Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Mourinho wilde Wenger graag eens op zijn bek slaan’

Laatste update:

José Mourinho en Arsène Wenger kunnen de laatste jaren niet samen door één deur. De twee managers van respectievelijk Manchester United en Arsenal maken elkaar in de Engelse media voor van alles uit. Mourinho wilde zelfs een stapje gaan, zo blijkt uit de woorden van Rob Beasley, auteur van het boek José Mourinho, Up Close and Personal.

/

Toen Juan Mata door Chelsea in januari 2014 werd verkocht aan Manchester United, zei Wenger dat hij het ‘verrassend’ vond dat Chelsa ‘een geweldige speler’ verkocht aan een directe concurrent. Hij zei ook dat Mourinho bang was ‘om te falen’, waarna Mourinho zijn Franse collega ‘een specialist in falen’ noemde. Na deze woordenwisseling, zei de Portugese trainer volgens Beasley: “Ooit kom ik Wenger tegen buiten het veld en sla ik hem op zijn bek.”

Beasley vertelt verder dat Mourinho Wayne Rooney betitelde als ‘die dikzak’, maar hem graag had willen aantrekken. Inmiddels werken Mourinho en Rooney samen bij Manchester United.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waar praat Wenger over, die pakt geen prijzen. Mourinho heeft gelijk dat hij de coach is met het meeste krediet, geen andere coach zou zo lang mogen blijven zitten

23 september 2016 om 08:50

Wenger heeft krediet door zijn staat van dienst

23 september 2016 om 08:57

Ja dat heb ik nogal gehoord, daar hebben we het nu stilaan mee gehad. De beste man presteert niet meer in het hedendaagse voetbal. Geen belangrijke prijzen dat is wat ik zie

23 september 2016 om 09:06

3 keer landskampioen in 20 jaar?!?! Die beste wenger had allang zijn koffers moeten inpakken.

23 september 2016 om 09:09

Dat krediet is grotendeels wel weg bij de meeste Arsenal aanhang heb ik het gevoel...

23 september 2016 om 09:21

3 keer landskampioen in 20 jaar is geweldig voor een club als Arsenal, Wenger heeft de club echt op de kaart gezet. Dat is denk ik iets wat de meesten ontgaat hier.

Arsenal is in de ogen van de meeste jongen Vzers een topclub die ondermaats presteert nu door Wenger, maar het is een subtopclub met topclub allures die juist door Wenger groot is gemaakt.

Voor Wenger naar Arsenal kwam was Arsenal van het status van pak em beet Everton. Als Koeman nu 20 jaar bij Everton zit en 3 keer de landstitel pakt en paar keer FA cup en elk jaar CL speelt dan zou dat toch fantastisch zijn?

23 september 2016 om 09:27

Het is ook een beetje zuur om te zeggen dat hij niet presteert als je kijkt hoe zwaar Arsenal het financieel had in de jaren dat ze het stadion aan het afbetalen waren, net in de tijd dat rijke suikeroompjes honderden miljoenen pompten in de Chelsea and Man City (natuurlijk de clubs die de laatste jaren vaak prijzen pakten ra ra hoe kan dat).

Dat hij juist in die magere jaren er elk jaar toch weer CL uitsleepte is toch een grote verdienste, misschien wel groter dan kampioen worden met een ploeg van 500 miljoen als City.

23 september 2016 om 09:28

@bialoczerwony

Jezus kerel, nog steeds blijf je erin geloven. Tijden veranderen. Je kan blijven teren op de successen van Henry en co, het is voorbij. We zijn een dikke 10 jaar verder. Arsenal is net door Wenger de laatste jaren teruggebracht naar een subtopper. Supporters als jij maken het mogelijk dat deze man blijft zitten. Wat heeft Wenger de laatste jaren gepresteerd, niks. Als je ziet dat Leicester vorig seizoen de titel pakt zou ik even denken, nu moest Arsenal het echt zijn. Mijn respect voor Arsenal is net afgenomen door het lang aanblijven van deze man

23 september 2016 om 09:44

Beetje onzin. In de laatste jaren voordat Wenger kwam werd Arsenal 2x kampioen en eindigde 5 vd 7 jaren in de top 4.

Hij heeft het geweldig gedaan daar. Maar Arsenal was echt geen kleine club.

23 september 2016 om 09:49

@maikel1980, Ze werden in '89 en '91 inderdaad kampioen. Na het laatste kampioenschap werden ze echter 4de, 10de, 4de, 12de en 5de. Vanaf de komst van Wenger is de club nooit meer onder de 4de plek geëindigd. Als jij die 5 van de 7 jaar in de top 4 dus zo waardeert, zul je dat vast ook wel doen voor de 20 van de 20 keer dat Wenger dat lukte.

23 september 2016 om 10:35

Ik vind het altijd een beetje overdreven om te zeggen dat Wenger al jaren niks meer heeft gepresteerd. Hij won namelijk in 2014 en 2015 wel nog de FA Cup, wat in Engeland gewoon een toonaangevende prijs is. Dat we in Nederland niet altijd de beker serieus nemen, wil niet zeggen dat ze dat in Engeland niet doen.

23 september 2016 om 10:39

Om eerlijk te zijn, Everton was 20 jaar geleden ook een halve topclub dat wegzakte. Beetje als het Liverpool van vandaag. Al klopt het inderdaad wel dat de hoge ambities en vooral de verwachtingspatronen komen door Wenger. Arsenal heeft dat altijd wel gehad, maar sinds Wenger is er een gevoel dat je onafgebroken aan de top kan staan. Dankzij hem is dat binnen bereik. Het dilemma is echter of dat ook definitief kan worden gegrepen onder hem of niet, maar dat is een andere discussie.

23 september 2016 om 12:27

Niks prijzen daarom zit wenger er niet dat is onzin want de man wint niks...wenger is voor de eigenaar van Arsenal top omdat ze winst maken daar gaat het om bij de eigenaren van Arsenal. Winnen is niet belangrijk winst maken wel voor hun

lol Mourinho is 1m74, Wenger is 1m91, wat wilt die dwerg doen dan? Typisch geval van een boze miniatuurmens die zich verticaal inadequaat voelt en denkt dat hij dat moet gaan compenseren door super agressief te zijn, pas op voordat je onder mijn schoen terecht komt man looool

23 september 2016 om 08:51

Tyson was anders ook kleiner dan zijn meeste tegenstanders

23 september 2016 om 08:54

Mooie vergelijking want Tyson spoort ook niet

23 september 2016 om 10:49

Tyson is geen mens. Dat is niet eerlijk, door zo'n opmerking gaan mensen van onder 1m80 denken dat ze kans maken omdat Mike Tyson dat ook deed, Mike Tyson is uniek en werd nooit als laatste gekozen bij basketbal.

23 september 2016 om 11:53

@ Theroscore

Gewicht is veel belangrijker dan lengte. Alle vechtstijlen, van boksen tot Grieks-Romeins worstelen zijn verdeeld op basis van gewicht. De bepalende factor is lichaamsgewicht en niet lengte. Een geblokte man van 170m en 85 kilo kan met het grootste gemak een lange slungel van 190 en 80 kilo aan.

Goed kunnen vechten en met name zelfverzekerdheid is veel belangrijker dan lengte. Blijkbaar heb jij nooit een vechtsport beoefend, anders wist je dat lengte absoluut niet doorslaggevend is.

23 september 2016 om 13:25

De beste vechters in hun gewichtsklasse zijn toch vaak vechters die een grotere 'reach' hebben dan hun tegenstanders. Dit zijn vaak ook de langere vechters in een gewichtsklasse. Jonny Bones Jones is een mooi voorbeeld.

23 september 2016 om 13:53

@ passnmove
Onzin. Stootkracht, voetenwerk, techniek, incasseringsvermogen en in het bijzonder zelfverzekerdheid zorgen ervoor dat een vechter domineert. Reach is slechts een onderdeel. Bovendien heeft reach niks te maken met lengte. Er zijn zat kortere vechters die een langere reach hebben dan hun langere tegenstanders. Denk na alvorens je onzin verkondigd. Het heeft te maken met de lengte van de armen.

23 september 2016 om 08:54

Theroscoe

Lengte maakt krachtig of? Een vriend van onze familie is 1meter70, ikzelf ben 1,78 en zou elke dag op men donder krijgen van die kerel, net zoals vele mannen die nog een stuk groter zijn dan mezelf op hun donder zouden krijgen van die door jouw bestempelde "miniatuurmens", lengte zegt niks.

23 september 2016 om 09:07

Kom op, ik weet dat jij slimmer bent dan dat, we gaan toch niet een discussie hebben over of Mourinho kans maakt of niet?

23 september 2016 om 10:21

Sorry hoor je reageert op deze topic, jijzelf bent het discussie al begonnen. Zulke dingen kan je verwachten. Sinds wanneer maakt lengte uit?

23 september 2016 om 10:34

We mogen zeker wel beginnen of het zo respectvol is om een kleiner persoon, die ruzie heeft met een langere ander, heel vleiend een boze miniatuurmens te noemen, omdat deze gefrustreerd zou zijn over zijn lengte en dat compenseert door super agressief gedrag te vertonen.

Slaat nergens op. Wellicht reik je zelf boven de 1.85 m? Daarnaast gooi je het balletje zelf op en geef je stof voor deze discussie.

Wenger is net zo goed een opgefokt baasje, die net zo min tegen zijn verlies kan en het bloed onder je nagels kan halen. Is dat agressie, omdat hij met zijn 1.91 m hem niet bevalt omdat hij, laten we zeggen, de gemiddelde man niet op gelijke hoogte recht in de ogen kan kijken?

Volgens mij heeft hun lengte weinig te maken met het feit dat ze elkaar niet kunnen luchten of zien. Puur haantjesgedrag van twee alpha-mannetjes. Dat je de fysieke kenmerken erbij sleept is blijkbaar iets wat jou zelf meer bezighoudt in je leven.

23 september 2016 om 10:41

Ik ben geen discussie begonnen, ik maakte gewoon een humoristische opmerking wat vanzelfsprekend met een vleugje zout genomen kan worden. Er serieus op ingaan is een verspilling van tijd.

23 september 2016 om 10:43

@buitenspelval

Als ik had gezegd dat Mourinho pissig is omdat hij klein van formaat is, zou je dan serieus erop ingaan dat dit er niks mee te maken heeft en dat mensen met klein materiaal ook genoeg mensen kan plezieren ermee, of zou je het laten omdat het duidelijk niet een serieuze discussiepunt is? Wie gaat daar nou serieus op in man, kom op lol

23 september 2016 om 10:57

'typisch geval van een boze miniatuurmens die zich verticaal inadequaat voelt en denkt dat hij dat moet gaan compenseren door super agressief te zijn.'

'Ik vind het alleen grappig dat Mourinho zo boos is op Wenger en dat het waarschijnlijk komt omdat Wenger wel bij het bovenste rek in de lokale supermarkt kan komen'

Leg deze zinnen dan eens uit? Hoe mag ik die anders interpreteren? Volgens mij verklaar je hiermee idd dat zijn kleine formaat bepalend is voor zijn pissige gedrag.

En tsja, een stelling droppen en vervolgens reacties hierop niet als serieus genoeg beschouwen om over te discussiëren of om er op te gaan; hoe serieus moet ik jou dan vervolgens nog inschatten?

Wie zaait zal oogsten.

23 september 2016 om 11:56

@ The Rosscoe
De discussie heb jij veranderd van Mourinho vs Wenger naar kort vs lang. @alexdelpiero geeft terecht aan dat lengte niks vergeleken is met het kunnen vechten. Dus kies je onderwerp.

23 september 2016 om 17:06

@buitenspelval
"leg deze zinnen dan eens uit? Hoe mag ik die anders interpreteren?"

Als een opmerking waar ik de spot meedrijf met Mourinho, die letterlijk twee koppen kleiner is dan Wenger. Dat ik dit nog moet uitleggen is hilarisch genoeg, maar als je dat serieus opvat als een aanzet tot discussie over de verborgen krachten van kleine mensen, dat is jouw fout, niet de mijne.

Serieus, heb je nooit op het internet gezeten ofzo?

23 september 2016 om 17:13

@matthaus
Ik hoef niks te kiezen, de discussie wordt geprobeerd om te worden geopend door mensen die niet door hebben dat ik een grap maak, wat kan en vervolgens door mensen die zichzelf te serieus nemen in de comment-sectie van een voetbalsite.

Als ik zeg dat ik niet serieus ben vanaf het begin en dat ik een grap maak, wie zijn jullie dan om te zeggen dat ik een discussie opzet? Niemand. Dat Alexdelpiero niet meer reageert, geeft misschien ook aan dat hij ook door heeft dat ik niet serieus ben en dat ik hier geen serieuze meningen hier verkondig.

Eigenlijk ga ik hier zelf de fout in door half serieus in te gaan op deze reacties.

lol excuses

23 september 2016 om 17:54

The Roscoe

Nee ik reageerde en moest dan gaan werken haha , ik ging enkel in op jouw dus niet zo serieuze post, maar ik vond hem vrij serieus overkomen met enkele zware uitspraken tussen, dat verhelp je niet met wat" lol", zo kwam het althans op mij over. Maar mijn excuses dan, ik dacht echt dat je erg serieus was met je post.

23 september 2016 om 08:55

Je mag mourinho echt niet ofniet.

23 september 2016 om 09:07

Valt wel mee. Ik vind het alleen grappig dat Mourinho zo boos is op Wenger en dat het waarschijnlijk komt omdat Wenger wel bij het bovenste rek in de lokale supermarkt kan komen.

23 september 2016 om 08:55

Laten we eerlijk zijn, Wenger mag dan 1m91 zijn maar heeft het fysiek van de gemiddelde sprinkhaan.

23 september 2016 om 09:05

Wenger is dan wel oud, maar het zal je nog verbazen hoe fit die man eigenlijk is voor zijn leeftijd.

23 september 2016 om 09:08

Onderschat skinny people niet. Slaan harder. Veel harder.

23 september 2016 om 09:45

Dan is je denkwijze absoluut bijzonder. Dus een slanke man kan wel zeer hard slaan maar een kleinere niet? Laat je haat jegens Mourinho toch achterwege man.

23 september 2016 om 10:13

Hoe zwaarder je bent, hoe harder je slaat. Vandaar dat je gewichtsklassen hebt bij boksen en geen lengteklassen. Skinny people slaan zachter, veel zachter.

23 september 2016 om 10:45

lol als ik Mourinho zou haten, dan zou ik tegen mensen zeggen dat ik hem op zijn bek zou slaan als ik hem buiten zou tegen komen

23 september 2016 om 10:47

@michieldeinema

Ik heb het niet over boksen bro, heb het over doodnormale mensen in real life, die dunne mensen kunnen een flinke zwaai geven aan hun arm, vraag maar aan Snoop Dogg, verloor nooit een gevecht in zijn leven, helemaal niet van overspierde nerds

23 september 2016 om 12:17

@ The Roscore

Niet alleen boksen 'bro'. Judo, Jiu jitsu , karate, worstelen en straat vechten, letterlijk in elke vechtstijl is gewicht de doorslaggevende factor en niet lengte 'bro'. Geef gewoon toe dat je ernaast zit 'bro'.

23 september 2016 om 14:00

@matthaus

Hij heeft echt werkelijk geen verstand van niet eens vechtsporten maar logica in zijn geheel. Het enige voordeel wat je kan hebben aan lengte is je reach. Shaolin monikken zijn doorgaans 1,70 of kleiner en zijn de beste vechters ter wereld.

23 september 2016 om 14:53

Klopt, daarom zijn er ook gewichtsklassen en geen lengteklassen. Gewicht geeft de doorslag, niet lengte.

23 september 2016 om 17:00

@matthaus
Het is Roscoe bro. En zie jij ooit iemand met de vuist slaan bij judo of jui jitsu of bij karate of bij worstelen? Als je me op mijn plek wilt zetten in een gesprek waar ik ongeveer zo serieus ben als Donald Trump in een presidentsverkiezing, noem dan wat vechtsporten dat een beetje aansluit op wat ik zeg lol

Maar ik dwaal af. Mourinho is boos. Daar heb ik lol om.

23 september 2016 om 09:10

Lolll. Ik ben 1.19, maar ik laat je alle hoeken van dit artikel zien .

23 september 2016 om 09:12

Ik heb een voorkeur voor de linkerbovenhoek tbh.

23 september 2016 om 09:14

Manlets, ze leren het nooit

23 september 2016 om 09:21

manlets indeed

23 september 2016 om 10:23

Compensatie problemen, zou Mourinho misschien wel hebben,
Onzeker zijn over de lengte waar het telt , dus moet Mourinho altijd laten zien hoe ´groot´ hij wel is met zijn kapitaal en zijn bek.

23 september 2016 om 11:03

Mourinho legt dat botje makelijk in de houdgreep

23 september 2016 om 13:40

Dat hebben we wel gezien langs de lijn. Mou scheet in zijn broek.

Waarom zo'n agressie.... ga s samen zitten, en spreek uit wat jullie dwars zit.

Mourinho heeft zijn ultieme hak al op Wenger gezet met destijds die 6-0 overwinning op Arsenal en Wenger's 1000'ste Arsenal match.

Dit is dus niet echt nodig meer haha.

23 september 2016 om 09:44

Ik denk dat Wenger blijer was met het beschamende ontslag bij Chelsea.

23 september 2016 om 11:21

En ondertussen zit Mou weer bij de grootste club van Engeland en heeft daar meer kans om weer succes te boeken dan Arsene waar we allemaal van weten dat het zowel nationaal als internationaal weer net niet lukt.

Gaat niemand het hier dan hebben over dat Mourinho Rooney "die dikzak" heeft genoemd? Vind ik namelijk uiterst merkwaardig...

23 september 2016 om 14:02

Bedoelde Mourinho vast op een bepaalde manier aangezien Rooney al jaren zijn favoriete voetballer was.

Wat ik me echt soms afvraag. Zitten sommige Arsenalsupporters onder de dope? Dat ze het echt niet willen inzien dat Wenger eruit moet. Geen deftige prijzen en steeds die oude visies op het voetbal. Arsenal is een prachtclub maar de laatste jaren, jezus die Wenger maakt het een vermoeiende boel. Arsenal verdiend een frisse wind en een nieuwe coach. Maar ja dan moeten de meesten af van die oude gewoontes

23 september 2016 om 09:36

Ik niet hoor. Ik wil hem al jaren weg hebben.

23 september 2016 om 10:43

Invincibles

Dan heb jij er verstand van, als een nieuwe coach de titel wint dan ben je toch gewoon jaren belachelijk gemaakt. Nee Wenger heeft het niet meer. Zo veel krediet krijgen, dat krijgt gewoon niemand klaar

23 september 2016 om 10:07

Weet je wat, voetbal draait om winnen en prijzen, dat weet ik. Als ik naar Arsenal kijk geniet ik vaak van het voetbal net zo vaak als ik Wenger verot scheld of de spelers. Maar Wenger heeft een visie die mij enorm aanspreekt. Mooi, aanvallend voetbal en mensen de kans geven. Soms inderdaad heeft die te lang vertouwen in spelers. Arsene is nog steeds de juiste trainer voor Arsenal en je mag het daar zeker mee oneens zijn maar hoe sommige mensen zo respecloos kunnen zijn tegen deze man snap ik gewoon niet. En mocht die naar dit seizoen vertrekken dan hoop ik dat die naar uefa ofzo gaat want hij heeft nog steeds fantastische ideeën om het voetbal te moderniseren.

23 september 2016 om 10:41

wmm5

Meningen verschillen, ik sta dan ook in tegenstelling tot jou buiten de club. Maar als buitenstaander en liefhebber van het voetbal vind ik dat Arsenal beter moet kunnen. Neem nu vorig seizoen, dan heeft Arsenal toch gewoon gefaald. Zij hadden toch de titel moeten pakken. Ik vind de visie van Wenger namelijk niet zo goed. Hij speelt aanvallend voetbal dat is een pluspunt, maar hij blijft vasthouden aan het niet halen van toppers, hij lijkt zichzelf daarmee buiten schot te willen houden. Als je eerlijk bent dan weet je da Arsenal te weinig prijzen gepakt heeft. Een club als Arsenal die in de top 4 eindigt is mooi maar geen geweldige prestatie. Wenger is een coach die oude ideeen heeft. Hij lijkt niet meer mee te kunnen in deze tijd.

23 september 2016 om 14:07

@Wenger

Wenger heeft als weinige vertrouwen in de spelers die hij koopt. Hij is een trainer zoals het in de normale wereld hoort. Iemand die spelers koopt en ze daadwerkrlijk gaat trainen om beter te worden in plaats can ze groot te kopen voor enorme transferbedragen. Hij is de wbige die zijn spelers echt respecteert en nuet zoals fans spelers bij grofvuil willen gooien als het ze even niet lukt, net aks wat jij bij Wenger wilt doen. De reden dat hij niet meegaat met de tijd volgens jou, is omdat hij niet meedoet aan de teloorgang van voetbal door de marktwerking.

Ik ben altijd zeer kritisch geweest jegens Arsene omdat de krediet/frustratie mij soms teveel werd.

Maar er is een klootzak waar ik echt een bloedhekel aan heb en dat is Mourinho. Zijn arrogante gedrag icm bus parkeren vind ik zo laf en zeker met zo'n budget. Hoop dat hij snel opdonderd uit Manchester

We moeten er vooral niet teveel achter zoeken. Deze journalist heeft al eerder verhalen en quotes gefabriceerd. Toen waren Mark Hughes (destijds Manchester City), Roberto Mancini (zijn beoogde opvolger) en de Arabieren die City bezitten het slachtoffer van laster. Hij heeft zelfs publiekelijk zijn excuses moeten aanbieden. Grote kans dat hij deze "quote" van Mourinho heeft verzonnen of er een aantal woorden aan heeft toegevoegd om hem zo spannend te maken.

Ach dat denk ik stiekem nog ook zo af en toe, vooral met stappen. Zo lang je die gedachten niet in de praktijk brengt is er in feite niks aan de hand.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren