Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Van Nistelrooij rukte de douchekop eraf als hij niet had gescoord, hij ook’

Laatste update:

Harry Kane wist woensdagavond bij de zege van Tottenham Hotspur op Borussia Dortmund (3-1) in de Champions League twee keer te scoren. Phil Neville gaf na afloop aan onder de indruk te zijn van zijn landgenoot. De voormalig verdediger van Manchester United en Everton denkt dat de spits van de Londense club op kan gaan voor de Ballon d'Or en ziet gelijkenissen met Ruud van Nistelrooij.

"Hij moet Tottenham verlaten om wereldklasse te worden, om een type als Robert Lewandowski te worden", aldus Neville bij de BBC. "Als Tottenham alleen een top-vier club gaat blijven, zal dit niet genoeg zijn voor Kane. Hij moet gaan meedoen om de Ballon d'Or. Hij moet gaan meedoen in het winnen van de Champions League en als the Spurs een 'net-niet' team blijft, zal hij uiteindelijk willen vertrekken en zich aansluiten bij Real Madrid of Barcelona."

"Als je de Ballon d'Or wint, dan behoor je tot de besten. Ik denk dat het winnen van die prijs voor Cristiano Ronaldo het belangrijkste doel is geworden, voor Lionel Messi misschien ook wel. Want het laat zien dat je de beste van de wereld bent", aldus Neville, die Kane vergelijkt met Van Nistelrooij, zijn voormalig ploeggenoot bij United. "Kane heeft het killer instinct van Ruud van Nistelrooij."

"En hij rent en vecht met verdedigers net als Diego Costa", vervolgt de analist. "Hij is de meest complete centrumspits die ik sinds lange tijd heb gezien. Alle centrumspitsen zijn egoïstisch. Van Nistelrooij sloeg de douche kort en klein en rukte de douchekop eraf als hij niet had gescoord. Kane heeft dat ook, maar hij is ook een ongelooflijke teamspeler", besluit Neville.

Harry Kane moet Tottenham Hotspur verlaten om van wereldklasse te worden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hahaha die Engelsen. Ik denk niet dat Madrid of Barca zich ooit voor Kane gaan melden, al is hij zeker een goede spits. Er zijn er altijd betere, en zeker meer technische spelers. Kane zou in beeld komen als hij voor een redelijke prijs p te halen is. Maar Levy kennende kost hij meer dan 100 miljoen, dan zijn er tig betere opties voor de Spaanse topclubs. Maar het blijft toch leuk om die Engelsen bezig te horen over hun landgenoten

14 september 2017 om 12:40

Ik vind juist Kane erg ondergewaardeerd. Sanchez en Aguero worden wel wereldtop genoemd, maar Kane scoort meer dan hun. En Kane is ook jonger.

Ik zou hem graag bij Real willen zien voor Karim 'ik scoor amper' Benzema.

14 september 2017 om 12:42

Bellapartita, Kane is natuurlijk veel meer een eindstation. Waar Aguero en Sánchez hun teams keer op keer op sleeptouw nemen. Vind Kane een goede spits, voor Tottenham in de PL wel te verstaan. Is zijn niveau, en dat is keurig.

14 september 2017 om 12:46

Aguero en Sanchez veel meer hun team op sleeptouw nemen? Kane is natuurlijk enorm doelgericht, heeft een geweldig schot en is een hele goede afmaker, maar hij kan ook prima meevoetballen. Neemt juist de Spurs op sleeptouw en kan uit het niets een wedstrijd beslissen. Toen hij het 1 seizoen goed deed, was het inderdaad nog afwachten of hij die lijn zou kunnen doortrekken, maar nu is toch wel te zeggen dat het echt een topspits is van pas 24 jaar die alleen nog maar beter zal worden. Pas 24 en jij roept doodleuk dat hij een goede spits is voor de Spurs in de Pl... Zou waarschijnlijk nu al bij de Europese topclubs meekunnen.

14 september 2017 om 12:49

Hoezo voor de PL? Hij laat het nu toch ook zien op Europees niveau? Hij was zeer belangrijk met goals en passes. Ik hoop dat als hij zo doorgaat de opvolger wordt van Benzema om een echte goalgetter te worden.

14 september 2017 om 14:47

Denk dat veel scoren voor Tottenham een stuk moeilijk is dan veel scoren voor Barcelona en Real. Kijk maar naar suarez

14 september 2017 om 12:50

Mee eens, Kane is gewoon een goede afmaker, geen absolute topspeler, beetje zelfde type speler als Milik. Hij heeft alleen nog 2 dingen mee, 1 hij is Engels en 2 hij heeft een goede mental. De echtr klasbak in het team is Eriksen als je het mij vraagt!

14 september 2017 om 13:04

Type milik? Heeft Milik al 2x de gouden schoen gewonnen in Italië? Kan Milik even sterk zijn als Kane? Kan Milik even goed met rechts als met links schieten?

Sorry, maar ik vind over het algemeen dat de BPL ook overschat is. Kane is echter een pareltje in deze competitie en laat het altijd zien en scoort vanuit elke hoek. Als Kane dit seizoen aan de lopende band scoort kan je hem heus in het rijtje Lewandowski, Suarez, Benzema, Aguero en Zlatan zetten.

14 september 2017 om 16:44

Ach, overdrijven is ook een vak tegenwoordig. Waarom hebben die spelers volgens jou allemaal belachelijk meer kwaliteiten?

Kane is net 24 en heeft al 3 seizoenen op rij ruim 20 competitiegoals gemaakt in 1 van de top competities. Dat is gewoon bijzonder goed. Aguero wist in zijn eerste 3 Premier League seizoenen maar 1x meer dan 20 goals te scoren bijvoorbeeld. Zlatan was al 26 toen hij voor het eerst de grens van 20 doelpunten in 1 competitieseizoen voor elkaar kreeg. Benzema is dat in zijn hele carriere maar 3x gelukt.

Kane is een spits en staat er voornamelijk om doelpunten maken. Hij bewijst nu al seizoenen op rij dat hij daar bijzonder goed in is. Als hij zo doorgaat dan is zijn carriere uiteindelijk niets minder imposant dan de namen die volgens jou zo veel beter zijn.

Technisch zal hij wellicht wat minder zijn, maar hij poeiert die ballen er in. En volgens mij krijg je via goals punten en niet voor technisch begaafde hoogstandjes.

14 september 2017 om 13:06

Ik zie Kane niet zo snel in een Barcelona-achtig systeem voetballen omdat daar andere dingen worden gevraagd. Maar ik vind Kane een briljante afmaker. En gevoelsmatig heb ik het idee dat hij het net wat makkelijker kan vinden (en zo niet gaat vinden gezien zijn leeftijd) dan bijvoorbeeld een Benzema of een Higuain.

Echt indrukwekkend wat Kane laat zien bij de Spurs, maar op het EK met Engeland was hij echt vreselijk slecht. Geeft te denken bij zijn volgende clubkeuze. Deze man heeft wel een goed killersinstinct dus zeker een goede spits.

Zinloos geneuzel over die Ballon D'or. Daar schiet je niets mee op en doet alleen maar af aan hetgeen je over een speler probeert te zeggen.

Kane moet lekker doorgaan met wat hij doet. Presteren en scoren voor Tottenham EN voor het Engelse elftal. Dan zien we vanzelf wel waar zijn ontwikkeling hem brengt. Hij zit nu prima op zijn plek en gaat als hij zo doorgaat tot de beste spitsen ter wereld behoren. Wellicht zit er dan nog een stap in, maar vooralsnog is het in mijn ogen onnodig om het daar over te hebben.

Hij is een goede spits, maar komop Ballon d'or. Van dat niveau zit hij nog ver af.

Wat is dit een topspits zeg. Kan me nog herinneren dat volgens velen op deze website de Houthakker hem er wel even uit zou spelen. Dit baseerden zij op een matige EK van Kane. Nou het tegenovergestelde is gebleken.

Vraag me af of Kane Tottenham zal verlaten voor een ander team in Engeland. Zo niet, zie ik hem misschien wel naar een Real Madrid vertrekken, als opvolger van Benzema!

Kane is goed hoor, maar kom op zeg, de gouden bal gaat die jongen nooit winnen. Er zijn ook zekers 5 tot 10 betere spitsen in de wereld dan Kane. Ze kunnen hun eigen spelers wel aardig overschatten die Engelsen.

14 september 2017 om 12:54

Kane scoort 2 seizoenen achter elkaar meer dan 20 goals in de PL, hij behoort makkelijk bij de beste 5 spitsen. Lewandowski Suarez Kane Lukaku en Aubameyang/Griezmann

14 september 2017 om 15:50

Lewandowski en Suarez staan ver boven Kane. Ook Higuain, Aubameyang, Cavani, Griezmann (als je die als spits meerekent) en normaliter Diego Costa zijn beter. Dan heb je met spelers als Dzeko, Lukaku, Zlatan (hoe goed is die nog), Werner, Icardi, Lacazette, Morata, Aguero nog een aantal spitsen die ook zekers niet minder acht dan Kane die gister pas zijn eerste CL goals heeft gemaakt.

14 september 2017 om 16:54

Kane heeft in 4 CL wedstrijden 4 goals gemaakt. Sla je toch aardig de plank mis met je bewering dat hij gisteren zijn eerste scoorde.

Ook het noemen van een Higuain is met oog op de Champions League grappig. Hij scoorde pas in zijn 15de(!!) CL wedstrijd zijn eerste goal.

Buiten dat zijn het allemaal zinloze vergelijkingen. De namen die jij noemt hebben allemaal hun specifieke kwaliteiten en zijn qua spel grotendeels totaal niet vergelijkbaar. Veel van de spitsen die jij noemt zijn ook al rond de 30 jaar en spreken meer tot de verbeelding, aangezien ze al jaren meelopen.

Ik word de laatste tijd echt mooi van al die mensen die spelers hypen voor de ballon d'or. Tegenwoordig is die prijs alleen nog maar voor de speler die het best presteert bij de club die de meeste prijzen wint.

Haha, hoe het ook weer allemaal wordt overdreven. Dit waren zijn eerste doelpunten in de Champions League geloof ik? Wordt gedaan alsof het zijn 150e goal is. Natuurlijk is Kane een fantastische spits die nog zeker kan groeien maar hij wordt soms afgeschilderd alsof het nu al de beste aanvaller ter wereld is naast Messi en Ronaldo in een adem kan worden genoemd. Helaas is dit absoluut niet geval. Ik zou Kane nog niet eens tot de top vijf, misschien wel top 10 aanvallers willen rekenen.

Zou me ook niet verbazen dat als Kane dan Engeland zou verlaten hij ineens een stuk minder goed blijkt dan verwacht. Je ziet dat wel vaker met die Britse spelers.

14 september 2017 om 12:48

De Engelsen zijn er sowieso goed in om hun eigen spelers te romantiseren. Eigenlijk heeft Engeland geen echte topspelers meer. Ik las laatst zelfs dat er meer Nederlanders in de CL actief zijn dan Engelsen. Dat geeft al een indicatie dat de Engelse topclubs alleen maar kunnen leunen buitenlandse sterren.

14 september 2017 om 12:56

Ah, Elphenomeno je leeft nog en weer vanouds tegen de PL aan het schoppen. Dortmund natuurlijk verloren van Spurs en Hoffenheim eruit gevlogen tegen Liverpool, dus heb je maar iets anders gevonden om Engeland af te kraken.

Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar in de VI stond allebei 37. Verder niks nieuws wat je vertelt, want is wel algemeen bekend dat de Engelse clubs qua jeugdopleidingen wat achter lopen en bovendien de clubs die actief zijn in de CL vooral nu en meteen resultaat willen. Dat gaat simpelweg niet lukken met enkel Engelse spelers die bovendien vaak anderhalf keer zo duur zijn.

14 september 2017 om 13:03

Afgezien of ze anderhalf keer zo duur zijn, lopen er simpelweg geen Engelse toppers rond. Vroeger had je een Owen, Rooney (in zijn goeie tijd), Beckham, Lampard, Gerrard, Lampard, Terry, Ferdinand etc rondlopen. Nu heb je er 0. Al kunnen Kane, Alli en Rashford er komen hoor, maar vind het en beetje triest dat zon grote competitie nauwelijks Engelse topspelers kan voorbrengen.

En ik kraak Engeland helemaal niet af, ik kom gewoon met feiten, jammer dat je zo meot reageren. Als de scheids gister normaal had gefloten had Dortmund niet ten onrechte verloren, maar dat geheel terzijde op dit topic.

14 september 2017 om 13:19

Klopt, er lopen er ook weinig, daar doelde ik ook deels op met dat met enkel Engelse spelers het niet gaat lukken (te weinig kwalitatief goede spelers). Je brengt verder heel vertekend feiten. Bayern, Dortmund, Barcelona en Juventus leunen natuurlijk allemaal op hun Duitse/spaanse/italiaanse spelers. Dortmund twee Duitsers in de basis, Bayern drie Duitsers in de basis, Barcelona vier Spanjaarden in basis en Juventus drie Italianen in de basis afgelopen CL week. Nee, die zoeken het allemaal op eigen bodem.

Ik kom daar op terug, omdat jij na Hoffenheim-Liverpool maar bleef volhouden hoe goede de Bundesliga is en dat Liverpool niet beter kon en geluk had dat Hoffenheim de kansen niet maakte. Vervolgens wordt Hoffenheim echt helemaal zoek gespeeld op Anfield en staan ze binnen twintig minuten op een onoverbrugbare achterstand en ben je nergens te bekennen met je grootspraak.

14 september 2017 om 15:47

Ik zeg ook nergens dat Bayern, Juve en de Spaanse top geen buitenlandse sterren hebben. Maar bij al die clubs zie je tenminste nog spelers uit eigen land in de basis. Bayern is ten slotte de basis van Duitsland met Neuer, Muller, Boateng, Hummels en Kimmich in de gelederen. Ik bedoel alleen te zeggen dat er nauwelijks Engelse toppers rondlopen terwijl de andere grote competities (duitsland en Spanje) het veel beter verdeeld is. Meer topspelers hebben die uit eigen land en zijn minder afhankelijk van buitenlandse topspelers.

Leuk dat je over Hoffenheim begint, maar dat heeft niet tot nauwelijks met dit artikel te maken. Ik zei dat nadat iedereen lyrisch was over de thuiswedstrijd van Hoffenheim, dat ze nog beter kunnen dan dat (afgelopen zaterdag bleek wel toen ze met 2-0 van Bayern wonnen). Dat ze in Anfield weggetikt zijn doet er niks van af dat ik niet vind dat Hoffenheim nog beter kan dan wat ze lieten zien, onder andere met het afmaken van kansen. Ik heb nergens gezegd dat Liverpool niet beter kon in die wedstrijd, dat maak jij ervan.

14 september 2017 om 16:57

Nee, Kane heeft 4 CL duels gespeeld en daarin 4 goals gescoord.

Verder is de PL gewoon de populairste competitie en begrijpt iedereen Engels, waardoor dit soort dingen hier ook gewoon in het nieuws komen. Het is natuurlijk een stukje chauvinisme, maar je kan mij niet wijsmaken dat dit in andere landen niet net zo goed gebeurt. Alleen krijgen we daar gewoon weinig van mee.

Ruudje zal er niet heel veel douchekoppen af gerukt hebben dan in Engeland.

Fantastische spits natuurlijk die Kane, echter ben ik van mening dat die Engelse spelers lekker in de Premier League moeten blijven. Op de een of andere manier slagen de meeste Engelse spelers niet in het buitenland en dat is toch een risico factor.

Als ik bijvoorbeeld alleen maar kijk naar de Engelse spelers die bij Real Madrid hebben gevoetbald dan zijn er meer gefaald dan echt geslaagd. Beckham en Mcmanaman waren degelijk Woodgate en Owen waren gigantische miskopen. Zelfs nu hebben er mensen zijn irritaties bij Gareth Bale.

Als Harry Kane voor een leuk bedrag te koop is, zou ik het overwegen. Alleen geloof ik niet dat Levy hem makkelijk zal laten gaan.

Nou Phil, lekkere teksten voor de fans. Kan wel een tandje minder speculeren. Daarnaast, waar moet hij heen? Naar het buitenland in elk geval niet, gedoemd om te falen. united had interesse, maar heeft gekozen voor een andere topspits. Chelsea en City zouden een slechte keuze zijn, daar wordt hij hoogwaarschijnlijk totaal verkeerd gebruikt. Dus... Lekker blijven waar je bent. Daarnaast jan Spurs echt de stap naar de top zetten, moeten ze alleen wel even normaal blijven inkopen (ze blijven miskopen doen) en de grote heren behouden.

Gewoon eerst nog een paar jaar rijpen bij Spurs. Die jongen is nog maar 24 jaar, laat hem maar eerst veel spelen en nog constanter worden. Dan kan hij altijd nog naar de ''echte'' top. Vind hem op zijn leeftijd een van de meest complete aanvallers, zoniet de compleetste.

Leuk dat de Engelsen weer iemand ophemelen, maar daar hebben wij in Nederland ook een handje van. Laat die jongen lekker ballen, we zien wel hoever hij komt. Straks krijgt hij een blessure en is het weer net niks. Onnodig om ook zoveel druk te geven aan deze jongen. De ''nieuwe Van Nistelrooij'', laat hem lekker Kane zijn. Wordt altijd zo moe van de nieuwe dit of de nieuwe dat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren