Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Van Bronckhorst lacht: ‘Het kan heel goed dat hij maandag komt’

Laatste update:

Feyenoord versterkt zich met Sam Larsson, zo claimt Voetbal International vrijdagavond. De buitenspeler zou maandag zijn handtekening zetten onder een meerjarig contract. Volgens de Leeuwarder Courant vindt de contractondertekening dinsdag plaats. De Rotterdammers hebben een akkoord bereikt met sc Heerenveen en Larsson lijkt Feyenoord de voorkeur te geven boven Benfica.

Het Algemeen Dagblad is iets voorzichtiger, maar maakt ook melding van een naderende transfer. Volgens de krant is Feyenoord al sinds vorige week in gesprek met Heerenveen over de transfer. 'Op zeer korte termijn' verwacht Feyenoord witte rook over Larsson, die al geruime tijd aanstuurt op een vertrek uit Friesland. Ingewijden achten de kans dat de linksbuiten overkomt 'aanzienlijk'.

Eerder op de vrijdag maakte Aftonbladet al melding van een akkoord tussen Feyenoord en Heerenveen. Benfica had echter ook overeenstemming bereikt met de Eredivisionist en dus was de keuze aan Larsson. Het lijkt erop dat Feyenoord aan het langste eind trekt. Heerenveen onderhandelde ook wekenlang met Celta de Vigo, maar de club uit LaLiga lijkt na meerdere biedingen te zijn afgehaakt.

Duidelijk was in ieder geval dat Larsson niet bij Heerenveen zou blijven. De 24-jarige smaakmaker, die sinds 2014 uitkomt voor de club en 23 keer scoorde in 81 duels, weigerde op de teamfoto te gaan en ging niet met Heerenveen mee op trainingskamp naar Italië. Bij Feyenoord gaat hij de concurrentie aan met Jean-Paul Boëtius en wordt hij na Jerry St. Juste de tweede speler die deze zomer van Heerenveen overkomt.

Update 20 augustus 12.25 uur - Van Bronckhorst lacht: 'Het kan heel goed dat hij maandag komt'
Giovanni van Bronckhorst hint zondagochtend voor de wedstrijd tegen Excelsior naar de komst van Sam Larsson. Voor de camera van FOX Sports laat de trainer van Feyenoord weten dat er hard aan gewerkt wordt. De presentatie volgt maandag, liet Van Bronckhorst met een grote glimlach doorschemeren. "Ik denk dat dat heel goed kan, ja."

Heeft Feyenoord behoefte aan iemand als Sam Larsson?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

BAM! Met de ellende in de hoofdstad zie ik Feyenoord gewoon weer kampioen worden. Wat een daadkracht van de TD's daar zeg!

18 augustus 2017 om 19:14

Ja, want gelukkig zijn we toch al zeker 1 wedstrijd onderweg. Mogen we straks ook hetzelfde zeggen als Feyenoord 4-5 keer een pak slaag in de CL heeft gehad? Ik ken gekkere seizoenen...

18 augustus 2017 om 19:16

We gaan het meemaken. Ik hoop dat het slappe transferbeleid van jullie te veel punten gaat kosten in de beginfase, maar wie weet.

18 augustus 2017 om 19:30

Ja helaas kunnen we Ajax niet in hetzelfde seizoen in de Champions League meten, anders had ik het weleens willen zien inderdaad. Verder zie ik het op dit moment voor Feyenoord rooskleuriger in dan ajax. En larsson is geen broodnodige versterking, maar zeker wel een versterking. En op dit moment zien de buitenspelers van Feyenoord er veel beter uit dan Ajax. Mogen wij best trots op zijn , als je de financiele mogelijkheden in het oog houdt.

18 augustus 2017 om 19:49

Geloof me als Ajax Sam had gehaald dan was Overmars en consorten de zwarte Piet geweest. Zou weer geen versterking zijn weer iemand met gedragsproblemen etc etc. Ik denk een goede aanwinst voor Feyenoord.

20 augustus 2017 om 12:40

Slap transferbeleid? Verdedigende sterkhouder van Ajax vertrekt voor 42 miljoen, verdedigende sterkhouder van Feyenoord voor meer dan 2 keer zo weinig. Beide hadden langlopende contracten.

Ik ben niet zo blij met wat er bij Ajax gebeurd, maar op transfergebied is Ajax toch nog wel een stuk verder dan de kampioen.

20 augustus 2017 om 13:46

Wauw, 150 miljoen op de bankrekening en geen enkele speler voor de a-selectie die wilt komen.

18 augustus 2017 om 19:24

Ik vraag me af hoe Feyenoord ineens 30 miljoen kan gaan inversteren in 1 seizoen... Zijn ze nu dan volledig schulden vrij? Daarnaast hebben ze Boetius al op links en dan kopen ze vervolgens Larsson. Totaal overbodige aankoop van 8 miljoen. Boetius speelt onwijs goed de laatste wedstrijden en dan komt een overbodige Larsson. Bovendien zal Boetius nu ook een mentale dreun krijgen als je hem op de bank zet. Dan is dat flinke kapitaalsvernieteging. Ik persoonlijk vind deze aankoop alleen maar belachelijk.. Je hebt Boetius op links die het geweldig doet, en dan koop je Larsson.. Niet echt respectvol naar Boetius. Als Feyenoord niet weet wat het met het geld moet doen, halen ze Van Persie gewoon. Dat is een veel minder overbodige koop dan Larsson.

18 augustus 2017 om 19:28

Dude ze hebben toch spelers verkocht? Plus CL inkomsten. Ze herinvesteren gewoon.

18 augustus 2017 om 19:31

Ik weet even niet wat Karadorp en Kongolo hebben opgeleverd maar dat waren volgens mij bedragen die dit wel dekken. Daarnaast heeft Feyenoord dit jaar extra CL inkomensten en zijn dure krachten Elisa en Kuyt vertrokken

18 augustus 2017 om 19:32

Deze transfer is mogelijk door de uitschakeling van Ajax in de CL. Die leuke bonus van 5-6 mljn maakt deze speler een koopje...

18 augustus 2017 om 19:33

Dat champions league geld krijg je pas aan het einde van het seizoen volgens mij.

18 augustus 2017 om 19:38

Je verkoopt voor 30 miljoen en je koopt voor 30 miljoen. Conclusie: je speelt break-even op de transfers en je hoeft geen winstbelasting te betalen. Bij Ajax is het: je ontvangt 90 miljoen en geeft er 10 uit, dus je mag nog een miljoen of 25 af staan aan de overheid.

18 augustus 2017 om 19:38

Overbodig? Wil jij dus het seizoen in gaan met 2 goede vleugels? Achter Boetius en Berghuis heb je niemand he. Als je moet wisselen of als er eentje geblesseerd raakt wil je het hele seizoen met Bilal op de proppen komen? Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal, beter 8 miljoen investeren dan het op de bank houden. Geld op de bank is niks waard.

18 augustus 2017 om 19:42

@Lee112, klopt, maar als Feyenoord dan niet schuldenvrij is, moeten ze dan niet eerst hun schulden saneren voordat ze met geldsmijten voor de breedte? Als Feyenoord schuldenvrij is, kunnen ze idd veel geld uitgeven, maar dan nog is Larsson een belachelijke aankoop, omdat ze Boetius al hebben. En @zieMannschaft, Feyenoord krijgt door Ajax uitschakeling slechts 2 miljoen extra CL geld. Het schijnt dat de marketpool gelden flink gedaald zijn. Waarom weet ik niet, maar sowieso is Larsson overbodig en daarom een belachelijke aankoop van liefst 8 miljoen euro.

18 augustus 2017 om 19:42

Als Feyenoord een beetje mee wil kunnen in de drie competities hebben we aan Boëtius en Berghuis alleen niet genoeg. Een extra vleugel speler is dan gewoon heel welkom.

18 augustus 2017 om 19:46

@Zanazan, Bilal is gewoon een goede vervanger van Berghuis en voor Boetius heeft Feyenoord Mo El Hankouri al als vervanger. Dus Larrson is gewoon overbodig. Voor kwaliteit hoef je helemaal niet veel te betalen. Davidson Sanchez kostte slechts 5 miljoen en was de beste verdediger bij Ajax..

18 augustus 2017 om 19:50

En Neres kostte 15 miljoen en bakt er geen pepernoot van, wat wil je nou zeggen? Als je Bilal een goede vervanger vindt zijn we trouwens klaar met deze discussie, armoe ten top die jongen.

18 augustus 2017 om 19:52

Ik ben trouwens nog vergeten dat Jens Toornsta ook op linksbuiten en rechtsbuiten kan! Dus Feyenoord heeft met Mo El Hankouri, Bilal en Toornsta 3 waardige back ups voor de links- en rechtsbuiten positie. Ik snap werkelijk niet dat Feyenoord nu Larsson koopt. Ik heb echt super veel medelijden met Boetius als hij straks weer op de bank komt, terwijl het zo lekker gaat nu bij Feyenoord. Feyenoord zal er ook last van hebben, want Boetius krijgt straks een mentale dreun als Larsson op zijn plek komt te spelen, waardoor Boetius ook weer minder goed zal worden enzo.

18 augustus 2017 om 19:54

Volgens mij is Feyenoord al een paar jaar weer schulden vrij. Ze doen al jaren goede uitgaande transfers. Larsson is een hele goede aankoop denk ik. Boetius moet eerst maar eens zichzelf bewijzen en dat heeft hij nog niet gedaan. Ook niet in een paar leuke potjes. Begrijp me niet verkeerd, ik vind hem goed en hij heeft veel potentie, maar jaren lang stil gestaan in zijn ontwikkeling. De concurrentiestrijd die Larsson hem gaat bieden zal uiteindelijk hem ook beter maken. Of hij trekt het niet en haakt af, maar dan is hij niet geschikt.

18 augustus 2017 om 19:55

El Hankouri is verhuurd aan Dordrecht

18 augustus 2017 om 19:57

Ik denk dat hij ook als backup voor toornstra is gehaald. Op die positie is er namelijk geen goed alternatief. En nee, vilhena is geen goed alternatief voor die positie

18 augustus 2017 om 19:57

Mo is op huurbasis naar Dordt.

18 augustus 2017 om 19:58

Ze hebben al wat gehad na de uitschakeling van Ajax.
Dat is precies geweest waar ze larsson van konden halen.

18 augustus 2017 om 20:00

El Hankouri is verhuurd, Bilal is kut en Toornstra op rechtsbuiten heeft nog nooit goed uitgepakt. Boetius gaat niet banken. Kapitaal hoort op het veld. Concurrentie is gezond.

18 augustus 2017 om 20:07

Waar maak je je eigenlijk zo druk om? Feyenoord is alweer een jaar of 4 in categorie 3 en dus gezond gecertificeerd door de knvb. Feyenoord heeft geen schulden. Feyenoord heeft aandelen verkocht (49%) voor een x bedrag om uit de schulden te komen. Onlangs is besproken dat Feyenoord gaat beginnen aan het terugkopen van de aandelen. Daarbij is er dit jaar voor tientallen miljoenen verkocht. Boetius en Berghuis spelen op de flank en je hebt voor beiden een vervanger nodig. Bilal is dat rechts en Larsson nu links. Prima versterking van V Geel met het oog op het hogere aantal wedstrijden dat Feyenoord dit jaar zal spelen met CL erbij.

18 augustus 2017 om 20:20

Sulejmanii

Neres is er een half seizoen . Voor het geld dat er voor betaald
Is mag je verwachten dat hij vanaf begin van dit seizoen er wel zou staan. Hij was immers daarom al in de winterstop gehaald. Hij laat helaas voor jullie nog niet zien.

Ik moet echt zeggen dat ik aankoop beleid bij Ajax echt bagger vind. Je moet
Voorronde cl spelen en er is nog heen versterking gekomen. Er
Is geld genoeg dus had al wat moeten staan. Nu is het probleem groter dan vorig jaar toen was Ziyech alleen voldoende en die kwam ook te laat . Die kwam omdat het begin beroerd was. Nu heb je meer spelers nodig om dit op te vangen. Gaat wat geld kosten en wie wil er naar een club die geen cl speelt en misschien zelfs geen el. Daar zijn wat knaken voor nodig...

18 augustus 2017 om 20:22

Feyenoord is financieel gewoon gezond hoor. Ze hoeven niks af te lossen op de afgesproken periodieke aflossing na. Larsson kan ook op 10.

18 augustus 2017 om 20:24

In de beperkte minuten die hij heeft gemaakt, mag je best al teleurgesteld zijn. Hij heeft een half jaar gewend en valt nog tegen. Mag best gezegd worden. Het kan zeker zijn dat hij nog boven komt drijven. We wachten het af. Maar voor dat bedrag had hij wel al meer mogen laten zien in mijn ogen. Maar dat is mijn mening. Als je exact hetzelfde werk gaat doen bij een andere werkgever kun je moeiteloos mee draaien ja. Is dit in het buitenland kun je wat taalproblemen tegen komen. Helaas is gewoon werk niet te vergelijken met voetbal op top niveau.

18 augustus 2017 om 21:23

Zo kan je het ook zien, denk dat dit wel een mooie aankoop van Feijenoord is.

Zijn goed bezig op dat gebied, hoop dat wij ook nog een paar goede aankopen kunnen doen.

18 augustus 2017 om 21:50

Leeuw geld genoeg bij jullie.
Echter denk wel dat belangrijk word dat je Europees gaat spelen anders zou het nog weleens tegen gaan vallen.

18 augustus 2017 om 21:57

Misschien is hij wel gehaald voor de concurrentie??

18 augustus 2017 om 22:42

Als je het nieuws een beetje volgt is het niet zo gek hoor. Met uitgaande transfers 32 miljoen binnengekregen en daar bovenop het startgeld van de Cl.

Tel daarbij op dat dure klanten als Kuijt en Elia vertrokken zijn. Genoeg ruimte in de salarissfeer dus en ruimte genoeg voor deze aankopen, draait mooi quite op deze manier.

Ik zie van Persie in de laatste week van augustus nog wel aansluiten. Die ziet nu denk ik ook de kracht van de selectie en is een mooi boegbeeld en bliksemafleider voor de rest van de selectie

18 augustus 2017 om 23:44

Dammie, Samen ongeveer 30 mln.

19 augustus 2017 om 01:24

Bliek, je slaat de spijker op de kop met je eigen tegenspraak.

Neres kost 15 (of 12) mln en brengt te weinig. Tegelijkertijd zeg je dat ze meer geld moeten uitgeven... Sulejmani en enkele dure afdankers (qua salaris) van Barcelona bewijzen oa dat geld uitgeven voor nlse clubs geen garantie is. Sterker nog, noem mij 1 succes.

Spelers met kwaliteitsgaranties komen niet naar de eredivisie. Laten we hopen dat de aankopen van Feyenoord slagen maar ook dat is geen garantie. En ik moet het ook maar zien wat er klaarstaat als Jorgensen en Vilhena ineens vertrekken..

19 augustus 2017 om 08:58

Supervo suljemani kwam met alle respect ook van Heerenveen. Ajax moet geen spelers halen die het bij de nl subtop goed gedaan hebben. Ajax moet nu al hoger in de boom zitten. Ajax moet nu ervaren spelers halen die in andere landen al wat hebben laten zien. En ja ook daar betaal je nubway meer voor. Garantie heb je idd nooit maar je kan wel
Je risico verkleinen.

18 augustus 2017 om 19:36

Kampieon worden is nog ver weg.maar Larsson is een prima aankoop van v Bronkhorst. Goed gedaan !

18 augustus 2017 om 20:56

BAM! Dus je schrijft PSV ook voor het gemak af?

19 augustus 2017 om 00:16

Be fair, Is dat zo gek dan?

18 augustus 2017 om 21:11

Dat is gewoon de manier hoe het moet, je moet de spelers kopen die uitblinken bij de subtop. Die staan er meteen en af en toe een aanvulling van een zuid Amerikaan en eigen jeugd en je hebt elk jaar een geweldig team staan. Feyenoord heeft goede aankopen gedaan en heeft zeker het beste elftal op dit moment.

20 augustus 2017 om 13:08

Ja dat is niet normaal meer, ze halen alle goede spelers uit de subtop van de eredivisie in een paar maanden binnen. Helaas vind de directie van Ajax deze spelers niet Ajax waardig dus moeten wij nog even geduld hebben en het nog even met Dijks en Viergever doen.

Gemixte gevoelens als Feyenoorder. Heb het idee dat Boetius en Berghuis wel goed genoeg waren. Maar met het oog op CL is een extra buitenspeler altijd fijn. Wel halen ze volgensmij een lastige jongen in huis...

18 augustus 2017 om 19:12

Ik kan dan op zn minst wel zeggen dat dit me als Feyenoorder meer aanstaat dan wanneer een van de sterkhouders van Feyenoord nu nog zouden vertrekken naar Engeland voor 40 miljoen haha. Verwacht dat Feyenoord dit jaar, mede door een veel sterkere selectie, titelkandidaat nummer 1 is.

18 augustus 2017 om 19:14

Feyenoord verkoopt sterkhouders niet voor bedragen van 40 miljoen Maar de klappen vallen op dit moment inderdaad even niet in Rotterdam, de technische staff is goed bezig daar!

18 augustus 2017 om 19:21

Vind het jammer dat je die opmerking moet plaatsen, maar wat je zegt klopt. Dit komt omdat bij Feyenoord de leeftijd van de sterkhouders vele malen hoger ligt, al brachten de transfers van Rick en Terence natuurlijk al een hoop geld op. Daarbij zou Vilhena zomaar nog grote stappen kunnen maken dit seizoen en dan zal die ook voor miljoenen vertrekken.

18 augustus 2017 om 19:30

Haha was verder niet lullig bedoeld hoor. Als supporter zie je sowieso liever inkomende transfers als die van Larsson liever dan dat 1 van je sterkhouders voor 40 weg gaat.

18 augustus 2017 om 19:12

Maar bilal was toch veel te slecht om als kampioen/cl kandidaat als eerste invaller te hebben?

18 augustus 2017 om 19:15

Was en is, haha. Daarbij vind ik Bilal ook een lastig ventje, maar het lijkt me niet dat je Larsson haalt voor bank, daarbij geldt hetzelfde waarschijnlijk bij Boetius en Berghuis. Ben echt ontzettend benieuwd.

18 augustus 2017 om 19:41

Bilal is totaal geen lastig ventje en ligt volgens aantal spelers heel goed in de groep.

18 augustus 2017 om 20:11

Daar heb je gelijk in, maar hij is ook wel iemand van het provoceren. Zoals tijdens het feestje na de laatste competitie wedstrijd, toen vond meneer het nodig om Amsterdam voor lul te zetten. Dat was totaal niet nodig, had liever dat hij potten had gebroken in die klassiekers dan achteraf lopen brullen.

18 augustus 2017 om 20:19

Waarom vind jij hem een lastig ventje? Hoor juist alleen maar positieve verhalen over zijn houding en instelling dus ben oprecht benieuwd naar jou gevormde mening hierover. Ik neig zelf te denken dat er hier sprake is van vooroordelen op basis van afkomst maar ik weiger deze woorden op voorhand in jou mond te leggen. Wel hoop ik dat je kunt beargumenteren waarom Bilal volgens jou een 'lastig ventje' is.

18 augustus 2017 om 20:53

Hij mag dan wel goed in de groep liggen, maar dat maakt hem nog geen goede speler. Bilal komt gewoon tekort en is leuk als 2e invaller om snelheid voorin te brengen, maar dan mag hij eerst eens beginnen met fatsoenlijke voorzetten afgeven. Sterker nog, hij mag eerst beginnen met uberhaupt voorzetten te geven. Meneer gaat nogal graag zelf, maar hij heeft helemaal geen schot.

18 augustus 2017 om 23:48

@hetorakel17

Provoceren mag alleen als je Schone heet ?

18 augustus 2017 om 19:12

die zal zijn maniertjes wel afleren in een team met betere spelers

18 augustus 2017 om 19:13

We weten niet wat zich daar af heeft gespeeld. Misschien had Heerenveen hem wel een transfer beloofd en werd hij ongeduldig toen ze veel aanbiedingen afsloegen. Voorheen is hij nooit in opspraak gekomen en ook altijd netjes voor de camera. Bij Tiki Taka Touzani vond ik hem zelfs erg sympathiek over komen

Geweldige zet. Feyenoord in mijn ogen nu titelfavoriet nummer 1

En tot zover de basisplaats van Boetius? Dit is wel een echte versterking voor Feyenoord. Nu kunnen ze Bilal eindelijk in de pikorde naar beneden zetten of zelfs van de hand doen.

18 augustus 2017 om 19:13

Zou het toch wel jammer vinden, hij deed het veel beter dan ik vooraf had verwacht. Daarbij is hij een jongen van de club. Hoop dat Gio de beste zal laten spelen, wat ik overigens wel van hem verwacht.

18 augustus 2017 om 19:16

Jpb zal echt wel spelen hoor. Hij doet het verdomd goed.

18 augustus 2017 om 19:16

Tja denk niet dat ze larsson voor een miljoentje of 8 halen om hem op de bank te zetten.

18 augustus 2017 om 19:32

Ik denk zelf dat ze hem zien als een creatieve 10, denk eerder dat Toornstra (helaas) moet vrezen dan JPB in deze vorm

18 augustus 2017 om 22:24

@ramphaze

Als Toornstra niet meer basis staat ga ik janken. Wat een topspeler is dat en vooral omdat het mijn favoriete speler is. Maar eerlijk is eerlijk... Larsson op 10 die goed rendeert is misschien nog wel beter Toornstra. Dan heb je echt een beestenaanval (nu ook al). We gaan het zien..

18 augustus 2017 om 23:03

Boeties Toornstra en Larsson (en wellicht Rvp) gaan rouleren op LB en op 10. Denk dat je alle spelers dan hard nodig zult hebben

18 augustus 2017 om 23:09

Ja ik ben het met je eens, Ik vind Jens ook een topgozer en zeer goede voetballer. Alleen is hij minder in de kleine ruimte en ik vind niet dat die echt iemand met een steekpass 1 op 1 zet. Zijn schiettechniek is dan wel weer een van de beste, Ik zou met beide kunnen leven als Larsson zijn potentie benut op de 10 . We gaan het zien, heb er wel vertrouwen in.

18 augustus 2017 om 23:28

Gio had voor het seizoen al gezegd dat hij heel graag met multifunctionele spelers werkt en die zijn er ook gekomen en allemaal met hun specifieke kwaliteiten. Knap werk

18 augustus 2017 om 19:15

Mag hopen dat er iets met Bilal geregeld is in deze deal, dat hij terugkeert o.i.d. Was bij Heerenveen gewoon een erg sterke speler, wie weet leeft hij weer op.

18 augustus 2017 om 19:19

Het viel bij H'veen ook allemaal wel mee hoor. Het was een aardig talent die wat groter werd gemaakt dan hij was. Narsingh deed het bijv. veel beter bij H'veen.

18 augustus 2017 om 21:44

Bilal deed het gewoon uitstekend bij Heerenveen, probleem echter was dat hij na een half jaar goed gespeeld te hebben al werd gehaald. Was denk ik ook gewoon een gokje van Feyenoord, wanneer hij zich zou doorontwikkelen had je een pareltje in huis, maar helaas laat hij te weinig zien.

Feyenoord moest dat gokje wel nemen, stel hij speelt 1-2 seizoenen goed bij Heerenveen had je het dubbele betaald, iets wat Feyenoord voorheen never nooit kon.

18 augustus 2017 om 19:18

Posities sterk dubbelbezet is gewoon een must. En bilal naar de uitgang? Zou zomaar kunnen ja.

18 augustus 2017 om 21:42

Waarom tot zover de basisplaats van Boetius? Larsson wordt gewoon een geduchte concurrent mar zal in eerste instantie gewoon op de bank plaatsnemen. Tevens zie ik Bilal niet vertrekken. Berghuis, Boetius, Larsson en Bilal vind ik een prima bezetting voor de vleugels. El Hankouri wordt verhuurd.

Wat een dag.. einde van de Sanchez en Larsson saga

Geen perspectief voor Mo El Hankouri dit seizoen? Jammer, maar ik zou toch iets meer vertrouwen hebben in de eigen jeugd.

18 augustus 2017 om 19:12

Hij is verhuurd , dus genoeg speeltijd voor hem😉

18 augustus 2017 om 19:16

Oh sorry heb het gemist dan. Wel jammer want ik vond het een groot talent

18 augustus 2017 om 19:18

Ja geeft niet joh, is ook niet echt in het nieuws geweest zal ik maar zeggen. Maar ik ben veel bezig met feyenoord vandaar.

19 augustus 2017 om 14:32

Ik heb weinig van hem gezien eigenlijk. Wat ik zag vond ik niet echt indrukwekkend nog. Heeft een passeerbeweging, dat wel.

Scout Feyenoord voortaan enkel vanuit de VI seizoensgidsen? Iemand die 2 keer per maand per ongeluk langs NPO 1 zapt op zondag 19:00, komt met een beetje geluk bij dezelfde spelers uit als Van Geel. Niet per definitie een slechte aankoop, trouwens. Had stiekem wel gehoopt dat Feyenoord voor een segmentje hoger ging met het oog op CL.

18 augustus 2017 om 19:13

Wat een dooddoener dit is gewoon een prima speler voor Feyenoord dus waarom zou je die laten lopen enkel en alleen omdat iedereen hem al kent en hij uit de eredivisie komt?

18 augustus 2017 om 19:14

Een segment hoger dan boetius, larrsson en berghuis? Niet in onze competitie vriend

18 augustus 2017 om 19:16

Ajax en PSV hebben wel die ambitie getoond met Neres en Lozano. Vind Berghuis al een segment hoger dan Larsson.

18 augustus 2017 om 19:16

Denk dat een gelijkwaardige speler in een andere en minimaal gelijkwaardige competitie gewoon duurder is. Daar worden helemaal belachelijke sommen gevraagd, zelfs voor wisselspelers. België verkoopt zijn toppers ook voor de hoofdprijs

18 augustus 2017 om 19:17

Larsson was afgelopen seizoen de beste speler van de subtop dus het was juist belachelijk dat het zo lang geduurd heeft, Ajax en PSV hebben zitten slapen hoor. Larsson gaat een sensatie worden.

18 augustus 2017 om 19:21

"larsson was afgelopen seizoen de beste speler van de subtop"
Dit is een grapje toch? Toch? Er valt zelfs over te twisten of Heerenveen subtop was vorig jaar.

18 augustus 2017 om 19:26

Ik weet ook niet of hij per se de beste was, Amrabat, Haps en St. Juste waren ook heel erg goed natuurlijk.

18 augustus 2017 om 19:31

vind larsson een prima speler maar psv heeft niet zitten slapen naar mijn mening.als hij ook 8 moet kosten heb ik toch veel liever lozano op links.voor rechts is hij geen optie.ben benieuwd wie van boetius berghuis en larsson moet gaan banken.er lopen momenteel nog 2 hele interessante spelers rond in de subtop met ayoub en rashica zal me niks verbazen als psv of ajax nog bij een van hun 2 uitkomt.

18 augustus 2017 om 19:34

Nee was denk ik van wolfswinkel of unal. Die 2 waren wel echt lekker bezig. Vond st. juste, haps en larsson 2de seizoenshelft juist tegen vallen. Opzich was amrabat best constant maar denk dat ayoub of haller toch de beste bij utrecht waren.

18 augustus 2017 om 19:51

Lozano kost ook 3x zoveel als Larsson. Dus beetje een rare vergelijking.

18 augustus 2017 om 20:06

Dus Larsson gaat maar rond de 3 miljoen kosten, prima aankoop dan voor dat geld. Verwacht zelf een bedrag tussen de 5-8 miljoen.

18 augustus 2017 om 19:17

Ja echt zonde dat we nooit vermogens stuk slaan op zuid amerikanen. Zo worden we nooit kampioen natuurlijk.

18 augustus 2017 om 19:35

Stoere praat maar totaal misplaatst! Zeker als het in de vorige eeuw was dat je kampioen was geworden. Ajax genereert momenteel zo veel inkomsten op de transfermarkt nou dat is nogal wat hoor even 35 a 40 miljoen winst op een speler maken is ongekend en dat bedrag staat gelijk aan minimaal 2 seizoenen champions league voetbal. Feyenoord heeft gewoon een goede selecties maar bij de eerste 11 zitten eigenlijk alleen maar jongens die redelijk tegen hun piek aan zitten op Vilhena, Haps, Nieuwkoop en Boetieus na nou ik denk dat je in je handjes mag knijpen als je daar meer dan 40 miljoen voor gaat vangen in de toekomst.

18 augustus 2017 om 19:38

Een Zuid Amerikaan kopen en er binnen een jaar bijna 40 Miljoen winst op maken dat noem ik niet echt vermogen stuk slaan.
Feyenoord is al een paar jaar de grootste sponsor van de gehele vaderlandse subtop, Vejinovic, Tapia, Bilal zomaar wat voorbeelden dat die vijver ook geen garantie voor succes is.

18 augustus 2017 om 19:41

Geweldig he dit. Spelen we nou om de titel of om de hoogste transferinkomsten?

18 augustus 2017 om 19:42

Ja op die (financiele) winst. Die van 12m is al een jaar aan het koude weer aan het wennen.

18 augustus 2017 om 19:51

De titel natuurlijk maar jij doet net alsof Feyenoord Ajax al jaren aftroeft en dit seizoen Feyenoord ook weer zo even de titel gaat pakken en dat is natuurlijk niet waar. Daarnaast speel je om een titel maar dit zijn wel degelijk heel belangrijke dingen voor een eredivisie club en een hele goede manier inkomsten te krijgen. Ajax kan met dat geld dingen gaan doen om inkomsten te verhogen zodat spelers meer salaris kunnen krijgen en als je dat eenmaal voor elkaar krijgt regeer je in de eredivisie. Natuurlijk kan je dan ook ooit een miskoop doen maar zo wil ik Neres nog niet noemen maar daar tegenover staan toch weer een paar andere spelers die geld opleveren.

18 augustus 2017 om 20:00

Nee, zo doe ik helemaal niet. Net zoals Ajax niet al jaren dure zuid amerikanen als prio lijkt te hebben. Beide zijn recente verschijnselen. Hopelijk zijn ze aan elkaar verbonden

Iig is het belachelijk om Feyenoord steeds af te kraken voor het lokale scouten, zeker nu het eindelijk goed met ons gaat. Bovendien zou het in elk ander land als positief uitgelegd worden meer jongens uit eigen land of competitie te gebruiken. Maar nu ajax dure exoten koopt is in onze competitie ineens minderwaardig ..

18 augustus 2017 om 20:43

Met de spelers uit de competitie is weinig mis maar de spelers die nog bij clubs als Utrecht en Vitesse zitten op een leeftijd van 23, 24 daar ga je geen hoofdprijzen meer voor vangen kijk maar naar een jongen als Propper. Dat wil niet zeggen dat het geen goede spelers zijn want Larsson, Amrabat, Haps en St Juste(in mindere mate) kunnen zeker het heel goed bij Feyenoord gaan doen. Maar mensen hebben wel gelijk dat Feyenoord eigenlijk zelden een speler heeft gehad de laatste jaren die het bij een grote club echt goed doet en dat is misschien een terecht puntje van kritiek. Maar verder doet Feyenoord het prima hoor ze hebben met Larsson erbij weer een goede selectie maar het lange termijn beleid kan nog wel wat beter.

18 augustus 2017 om 21:06

Maar dat hele verhaal is weer grotendeels gericht op transferwinsten. En natuurlijk zou het heel fijn zijn als we veel geld voor onze spelers zouden vangen, maar het is geen prioriteit. Bovendien maakt succes die bedragen ook hoger. Dat zien we dit seizoen al. Ondanks dat het vergeleken met de spelers van Ajax peanuts is, hebben we voor Karsdorp en Kongolo al ongewoon hoge bedragen ontvangen voor ons doen. Maar het belangrijkste is sportief succes. Als Ajax als voornaamste doel heeft opleidingsclub zijn voor de pl en pd en een dikke bankrekening, moeten ze dat zelf weten! Sommige clubs willen hoofdprijzen vangen, sommige willen ze pakken!

19 augustus 2017 om 00:22

Wel voor 3 prijzen in een jaar. Volgens mij draait het daar toch om of ligt dat bij een beursgenoteerde onderneming anders?

18 augustus 2017 om 19:19

Ik denk dat je een beetje een gedateerd en misschien zelfs wat geromantiseerd beeld hebt van scouten. Dat is niet door onherbergzame gebieden struinen op zoek naar dat ene ruwe talentje dat nog door niemand ontdekt is. Scouten is spelers bekijken en beoordelen of ze bij jouw team passen en of het zin heeft om die speler te halen. Bij Feyenoord hebben ze dat aardig voor elkaar getuige de landstitel afgelopen seizoen, je hoeft niet altijd ver te kijken voor talent. Met Amrabat, St. Juste, Larsson en Haps haal je gewoon vier goede spelers/grote talenten uit de eredivisie, dat andere clubs ze niet oppikken snap ik zelf niet. Waarom zou een aankoop niet voor de hand mogen liggen? Is dat minder dan een transfer van een onbekende speler?

18 augustus 2017 om 19:21

Welke spelers dan?

18 augustus 2017 om 19:24

Bayern koopt ook de hele Bundesliga leeg. Kan nou niet zeggen dat dat geen succes heeft.

18 augustus 2017 om 19:36

Bayern recordmeister en prijzenpakker pur sang vergelijken met Feyenoord wat in 19 jaar 1 kampioenschap heeft gepakt lijkt me een beetje raar. Sam Larsson is geen Lewandoski en St. Juste geen Hummels. Maar Eredivisie spelers die doorschuiven is altijd interessant.

18 augustus 2017 om 20:11

18 jaar maar daar zit wel hele verhaal achter. En tussentijds wel oasr x de beker en de uefa cup. Maar ben met je eens 18 jaar was veels te lang. We komen uit een hele diepe dal wat heel veel titels heeft gekost maar zijn aardig op de weg terug. Over enkele jaren staat er ook een prachtig stadion. We spelen ook CL misschien wel de laatste keer dat een Nederlandze club uberhaupt CL zal spelen. Feyenoord heeft een grote selectie en grootverdieners kuyt en elia zijn weg. Cl inkomsten en begroting stijgt met de jaar we hebben psv al op het vizier. Wil niet groot praten maar we zijn hard op de weg om samen met ajax de grootste te worden. Psv zal achterblijven en het zal net als vanouds tussen ajax en feyenoord gaan. Psv als outsider

18 augustus 2017 om 21:07

Wat een onzin, waarom zou PSV achter blijven, nieuwe linksback erbij en er staat al een selectie die mee doet om het kampioenschap. Laat staan als er ook nig een lcv bijkomt en in het beste geval dan gaat Luuk de Jong nog en komt er een buitenspeler bij, dan is PSV ineens titel kandidaat nummer 1. Kan nog zoveel gebeuren tot transfer periode voorbij is. En om op de lange termijn te kijken(jeugd teams), laatste jaren is Feyenoord daar juist aan het achterblijven terwijl Psv en Ajax om de kampioenschappen strijden, waar Ajax er de meeste pakt.

18 augustus 2017 om 21:44

Lange termijn is Feyenoord aan het achterblijven? Verklaar je nader svp.

18 augustus 2017 om 22:59

Bayern koopt ze bij de andere titelfavorieten Dortmund en Schalke (paar jaar terug) weg en feyenoord niet bij Ajax of psv. Dat maakt wel een verschil. Je verzwakt de middenmoot/subtop met spelers waar Ajax en psv niet geïnteresseerd in waren, maar niet Ajax en psv zelf. Bayern verzwakt de top en koopt ook de spelers bij de subtop weg waar de rest ook op aast.

18 augustus 2017 om 19:43

Dat weet je als je van Geel binnenhaalt.
Die staat erom bekend enkel in de eredivisie te shoppen (of 3e-rangs spelers uit het buitenland).
Ook neemt die nooit wat aan van scouts.
Hierom is die toen ook ontslagen bij Ajax.

Hoewel Larsson een prima aankoop is betwijfel ik of je als topclub zijnde verder komt met zulk soort beleid...
Mijn favoriet is het in ieder geval niet, van Geel...f

18 augustus 2017 om 21:08

Hoe had jij het dan graag gezien? Ben ik heel erg benieuwd naar.

18 augustus 2017 om 21:14

Dat er ook eens buiten de eredivisie en vooral buiten Europa wordt gescout. Wil je als club doorgroeien en wil je leuk meedoen in Europa kan je niet enkel vertrouwen op Eredivisiespelers...

18 augustus 2017 om 21:26

Ik lees dat wel vaker, alsof dat garantie is voor succes. Ik kan me nog Ostlund etc herinneren. Dramatisch. Ook Amerikanen en Zuid-Amerikanen hebben regelmatig bij ons gespeeld en zonder succes. Gibbs bijvoorbeeld.

Ik vind dit een prima beleid, vooral omdat je resultaten zag van vorig seizoen. Dit seizoen is ook uitstekend ingekocht, vooral als Van Persie nog wordt gehaald.

18 augustus 2017 om 22:40

MvG doet het de afgelopen jaren geweldig. Duidelijk helder en daadkrachtig wat wordt gecommuniceerd naar de supporters

1e plaats nederlanders
2e plaats eredivisiespelers (dus ook buitenlanders uit eredivisie)
3e plaats buitenlanders

Overigens klopt je opmerking over 3e rangs buitenlanders ook niet , we kunnen Pelle, Guidetti Jorgensen moeilijk 3e rangs noemen toch?

Ik denk dat menig Ajacied momenteel iets van deze daadkracht zou willen zien. Een hoop aankopen van Feyenoord hadden daar niet misstaan.

18 augustus 2017 om 21:11

Segmentjes hoger, die komen niet naar NL. Larsson is een speler die onvoorspelbaar is en creatief. Lastig te verdedigen en creeert ruimte voor je eigen spelers. Nu mist Feyenoord zo'n type.

18 augustus 2017 om 22:51

wordt een beetje moe van gezwets over een hoger segment.

De spelers waar dan op gedoeld wordt zijn Sanchez Milik . Of hebben we het dan over Cassiera Neres Younes? Wat je van ver haalt is niet altijd beter.

Dat je met Milik en Sanchez twee financiele klappers maakt is erg leuk maar per saldo heb je nog steeds nul prijzen gehaald met die spelers.

Nou, dat is een luxeaanwinst, niet per se nodig nu. Ik ben niet zo gecharmeerd van zijn houding tov Heerenveen, al horen we natuurlijk niet zijn kant van het verhaal. In ieder geval zijn de vleugels goed gevuld dit seizoen, dan hebben we in die linie ook nog wat te kiezen.

18 augustus 2017 om 19:30

Ik ging er idd wel vanuit dat vGeel nog iets in petto had als toevoeging. Is kwalitatief gezien ook wel nodig imo. Kuyt weg, boetius waarschijnlijk wat minder dan elia. Haps is nog geen Kongolo en Nieuwkoop nog geen Karsdorp. Alleen Amrabat zit dichter tegen de basis aan dan Tapia en Vejinovic. Al met al vind ik dat we erop achteruit zijn gegaan (wat ik ook logisch vind) maar met de evt komst van Larsson zou we de broodnodige creativiteit kunnen worden toegevoegd.

18 augustus 2017 om 19:39

Ik weet niet hoe goed hij eventueel centraal is. Ik zie dat hij ook als spits of als 10 heeft gespeeld, als dat een serieuze optie is is dit een prima aankoop. De flanken zijn nu wel heel dik bezet, erg prettig natuurlijk, maar hopelijk blijven ze allemaal tevreden.

Trouwens, volgens mij hebben de drie buitenspelers nu samen meer gekost dan alle andere linies, inclusief spitsen, bij elkaar opgeteld.

Die mentaliteit even eruit laten schoppen door Jan Wouters en Feyenoord heeft een topspeler!

Vind het wel leuk dat Feyenoord het wél aandurft met Eredivisie-spelers. Is toch weer een speler waarvan je moet zien of die de stap naar de top aankan, maar heb er wel vertrouwen in.

Zo! Die zag ik niet aankomen. Goede speler voor Feyenoord. Ik ben dan wel benieuwd wie hij uit de basis zal gaan spelen, aangezien Boetius en Berghuis het goed doen!

Oh man en nu niks meer weg. Hooguit RvP nog op 31 Augustus nog binnenharken.

Het ziet er heerlijk uit op Zuid.

Eindelijk een creatieve speler erbij en vooral in de breedte groeit Feyenoord! Heerlijk nieuws! Hier hoopte ik al heel lang op. Nu nog een redelijke back up op de linksback en van Persie en Feyenoord is titelfavoriet nummer 1

18 augustus 2017 om 19:30

Uitstekende aankoop, echter de uitschakeling van Ajax a.s donderdag zou betekenen dat zowel Psv en Ajax zich volledig kunnen richten op de competitie. Dan is Feyenoord met een loodzwaar 1e seizoenshelft gewoon genaaid. Ajax die nog minimaal 20 miljoen wil spenderen zal dan de aanval gaan openen. We zullen zien wie kampioenskandidaat nummer één is op 31 augustus

18 augustus 2017 om 21:17

Vorig seizoen ook een loodzware eerste seizoenshelft, met ManU op donderdag (1-0 in de Kuip) en 3 dagen later de 0-1 in Eindhoven, bijvoorbeeld. Ook een knvb ronde meer gespeeld dan bv ajax en toch met de winterstop gewoon verdiend aan kop! Vanaf eerste speeldag zelfs! Nu met een bredere selectie is dit nog beter op te vangen. Prima ingekocht door de TD! Ik zeg: consolideren dat kampioenschap en overwinteren in de CL!

Voor de 10 positie uitstekend. Eerlijk Feyenoord heeft amper creativiteit op het middenveld. Als lb zie ik hem jpb niet eruit spelen. Berhuis misschien wel en dan jpb op rechts en Larsson links.

18 augustus 2017 om 19:36

Dat vooral, geen creativiteit op het middenveld. Nu heb je tenminste iemand die iets kan forceren op die positie. Toornstra kan heerlijk aansluiten, maar soms moet je een speler erbij die individueel zijn acties kan maken of met steekballen iemand voor het goal kan zetten.

Tsja.... bij Feyenoord is hij ook niet zeker van een basisplaats gezien de overvolle bezetting voorin. Boetius en Berghuis zullen ook gehaald zijn met toezegging tot speelminuten. Had hem eerlijk gezegd liever gezien bij PSV waar we na Lozano en Bergwijn geen fatsoenlijke vleugelaanvaller hebben. Locadia is geen buitenspeler en Bergwijn moet het dit jaar laten zien maar vindt hem nog te wisselvallig. Hoop dat Brands ook eerdaags komt met een "verrassing" maar kortom netjes van Feyenoord, wordt hopelijk een lang seizoen met Europese successen en dan heb je iedereen nodig.

18 augustus 2017 om 21:48

Zo vol is de bezetting bij Feyenoord nou niet hoor

Toch gewoon een prima aankoop. Alhoewel Larsson als een lastige jongen wordt beschouwd hoor je alle trainers die met hen hebben gewerkt zeggen dat het juist een gekke gevoelige en vriendelijke gozer is. Hij kan zeer goed tussen de linies spelen en voegt daarmee een nieuwe dimensie toe aan het spel van Feyenoord. Goed gehandeld!

Toch gewoon een prima aankoop. Alhoewel Larsson als een lastige jongen wordt beschouwd hoor je alle trainers die met hen hebben gewerkt zeggen dat het juist een gekke gevoelige en vriendelijke gozer is. Hij kan zeer goed tussen de linies spelen en voegt daarmee een nieuwe dimensie toe aan het spel van Feyenoord. Goed gehandeld!

Toch gewoon een prima aankoop. Alhoewel Larsson als een lastige jongen wordt beschouwd hoor je alle trainers die met hen hebben gewerkt zeggen dat het juist een gekke gevoelige en vriendelijke gozer is. Hij kan zeer goed tussen de linies spelen en voegt daarmee een nieuwe dimensie toe aan het spel van Feyenoord. Goed gehandeld!

Toch gewoon een prima aankoop. Alhoewel Larsson als een lastige jongen wordt beschouwd hoor je alle trainers die met hen hebben gewerkt zeggen dat het juist een gekke gevoelige en vriendelijke gozer is. Hij kan zeer goed tussen de linies spelen en voegt daarmee een nieuwe dimensie toe aan het spel van Feyenoord. Goed gehandeld!

Lijkt mij dat hij dan gaat dan met Boëtius de concurrentiestrijd aan gaat. Hoewel ik het me af vraag of hij dat zal gaan winnen, vind Boetius zijn laatste 3 wedstrijden datbik hem zag; slim en goed spelen. Daarnaast vindt ik het gedrag van Larsson wel zeer asociaal naar Heerenveen toe, ik hoop voor hem dat hij wat daar aan gaat doen want anders weet ik wel zeker dat Boëtius gewoon basispeler blijft. Aan de andere kant heb je wel een goede bank nodig aangezien Feyenoord binnenkort groepsfase CL speelt kan je niet de heletijd met je vaste 11 blijven spelen.

Nouja, dat kan er nog wel bij. Nooit leuk, hebnliever dat we iemand noet meteen weer tegenkomen.
Niet meteen reageren dat t een vervelend mannetje is trouwens, hij mocht 2/3 transferperiodes niet weg en akkefietje nadat Heerenveen geen rugnummer gaf lijkt me logisch: Larsson wilde niet op de foto omdat bij zonder rugnummer toch geen deel uitmaakte van team. Daarbij, hij moest/mocht weg deze periode.
Feyenoord zal wel wat geld over hebben ma uitschakeling Ajax en mooie uitgaande transfers.
Denk dat Larsson trouwens op links en rechts en ook nog op 10 kan spelen. Daarnaast veel doelgerichter dan andere vleugelspitsen, dat is waar t om draait.
Mooie speler alleen vaak verkeerd begrepen door zn introverte houding ( al la Dolberg)

Super gedaan door Feyenoord. Verreweg de meest volledige selectie. Goede basis elf, en ook een bank die het elftal niet slechter maakt.

Ergens wel blij dat hij vertrekt. Sjokt al maanden ongeïnspireerd over het veld en brengt, op een enkel moment na, vrij weinig. Als Heerenveen hier een deal weet uit te slepen (ik ga uit van een lager bedrag dan 7 mljn) met Feyenoord, is het hem gegund. Het enige waar ik echt mee in mijn maag zat was het vertrek van Johnsen, want Mihailovic en Rojas zijn mij nog te ongewis voor wat betreft hun kunnen. Larsson was toch al een zekerheid dat hij zou vertrekken. Het is alleen jammer dat hij min of meer door de achterdeur vertrekt, want iedereen had hem een jaar geleden een mooie transfer gegund naar aanleiding van zijn capaciteiten.

Ik hoop voor de Feyenoord fans dat Larsson nog stappen maakt, anders wordt het een grote ergernis voor jullie. Mee verdedigen heeft hij alleen van gehoord als het hem uitkomt.daarnaast speelt hij regelmatig als een natte krant. Hopen dus dat hij hier nog groeit. Hij heeft geniale momenten, maar die zijn het laatste half jaar op 1 hand te tellen terwijl hij juist het pover spelende Heerenveen bij de hand had moeten nemen, aangezien hij zich als een vedette gedraagt.

18 augustus 2017 om 20:09

Ik denk ook dat het een lager bedrag is. En ik denk ook dat de relatief goedkope transfers van Hahn en Woudenberg daar iets mee te maken hebben.

Larsson is absoluut niet goed genoeg, zeker voor het bedrag. Maar ja als Ajax supporter kan je nu geen kritiek hebben op het aankoopbeleid van Feyenoord.

18 augustus 2017 om 19:23

Wat is het aankoopbedrag dan?

18 augustus 2017 om 19:28

Als een bod van 6 miljoen door Celta de Vigo werd afgewezen lijkt het mij stug dat hij voor 4 miljoen de overstap maakt.

18 augustus 2017 om 19:34

Ik heb geen idee of er echt een bod van 6m is afgewezen. We lezen van alles. Ik wacht wel even af dan, als jij het ook niet weet.

18 augustus 2017 om 22:54

Er is een deal gemaakt voor 4,5 miljoen, denk dat de transfers van Hahn/woudenberg naar Heerenveen daar ook iets mee te maken heeft

18 augustus 2017 om 20:11

Larsson op de bank is iets waar de rest van de top 3 van kan dromen. Ajax heeft Kluivert en Neres die elkaar afwisselen. Maar die zijn beide zo grillig als wat. Feyenoord heeft nu een speler erbij die ze in de breedte versterkt. Iets waar het vorig jaar bijna op stukliep.

Dus van Persie uitgesloten... ik vind Larsson in ieder geval de betere optie dan van Persie, goed gedaan.

Maar met alle respect....
Wat haal je voor gedrag in huis.....

Stel deze jongen schopt er 6 in en een club uit de Premier League meld zich dan heb je het gesodemieter weer aan de gang.
Dit is een Toivonen attitude ...

Plus waar zet je hem nu neer en wie moet er ruimte maken?

Boetius?
Berghuis?

18 augustus 2017 om 20:21

Stel deze jongen schopt er met zijn' 'lastige' gedrag 16 in...
Elia was toch ook 'lastig'?...lastig af te stoppen

En weer een speler die Ajax goed had kunnen gebruiken waar Overmars weer niet achter aan zit. Ik moet eerlijk toegeven dat ik jaloers ben op de spelers die Feyenoord haalt. Zijn allemaal spelers die we bij Ajax nu goed hadden kunnen gebruiken en dan doel ik op Haps, St. Juste en nu dus Larsson

18 augustus 2017 om 19:19

Een speler als jpb of lozano kunnen we gebruiken. Snelheid. Larsson is gewoon als younes alleen minder in de dribbel. Wel veel meer overzicht dan younes, maar we hebben behoefte aan een explosieve vleugel vind ik.

18 augustus 2017 om 19:22

Ja en toch ben je een van de weinige heb ik de indruk. Lees hier vaak over het niet creatief scouten, en het feit dat Feyenoord in een lagere klasse shopt dan Ajax en Psv. Maar ben het met je eens. Snap er niks van ze achter geen van die spelers aanzitten. Zeker voor Ajax een risico waard, met al het geld dat ze hebben.

18 augustus 2017 om 19:23

Haps okè, prima linksback.
St Juste is fysiek te zwak en te wisselvallig om centraal achterin te spelen bij Ajax. Dan is Riedewald van een vergelijkbaar niveau.
Larsson is niet beter dan Younes en voert in het veld ook vrij weinig uit (meeverdedigen etc).
Wat mij betreft had alleen Haps naar Ajax hoeven komen. Daar had Overmars wel eerder bij kunnen zijn aangezien Haps zeker beter is dan Dijks/Sinkgraven

18 augustus 2017 om 19:37

Ja Balenciaga ik lees hier altijd dat de spelers en aankopen van Feyenoord niet goed genoeg zijn voor Ajax. Ben benieuwd hoe we dit jaar weer weggeblazen gaan worden dan!

18 augustus 2017 om 23:00

St Juste had wel een prima backup geweest voor De Ligt en Viergever lijkt me en op termijn had hij de plek van Viergever kunnen overnemen. Wat is nu de achtervang?

Ik denk dat Larsson wel beter is dan Younes de afgelopen seizoenen, al is het maar qua effectiviteit (goals assists)

Verder denk ik dat Amrabat ook niet misstaan had in plaats van Schone.

Ik snap gewoon niet dat Overmars niet meer spelers haalt uit de Eredivisie. Die kun je maar alvast hebben en dan op je gemak scouten in het buitenland. De selectie van Ajax is nu belachelijk smal voor een topclub. Nu is het wachten op een aantal paniekaankopen zoals vorig seizoen. Echter lopen er geen spelers a la Ziyech in de Eredivisie en de spelers hierboven hebben al een move gemaakt. Misschien Ayoub nog maar dan heb je het wel gehad

Super aankoop alleen hopen dat ze niet de hoofdprijs betalen en extra concurentie is alleen maar goed voor de schepte nummer 11 is vrij had toch ook stiekem gehoopt dat van persie dat nummer zou dragen maar ziet er naar uit dat dat er niet meer inzit helaas

Wat geven we een geld uit zeg Ongeveer all het geld, of bijna, van de inkomende transfers uitgegeven! Maar ok er komt nog +20m cl geld binnen ook, mede dankzij het feit dat Ajax zich niet geplaatst heeft. En als 1 van ze echt een topper wordt kun je het meerendeel weer terug verdienen met doorverkoop.

18 augustus 2017 om 19:35

je geeft een hoop uit, maar wel aan alleen maar spelers met restwaarde. dus wel een vrij laag risico. zelfs als ze allemaal falen kun je er nog wel 8-10 miljoen voor krijgen

18 augustus 2017 om 19:39

Dat moet nog blijken. Kijk naar de miskopen die we nu op de bank hebben of verhuurd hebben. Die zijn nagenoeg waardeloos. Maar denk evengoed dat het geen enorm risico is. Goede jonge spelers voor redelijke bedragen (in deze gekke tijden).

18 augustus 2017 om 23:02

Het is toch heel normaal dat je het geld dat je binnenkrijgt aan transfers opnieuw investeert? Geld op de bank maakt geen doelpunten. Daarbij moet je er aan het einde van het seizoen een flinke smak belasting over betalen

Gewoon goeie aankoop. Als je de beste wilt zijn moet je ook een plan b hebben. En het is ook een uitstekende speler toch.

Keurig Feijenoord! Hebben een zeer stabiele selectie gecomponeerd. Nu nog van Persie er bij en in ieder geval dit seizoen met afstand kampioenskandidaat nummer 1. Dit heet prima zakendoen binnen de mogelijkheden die je hebt. In de hoofdstad zijn de mogelijkheden voor wat betreft dit soort transfers onbeperkt, maar er worden daar geen echte versterkingen gepresenteerd. Is Overmars dan stiekem Feijenoord fan?;-)).

18 augustus 2017 om 20:36

Ik denk dat Robin niet meer komt. Dit was het alternatief zo lijkt het.

18 augustus 2017 om 23:05

ik denk dat hij nog wel komt. Dan heb je Boeties Larsson Toornstra en RVP die gaan rouleren op LB en 10. Prima bezetting en hiermee kun je blessures opvangen

19 augustus 2017 om 02:14

Feyenoord zou dan veruit de beste aanval van de Eredivisie hebben. Rvp, Jorgensen, Boetius, Larsson, Toornstra, Berghuis. Daarachter ook nog een Vilhena die box to box gaat. Het klinkt allemaal erg sexy moet ik zeggen

Zou een enorm goede speler zijn voor Feyenoord. Ik zou Larsson en Feyenoord eigenlijk normaal nooit aan elkaar linken. Feyenoord moet het normaal van de harde werkers hebben, en niet van de enorm technische spelers zoals Larsson. Die gaan normaal naar Amsterdam. Toch knap dat ze hem binnen hengelen. Het lijkt me een prima investering.

19 augustus 2017 om 08:41

Feyenoord heeft al jaren een aardige mix van technische spelers en werkers. Zo ook afgelopen seizoen. Elia, Berghuis en Jorgensen zijn technisch bekwame spelers, het middenveld is een mix van werkers met techniek (Vilhena, Toornstra, El Ahmadi). Het gaat immers om de balans in je elftal. Te veel zaalvoetballertjes zoal nu bij ajax, daarmee ga je het zeker niet redden.
Je zag uiteindelijk hoe Traoré en Sanchez vorig seizoen de beste ajaccieden werden met hun fysieke kracht en inzet. Nu intbreken er 2 of 3 van dat soort spelers bij ajax.
Feyenoord heeft nu een prima mix van alles en ook nog een brede bank. Ik vind het ernstig wanbeleid door gebrek aan inzicht op dit punt bij ajax op dit moment.

Heel interessante transferperiode bij Feyenoord zo zeg!
We halen 2 spelers van Heereveen en 'geven' er ook 2, waarbij het wel lijkt of Woudenberg en Hahn goedkoop zijn vertrokken om een goede relatie op te bouwen.
Verder lijkt Feyenoord risico te nemen door bijna al het ingaande transfer geld weer uit te geven, terwijl de trainingsfaciliteiten, VvF en het aankomende stadion ook in de komende tijd betaald moet gaan worden.
Tot slot zijn we vrij 'koud'; JpB doet het geweldig, maar krijgt hiermee een topconcurrent. Toornstra was speler van het jaar, maar krijgt hiermee een topconcurrent. Ik heb het gevoel alsof dit een kleine cultuurverandering is binnen de club, waar eerder niet de middelen noch de wil was om spelers van hun 'beschermende status' te ontdoen.

Ik zie Gio keihard doorselecteren, waar vorig jaar Kuyt het moest leren, zou dat dit jaar makkelijk El Ahmadi (door Amrabat) of Toornstra (door Larsson) kunnen worden. Dit is precies het 'topsportklimaat' wat jarenlang ontbrak in Rotterdam-Zuid.

Al met al krijgen we een waanzinnige selectie, voornamelijk omdat we (denk ik) gaan rouleren en ook tactieken zullen aanpassen per wedstrijd. Mijn voorkeur zou gaan om de volgende opstelling, voornamelijk thuis waar we creativiteit nodig hebben tijdens wedstrijden waarin we domineren.

Jones
Nieuwkoop
Botje/Juste
Scharie
Haps
KEA/Amrabat
Vilhena/Jens
Berghuis
Larsson/Jens
Boetius
Jorgensen
18 augustus 2017 om 20:05

Er is financieel gezien rekening gehouden met trainingsfaciliteiten, VvF etc. Wat dat betreft heeft Feyenoord denk ik een uitstekend beleid.

Erg vreemde aankoop, want wie zal er gaan spelen? Boetius of Larsson? Natuurlijk wel een luxe voor Gio, maar dit lijkt me echt overbodig. Ook niet zo slim, gezien de financiële situatie waarin Feyenoord nog niet zo lang geleden zat. Het lijkt erop dat de club weer flink aan het "gokken" is.
Hopelijk pakt het allemaal goed uit voor Feyenoord.

18 augustus 2017 om 20:12

Ik vind het juist een topaankoop. Omdat je zag dat als een vleugelspeler niet kon spelen of gewisseld werd, dat Feyenoord met Bilal gelijk een klasse minder werd.

Het gaat denk ik niet per se om Boetius of Larsson want Boetius zou ook op rechts kunnen spelen. Larsson of Berghuis zouden ook op '10' kunnen spelen. Door deze move heb je eigenlijk op iedere aanvallende positie behalve de spits een extra optie gecreeerd.

Links: Boetius, Larsson en Bilal
'10': Toornstra, Larsson, Berghuis
Rechts: Berghuis, Boetius en Bilal

Weer een katachtige move van Van Geel. Net als je denkt dat Ajax met een zak geld naar Heerenveen gaat, staat Van Geel al te zwaaien met een overeenkomst (zo lijkt het).

Hij heeft restwaarde en is één van de meest technische spelers van de ED. Hij zal Gio veel variatie geven in de aanval/middenveld. Verder denk ik dat dit betekent dat RVP niet meer zal komen.

20 augustus 2017 om 13:02

Nou snap ik dat Ajax een buitenspeler nodig heeft maar ik ben blij dat Larsson overgeslagen wordt. Misschien zit ik straks compleet fout, maar m'n onderbuikgevoel zegt toch dat Larsson bij Ajax geen success was geworden.

Schijnt een lastige jongen te zijn, laat maar komen want dat zijn vaak de beste voetballers, plus hij heeft restwaarde en van Persie niet, grote klasse van Geel!

Feyenoord zou beter moeten weten. Fout om zijn gedrag bij Heerenveen te belonen met een transfer. Iemand die zich groter voelt dan de club verdient geen mooie overstap. Van mij mag hij daarom hard falen bij Feyenoord.

Ze zijn behoorlijk wakker daar in Rotterdam. Weer een hele goede Eredivisie speler die ze aantrekken, een garantie voor een aantal doelpunten en creativiteit! Bovendien heeft hij restwaarde en kent hij de competitie al.
Ik denk wel dat dit wel eens een streep door de rekening van vPersie kan zijn, of zou hij ook nog komen zo rond de laatste dag van de transfermarkt..?

Nou t is mooi geweest met larsson hier, denkt dat ie de president hier is en gaat ook nog eens een andere club in de eredivisie sterker maken nu, larsson, de hartelijke groeten ongedisiplineerde linksbuiten

Ik snap niet dat je als feyenoordfan hier blij mee kan zijn. Hij speelt zo wissevallig als maar kan en over een paar seizoenen voelt die zich toch weer te goed en komt die niet meer opdagen

18 augustus 2017 om 23:11

Het is een ''klootzak'' in de goede zin van het woord denk ik. Denk dat dat een mooie aanvulling is van de selectie. Daarbij heb je veel meer variatie op meerdere posities. Zowel Boeties Jorgensen Berghuis Toornstra Larsson Bilal kunnen op 2 a 3 posities uit de voeten.

Zijn gedrag bij Heerenveen is niet helemaal goed te keuren, aan de andere kant is het geen ideale schoonzoon, geeft een beetje pit in de selectie

Wauw wat een mooie aankoop! Heerlijke speler had verwacht dat psv hem binnen zou halen gaat al een tijdje geruchten rond.
Maar Feyenoord doet het uitstekend op aankoop beleid momenteel ze halen de beste spelers van subtoppers zoals
Het hoort en talentvolle jongens met veel potentie.
Daadkracht en precies wat de fans willen als ze Robin van Persie nog erbij halen breken ze de tent af in Rotterdam en zie ik ze als topfavoriet voor de titel.
Mocht Ajax nog gaan uithalen op de transfermarkt wat ik verwacht kan het leuk worden zie in Nederland echter geen speler meer met een meerwaarde voor Ajax.
Larsson wat toch een goede aankoop kunnen zijn van Ajax maar overmars is bezig met de banksaldo checken.

Ik hou van mijn club. Altijd grote fan van deze speler en zeker een aanwinst voor Feyenoord waar ze veel plezier Mee gaan beleven. Feyenoord beste selectie van eredivisie en dat wil niet gelijk zeggen dat ze kampioen worden maar ik zie ze wel als top favoriet. Ik hoop dat Feyenoord niet teveel punten laat liggen en een mooie serie zullen neerzetten en wat hoop ik toch zo graag dat ze Barcelona loten wauwwww Feyenoord Barcelona 2 clubs waar ik grote fan van ben zou echt ideaal zijn.

Niemand moet Larsson halen, hij is egoistisch. Vindt zich zelf belangrijker dan de club... schande dat feyenoord hem haalt. Wordt een grote flop.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren