Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik denk dat ik in de buurt kom van de tafel waaraan Ronaldo en Messi zitten’

Laatste update:

Antoine Griezmann is dit jaar een van de grote favorieten voor de Ballon d’Or. De Fransman bereikte vorig seizoen de finale van de Champions League met Atlético Madrid, dat als derde eindigde in LaLiga, en voerde daarna zijn land in de zomer naar de finale van het EK. Hij merkt zelf ook dat hij bij de beste spelers ter wereld begint te horen, al denkt hij wel dat hij nog even te gaan heeft voordat hij het niveau van Lionel Messi en Cristiano Ronaldo aantikt.

/

“Ik heb nog steeds een hoop te doen voordat ik hun gelijke ben, om te beginnen met het winnen van prijzen. Zij hebben prijzen gewonnen en ze blijven ze ook winnen”, vertelt hij in gesprek met L’Equipe. “Maar, zoals ik al eerder heb gezegd, ik wil aan hun tafel zitten. En ik denk dat ik in de buurt kom, beetje bij beetje. Ik hoop dat ik daar zo lang mogelijk kan blijven.”

Griezmann merkt ook dat zijn prestaties op het veld op beginnen te vallen. Op de vraag of zijn tegenstanders meer op hem beginnen te letten, antwoordt hij: “De scheidsrechters nog meer! Ze noemen me nu ‘Griezmann’, terwijl ze hiervoor niet wisten wie ik was. Toen moesten ze nog achterop mijn shirt kijken om te zien hoe ik heette.”

Vind jij dat Antoine Griezmann in de buurt komt van het niveau van Cristiano Ronaldo en Lionel Messi?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Griezman is een geweldige speler, maar met alle respect niemand komt in de buurt van Ronaldo en Messi. Velen vergeten al hoelang zij op topniveau presteren. Als er een speler eens een goed jaar kent wordt hij al meteen vergeleken. Sorry Messi en Ronaldo is een niveau apart en zal nog een hele tijd duren voordat dat geëvenaard zal worden.

4 oktober 2016 om 13:21

Voetballend vind ik Griezmann zelfs een stap verder dan Ronaldo. Al die tikjes terug en balletjes breed van Ronaldo getuigen nou niet echt van een briljant inzicht zoals dat van Messi. Er zijn na Messi meerdere spelers die eerder aan die tafel plaats mogen nemen dan de commercieel opgehypte Ronaldo. Griezmann en Iniesta zijn twee van deze personen.

4 oktober 2016 om 13:31

commerciaal overhyped?verklaar je nader.
Want volgens mij komen Inieste en Griezmann bij lange na niet aan de statistieken van Ronaldo. Hoe kun je iemand met zulke statistieken commercieel overhyped noemen?

Messi en Ronaldo staan voor mij op éénzame hoogte.

4 oktober 2016 om 13:47

Ja, wauw, goed punt. Iniesta komt inderdaad niet aan de statistieken (lees: doelpunten) van Ronaldo. En Neuer ook niet. Dat is hun taak dan ook niet.

4 oktober 2016 om 13:51

@Fabian1986 Volgens mij heeft hij het over het spel zelf, daarin zijn Messi en Iniesta heel consistent die hebben altijd minst een 7. Cristiano bij hem is het meer van de statistieken kan verschrikkelijk zijn maar omdat hij scoort is alles vergeten. Messi kan het spel verdelen, dribbelen, dicteren etc het enige wat Cristiano doet 9/10 is de ball intikken door een pass van zijn ploeggenoot. Hij scoort veel maar zijn prestaties op het veld zijn mager. Cristiano is altijden niet meer zo goed 11/12 toen was hij geweldig, sinds die tijd is hij meer een doelpunten machine geworden.

4 oktober 2016 om 14:24

Sorry Iniesta en Griiz zijn voetballend gewoon tien keer sterker. Als ik in mijn team de hele tijd balletje ga wachten terwijl ik alle ballen keurig op maat krijg , ben ik dan beter dan die voorgever? Ik denk van niet.

4 oktober 2016 om 14:50

"commercieel opgehypte Ronaldo".

Ja, ik ben/was geen fan van sommige karaktertrekken van Ronaldo, maar de man is gewoon een voetbalmachine. Of je nou van hem houd of niet, je kunt gewoonweg niet ontkennen dat Ronaldo (en Messi) van "hun" tijdperk de beste voetballers zijn en daar komt echt niemand anders in de buurt. Het is niet zo dat Ronaldo en/of Messi 1 of 2 leuke seizoentjes hebben gedraaid he. Zij doen dit ondertussen jaar in, jaar uit.

En dat Ronaldo het commercieel erg goed doet is ook logisch en doet helemaal niets af aan zijn voetballende kwaliteiten. Hij ziet er goed uit en speelt bij één van de grootste clubs ter wereld. Of wil je nu namelijk zeggen dat Messi niet zo commercieel is?

4 oktober 2016 om 15:15

Sommige wannabe voetbaljournalisten hier willen beweren Ronaldo overhypedb is en intikkertjes maakt. Alsjeblieft kijk deze statistieken http://messivsronaldo.net

Messi vind ik beter, Maar ga alsjeblieft niet lopen roepen dat Ronaldo alleen intikt. Bah zeg.

4 oktober 2016 om 15:48

Ronaldo is gewoon sinds 2012 niet meer de frivole trukendoos die hij was, maar hij heeft zeker ook een tijd gehad dat hij regisseerde, rond dwarrelde en elke x in balbezit de verdedigers het stuipen op het lijf joeg. Nu als doelpuntenmachine moeten we dat niet vergeten.

4 oktober 2016 om 16:38

'Balletje ga wachten', 'overhyped'.....ik ben geen fan van de persoon of voetballer Ronaldo, maar het valt niet te ontkennen dat het geweldig knap is om zo lang op topniveau te excelleren. Messi is van een andere planeet, van de aardlingen is Ronaldo de beste.

4 oktober 2016 om 13:29

Ik vind Totti beter dan Messi en Ronaldo.

Ik had Messi en Ronaldo wel willen spelen tegen Stam, Nesta, Maldini, Cannavaro, Matterazi, Thuram en noem maar op.. Tegenwoordig vinden ze Luiz en de Vrij al topverdedigers! Haha

4 oktober 2016 om 13:48

Dat wou iedereen zien, of messi vs gatusso!. Helaas zijn er geen echte veredigers meer het opbouwen enmee voetballen is tegenwoordig belangrijker dan goed kunnen verdedigen.

4 oktober 2016 om 15:18

Volgens mij hebben zowel Ronaldo als Messi tegen al deze spelers gespeeld in hun beginjaren en zelfs toen ging het ze goed af, Messi heeft zelfs met Thuram in hetzelfde team gezeten.

4 oktober 2016 om 15:35

Haha kom op man Ronaldo en Messi maken gehakt van iedere verdediger ook degene die jij opnoemt.

4 oktober 2016 om 16:35

Messi heeft tegen nesta gespeeld daar staat een hele mooie compilatie van op youtube. Messi zit alleen aan tafel daarachter zit de rest...

4 oktober 2016 om 18:17

Ja maar toen waren deze spelers aan het afbouwen, Matterazi en Jaap Stam hadden gehakt gemaakt van Messi..

4 oktober 2016 om 18:35

Misschien hadden ze een keer aan dat gehakt mogen ruiken, maar wanneer het mes bijna de prooi sneed, dartelde de prooi er weer rustig en geniaal onderuit.

4 oktober 2016 om 18:47

Kijk naar de echte Ronaldo, die was veel beter dan christiano en messi, maar werd afgemaakt op het veld, waardoor hij vaak geblesseerd raakte..

4 oktober 2016 om 23:12

Ja alles was beter vroeger en dat moet je vooral onder elk topic reageren ! On: griezmann is goed maar messi en ronaldo zitten daar alleen

Zeker weten. Dit is één van de jongens die over pak en beet 1,5- 2 jaar gaat uitmaken wie de Ballon d'or gaat winnen. Ik vind hem persoonlijk meer potentie hebben dan Neymar.

4 oktober 2016 om 13:07

Neymar heeft meer 'puur' talent denk ik: hij heeft een ongelooflijke balbehandeling en kan dat koppelen aan een meer dan redelijk rendement en snelheid. Ik vind hem mentaal echter een stuk minder volwassen dan Griezmann (neymar valt meteen terug in maniertjes, schwalbes e.a. als het even wat minder gaat, terwijl Griezmann blijft knokken) en hij lijkt ook wat minder constant te presteren. Als Neymar daar nog in kan gaan groeien, dan kan hij grootste dingen gaan doen, maar als ik heel eerlijk ben, ben ik daar sceptisch over. En dan kan je inderdaad eerder verwachten dat Griezmann zo'n Ballon d'or gaat pakken.

4 oktober 2016 om 13:17

Hmm.. Ik zie Neymar wel echt als de favoriet voor de Ballon d'or's na het Messi/ronaldo tijdperk.

4 oktober 2016 om 13:33

Denk je niet dat men na het tijdperk Messi en Ronaldo wat Real/Barca moe is en prijzen gaat toekennen aan andere clubs? Dat is mijn verwachting namelijk

4 oktober 2016 om 14:11

Griezzman speelt in een ploeg waarin hij het absolute speerpunt is en waarin de spitsen enorm goed tot hun recht komen. Kijk maar naar Diego Costa, Falcao, Aguero, Torres en Forlan. Stuk voor stuk topspitsen, maar de vraag is of zij ooit kandidaten zijn geweest voor de ballon d'or.

Iedereen speelt in dienst van hem, bij Barcelona lijkt dat eerder op Messi (terecht uiteraard). Zaken als vrije trappen en penalties zijn dus niet gegarandeerd voor Neymar. Ondanks dat, heeft hij nog altijd betere statistiekenen heeft hij over zijn hele carriere:
Dubbel zoveel doelpunten en meer dan dubbel zoveel assists gegeven als Griezmann.

De Braziliaanse ploeg, die nu toch niet meer in de top 3 van de wereld staat, draagt hij al een aantal jaar op zijn schouders en heeft hij naar de OS en Confed cup titel geschoten. Daar doet hij exact wat Griezmann doet, maar dan misschien nog wel dominanter. Hij heeft een ongelovelijke balbehandeling, snelheid en doelgerichtheid die hij aan elkaar koppelt met een goede techniek en tweebenigheid.

Griezmann is absoluut een fantastische speler, maar ik heb echt niet het idee dat hij meer potentie heeft. Dat blijkt nergens uit. Het enige wat hij veel beter doet dan Neymar is dat hij niet die irritante maniertjes heeft op het veld. Daarbij is hij véél meer een big-game player dan Griezmann. Het is dan ook niet voor niks dat hij van zijn laatste 6 penalties er 4 gemist heeft.
Maargoed het is een blijft een geweldige voetballer, dus misschien ontwikkelt hij zich stormachtig en geeft hij mij ongelijk. Zal niet de eerste keer zijn...

Voor zover ik weet duurt het tijdperk Messi/ronaldo nog wel even, zeker dat van Messi, want voor zijn blessure sloeg het weer nergens op wat hij liet zien.. Zo goed. Ronaldo zal wanneer hij helemaal 100% fit is, ook weer los gaan op het moment dat het er op aankomt in de CL en competitie heb ik het gevoel.

4 oktober 2016 om 18:18

Ik denk dat t niveau Griezmann/neymar zo dicht bij elkaar ligt dat het meer om persoonlijke voorkeur gaat. Het argument van big game player gaat echter zeker niet op. Griezmann heeft nu al zo vaak gescoord tegen real, verder in de CL bayern en Barca er uit geknikkerd en hetzelfde geldt voor Duitsland op het Ek. Prestaties die Neymar nog nooit heeft geleverd.. Verder noem je griezmann het speerpunt van atletico en dat hij daardoor goed tot zn recht komt. Dat ben ik wel met je eens, maar dat betekent ook dat hij ongelooflijk veel werk (ook zeker verdedigend) moet oplossen. Daardoor denk ik juist dat het moeilijker voor hem is om netzoveel doelpunten te maken als bijv. Ronnie, messi of suarez.

Hij hoort natuurlijk in de top 3 beste spelers van Europa.
Heeft zowel nationaal als internationaal ongekende dingen laten zien.
Nu weer 1ste met Atletico in de CL en Spanje door zijn aandeel.
Ronaldo heeft de Ballon d'or nog lang niet gewonnen.

4 oktober 2016 om 13:05

En Neymar dan...

4 oktober 2016 om 13:09

Die schat ik persoonlijk achter Messi ,Ronaldo ,Griezmann en Suarez

4 oktober 2016 om 13:10

Leuke speler maar niet beter dan Griezman.
Ook niet beter dan Suarez en Bale.

4 oktober 2016 om 13:06

Top 3 spelers in Europa, meen je die ? Als ik Messi op 1 zet en Ronaldo op 2 dan denk ik dat Aguero, Suarez, Zlatan, Lewandowski,neymar,iniesta etc wel meer kans maken op een plaats 3 dan Griezman, een top 10 speler uit Europa zou meer op zijn plaats zijn,

4 oktober 2016 om 13:13

Suarez hoort sowieso op 3 misschien zelfs wel Pepe gezien zijn top seizoen.

4 oktober 2016 om 13:14

Jij kiest op naam helaas zal dat niet het geval zijn tijdens de uitreiking.
Het gaat om het prestaties van afgelopen jaar.
Anders kun je Robben er ook wel bij zetten.

4 oktober 2016 om 13:51

Hij kiest op basis vn prestaties over een langere periode omdat dat gewoon bepalend is om te beslissen wie bij de beste spelers horen. Je kan best een jaar leuk spelen en om een prijs meedingen (ook voornamelijk omdat men tegenwoordig overdreven veel op atletico geilt), maar dat betekent nog niet dat je je gelijk in de absolute top vestigt. Zeker aangezien die anderen hetzelfde niveau al veel langer laten zien...

Lijkt me toch niet dat dit de favoriet is.
Los van mijn eigen voorkeur, maar als ik alleen al Ronaldo ernaast zet, dan heeft die toch meer bereikt dit jaar?

Prachtige voetballer. Je komt alleen nooit in de buurt van cr7 of messi. Die gasten hebben de afgelopen jaren steeds 40/50 goals per jaar + een hoop assist. Die cijfers heeft griezman nog lang niet. CL en een EK vind ik meer een teamprijs ipv individueel

4 oktober 2016 om 15:23

Leuke speler , zeer goed zelfs.. Maar persoonlijk schat ik bale en neymar hoger in.. Deze 2 jongens kunnen zelf dingen forceren terwijl griezmann toch afhankelijker is van zijn ploeggenoten.

4 oktober 2016 om 18:11

Die cijfers heeft hij inderdaad niet, maar dat komt dan ook doordat hij bij een ploeg speelt waarbij niemand zulke cijfers zou halen.

Wat overschat Griezmann zichzelf hier zeg hij gaat nooit op dat niveau komen. Ronaldo en Messi waren op hun 25e al de beste 2 van de wereld en Griezmann komt niet eens in de top 8.

4 oktober 2016 om 13:45

Griezmann komt zeker wel in de top 8, noem maar eens 8 spelers die een beter seizoen hebben gekend afgelopen seizoen of dit seizoen. In mijn ogen hoort Griezmann in de top 5 zelfs

4 oktober 2016 om 15:04

In willekeurige volgorde: Suarez, Neymar, Messi, Ronaldo en Griezmann lijkt mij echt een goede top vijf. Neymar gaat zich wel moeten herpakken om in de top vijf te blijven. Kreeg de indruk dat hij eind vorig jaar niet meer zo flitsend speelde. Persoonlijk zou ik Modric misschien zelfs durven vervangen voor Neymar, maar dan krijg ik waarschijnlijk te veel fanboys tegen.

4 oktober 2016 om 15:37

Suarez,neymar,messi,ronaldo,pepe,zlatan,modric,rak...

Goede speler maar om aan de tafel van Messi en Ronaldo te zitten moet je echt van toplevel zijn en dat is hij niet .... niks ergs aan... denk overigens dat geen enkele speler op dit moment bij Messi en Ronaldo aan tafel kan zitten

Hoort bij de besten ter wereld natuurlijk, maar aan de tafel van Messi en Ronaldo kom je niet. Ook al zou Griezmann 1 jaar beter presteren, die 2 mannen presteren al dik 10 jaar op wereldniveau en steken er al bijna 10 jaar bovenuit.

Maar goed, hij geeft ook aan dat hij nog een lange weg heeft te gaan. Ik denk echter niet dat er snel een speler komt die we bij Messi en Ronaldo aan tafel zetten. Suarez is op dit moment dichtbij, maar ook voor hem geldt hetzelfde als voor Griezman.

Die Ballon D'or wordt wel een erg leuke strijd straks. Ronaldo zal hem dadelijk niet meer winnen en ik denk dat Messi ook al best op tijd (31/32) bedankt en naar Argentinië trekt. Als dat gebeurt krijg je jongens als Griezmann die ervoor gaan strijden.

Pas als Messi en Ronaldo opstaan, komt er weer ruimte aan deze tafel.

Dit is wel 1 van de jongens die samen met Neymar en nog een aantal (misschien pogba als hij een beter niveau gaat halen) kans gaat maken op ene gouden bal als ronaldo en messi over een jaar of drie op hun retour zijn, of in ieder geval niet meer de statistieken halen die ze nu halen.

Na messi en ronaldo komt gewoon neymar, dat is overduidelijk. Hij klopt al een tijdje aan de deur, neemt brazilie op sleeptouw, topscorer allertijden al op zo een jonge leeftijd, ik vind hem zelfs een beter voetbalvermogen hebben dn ronaldo. Top 3 is Messi Ronaldo Neymar. Griezmann leuke speler mr Neymar is veeeel beter.

4 oktober 2016 om 14:16

Een goed seizoen en veel hype verbloemt een hoop. Hij is goed gestart, maar inderdaad er zijn gewoon andere spelers die eerder een plekje aan tafel verdienen dan hij. Hij is in mijn ogen net zo belangrijk als Aguero, Diego Costa en Falcao waren. In de rol hoe hij nu speelt, zou ook een Bale het goed doen, met veel ruimte voor zich en veel vrijheid.. zoals bij Wales. Tikkie zelfoverschatting van hem, ondanks dat ik hem een topspeler vind, en daar zijn er al niet meer dan 20-30 van wereldwijd denk ik.

Griezmann was afgelopen seizoen naar mijn mening veel maar dan ook veel beter dan Ronnie. Veel mensen komen met het argument dat Ronaldo meer doelpunten heeft gemaakt. Dat klopt inderdaad, maar dat lijkt me ook niet meer dan logisch als je alleen maar zelf gaat en gemiddeld twee a drie keer zoveel kansen krijgt als griezmann. Beetje rare vergelijking dus lijkt me. Daarnaast is een argument dat Ronaldo meer prijzen gewonnen heeft. Ook dit klopt, maar eigenlijk zou dat niet uit moeten maken aangezien de ballon d'or een individuele prijs is. Verder heeft griezmann enorm veel onderscheppingen en zet hij veel aanvallen zelf op. Ronaldo heeft natuurlijk een zeer verdiende reputatie, maar puur op basis van afgelopen seizoen vind ik griezmann de beste.

Toen Ronaldo en Messi zijn leeftijd hadden waren ze al een stuk verder dan hij nu is. Hij heeft nog heel wat stappen te gaan voordat hij op ongeveer hetzelfde niveau is als de twee grote heren.
Zelfs Neymar is niet van het niveau Messi en Ronaldo. Mooi en goed spelen 1 maar als aanvaller draait het allemaal om de doelpunten. Hij is dit seizoen goed op weg maar hij gaat op zijn minst 1 op 1 moeten draaien maar het liefst meer doelpunten dan het totaal aantal gespeelde wedstrijden voordat hij aan hun tafel mag aansluiten. Op dit moment komt suarez het meest in de buurt qua niveau.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren