Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Sneijder kan ogen niet geloven na nieuw thuisverlies: ‘Het is onacceptabel’

Laatste update:

Het Nederlands elftal heeft een bijzonder matige generale repetitie beleefd voor het eerste WK-kwalificatieduel met Zweden. In Eindhoven ging het elftal van bondscoach Danny Blind onderuit tegen Griekenland: 1-2. Wesley Sneijder baalde van de nederlaag. "Je wilt natuurlijk met een goed gevoel naar Zweden. Winst zou fijner zijn geweest."

/

Sneijder ontdekte enkele lichtpuntjes, maar was ook kritisch. "We zijn goed aan de wedstrijd begonnen. We speelden het spel dat we willen spelen. We namen het initiatief, maar het lukte niet om in de laatste fase iets extra's te creëren en dan loop je tegen deze zeperd aan. Het is onacceptabel hoe makkelijk we de goals weggeven", verzuchtte de middenvelder na afloop, in gesprek met SBS6.

"Iedereen moet zijn steentje bijdragen en scherper zijn. We hadden de stijgende lijn te pakken, maar nu is het resultaat slecht." Met Blind als bondscoach won het Nederlands elftal nog nooit een thuiswedstrijd. De duels met IJsland, Tsjechië, Frankrijk en Griekenland gingen verloren.

Onder Danny Blind verloor Oranje al zijn thuiswedstrijden: tegen IJsland, tegen Tsjechië, tegen Frankrijk en tegen Griekenland... #nedgri

Una foto publicada por Voetbalzone (@instavoetbalzone) el


Gaat Nederland zich voor het WK in Rusland plaatsen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het is inderdaad onacceptabel. De verantwoordelijke er dus uit en dat is Blind. Geen enkel vertrouwen in deze sprekende pop. Ik kan me ook totaal niet voorstellen hoe hij vuur in een groep krijgt.

1 september 2016 om 23:23

En waar moet die beste man naar toe? Niemand die hem na z'n periode als bondscoach nog wilt hebben. Die vertrekt echt niet vrijwillig. En de bond staat achter hem. We moeten het er mee doen. Helaas.

1 september 2016 om 23:25

Ergens assistent trainer of bij een club in de Jupiler league.

1 september 2016 om 23:30

Dan hoort een trainer op prof niveau, de schuld op zich te nemen en vertrekken! Dan ben je een echte vent en naar mijn mening ook een echte goede trainer. Niet tactisch geweldig, heeft een voorkeur voor bepaalde spelers ook als ze uit vorm zijn.
Blind hoeft niet weg, een stapje terug naar assistent is goed genoeg. Dan moeten we louis van Gaal vragen, want we moeten doorselecteren en met jonge spelers gaan werken! Als daar een trainer goed in is is het wel Louis!

1 september 2016 om 23:24

Hopelijk stapt Blind dinsdag ook op.

2 september 2016 om 08:09

Ik vrees dat Blind blijft zitten en pas z'n conclusies trekt als het te laat is. Ik zou het mooi vinden als de eerste actie van de opvolger van Van Oostveen zou zijn dat ie Blind een harde schop onder z'n hol geeft en hem eruit gooit. Blind is nu vanaf 1 augustus 2015 bezig, iets meer dan een jaar, maar er is werkelijk waar geen enkele lijn in het spel te ontdekken. Een half uurtje "goed gevoetbald" tegen Griekenland, daar moeten we het mee doen.

Ik heb het eerste half uur gekeken en het toen maar af gezet. Die Grieken konden er ook niet veel van, ontzettend veel balverlies, waarbij Nederland ze net steeds inhielden om door te passen. Doelpunt zag je wel aankomen wat een fout was van Blind. Blind heeft geen man, waardoor Bruma zijn man moet opvangen en Veltman net te laat komt voor de man van Bruma.

Als je van dit Griekenland al niet wint... Het is dat Zweden een aantal belangrijke spelers kwijt is geraakt, waardoor het ook niet veel meer voorstelt.

1 september 2016 om 23:24

Dit Griekenland? Ondanks de wanprestatie in de EK-kwalificatie, is Griekenland echt niet slecht en dat hebben ze vanavond laten zien. Griekenland heeft gewoon net zoals Nederland veel moeite gehad met oude spelers die over hun datum waren (zoals Karagounis) en hielp de held van Leicester ook niet echt bepaald in de voorbereiding.

Griekenland kan er wellicht niet veel van wanneer het aankomt op passing, maar op verdedigen hebben ze weer eens laten zien waarom zij EK-winnaar zijn van 2004. Gewoon mannen achterin die ruzie zoeken met elke tegenstander en dan doen alsof ze onschuldig zijn, waarom hebben wij dit niet? Waarom hebben wij een zwakke centrale verdediger die overgelopen wordt door de eerste beste spits die een fysieke krachthonk is? Blind moet gewoon weg, een defensieve coach moet gewoon komen die schijt heeft aan mooie pass en wilt winnen, klaar.

2 september 2016 om 00:29

Jij hebt er verstand van .. Een sokratis en een manolas zijn beter dan elke verdediger van oranje en een mitroglou heeft oranje ook nie .. En Griekenland heeft ook gewoon verdiend gewonnen ook

2 september 2016 om 11:10

Manolas is ook een heethoofd en fysiek slap, maakte ook een fout waar een goal uit kwam, slappe verdediger. We hadden gewoon Ron Vlaar erin moeten doen en Virgil van Dijk.

1 september 2016 om 23:25

Als je heel eerlijk bent kun je ook niets anders concluderen dat we gewoon beter waren. Die Grieken hebben letterlijk 2 kansen gehad. Janssen was er vaak dicht bij.

2 september 2016 om 10:41

Je moet wel even verder kijken dan alleen de situatie bij de voorzet. Er staat 1 man, met 4 van oranje op middenveld en die kan hem alsnog breed spelen. Op het moment van deze pass breed, staat iedereen 1 op 1, Blind, Willems, Bruma en Veltman.

Echter is degene die daar de bal krijgt, de man van Promes, die staat te slapen.
Willems moet naar deze man toe, waardoor die van hem vrijkomt. Blind en Bruma staan met zijn tweeen met 3 man. Blind kiest voor de diepste logischer wijs, maar is te laat. Bruma kiest ook voor de man bij de eerste paal en dan is het kansloos.

De keuze van Blind was logisch, maar onhaalbaar. Keuze van Bruma was ook logisch, maar te laat waardoor hij eigenlijk niemand dekt. De fout ligt dus bij Promes, als hij gewoon meeloopt, kan iedereen bij zijn man blijven en is er weinig tot niks aan de hand.

Blind moet als er niet gewonnen wordt tegen Zweden per direct vertrekken. Nederland zou aan Verbeek met zijn harde aanpak een goede bondscoach hebben. Verbeek moet Meulensteen en ten Cate als assistenten nemen, want dat lijkt mij een perfecte combinatie.

1 september 2016 om 23:21

Eens. Een type als Verbeek zou het beste zijn wat dit Nederland zou kunnen overkomen dit moment. Wordt tijd voor wat peper in de reet. Potentie genoeg in deze selectie, maar het komt er zo echt niet uit en gaat ook niks meer worden.

1 september 2016 om 23:38

Aan Verbeek heb je niets. Is een echte club trainer.
Moet zijn team bouwen. Heel fit krijgen.
Bij NL moet je kunnen managen. Je krijgt de fitheid van een speler, zoals deze van zijn club komt.

2 september 2016 om 00:44

Bij een club moet je toch ook kunnen managen? Daarnaast denk ik dat Verbeek het iig heel wat beter zou doen dan Blind. No nonsense, gewoon keihard bikkelen en aanvallen. Dat is wat we willen zien toch. Koeman vind ik ook een goed alternatief.

2 september 2016 om 01:58

Maar wij willen Verbeek graag in Bochum houden. Ik zou overigens echt niet weten wie je voor die groep zou moeten zetten.. Koeman leek me ideaal, maarja..

2 september 2016 om 03:04

Heb je hem over de knvb gehoord die willen ze nooit

Nederlagen in eerste 11 interlands:

Blind - 5
Advocaat - 2
Van Gaal - 2
Michels - 2
Van Marwijk - 1
Van Basten - 0

1 september 2016 om 23:25

Van Bommel erin, heeft niets voor niets zo geschitterd bij Fortuna haha.

1 september 2016 om 23:30

Van Bommel als assistent naast Rijkaard zou ik graag zien. Maar we missen wel een type Van Bommel op het middenveld nu

1 september 2016 om 23:37

Met nigel de jong is deze gewoon aanwezig hoor maar kneedbare jochies worden gewenst

Te triest voor woorden, het straalt niks uit, oogt onzeker. Het koppie dat naar beneden gaat van Bruma naar de tegengoal spreekt boekdelen. Ik zie geen vechtlust, trots of passie. Een nieuwe trainer is de eerste stap, maar dan moet ik het nog steeds maar zien.

Wijnaldum, Sneijder en Janssen waren de enige lichtpuntjes in de eerste helft. De rest was gewoon ver beneden niveau. Hoe kan het toch dat een Promes keer op keer faalt en het bij zn club zo goed doet. Dit Nederlands elftal is echt geen lol meer om naar te kijken langzamerhand. Het is duidelijk dat er iets moet veranderen en ik die Blind dit ook niet meer op de rails krijgen.

Viel me op dat nadat Sneijder werd gewisseld, het Nl elftal er nog maar weinig van bakte.

Misschien toch nog wachten met doorselecteren? Ik denk dat de oudere generatie, Robin en Klaas jan, etc., nog veel bijdrage kunnen leveren voor dit elftal.

1 september 2016 om 23:38

Sneijder was ook niet best hoor, traag en steeds draaien....

In 2 jaar tijd zijn we van een land die leuk meedeed op het WK veranderd in een dramatische ploeg met een trainer die alleen maar foute keuzes maakt. Zoveel matige spelers, die niet in vorm zijn, spelers thuislaten vanwege leeftijd (maar absoluut nog van toegevoegde waarde zijn). Echt ongelovelijk.

Blind het wordt tijd dat je je spullen inpakt en vertrekt! Je hebt er in 2 jaar tijd echt een drama ploeg van gemaakt (wat eigenlijk ook best knap is). Verwacht niet dat deze man hierna nog serieus ergens trainer word.

1 september 2016 om 23:25

Ik zou Blind nog niet eens als assistent bij Fortuna willen zien.

1 september 2016 om 23:53

Eigenlijk ging het na Zuid-Afrika al waardeloos, maar van gaal creërde met een betontactiek en een fitte robben een geoliede machine, waardoor oranje een opleving had in 2014. Dit is gewoon een donkere periode, een andere coach verandert er niet veel aan.

2 september 2016 om 00:30

Onzin! Huidige selectie ontbreekt aan pit en leiderschap. Een Vlaar, de Jong, van Persie, Huntelaar, Kuijt zou in dit elftal al zoveel meer toevoegen.

Gewoon niet zo hoog verdedigen. We zijn Barcelona of Bayern Munchen niet. Verdediging moet niet op de middenlijn staan. Gewoon Tete-Bruma/van Dijk-de Vrij-Willems met Blind en misschien Strootman als blok voor onze verdediging net als op het wk 2010.

2 september 2016 om 10:15

Pff dan krijgen we weer van dat betonvoetbal als in 2010. Met deze selectie moet ook een middenweg te vinden zijn.

2 september 2016 om 10:28

Helemaal mee eens. 4231 spelen en uitgaan van de verdediging. Organisatie is drama nu.

Hoe kan blind nog steeds trainer zijn. Echt schandalig dit.

In een normaal bedrijf zou Blind al vertrokken zijn! Maar bij de Knvb kun en mag je blijven aanmodderen.

1 september 2016 om 23:34

Het is gewoon een totale chaos bij de Knvb. Al tijden niet meer serieus te nemen.

1 september 2016 om 23:37

Dat komt door Blind en de man die Hiddink en Blind heeft aangesteld. Ik had voor Co Adriaanse gekozen want hij snapt het voetbal.

Dat Promes en Berghuis bij hun clubs 'aardig' presteren is omdat hun clubs niet aanvallend voetbalt maar beetje 'countert' hierdoor hebben ze meer ruimte dan het Nederlandse elftal. Bij het Nederlandse elftal moet je man kunnen uitspelen maar dat kan Berghuis en Promes niet maar op snelheid waar er ruimte zijn.

Blind stelt ze verkeerde positie en tactiek op net als Sikora en Soaters bij Ajax. Ook zijn ze geen flankspelers maar meer winger achtige spelers.

Hier is duidelijk geworden dat Blind geen verstand heeft!

Bosz snapt het en haalt de juiste spelers op en ik ben blij dat Fisscher is vertrokken!

Heeft dit niet met de algehele tendens in mederland te maken.. schoothondje van eu, geen vuust durven maken... voetballers per stuk zijn echt niet slechter

Onacceptabel is het al sinds Blind aan het roer staat. Grossiert in negatieve records. Onacceptabel is het dat Blind er nog steeds zit. Dag WK. Deze man communiceert bondscoach onwaardig. Is warrig in selectiebeleid en tacktiek. Maar het belangrijkste is: Hij weet de spelers niet te motiveren geen teamspirit en zelfvertrouwen te creeten. Hij creeert een negatieve flow ipv positieve flow. Nu is het 4 jaar wachten op een EK met Oranje en 6 jaar op een WK. Bedankt Van Oostveen. Bedankt Blind.

2 september 2016 om 00:25

De spelers van nl zijn prima voetballers maar ze moeten toch echt met ijzeren hand gestuurd worden ze zien t nl elftal als n uitje waar je je kunsten kunt tonen we moeten meer n team krijgen dat wil sterven voor volk n vaderland als ierland n mix nederland iers zou n goede uitweg zijn die 2de goal niet meelopen terwijl die weet dat ie bal daar kan komen in de rebound zou n ierse verdediger niet overkomen zijn

We moeten afstappen om dominant te willen voetballen. VanGaal had dat door. Dan maar saaie wedstrijden kijken maar weet zeker dat je winst boekt. Het NL11tal heeft een perfect counterteam. Maar nee, Toch 4-3-3 blijven spelen met erg matige buitenspelers. Wij hebben op dit moment geen team voor 4-3-3. Ajax gaat nostop de boot in Europees. Psv tactiek vorig seizoen had bijna Atletico uitgeschakeld met verdedigend voetbal. Als het niet mooi kan, dan maar lelijk winnen

Jammer dat Nederland verliest keer op keer , doet me pijn dat me geboorteland zo ver is gezakt . Ik hoop dat die blind gewoon spelers terug haalt zoals Van Persie,Elia,Nigel De Jong, er moet ook een beetje ervaring in het team zitten niet alleen jonge talentjes .

ja je weet als je geen topvoetballand meer bent, dat je gewoon in de hoek zit waar de klappen vallen.
je kan van alles verzinnen en de trainer en of spelers de schuld geven, je komt gewoon kwaliteit te kort.
de specifieke kwaliteiten uit het verleden zijn er niet meer.
buiten de voetbal kwaliteiten, denk ik ook dat de mentaliteit van de meeste spelers op een zeer laag pitje ligt. er ontbreekt gewoon van, als het voetballend niet lukt dan maar kei en keihard werken.

kijk naar die grieken " aanvallend brengen ze niet veel" nee dat komt omdat ze gewoon wachten op hun kansen en de fouten van de tegenstanders.
Nederland moet zo nodig aanvallend spelen en veel positiespel spelen, als je dan de kwaliteiten niet bezit, ga dan wat verdedigend spelen.
het gaat erom dat je je kwalificeert toch.

We maken gewoon weer dezelfde fouten als met Hiddink, denken dat je dominant de tegenstander van de het veld kan spelen.
maar we hebben hiervoor gewoon te weinig kwaliteit!!

Blind niet goed ?? kom nou,wat hij er nu aan doen dat er geen spelers meer zijn die heel goed kunnen voetballen.
Het Nederlandse voetbal is over, kijk maar naar de clubs ,er worden toch geen resultaten meer neer gezet.
Wie je ook voor de groep zet,lukt niet meer,en steeds wordt Blind weer afgezeken, niet terecht,hiddink lukte het toch ook niet,nou dat is anders geen kleine jongen.
We moeten ons maar schikken in de situatie, dat doen we bij Ajax ook er zit niks anders op.

Als Bruma niet kan inschatten dat de bal wel naar de tweede paal gaat omdat de bal over een speler heen moet dan kunnen we beter thuis blijven en ons terug trekken voor het WK want dit leer je in de Fjes.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren