Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord krijgt veel concurrentie voor beoogde opvolger Kongolo’

Laatste update:

Na het vertrek van Terence Kongolo naar AS Monaco, richt Feyenoord de pijlen vol op Ridgeciano Haps, weet De Telegraaf. De linksback van AZ moet de verkochte Kongolo doen vergeten in De Kuip. Laatstgenoemde rondde maandag zijn transfer naar de kampioen van Frankrijk af en naar verluidt vangen de Rotterdammers vijftien miljoen euro ter compensatie. Om Haps in huis te halen wordt geen gemakkelijke klus voor technisch directeur Martin van Geel. AZ zou een vraagprijs van tien miljoen euro hanteren, terwijl er veel interesse vanuit het buitenland voor Haps is.

Haps staat al langer op het verlanglijstje van Feyenoord en de twee partijen voerden aan het begin van de zomer al een oriënterend gesprek. Haps zou zelf welwillend tegenover een vertrek naar De Kuip staan, maar AZ zou dwars kunnen liggen. De vraagprijs van tien miljoen euro is voor Feyenoord te hoog gegrepen, ondanks dat Rick Karsdorp voor minimaal veertien miljoen euro werd verkocht aan AS Roma en Kongolo voor zo’n vijftien miljoen euro uit Rotterdam vertrekt.

Haps ziet Feyenoord wel zitten, mede omdat hij nog nooit voor Oranje speelde en spelers van de regerend landskampioen de laatste jaren zich veelal bij het Nederlands elftal mochten melden. Er zijn echter meerdere belangstellende partijen voor de linksback en dat is nadelig voor Feyenoord. Op die manier kan AZ immers de vraagprijs opdrijven. Het contract van Haps loopt door tot medio 2019.

Denk jij dat Ridgeciano Haps volgend seizoen voor Feyenoord speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat heeft toch iedereen met die Haps. Die heeft het een half seizoen leuk gedaan en daarna was het niet heel bijzonder wat hij liet zien. AZ zal de hoofdprijs vragen en Feyenoord is helemaal knetter gek als ze die hoofdprijs gaan betalen.

4 juli 2017 om 07:56

De hoofdprijs gaat Feyenoord nooit betalen. Max 5 miljoen en dat is al veel voor Haps.

Ik hoop dat van Geel eens met een andere naam gaat komen. Dan altijd de voorspelbare mogelijke versterkingen.

4 juli 2017 om 08:09

Ik hoop het wel. Ik hoop dat van Geel standvastig blijft in het niet veel uitgeven van geld. Al het geld wat Feyenoord nu krijgt moet je investeren in duurzame dingen (jeugdopleiding/stadion). Het is misschien frustrerend voor de Feyenoorders maar het zou het beste voor de club zijn als van Geel hetzelfde doet als de vorige seizoenen. Goed scouten en geen gekke bedragen uitgeven.

4 juli 2017 om 08:36

@filip Juist, Feyenoord moet niet gelijk veel geld gaan pompen in de selectie alleen omdat het weer een keer CL speelt. Feyenoord moet juist geleidelijk groeien door goed te scouten en geen gekke bedragen uit te geven.

Echter als ik zie met welke namen we in verband worden gebracht maakt mij dat niet blij. Hopen op weer een verrassing als Jorgensen vorig seizoen..

4 juli 2017 om 10:02

Dat vind ik nou dus ook. Pelle, Guidetti en Jorgensen waren toevalstreffers waar van Geel nu nog op teert, maar sinds het nieuwe tijdperk vind ik dat er maar 4 aankopen echt zijn geslaagd: Janmaat, Elia, Vermeer en Botteghin. Verder zijn er gewoon teveel miskopen gedaan en beperkt zijn vijver zich tot (oud)-eredivisie spelers. Verhoek, Tapia, Bilal, Vejionovic, Singh, Immers, Vormer, Boulahrouz, Wilkshire en zo kan ik nog wel even doorgaan hebben ons 25 miljoen gekost. Ga nou eens scouten in Zuid-Amerika of Afrika denk ik dan

Vermeer
St Juste
Botteghin
Aankoop
Nieuwkoop
Vilhena
El Ahmadi
Aankoop
Van Persie
Boetius
Jorgensen
4 juli 2017 om 10:42

Je vergeet voor het gemak Jones ,Toornstra , Van Der Heijden de terugkeer van El Ahmadi en Kuyt,Berghuis en dergelijke

Daarnaast noem je Vormer als misaankoop maar die had pech met Clasie

4 juli 2017 om 12:19

Jones is transfervrij en dus geen aankoop. Van der Heijden heeft zich goed staande gehouden dit jaar, maar was vorig jaar dramatisch en mede verantwoordelijk voor een aantal verliespartijen. Daarbij is hij CL onwaardig en de eerste die je eruit haalt als het minder loopt (deed gio ook). Toornstra ben ik het met je eens. Maar ik vergeet voor het gemak ook even Goossens, Kazim, Mathijssen, Te Vrede en Kramer (die 5 miljoen heeft gekost).

4 juli 2017 om 12:23

Daarbij had El Ahmadi zijn kwaliteiten al eerder laten zien en stuurde hij zelf aan op een vertrek naar Feyenoord, dit is Van Geel dus in de schoot geworpen. Berghuis noem ik pas een goede aankoop als ie deze zomer gehaald wordt

4 juli 2017 om 07:57

Ja maar 10 miljoen is de vraagprijs he, dat is niet meteen ook de verkoopprijs. Mijn fiets op marktplaats heb ik ook te koop gezet voor 60 piek en voor 40 euro verkocht. Als Feyenoord 6,5 miljoen euro betaalt mogen ze hem echt wel hebben hoor.

4 juli 2017 om 08:11

Er is vast wel een buitenlandse club gek genoeg om het uit te geven. En ik vind zelfs 6,5 miljoen voor iemand die het een half seizoen leuk deed nogal veel. Maar goed het is niet voor niets dat zoveel clubs navraag doen. Goede linksbacks zijn schaars..

4 juli 2017 om 08:12

Maar wat ik dan niet snap. Troupee heeft net zijn contract verlengd, is 5 jaar jonger en heeft meer potentie dan deze Haps. Ik durf zelfs al te zeggen dat Troupee afgelopen seizoen beter heeft gepresteerd dan Haps.

Oke, de ene is een linksback en de ander een rechtsback, maar ze spelen allebei als back, allebei in de subtop van de Eredivisie. Maar Feyenoord heeft aangegeven tot 2,5 miljoen te willen gaan voor Troupee. Waarom zouden ze dan 6,5 miljoen neerleggen voor een speler die ouder is, minder goed, korter contract en geen Europees speelt?

Utrecht moet ook gewoon 15 miljoen vragen voor Troupee denk ik dan..

4 juli 2017 om 08:16

20 euro of 3,5 miljoen? Eerst zien dan geloven, in verhouding toch een iets groter verschil. Plus er zijn genoeg vage clubs die bereid zijn dit soort bedragen neer te leggen.

4 juli 2017 om 08:34

Wie zegt jouw dat Feyenoord 6.5 miljoen wilt neerleggen voor haps? Denk echt max 4 miljoen euro.

4 juli 2017 om 08:52

@ Lee112

Ik zeg ook niet dat Feyenoord dat wil neerleggen.
Maar djablacka zegt "als Feyenoord 6,5 miljoen euro betaalt mogen ze hem echt wel hebben hoor. "

Dus vandaar mijn vraag: " Waarom zouden ze dan 6,5 miljoen neerleggen voor een speler die ouder is... etc."

4 juli 2017 om 11:19

6,5 miljoen voor haps en davinson sanchez kostte 5 miljoen...

4 juli 2017 om 07:57

Inderdaad. Gewoon lekker laten lopen die jongen. Heel eerlijk gezegd geloof ik ook niets van dit bericht, want o.b.v. wat zou er zoveel interesse zijn? Zijn tweede halfjaar heeft clubs toch aardig afgeschrokken zou je ze zeggen. Gewoon in het buitenland zoeken en als deze jongen in augustus nog niet weg is, kan je hem eventueel alsnog oppikken, want dan kost hij veel minder, aangezien de interesse dan uitbleef.

4 juli 2017 om 12:52

Haha dan blijft Haps gewoon hoor.

4 juli 2017 om 14:44

Liever bij AZ dan bij Feyenoord, hele matige speler..

4 juli 2017 om 20:53

Dan blijft ie toch lekker. Mij hoor je er niet om malen. Werd door bijna elke rechtsbuiten in de tweede seizoenshelft te kijk gezet. Dat moeten we niet hebben bij Feyenoord, aangezien de druk daar nog groter is dan bij Az; zeker nu na het behalen van het kampioenschap en met het oog op de Champions League. Nee, laat Haps maar lekker bij AZ blijven als hij meer dan 4-5 miljoen moet kosten.

Ik ben zo verdrietig.
Ik had deze niet zien aankomen en had gehoopt dat het een slechte droom is.

Maar helaas Kongolo is verkocht. En nu hoe nu verder.
We meten idd een goede linksback hebben en wie moet dat zijn. Moet dat Haps zijn.. Ik weet het niet.

Maar van Geel leuk dat je al deze spelers voor hoop geld verkoopt maar nu moet je aan de bak. We hebben 3 spelers met kwaliteit nodig en die heb je niet voor 3 mil. Dus heel veel succes van Geel en als het kan snel...

4 juli 2017 om 07:58

Gewoon slim gedaan door Van Geel om eerst de contracten te verlengen van Kongolo en Karsdorp. Vervolgens voor veel geld verkocht. Deze miljoenen hadden we nodig en die gasten waren ook toe aan een stap!

4 juli 2017 om 08:08

Maar toch kon hij uit deze transfer meer halen, tenzij hij verstandig is geweest en nog een doorverkoop percentage heeft bedongen.

4 juli 2017 om 08:13

Je kan veel zeggen over van Geel maar onderhandelen kan hij wel. En of er meer uit te halen viel. Dat is moeilijk te zeggen. Wanneer van Geel de contracten van deze jongens verlengd had en hij had nu een veel hoger bedrag gevraagd. Misschien waren die clubs dan weggebleven. Dan heb je gefrustreerde jongens in je team te zitten en de toekomstige talenten denken wel vaker na voordat ze zomaar verlengen.

4 juli 2017 om 08:21

Tuurlijk is het allemaal slim gedaan hoor en is zeker een hoop geld daar hoor je mij niet over.
Echter Kongolo was en is wel multifunctioneel zowel linksachter als eventueel cv.
Nu moet je iig 2 spelers halen om dit op te vangen. Je moet een goede linksachter hebben en nog een cv ernaast.

Kongolo had nog een mooi jaartje veel voor ons kunnen betekenen en zeker van waarde kunnen zijn.

Ik ben zo benieuwd welke spelers er komen. En ik hoop dat ze eens gaan investeren in een goed scoutingsapparaat

4 juli 2017 om 08:36

@bliek:
Heb het zelfde inderdaad.
Karsdorp is zonde, maar met Nieuwkoop heb je eigen jeugd die het kan opvangen. En ik vond hem toch ook vaak verdedigend wat steekjes laten vallen.

Maar Kongolo die gaan we missen hoor! Had hem zo graag weer centraal zien spelen komend jaar. Om toch wat snelheid te brengen. Deze jongen gaf altijd alles en was verre weg onze beste verdediger!

Maar gun hem dan ook zeker deze mooie stap naar een club die veel jonge spelers gebruikt! Kan een mooie stap zijn naar dog hoger!

En laten we aub niet voor die Haps gaan. Leuke speler hoor, maar meer ook niet! Niks speciaal aan en ook juist verdedigend niet heel bijzonder.

4 juli 2017 om 09:17

Dit is inderdaad een grote aderlating, misschien wel de positie die het moeilijkst is in te vullen nu. Met Haps gaan we er op achteruit, ik ben zelf niet zo lyrisch als bijvoorbeeld Derksen en we moeten nog steeds iemand centraal erbij hebben. Maximaal 4 miljoen voor Haps zou ik doen, desnoods met een doorverkooppercentage. Ik ga er vanuit dat Kongolo dat laatste ook heeft.

4 juli 2017 om 09:57

Kongolo is de enige verdediger met Karsdorp die internationale allure had. Ik vond het al vreemd dat er in eerste instantie geen concrete interesse was, al kan alles vrij snel gaan zoals we hebben gemerkt. Het geld wat we hebben ontvangen is lekker, maar zijn vervanger staat niet zomaar klaar en ik ben als de dood dat we komend seizoen moeten beginnen met Nelom.

Natuurlijk zal de prijs worden verhoogd als er meerdere geïnteresseerden zijn. Maar er is geen club die 10 miljoen voor Haps gaan betalen. 4 miljoen is echt meer dan genoeg voor een linksback van AZ die niet bijzonder veel ervaring heeft, nog geen international is en ook niet meer 19/20/21 jaar is.

Waarom nou altijd voor de bekende weg gaan en niet eens een keer scouten in het buitenland. Feyenoord is een stuk aantrekkelijker nu ze CL spelen voor talenten. Er loopt genoeg rond in Zuid-Amerika of het Noorden. Deze jongen gaat veels te veel kosten ( wat AZ slim doet overigens) en dit moet je niet willen als Feyenoord zijnde.

4 juli 2017 om 08:10

Het is algemeen bekend dat Martin van Geel niet beschikt over zo'n netwerk. Die haalt altijd Nederlanders of spelers die in Nederland gespeeld hebben. Dat deed ie bij Willem II, AZ en Ajax al. Het scoutingslijstje van Martin is voor de leek heel makkelijk vorm te geven.

4 juli 2017 om 08:42

@master D, daar heb je toch scouts voor, niet van geel zelf. Dat hijz elf niet de contacten bij de clubs heeft kan goed kloppen. Maar dat hij niet al die spelers kent is niet geheel aanhem te wijten.

Hij gaat alleen vaak voor "safe" dit kennen we goed. Een risico mag nu wel weer eens genomen gaan worden. Met een verassing of iets, want Haps is niks bijzonders. En voor die prijs kan je zeker wel iets beters krijgen uit het buiteland.

4 juli 2017 om 13:48

Daar heb je scouts voor ja, maar die bepalen dan weer niet wie er komt. Dat doet van geel en als die geen zin heeft om nederland uit te gaan doet hij dat niet. En dat komt bij hem blijkbaar erg vaak voor.

4 juli 2017 om 08:57

Feyenoord moet toch niet 2 a 3 ton per jaar neertellen voor een onbekende 19 jarige Zuid Amerikaan of ben ik gek. Scouten binnen Europa moet wel vaker gebeuren!

4 juli 2017 om 10:43

Hoezo niet? Als die beter is dan Haps natuurlijk wel?

4 juli 2017 om 11:38

En als die niet beter blijkt of net als zoveel zuid amerikanen niet kan aarden is dat jaarsalaris van 2.5-5 ton toch een flinke smak geld.

4 juli 2017 om 13:50

Als je hem voor 5 miljoen oppikt en haps moest 10 kosten kun je hem volgens jou berekening 10-20 jaar onder contract hebben voordat je de aankoopprijs van haps benaderd...

4 juli 2017 om 11:00

Er speelt een Ricca bij Malaga, dat is een linksback met goede potentie.
Die zou niet al te veel moeten kosten toch?
Of Douglas Santos van Hsv
Nabiullin van Rubin Kazan kan ook nog.

Zomaar wat spelers die zeker basis kunnen staan.
Zo moeilijk lijkt het toch niet te zijn.

Ze zouden nog evt. Mattiello van Juve kunnen huren?

Genoeg mogelijkheden lijkt me zo.
Haps lijkt me niet echt 'de oplossing'.

4 juli 2017 om 11:26

Ondanks dat het een leuk lijstje is zal persoon als Van Geel nooit op deze namen komen. Die komt op de Nederlandse spelers of spelers die in Nederland gespeeld hebben.

4 juli 2017 om 11:34

Ik doel dan ook op zuid amerikaanse spelers die nog daar spelen en nog niks bewezen hebben. Het is een te groot risico om die zo'n dik jaarsalaris te geven. Met de spelers die jij noemt kun je die gok wel wagen.

Nou ik ben benieuwd wat uit de onderhandelingen gaan komen. Az zet met 10 miljoen echt te hoog in en als die nu niet kan zal hij waarschijnlijk sowieso niet bijtekenen en moet je hem volgend jaar goedkoper verkopen en zit je waarschijnlijk met een gedemotiveerde speler.
persoonlijk zou ik als Feyenoord nooit boven de 4 miljoen gaan. Ik vind hem wel goed, maar zeker niet 10 miljoen goed. Als az die prijs hanteert om af te schrikken dan gaat ze dat aardig lukken, in dat geval hoop ik dat ze nog iemand anders hebben op hun schaduwlijstje en daar niet aan gaan voldoen.

4 juli 2017 om 10:01

Az had vorig seizoen met Janssen ook al de hoofsprijs. Je hoeft maar 1 gek tegen te komen die het wil betalen en klaar ben je.

Haps is gewoon een prima verdediger, verdedigend en een opkomende back als jullie Feyenoorders aan hem twijfelen laat hem dan maar lekker bij AZ maar deze jongen gaat het maken vindt hem zelfs beter als Willemse, Pieterse en Blind op zijn positie!

4 juli 2017 om 09:04

Precies. Ga eens scouten in het buitenland. Bundesliga 2, Ligue 2, Zuid-Amerika of het Noorden. Ergens loopt vast wel een betere back (prijs/kwaliteit verhouding).

4 juli 2017 om 11:39

Voor een zuid amerikaan betaal je 250 - 500k per jaar. Die gok moet feyenoord niet nemen.

4 juli 2017 om 11:48

Ik denk niet dat deze jongen minder aan salaris zou kosten hoor.

Overschatte speler die Haps. Speelde leuk voor de winterstop en toen probeerde de pers hem ten onrechte Oranje in te praten. Het is een leuke back, maar meer ook niet. Daar zit echt geen grootse carriere bij de Europese subtop aan te komen. Bruikbaar voor de PAF-clubs maximaal. Echter moet ie dan niet zo waardeloos spelen als na de winterstop, want dan kun je net zo goed Dijks of Brenet neerzetten.

10 miljoen voor een back die 6 maanden leuk gespeeld heeft. Lachwekkend als je dat gaat betalen.

Zou het zeker niet erg vinden als Haps weggaat voor 10 miljoen, ja hij was dan wel een van de sterkhouders of misschien wel de sterkhouder van de afgelopen 2 seizoenen. Maar met de doorstroming van Thomas Ouwejan en zeker Owen Wijndal is de plek zeker goed bezet. En met die 10 miljoen maar eens een goede kwaliteit spits halen.

4 juli 2017 om 08:18

Ik zie hem graag blijven, al zou ik het inderdaad net als jij ook goed vinden om wat euro's te vangen en met de jeugd door te gaan. Vind jij overigens ook niet dat er hier op Voetbalzone wel heel negatief over hem gepraat wordt? Hij deed het echt niet alleen een half seizoen goed, het seizoen daarvoor was hij ook constant één van de betere spelers.

4 juli 2017 om 09:05

Heb echt precies hetzelfde idee @azrsenal. Iedereen is gewoon jaloers op onze linksback

4 juli 2017 om 09:21

Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Nu Kongolo weg is hebben wij gewoon de beste linksback van de Eredivisie. Dat betekent niet dat hij 10 miljoen waard is, maar dat mogen we best vragen. De drie topclubs hebben alledrie een nieuwe linksback nodig, dus die transfer komt er toch wel.

4 juli 2017 om 14:00

Volgens de statistieken van afgelopen seizoen volgens opta sports presteerde haps slechter dan een sinkgraven en willems... en misschien moeten jullie eens nagaan of het wel echt jaloezie is als eigenlijk iedere fan van een topclub liever niet haps ziet komen... overigens hoorde ik soortgelijke uitspraken over gudelj die 1 van zo niet de beste middenvelder van de eredivisie was volgens az fans terwijl hij toch flink tekort kwam voor ajax. Misschien dat dat ook meespeeld. Dat spelers leuk spelen als er geen druk om te presteren is en wanneer er veel meer ruimte op het veld is. Alleen die falen dan bij de topclubs...

4 juli 2017 om 14:42

Ach zulke statistieken neem ik niet zo serieus, omdat Sinkgraven en Willems bij een team spelen die veel dominanter voetballen. Haps speelde dit seizoen in een slecht draaiend elftal en moest veel oplossen voor anderen. Logisch dat je dan ook wat meer fouten maakt. Overigens denk ik dat druk inderdaad meespeelt bij het falen van Gudelj. Haps speelt ook minder onder druk, maar dat kan je ook leren.

Laten we eens kijken naar het buitenland meer dan 5 miljoen betalen voor Haps is waanzin.

Kijk bijvoorbeeld eens naar de oude club van Jorgensen daar hebben ze Augustinsson een betere en jongere linksback die waarschijnlijk ook nog minder kost.

Hadden we ook met Diks moeten doen met optie tot koop ok maar zonder slaat de huur ook nergens op.

Misschien het geld wat we voor onze geweldige backs hebben gehad investeren in een aantal top scouts in Scandinavie en Zuid-Amerika?

Ze zijn niet helemaal helder bij AZ als ze 10 miljoen voor Haps vragen. Om het maar eventjes in perspectief te zetten, dat zou redelijk in verhouding zijn als Kongolo voor 50 miljoen werd verkocht, maar nu niet. Meer dan 4 miljoen is al veel te veel voor die jongen. Feyenoord moet gewoon eens een keer lekker in het buitenland gaan scouten. Daar is voor dat soort bedragen ook echt wel wat meer kwaliteit te vinden.

4 juli 2017 om 11:05

Ze zijn juist heel helder, Janssen leverde ook 22 miljoen op. Maar jij vindt die beperkte Kongolo dus 3 keer meer waard dan Haps, laat me niet lachen. AZ gaat geen clubs sterker maken waarmee ze willen concurrrren dus dan vertrekt hij net als Janssen lekker naar het buitenland.

4 juli 2017 om 11:43

Ja, een Kongolo die al 3 seizoenen lang uitstekend speelt bij Feyenoord is inderdaad een heel stuk beter dan een jongen die al 24 is en pas een half seizoen een hoog niveau heeft gehaald in de Eredivisie. Als hij zo goed was en dat bedrag waard is had hij het wel langer laten zien.

4 juli 2017 om 12:09

Kongolo is 23 dus dat scheelt weinig. En Haps speelt al 2 seizoenen prima, ook Europees. Dat hij het laatste half jaar minder was komt puur dat de tactische zwakte van zijn trainer. Haps moet opstomen en geen fouten herstellen van onbekwame aanvallers en middenvelders.

4 juli 2017 om 12:09

Stuurt AZ dan trouwens nog een dvd'tje mee van de wedstrijd tegen Lyon als ze hem aan een buitenlandse club willen verkopen?

4 juli 2017 om 12:53

Jammer dat je niet inhoudelijk kan reageren op Antigua, volgens mij onderbouwd hij namelijk prima waarom Haps minder speelde de afgelopen maanden. Kongolo heeft hier trouwens niets mee te maken, Feyenoord had zelf gewoon meer moeten vragen! Kongolo is toch veel meer waard als 15. Wanneer hij bij Ajax had gespeeld was hij voor minimaal 25 weggegaan.

4 juli 2017 om 13:19

Lekker makkelijk om het op de trainer te gooien. Denk je dat die jongen in het buitenland geen fouten van aanvallers en middenvelders moet oplossen? Daar wordt juist nog meer van een verdediger gevraagd. Het is juist een zwakte dat Haps maar op 1 manier kan spelen. Daarnaast vind ik het overdreven on te zeggen dat hij al 2 seizoenen lang goed speelt want dat is niet zo. Er zit nog een verschil tussen leuk meedoen bij je club en tussen uitblinken bij je club en op een niveau spelen waarmee je de Nederlandse top aan kan. Haps heeft dat laatste slechts een halfjaar gedaan.

4 juli 2017 om 20:14

"daarnaast vind ik het overdreven on te zeggen dat hij al 2 seizoenen lang goed speelt want dat is niet zo."

Goed onderbouwd, hier kan ik wat mee! Volgens mij ben ik diegene die elke week Haps ziet spelen, ik kan heus wel beoordelen of hij al 2 seizoenen goed speelt of niet hoor. Iedereen ziet dat hij het afgelopen halve seizoen wat minder was, maar dat maakt hem niet opeens het anderhalve seizoen daarvoor ook minder. Haps deed met name vorig seizoen in de tweede helft van de competitie en dit seizoen zoals gezegd de eerste helft van de competitie wel meer dan alleen leuk meedoen. AZ leunde zelfs op zijn acties.

Je kan geen fan zijn van hem, maar ga niet doen alsof hij er niets van bakt.

Voor 10 miljoen heb ik liever dat ze een flitsende buitenspeler halen, maar dat is een utopie want Feyenoord zie ik echt niet 10 miljoen uitgeven aan een speler.

Martin moet bij clubs kijken naar spelers als Kopenhagen, Steau Boekarest, Partizan Belgrado dat soort clubs. Topclubs in die iets mindere competities.

AZ gaat hem verkopen dat weten we allemaal.

Voor hoeveel hij weg gaat geen idee maar met een speler die nog 3 jaar vast ligt kun je vragen wat je wil.

AZ gaat geen lagere bedragen accepteren en wacht gewoon tot het juiste bod op tafel komt.

Ik verwacht dat Haps voor 15 miljoen naar het buitenland zal vertrekken.

En ik las in een ander artikel dat haps een eigen sten hierin heeft. Laat ik nu alvast iedereen uit die droom helpen dat is niet zo dat bepaald AZ gewoon.

Alleen bij 10 mil of meer gaat hij weg.

Ik vind hem ook niet meer dan een degelijke back mjah hij ligt nog wel wat jaren vast bij AZ dus die kunnen vragen wat zij willen.

Iedere technisch directeur zou zo gehandeld hebben.

Hij is nu denk ik 5 miljoen waard maar AZ wil op deze manier mee gaan concurreren met de top 3 dus uit dat oogpunt snap ik dat ze veel geld vragen.

4 juli 2017 om 12:44

Je denkt dat hij 5 miljoen waard is maar 15 gaat opbrengen? Snap je überhaupt hoe de markt werkt? Er is toch geen enkele club die 10 miljoen teveel gaat betalen..

4 juli 2017 om 13:12

In het buitenland zijn er altijd clubs die dat neerleggen. of neer willen leggen.

4 juli 2017 om 13:18

Niet als hij dat niet waard is. AZ vraagt 10, dan gaat er toch geen club 15 geven. Wat is nou de logica in jouw verhaal?

Loopt er niks in Scandinavie die beter en goedkoper is dan Haps.
Tevens denk ik denk dat er ook nog spelers moeten komen die kunnen scoren.
De enige middenvelder die scoort is Toornstra.
En dan blijft Jorgensen en Boetius over voor de doelpunten.
Lijkt me een beetje magertjes.

4 juli 2017 om 09:08

Linssen was een goede geweest Misschien loopt er nog iets bij utrecht rond of Sam Larsson misschien

4 juli 2017 om 10:09

Linssen? Die speelde bij Groningen echt niet altijd goed genoeg om ook maar in aanmerking te komen voor de bank van Feyenoord. Hoe kom je daarbij?

4 juli 2017 om 10:13

omdat die nu word weggepikt door vitesse. Leek mij dat voor Feyenoord geen verkeerde speler.

4 juli 2017 om 12:46

Het verschil tussen Vitesse en Groningen is kleiner als het verschil tussen Feyenoord en Vitesse. Beetje onlogisch dus.

4 juli 2017 om 13:16

Linssen is in mijn ogen een betere optie dan Boeitius.

4 juli 2017 om 13:19

Omdat? Boetius heeft al eerder laten zien over genoeg talent te beschikken om Feyenoord aan te kunnen, Lissen niet. Bovendien is JPB jonger.

Als feyenoord bij az gaat winkelen kunnen ze beter vlaar ophalen. Zal niet veel kosten en heeft de ervaring voor de cl. Kan mooi duo vormen met van beek achterin.

4 juli 2017 om 09:15

Haha die komt nooit meer terug die is wel klaar met jullie.

4 juli 2017 om 10:10

Jullie mogen hem hebben, 1 miljoen. Hij is niet eens meer goed genoeg voor ons. Veel te traag.

4 juli 2017 om 10:14

En wie moet dat vervangen?

4 juli 2017 om 11:07

Niemand. Laat ze lekker rechter rijtje spelen voor een half gevuld stadion met dit wanbeleid.

4 juli 2017 om 12:47

Ze moeten gewoon eens investeren in een knappe verdediger. Verder moeten ze per direct het contract van Luckassen verlengen, wat is dat voor een wanbeleid, dat gewacht? En de trainer moet weg, en heel snel. Ik heb mn seizoenskaart nog niet verlengd in ieder geval..

4 juli 2017 om 12:56

Luckassen heeft Raiola als zaakwaarnemer. Dan zou je genoeg moeten weten.

4 juli 2017 om 13:13

Haha dan weten ik idd genoeg.

4 juli 2017 om 13:23

Dat is helemaal niet waar. Zijn zaakwaarnemer is Fortes Rodriques. Verder heeft Luckassen al aangegeven best te willen praten met AZ, maar AZ heeft nog niets van zich laten horen.

Dat wordt dan toch een probleem voor Feyenoord: ze hebben nu hun kroonjuwelen allebei verkocht. Dat betekent dat er weinig transferwaarde in Feyenoord overblijft. Als ze Haps halen, een speler van 24, die zal weinig in waarde stijgen. Waarom wordt er niet gezocht naar een iets jongere speler, die nog groeien kan en waar je later wat op kan verdienen. Van Geel neemt nu een behoorlijk risico, waardoor Feyenoord weer achteruit geworpen kan worden....

AZ speelt gewoon een spelletje met interesse buitenlandse clubs om prijs hoog te houden..

10 miljoen voor een linksback van AZ met nog twee jaar contract (belachelijk)

4 juli 2017 om 09:31

Tjah Dan blijft hij nog een jaar en dan gaat hij voor minder weg. Maar AZ mag nu vragen wat zij willen.

En het mooie is, er loopt bij AZ nog een LB rond die qua talent en potentie nog beter is... Wijndal. Maar dan ga je die bij verkoop van Haps nu wel meteen voor de leeuwen gooien.

4 juli 2017 om 11:10

Welke leeuwen? De verwachtingen zijn 0 met deze trainer dus er is geen enkele druk. Er wordt alleen niemand beter bij het huidige AZ.

10 miljoen voor Haps gaat geen enkele Nederlandse club neertellen. Feyenoord zal dus geluk moeten hebben dat de buitenlandse interesse niet concreet zal worden. Verder vind ik dat ieder bedrag boven de 5 miljoen teveel is voor Haps.

AZ graaft zijn eigen graf met deze instelling. Talenten willen straks niet meer naar Alkmaar. Breken ze eenmaal door, moeten ze direct naar het buitenland omdat de club zo'n hoog prijskaartje aan ze hangt. Dat willen ze niet, Haps wil ongetwijfeld eerst de tussenstop maken naar de Nederlandse top (wat AZ niet is), zoals Janssen dat ook liever had gewild. Janssen hadden ze moeten verkopen voor €7mln, Haps nu voor €4mln, dat zijn prijzen die bij deze spelers passen. Hebben nog niet in de top gespeeld, hebben zich niet gedurende een langere periode bewezen, klaar. Het is korte termijn politiek wat ze hier bedrijven.

4 juli 2017 om 10:57

Lees je wel wat je zelf typt? Janssen hadden ze moeten verkopen voor 7 miljoen? Waarom? Omdat dat 'beter is voor de speler en het Nederlands voetbal' zeker? Verkoop jij je huis ook voor 7.000 euro omdat het beter is voor de doorstroming van jonge gezinnen op de Nederlandse huizenmarkt, terwijl iemand 200.000 wil betalen?

Onzin man. Het feit dat we 20 miljoen hebben gekregen voor hem, geeft aan dat Huiberts gelijk heeft gekregen. Ik hoop dat AZ inderdaad 10 miljoen vraagt voor Haps, wat te veel is, puur om die arrogantie van de topclubs af te straffen. Voor eigen spelers de hoofdprijs vragen, maar verwachten dat je Haps voor 2 of 3 miljoen kan krijgen.

Ik vraag me echt af wat Feyenoord aan het doen is. Waarom verkoopt het Karsdorp en Kongolo voor bedragen die zwaar onder de huidige marktwaarde liggen? Neem een voorbeeld aan Ajax wat dat betreft.

4 juli 2017 om 16:06

Martin Van Geel heet het prima gedaan met Karsdorp en Kongolo,beiden hebben hun contracten verlengd waardoor Feyenoord de hoofdprijs kon vragen.
20 miljoen is een normaal bedrag voor Feyenoord spelers en de huidige marktprijs,

Huur anders Bola van Arsenal, een sterkte linksback die veel meters maakt en een actie in huis heeft. Dat veel liever dan een Haps die in feite omhoog gepraat wordt, maar geen overduidelijke kwaliteiten heeft, in tegenstelling tot Amrabat.

Feyenoord gaat een zwaar seizoen tegemoet. Leuke woorden van van Geel om deze zomer versterkingen te halen maar al met al is Feyenoord er best wel op achteruit gegaan.
Boetius is minder dan Elia
Diks is veel minder dan Karsdorp.
Haps is veel minder dan Kongolo.
Berghuis is ook nog niet terug en zou ten opzichte van vorig seizoen ook geen versterking zijn.
Nu Kongolo weg is en waarschijnlijk Haps voor veel te veel geld gehaald gaat worden heb je eigenlijk ook nog een centrale verdediger nodig. Van Geel kennende zal die wel met st. Juste of een van Aken aankomen wat ook geen versterking zal zijn. De bank is weliswaar versterkt met Amrabat maar juist op het middenveld heeft Feyenoord drie sterke spelers.

Laten we alsjeblieft ergens anders kijken! er zijn toch betere opties voor minder geld lijkt me?

Jonathan Silva van sporting. 23 jaar, contract tot 2019. was echt een groot talent maar heeft het niet gered daar...
phillipp max van Augsburg. 23 jaar, contract tot 2020. goeie aanvallende back met snelheid.
Nabiullin van Rubin Kazan. 22 jaar, contract tot 2020. erg aanvallende back, groot talent maar staat toch een beetje stil in zn ontwikkelng. tevens in 2015 zn debuut (en enige wedstrijd)voor Rusland gemaakt.
Jeremy Toljan van hoffenheim.22 jaar contract tot 2018. groot talent, sterk aan de bal met een goeie voorzet. normaal te duur voor feyenoord maar met een contract tot 2018 misschien een poging wagen?

Ik kan nog wel even doorgaan. Ik zou iig niet voor Haps gaan...

4 juli 2017 om 16:00

Inderdaad waar is de scoutingsapparaat van Martin van Geel gebleven?de afgelopen jaren is daar in geinvesteerd .misschien eens kijken in Afrika of Zuid-Amerika die clubs in die landen zullen toch ook wel weten dat Feyenoord kampioen is van Nederland.

4 juli 2017 om 16:22

Zou deze categorie spelers niet keihard gaan lachen als ze horen wat ze bij Feyenoord zouden kunnen gaan verdienen?

5 juli 2017 om 07:36

waarschijnlijk wel..maar als Feyenoord goed handeld kunnen ze de gespaarde tranfersom gebruiken voor salaris en na een jaar of 2 doorverkopen voor het 2/3 dubbele... zo verdien je geld door te investeren

Ajax en Feyenoord zoeken een linksback, psv wellicht ook als Willems weggaat. En Haps is a 2 jaar heel sterk bezig en viel Europees positief op dus daar zal ook interesse zijn en een 2-jarig contract. Dus niet gek dat AZ 8-10 miljoen zou vragen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren