Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV krijgt in jacht op nieuwe back nul op het rekest van Vitesse’

Laatste update:

PSV zag deze transferperiode Jetro Willems naar Eintracht Frankfurt vertrekken en had lange tijd zijn zinnen gezet op Hamburger SV-verdediger Douglas Santos. Woensdagavond werd echter duidelijk dat de Eindhovenaren de Braziliaan kunnen vergeten, waardoor PSV moet overschakelen naar een plan B.

Eén van de alternatieven is volgens Voetbal International Alexander Büttner. PSV meldde zich in een eerder stadium al bij Vitesse voor de voormalig speler van onder meer Manchester United, maar kreeg toen een ferme ‘nee’ te horen. De Arnhemmers zijn op de laatste dag van de transfermarkt eveneens niet van plan om mee te werken, zo klinkt het.

Büttner, die nog vastligt tot medio 2019, kwam begin dit jaar transfervrij over van Dinamo Moskou, waar hij op een zijspoor was beland. Als Vitesse hem deze zomer weer doorverkoopt kan het in financieel opzicht een mooie winst maken. Met het oog op de competitie en de Europa League is de club echter niet van plan om zomaar mee te werken, waardoor de kans dat Büttner donderdag nog overstapt naar PSV minimaal lijkt.

Denk jij dat Alexander Büttner een geschikte aanwinst zou zijn voor PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pfff er gaat er dus geen meer komen

31 augustus 2017 om 12:47

Niet getreurd, Drenthe is transfervrij dus die kan ook nog na vanavond gecontracteerd worden. Kunnen ze meteen dat platenlabel van Philips weer nieuw leven inblazen, PSV een linksback, Drenthe een platencontract. Win-win!

31 augustus 2017 om 13:09

Plan c is er ook nog, wachten totdat Ajax een linksback koopt om vervolgens Dijks te halen.

Man man wat is dit slecht van Brands, een speler die een halfjaar bij een club is proberen te halen.

31 augustus 2017 om 13:02

Zou ook nergens op slaan, die gozer is er net. Topspeler voor Vitesse wel!

Lijkt erop dat we het moeten doen met Paal op de LB positie.

31 augustus 2017 om 13:07

Gelukkig zijn er genoeg buitenspelers die nog geen paal voorbij komen.

Meer dan een jaar de tijd gehad om in te spelen op het vertrek van Willems. En dan kom je uit bij de back van Vitesse die nota bene vorig jaar nog wissel stond en sinds die tijd nog weinig noemenswaardigs heeft laten zien. Wat een gebrek aan visie en beleid.

31 augustus 2017 om 12:46

Inderdaad, dan zie je wel dat Feyenoord het goed heeft gedaan met Haps. Ajax speelt met Dijks, Psv met Paal en Feyenoord heeft nu gewoon een hele goede linksback! Met name Psv heeft daarin echt zitten slapen hoor, ze wisten al een jaar lang dat Willems weg zou gaan, waarom duurt het dan zo lang? Haps was perfect geweest.

31 augustus 2017 om 13:08

Ajax speelt momenteel met Dijks omdat de rest geblesseerd is of even op andere posities spelen. Sinkgraven,viergever,dijks en Orejuela zouden er kunnen staan. Ik vind het nog al wat voor 1 positie maar mensen vinden het leuk om de hele tijd te zeggen dat Dijks de 1e man is zonder ook maar even verder na te denken

31 augustus 2017 om 13:16

Orejuela is Rechtsback en Sinkgraven was vorig jaar ook geen succes.
Viergever komt beter tot uiting in het centrum, maar kan door Wober wellicht toch opschuiven

31 augustus 2017 om 13:29

Niks mis met sinkgraven vorig seizoen. Alleen te blessuregevoelig.

31 augustus 2017 om 13:33

Owww.. Sinkgraven was verdedigend niet kwetsbaar?
Prima. Ik denk dat het ambitieniveau iets hoger mag zijn dan Sinkgraven op LB.

31 augustus 2017 om 13:40

Sinkgraven kan je 80% van de wedstrijden als je het spel moet maken wel goed gebruiken, tegen die andere 20% v/d wedstrijden zet je een meer verdediger erneer... dus Viergever.

31 augustus 2017 om 14:32

Met Haps moet ik het ook nog maar zien hoor. Ik herinner me de wedstrijd tegen Ajax nog wel, toen werd hij helemaal zoek gespeeld door Kluivert.
Het is natuurlijk wel een betere aankoop dan Butnner zou zijn, maar ben niet super overtuigd van Haps. Feit is inderdaad wel dat Feyenoord gehele transferperiode veel beter anticipeert en reageert dan Ajax en PSV doen, dat terwijl Ajax eigenlijk veel meer midellen heeft om het te doen.

31 augustus 2017 om 15:12

Sinkgraven is Voetballend uitstekend maar verdedigend erg matig maar dat hoeft in de eredivisie niet zoveel uit te maken maar aan Sinkgraven is duidelijk te zien dat het een "gemaakte" back is.

31 augustus 2017 om 15:45

Orejuela speelde in Colombia zowel op de RB als LB postitie, dus die is
op LB zeker een optie voor Ajax, neemt niet weg dat die vaker RB stond, maargoed, ik zou hem gewoon is LB zetten, slechter dan Dijks kan vrijwel niet...

31 augustus 2017 om 16:01

En het gaat weer over Ajax.....

Ontopic: ben wel benieuwd wat voor namen iedereen dan denkt die haalbaar zijn.

in de categorie Paniekkkkkkaankopen had deze wel gepast

31 augustus 2017 om 12:36

Of gewoon plan B of C.
Is toch zoals het gaat? Optie A lukt niet, dan schakel je door naar B, enz.
Komt vooral omdat optie A van HSV op het laatste moment niet doorging.

31 augustus 2017 om 12:41

@rudeboy65

Onzin. Brands had het zichzelf natuurlijk veel makkelijker moeten maken door eerder in te spelen op het vertrek van Willems. Dan was deze paniekaankoop, een 28-jarige back van Vitesse, niet nodig geweest.

31 augustus 2017 om 13:32

Ik vermoed dat de financieen snel handelen in de weg staan, daar lijkt het in ieder geval sterk op.

31 augustus 2017 om 13:39

@tice20

Onzin. Willems was al zo'n 23 keer weg en ging het niet door.
Pas toen hij echt werd verkocht moest Brands ik actie komen.
En dan ben ik het wel met je eens dat hij dat sneller had kunnen doen.
Aan de andere kant: we hebben ook vaak genoeg Brands geprezen om zijn volharding en dat hij door vol te houden vlak voor sluiting toch nog met iets goeds kwam. Kan dus ook een keer misgaan.
Als laatste nog dit argument: na Lozano is wel door PSV aangegeven dat ze nu wel eerst moesten verkopen voor ze weer wilden kopen.

31 augustus 2017 om 13:42

Ze hebben geld genoeg gekregen van de CL vorig jaar en van de verkopen ook bijna 30 miljoen, belachelijk dat je dan eerst moet verkopen om te moeten kopen. Slecht beleid dus

31 augustus 2017 om 13:49

@ Rudeboy65

Dan nog had PSV überhaupt al een backup voor Willems moeten halen, die nu klaar zou zijn voor het grote werk. Dat heet visie of beleid, inspelen op toekomstige gebeurtenissen, het tegenovergestelde van een paniekaankoop als Büttner die kwalitatief en qua potentieel veraf staat van waar PSV heen zou moeten willen.

Prima argument, maar wat is er dan gebeurt met de tientallen miljoenen die PSV de afgelopen jaren uit transfers heeft ontvangen? PSV heeft op dit moment gewoon een erg smalle selectie, waarmee ik ze geen kampioen zie worden.

31 augustus 2017 om 14:56

Makkelijk schreeuwen Debever, opletten is ook een optie.
Brands en Gerbrands hebben meerdere malen uitgelegd dat wat er binnenkomt aan geld niet in zijn geheel in de kas van PSV komt.
Bij een kampioenschap horen premies, bij het behalen van en spelen in de CL ook. Volgens de heren komt het leeuwendeel van dat bedrag dus bij spelers en staf terecht.
Bij de verkoop van spelers heb je ook nog al eens te maken met het vergoeden van opleidingskosten aan de club waar de speler is begonnen. Vergoedingen aan makelaars, het uitbetalen van (prestatie) bonussen die afgesproken zijn.
Op die manier gaat er dus maar een deel naar de kas van Psv.
Trouwens: ik kan mij ook van Ajax wel herinneren dat terwijl ze bulkten van het geld ze het beter leek eerst te verkopen voor ze iets kochten. Snap ik goed, Voor je het weet zit je met een selectie van 75 man of zo.

31 augustus 2017 om 15:00

@tice20

Maar dat ben ik best wel met je eens hoor ("dan nog had PSV überhaupt al een backup voor Willems moeten halen, die nu klaar zou zijn voor het grote werk"

Maar in de NL voetbalwereld is de laatste jaren al vaker gezegd dat beleid maken voor onze clubs lastig is.
Heb je b.v. een mooi talent rondlopen, komen de Psg's en Man Cities die voor een fooi ophalen.
Heb je een mooie aankoop gedaan die goed uitpakt; hetzelfde verhaal.
Maar goed, zoals gezegd ben ik het best met je eens dat in het geval Willems het beter had gekund. Maar ja, Willems riep 3 jaar geleden al dat ie weg wilde en dan had PSV nu 3 jaar lang een reserve LB gehad die bijna nooit zou spelen. Of Brenet niet.

Mooi dat Vitesse hem kan behouden. Maakt toch een goede indruk dit seizoen (al ben ik deze week in België en heb de wedstrijd tegen AZ niet gezien) en vind het zeker geen slechte back. De aanval van clubs als Vitesse, AZ en Utrecht op de top drie is geopend. Benieuwd of deze 3 clubs op de langere termijn een nog grotere rol kunnen gaan spelen.

31 augustus 2017 om 12:54

Dat denk ik niet. Je kunt een keer verrassen, dan word je leeggekocht en kun je weer opnieuw beginnen. Ze hebben de liquide middelen niet om structureel mee te doen

31 augustus 2017 om 13:40

De top 3 wordt net zo goed leeg gekocht. Een goede trainer en bestuur wordt steeds belangrijker om snel een nieuw goed elftal neer te zetten.

31 augustus 2017 om 13:40

De top 3 wordt net zo goed leeg gekocht. Een goede trainer en bestuur wordt steeds belangrijker om snel een nieuw goed elftal neer te zetten.

31 augustus 2017 om 13:43

Vitesse en Utrecht (inmiddels) wel. Beide clubs hebben de laatste jaren financieel goede zaken gedaan en mocht het echt nodig zijn hebben beide een rijke eigenaar.

31 augustus 2017 om 14:45

Utrecht is dit jaar ook al leeggekocht toch? Feit is dan alleen dat je goed scout om vervangers te halen. En dat lijken ze beter voor elkaar te hebben dan PSV en Ajax momenteel.

1 september 2017 om 14:27

De top 3 wordt leeggekocht maar heeft meer geld om te investeren. Zolang je niet meer geld erin pompt sluit je nooit structureel aan, het zijn altijd periodes. Het is niet voor niets nog altijd de top 3

Ik vind Buttner niet een type speler voor Psv. Klinkt als een paniekaankoop! Vitesse is denk ik zijn plafond en dat is hoog zat.

Ik weet dat Brands wel is wat vaker plots wat uit de hoge hoed tovert maar ik moet zeggen dat ik toch wel zenuwachtig begin te worden dat we geen linksback meer gaan aantrekken.

Lijkt me toch dat Brands en de zijnen een schaduwlijst hebben?

31 augustus 2017 om 12:37

Die hebben ze vast ook wel. Maar dit komt vooral omdat optie A van HSV op het laatste moment niet doorging. Balen.

31 augustus 2017 om 13:17

De hele fout ligt hem al aan 'op het laatste moment'. Het was al twee jaar bekend dat Willems zou vertrekken, of vorige zomer of deze zomer. Dan zijn er twee opties.

Optie 1: je koopt een jonge linksback of laat een jonge bank doorschuiven vanuit de opleiding die in het laatste jaar van Willems door hem wordt klaargestoomd op de positie en zo nu en dan zijn minuten maakt.

Optie 2: Je doet goed je huiswerk, kijkt wat er beschikbaar is, hoeveel het moet kosten en of het mogelijk is en zorgt dat je de eerste gesprekken en onderhandelingen al gedurende het lopende seizoen hebt gedaan. Je haalt een back binnen die er meteen staat en waar je ook nog doorgroei mogelijkheden inziet. Deze back haal je binnen in de Eerste weken van de transferperiode. Zo kan de speler wennen aan de club, het klimaat, het team, de stad, de speelwijze en de medespelers Alvorens het seizoen begint. Je haalt een speler niet op het laatste moment, wanneer de competitie al ruimschoots begonnen is, zeker niet wanneer je twee jaar de tijd hebt gehad om een geschikte speler te vinden voor die positie!

Ohnee, die komen straks Nelom bij ons ophalen! Ik wist dat het veel te rustig was qua uitgaande transfers, dat kon niet zo blijven.

Ik vind het wel enorm slecht als dit waar is, hij was in januari gratis en je kon aan zien komen dat Willems ging vertrekken. Aan de andere kant, hadden ze hem in januari als gehaald en hij had zo gespeeld als bij Vitesse dan waren ze nu misschien weer op zoek naar een linksback. Dit seizoen speelt Büttner wel goed, ik vond het vorig jaar niet zo geweldig wat ik toen zag.

31 augustus 2017 om 13:45

Vorig jaar was buttner dan ook 20 kilo zwaarder en verre van fit. Nu hij dat wel is blijkt zijn meerwaarde.

Sinds hij bij United weg is, heb ik geen wedstrijd meer van hem gezien. Heeft hij zijn oude vorm weer bij Vitesse herpakt, omdat PSV nu geinteresseerd in hem is??

31 augustus 2017 om 12:38

Vorig seizoen kwam hij veel te dik binnen. Dit seizoen in de voorbereiding zag hij er weer afgetraind uit en leek het er weer op.

Het lijkt me wel wat enthousiast als PSV zijnde om hem op te proberen te pikken. Laat hem eerst maar eens over een wat langere periode weer niveau tonen.

31 augustus 2017 om 12:58

Inderdaad redelijk vroeg maar Buttner is aanvallend ijzersterk, snel, sterk, goede voorzet, vrije trappen zijn goed en hij kan ook penaltys nemen. Zo'n speler kom je niet heel snel tegen daarom begrijp ik wel waarom ze bij hem uitkomen.

31 augustus 2017 om 13:02

Mee eens, mits hij aan kan tonen dat niveau over langere tijd op de mat te kunnen leggen. Hij heeft toch een lange tijd weinig gedaan en vorig seizoen was het ook echt niets.

Het lijkt me voor PSV op dit moment geen wenselijk risico. Buiten dat Vitesse natuurlijk sowieso veel geld zou willen ontvangen zo laat in de transferperiode.

Uitkomen op Buttner, dan weet je hoe diep PSV door de ondergrens heen zakt.

Overigens gaat dit hem ook niet worden. Vitesse wilt hem absoluut niet laten gaan, en waarom zou Buttner ook vertrekken? Heeft een basisplaats bij Vitesse, en gaat Europa League spelen. Beter ook, Buttner hoef ik niet te zien in een PSV-shirt

Wanbeleid ten top. Daar sta je dan, met je grote praatjes ( Gerbrands ) dat je een voorsprong hebt op Ajax en Feyenoord door zo vroeg uitgeschakeld te zijn vorig seizoen.

Het seizoen in gaan zonder een linksback. Kansloos dit.

Ik zou als PSV zijnde die Ritzmaier nog eens overwegen om tijdelijk als back te laten opereren. Vond hem bij de Go Ahead Eagles niet heel slecht als back. Die kerel is misschien een redelijk noodverband tot de winterstop..

31 augustus 2017 om 12:41

Iemand die bij Go Ahead Eagles "niet heel slecht" was. Klinkt goed!

Ik denk dat PSV dan nog beter Paal kan laten staan...

Ik vind dat Brands zijn werk gewoon niet goed doet. Waarom moest hij zo lang wachten op die linksback van Hsv? Hij wist toch van te voren dat Willems wegging en dat er een vervanger zou moeten komen? Nu zit hij met lege handen. Van mijn part mag hij het stokje overdragen aan Frank Arnesen.

Nu maar overschakelen op plan C dan. Ik snap gewoon niet waarom PSV zo lang heeft gewacht met Santos.

31 augustus 2017 om 12:38

@ Arnout108,

Dat de transfer van Santos niet door is gegaan, komt doordat Bordeaux dus op het laatste moment afzag van Luuk de Jong. Als de Jong de afgelopen dagen verkocht zou zijn, dan zou Santos al zo goed als zeker speler van PSV zijn.

31 augustus 2017 om 12:50

Het is triest dat een club als psv afhankelijk is van een verkoop om überhaupt een aankoop te kunnen financieren.

31 augustus 2017 om 13:06

Hier klopt geen hol van. Iemand brengt een gerucht in de wereld en iedereen neemt het over. Psv heeft een bod gedaan van 4 miljoen. Of Luuk was gegaan of niet had hier verder geen invloed op.

31 augustus 2017 om 13:25

Nee, ook niet. Want HSV laat Santos niet gaan omdat ze zelf ook geen nieuwe linksback hebben tot dusver.

31 augustus 2017 om 13:42

Van Drongelen toch?

Begrijpelijk dat Vitesse hem op de laatste dag van de transfermarkt niet wilt verkopen, maar om eerlijk te zijn vraag ik me af of hij Bã¼ttner daadwerkelijk wel een goede aanwinst voor PSV zou zijn.

Want sinds Bã¼ttner terug is gekeerd bij Vitesse, doet hij het zeker niet slecht, maar echt aan de verwachtingen heeft hij in mijn ogen nog niet gedaan en daarom vraag ik me dus af of hij wel een aanwinst voor PSV zou zijn.

Op naar plan C ...

Toch wel bijzonder dat je al een jaar weet dat Willems weg gaat en dan op de laatste dag met Buttner op de proppen komt.

Waarom moet PSV eigenlijk een speler halen van een club die Europees nog punten moet zien te scoren? Of moeten we voor altijd gedoemd zijn tot voorrondes CL, waar Ned clubs bijna nooit doorheen komen? Is uiteindelijk ook niet in t belang van Psv, lijkt me.

31 augustus 2017 om 12:48

Het belang van PSV is om een zo sterk mogelijk selectie te hebben, die gaan echt geen rekening houden met zo'n abstracte en indirecte gevolgen als de punten van Vitesse.

Wat een gepruts met de aankoop van een nieuwe linksback.
"We schakelen pas over naar plan B als plan A van de baan is".
Ja, plan A liep op niks uit, maar als uiterlijk 2 weken voor de deadline het nog niet rond is, zou ik altijd al de lijnen voor plan B gaan uitzetten.
Nu ben je gewoon te laat.

31 augustus 2017 om 13:40

Tja, ze zullen wel hebben gevonden dat plan A heel veel beter was dan plan B. Anders blijf je niet zo lang bij plan A hangen...

Ze kunnen dan beter geen back halen en Paal met Brenet uit laten vechten.

Haha, liever jeugdspeler dan deze meneer die welgeteld 1 seizoen wat klaar heeft gespeeld in de ED nog wel. Ergens aan begin van zijn loopbaan.

Dat snap ik helemaal van Vitesse. Onbegrijpelijk dat PSV zich zo lang aan het lijntje heeft laten houden door Hsv. Ze weten al een jaar dat Willems vertrekt en Willems is inmiddels ook al 1,5 maand daadwerkelijk weg. En dan nu op de laatste dag is het paniek.

Deze transferperiode mag je voor PSV als rampzalig bestempelen. En Ajax gaat met Dijks het seizoen in? En beiden vonden Haps niet geschikt?

31 augustus 2017 om 12:53

Ik snap niet wat Ajax er mee te maken heeft maar Dijks is 3e linksback. Daar kan Psv alleen maar van dromen om iemand met zoveel ervaring als 3e verdediger te hebben. Sinkgraven traint weer dus die komt weer erbij dan hebben we ook nog Orejuela die er zou kunnen en Viergever. Ajax heeft dus eigenlijk 4 man wat me prima lijkt voor alleen de eredivisie. Misschien is Ard van Peppen wat voor Psv?

31 augustus 2017 om 13:08

Nou, dat Feyenoord het sterkst uit deze transferperiode is gekomen. In plaats van Dijks had ik ook Sinkgraven kunnen typen. Ik vind Haps linksachter beter dan de 4 die jij noemt (die Colombiaan ken ik uiteraard niet, maar dat is ook een rechtsachter dacht ik).
Ik denk dat PSV uiteindelijk inderdaad bij Ard van Peppen uitkomt. Als je zolang wacht dan zijn plan A, B en C niet meer haalbaar en kom je uit bij een speler waarvan een club het niet erg vindt als hij vertrekt.

31 augustus 2017 om 13:11

Die Colombiaan kan aan beide kanten uit de voeten maar ik ga er ook vanuit dat hij rechtsback zou spelen. Wat is er mis met Sinkgraven was een gouden uitvinding van Tonny Bruin Slots en Bosz. Er zit zoveel meer voetbal in het team met Sinkgraven op linksback. Hij kan ook betere voorzetten geven en vind hem gewoon veel feller. Ik ben niet echt kapot van Haps ik vind hem vrij matig en niet veel beter dan de concurenten. Ik vind het in ieder geval zwaar overdreven dat hij zo opgehemeld word door Derksen vooral en dat nemen mensen nou eenmaal over.

Plan c dan maar? Dit begint wel een beetje zielig te worden voor Psv. Geef dan gewoon die Paal een kans en kijk in de winter nog een keer. Het is momenteel ook nauwelijks een stap omhoog als je bij Psv geen eens Europees speelt

Zijn we inmiddels bij plan L aanbeland? Het is toch om je dood te schamen. We hebben anderhalve maand op Santos zitten wachten en Büttner is de back up? De Büttner die vorig jaar nog moddervet bij Vitesse binnenkwam en slechts drie wedstrijden weer zijn niveau haalt. Wat een prutswerk van Brands. Wat mij betreft is dit zijn laatste transerperiode.

Ook lekker arrogant om te denken dat Büttner wel even komt. Vitesse laat hem alleen voor de absolute hoofdprijs gaan omdat ze ook nog een nieuwe linksback moeten halen. Er wordt een beleid van een pond wordt gevoerd bij ons. Topclub onwaardig.

31 augustus 2017 om 13:06

Amen.

Waar gaat het heen met onze mooie club? Echt verschrikkelijk dit. Bijna 6 weken gewacht op die Santos, om vervolgens op de ene laatste dag te horen krijgen dat het niet meer doorgaat, omdat HSV hem niet meer wilt laten gaan. Notabene een wisselspeler die eruit is gespeeld is door een ex-Spartaan. En dan is je plan (b)uttner. Verschrikkelijke beleid weer.

Niet alleen dat overigens. Waar is al je ervaring? Je ervaren mannen zijn nu bankzitters Schwaab en De Jong. Je zit straks ook met een ontevreden Zoet, die ervan uit ging dat die een transfer zou maken. Lekker allemaal weer.

Wederom weer een kansloze zomer van Brands. Krijgt alleen de krediets dat die Lozano heeft gehaald. Maar daar maakt die het niet goed mee. Laat Cocu wederom achter met een waardeloze verdediging, en een middenveld die te licht is.

Bah.

31 augustus 2017 om 16:06

En dan zul je net zien dat het op t laatste moment toch Santos wordt.

Passlack, Contento, Roulisson, Zegelaar....allemaal onder de 4 miljoen op te halen waarvan de eerste een ontzettend groot talent. Nu zit hij bij Hoffenheim en Psv heeft niets. Dan wordt het maar roeien met Paal en de Wijs. Voor volgend seizoen zou ik.maar 8 miljoen overmaken aan Fortuna, Fortuna en Per blij en Psv verkoopt hem over 3 jaar voor 25 miljoen.

31 augustus 2017 om 13:08

Per is toch geen back? Meende dat hij centrum stond.

31 augustus 2017 om 13:51

8 miljoen voor een speler van fortuna die nu pas zijn eerste volledige jaar in gaat? Ik denk dat fortu a met 1,5 a 2 miljoen al heel blij mag zijn.

Dit is toch niet de gewenste aanwinst voor PSV? Probeer het dan op te lossen met je eigen jeugdspelers, die zullen het niet veel minder doen als je ze een tijdje in de basis laat staan, en de kans geeft.

31 augustus 2017 om 13:49

"probeer het dan op te lossen met je eigen jeugdspelers"

De eerstvolgende linksback die PSV heeft in de eigen jeugd is Jurich Carolina. En die zat vorig seizoen bij Jong PSV meestal op de bank, omdat Suently Alberto de voorkeur kreeg. En Alberto mocht deze zomer ondanks een doorlopend contract transfervrij naar Nec. Denk je dan dat Carolina momenteel PSV 1-materiaal is?

Als dit echt plan B is, dan vind ik dat wel heel armzalig, zeg. Dan liever het seizoen in met Paal en dan de LB van Jong PSV als back-up.

Ik snap niet dat de supporters van PSV zo lopen te klagen dat büttner niet goed genoeg is voor PSV...hij bewijst zich langzamerhand steeds meer en ik vind persoonlijk datt jullie met alles blij mogen zijn op dit moment...btw mooi dat vitesse nu ook eens spelers kan houden

Word nog een zwaar seizoen maar ik laat me graag verassen. Gelukkig spelen we niet Europees dus zal onze back positie alleen tegen Ajax en Feyenoord echt getest worden. Wie weet toveren ze nog ergens een back vandaan want de spoeling achterin word wel dun.

Weet iemand btw of swaab al een back gevoetbald heeft? Misschien kunnen ze dat eens proberen.

31 augustus 2017 om 13:17

Swaab als back....
Dit is een grap zeker ? lekkere wendbare speler...

31 augustus 2017 om 13:22

Schwaab heeft in het verleden bij Leverkursen als rechtsback gespeeld dus zou daar wel uit de voeten moeten kunnen. Alleen is hij rechtsbenig en ik zou altijd een linksbenige speler als linksback neerzetten. Dus als je al gaat schuiven dan eerder De Wijs daar neerzetten hoewel ik die net als Schwaab niet snel en wendbaar genoeg vind

31 augustus 2017 om 13:23

Swaab ken ik niet, maar wel Schwaab. En meen je dit serieus? Een trage slak die een draaicirkel heeft van een vrachtwagen, op back proberen? De nog slechtere versie van Heiko Westermann? Je maakt een grote grap hoop ik. Centraal achterin is het al vijf keer niks en ook niks voor niks uit de basis gespeeld door Luckassen. En op de backpositie, wordt die helemaal uitgelachen.

Nee, niet doen.

31 augustus 2017 om 13:50

Een back moet mee op kunnen komen. Dat kan Schwaab echt niet. Die kan alleen verdedigen, meer niet.

31 augustus 2017 om 13:52

Veel succes vast tegen Rashica...

Heel goed dat mijn cluppie deze interesse direct in de prullenmand heeft gedaan.

A) Psv heeft geen geld en voor een habbekrats doen we Büttner niet weg. Zeker op deadlineday niet
B) Op de laatste dag je linksback verkopen, die na een moeizame 2e seizoenshelft eindelijk wat van zijn klasse laat zien, zou echt dom zijn van Vitesse.
C) Verder zou Büttner dit sowieso niet willen om als een soort van B-keus binnen te komen bij een ploeg die dit seizoen waarschijnlijk met Vitesse en Utrecht om de 3e plaats gaat strijden

31 augustus 2017 om 13:28

PSV strijdt gewoon met Ajax en Feyenoord mee om de eerste drie plekken. Vitesse en Utrecht zullen daarachter eindigen op gepaste afstand.

31 augustus 2017 om 14:00

@nufc_u2:

Ik schat PSV nog steeds een heel stuk hoger in dan Vitesse en Utrecht. Het elftal is uiteindelijk niet zoveel verzwakt als ik gevreesd had. De verdediging is wat minder geworden, maar er staat nog steeds een uitstekend middenveld en de aanval is juist een heel stuk sterker geworden met Lozano als het puzzelstukje dat voorheen ontbrak.

Ik zie tot dusver echt nog geen reden om aan te nemen dat Utrecht en Vitesse die 14 en 25 punten achterstand die ze vorig seizoen nog hadden op PSV nu wel even teniet gaan doen. En daar komt bij dat die midweekse Europese wedstrijden Vitesse nog wel op gaan breken.

31 augustus 2017 om 14:23

Ach resultaten uit het verleden zeggen weinig. Feyenoord is de huidige kampioen maar recent hadden ze ook flink wat punten achterstand op Ajax en Psv.

Lozano is een versterking, maar weeg dat allemaal op tegen het gemis aan kwaliteiten en ervaring van Guardado, Propper, Willems en Moreno ?

En hoe breed is de selectie om blessures en schorsingen op te vangen ?

Voeg daar eens aan toe dat zowel Zoet, Arias en De Jong zeer teleurgesteld kunnen zijn omdat hun transfer niet gelukt is. Hoe hecht is dit team nog ??

Het Europese voetbal zal Vitesse zeker punten kosten. Maar de Europese optredens als enige Nederlandse afgevaardigde in de EL zal het team ook een boost geven. En daarbij hebben we dit seizoen een behoorlijke brede en evenwichtige selectie, waarvor jaren geknokt is ! Ik heb er vertrouwen in.

Goede linksback voor de eredivisie maar niet echt het beleid waar de PSV fans warm van worden. PSV had al langer bezig kunnen zijn met een opvolger voor Willems.

Bã¼ttner had een goede optie geweest maar ik snap dat Vitesse en Buttner zlef daar nu geen zin meer in hebben. Waar moet Vitesse nu zo snel zelf een back vandaan halen. Ik snap niet dat PSV daar nu op de laatste dag van de window mee komt. Dat is wel echt slecht beleid. Dan hadden ze eerder moeten overschakelen van Douglas Santos naar Buttner. Nu staan ze op die positie straks mooi voor Paal.

Brands had natuurlijk al veel eerder moeten acteren en niet zo lang en laat in moeten zetten op een vervanger van Willems. Het is al een tijden bekend dat Willems graag naar het buitenland wilde gaan en zijn oorspronkelijke vervanger Poulsen voldeed niet en was al vertrokken. Dat betekent dat je drie volwaardige backs hebt waarvan er twee met enige regelmaat gelinked werden aan transfers. Dan blijf je dus zelfs in het gunstigste geval zitten met drie backs en heb je dus nog steeds een onderbezetting. Waarom dan niet in ieder geval al iemand halen die als stand-in kan fungeren? Zelfs met één back heb je nu nog steeds een probleem bij blessures en schorsingen

ach het is een kwestie van de balans opmaken om te zien wat PSV dit jaar in petto heeft.
propper wordt perreiro vind ik positief,
guardado wordt hendrikx.. levert in,
Moreno wordt Isimat man wat is die rechtsbenig veeel inleveren
Willems wordt Paal wel vertrouwen in,
de Jong wordt Locadia heeft wel alles als spits en
Narsing wordt Bergwijn dus minder doelpunten
samenvattend een cv duo dat nog geen voldoende haald met een trage verdedigende middenvelder Voorin hebben Locadia en Bergwijn nog niet de rust gevonden.
.
Vorig jaar geen kampioen geworden dramatisch spel, middenveld problemen, inpassing van achter uit geen versterkingen gehaald en toch verwachten dat je nu kampioen kan worden. De effectiviteit is ver te zoeken.
conclusie PSV rechterrijtje Utrecht kampioen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren