Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Het kan weleens heel lang duren voordat Karsdorp verdwijnt bij Oranje’

Laatste update:
/

Rick Karsdorp heeft indruk gemaakt tijdens zijn debuut in het Nederlands elftal. De rechtsback van Feyenoord speelde vrijdag, uitgerekend in De Kuip, negentig minuten mee tegen Wit-Rusland en staat maandagavond mogelijk opnieuw in de basis tegen Frankrijk.

Dat zou volgens journalist Valentijn Driessen van De Telegraaf niet meer dan normaal zijn. "Rick Karsdorp kon zonder druk spelen. Ik zou niet weten waarom je daar op dit moment iemand anders moet neerzetten", stelt de chef voetbal van de krant in gesprek met RTV Rijnmond. Collega Jeroen Elshoff van de NOS zag een Karsdorp die speelde 'alsof hij er al jaren in stond'.

"Maar het was pas de eerste keer. Hij is er nog lang niet. Er moet nog iets meer rust, ook in de eindpass. Dan kan het weleens een hele tijd duren voordat hij weer verdwijnt van die positie", voorspelt Elshoff. Volgens Willem Vissers van de Volkskrant straalt Karsdorp enthousiasme uit. "Dat vond ik ook leuk aan het Nederlands elftal vrijdag, echt leuk en enthousiast."

Is Rick Karsdorp de rechtsback van de toekomst bij Oranje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eerst maar eens kijken of hij dit kan volhouden. Ik vind het een talentvolle speler, maar het verleden heeft wel uitgewezen dat het altijd maar de vraag is of een speler van waarde kan blijven voor Oranje. Ik wacht het gewoon af en dan zien we wel hoever deze jongen het uiteindelijk gaat schoppen. Een goede en constante rechtsback is in ieder geval geen overbodige luxe in Oranje.

10 oktober 2016 om 17:00

Mee eens. Ik ben Feyenoordfan en vind t n prima rechtsback. Dit seizoen overigens nog niet op zn sterkst, maar wel voldoende. Verdedigend heb ik zeker nog mn twijfels en is het te hopen dat hij niet dolgedraaid wordt door behendige spelers. Aanvallend komt alleen Janmaat in de buurt qua kwaliteit. Verdedigend schaal ik Veltman en (zeker) Tete iets hoger in.

Dat Driessen zich laat verleiden tot deze uitspraak ("het kan nog wel even duren..." zegt veel over de kwaliteit van de journalistiek. Deze jongen speelde leuk tegen Wit-Rusland. Waar hebben we het over????

10 oktober 2016 om 19:06

Helemaal waar Isjmuts. En toevallig ook nog op een positie die helemaal geen vaste speler meer duldt. vdwiel, Janmaat, van Rhijn, Verhaegh, Veltman, Tete, Karsdorp, Kuyt (op Wk2010) en het zou me niet verbazen als ik nog een of twee namen ben vergeten. Maar hoop dat het iemand wordt die wat jaren vaste speler wordt op die positie en niet al na twee potjes weer uit het zicht is verdwenen. Want dat betekent dat het weer een net niet speler is. Ik ben Ajax fan, maar als het Karsdorp wordt, dan heb ik er wat Oranje betreft, ook vrede mee als het Rick wordt, ook al zie ik door mijn clubkleuren natuurlijk liever een ander daar . Maar alleen als die de beste is. In Oranje moeten gewoon de beste spelers of in ieder geval het beste team van spelers worden opgesteld.
Wij kunnen als klein land niet verwachten altijd in de top 10 van de Fifa lijst te staan, maar het is nu wel heel erg triest.

10 oktober 2016 om 19:41

Idd mee eens, typisch Nederlands gedrag maar de kritiek opelkaar op zowel werk, sportief gebied en privé maakt ons wel tot wie we zijn.

11 oktober 2016 om 09:13

Veltman en Tete misschien verdedigend wat sterker. Maar aanvallend kan er geen back in de Eredivisie tippen aan Karsdorp. Heeft een goede voorzet en heeft zelfs de kwaliteiten om een steekpass dwars door de verdediging heen te geven. Zie bijvoorbeeld de goal van Elia tegen Willem II vorig seizoen.

Gister avond tegen Frankrijk ook prima staande gehouden.

10 oktober 2016 om 17:04

Het is verschil is dat de talenten van Feyenoord ook echt talent zijn en op puur eigen kracht het grote oranje halen terwijl lichtgewichtjes van ajax bij de eerste beste kans voor het grote oranje uitkomen.

10 oktober 2016 om 17:11

@fc Mourinho

Dat is natuurlijk ontzettende onzin. Ajax en PSV strijden al een aantal jaren alleen om de titel waardoor de weerstand van die talenten hoger is. Ze spelen Europees (soms in de CL) en kunnen snel met de druk van een eventueel kampioenschap omgaan. Juist omdat Feyenoord dat nu ook lijkt te kunnen, zullen die talenten ook weer meer in aanmerking komen. Jens Toornstra bijvoorbeeld heeft niets te zoeken in Oranje.

Daarentegen vind ik Karsdorp wel talentvol en hem selecteren is niet vreemd. Maar wie moet je verder nog selecteren dan? Kongolo moet de concurrentie aangaan met Willems en Blind, Van Der Heijden, Kuyt, Berghuis en Toornstra zijn gewoon niet goed genoeg. De rest is buitenlands en komt niet in aanmerking voor Oranje.

Natuurlijk is Blind (in ieder geval wel in mijn ogen) een slechte bondscoach, maar dat zielige gepraat over clubs waarvan de spelers benadeeld worden is natuurlijk onzin. Wijnaldum heeft een Feyenoord verleden, presteert eigenlijk altijd matig in Oranje maar staat ook elke wedstrijd gewoon in de basis. Jouw argument noem ik dus selectieve verontwaardiging.

10 oktober 2016 om 17:17

Hahaha fc Mourinho jij bent blijkbaar een nog grotere grap met je reactie vol rankune en jaloezie richting Ajax terwijl het over het NL elftal gaat.

On: tegen Frankrijk gaat hij het heel lastig krijgen met Griezman en kan hij niet net als tegen wit-rusland naar voren blijven rennen.
Had liever gezien dat Tete speelde bij Ajax dan had tegen dit soort tegenstanders Tete kunnen spelen en tegen Bulgarije enzo Karsdorp.
Vindt Karsdorp een goeie speler maar komt vaak verdedigend nog wel eens in de problemen door zijn gedraaf.

10 oktober 2016 om 17:19

je hebt deels zeker gelijk. Feyenoord heeft natuurlijk niet veel talenten maar ik bedoel je hoeft je vizier niet alleen op ajax te houden, in plaats van al die kansloze talentjes spelen zat betere en meer ervaren jongens in het buitenland. Om maar even te noemen; Pieters, Anita, Fer enz. Niet het absolute toppers zijn, maar wel veel beter dan eredivisie materiaal en met name ajaxieden

10 oktober 2016 om 17:44

Het probleem met die spelers is dat ze, of teveel concurrentie hebben op hun posities, of gewoon niet goed genoeg zijn. Anita speelt allereerst in de Championship en komt bovendien gewoon tekort. Als Newcastle United weer promoveert, komt Anita gewoon weer op de bank terecht. Pieters moet concurreren met Blind, Willems en wellicht ook met Kongolo. Fer moet concurreren met Wijnaldum, Strootman, Sneijder, Propper en Klaassen. Bovendien moeten ze in het systeem passen dat de bondscoach wil en/of kan spelen.

Fer speelt net weer een paar wedstrijden goed bij nota bene Swansea City. De rest speelt ook niet in de top en/of subtop van Engeland en als ze het al spelen, is het meer incidenteel. Vergeet niet dat talenten van Ajax en PSV wel Champions League of elders Europees spelen. Fer is nog nooit een vaste basisklant in Oranje geweest en daar is vast een goede reden voor. Pieters viel bij PSV door de mand en doet het redelijk bij Stoke. Waarom zou zo'n speler dan boven een Psv'er verkozen moeten worden...?

10 oktober 2016 om 17:53

Ik ben Feyenoord fan en zie graag onze spelers in het nl elftal. Maar wat je zegt klopt niet, Feyenoord was in het WK hofleverancier. Die spelers zijn nu vertrokken, het feit dat er nu minder Feyenoorders in het nl elftal zitten. Komt doordat er betere spelers op de posities zijn. Ik zie buiten karsdorp en Kongolo niemand Feyenoord in de selectie komen, op dit moment.

10 oktober 2016 om 19:10

Jee Mourinho. Dit kan natuurlijk meteen verwezen worden naar de categorie kinderachtig provoceren.
Jammer dat je je clubkleuren zo moet laten gelden. In Oranje gaat het gewoon om de beste spelers op te stellen en met zijn allen achter het elftal te staan.
Ik ga me dan verder ook niet bekommeren met mijn opinie op zo'n kinderachtig commentaar.

11 oktober 2016 om 11:01

@metibo75,haha jammer he dat je zo er verschrikkelijk naast zit.

10 oktober 2016 om 17:37

Inderdaad. Wat een gezwam zeg, ze speelden tegen Wit-Rusland. Niveau Excelsior. Ik zou trouwens twee typesch selecteren. Het type Karsdorp (of Janmaat) en dan iemand als Tete. Afhankelijk van de sterkte van de tegenstander zou ik voor een bepaalde speler kiezen.

10 oktober 2016 om 17:47

Karsdorp moet basis staan tegen frankrijk, hij speelde goed samen met promes waardoor promes ook weer beter speelde. Hij is ook nog heel snel en dat is handig als je een traag centrum heb.

10 oktober 2016 om 17:51

Uiteraard moet Karsdorp tegen Frankrijk spelen, want hij is momenteel de rechtsback in vorm. Ik heb ook nergens gezegd dat hij niet in de basis moet staan tegen Frankrijk...?

10 oktober 2016 om 20:04

Het ergste is dat de journalist (valentijn driessen), wat ik overigens een verschrikkelijke man vind, geen consequenties heeft aan dit soort uitspraken. Dit is toch geen journalistiek, op een wedstrijd al dit soort uitspraken doen. Leuk voor de feyenoord fans maar dit voegt helemaal niks doet.

Laten we hopen dat Tete zich ook weer gaat melden. Is in mijn optiek de allerbeste back van de eredivisie.

10 oktober 2016 om 16:53

Blijkbaar niet anders zou hij ook wel bij ajax spelen..

Ik ben ook fan van Tete, maar het is maar wat je wil. Want voetballend en opkomend heb je juist niks aan Tete. Daarom is het wel mooi dat je een Kasdorp en een Tete hebt voor de toekomst.

10 oktober 2016 om 16:58

Verdedigend gezien wel, maar aanvallend is Karsdorp klasses beter.

10 oktober 2016 om 17:06

onzin, doe je ajax bril af man. Als een nederlander me aan dani alves doet denken dan is het karsdorp wel.. Tete is zeker goed, maar oo termijn niet de beste van nl

10 oktober 2016 om 17:14

@fc Mourinho

Ja, want jij bent duidelijk wel erg objectief. Beiden zijn verschillende soorten backs. Ze hebben allebei evenveel talent, maar zijn totaal verschillend. Karsdorp is aanvallend goed, verdedigend hooguit redelijk. Tete is aanvallend matig, maar verdedigend weer goed. Op termijn wellicht beiden prima versterkingen voor Oranje. De tijd zal het leren...

10 oktober 2016 om 17:27

aanval is de beste verdediging. nl moet gewoon durf tonen en dominanter worden. kan deels opgelost worden met selectie beleid. tete wil het liefst niet de bal hebben karsdorp wel. kijk naar alle topploegen, verdedigend stellen ze vaak niet zoveel voor maar aanvallend o zo sterk.

10 oktober 2016 om 17:50

Dat komt omdat zij het fysiek kunnen compenseren. Oranje heeft dat soort spelers niet waardoor wij verdedigende zekerheden moeten inbouwen. Bovendien is dominant spelen iets anders dan aanvallend voetbal. Hoe meer kwaliteit je op het veld hebt, des te dominanter het spel wordt. Wij hebben kwalitatief een matige selectie, dus zullen het moeten hebben van teamwork en wellicht een beetje geluk dat spelers boven zichzelf uit stijgen.

11 oktober 2016 om 00:00

Karsdorp maakt met zijn snelheid en spirit wel heel veel van zijn verdedigende beperking goed. Hij speelt ook pas 2 jaar echt op deze positie, dus kwa positionering en dosering valt er nog veel bij te leren. Maar dat zijn dingen die te trainen/leren zijn (dmv wedstrijden tegen betere tegenstanders).

Tete zijn aanvallende onmacht is iets wat hem uiteindelijk gaat verdrijven naar een andere positie. Hetzij een centrale verdediger in een 3 mans verdediging. Hetzij als terrier/stofzuiger op het middenveld.

Leek vooral dat Promes ook fijner speelde met Kasdorp achter hem. Maar ik reken ons nog niet rijk.

Want ook nogs teeds bij eyenoord maakt hij te vaak verdedigende fouten. Heeft een conditie en een drive waar je u tegen zegt. Maar vaak is hettoch ook nog wat ongecontroleerd. Maar het wel fijn dat Nederland met Kasdorp en hopelijk Tete later 2er ggoede back heeft die zo verschillen.

10 oktober 2016 om 17:15

Vond tegen Wit-Rusland dat hij juist gecontroleerd speelde. Volgens mij heeft hij 1 of 2 passes gegeven die niet aankwamen. De rest kwam allemaal keurig aan en waren rustig en doordacht...
Natuurlijk laat hij verdedigend af en toe wel wat steekjes vallen, dat ben ik met je eens.

10 oktober 2016 om 17:22

Daarom pleit ik iok voor Karsdorp tegen de bulgarijes enzo van deze wereld.
Omdat Karsdorp daar wel tot zijn recht komt met aanvallen wat hij beter kan dan Tete.
Jammer dat Tete niet speelt bij Ajax zo dat je hem tegen Griezman kon laten spelen omdat verdedigend Tete gewoon veel beter is.

10 oktober 2016 om 19:00

Klopt, en dat Promes beter ging spelen is misschien nog wel het belangrijkste. Een van de weinige aanvallers die in vorm is, en dan moet ie kunnen uitblinken. Vrijdag lukte dat mede door Karsdorp.

Ik vond Karsdorp na Promes de man van de wedstrijd. Erg knap in zijn eerste duel.

Enige minpuntjes vond ik dat hij soms na een actie heel even stond te kijken, in plaats van direct weer verder te gaan. En die twee verkeerde passes... volgens mij was de eerste slechte pass pas in de 64e minuut. Daar teken ik elke wedstrijd voor.

Met alle respect, maar hou nou eens op met dit soort verhaaltjes. Vanavond speelt hij ruk en dan weten alle analisten ineens te vertellen dat Karsdorp verdedigend te beperkt is. Analyseren doe je niet op basis van 1 wedstrijd tegen Wit Rusland. Laat hem nou eens 6 wedstrijden spelen en baseer je oordeel daarop.
Nederlandse analyses gaan alsvolgt. Daley Blind speelt een goede wedstrijd. "hij speelde goed, logisch dat United hem gehaald heeft" Daley Blind speelt ruk: "blind is te traag en niet wendbaar genoeg. Hij is voor geen enkele positie een uitblinker". En zo hebben ze altijd gelijk.

10 oktober 2016 om 17:11

Inderdaad ik vond dat Van der Wiel tegen feyenoord erg degelijk speelde en hij heeft een karrevracht aan ervaring. Ik snap niet dat blind hem niet oproept is misschien aanvallend iets minder dan Rick maar verdedigend gewoon degelijk.

10 oktober 2016 om 17:15

Van der Wiel is best oud en met hem ga je de oorlog niet winnen. Je kunt best op Karsdorp vertrouwen, maar laat hem eerst een aantal wedstrijden spelen. Die analyses slaan toch helemaal nergens op?

10 oktober 2016 om 17:56

Van der Wiel is niet te oud. Is mits in goede vorm beter dan Karsdorp in mijn optiek. Heeft alleen al heel lang geen goede vorm gehad.

10 oktober 2016 om 19:01

En heeft in de vele toernooiwedstrijden waarin hij het vertrouwen kreeg, gefaald. Slappe hap als het er echt op aan komt, ik zeg niet meer selecteren.

10 oktober 2016 om 18:14

Hehe, zou het niet beter kunnen verwoorden. Lachwekkend al die analyses, waarbij de korte termijn de vaste route is. Ik heb altijd zoiets van: als je zelf redelijk verstand hebt van het spelletje, kan je zelf nagaan of iemand geschikt is of niet. Karsdorp speelde aardig tegen Wit-Rusland, maar had ook geen enkele tegenstand. Laten we eens kijken hoe hij zal spelen tegen Frankrijk voordat we een (voorzichtige) balans op kunnen maken.

Ik vind dat Tete op dit moment nog een klasse beter is dan Karsdorp. Het belangrijkste van een rechtsback is dat hij op het juiste moment de bal afpakt en daar ik vind Tete nog wel een stuk beter in. Ik vond dat Karsdorp het tegen Wit-Rusland niet erg slecht deed maar ik denk dat er in Tete meer potentie zit en daarom zou ik altijd voor de pitbull van Ajax kiezen.

10 oktober 2016 om 16:59

Hangt er vanaf waar je m voor gebruikt. Karsdorp heeft meer voetbal en kan harder en langer rennen. Als een rechtsback in het systeem van Blind redelijk moet kunnen verdedigen en goed moet kunnen aanvallen is karsdorp een betere keuze.

10 oktober 2016 om 17:06

tete is zo zwaar overschat, anders had bosz hem opgesteld. hij kan nauwelijks een fatsoenlijk voorzet geven. karsdorp is niet verdedigend sterker dan tete, maar tete stelt ook niks voor bij ajax.

10 oktober 2016 om 17:20

Tete kan geen eens een fatsoenlijke voorzet geven. De meeste zeggen dat Dijks slechte voorzetten geeft dat kan kloppen maar hij geeft ze tenminste. Tete zie ik uberhaupt geen voorzet geven omdat hij altijd tikkie terug doet. Sorry hoor maar op dit moment haalt tete de top van Europa nooit.

10 oktober 2016 om 17:26

Komt er weer iemand met get onzin argument dat hij een voorzet moet geven.
Het is een verdediger.
echter tegen de Bulgerines en Luxemburg van deze wereld heb je meer aan Karsdorp en tegen de Duitsland -Spanje van deze wereld heb je meer aan Tete.(als hij speelt bij Ajax)
Denk dat je daar ook gewoon naartoe kan groeien als NL elftal waarom altijd vast houden aan 1 persoon.

10 oktober 2016 om 22:45

Ik hoop dat je de wedstrijd van vanavond hebt gezien. Karsdorp bleef verdedigend gewoon overeind en voegde voetballend veel toe.

Karsdorp is verdedigend echt veel te beperkt. Hij en Bruma zorgden er vrijdag voor dat er zoveel kansen kwamen voor, met alle respect, Wit-Rusland. Vond het maar een matig eerste optreden van hem.

10 oktober 2016 om 17:14

Helemaal mee eens, meeste gevaar van WR kwam vanaf die kant. Verdediging van NL is sowieso niet echt goed te noemen.

Karsdorp zal er zo lang in staan dat hij vanavond al vervangen wordt door Veltman. Karsdorp is verdedigend niet goed genoeg voor tegen Frankrijk.

Tegen het uiterst zwakke Wit-Rusland had een Janmaat, Van Anholt (die van Willem 2, ja) of welke andere back met drive dan ook een prima wedstrijd gespeeld. Toch?

Zo indrukwekkend was het nou ook weer niet, waarom is er zo godsgruwelijk veel aandacht voor deze jongen?

Zullen we eerst maar eens kijken of hij deze vorm een langere tijd vast kan houden. Een paar interlands geleden werd ongeveer hetzelfde gezegd over Tete en die is nu zelfs bij ajax geen vaste basis meer. Karsdorp doet het nu goed maar hij kan zomaar minder gaan spelen (dat is bij elke jonge speler trouwens). Laten we AUB stoppen met talenten na 10 goede wedstrijden gelijk de hemel in te prijzen.

Ik vond dat hij het goed deed tegen Wit-Rusland. Heb ook wel wat aandachtspuntjes gezien:
- Enkele keren dat er rechts heel veel ruimte was, maar hij achterbleef.
- Een paar keer rechtsachter aan de bal in passt om er zelf langs te gaan en de pass verkeerd was, waardoor de aanvaller alle ruimte had om de hoek in te gaan.

Kortom, soms beter zijn momenten kiezen en al helemaal tegen betere tegenstanders.

Tegen Wit Rusland zou ik ook Karsdorp opstellen want, manmanman, wat waren die Witrussen dramatisch slecht zeg. Maar, op het moment dat Wit Rusland een x in de aanval was, was Karsdorp gelijk gezien. En dan had hij ook nog eens dat hij Bruma naast zich had staan. Bruma wist volgens mij niet eens dat hij aan het voetballen was want, hem heb ik helemaal niets goed zien doen.
Gelukkig was Nederland bijna constant in balbezit waardoor het gebrek aan verdedigende kwaliteiten bij Nederland niet opviel. Maar, vanavond krijgt Nederland de eerste echte krachtmeting en hou ik mijn hart toch vast als je met deze verdediging aan komt zetten.
Helaas is dat een beetje het manco hier. Tegenwoordig kunnen de backs als een veredelde rechtsbuiten 15 dubbele scharen maken, een man uitspelen en een voorzet afleveren. Maar, een bal afpakken is helaas dan weer teveel gevraagd.

Had bij het begin twijfels, was wel eens wat onbesuisd en nonchalant. Speelt de laatste maanden steeds beter, is retesnel en beresterk.

Word tijd dat er aan een nieuw oranje gewerkt wordt dat jaren mee kan.

Laat de beste man nou eerst maar eens een wedstrijd op niveau goed spelen, wit rusland zegt natuurlijk helemaal niks

Leuke back. Maar welke tegenstand heeft hij tot nu toe gehad? Vanavond zal ons een hoop wijzer maken. Speelt hij tegen topspelers. Dan maar eens beoordelen of niet. Naar is een leuke back. Die nog veel moet leren en bescheiden moet blijven. Ben benieuwd

Lekker oppertunistisch weer. Een jaar geleden dachten we ook dat Tete er wel even zou blijven staan. Als Karsdorp vanavond een drama pot speelt kan ie ook zomaar in november weer op de bank zitten. Zo snel gaat dat tegenwoordig. Laten we het lekker wedstrijd voor wedstrijd bekijken en niet meteen iemand voor jaren intekenen omdat ie een goede wedstrijd tegen Wit-Rusland heeft afgewerkt.

Oh please wordt moe van dit soort verhalen. We moeten blij zijn dat we 2 goede rechtsbacks hebben karsdorp en tete, maar laten we niet gaan overdrijven zeg. vdwiel en Janmaat gingen allebei naar het buitenland hebben ervaring op kunnen doen maar zijn ook niet bepaald uitgegroeid naar wat we hadden gehoopt. En hun werden ook bestempeld als spelers die lang in oranje zullen blijven staan.

Natuurlijk is Tete beter in verdedigen, aanvallender is Karsdorp beter.
Maar vanavond krijg Karsdorp andere spelers tegen over zich dat van aanvallend niet veel kom.
Dat is anders als tegen Wit Rusland..dus naar mijn mening had Tete er nu kunnen staan.
Maar goed we zullen zien hoe het gaat lopen krijg Karsdorp vanavond de ruimte om,
aanvallend op te komen dan moeten de Fransen achter Karsdorp aan.

Janmaat, Fosuh-Mensah, Tete en Karsdorp zullen het de komende jaren uit gaan maken. In plaats van een armoedige positie wordt de rechtsbackpositie steeds beter bezet! In ieder geval positie, moge Karsdorp het ook zo goed doen dat die back in Oranje blijft omdat hij zich goed ontwikkelt!

Hoe viel Karsdorp door de mand? Ik heb hem al zijn ballen zien onderscheppen en niet voorbij gespeeld zien worden. Welke wedstrijd heb jij gezien btw? Normaal ben ik altijd negatief over Blind, maar hij stond gewoon redelijk. Niet goed, maar hoe jij het omschrijft is overdreven.

Van Dijk stond ook goed te verdedigen

Ik had ook een leuke discussie met @Mentalist. Ik ben benieuwd waar die nu is... Die houdt zich wijselijk stil. Ik had zelf dus nooit voor Stekelenburg gekozen! Hij is 6 jaar lang niet voor niets mislukt en Koeman wilde een andere keeper aan het begin van het seizoen. Je kunt niet iemand die 6 jaar lang mislukt is zomaar even opstellen wanneer die 6 wedstrijden weer keept!

Bruma en Stekelenburg waren in mijn ogen onlogisch. Laat dat nou de twee spelers zijn die voor de tegengoal zorgde. Bruma die slecht inspeelt waaruit een shot komt die de keeper had moeten houden. Ik zou niet weten waarom je de Vrij er niet in zou zetten en waarom je voor een keeper kiest die 6 jaar lang mislukt is en paar wedstrijden goed speelt

Snapte nooit zo goed die hype. Hij heeft de uitstraling en het mond van een echte leider maar verder niks bijzonders. Strootman zou zelfs met zijn uitstraling prima bij een topclub passen.

Vanaf het moment dat Virgil van Dijk bij Celtic ging spelen, ben ik al een enorme fan van hem. Het is voor mij dan ook een enorme teleurstelling dat hij pas onder Blind werkelijk de kans kreeg om door te breken.
Tegen Zweden, Wit Rusland en tegen Frankrijk was hij de allerbeste Nl-speler. Alle handelingen van hem waren perfect.
Nu nog een oplossing voor Buma realiseren! Bij het door Frankrijk gescoorde doelpunt ging Stekelenburg niet geheel vrijuit, maar wat de meeste mensen blijkbaar niet hebben gezien, is namelijk dat er Weer een foutieve paas van Buma aan vooraf ging! Waarom geeft Blind niet de voorkeur aan de De Vrij?

En dan wil ik ook nog Karsdorp noemen. Hij heeft bijna foutloos gespeeld. Een genot voor het oog. Deze speler zal voor goed de plaats van de rechtsachter blijven innemen. Dat is een gegeven.

Nederland speelde best aardig, maar er was geen stootkracht aanwezig en wij moesten niet alleen tegen de Fransen spelen, maar ook nog eens de vreemde beslissingen van de scheidsrechter accepteren. Geen strafschop? Wat een enorme blunder!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren