Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Zidane ontkent woorden Ancelotti: ‘Ik praat nooit over scheidsrechters’

Laatste update:

Carlo Ancelotti was dinsdagavond woedend over enkele beslissingen van scheidsrechter Viktor Kassai in de Champions League-wedstrijd tegen Real Madrid. De coach van Bayern München uitte publiekelijk zijn onvrede en voegde daar vervolgens aan toe dat Zinédine Zidane, de coach van de tegenstander, het met hem eens was. Die laatste weet daar echter niets van.

“We hebben het over hele andere dingen gehad, ik praat nooit over scheidsrechters”, liet de Fransman na het duel weten aan verslaggevers. De trainer was wel te spreken over het eindresultaat: “We hebben gewonnen van het beste team dat we tot nu toe dit seizoen getroffen hebben. Cristiano Ronaldo maakte het verschil. Met vijf goals in deze twee wedstrijden staat hij er altijd op de belangrijkste momenten. Hij is uniek.”

Ook Isco wilde zich niet te veel richten op de arbitrage: “Controverse? Dat is voetbal. In München kregen zij een penalty mee die er geen een was. De beslissingen van de scheidsrechter klopten wel of klopten niet, ik heb het niet gezien. We hebben veel geleden, maar uiteindelijk het gewenste resultaat gekregen. Het belangrijkste was om door te gaan en ik kreeg de kans om vanaf de aftrap te spelen.”

Denk jij dat Real Madrid de Champions League gaat winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nee hoeft ook nooit. Jullie spaanse ploegen zijn gewoon van de uefa elke keer de scheids mee. En niet ontkennen dat het niet zo is

19 april 2017 om 08:24

Ja echt hè. Suarez had ook al minimaal 5 keer geel moeten hebben voor de hele tijd schwalbes maken tegen psg

19 april 2017 om 08:28

Niet ontkennen dat het niet zo is? Driedubbele ontkenning, dus je zegt in feite dat ze moeten ontkennen dat het zo is... Maar goed, dat die goals buitenspel waren zal ik zeker niet ontkennen, maar Bayern had eigenlijk niet eens recht op überhaupt een verlenging, want het was natuurlijk gewoon een hele dikke schwalbe van Arjen.

19 april 2017 om 09:36

Vergeet ook niet dat Real eigenlijk in de eerste helft al met 2-0 moest staan. Echter wilde kroos steeds de bal het stadion uitschieten. ook als hij vannuitd de box kon mikken.

19 april 2017 om 13:06

Bayern Munchen moest de heenwedstrijd ook met 2-0 voorstaan. Aan dat soort analyses heb je niet zoveel. Feit is natuurlijk wel dat Kassai gewoon een flinke schorsing verdient en in mijn ogen laat zien volledig incompetent te zijn als je als leidsman zo'n wedstrijd op de mat legt.

19 april 2017 om 09:33

Als die Zidane ontkent nadat hij tegen Ancelotti zei dat hij het ermee eens was is hij gewoon een schijnheilige rat. Die uitspraak van Isco ook, man man man. Kunnen voetballers dan niet eenmaal objectief zijn als alles zo duidelijk is? Kom op zeg, stelletje robots. Om te kotsen. "de scheids was goed of niet goed." Gast.. En dan doen alsof ie er niks van weet. Wat denk je nou, als je er iets van zegt dat de wedstrijd over moet worden gespeeld?

19 april 2017 om 11:20

Ik ontken het met klem..youngblood en dat kan ik easy.
Want ik bekijk ook de andere kanten en dan zie je dat er aan beide kanten (helaas) grove fouten worden gemaakt.. waar ook ik mij aan ergerde..of het nou in voordeel of nadeel van real was deed er dan nieteens toe..
maar het heeft gewoon met de matige scheids te maken .
Zoals in het artikel ook staat als voorbeeld..vorige match kreeg Real een penalty tegen..was die echt verdiend? (of was je natuurlijk vergeten youngblood? Past niet inde straat zeker).

Dus ja ik ontken met klem.. want ik weet dat het te maken heeft met de slechte scheids.
Tot slot.. fouten of geen fouten.. wat heeft Bayern oprecht laten zien? het was duidelijk dat Real voetballend gewoon beter was.. enige wanneer bayern een beetje voor gevaar zorgde was door de vele corners die ze kregen verder stelden ze best aardig teleur..

Dat ze nog in leven bleven door de eigen goal van gister tot daaraan toe.

Dat zou ik ook niet down als je zo bevoordeeld wordt.
Was weer een complete aanfluiting.
Geen rood Casimero maar wel voor een tackel op de bal van Vidal.
1 100% buitespel goal Ronaldo en nog 1 waar een luchtje aan zit.
Ook de penalty van Bayern sloeg nergens op.
Nee de scheids heeft Real flink geholpen.
Net als Barca vorige ronde blijft toch apart hoeveel hulp die krijgen.

Wat een slecht wedstrijdverslag gisteren op VZ, bah. Bijna even slecht als de arbitrage van gisteren. Alsof de schrijver een andere wedstrijd heeft gekeken.

Wordt trouwens wel erg zot met de spaanse maffia bij de uefa nu.

-Barca geholpen
-Atletico geholpen (griezman "penalty"
-Real geholpen

Daar zou een echte journalist even dieper in moeten graven wie al deze scheidsrechters uitkiest of van wie ze geld krijgen.

19 april 2017 om 08:24

Ze krijgen geen geld. Maar wellicht de belofte om volgend jaar de finale te kunnen fluiten ofzo. Dat kan prima mondeling en er is geen bewijs.

19 april 2017 om 08:26

Dat zou inderdaad kunnen, er moet wat spelen. Kan me ook voorstellen dat de corruptie eeen stap hoger zit en de Uefa expres "zwakke" scheidsrechters aanstelt bij deze wedstrijden.

19 april 2017 om 09:38

Dat is inderdaad heel goed mogelijk. Een wedstrijd fluiten in de toekomst kan zeker voor een scheids reden zijn om bepaalde handelingen te verrichten. Ook is er dan geen sprake van geld.

19 april 2017 om 08:48

Atletico nou niet echt geholpen, als ze thuis 0-0 hadden gespeeld waren ze even goed door.

19 april 2017 om 10:34

Ja achteraf, maar wie weet hoe Leicester had gespeeld als ze niet van tevoren wisten dat ze 2-0 moeten winnen...

De charme van het voetbal is helemaal weg. De teams die bestaan uit louter supersterren krijgen nu ook nog een twaalfde man.
Ik kijk tegenwoordig veel liever Europa League. Dat is veel spannender. Clubs die aan elkaar gewaagd zijn, strijd en voetballers die je niet elk jaar bij hetzelfde team tegen hetzelfde andere team ziet. Nu Sevilla niet meedoet is het helemaal spannend geworden.
Een korte voorspelling voor de Champions League: finale: Real - Atleti.
Real schakelt in de volgende ronde Juve uit en Atleti rekent af met Monaco. Het worden 4 draken van wedstrijden. Het zijn wel de beste spelers, maar niet het leukste voetbal.
Daarom ben ik al tijden veel meer fan van de Europa League en de Eredivisie. Grote namen in voetbal zijn leuk als ze verspreid zijn over meerdere teams uit meerdere landen die allemaal min of meer gelijkwaardig zijn. Het is dan helemaal leuk als er af en toe een kudde van 11 talenten bij Ajax of Porto rondrent die iedereen op z'n nummer zet. Maar commercieel is dat minder interessant. Hala Madrid en Visca Barca

19 april 2017 om 08:29

Zou me niks verbazen als Juve op de een of andere manier niet die halve finale haalt.

19 april 2017 om 08:35

Mij ook niet. Maar dan komt dat omdat Barcelona beter is.
Men doet net alsof alleen Juventus met 3-0 kan winnen, maar 3 goals van Barca en het wordt een verlenging..

19 april 2017 om 09:30

@ Isco24

Juve is op dit moment juist onomstotelijk beter. Teamspirit is bij Juve veel beter en de verdediging en keeper zijn 10 keer beter dan die van Barca.

Persoonlijk heb ik wel een vermoeden dat Bjorn Kuipers alles zal doen om Barca door te laten gaan. Juve gaat vanavond ook zeker een onterechte rode kaart en of een onterechte penalty tegen krijgen.

19 april 2017 om 09:42

Ik heb het niet over wie er beter is of niet. Maar áls Barca doorgaat, dan is dat omdat ze beter waren.
Persoonlijk heb ik juist het vermoeden dat alles tegen Barca gefloten gaat worden.
Maar we kunnen niks met persoonlijke vermoedens.
Vanavond zullen we ongetwijfeld een mooie voetbalavond tegemoet zien en ik gok dat Barcelona doorgaat.

Is ook ijdele hoop, maar ik denk het serieus. 2 goals in de eerste helft en Juve staat met knikkende knieã«n op het veld.
Ik geloof erin.

19 april 2017 om 10:26

Als Barca doorgaat, dan komt het doordat Juve een onterechte penalty en of rode kaart tegen krijgt. Want voetballend gezien is Juve gewoon 10 x beter. Verder wil ik vermelden dat Bjorn Kuipers is opgegroeid met het voetbal van Cruijff en Barca. Hij is dan ook alles behalve onpartijdig.

19 april 2017 om 10:47

Oh ja, want de gene die voetballend beter is wint altijd volgens jou? In wat voor fantasiewereld leef jij?
Dus Sparta heeft van Feyenoord gewonnen vanwege scheidsrechterlijke dwalingen? Of gewoon omdat ze op dat moment meer strijd leverde en Feyenoord niet tot scoren kon komen?

Als Barca doorgaat, dan komt dat omdat ze vanavond beter waren dan Juve.

19 april 2017 om 11:33

@ Isco24

De winnende partij is niet altijd de betere partij in voetbal.

19 april 2017 om 08:29

Zou me niks verbazen als Juve op de een of andere manier niet die halve finale haalt.

19 april 2017 om 08:34

Commercieel gezien minder interessant?
Wat denk jij persoonlijk dat meer oplevert, commercieel gezien dan he; Leicester kampioen in 2016 of Manchester City kampioen 2016.
Denk goed na en geef dan pas antwoord oke?

19 april 2017 om 08:47

Waarom haal je de Engelse competitie er nu bij?
Zie je overigens meer City shirtjes op straat of meer Leicester shirtjes? Als een club structureel meedoet met de top en verscheidene wereldsterren heeft, geeft dat veel meer shirtverkoop dan een club die het zonder wereldsterren moet doen.
Waarschijnlijk zijn er in Nederland (en de rest van Europa) sinds het kampioenschap meer shirts van Aguero verkocht, dan van heel Leicester bij elkaar.
Dus ja, commercieel gezien is het succes van Leicester minder interessant dan een kampioenschap van City.
Ik denk dat het voor de engelse bond ook doodzonde is dat United het een paar jaar slecht doet. Als die winnen koopt half Aziã« een shirt. Als die winnen, komen er veel meer sponsorinkomsten rondom persoonlijkheden als Zlatan.

19 april 2017 om 09:03

Volgens mij heeft de Uefa weinig te vertellen over binnenlandse competitie, dus waarom vergelijk je nu de CL met de PL? Daarnaast ook nog afval race tegen een heel seizoen. Appels en peren. Qua commercie zijn het vedettes die wereldwijd voor shirt verkoop zorgen en niet de jonge onbekende talentjes, want je wil geen shirt hebben van een speler die een jaar later door het ijs is gezakt. Dan zit je met een duur onbekend shirt.

19 april 2017 om 09:05

Ik haal de Engelse competitie erbij omdat ik het over commercie heb. De Engelse competitie heeft namelijk als competitie meer fans gekregen door het kampioenschap van Leicester, vooral in Thailand heeft het flink meer volgers gekregen.
Dus ik heb het niet over shirtverkoop? Daar heb ik het nooit over gehad ook, het gaat over de competitie an sich. De competitie BPL heeft meer volgers gekregen, dus meer geld.

Als er een dergelijke stunt in de CL gebeurd, zullen ze nã£â³g meer volgers krijgen wat resulteert in meer geld.
De Spaanse ploegen hebben toch genoeg fans en zullen altijd blijven kijken, maar door een Monaco of bijvoorbeeld Shakhtar (ik noem maar een dwarsstraat) in de (halve) finales zal de competitie en de Uefa meer goed dan slecht doen.

Nogmaals, jij hebt het over shirtverkoop. Ik heb het over de competitie.
Dus de complottheorie omtrent de competitie kan direct de prullenbak in.

19 april 2017 om 09:07

Ook voor jou Ronzie. Ik heb het over de commercie betreffende een competitie. Want daar hebben we het toch over?
Commercieel gezien zou het voor de Uefa beter zijn als een Spaanse club wint.
Dat is nou eenmaal niet waar, dus ongeacht wie de meeste shirtjes verkoopt. Het gaat over de reclame van de competitie. In dit geval de CL en in het geval van mijn voorbeeld, over de Premier League die zeker rijker is geworden na het kampioenschap van Leicester

19 april 2017 om 09:56

Waar haal je deze mooie gegevens allemaal vandaan? Op het moment dat Engelse topclubs stoppen met presteren gaan er juist minder mensen kijken. Die willen het beste van het beste zien. Daarom is de CL (waar het oorspronkelijk om ging in deze discussie) zo'n succesvol en commercieel gedrocht. Een finale tussen Monaco en Juve trekt veel minder kijker als een finale tussen Barca en Real.

19 april 2017 om 10:23

Die mooie gegevens zijn overal op internet te vinden. De Premier League is de best bekeken competitie ter wereld. Zodra er een club als Leicester kampioen wordt, welke een Thaise eigenaar heeft, en vervolgens ook nog eens een tour gaan doen na het kampioenschap in Thailand is het een logisch gevolg dat er in Thailand meer mensen naar de Premier League gaan kijken.
Tot zover de Engelse competitie.

Dan de Champions League.
De finale die jij nu noemt, trekt inderdaad minder kijkers. Maar een finale Leicester (die nipt zijn uitgeschakeld door Atleti) - Real Madrid wordt al door veel meer mensen bekeken dan Barca en Real.
Het gaat in commercie om reclame en juist om uitzonderlijke gevallen of prestaties. Deze spreken de mensen aan, ook mensen die doorgaans amper voetbal keken gaan ineens kijken dan.

Neem nou de Formule 1, want blijkbaar heb ik je nog niet kunnen overtuigen: Alleen al in Nederland keken er amper nog mensen naar de Formule 1, alleen nog de echte liefhebbers, maar dat was niet echt toereikend. Toen Max de Formule 1 ging racen, steeg het aantal kijkers al.
De mensen die vroeger (tijd van Jos Verstappen) keken, gingen nu ook de tv aanzetten voor Max. Maar nog steeds was dat aantal niet heel erg hoog.
Nu Max redelijk succesvol is binnen de Formule 1, zijn er nã³g meer mensen gaan kijken.
Is dat omdat ze de Formule 1 heel leuk vinden? Nee, dat is omdat ze het leuk vinden om een Nederlander te zien die het goed doet.

De racewereld is lyrisch over Max en hij heeft wereldwijd er voor gezorgd dat er meer mensen naar de Formule 1 zijn gaan kijken. Er wordt wereldwijd meer over hem geschreven en gepraat dan bijvoorbeeld Lewis Hamilton. Omdat Max de beste is? Nee, omdat hij commercieel gezien aantrekkelijk is.

En dit bedoel ik met commercie. Zo werkt het in de wereld, succesverhalen als Max en Leicester gaan de wereld over wat weer meer in het laadje brengt voor desbetreffende organisatie (premier League, Uefa, F1..).

19 april 2017 om 09:27

Het is toch juist mooier dat teams uit supersterren bestaan. Wat wil je dan? een team vol met houthakkers, bakkers en andere hobbyisten? Wij willen juist supersterren zien omdat zij instaat zijn om Super prestaties te verrichten.

19 april 2017 om 09:53

Het is alleen jammer om 4 teams met supersterren het tegen houthakkers op te zien nemen. Ik heb liever 20 teams met de supersterren verspreid dan 4 teams met alle supersterren.

19 april 2017 om 10:22

Nu wachten wij eigenlijk het hele jaar totdat de KO fase van de CL begint. Klopt. Daarom moet er eigenlijk ook een nieuwe competitie ontstaan met 20 absolute topteams die het elke week tegen elkaar opnemen.

19 april 2017 om 09:58

Lekker wakker worden zo'n realistisch bericht. Je hebt helemaal gelijk. Waardeloos hoe het er de laatste jaren aan toe gaat, vooral in de CL.

Als Barca vandaag die 3-0 achterstand goed maakt, dan hang ik mijn schoenen op en stop ik met voetbal kijken.

Zonder grap hoe is dit mogelijk? Spaanse ploegen zijn tegenwoordig het lievelingetje geworden.
Al met al ik ben trots op Bayern dat ze dit jaar niet zijn weggespeeld zoals 3 jaar terug. Dortmund en Schalke zijn nu de enige ploegen in Europa, ik vestig mijn hoop op die 2.

19 april 2017 om 08:37

Toevallig vergeet je dan wel weer Bayern-Juventus, waar jullie ook enorm goed zijn weggekomen ondanks een discutabel optreden van de Scheidsrechter.

19 april 2017 om 09:20

De wedstrijd van vorig jaar? De scheids floot in het nadeel van Juve dat klopt maar hij floot ook niet in het nadeel of voordeel van Bayern. Juve had de 2-0 voorsprong goed moeten verdedigen maar dat deden ze niet. Het was jammer dat Morata niet de 3-0 maakten maar je kan ook niet zeggen dat Bayern toen buitenspel doelpunten maken zoals gister. Als het goed was heeft Juve ook geen rood gekregen.

19 april 2017 om 09:33

Juve is in principe beter dan Barca, Ze moeten alleen een doelpunt maken en dan is het afgelopen.

19 april 2017 om 13:39

In principe moet Barca 4 scoren om door te gaan.

19 april 2017 om 09:23

Vind je ook niet dat Ancelotti ook aangepakt mag worden?

Vind het nou niet echt geweldig presteren, en sta even bij stil dat hij beschikking heeft over een sterker team dan guardiola, en dat veel meer spelers gewoon fit zijn.

Heb het gevoel dat hij te veel goodwill heeft opgebouwd, maar wat blijft staan is dat hij Bayern echt slordig op momenten laat voetballen, al heel het seizoen en dan gered wordt door bijvoorbeeld Robben of Lewandowski. Blijf het ook bizar vinden dat hij Xabi erin hield.. en Muller niet eerder erin bracht. Muller en Lewandowski waren vorig jaar een uistekend goed duo... en dat trekt hij nu uit elkaar. Door slomme xabi te laten spelen.

19 april 2017 om 11:21

Ik heb er aan het begin van het seizoen heel vaak over geklaagd maar ik heb het opgegeven. Je hebt het maar te accepteren omdat ook Ancelotti's stel van coachen is hij heeft altijd de voorkeur voor ervaring. Grote talenten als Coman, Sanches en Kimmich rotten op de bank onder hem.

Edit:
Bayern moet een werkelijke verdedigende middenvelder hebben

19 april 2017 om 09:58

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik alleen de eerste 90 min heb gezien.
Was bij een vriend en ben toen na huis gereden om met de hond te lopen en te slapen.
In die 90 min moet ik zeggen dat de scheidsrechter maar 2 echte fouten maakte imo.
Dat was Bayern die Penalty geven en Vidal met rood eraf sturen terwijl hij Casemiro spaart.
Zo slecht vond ik hem in die 90 min niet fluiten......
Was absoluut niet kinderachtig en wou ze laten voetballen.
Was die verlenging zo slecht van de scheidsrechter of zie ik iets over het hoofd in de eerste 90 min?

19 april 2017 om 10:13

Nouja, als de scheidsrechter in de verlenging 2 zuivere buitenspeldoelpunten niet ziet (de 2-2 en de 3-2) dan is het toch wel erg nadelig voor de rest van de wedstrijd.

19 april 2017 om 10:28

Kan je de scheids in mijn ogen niet kwalijk nemen. Wel zijn assistenten.
Hij moet met buitenspel volledig vertrouwen op zijn assistenten want die zouden het beste zicht moeten hebben.

Afijn, twee zuivere buitenspeldoelpunten dus. Is dat net met een voetje of was het wel een stap of meer?

19 april 2017 om 11:58

De 1ste was een meter en de 2e was mm werk maar de grens liep ook echt 5 meter achter ofzo.

19 april 2017 om 13:26

Bij die tweede kan je dan helemaal niets kwalijk nemen, behalve t feit dat hij niet kon bijbenen. Als je t niet kan zien, doordat je dus 5 m achter loopt, dien je niet te vlaggen want je ziet t gewoonweg niet.

Wat ik altijd vreemd vind is dat er veel scheidsrechters uit landen komen waar niet op hoog niveau gevoetbald wordt. Buiten de champions league, gebeurt het ook op Ek's en Wk's.

De buitenspeldoelpunten kwamen grotendeels doordat de grensrechter niet op 1 lijn kon blijven. Het spel ging gewoon te snel voor hem. Zet er dan iemand neer die het gewend is snelle wedstrijden op hoog niveau te fluiten. Nog beter zou de video referee zijn, maar dat moge duidelijk zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren