervelend te verdedigen voor de tegenstanders

11 oktober 2017 om 16:56

Ja, robben vooral in de drukte daar opstellen indd. Dat had veel beter uitgepakt. Ik hoop echt dat je inziet dat robben dan helemaal geen doelpunt had gemaakt. Robben meot je op rechts opstellen, en in zodanig tempo spelen dat je spel snel verplaatst van ene kant naar de andere waarna hij in 1 tegen 1/2 situatie komt. Wat betreft berghuis, ik zie geen enkele reden waarom je hem zo oproepen. Geen 1 reden. Ja, behalve als je lood om ijzer wil spelen.

11 oktober 2017 om 17:01

@martinarody; in de afgelopen selectie zat welgeteld 1 rechtsbuiten... de blessuregevoelige Robben. Wellicht had het logisch geweest een 2e rechtsbuiten op te roepen?
Er liepen 3 potentiele linksbuitens rond, de logica ontgaat mij in dit geval.

Ik vind het wel mooi dat men even de echte Tete ziet, blijf Veltman lekker afzeiken en dan bedoel ik vooral ook vele mede ajacieden,. Aan de bal stelt Tete niks voor, voor mij dan ook onbegrijpelijk dat je hem tegen Zweden als je er veel moet maken, in de basis zet. Als je achteruit moet en je moet iemand hebben die zijn mannetje kan uitschakelen op RB, dan is Tete geschikt.

Verder zou het hem sieren om er niet even alleen ajacieden uit te lichten, of is dit weer clickbait van Vz?

11 oktober 2017 om 16:55

er speelden veel (oud) ajacieden. dan ben je er al snel.

afgezien daarvan denk ik dat we voor de rechtsback positie als Nederland onze hoop moeten vestigen op Karsdorp. en dat zeg ik niet als Feyenoorder, maar vanuit het feit dat die jongen wel bijna alles heeft om internationale (sub) top te zijn
Snel, sterk, Lang, Goede voorzet, duelkracht
de vraag is hoe hij het gaat doen bij Roma als hij weer fit is. ik hoop dat hij daar doorgroeit
Karsdorp - De Vrij - Van Dijk - Kongolo

kun je in principe prima mee aankomen de komende jaren (misschien Haps als die doorgroeit als Linksback)

11 oktober 2017 om 17:01

Klaassen was invaller en Tete, Cillessen, Babel, Blind? Volgens mij klopt het dus niet helemaal en dan waren Babel, Cillessen en Blind ook nog goed, Blind zelfs de beste op het veld. Klaassen kun je niet eens beoordelen zo kort dat hij heeft gespeeld en Tete is niet geschikt voor deze pot. Dus je bent er helemaal niet snel, het is gewoon weer een clubkleurtje begrijp ik, niet serieus te nemen dan.

De feyenoorders etc. waren top wil je zeggen?

11 oktober 2017 om 20:40

Karsdorp?
Kongolo?
Op basis van wat zouden die spelers moeten spelen? We hebben Blind al op de linksback die is al een stuk beter dan Kongolo.
Tegen stugge spelers zou ik als rechtsback Tete kiezen, moet je snel de bal naar voren hebben dan is Veltman een goede optie

Daarnaast had die Wijnstekers ook wel eens Vilhenna, de slechtste van het veld mogen benoemen.die vertraagde het complete spel

11 oktober 2017 om 16:57

Ik ben daar 1 van.
Tête was gisteren slecht klopt maar verdedigend is hij met Karsdorp gewoon de beste rechtsback die we hebben.
IK ben geil op zijn perfecte sliding en ja Tete is opbouwend niet goed dat zal 99% beamen van de ajacieden en Veltman is precies andersom maar laten we in de achterhoede eerst is bij het verdedigen beginnen dus dan moet je nooit veltman rechtsback bij Ajax of het Nederlands elftal

11 oktober 2017 om 17:07

Als je alleen tackelen en snelheid tot verdedigen rekent, tja dan wellicht. Maar positiespel, fysieke kracht, kopkracht en gogme zijn ook verdedigende skills, plus als je de bal zo makkelijk inlevert als Tete, dan heb je inderdaad een goede verdediging nodig.

Ooit hadden we mensen die dachten, he, aanval is de beste verdediging. Veltman past daar dus perfect in want die verliest zelden de bal en als hij dat wel doet zit hij er bovenop en staat hij goed. Dat hoort schijnbaar niet bij een goede RB in jouw ogen, er is veel op de NL school aan te merken, maar aanval is de beste verdediging staat mijn inziens gewoon.

11 oktober 2017 om 17:15

Hoe vaak laat veltman zijn man lopen, hoe vaak maakt hij onnodige overtredingen waar hij geel of erger krijgt en zijn ploeg genoten daarmee benadeelt nee veltman is de perfecte verdediger

11 oktober 2017 om 17:29

Zijn geen onnodige overtredingen, hij laat zijn man niet lopen en neemt geen risico. Hij is een van de weinige die dan een overtreding maakt, als een portugees dit doet, zijn ze sluw en slim, doet Veltman het, dan kan het niet, hoe krom. Veltman is vrij gemeen, niet des nederlands, maar wel wat er meer nodig is, zeker nu we minder kwaliteit hebben. Hij zoekt de grenzen op, maarja ook dat moet je afzeiken, en kan niet van twee kanten bekeken worden.

Is niet perfect, maar Veltman kent zijn beperkingen en is slim genoeg daar goed mee om te gaan, is ook eigenlijk geen RB maar een RCV maar hij lost het wel op. Zijn man scoort vrijwel nooit.

11 oktober 2017 om 17:37

Ik weet niet wat jij kijkt maar als ik ajax kijk zie ik bovenstaande dingen echt wel maar ja dan verschillen we van mening

11 oktober 2017 om 19:34

ik vond tete juist erg goed gisteren, creeerde meer ruimte voor robben dan janmaat, en was erg kopsterk.

11 oktober 2017 om 17:16

Onzin, Tete wordt bestempeld als dramatisch, maar die geeft tenminste nog een fatsoenlijke bal op Janssen gegeven die compleet verprutst wordt en komt in scoringspisitie. De overige backs die we daar hebben gezien op Kasdorp na, hadden allemaal minder rendement. Nog belangrijker, we hebben de beste robben van de afgelopen maanden gezien. Tegen een tegenstander van een hoger niveau dan Luxemburg, Wit-Rusland of Bulgarije. Als eens aangedacht dat dit kwam omdat hij zich eens meer met aanvallen kon bemoeien dan mee verdedigen???? Tete wordt altijd afgebrand met niet kunnen opbouwen, te weinig voorzetten, te weinig aanvallende akties. Maar als je rendement dan gelijk is aan backs waarvan wordt geroepen dat die veel beter kunnen opbouwen, klopt er toch iets niet. Dijks wordt bestempeld als de minste back van de topclubs omdat elke voorzet een afzwaaier is, maar jan maat kan opeens beter opbouwen terwijl haast elke voorzet echt verschrikkelijk slecht is......Beetje dat meten met twee maten. Niet Tete, maar Janssen was dramatisch. Simpel balverlies, goede kansen simpel verprutsen, haast elk duel verliezen, maar Tete was dramatisch en Klaassen bracht het ook niet in die tien minuutjes die hij kreeg toen alle hoop vervlogen was.....

11 oktober 2017 om 17:32

Ik bestempel hem niet als dramatisch, maar ik reageer op de euforie en hype rondom Tete, die is flink overtrokken. Men vroeg zich af waarom Veltman speelde en niet Tete, nou, hier om, Veltman is aan de bal veel beter.

Tete liep vaak mee ja, daar was ook alles mee gezegd, hij liep niet goed en deed ook niks met de ballen die hij kreeg, terwijl er best ruimte lag, zeker als de tegenstander 4-4-2 speelt.

11 oktober 2017 om 17:54

Gister had geen enkele rechtsback het aanvallend goed kunnen doen , waarom niet ? Omdat zijne koninklijke hoogheid Arjen Robben alle ballen opeiste op rechts en het voor niemand niet duidelijk was wat hij daarna ermee zou doen. Hoe vaak speelt Tête niet de bal naar Robben en probeert hij erover heen te gaan zodat Robben ruimte krijgt of dat hij de bal terug krijgt. Maar als Robben iedere keer als een racket naar voren rent of voor de 100ste keer naar binnen kapt en probeert 4 man uit spelen tja dan valt er voor Tête geen eer te halen zelfs Veltman had niets kunnen doen.

12 oktober 2017 om 00:09

Heb je Janmaat gezien tegen Wit-Rusland? Wat een drama was dat, logisch dat je hem niet laat spelen. Karsdorp is helaas geblesseerd want aanvallend denk ik de beste. Veltman moet je gewoon thuis laten zie je al 1,5 jaar dat hij aanvallend niks brengt op rechts.

Het is nu vooral hopen dat een hoop "talenten"de komende jaren echt hun plek gaan pakken in het internationale voetbal

spelers als Karsdorp, Kongolo, Klaassen, Clasie, Boetius, Vilhena,tete, Bazoer

daar moeten we het de komende 10 jaar eigenlijk van hebben. dat wil niet zeggen dat alle bovenstaande spelers het ook daadwerkelijk gaan doen. maar we kunnen natuurlijk niet een team opstellen van gemiddeld 19 jaar oud

11 oktober 2017 om 17:04

De namen die jij noemt, is dat omdat je een voorkeur hebt voor Feyenoord?!

Je gelooft toch niet dat een Clasie, Boëtius, of een Vilhena ook maar iets zullen voorstellen in het internationale voetbal.

Zelfde geldt overigens ook voor Bazoer, wellicht heb je hem je niet zien spelen voor jong oranje.

Geen van de spelers die jij opnoemt zullen een grote rol van betekenis hebben bij internationale subtoppers, ze zullen daar onderdeel zijn van het team, maar nooit de kar gaan trekken.

11 oktober 2017 om 17:15

is dit niet ook juist een probleem van ons tegenwoordig? dat we 20-23 jarige spelers die nu "nog" niet al in het buitenland belangrijk zijn afschrijven als: dat wordt nooit meer wat!

als ze straks 28 zijn en niet belangrijk zijn in het buitenland dan heb je gelijk

Maar Bazoer is 20, Vilhena 22, Boetius 23

Clasie is wel wishfull thinking

11 oktober 2017 om 17:26

Ja, kun je niet serieus nemen. Kijkt naar clubvoorkeur, niet naar kwaliteit of potentieel. Denk dat we het vooral van bv. een Frenkie de Jong moeten hebben, creatieve middenvelder die technisch en qua inzicht wat kan brenger, genoeg waterdragers.

11 oktober 2017 om 22:00

Hij noemt toch ook Klaassen, Tete en Bazoer?

12 oktober 2017 om 00:11

Voeg Ff snel 2 Ajax spelers toe maar al die spelers brengen niks extras. We hebben minimaal een type Sneijder en Robben nodig met daarbij minimaal een Huntelaar.

Ik denk dat Oranje er mee uit had kunnen halen door juist een ander (aanvallender) systeem te spelen. Ik zou gekozen hebben voor:

3 beesten (atletische jongens) achter de spits die vroeg druk zetten bij balverlies en bij aanval vrijheid hebben om aan te sluiten.

2 backs die hele flank moeten bestrijken.

Blind op het middenveld om de bal snel naar 1 van de 3 te spelen.

Cillissen
Kasdorp
van Dijk
de Vrij
Ake
Strootman
Blind
Promes
Depay
Balel
Robben
11 oktober 2017 om 16:56

Karsdorp is nog niet fit, helaas
even als Strootman (niet fit/totaal uit vorm)

11 oktober 2017 om 16:58

Klopt, het gaat om het idee ook meer.
Ipv Kadorp bijv een ander back die zo speelt.

11 oktober 2017 om 16:59

Strootman hoef ik ook ff niet meer te zien want wat valt die mij tegen zeg.
Had verwacht dat wordt de 2de van Bommel een leider een vechter maar niets zit er in

11 oktober 2017 om 17:13

Ja past ook beter gezien onze kwaliteiten mijn inziens. Ik zou ook met Janssen en Promes voorin spelen, Promes kan dan om hem heen zwerven, dan weer links, dan weer rechts. Als Robben er dan was had hij die rol kunnen hebben en had Promes meer vanuit het middenveld kunnen komen, Klaassen is daar ook een perfect type voor, die komt ook voor de goal als dat nodig is.

Qua backs hebben we daar de juiste types voor. Alleen een rechtspoot op Lcv, niet doen, mijn inziens moet je een snelle en een sterke, linksbenige CV hebben, het liefst zie ik van Dijk en Kongolo samen, maar bij afwezigheid van Kongolo zou ik daar Ake wellicht neerzetten.
Strootman had je er al veel eerder uit moeten halen, ik had hem ook als hij fit was, niet eens geselecteerd, zo ondermaats in Oranje en hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor onze uitschakeling.

De discussie moet meer zijn. Kunnen we een team samemstellen die het WK wel had kunnen halen. Ja, dat had gekund. Selecteer spelers in vorm en stel ze op. Andere europese lukt dit wel, hun basis assortiment is niet altijd beter. Goed voorbeeld: Zweden, Ijsland, Zwitserland enz.

Zo slecht als iedereen doet voorkomen, is het Nederlands elftal echt niet. Tuurlijk, we hebben betere generaties gehad, maar de lichting/selectie die we momenteel hebben, zijn lang niet zo slecht als iedereen beweerd.

Het probleem is alleen dat het gewoon een zooitje is bij de Knvb. Zowel de coaches Hiddink als Blind en Advocaat zijn verantwoordelijk voor het mislopen van het WK van volgend jaar. De een net wat meer dan de ander, maar door Hiddink en Blind zijn we ook al het EK van 2016 misgelopen.

Dat Hiddink destijds als opvolger van van Gaal werd aangesteld, was destijds in mijn ogen wel een logische keuze en tuurlijk hadden ze ook de keus uit Koeman, maar zo op het eerste gezicht was Hiddink ook geen verkeerde keus, of in ieder geval: toen Hiddink werd aangesteld, hoorde ik vrijwel niemand dat Hiddink geen logische keus was, dat kwam pas toen het niet goed ging en niemand had verwacht dat het zo matig en moeizaam onder Hiddink zou gaan.

Het enigste waar ik vele mensen over hoorde roepen bij de aanstelling van Hiddink, was dat toen ook meteen bekend werd gemaakt dat Blind daarna de plek van Hiddink over zou nemen en dat de Knvb Blind ooit heeft aangesteld als bondscoach, is in mijn ogen een grote fout, want je wist gewoon op voorhand al dat dat niets zou worden en Advocaat heeft er uiteindelijk nog een klein beetje wat van kunnen maken.

Persoonlijk hoop ik nu op iemand als Koeman als bondscoach en van Marwijk zie ik ook wel graag terugkeren. Iemand als de Boer hoef ik niet als bondscoach te zien en ik zou ook eventueel naar buitenlandse bondscoaches kijken. Dan lijkt bijvoorbeeld iemand als Klinsmann mij wel een goede kandidaat en iemand als Ancelotti zal helemaal geweldig zijn, maar ik denk dat iemand als Ancelotti onhaalbaar zal zijn en dat hij eerder voor Italië zal kiezen en ook Preudhomme zie ik graag komen, heb hem altijd wel een goede coach gevonden.

En zoals ik al aangaf: tuurlijk heeft Nederland betere generaties gehad, maar zo slecht als iedereen doet voorkomen, is deze generatie niet. Gisteren tegen Zweden speelde Nederland opzicht ook wel een goede wedstrijd, of in ieder geval: beter dan in alle wedstrijden hiervoor en ik baalde er wel van, dat Nederland gisteren wel goed kon spelen, maar de rest van de wedstrijden altijd vrij zwak en matig speelde.

Mits iedereen fit is, lijkt mij dit ook een selectie waarmee je zeker een EK of WK kunt bereiken:

Keepers: Jasper Cillessen ( FC Barcelona ), Jeroen Zoet ( PSV ) en Sergio Padt ( FC Groningen ).

Verdedigers: Kenny Tete ( Olympique Lyon ), Rick Karsdorp ( AS Roma ), Stefan de Vrij ( Lazio Roma ), Timothy Fosu Mensah ( Crystal Palace ), Virgil van Dijk ( Southampton ), Wesley Hoedt ( Southampton ), Erik Pieters ( Stoke City ) en Patrick van Aanholt ( Crystal Palace ).

Middenvelders: Daley Blind ( Manchester United ), Leroy Fer ( Swansea City ), Kevin Strootman ( AS Roma ), Tonny Vilhena ( Feyenoord ), Georginio Wijnaldum ( Liverpool ) en Davy Pröpper ( Brighton & Hove Albion ).

Aanvallers: Steven Berghuis ( Feyenoord ), Quincy Promes ( Spartak Moskou ), Bas Dost ( Sporting Portugal ), Ryan Babel ( Besiktas ), Memphis Depay ( Olympique Lyon ) en Jean Paul Boëtius ( Feyenoord ).

Met deze selectie moet je in mijn ogen zeker wat kunnen presteren. Er moet ook een duidelijke visie inzitten en dat heb ik de laatste jaren toch wel gemist, bij het Nederlands elftal.

Wijnaldum die speelt bij het Nederlands elftal meestal niet zo goed, krijgt vaak kritiek en heeft zich er al regelmatig over uitgelaten, maar dat Wijnaldum nooit echt beslissend en goed is bij het Nederlands elftal, komt in mijn ogen door zijn positie en dat heb ik hier al zo vaak aangegeven: Wijnaldum is echt gewoon een goede speler, maar bij Nederland speelt hij te controlerend en ik weet zeker dat als je hem aanvallender zal spelen, dat hij ook beslissender zal zijn.

Dit moet in mijn ogen de vaste opstelling zijn (zie opstelling). Als je in een formatie met 4 verdedigers speelt, dan zou ik op de backposities voor Tete en Pieters kiezen, aangezien die verdedigend gewoon vrij goed zijn en als je in een formatie met 5 verdedigers speelt, dan zou ik voor Karsdorp en van Aanholt kiezen, aangezien hun aanvallend juist weer beter zijn.

Ook zou ik met Babel als een soort valse spits spelen en als je iets moet forceren, dan zou ik Dost inbrengen. Ik denk dat Babel als valse spits vrij goed kan werken in combinatie met de vleugelaanvallers en de nummer 10.

Cillessen
Tete
de Vrij
van Dijk
Pieters
Fer
Blind
Promes
Wijnaldum
Boëtius
Babel
11 oktober 2017 om 17:34

Veltman voor Tete graag en Frenkie de Jong erbij, ik zie alleen maar waterdragers die dan ook nog mooi weervoetballers zijn, nul creativiteit op het middenveld.

11 oktober 2017 om 20:27

Schei eens uit met die Frenkie de Jong. Je doet net of dat een wereldtalent is. Ik weet dat jij een enorme Ajaxbril draagt maar ga je toch uit de droom helpen; dat is een dertien in een dozijn voetballer. En de rest af doen als waterdragers en dus slechtere spelers dan de messias de Jong maakt het nog lachwekkender.

De spelers van Wit-Rusland en Luxemburg zijn echt niet beter dan onze spelers. Beide ploegen hielden Frankrijk op 0-0. Als wij dat ook maar 1 keer hadden gedaan waren we er geweest want we hadden dan 1 punt meer gehad.

Op alle fronten missen wij gewoon topspelers die bij een topclub wekelijks in de basis staan en het team kan dragen. Het zijn tegenwoordig allemaal beperkte voetballers die of technisch gewoon zwaar onder de maat zijn, of niet stabiel genoeg zijn om wekelijks minimaal een rapportcijfer 7 te scoren. Daarnaast spelen ze bij clubs waar ze zelfs daar niet het verschil weten te maken. Ook heb je te maken met het feit dat ze in Europese wedstrijden gewoon nooit echt kunnen excelleren. Van der Vaart, Van Bommel, Sneijder, Van Persie, Robben hadden allemaal op grote toernooien hun sterktes laten zien. In de huidige selectie loopt er niemand van dat kaliber die even de tempo bepaalt. Depay kan dat niet, Kluivert is te onervaren. Strootman kan dat ook niet en Wijnaldum die is zo beperkt in alles. Waar ik mijn hoop op vestigt is Donny van de Beek en Frenkie de Jong. Die twee hebben iets unieks waar je een rol van betekenis kan spelen op internationaal niveau. De Ligt heeft net als Kluivert nu een grote dip en hopelijk blijven zij geen eeuwig talent, want dan wordt de spoeling wel extreem dun. Ajax, Feyenoord en PSV moeten nu gewoon ruimte maken voor Nederlandse voetballers en gaan kweken als een malle. Donyell Malen kan nog weleens de verassing uit de hoge hoed zijn, want aan de manier hoe hij voetbalt. Is dit een speler die allang in het eerste van PSV kan spelen. Van een Locadia of Luuk word je echt niet bang als tegenstander. Helaas is Nouri afgehaakt, want hij samen met Donny en Frenkie vulde elkaar naadloos aan. We verliezen een topspeler Robben, dus nu is het de vraag of wij dit ooit nog kunnen opvangen. Kluivert en Malen, hoop dat jullie hem doen vergeten, want heel Nederland schreeuwt weer om een topspeler.

Nou nou kasdorp hard naar voren hollen , en oogkleppen op, gewoon pure verdedigers opstellen en dan 4 4 2 maar ja wijnstekers wie is dat, alleen maar feyenoorders opstellen.
En aub geen veldman

Talenten? Zijn dat die jochies die met hun 15e op "advies" van pa of een zaakwaarnemer zo snel mogelijk naar het buitenland moeten? Die zich laten maken door "meesterscout" Piet de Visser met de nodige dollartekens in de ogen? Van de 100 die richting Engeland gaan worden er 99 direct verhuurt en hoor je maar zelden iets van. Dat is een punt waarom het nederlandse voetbal achteruit holt. Geen aansluitend talent. Punt 2 is dat er veel te veel van de overbodige spelertjes worden verhuurd aan nederlandse clubs. Natuurlijk is het competitevervalsing als je met 6 a 7 geleende spelers loopt te voetballen. De beste doen echt hun stinkende best en worden door de club waar ze onder kontrakt staan al snel doorverkocht aan vaak mindere clubs als waar ze oorspronkelijk vandaan komen. Maar je bent ze wel kwijt en raken nooit meer op het niveau wat ze wellicht bij hun nederlandse club na hun opleiding hadden bereikt. Punt 3 is dacht ik een punt waar niet aan voorbij gegaan kan worden. Een overgroot gedeelte van de geselecteerde spelers komen uit het buitenland en spelen bij clubs die allemaal verschillende systemen spelen en ook (soms) uitblinken. Wanneer je dan hier in het nederlands elttal weer in een concept wordt gestopt wat niet meer van deze tijd is kan je op je vingers natellen dat het niet goed kan gaan. nu zegt Advocaat dat er eerst bij de Knvb orde op zaken moet worden gesteld.prima maar waar is de bondsvoorzitter die de boel in eerste instantie wat aan het zooitje moet doen? Vind hij de Uefa belangrijker? Nou wegwezen dan.

Tere was inderdaad dramatisch net zoals bejaarde Dickie .

opvallend dat hij de slechtste van het veld, Vilhenna niet benoemd. Klaassen heeft in die korte tijd dat hij speelde meer laten zien dan Vilhenna in die wedstrijd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren