Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV kan woensdag bewijzen dat het de beste club van Nederland is’

Laatste update:

Ajax was in de kwalificatie voor de Champions League kansloos over twee wedstrijden tegen FK Rostov, dat in de groepsfase de tegenstander is van PSV. De gebroeders Van de Kerkhof, clubiconen van PSV, verwachten dat hun club wél een goed resultaat gaat boeken tegen de Russische nummer twee van vorig seizoen.

/

“Ik denk dat PSV woensdag kan bewijzen dat het de beste club van Nederland is. Ik verwacht een overwinning. Ik heb Rostov gezien in Amsterdam tegen Ajax. Het is een ploeg die PSV ligt en het is een uitwedstrijd”, zegt Willy van de Kerkhof tegen Omroep Brabant.

Hij heeft vertrouwen in een goed resultaat in een uitwedstrijd omdat PSV in de competitie dertien uitwedstrijden op rij heeft gewonnen; een nieuw record. Volgens René is het zaak om in ieder geval niet te verliezen van Rostov. Hij doelt op de derde plek in de groep en plaatsing voor de Europa League: met Atlético Madrid en Bayern München in de groep zal overwintering in de Champions League een lastig karwei worden.

Denk je dat PSV wint van FK Rostov?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja, ik heb Rostov ook gezien in Amsterdam en dat het toen geen 5-1 is geworden voor Ajax snap ik ook niet. Psv heeft zeker kans.

26 september 2016 om 11:58

Precies dit. Ajax in huidige vorm die de kansen wel af zou maken, zou er thuis al voor gezorgd hebben dat CL veiliggesteld was.

26 september 2016 om 12:04

Omdat ze van willem.2 heracles en vitesse thuis hebben gewonnen?wacht nou maar even af hoe het met de vorm zit tot er serieuze tegenstand is..

26 september 2016 om 12:30

Onbewust geef je een prima graadmeter inderdaad:

Ten tijde van de blamage bij Rostov (24aug) verloor Ajax ook van Willem II in eigen huis (20 aug). Nu zie je dat bij een zeer abrupte verandering in de opstelling, waar Bosz de goede poppetjes een keer op de goede posities neerzet, Ajax totaal geen problemen met Willem II heeft. Ik durf me handen er voor in het vuur te steken dat dit ook het geval zou zijn tegen Rostov en als Bosz een beetje verstandig is en de boel laat staan denk ik dat Luik, die ik hoger inschat dan Rostov, ook geen probleem is.

26 september 2016 om 12:40

Als je niet kan zien dat Ajax nu een stuk beter speelt heb je echt wat aan je oogjes. Of ze deze vorm vast kunnen houden is de vraag maar hetzelfde geldt voor Feyenoord. Dus doe niet zo denigrerend

26 september 2016 om 13:17

Ajax speelt inderdaad wel wat beter, maar laten we het niet overdrijven. Goals uit dode momenten en heel zwak verdedigen van Zwolle maakten het 5-1. Zou me wel druk maken om de verdediging, ze gaven wel heel eenvoudig kansen aan Zwolle weg. Wore tegen concurrenten afgestraft.

26 september 2016 om 13:53

Niet dat rostov bepaald een goede tegenstander is. Het was toen simpelweg dramatisch wat ajax liet zien uit. Op dit moment zou ajax er denk ik wel overheen kunnen walsen, dus ik zie psv dat ook wel doen. Als psv wint laten ze niet meteen zien dat ze beste van Nederland zijn, want rostov kan er vrij weinig van. Daarnaast hebben ze onlangs verloren van feyenoord.

26 september 2016 om 13:58

We horen ieder jaar opnieuw dat Ajax in de huidige vorm wel door zou zijn gegaan. Vervolgens vliegen ze er weer uit.

26 september 2016 om 14:03

@jorgen

PEC was nagenoeg kansloos voor een betere resultaat. Wat beter dan de afgelopen twee maanden? Het was een wereld van verschil qua voetbal. Twee goals vielen idd uit twee dode dpelmomenten, ja en? Dat is een belangrijk aspect in het voetbal, scoren uit corners. Daarnaast waren er drie velddoelpunten uit combinatievoetbal en door individuele kwaliteiten. Niets mis mee. En ja het is Zwolle, maar er wordt vijf keer gescoord.

De verdediging van Ajax functioneerde uitstekend, wat je daar nou weer problematisch inziet? Sinkgraven, Viergever, Sánchez en Veltman stonden prima te verdedigen. PEC had scoringmogelijkheden ja. Maar dat heeft practisch elke ploeg in elke wedstrijd wel. Dat ze de kansen niet benutten was ook de verdienstte van de defensie en Onana, die daar onderdeel van is.

Worden zulke kansen tegen concurrenten afgestraft? Dat is pure nattevingerwerk en maar zeer de vraag. Ik heb concurrent PSV bijvoorbeeld tegen Groningen zien afwerken, dat was niet best, Het heel elftal begint beter te draaien en krijgt vorm. Ook de defensie. Er omstaat meer eenheid, zowel verdedigend als aanvallend.

26 september 2016 om 14:05

@boca2005

Je redenering slaat kant nog wal. Ze vliegen eruit, terwijl ze er al uit zijn gevlogen? Hoe zie je dat voor je?

26 september 2016 om 14:14

Ja ik zeg toch het Word beter,maar voor echt hoor tegen psv gaan ze er aan als ze zo verdedigen. Ik ben zwaar onder de indruk van Dolberg, dat Word echt een goede. En Ziyech vind ik geweldig.

26 september 2016 om 14:39

Ja, en ik zeg dat het nergens op gebaseerd is, die gedachtegang van je dat ze er met deze verdediging aan gaandewegn Psv. Ik vind je onderbouwing daarvoor ook vrij pover. Bovendien ontken ik nergens dat zegt dat Ajax wat beter speelt hoor.

26 september 2016 om 15:42

@Buitenspelval
Ieder jaar krijgen ze een nieuwe kans en ze krijgen ook nog eens een herkansing in de europa league. Ik hoor het hier keer op keer: in deze vorm waren we wel doorgegaan, we moeten de halve finale wel kunnen halen. Hoe vaak zijn jullie de laatste jaren nu al niet teleurgesteld.
Moet ik het hele rijtje hier nu weer voor je op gaan schrijven?

26 september 2016 om 17:10

@Boca2005: die tweede kans in de EL pakt Ajax toch gewoon? Ze hebben de eerste uit wedstrijd gewonnen terwijl PSV thuis verloren heeft tegen in mijn ogen de concurrent om de tweede plaats. Ajax was uit bij Rostov bedroevend slecht en zolang PSV hun normale niveau halen moet Rostov gewoon te doen zijn. Dat slappe gelul dat PSV kan laten zien dat ze de beste van Nederland zijn is ook onzin, je treft dit soort clubs in een hele andere fase dat is niet te vergelijken. Daarnaast is Feyenoord op dit moment de beste want die staan volgens mij nog steeds eerste in Nederland.

26 september 2016 om 21:16

Ik heb het over bijvoorbeeld vorig jaar en de jaren er voor. Toen hoorde ik dezelfde geluiden uit het Ajax-kamp. Het is zoals Ronald de Boer al eerder zei: " als ze de volgende wedstrijd winnen is deze wedstrijd weer vergeten".
Ben het wel met je eens dat het er hier niet om gaat wie de beste van Nederland is. Je moet gewoon een goed resultaat zien te behalen om verder te kunnen komen.
Heeft helemaal niets met Ajax en Feyenoord te maken.

26 september 2016 om 12:31

Waar het bij de heren al mis gaat is de aanhef in de tweede alinea waar hij begint met; ik denk. Toen ben ik al afgehaakt. Ze hebben hun pr momentje weer gehad en weer door naar het normale leven. En hopelijk doen alle ploegen het goed in Europa

Dit is scoreboordjournalistiek ten voeten uit. Ajax is enorm weggevaagd daar bij Rostov maar dat was ook met een zelfvertrouwen en een opstelling van likmeverise en ik heb zo het idee dat in de huidige vorm Ajax gewoon door was gegaan. In de theorie van de gebroeders is Ajax het beste van Nederland wanneer Ajax van Feyenoord wint over een maand, gezien PSV van Feyenoord verloor. Dat is natuurlijk onzin. De beste ploeg van Nederland staat aan het einde van het seizoen met de schaal, dát is de enige meetbare competitie.

26 september 2016 om 12:15

Wat was er zo bijzonder aan die opstelling dan? Gewoon een waardeloze pot in Europa van Ajax. Alweer. Dat het daarna beter gaat heb je na uitschakeling gewoon bar weinig aan. Oke, EL is een prima niveau voor onze clubs maar het is gewoon weer jammer.

26 september 2016 om 12:25

Het was een opstelling die niet lekker draaide gezien Ajax verloor van Willem II en gelijkspeelde tegen Roda JC. Ajax speelde met oa Bazoer en Gudelj op het middenveld, El Ghazi op rechtsbuiten en de niet-scorende Traoré in de spits. 4 van de 10 veldspelers hopeloos uit vorm of op de verkeerde plek. Dan kan je dus van degradatiekandidaten verliezen, laat staan de CL mislopen. Dat heeft niks met Rostov te maken, maar alles met Ajax zelf.

26 september 2016 om 13:59

Ieder jaar hetzelfde verhaal om er vervolgens gewoon weer uit te vliegen.

26 september 2016 om 13:49

Klopt als je vd kerkhof logica volgt is feyenoord de beste club. Want psv-fc Groningen werd 0-0 en Groningen-feyenoord was 0-5. Feyenoord dus by far beter dan psv.....
Dat psv een kans maakt tegen Rostov klopt en is een heel ander verhaal maar om daaraan te koppelen dat als ze winnen van Rostov ze ook automatisch de beste van Nederland zijn is te zot voor woorden. Soort som van 2 appels en 2 peren = 4 kokosnoten.

3e plek zou een knappe prestatie zijn, ben benieuwd hoe ver de Nederlandse ploegen het gaan redden in de EL. Heb het idee dat de laatste jaren de Nederlandse ploegen weer een in de lift zitten en steeds competatiever worden op Europees niveau

26 september 2016 om 11:59

Nee, 2e plek zou knap zijn. 3e plek is PSV aan zijn stand verplicht. Net als dat Ajax aan zijn stand verplicht was om de CL te halen ten kosten van Rostov.

26 september 2016 om 12:20

@robert1993

Beter Europees? Ik weet niet of jij je afgelopen seizoen nog kan herinneren maar alleen PSV overwinterde in Europa. Ajax Az en Groningen lieten niets zien.

26 september 2016 om 12:43

Ze waren wel 1 ronde verder gekomen, wow heee chapau!! 1 ronde verder komen dan hoef je echt niet zo uit de hoogte te doen.

26 september 2016 om 13:21

En het jaar daarvoor kwam AZ net als in 2012 tot de kwartfinale. Hij heeft het over de laatste jaren, niet alleen het laatste jaar waarin PSV het toevallig goed deed.

Tjah zou Ajax nu tegen Rostov spelen was het alweer heel anders qua vorm en vertrouwen. Het is allemaal een momentopname. Wie de beste club is zien we na 34 speelronden wel.

26 september 2016 om 12:05

ajax zou weer geslacht worden. zeker met een middenveld dat bestaat uit schone en ziyech. dat kan in onze nationale micky mouse league, maar internationaal niet.

26 september 2016 om 12:17

Vatoslocos hou toch op man. Die Russische competitie valt de laatste tijd ook vies tegen. Normaliter had Ajax Rostov gewoon uitgeschakeld. Thuis had men 5-0 kunnen en moeten winnen maar niet voor het eerst vergeet men af te drukken.

26 september 2016 om 13:23

Frvatosloco. Als je thuis tegen Willem 2 verliest ga je niet lekker naar Rostov lijkt me. De vorm is nu vele malen anders. Maar dat zien we wel tijdens Ajax- Feyenoord binnenkort.

26 september 2016 om 13:28

Ajax heeft meer mogelijkheden dan enkel Schöne en Ziyech als middenvelders. Gudelj, Riedewald, Bazoer, van de Beek, Klaasssen... Ajax had in de wedstrijd in Rostov vooral een groot gebrek aan zelfvertrouwen en werd daarom overlopen in die wedstrijd uit in Rostov. Dat Ajax zo beroerd zo vroeg in het seizoen tegen die ploeg speelde was zuiver een momentopname op het verkeerde moment wn de verkeerde locatie.

Überhaupt was Ajax in A'dam veruit de beste ploeg, had het veldoverwicht en de beste en meeste kansen, Rostov had weinig in te brengen. Ajax verzuimde de trekker over te halen en met drie doelpunten te winnen. Normaliter was de uitwedstrijd dan gemakkelijker geweest. Nu gaven ze Rostov onnodig hoop en vertrouwen.

Ajax in de huidige vorm zou zich niet een tweede keer zo laten afslachten en zichzelf zo te kijk zetten.

26 september 2016 om 12:08

Als psv supporter helemaal mee eens. Waarom zou deze momentopname zwaarder tellen dan de rechtstreekse ontmoeting met feyenoord een week geleden voor wie de beste club heeft. En ook een zwaluw maakt nog geen zomer bij feyenoord. Ook al staan ze nu los. Volgens mij stonden ze vorig jaar met de winterstop ook 3 punten voor op psv.. We gaan het allemaal wel zien.. Het wordt weer een mooi seizoen👌

Ben je niet meer de beste ploeg als je na 34 wedstrijden bovenaan staat?

Dat is wat overdreven beste broeders, maar PSV moet toch echt winnen van Rostov. Als je ze allebei wint ben je bijna zeker van de 3e plek en heb je zelfs nog een mini kans op de 2e plek.

Ik knijp hem om eerlijk te zijn wel voor de wedstrijden tegen Bayern. Ik wil niet dat PSV ook met 5-0 wordt afgedroogd. Dat zou flink afbreuk doen aan het net weer wat opgepoetste prestige van PSV in Europa.

PSV is op dit moment en eigenlijk alweer grof 2 jaar, de beste Nederlandse club. Zij presteren gemiddeld het beste en hoewel ik zeker Ajacied ben en natuurlijk ook wel zie dat Feyenoord boven zichzelf uitsteekt terwijl Psv het even wat moeilijker heeft. Als Psv echter weer haar eigen niveau weet te halen, ben ik bang dat het weer Eindhoven wordt. Overigens weet ik het zozeer nog niet met Rostov. Ajax blameerde zichzelf daar, maar afgelopen weekend was Rostov ondanks een twijfelachtige rode kaart toch weer bijzonder sterk.

FK Rostov speelde dan ook tegen een niet draaiend Ajax.

Ik hoop dat Psv over 2 wedstrijden de betere is.

Ik moet het nog zien. Om te winnen moeten er doelpunten gemaakt worden en laat dat nu net de zwakte van PSV zijn op dit moment.

Dat deze gasten nog een podium krijgen... Wat een onzin weer!! Ajax was dramatisch slecht in de uitwedstrijd en ongelukkig in de thuiswedstrijd. Bovendien waren/zijn ze nog steeds zoekende. Denk dat psv het er beter vanaf gaat brengen maar dat maakt ze uiteraard niet meteen de beste ploeg van nederland. Dat weten we pas na 34 speelronden.

Ik ben het er niet mee eens. Ten eerste is een wedstrijd een momentopname. Dat betekent dat elke wedstrijd los van andere wedstrijden staat. Ten tweede wordt er gevoetbald in een ander soort wedstrijd. Bij Ajax was het knock-out, PSV speelt nu tegen ze in een poule-systeem. Dat betekent dat Ajax na de 1-0 grote risico's moest nemen die verkeerd uitpakten, waarbij nu een klein verlies voor PSV niet desastreus hoeft te zijn. Tenslotte wordt gespeeld tegen de nummer 2 van Rusland, nu een groter voetballand dan Nederland, die het goed in eigen competitie doet.

Kinderachtig gedoe dit. Gewoon winnen voor jezelf, voor NL is dat mooi meegenomen en Ajax heeft niks mee te maken want dit is een hele andere wedstrijd.

Zeggen dat je Ajax tegen Rostov hebt zien spelen en vervolgens zeggen dat deze ploeg PSV ligt. Sprakeloos.

PSV heeft al jaren moeite om goed georganiseerde ploegen, die achterover leunen en counteren kapot te spelen. Rostov is nou juist een ploeg die PSV niet lijkt te liggen.

26 september 2016 om 12:34

PSV-Atletico gezien? Atletico is denk ik de best georganiseerde ploeg van Europa. Volgens mij had PSV in een eerlijk duel op zijn minst gelijk tegen die lui gespeeld. Rostov is ongeveer het Atletico van Rusland, maar dan 5 klasses minder. Dus volgens mij moet je die lui niet overschatten.

26 september 2016 om 12:51

Ja en misschien staat de wind nu anders en hebben ze slecht gegeten.. Dat is gewoon niet te vergelijken want iedere wedstrijd is anders... Of moet Alavés nu ook maak direct een ticket krijgen voor de kwartfinale omdat ze wonnen tegen Barca ?

Dat gaat de meeste teams die uitkomen in die ronde waarschijnlijk niet lukken.

26 september 2016 om 13:01

Die pot heb ik gezien, jij ook? PSV was de underdog tegen Atlético en speelde daar volledig op de counter. Iets dat Cocu in Europees verband prima doet. In mijn ogen ook de reden dat PSV het vorige jaar in de CL zo prima deed. Goed georganiseerd op zoek naar het ene kansje dat altijd wel komt. Deden ze dit keer tegen Atlético ook prima, ging enkel fout.

PSV is woensdag de favoriet en dat geeft direct een heel ander spelbeeld. Die Russen gaan verdedigen en achterover leunen en net als tegen Ajax wachten op dat ene kansje. PSV heeft daar altijd vrij veel problemen mee.

26 september 2016 om 13:06

Met het verkeerde been uit bed gestapt? Kan je ook respectvol discussieren Jeffrey? Ik zie je overal op een dergelijke manier je kont in de krib gooien. Vrij kinderachtig.

Verder heb ik PSV nu 3x tegen Atletico gezien en 3x had PSV zijn kansen. Ik vind mijn eigen vergelijking best prima gezien Rostov volgens mij klasses minder is dan Atletico maar wel een dergelijk spelletje speelt. We zullen het woensdag wel zien, ik geef PSV veel ans.

26 september 2016 om 13:10

@marvvliet: we zien beide hetzelfde alleen koppelen daar verschillende voorspellingen aan. Ik denk dus dat omdat PSV het bijna lukt tegen een Atletico, PSV het moet kunnen tegen een dergelijke tegenstander die alleen een paar klassen minder is. We zullen het zien!

26 september 2016 om 13:41

Dit gaat echt puur aan het spel van psv liggen. Tegen atletico lieten ze Atletico het spel maken, en speelden ze in op de snelheid van Narsingh. Als Psv straks in Rusland zelf het spel moet maken zal het zeker een lastige avond worden. Zeker als er dan na een uur nog steeds 0-0 staat, en Psv meer risico zal gaan nemen. Want in de omschakeling is Rostov dodelijk. Wanneer Psv rostov het iniatief laat nemen in eigen huis zal Rostov veel meer moeite hebben, daarnaast zal de druk van de supporters na mate de tijd vordert ook hoger worden. Dit is omdat dit ook voor Rostov een wedstrijd is die men thuis prima kan winnen.

Die vergelijking gaat op dit moment niet helemaal op vind ik, ben het dan ook niet eens met de opmerking van de Kerkhofjes. Dat Ajax destijds verloor is puur een momentopname, en dat geldt ook woensdagavond voor Psv. Ajax heeft de boel inmiddels weer redelijk op de rit. Wat PSV moet doen is woensdagavond gewoon winnen om nog mee te kunnen blijven doen en tenminste de derde stek te veroveren aan het eind van de rit. De beste club van Nederland ben je pas na 34 competitiewedstijden als je bovenaan eindigt in de eredivisie. Neemt niet weg dat ze de huidige landskampioen zijn.

Daar hebben we de gebroeders van de kerkhof weer! Ze zijn toch al kampioen van nederland? Dus hoeven ze niks te bewijzen en mogen ze zich dit jaar de beste noemen. En de uitstekende reeks van uitwedstrijden slaat toch echt vooral op de eredivisie zoals ze zelf al aangeven , europees heeft psv vorig jaar uit niets gewonnen. En uit bij atletico werd er verloren dit seizoen.

Denk niet dat PSV weet te winnen in Rusland. Rostov is thuis redelijk goed en zijn ook nog een gevaarlijk in de omschakeling.

Psv moet Rostov gewoon het spel laten maken. Daar is Rostov namelijk totaal niet in staat toe. Daarmee kan Psv rostov inpakken met hun eigen spel. Ook is het belangrijk dat psv de duels niet schuwt zoals ajax deed, maar met spelers als Moreno, hendrix en luuk moet dat prima te doen zijn. Hopen op een goed resultaat!

En als ze verliezen zijn ze niet de beste club van Nederland? Beetje onzin allemaal. PSV is momenteel gewoon de beste van Nederland, daarom zijn ze vorig seizoen ook kampioen geworden.

26 september 2016 om 13:27

Inderdaad, zelfs als Psv verliest van Rostov zijn ze op dit moment nog steeds de beste club van Nederland. Beetje calimeroachtig van deze broertjes weer deze opmerking.

Hiermee doen de gebroeders Feyenoord toch echt te kort. Die hebben PSV vorige week nog verslagen, dus hoe zou PSV de beste zijn als ze van een buitenlandse club winnen waar Ajax van verloren heeft?
Dat is dezelfde redenatie als "jij verlies van Willem 2 en wij winnen, dus wij zijn beter" Feyenoord is op dit moment het beste team van de Eredivisie, ze staan bovenaan met overtuigende cijfers. Het is aan de rest om te bewijzen dat ze beter zijn, maar dat doe je niet door van Rostov te winnen, dan hadden ze vorige week moeten winnen.

Hoeven niets de bewijzen beste club en kampioen zijn ze toch al. Het enige dat je kan bewijzen is dat je dat op dit moment ook bent

Dit is slap gelul van de bovenste plank. Afgelopen jaar was PSV de beste ploeg van Nederland. Komende woensdag is Feyenoord de beste ploeg van Nederland. En dat zullen ze de komende weken ook nog wel blijven ook.

Woensdag is het begin van het gevecht voor de derde plek in de poule. Niet meer en niet minder. Een goed resultaat hier, zorgt ervoor dat je daar genoegen kan nemen met een gelijkspel en dat zij de risico's moeten nemen.

Die foto ook.....net Statler en Waldorf van de muppetshow....sjaak swart er nog bij, en het trio is compleet.
Gewoon geen aandacht besteden aan deze gasten

1wedstrijd zegt niet zoveel natuurlijk.
PSV heeft vorig jaar laten zien dat ze beste van Nederland zijn door kampioen te worden. Nu is er een nieuw seizoen dus nieuwe kansen. Stel dat PSV van Rostov wint zegt natuurlijk niets over de krachtverhouding tussen Psv, Ajax en Feyenoord die wedstrijd is een pure momentopname.
34 Momentopnames laten aan het eind van het seizoen zien wie er de beste in in de Nederlandse competitie niet 1 CL wedstrijd.

Wat kunnen deze mannen toch een onzin uitkramen, echt niet te geloven!

Had maar gewoon een week geleden van Feyenoord gewonnen. Dat zegt mij meer dan een wedstrijd tegen Rostov. Bovendien hebben zij ook van Man. United gewonnen, wat mij toch wat meer zegt dan Rostov.

PSV schat ik zeker hoger in als Rostov, maar Rostov is zeker in thuiswedstrijden bijna niet te verslaan.vermoedelijk zal Rostov doen wat het altijd doet : de tegenstander het spel laten maken en loeren op de counter. Voor PSV zaak om een opening te forceren zonder onnodig risico te nemen. Want als je hier verliest dan komt plek 3 serieus in de problemen. Je moet gewoon minimaal een punt halen, speel je een goede pot en pak je de volle buit komt overwintering in de EL al een stuk dichterbij. Want ik zie dit Rostov in Eindhoven zelf niet zo snel winnen, laat staan dat het Bayern en Atletico gaat verslaan.

Vertrouwen erin hebben lijkt me zeer gegrond, maar waak voor onderschatting. Dit zijn echt geen prutsers die toevallig de CL inkwamen omdat Ajax en Anderlecht geloot werden. Ook in de Russische competitie draaien ze goed mee, een competitie die toch een stuk sterker is als de Eredivisie.

PSV moet gewoon winnen. Als je de eerste wedstrijd tussen Ajax en Rostov zag dan zag je dat Rostov heel beperkt is en dat het ongelofelijk dat Rostov die andere wedstrijd won van Ajax (die hadden een ongelofelijk slechte dag. Jong elftal zonder ervaring enzo). Maar als PSV de kansen afmaakt en het normale niveau haalt tegen Rostov moeten ze minimaal 4 punten tegen Rostov halen om sowieso de EL in te gaan en zien wat er nog mogelijk is in de overige wedstrijden.

Je kan het nooit meten wie de beste club is door naar verschillende uitslagen te kijken. Als Ajax van Feyenoord wint is Willem II dan de beste van Nederland? Want Feyenoord won van PSV en Willem 2 van Ajax.

Lekker vergezocht zie je? Kan je niets mee. Dat gezegd hebbende als PSV wint zou ik dat extreem knap vinden. Rostov wordt extreem onderschat hier in Nederland. Ik ben altijd voor de Nederlandse club in het buitenland maar ik zou bijna willen dat Rostov wint om dat te bewijzen aan de mensen die dit zien als een simpel ploegje.

PSV moet gewoon winnen omdat ze dan een grote stap zetten op Europees overwinteren en de deur op een kiertje laten voor overwinteren in de CL. Ze moeten niet proberen te winnen om anderen te bewijzen dat ze al dan niet de beste ploeg in Neder;and zijn. Sowieso, op dit moment zijn ze al de beste ploeg in Nederland als regerend kampioen en dit jaar wordt dat weer bepaalt door het kampioenschap in het seizoen 16/17 Eredivisie. En vooralsnog maakt Feyenoord de meeste kans om zich over een maand of acht zich de beste van Nederland te mogen noemen.

Oneens met deze twee PSV supporters. PSV heeft 8 mei jl alweer bewezen dat ze de beste van Nederland zijn. Dit seizoen zal het feest ook weer in het zuiden zijn.
Rostov uit zal lastig zijn, maar PSV kan die wedstrijd gewoon winnen. Kwaliteit genoeg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren