Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Advocaat laat Sneijder buiten selectie; Babel wel geselecteerd

Laatste update:

Bondscoach Dick Advocaat heeft de definitieve selectie voor de beslissende WK-kwalificatiewedstrijden tegen Wit-Rusland en Zweden bekend gemaakt. In die selectie heeft de bondscoach geen plek voor recordinternational Wesley Sneijder, terwijl ook Klaas-Jan Huntelaar en Robin van Persie niet zijn opgeroepen. Ryan Babel keert terug bij Oranje, terwijl Jürgen Locadia zich voor het eerst bij het Nederlands elftal mag melden.

Virgil van Dijk maakte geen deel uit van de voorselectie en heeft uiteindelijk ook geen plek gekregen in de definitieve selectie. Huntelaar, Van Persie en Sneijder maakten wel deel uit van de voorselectie, maar hoeven zich volgende week uiteindelijk niet te melden bij Oranje. Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Quincy Promes ontbreken ook in de selectie van Advocaat. Het drietal kampt met een blessure.

Meest opvallende afwezige in de selectie is Sneijder. "Sneijder blijft belangrijk. Als je zo'n carrière hebt als Sneijder, dan moet je echt je petje afnemen. Als hij niet speelt, wat moet ik dan zeggen? Doe je best? Dat zeg ik toch niet", zegt Advocaat op de persconferentie. Babel speelde in 2011 zijn laatste interland voor Oranje, maar verkeert de laatste tijd in uitstekende vorm bij Besiktas. In negen wedstrijden scoorde hij vijf keer, waarmee hij een oproep heeft verdiend voor Oranje.


"Ik zie Babel als iemand voor de zijkant. Een jongen die een vaste waarde is bij Besiktas, die hebben echt een geweldig elftal. Met Promes er niet bij, is Babel een uitstekend alternatief. Hij verdient het om erbij te zijn", stelt Advocaat. "Ik denk dat we een goede groep hebben. We spelen tegen twee ploegen waar we resultaat tegen kunnen halen. Ik heb een goed gevoel bij deze namen."

Oranje staat voor de zware taak om Zweden voorbij te streven in de kwalificatiegroep. Dan moet het Nederlandse elftal zien te winnen van Wit-Rusland en Zweden, terwijl er ook nog aan het doelsaldo gewerkt moet worden. "Zweden wint niet met 8-0 van Luxemburg. Wat is dat nou voor stomme vraag? 8-0, dat geloof ik echt niet. Ik denk niet dat ik onverantwoorde risico's neem als Zweden ruim voor staat. Het is een misvatting dat je aanvallender speelt met meer aanvallers op het veld", aldus de bondscoach. "Je stapt in zo'n job en denkt dat je het gaat doen met zo'n groep. Als je het niet haalt, dan heb je het niet goed gedaan."

Is het terecht dat Wesley Sneijder niet is opgeroepen voor Oranje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De enige manier waarop Nederland nog het komende WK kan halen is als Dick Advocaat aan iedere Luxemburgse voetballer belooft dat als zij niet verliezen van Zweden dat zij dan ieder 10000 euro krijgen.
Ik zie Nederland niet 2x met dikke cijfers van Wit Rusland en Zweden winnen dus moet Zweden tegen Luxemburg punten laten liggen. Dick Advocaat heeft de laatste jaren genoeg geld verdient dus als hij iedere Luxemburgse voetballer 10000 euro belooft als zij niet verliezen van Zweden dan zal dat mooi zijn. De meeste Luxemburgse voetballers verdienen volgens mij niet erg veel geld dus ik denk dat ze wel harder hun best gaan doen tegen Zweden als zij een beloning van 10000 euro kunnen krijgen van Advocaat.

29 september 2017 om 12:09

Volgens mij moet die 10000 euro betalen als ik het goed lees?

29 september 2017 om 12:09

dan betaald ie hun en verliezen ze nog zo groot is het verschil hahah

29 september 2017 om 12:11

De Luxemburgers doen zonder omkopen, belonen oid ook wel hun best. Alleen kunnen ze gewoon niet beter.

29 september 2017 om 12:14

0-0 tegen Frankrijk uit. Die doen schijnbaar beter hun best dan wij....

29 september 2017 om 14:15

Nee, idd we kunnen niet veel vragen van Luxemburg. We willen dat zij hun stinkende best doen tegen Zweden en winnen van Zweden? Misschien moeten we eens naar onszelf kijken. Waarom doet Nederlandse elftal niet zijn stinkende best om met 3-0 bijvoorbeeld te winnen van Zweden hé? Misschien moeten we beter meer vragen van Nederlandse elftal.

Ik denk dat Luxemburg misschien een gelijkspel eruit haalt. Eerlijk gezegd: ik schat de kans dat zij gelijkspelen tegen Zweden hoger in dan de kans dat Nederland wint van Zweden.

29 september 2017 om 14:18

Trouwens ik had Sneijder zeker geselecteerd. Deze man doet altijd zijn best, als het echt moet. Dat kan ik niet zeggen over andere middenvelders.

29 september 2017 om 12:20

Ey Robin ik weet niet of je een beetje bekend bent met match fixing maar hoe kun je een van de slechtste landen omkopen om niet te verliezen? Kun je dan niet beter Zweden omkopen om te verliezen? Paar rode kaarten eigen doelpuntje enzo

29 september 2017 om 12:37

Dit is dan ook geen omkoping he. Waar hij het over heeft is een aanmoedigingspremie.

29 september 2017 om 13:40

Onbegrijpelijk dat Huntelaar niet word geselecteerd en Janssen wederom wel. Speelt al anderhalf jaar amper en presteert echt werkelijk niks. Babel verdient er al 2 jr lang bij te zijn maar werd genegeerd en nu kan men niet om hem heen! Hij scoort in de CL al meerdere keren als Centrum Spits dus Advocaat zet hem ook in de spits en niet die derde rang Spits Janssen. Sneijder moet weer spelen en fit worden want hem heb je gewoon nodig. Ben benieuwd wat Advocaat gaat doen en achterin had je van Dijk ook gewoon nodig is half fit al beter dan de rest.
We gaan het zien maar met koekenbakker Janssen in de spits zal Oranje het niet halen!!!

29 september 2017 om 13:47

Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, maar Janssen speelt inmiddels toch?

29 september 2017 om 13:55

Nou hij speelt een paar wedstrijden in Turkije en scoort een intikker en penalty.
Die jongen verdient het minst geselecteerd te worden van de hele selectie samen met Veltman. Heeft gewoon werkelijk veels te weinig gepresteerd om er bij te zitten en wederom te spelen als basis spits in Oranje. Waar we fantastische spitsen hebben gehad en dan hebben we nu sleurende Janssen. Ik word er niet vrolijk van en vind hem een beperkte spits die je niet verder brengt. Te weinig kwaliteit te weinig techniek te weinig snelheid. Nooit gepresteerd in een top competitie. Gewoon een zeer middelmatige spits en niks meer!

29 september 2017 om 13:57

Babel scoorde bij Besiktas niet als Centrumspits, maar als linkerflankspeler.

29 september 2017 om 15:26

Janssen is gewoon de beste spits die we hebben. Wat presteerde Huntelaar dan tegen Den Haag en Vitesse? Janssen speelt over het algemeen uitstekend in Oranje en kan prima cijfers overleggen als international. Ik had Huntelaar trouwens wel geselecteerd, al was Janssen mijn eerste spits gewoon. Hunteaar had ik voor de laatste fase bewaard indien nodig.

29 september 2017 om 16:00

@ Marranr1,

klopt. Ik snap het beleid ook niet helemaal. Als je criteria spelen is, en daardoor Sneijder dus afbelt kun je Wijnaldum, Cilissen, Blind, Rekik, Klaassen, Strootman en Dost ook niet bellen vindt ik. Zeg dan gewoon eerlijk dat Sneijder niet meer nodig is.

30 september 2017 om 04:22

hankey,
Criteria dat ze niet spelen en dan Blind opnoemen? sorry hoor, maar dit is misschien wel de best presterende Oranje international die we hebben en gewoon heel vaak speelt. Mourinho roeleert zijn verdedigers. Blind wordt gewoon opgesteld vanwege zijn kwaliteiten voor Manu en niet vanwege blessures van andere spelers.
Strootman speelt dacht ik ook gewoon geregeld en was laatst nog aanvoerder. Nou is het jammer dat Kevin bij Oranje niet brengt wat hij in Italie schijnbaar wel brengt. Het lijkt wel een op het Seedorf scenario. Wijnaldum valt daar ook onder. Die speelt bij Liverpool ook gewoon veel en is een belangrijke speler.

Dus je roept maar wat, maar onderbouwen zul je het niet echt kunnen doen.

30 september 2017 om 13:09

Huntelaar heeft er meer dan 40 inliggen bij Oranje. Janssen uitstekend? Wauw haal je dst uit die paar goals? Hoe speelde hij tegen de toplanden? Frankrijk heb jij hem gezien? Tegen Italie? Janssen speelt alles behalve uitstekend! Houdt geen bal aan want dat kan hij amper. Wint geen kopduels. Umtiti heeft zich dood gelachen had een vrije avond. Tegen Ivoorkust mist hij legio kansen en tegen Bulgarije laatst schiet ie of hij nog nooit op goal geschoten heeft. Janssen word door de media en Blind minder door Advocaat gehyped. Jij spreekt met de IK MAG JE GEHALTE omtrent Janssen want feiten kan je niet opnoemen. Janssen is werkelijk de slechtste spits die ik in Oranje gezien heb

29 september 2017 om 17:32

Met de Ligt erbij gaat het zeker niet lukken. Maakt steeds dezelfde fouten in de Mickey Mouse competitie. Kost Ajax punten en kan het internationaal al helemaal niet aan.

Jaja Babel is back hoor!!!! Man is ook lekker in vorm, zet hem maar gelijk in de basis .

29 september 2017 om 12:20

Promes is ook in vorm, bas dost ook. Maar de een presteert niet in NL elftal, de ander krijgt geen kansen. Dus nietvte vroeg juichen

29 september 2017 om 12:32

Promes is helemaal niet in vorm, heeft de laatste 3 wedstrijden bij zijn club niet gespeeld, omdat hij geblesseerd is.. en bas dost en babel spelen niet op dezelfde positie dus ja

29 september 2017 om 12:54

Promes is ook niet geselecteerd. Verder is Babel net als Dost een spits. De tijd dat ie op de vleugel stond is voorbij. Speelt al sinds ie bij Ajax weg ging in de spits.

29 september 2017 om 13:16

Daarvoor wel en toen bakte hij er niks van, maar dat laat je ervoor het gemak eruit

29 september 2017 om 14:00

Waar haalt iedereen het toch vandaan dat Babel als spits speelt? Sinds zijn aankomst bij Besiktas heeft hij altijd vanaf de linkerflank gespeeld. Hij snijdt vaak naar binnen en scoort regelmatig, maar is nooit spits geweest. Daar speelden Cenk Tosun/Vincent Aboubakar.

29 september 2017 om 14:02

@la~decima, lol ben je nu serieus? Babel speelt altijd als linksbuiten bij Besiktas en maakt ook geen typische spitsengoals.

29 september 2017 om 13:39

Ik ben blij voor Babel, begrijp me niet verkeerd. We zijn alleen te snel blij met spelers uit de Turkse Liga. Dat niveau ligt vele malen lager. Je ziet vaak hoe traag ze voetballen, hoe vaak er geen idee achter zit. Om te huilen.

29 september 2017 om 14:01

Vandaar dat Babel zo regelmatig scoort in Europese wedstrijden (Europa League vorig jaar & 2x in de CL dit jaar).

29 september 2017 om 14:05

Ik denk dat Babel zich genoeg heeft bewezen op hoger niveau dan de Turkse leagie (in zowel de EL vorig seizoen en de CL dit seizoen). Bovendien doet de Turkse competitie niet onder aan die van Nederland/rusland. Ik kan niet veel betere flankspelers bedenken, die ook nog eens in bbloedvorm verkeren.

Heel erg raar dit, Sneijdertje snap ik maar Huntje hoort er gewoon bij. Babel hoorde er ook allang bij, speelde vorig seizoen ook geweldig!

29 september 2017 om 12:14

Sneijdertje.. Huntje..🙈 Babeltje? On: Huntelaar moet er zeker bij. Babel meteen basis zetten.

29 september 2017 om 12:15

Waanzin. De raarste keuzes, elke keer weer. Maar goed, het is toch tevergeefs. Waar spelen we nou voor? Dat WK kan je op je buik schrijven eduardo errurik.

29 september 2017 om 12:15

Hoeveel spitsen wil je meenemen? Janssen, Dost, Huntelaar, Locadia en Babel?

29 september 2017 om 12:33

Sinds wanneer speelt babel in de spits, die komt van links en kan heerlijk na binnen trekken, Janssen en locadia begrijp ik ook niet

29 september 2017 om 12:39



OT: Babel lijkt me de beste keuze op de flank. Wie hij centraal in de spits wil gaan zetten is me een raadsel. Tenzij hij voor iets nieuws gaat ,en Locadia daar dus neerzet.

29 september 2017 om 13:26

Janssen presteert al een hele tijd nergens. Dost is nooit succesvol geweest in oranje en is bij clubs niet meer dan degelijk.
Dat locadia wordt opgeroepen is sws een raadsel. Lang niet goed genoeg voor oranje.

Oftewel; neem Huntelaar, Babel (want die is idd erg goed in vorm) en Dost óf Janssen mee. Drie spitsen is voldoende.

29 september 2017 om 12:16

huntelaar hoort nergens meer..is een aanfluiting geworden 2 goals in de trieste league en gelijk weer in oranje?

29 september 2017 om 12:31

Ik snap het wel. Je gaat niet nog een extra type Dost meenemen wanneer je toch niet op een manier wilt spelen waarbij zo'n type tot z'n recht komt (niet dat ik daarmee eens ben). 1 pinchhitter is genoeg.

29 september 2017 om 12:45

Nou ik snap het dus niet. Voor Janssen in het verleden wel uitzonderingen maken die er nog steeds geen pepernoot van bakt maar voor onze geliefde Sneijder, beste international ooit na Seedorf, maken we geen uitzondering. Dick Advocaat, ik krijg weer een deja vu. Net als die wissel met Robben toen! Leer je spelers een te waarderen!

29 september 2017 om 12:50

Met het verschil dat Janssen wel gewoon fit was, en Sneijder ( die ik overigens niet "de beste international ooit" zou willen noemen, en al helemaal niet achter Seedorf) niet.

29 september 2017 om 13:28

Inderdaad. seedorf was een topvoetballer, maar bij Oranje was het vaker net niet. Nooit doorslaggevend etc. Sneijder echter wel die heeft net als robben vaak geboeg de wedstrijd beslist.

29 september 2017 om 14:42

Je vergeet Robben maatje. Dat is de laatste en enigste wereldklasse speler die we hebben

29 september 2017 om 13:12

Huntelaar is nou niet in de vorm van zijn leven als ik Ajax de laatste weken heb zien ploeteren. Geld overigens niet alleen voor Huntelaar, geld ook voor andere spelers die wel in de selectie zijn opgenomen.

Huntelaar kopte een bal terug tegen VVV en iedereen was lyrisch over hem maar hoeveel heeft hij er ondertussen gemaakt?
Bas Dost is niets minder dan dat Huntelaar is ( vind ik ) en Dost zou nog wat langer mee kunnen dan Huntelaar.

Babel terug, goede keuze denk ik! De beste man presteert gewoon goed bij Besiktas, dus lijkt me zeker verdiend. Hopelijk kan hij wat laten zien.

Juist nu er gescoord moet worden, valt Huntelaar af... Wellicht dat Babel gezien wordt als de scorende man...

Sneijder is logisch dat hij er niet bij zit. Is niet fit en speelt amper.

29 september 2017 om 12:10

Ik weet niet of je huntelaar hebt gezien bij ajax de laatste 2 wedstrijden. Maar hij grossierde in balverlies en de kansen die hij kreeg miste hij .

29 september 2017 om 12:12

Huntelaar had zeker van toegevoegde waarde kunnen zijn voor deze wedstrijden. Als we veel aanhoudende druk kunnen krijgen op de 16m van Wit Rusland en Zweden dan is hij een ideale afmaker. Maar misschien is Dost nog wel de beste optie, kan een bal inkoppen of klaarleggen en oorlog maken voor de goal. In ieder geval niet Janssen a.u.b.

29 september 2017 om 12:31

Alsjeblieft wel Janssen. Wil jij met Robben, Babel en Depay als de buitenspelers met Dost gaan spelen? Stel dan gewoon een man minder op, dan loopt ie in elk geval niet in de weg.

29 september 2017 om 12:31

Huntelaar scoort 3 keer in de eredivisie en iedereen begon weer over Oranje. Terwijl hij de laatste wedstrijden weer niet heeft gescoord en meedeelt en de malaise van die ploeg. Waarom zou je Huntelaar oproepen als Bas Dost beter in vorm is, en zelfs Bas Dost geen enkele kans krijgt in Oranje. Janssen zal wel gewoon blijven staan aangezien die nu weer speelt in Turkije. En dan samen met Babel en Robben. Weet niet of het wat gaat worden, maar Huntelaar...... dat was al een lang gepasseerd station.

Wat doet ryan het goed bij Besiktas zeg! Goede keuze van Advocaat!

meer dan terecht, Sneijder is niet fit en speelt niet Babel is zeer goed bezig bij Besiktas. kan mij vinden in die keuze van Dick Advocaat. geen speld tussen te krijgen.

Babel geheel terecht erbij. Sneijder geheel terecht er niet bij. Huntelaar had van mij mee mogen gaan.

Snap echt niet hoe mensen kunnen zeggen dat dit terecht is. Hoe kun je Sneijder nou buiten de selectie houden

29 september 2017 om 12:10

Aangezien ie niks speelt is ie niet (wedstrijd)fit. Beter iemand wegzetten die in vorm is dan.

29 september 2017 om 12:11

Niet fit, speelt niet. Lijkt me niet zo heel erg moeilijk om te beredeneren. Hoe kan Advocaat het huidige niveau van een speler analyseren als hij niet speelt en tevens niet fit is?

29 september 2017 om 12:18

Ben het helemaal met @busi eens een sneijder zonder wedstrydritme en geen goede vorm is zelfs een aanwist voor dit oranje sneijder ziet en snapt het spelletje als geen ander hadden we nou de keuze zoals de fransen belgen of duitsers had ik het begrepen ja nu passeer je hem en komt er niks beters voor terug!

29 september 2017 om 13:15

Hij viel ( net als de rest van het elftal absoluut op in positie zin tegen Frankrijk..... De Sneijder in deze vorm en met deze fitheid is voor geen enkel team in de wereld een aanwinst.
Hij heeft zijn tijd gehad. Zelfs bij een nieuwe club kan hij zich blijkbaar niet opladen om fit te worden en er alles aan te doen om weer tot spelen toe te komen. Helaas, groot voetballer geweest, absoluut veel respect voor en nu is het tijd om afscheid te nemen.

29 september 2017 om 12:41

je hebt niks aan Sneijder op dit moment als hij niet fit is. hij kon ook al geen potten breken in de laatste kwalificatie wedstrijden. zeg dit liever ook niet maar het is de keiharde waarheid.

Top, momenteel is Babel gewoon de best scorende speler die we hebben. En hij laat het ook nog eens zien op een goed (lees hoog) niveau. Nu je klasse nog laten zien bij NL!

Knvb kan een datum gaan prikken. Afscheid van Sneijder bij het Nederlands Elftal.

Gewoon lekler 3-3-4 spelen of nog aanvallender. We hebben niks te verliezen en dan zien we in elk geval 2 mooie wedstrijden.

Babel terecht. Deed het goed bij Deportivo, doet het goed bij Besiktas. Heeft veel shit over zich heen gekregen, ook van mij, maar hij verdient deze oproeping, mag ook wel gezegd worden. Hopen dat hij voor een wonder kan zorgen met het Nederlands elftal.

Mooi voor Babel. Doet het best aardig bij Besiktas. Eindelijk laten ze Sneijder thuis. Dat had 3 jaar geleden al moeten gebeuren. Ook een aanfluiting hoe hij die laatste 30 interlands mocht maken om zo record international te worden. Als speler voegt die al een hele tijd niks meer voor. Vind het ook een smet op zijn carriere dat hij die laatste interlands als een klein schooljongetje koste wat kost die interlands extra wilt maken, al betekende dat soms een invalbeurt in minuut 88 met een 3-0 voorsprong.

Babel, is logisch te verklaren. Hopen op een klein wonder tegen Zweden en Belarus. Het zou toch zonde zijn als we weer een mooi toernooi mislopen. Ondanks de matige selectie.

Verdedigend hebben we best een veelbelovend elftal staan. Helaas is het middenveld en aanval niet zoveel meer.
Mochten we hier een wedstrijd van verliezen of niet met ruime cijfers winnen. Knal dan lekker de jeugd erin met het oog op de toekomst.

Niet geheel onlogisch, maar Huntelaar kan je er tegen de kleintjes wel bijhebben. Daar scoort hij over het algemeen veel tegen. Anders wellicht Dost en dan voorzetten geven.

Kan de selectie niet worden uitgeschreven ipv die instagram foto. Ik ben te oud voor instagram

29 september 2017 om 12:33

De gezichtjes zijn prima te herkennen anders. Al schrok ik wel bij Dost.

29 september 2017 om 13:08

Ja Dost was de reden dat ik het zei, herken hem nu wel ja

Terecht dat Ryan Babel erbij is, die laat de afgelopen 2 jaar al goede dingen zien.
Snapte ook niet dat hij er niet al eerder bij zat, terwijl een Berghuis er bijv. wel bij zat en er zelfs, met alle respect, over Kuwas werd gesproken.

Die man snapt het nog steeds niet. Het aantal doelpunten is volgens hem niet belangrijk....nou sorry hoor maar dat is juist heel belangrijk.

Geen Stefan de Vrij? Dat wel belachelijk vind ik! Beste verdediger die we hebben.

29 september 2017 om 12:18

"stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Quincy Promes ontbreken ook in de selectie van Advocaat. Het drietal kampt met een blessure".

29 september 2017 om 12:19

Anders lees je het item even. Staat gewoon duidelijk aangegeven dat hij geblesseerd is.

29 september 2017 om 12:21

Belachelijk dat ze een geblesseerde speler niet oproepen !!

Alles of niets . We hebben een snelle spits nodig want van de zijkanten komen toch niet veel voorzetten .
Jammer van Huntelaar , maar wel te begrijpen met het team nu. En Sneijder is logisch , wordt al heel lang niet fit verklaard .heeft het nog lang uitgehouden en geeft gewoon niet meer thuis .

Babel! Eindelijk! De beste man speelt bij de beste club uit turkije en scoort er op los. Geweldig om hem weer in het oranje te mogen bewonderen!

Ik had De Roon en Fer opgeroepen in plaats van Van der Beek, Van Ginkel of Vilhena. Puur omdat ze meer weerstand hebben in hun desbetreffende competities en meer loopvermogen hebben dan die drie. De Roon is misschien nu crucialer op dit moment, omdat hij een aanval kan breken van de tegenstander en gelijk een aanval kan opzetten. Een beetje een Thiago Motta/busquets rol.

29 september 2017 om 12:35

Ik blijf de verdediging ook wel apart vinden hoor. Janmaat, Tete en Veltman. Waarom neem je in vredesnaam 3 rechtsbacks mee en met Blind maar 1 linksback? Neem dan gewoon Pieters mee. Ik ben geen fanatiek volger van de Bundesliga, maar op Whoscored is Willems met een 7.57 als gemiddelde cijfer momenteel de nummer 12 van de Bundesliga. Die doet het daar blijkbaar ook gewoon prima, heeft in het verleden bewezen aanvallend wat te brengen en assists te kunnen geven. Die had er ook gewoon bij kunnen zijn.

Met Ake, Rekik, Hoedt en de Ligt is het centrum helaas ook niet bijzonder sterk bezet. 4 onervaren internationals. De Ligt speelt momenteel vrij zwak, Rekik was afgelopen weekend ook niet bepaald sterk te noemen. Dan moet je haast wel met Ake en Hoedt beginnen.

Met het middenveld ben ik het ook volledig met je eens. Met de Roon en Fer hebben we 2 spelers op een aardig niveau spelen. Zeker Fer brengt fysiek mee wat er verder in de selectie niet te vinden is. Zeker niet nu de van Dijk en de Vrij er ook niet bij zijn. Standaardsituaties worden zo onbegonnen werk en daar had Fer zeer nuttig bij kunnen zijn. Van de Beek, Propper en van Ginkel zijn toch veel van hetzelfde. Ik begrijp niet dat 1 van hen niet thuis mag blijven voor een speler als Fer.

29 september 2017 om 12:46

Veltman is waarschijnlijk de vervanger voor de Vrij als rechtsbenige centrumverdediger, aangezien je in deze wedstrijd echt niet met de Ligt aan kan komen zetten. Niet dat Veltman veel beter is natuurlijk, maar goed het zij zo. Ake speelt bij Bournemouth trouwens als linksback en is dus de back-up voor Blind. Er is geen enkele bondscoach die Pieters selecteert dus daar zal er toch wat aan de hand zijn wat niet naar buiten wordt gecommuniceerd.

Ik ben het ook volledig eens met het feit dat de Roon geselecteerd had moeten worden, als je kijkt naar de geselecteerde middenvelders speelt letterlijk elke speler op een vergelijkbare manier; box to box middenvelder met meer aanvallende dan verdedigende kwaliteiten. Dit is ook waarom het Nederlands elftal verdedigend zo zwak is de laatste tijd, er is geen enkele middenvelder die echt goed kan verdedigen en ondersteuning kan bieden aan de achterste vier. De Roon speelt bij Atalanta gewoon in de basis en heeft recent nog het Everton van Klaassen (waar hij niet eens in de basis staat) 90 minuten scheel getikt. Die jongen heeft de verdedigende kwaliteiten die de middenvelders van Oranje op het moment missen en bezorgt de bal ook grotendeels bij iemand met het juiste shirt, mooier kan het niet toch? Dat is misschien het enige wat Blind wel goed heeft gedaan, de Roon een eerlijke kans gegeven die hij nu niet lijkt te krijgen terwijl zijn niveau zeker niet is gedaald.

29 september 2017 om 13:26

Te weinig centrale verdedigers opgeroepen inderdaad, terwijl er wel enkelen beschikbaar waren. Ik heb het al eerder geroepen; ik zie een reële mogelijkheid dat we de laatste 2 wedstrijden met 3 verdedigers gaan spelen. Daar is genoeg negatiefs over te zeggen, maar feit is wel dat we al wedstrijden lang met een 4-3-3 systeem totaal geen potten breken en zelfs tegen de slechte tegenstanders minimale kansen creëren.

Het loopt niet en je moet deze kans aangrijpen om je eigen kansen te vergroten. Dat kan alleen als er massaal gescoord wordt. Laten we niet weer minimaal winnen en bidden dat Luxemburg het onmogelijke kan presteren.

Met drie verdedigers heb je opeens met Aké of Blind een Lcv, met Veltman (of zelfs Janmaat en Tete) een RCV en met Hoedt en De Ligt een CV. Ik geef het toe: Bizarre opstelling. Maar ik zie het nog werken ook!

Cilessen
Veltm / Tete
Hoedt / Ligt
Blind / Ake
Wijn / Janma
Strootman
Klaassen
Vilh / Blind
Robben
Loc / Dost
Babel / Memp
29 september 2017 om 13:27

Ake speelt gewoon centraal achterin bij Bournemouth hoor. Absoluut niet op linksback. Alleen bij Watford heeft hij linksback gespeeld en dat is dus alweer 2 seizoenen terug. Het is naar mijn mening onzin om zo'n speler dan te selecteren voor een positie die nooit zijn oorspronkelijke is geweest en waar hij in het heden ook gewoon niet speelt.

Idem voor Veltman centraal zetten natuurlijk. Daar speelt de beste man al een eeuwigheid niet meer. Zo krijg je een team dat met noodverbandjes aan elkaar gaat hangen. Op diverse posities spelers opstellen die de positie eigenlijk niet gewoon zijn, dat schiet gewoon niet op.

En tja, Pieters. Het is geen geweldenaar, maar de beste man houdt zich al jaren staande tegenover topspelers. Dan kan je echt wel wat. Dat meerdere bondscoaches het niet in hem zien zegt me niet zo veel. Hiddink, Blind en nu Advocaat, 3 coaches op rij die niet weten te presteren met het Nederlands elftal. Van Marwijk zag jaren geleden blijkbaar wel wat in Pieters, en toen speelde hij nog op een lager niveau dan nu.

29 september 2017 om 13:28

@sammerens

Janmaat is daarnaast lang geen basisspeler bij Watford. Kiko Femenia, wat van origine een rechtsbuiten is, staat daar basis. Willems had ik ook meegenomen, alleen speelt hij wel meer dieper dan wat hij normaal doet. Is meer linksmid dan een linksback, omdat Eintracht met drie man centraal speelt. Ik had dan Janmaat en/of Veltman thuisgelaten en dan Van Dijk, Van Aanholt, Pieters en/of Willems voor teruggenomen, waarvan Willems misschien nu de meeste aanspraak op heb. Je mag wat aanvallender spelen ook, want Wit-Rusland gaat echt niet vol in de aanval denk ik. Dan heb je aan Van Aanholt en Willems meer aan. Pieters daarentegen ook, maar aanvallend wat minder dan die eerste twee, maar heeft ook een goede voorzet in huis en beschikt over een goede tackle.

Haha, Locadia is toch een grote grap die man heeft tot de dag van vandaag 0,0 gepresteerd enige wat hij heeft bereikt was die vrije trap van hem en vorige week leuk gespeeld tegen utrecht en dan gelijk opgeroepen worden... moet ons spits voorstellen...

29 september 2017 om 14:07

Daarom legt Advocaat tijdens een persconferentie zijn keuzes dan ook uit. Met Locadia heeft hij wat meer mogelijkheden. Dost en Janssen zijn wat meer pure spitsen, en Locadia kan bijvoorbeeld ook vanaf links of zwervend achter de spits spelen. Zonder Promes heb je aan de linkerkant ook al weer minder opties dus ik snap het wel.

Als iedereen fit zou zijn (wat bijna nooit voorkomt), zou ik de volgende 23 spelers meenemen:
Cillissen, Zoet, Stekelenburg
Blind, Pieters, Van Dijk, De Vrij, Bruma, Tete, Karsdorp
Strootman, Wijnaldum, Klaassen, Propper, Van Ginkel, De Roon/Nigel De Jong
Memphis, Promes, Babel, Dost, Van Persie, Robben, Lens

Grootste nieuws is dat Amrabat blijkbaar zich heeft afgemeld voor Marokko, wat waarschijnlijk erop wijst dat hij voor Oranje wil gaan.

Ben ik de enige die een hekel heeft aan interland voetbal? Elke keer moet de competitie weer schuiven voor een waardeloze saaie wedstrijd, terwijl ik veel liever de PL zit te kijken waar ik wel op het puntje van mijn stoel zit.

Ik snap het hele systeem ook niet, kunnen we niet gewoon standaard een aantal landen laten mee doen en de rest kwalificaties laten spelen?

Dat Sneijder en VP niet worden opgeroepen kan ik begrijpen, die spelen niet tot nauwelijks, hoewel opzicht Sneijder altijd redelijk speelt voor NL. Huntelaar verdient toch wat meer krediet, Janssen laat ook niks zien en met Dost is het kwaliteitsverschil toch wel enorm.

Geen Elia, Viergever, Huntelaar... tegenover 3 rechtsback en 1 linksback.

Denk dat de verdedigingslinie eruit zal zien:
Tete - Veltman / Ake - Hoedt - Blind

Ik had het liever gezien:

Veltman - Ake - Viergever - Blind
Bij achterstand kan Blind doorschuiven naar het middenveld, dan kunnen we met 3 verdedigers voetballen. Voordeel is dat je niet hoeft te wisselen. Als we weer voorstaan dan kan Blind terugschuiven naar LB.

We moeten winnen, Viergever heeft ervaring met vooruit voetballen en dat is Hoedt niet.

29 september 2017 om 12:47

Ake kan ook linksback.

29 september 2017 om 12:55

Klopt naar niet aanvallend. Viergever kan dat wel.

29 september 2017 om 13:06

Zet toch liever hoedt erneer dan viergever. Liefst had ik dat ze zo speelden

Cillissen
Tete- viergever - hoedt-pieters
Blind
Wijnaldum-strootman
Robben-babel-elia

Is een best mooi elftal.

Defensieve backs waardoor de verdediging een stuk zeker is. Eindelijk een verdedigende middenvelder, strootman op 8 en wijnaldum op 10 zodat ie wat meer kan aanvallen en minder verdedigen.

Wel locadia geen Huntelaar? Op basis van 5 wedstrijden is al weinig laat staan op basis van 1 bij Utrecht uit!

En volgens mij had amrabat er nu wel bij gemoeten! Hij is de laatste weken 10x beter dan vilhena! Ziyech 2.0 ... lekker bezig

Hoe in godnaam zit Rekik er telkens bij? En dan laat je Van Dijk thuis?

En Locadia? Je hebt al een selectie met zo weinig ervaring en persoonlijkheid. En dan prop je er gezellig nog een paar tussen.

Mijn god wat een keuzes. Maar wat maakt het uit. Playoffs gaat het niet meer worden. Dit lijkt nergens op.

29 september 2017 om 13:25

Van Dijk voelt zich te groot en we hebben Dick Advocaat. Hij kijkt en kiest de spelers waar ze voetballen en niet naar de kwaliteit van de spelers.

Elia heeft veel kwaliteit als linksbuiten. Wijnaldum is op zijn best wanneer hij vooruit voetbalt. Viergever kan als LCV en LB voetballen en kan ook vooruit voetballen.

Locadia is niet sterk in 1 tegen 1 duels.

We hebben gezien dat Hoedt en Rekik niet vooruit kunnen voetballen. Dat is nodig want we moeten winnen.

Huntelaar kun je het best inzetten als we moeten winnen. Blind als LB kan hij de bal goed voorgeven net als Elia, ideaal voor Huntelaar.

Maar goed we hebben Dick Advocaat toch... zelfde type als Ancelotti.

Aangezien de Vrij geblesseerd is en van Dijk niet is opgeroepen, heeft Nederland centraal achterin gezien imo niet meer de kwaliteiten om met "maar" 2 centrumverdedigers te spelen. Ik zou daarom het 5-3-2 in verdedigend opzicht en 3-5-2 in aanvallend opzicht wel weer van stal willen halen met de huidige mogelijkheden. Tegen Wit-Rusland zal het voornamelijk een 3-5-2 zijn en in bepaalde situaties zelfs 3-3-4 aangezien Nederland waarschijnlijk alle ruimte zal krijgen om het spel te maken; daarnaast is het doelsaldo belangrijk dus zal men zich zo aanvallend mogelijk willen opstellen. Tegen Zweden kan het systeem ook van pas komen aangezien elk tegendoelpunt in die wedstrijd dubbel telt, kan de 5 mans defensie dat probleem voorkomen om bij winst van de bal direct de counter te zoeken met snelle jongens als Wijnaldum, Babel & Robben.

Cillessen
Veltman
Hoedt
Ake
Janmaat
Wijnaldum
Propper
Blind
Van Ginkel
Babel
Robben
29 september 2017 om 15:00

532 is een optie maar om dat nu weer te gaan proberen in de twee belangrijkste wedstrijden van het jaar? En met Janmaat op het middenveld tegen Wit Rusland mis je toch een echte voetballer.

Vind zelf Blind nog steeds de beste nummer 6 in feite maar kan in ieder geval doorschuiven zolang we lopers op de vleugels hebben. Wijnaldum en Vilhena zijn dat volgens mij en zo kun je dan 343 spelen. Enige zwakte is en blijft het naar binnen trekken van de vleugel aanvallers die Janssen in de weg gaan lopen en waar je dan inderdaad misschien nog een extra aanvallende middenvelder kan opstellen.

Cilissen
Tete
Hoedt
Ake
Wijnaldum
Propper
Blind
Vilhena
Robben
Janssen
Babel

Gelukkig krijgt de verdediging het de komende 2 interlands het niet (te) druk (zweden gaat met 11 man voor de goal liggen...en terecht!) Is dat wel het geval dan gaan we sowieso niet naar het WK. Man man wat een armoe met Janmaat Rekik Veltman de Ligt Hoedt maar het is nu niet anders. Je zult aanvallende backs nodig hebben en alles of niks moeten spelen dus waarom dan niet Pieters erbij gehaald in plaats van Veltman of Janmaat? Geen verkeerd woord over van Advocaat hoor maar een tip voor de Knvb om na de kerst een paar jaar voor Koeman (ontslag Everton) met assistent Frank de Boer te gaan!

29 september 2017 om 14:46

Lol en jij denkt echt dat Frank de Boer als assistent van Koeman wil werken. Zelfs die kwakzalvers van Voetbal Inside zeggen verstandigere dingen

Ben het wel met je eens dat Koeman het mag worden alleen lijkt het me niet verstandig voor zijn carrière. Er is de komende jaren geen eer te behalen bij het NL elftal.

Zegt Advocaat nu echt serieus dat Ambrabat geen optie is omdat hij geen basisspeler is bij Feyenoord? Het is de middenvelder in Nederland die indruk maakt. Roep hem dan nu op laat hem invallen en je weet dat hij behouden blijft voor Oranje. Nee laten we daarvoor maar vd Beek en Vilhena oproepen die al weken geen pepernoot raken ... En ik dacht dat Blind erg was .

29 september 2017 om 13:41

Omdat je middenvelders in vorm nodig hebt. Ik kan niet bepaald zeggen dat vd Beek, Vilhena en Strootman op dit moment een betere vorm hebben.

Wat een selectie hebben we tegenwoordig toch echt schrikbarend. Naar mijn mening had Virgil er gewoon bij moeten zitten ondanks weinig wedstrijdritme. Denk dat hij dan nog de beste verdediger is die we op dit moment hebben . Hoedt viel vorige keer zwaar door de mand, hopelijk staat Akã© op zijn plek deze keer. Ziet er naar uit dat de Ligt gaat spelen aangezien hij de enige rechtspoot is die centraal speelt bij zijn club en dat meestal leidend is voor de opstelling bij het NL elftal. Als ik het voor het zeggen zou hebben dan zou ik met deze selectie zo beginnen tegen de wit Russen:

Cillessen

Tete - Veltman - Akã© - Blind
Wijnaldum - Klaassen - Propper
Robben - Janssen - Babel

Janssen toch de voorkeur boven Dost vanwege de naar binnen komende vleugelaanvallers. Strootman maar even erlangs die presteerde echt zwaar onder de maat bij Oranje. Wijnaldum eigenlijk ook maar is toch wat dynamischer en dat kun je tegen de Wit Russen naar mijn mening beter gebruiken. Van Ginkel IPV Wijnaldum zou ook nog een optie kunnen zijn. Met deze opstelling kun je naar mijn mening ook makkelijk schakelen naar andere formaties.

Babel hadden ze allang al kunnen oproepen vond hem vorig seizoen ook sterk. Maar ja ik zie nederland zoiezo niet naar het wk gaan, dat hoofdstuk kunnen we wel vergeten. De belgen hebben het stokje overgenomen en zullen de komende jaren alleen maar groeien.

Helemaal mee eens. Dat Babel nu pas wordt opgeroepen is natuurlijk al belachelijk. Had vorig seizoen en waarschijnlijk daarvoor al gemoeten. Als je de Franse kranten leest is het wel duidelijk dat ze Sneijder bij Nice een van de grootste tegenvallers in de geschiedenis vinden. Allemaal marketing rondom die jongen. En Huntelaar heeft de laatste wedstrijden heel matig gespeeld bij Ajax. Te weinig snelheid en te weinig bewegelijk. Dus allemaal begrijpelijke en terechte keuzes van Advocaat. Hoewel het ook onbegrijpelijk is dat Donny van de Beek erbij zit. Speelt ook al het hele seizoen zeer matig en brengt helemaal niets bijzonders.

Vilhena is niet in geweldige vorm, daar had ik liever Amrabat dan voor gezien. Of Fer. De Ligt, Veltman en vd Beek, tja, ik ben niet objectief. Maar ik vind Veltman een enorme prutser, De Ligt is talentvol maar ook ongelooflijk traag en bovendien doet hij elke wedstrijd wel een paar belachelijke dingen dit seizoen. Van de Beek, tja, ik vind het wel erg snel. Hij heeft ook talent, maar je ziet ook meteen waarom Klaassen zoveel beter was dan hij. Als het niet liep wist Klaassen er eentje in te prikken, vd Beek zakt zelf juist weg als het niet loopt bij Ajax. Waarom geen de Roon of Fer? Die speler op hoger niveau en hebben meer ervaring. Nou goed, jammer als we niet meedoen volgend jaar, maar als ik deze selectie zie is het absoluut geen gemis als de wereld het volgend jaar zonder Nederland moet doen. Geen Robben, voor de rest missen ze werkelijk niets. Misschien is het juist wel sympathiek als we de wereld niet 3x90 martelen met het voetbal van deze prutsers.

29 september 2017 om 17:17

Ik vind het selecteren van Rekik en De Ligt toch wel de grootste shocks.. En ik snap niet waarom er 3 rechtsbacks geselecteerd zijn (Tete, Janmaat en Veltman), tenzij hij Veltman als CV ziet.. Daarnaast klopt je punt wat betreft Klaassen in de context van Ajax wel, maar bij Oranje heeft Klaassen dat nog nooit laten zien. Bij Oranje grossierde Klaassen zelfs in gemiste kansen. Ik snap inderdaad ook niet waarom De Roon én Fer niet geselecteerd worden. De Roon is onze enige echte cvm, en Fer is een powerhouse. Beide type spelers kunnen wij goed gebruiken. Dan hoeft Strootman niet meer de verschrikking te zijn op de cvm positie...

29 september 2017 om 17:49

Ja het gaat me niet eens om Klaassen maar de wereld van verschil tussen hem en vd Beek. Klaassen kon het in Oranje al niet echt laten zien hoewel hij er bij Ajax bovenuit stak, dus snap ik het wat dat betreft nog minder dat vd Beek erbij zit. Verder inderdaad Rekik, belachelijk.

Je kan beter Elia hebben dan Locadia toch? Achja het is toch allemaal loud om oud ijzer.
Alleen aan die FIFA-ratings kun je al zien hoe slecht het gesteld is met het Nederlands Elftal, man man man..

Snap niet dat de Ligt is opgeroepen. Heeft net hersenschudding opgelopen toch.

29 september 2017 om 13:45

Wakker geschud bedoel je

Huntelaar is een specialist. Was voor deze wedstrijden zeer bruikbaar geweest. Wat hij dan in een totaal andere wedstrijd met een totaal andere context bij Ajax doet vind ik persoonlijk dan minder belangrijk. Bovendien heeft hij vaak goed gerendeerd met Babel. Heel dom in mijn optiek.

29 september 2017 om 13:46

Vind dat hij bij Ajax best veel kansen nodig heeft. En dat was zijn specialisme. Koelbloedig afmaken.

Pohh, we zitten echt wel heeeel krap in de centrale verdedigers zeg. Alleen Rekik, Hoedt en de Ligt. Met eventueel nog Veltman en Ake als opties. Echt heeel matig.

29 september 2017 om 13:47

de Vrij, Bruma, van Dijk en BMI zijn er ook allemaal niet bij. Ja dan gaat het hard. Gelukkig is verdedigen niet de primaire zaak tegen Wit Rusland (als ik ze tegen Zweden zag)

29 september 2017 om 14:05

Het zit qua blessures op dit moment niet mee inderdaad.

Nouja, ik denk dat we niet meer in de positie zijn dat we kunnen zeggen dat verdedigen niet meer zo belangrijk is tegen een land als Wit Rusland. Voor elke tegengoal moet je er weer eentje extra maken om je doelsaldo op te krikken he.. En als je achterkomt zelfs 2.

Huntelaar en van Persie niet opgeroepen en Locadia wel ? Die gedachte begrijp ik niet zo.
Van Persie (mits fit) en Huntelaar zijn toch ten allen tijden een paar klassen beter dan Locadia die zelfs nog tekort komt voor PSV...

Ik moet zeggen het is altijd pijnlijk om de lijst van namen te zien en dan te zeggen. WOW hebben we echt niet beter? Ik zou met deze geselecteerde namen en het verwachte spelbeeld tegen de Wit russen met 3 verdedigers spelen die aardig kunnen ballen en 1 op 1 best aardig zijn. Tete-Blind-Ake een kuitenbijter (tete) die zich in de (waarschijnlijk) eenzame spits kan vastklampen. Een voetballende speler (aké) en een tacticus die de boel neerzet (blind).

Vervolgens een middenveld wat goed is in de combinatie, met aan een kant iemand die desnoods de back positie kan belopen mochten we onverhoopt toch onder druk komen te staan. Wijnaldum-Pröpper-Klaassen-Vilhena ofzoiets. Genoeg loopvermogen en flexibiliteit.

In de voorhoede hoe dan ook Robben opstellen maar dat zou iedereen hier doen. Voorzetten krijg je weinig dus dan zou ik kiezen voor de kaatsende spits Janssen. (jammer dat Promes er niet bij is die had ik daar graag gezien). En dan Babel of Depay op links. Ja ik begrijp dat je op deze manier alleen maar in de trechter loopt maar afvallende ballen zijn met Klaassen en Robben, Depay, Babel en Propper ook gevaarlijk.

Het is echt weer onbegrijpelijk wat ik allemaal lees. Beseft iedereen wel dat we nu nooit van Zweden kunnen winnen? Ja met heel veel gelik als echt alles meezit en Zweden het zelf beetje verpest.

Aan de hand van de afgelopen jaren, de prestaties van Zweden en Nederland zeg ik dat Nederland gewoon gaat verliezen van Zweden. Iedereen blijf maar lekker in dromenland

Ik merk echt helemaal niks van een alles-of-niks poging. "Laten we eerst maar eens zien te winnen, 1-3 zou een mooie uitslag zijn" . NEeeeee!! 1-3 betekent dat je bent uitgeschakeld want je wint
Never nooit niet met 3-0 van Zweden. Ik wil een wedstrijd in wit Rusland zien waar we in ieder geval gaan proberen er minimaal 5 te maken. Met 4 aanvallers, vanaf minuut 1 druk zetten overal op het veld. Alleen zo kun je met 5,6 -0 winnen. Alles liever dan een berekende 0-1 of 0-2 en je daarmee zonder te vechten een uitschakeling excepteert. Huntelaar en Dost in de spits en Babel of Elia samen met Robben op de flanken. 3-3-4 met verdediging Hoedt - tete - blind. Middenveld Wijnaldum - - propper - klaasen en aanval Babel - Dost - Huntelaar - robben

Zie hier waarom spelers dus naar Turkije gaan. Ze leven gewoon weer op.

Ik weet nog dat men hier Galatasaray en Turkije zat te bashen over Sneijder. Nu zie je dat het dus grotendeels aan Sneijder zelf lag want Nice hoeft hem ook niet meer.

Sneijder zit bij Gala, wordt opgeroepen voor Oranje. Hij gaat naar het volgens onze vrienden hier oh zo mooie en betere Frankrijk en hij ligt eruit.

Babel zat niet in Turkije en was buiten de Oranje selectie gehouden. Gaat naar Turkije en wordt weer opgeroepen.

Turkish magic... Ze kunnen mensen daar zo goed oppeppen. Hulde voor die gasten.

29 september 2017 om 15:36

De Turkse competitie wordt hier inderdaad altijd afgekraakt. Heb geen idee waarom. Volgens mij is de Turkse top beter dan die van Nederland. Gelukkig kom jij met een luchtige tegenzet om die negatieve mening te ontkrachten.

29 september 2017 om 16:47

Naja, begrijpelijk. Men heeft zoiets van "huh, die gekke Turken hebben een betere competitie dan het Grote Nederland?". Dan gaat men bashen en kinderachtig doen om ermee om te kunnen gaan.

Blijkt toch dat die gasten daar spelers ongelooflijk goed kunnen behandelen. Pepe had volgens mij ook nog een sneer uitgedeeld naar de Real supporters, over hoe ze zich bij Real zelf moeten motiveren terwijl de BJK fans dat nu doen voor hem en het team.

Het is een emotioneel volk, die Turken, maar met de juiste inzet en motivatie worden ze je beste vriend. Dat weet ik van mijn eigen Turkse vrienden die geen moeite hebben met het delen van alles wat ze hebben als ze je al een dag kennen. Hetzelfde geldt voor supporters en voetballers daar. Quaresma had volgens mij ruzie met elke trainer en club waar die voor heeft gespeeld, behalve Besiktas.

Het is gewoon een heel mooi voetballand waar niet alleen de jongelingen spelen, maar juist meer vedettes die hun top niveau weer halen en op het grote toneel spelen (cl).

Respect voor die mensen. Tussen alle chaos, terreur, etc. zijn ze toch in staat om hun voetbalzaken in orde te hebben. Echte liefde voor voetbal. Prachtig.

Nog 2 wedstrijden naar de "oudjes" kijken en dan de bezem flink door de selectie en met een jonge nieuwe groep beginnen te bouwen voor de volgende eindrondes. Je moet nu naar de toekomst gaan kijken en de ervaren spelers zoals Robben laten gaan. Anders blijf je te lang aan ze vasthouden en daar wordt het voetbal niet beter van.

29 september 2017 om 16:15

Hou toch op man deze Robben heeft nog steeds meer gevoel in zijn linkerteen dan al die spelers die er nu in lopen. Hij mag van mij nog 2 jaar doorgaan.

29 september 2017 om 18:10

We zijn dan inmiddels al 3 seizoenen verder en dan haalt Robben echt niet meer het niveau wat hij nu haalt. En als je dan vanaf nu de talenten vlieguren gaat geven dan wennen zei aan het niveau en kunnen dan in hun rol groeien.

Beetje raar dat Huntelaar er niet bij zit, en one day fly Locadia wel. Ook had ik Sneijder gewoon meegenomen. Dit gaat ons opbreken tegen Wit-Rusland

Geen illusies mannen, Zweden wint gewoon van Luxemburg en Nederland gaat het niet redden om naar het wk te gaan. Het is jammer, maar we speculeren nu over iets wat niet gaat gebeuren, helaas.

Jaaaa Benzema in Oranje! Blijkt het Bas dost....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren