Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Vilhena is akkoord met nieuwe club en wordt mogelijk direct verhuurd'

Laatste update:

Tonny Vilhena vertrekt bij Feyenoord en in Italië is men er zeker van dat de middenvelder zijn loopbaan zal vervolgen bij Internazionale. Volgens Corriere dello Sport is er inmiddels een akkoord bereikt met Vilhena over een vijfjarig contract, met een salaris van 700.000 tot 750.000 euro per seizoen. Dit bedrag is exclusief enkele bonussen die in de verbintenis zullen worden opgenomen.

/

Volgens Corriere dello Sport is het de bedoeling dat de komst van Vilhena volgende week wordt afgerond, maar is het nog maar de vraag of de middenvelder komend seizoen ook direct voor Inter zal gaan spelen: er wordt aan gedacht om Vilhena voor een jaar te verhuren aan Chievo Verona, zodat hij kan wennen aan het voetballen in de Serie A.

Feyenoord wilde de 21-jarige Vilhena graag voor de club behouden en deed onlangs nog een ‘ultieme poging’ om de middenvelder toch bij te laten tekenen, maar Vilhena miste vertrouwen en ging niet op het voorstel in. De jeugdinternational speelde voor Feyenoord 113 competitiewedstrijden in de Eredivisie, waarvan 27 in het afgelopen voetbaljaar.

Denk je dat Tonny Vilhena goed in de Serie A zou passen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben blij dat hij weg is, heeft totaal geen feyenoord hart zoals heel veel dat maar beweren. Is alleen maar uit op meer geld.

28 mei 2016 om 14:21

Ik denk dat er van de 20 spellers by un club 1 un hart voor de club heeft

28 mei 2016 om 15:06

Noem er dan is un paar op

28 mei 2016 om 15:15

Nelom speelt er al een tijd. Maar denk ook niet dat iemand hem wil overnemen van Feyenoord haha..
Verder is elk toptalent vertrokken. Laats die Chong nog naar ManU. Clubliefde bestaat amper nog. Alleen Totti. Maar goed die verdiend ook een vermogen dus ook voor geld hoeft die niet weg. Dan is het makkelijker blijven.

28 mei 2016 om 17:20

Dus als je clubliefde hebt moet je net als totti je leven lang ergens spelen, ga toch weg. Neem achahbar, die ademt feyenoord en kuyt v beek kramer toornstra el ahmadi(is gegroeid maar goed, das bij vermeer ook) dus het zijn er zat

28 mei 2016 om 20:57

Als je club liefde heb dan gaa je niet transfer vrij weg jaja kuyt hat het zo veel dat die eerst zen zakken ging vullen in Turkije

29 mei 2016 om 10:49

@Cthegrave

Verder is elk toptalent vertrokken? Jordy Wehrmann en Rashaan Fernandes hebben een contract bij Feyenoord getekend hoor. Talenten(in de jeugd) gaan juist niet snel naar het buitenland. Dat ze als ze in het eerste komen wel snel vertrekken kan ik je wel gelijk in geven.

28 mei 2016 om 15:14

Hij gaat minder verdienen bij Inter dan Feyenoord hem aanbood dus hoe is hij op geld uit?

28 mei 2016 om 17:59

Inderdaad. Als dit voor het geld kiezen is, dan heeft Boetius toch gelijk. Feyenoord waardeert eigen spelers niet en betaald niet genoeg aan bewezen jeugdspelers, terwijl ze gigantische bedragen uittrekken voor versterkingen van buitenaf die niet duidelijk een directe versterking zijn (vd Heijden, El Ahmadi, Toornstra, Bacasikoglu, Kramer, Vejinovic, Elia zijn voorbeelden van spelers in de huidige selectie waarvan op het moment van aantrekken niet duidelijk was of ze het team naar een hoger niveau zouden tillen, maar die allen meer verdienen dan bewezen jeugdspelers).

28 mei 2016 om 20:08

Als Feyenoorder moet ik je helaas gelijk geven. Naar de buitenwereld laten ze het vaak lijken alsof ze alleen op geld uit zijn, om de monden te snoeren. Maar waardering en toekomst perspectief is ook belangrijk. Als dan een club met meer geld komt en ook nog eens eentje met een goed verhaal, dan is het begrijpelijk dat je voor een avontuur in het buitenland kiest. Daarom ben ik fan van achabar, ze houden hem al jaren aan het lijntje maar je hoort hem nooit klagen.

28 mei 2016 om 21:46

Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de manier waarop Ajax en PSV Boilesen en Bakkali neer hebben gezet. Men doet altijd een heel goed voorstel en dat wordt door de speler afgewezen. Echter brengt de club nooit naar buiten dat het niet om geld gaat, maar om andere redenen.

Boilesen had aangegeven graag in een andere omgeving bij een andere club in een ander land en een andere competitie te willen spelen. Ajax zei dat ze hem een geweldig aanbod deden en hij er niet mee akkoord ging (logisch, hij wilde andere oorden opzoeken, dan is elk aanbod van Ajax overbodig) en wilde hem de afgelopen transferperiodes wel verkopen, maar alleen aan clubs waar zij mee tot een akkoord kwamen en niet de clubs die Boilesen zag zitten. Vervolgens is Boilesen de geldwolf.

Bakkali had een half jaar op de tribune gezeten bij PSV doordat men Ruiz haalde en hij derde rechtsbuiten werd. Bij Jong PSV mocht ie niet meedoen, omdat ie al teveel wedstrijden bij het eerste had gespeeld. Bakkali wilde vervolgens een garantie op speelminuten, maar PSV wilde daar niet in mee gaan (acceptabel, maar doe dan niet alsof ie niet akkoord ging met het salaris). PSV zegt dat men een heel goed aanbod heeft gedaan, maar dit niet genoeg was voor Bakkali, waarmee hij dus wordt neergezet als geldwolf.

Wanneer gaan clubs nou eens de situatie duidelijk in de media brengen, in plaats van spelers een imago te geven doordat je onduidelijk bent?

29 mei 2016 om 10:55

Weet jij dan wat die by Feyenoord verdient

28 mei 2016 om 15:19

Maar komop, als zelfs spelers als Immers, Vejinovic en van der heijden meer verdienen dan een toptalent uit eigen jeugd die al zijn hele leven voor Feyenoord speelt. Dat gaat toch te ver. Verder worden er steeds middelmatige spelers bij de selectie gehaald die in het begin de voorkeur krijgen boven Vilhena. Je kan hem dan toch niet kwalijk nemen dat hij het gevoel krijgt dat de club het volste vertrouwen in jou heeft. Ik vind het heel jammer dat hij weggaat maar begrijp hem aan de ene kant ook. Meer de fout van het bestuur lijkt me.

28 mei 2016 om 15:36

Dat is toch logisch?
Bij jou op je werk verdienden de oudere ervaren mensen toch ook meer dan de jonge ventjes die op hun 18e zijn komen werken?

28 mei 2016 om 15:48

Altijd dat rare vergelijkingen met een doodnormale werksituatie, de voetbalwereld werkt anders. En dan nog, dan zou je kunnen zeggen dat diegenen die er langer werken meer salaris krijgen.

28 mei 2016 om 16:16

Bij iedere club is dit normaal hoor. Of verdient Rashford net zoveel als Rooney? Hendrix netzoveel als Guardado? Tete netzoveel als vd Hoorn?
Feyenoord heeft ong 18 miljoen salarisbudget voor de selectie incl techn staf. dat is bij elkaar ruim 30 man. Dan kan je gewoonweg niet iedere "talentje" uit eigen jeugd een topsalaris geven.

28 mei 2016 om 17:29

Zijn carrière is afgelopen!

28 mei 2016 om 18:10

Onzin natuurlijk. Ook op de werkvloer verdient iemand met een betere functie meer dan iemand met een lagere functie. Of denk jij dat de 23-jarige assistent supermarktmanager in de supermarkt om de hoek minder krijgt dan de 55-jarige caissière?

Zo geldt dat ook in de voetbalwereld. Als een bankzitter of tribuneklant meer dan 7 ton krijgt, dan mag jij als basisspeler (ongeacht je leeftijd) verwachten dat je meer gaat verdienen. Je hebt namelijk een hogere functie. Verder is een speler als Tapia gewoon net zo oud als Vilhena, maar verdient hij meer en speelt hij minder.

En ervaring is niet van belang in het salaris. Zeker in voetballand niet, maar bij veel topposities (daar kun je een speler van een grote club toch wel onder scharen) ook niet. Je moet bewezen hebben dat je een club/bedrijf kan laten groeien/presteren. Laten nou net vrijwel alle binnenkomende transfers bij Feyenoord spelers zijn die niet direct hun oude ploeg (veelal ook op een lager niveau) op sleeptouw, maar eerder gewoon leuk meededen. De enige die zich daadwerkelijk op dat niveau bewezen hadden, dat waren Elia en Kuyt en bij Elia was dat alweer een hele tijd geleden, waardoor het logisch zou zijn dat clubs hem minder salaris aanbieden.

28 mei 2016 om 20:11

Dus een manager van 20 moet minder verdienen dan een schoonmaker van 45? Volgens mij is dat een beetje krom. Gaat erom wat voor toegevoegde waarde je hebt voor het team, ongeacht de leeftijd. Als je jezelf hebt bewezen als volwaardige speler moet je er ook naar betaald worden.

28 mei 2016 om 17:05

Grootste Feyenoorder van de huidige selectie. Speelde al vanaf de F jeugd bij Feyenoord, maar als je jarenlang wordt ondergewaardeerd en bankzitters verdienen twee tot drie keer zoveel geld als jij, dan vertrek je natuurlijk. Kwestie van principe.

28 mei 2016 om 18:40

Ja, Vermeer en Van der Heijden zijn natuurlijk ook geboren Feyenoorders. Moeten die ook weg?

28 mei 2016 om 20:13

Vermeer en van der Heijden waren geen jeugdspelers van Feyenoord.

28 mei 2016 om 18:42

Zou te maken kunnen hebben met de houding van de club zelf toen het minder ging.

In plaats van in de EL te spelen met Feyenoord in een practig stadion ga je nu naar de nummer 9 van Italie waar je vrijwel nergens om zal spelen, in een nog geen eens voor de helf gevulde stadion...
Als je uberhoudt gaat spelen, dat zou bij Feyenoord wel zeker zijn aangezien Gio veel vertrouwen in je had, dat moet nog maar blijken bij Chievo/inter
Zonde

28 mei 2016 om 14:06

Dit moment nummer 9 van Italië inderdaad, maar volgend jaar zullen ze weer tussen plaats 10-15 spelen. Ik denk overigens niet dat hij naar Chievo gaat, die zoeken vaak naar andere type spelers. Ze hebben al jaren een van de oudste selecties in Europa en daarnaast ook een van de langste selecties in Europa. Chievo is echt geen club voor Vilhena. Palermo, Bologna, Cagliari misschien nog Genoa zijn meer clubs voor hem.

28 mei 2016 om 14:11

Geld

28 mei 2016 om 14:15

Hij zou bij Feyenoord geen hongerloon aangebouden hebben gekregen, maar goed als je zo'n rare stap in je cariere wilt zetten voor extra geld ga je gang, denk niet dat er een Feyenoorder om zal rouwen.

28 mei 2016 om 14:20

Geld verrast mij juist. Geen bijzonder hoog salaris. Dit kan Feyenoord ook betalen.. Als je bijvoorbeeld Kishna zijn salaris ziet. Die ging er dik op vooruit. Blijkbaar was geld toch niet de reden voor Vilhena.

28 mei 2016 om 14:27

Je bent de enige die realistisch reageert. Als je weet dat enkele jongens een miljoen verdienen bij Feyenoord en hij zogenaamd een ultieme aanbieding van Feyenoord heeft gekregen; hoe ultiem was de aanbieding dan? Je weet nu dat het onder de 700.000 ligt wat Feyenoord. Veel geld, maar als je weet dat Kongolo rond dat bedrag zit, dan snap ik dat Vilhena zich niet serieus genomen voelde

28 mei 2016 om 14:43

Tenzij jij weet wat voor aanbieding Vilhena kreeg kan je niet zeggen dat het onder de 700.000 was, waarom zou kongolo dat wel krijgen en Vilhena niet?

28 mei 2016 om 14:57

Dus jij zegt dat hij kiest tussen 7 ton bij Feyenoord en 7 ton bij Inter? Dan is het dus niet een door geld gedreven transfer

28 mei 2016 om 15:04

Hij was toen boos dat die niet een salaris kreeg van rond de 8ton bij Feyenoord. Basisspelers kregen dat toen allemaal maar Vilhena kreeg 5 ofzo aangeboden. Daarom wilde die eerst weg. Nu heeft Feyenoord hem wel rond dat bedrag geboden lijkt mij? als je dan naar inter gaat voor 7 ton per jaar vind ik dat wel verassend. Maar misschien krijgt die wel een dikke tekenbonus. Maar vooral verassend dat een transfervrije speler niet meer salaris krijgt.

28 mei 2016 om 15:04

Je hebt ook nog aspecten als tekenbonus en sws extra bonussen. Hij zal vooraf vast ook 2-3 miljoen krijgen wat hij bij feyenoord weer niet zo 1-2-3 krijgt.

28 mei 2016 om 15:18

Omdat Kongolo zijn contract heeft verlengt vorig seizoen en Vilhena nog met een contract zit van toen hij net doorbrak

28 mei 2016 om 15:26

Kun je gewoon openbreken en opwaarderen toch?

28 mei 2016 om 15:51

Onder de ogen van een van de grootste clubs van de wereld. En bovendien, als er een ding is wat Vilhena niet van Feyenoord heeft gekregen, dan was het vertrouwen. Eerste seizoenshelft allesbehalve een gegarandeerde basisplaats.

28 mei 2016 om 16:01

Is ook niet gek, onder Rutten speelde hij werkelijk dramatisch.
Heeft zich terug gevochten in de basis, iets wat je bij PSV en Ajax niet lukt met een aflopend contract, dan speel je lekker in de Jupiler League als je geluk hebt.
Dus ja hij kreeg zat vertrouwen.

29 mei 2016 om 10:22

PSV en Ajax kopen geen middelmaat op de posities van hun grootste talenten van de club, waardoor die hun contract niet meer willen verlengen. Zie Depay. Die heeft meer dan genoeg slechte wedstrijden gespeeld, maar die hebben ze ook niet op de bank gegooid voor Jozefzoon. Feyenoord haalt een Vejinovic, een Immers en nog meer van dat soort mensen. Ook heel lang vasthouden aan Manu omdat die het beter doet dan Boëtius en vervolgens gaat Boëtius via de achterdeur naar Basel en besluit Feyenoord opeens dat Manu toch niet goed genoeg is en gaat die naar Brighton.

Of Kongolo die op LB moet spelen. Of Schuurman die heel het seizoen geen minuten maakt. De situatie rondom Vilhena is het zoveelste gevolg van Feyenoord die niet weet hoe ze om moet gaan met talenten, tenzij ze alles perfect doen zoals De Vrij. En zelfs De Vrij was bijna verpest omdat men bleef zeuren over zijn gebrek aan uitstraling en leiderskwaliteiten.

Nee, als je als Feyenoord-talent doorbreekt, dan moet je eigenlijk zoals Wijnaldum naar PSV trekken, wil je je echt kunnen ontwikkelen.

29 mei 2016 om 10:53

Maar een basisplaats moet je afdwingen toch? Ik vind niet dat Vilhena een basisplaats kon verwachten op basis van zijn spel. Hij presteerde gewoon niet. Dan kan je hem moeilijk laten staan. Zal bij grotere clubs niet anders zijn hoor

29 mei 2016 om 22:20

Tsja, je hebt een punt, een basisplaats moet je kunnen afdwingen. Maar ongeacht dat Vilhena een slechte periode heeft gekend, slechtere voetballers hebben die ook gekend en talenten bij Feyenoord zie ik vaak aan de kant worden geschoven met wat inconsequentie in de beslissing erachter vergeleken met talenten van andere clubs.

Lijkt er op dat Inter een gokje waagt met een transfervrije jonge speler die ze een jaar verhuren. Blijkt het niks te zijn zullen ze er toch nog snel een paar miljoen op verdienen. Persoonlijk zie ik Vilhena geen potten breken in Italië.

28 mei 2016 om 14:49

Castaignos 2.0 dus. Zonde, in potentie kan Vilhena bij het Nederlands elftal aansluiten. Ik vrees dat hij nu minimaal 2 jaar van zijn carrière vergooit.

28 mei 2016 om 18:39

Ik vraag me toch altijd af of zo'n jongen echt denkt het daar wel even te gaan maken. De Italiaanse clubs doen niet anders dan busladingen jonge transfervrije spelers halen, deze verhuren en dan proberen te slijten. Het enige dat hij van Inter zal meemaken is dat hij een trainingsjackje mag dragen. Mist hij verder ook niets aan, de club is echt geen schim meer van wat het ooit geweest is.

Ik vind dat salaris relatief vrij weinig voor iemand die naar verbetering zocht, en dan ook meteen verhuurd worden.
Hij wordt gewoon in de ijskast gestopt, duidelijk.

28 mei 2016 om 16:19

Vvilhena heeft gewoon 'gegokt" . Hij heeft met een aanbieding van Feyenoord in zijn achterzak met andere clubs gesproken om zo zijn salaris op te pimpen. Nu Feyenoord het definitieve voorstel heeft ingetrokken moet hij eieren voor zijn geld kiezen.

28 mei 2016 om 18:11

Je maakt een punt.
Inter daar in tegen gokt ook, tranfervrij, geen supersalaris, lekker verhuren, wordt t wat haal je m terug zo niet verkoop je hem met kleine winst door.

Volgens mij zou hij bij Feyenoord ongeveer hetzelfde gaan verdienen. Nu ga je naar een clhb met prachtige historie, dat heeft Feyenoord trouwens ook, maar die zowel in de competitie als in europa niets meer voorsteld!

28 mei 2016 om 14:48

Nou nou, prachtige history.
Ze hebben een keer de Serie B gewonnen maar verder niks.
Niet te vergelijken met Feyenoord, die ten minsten nog prijzen kan winnen en Europa in kan gaan.

28 mei 2016 om 15:11

Hij bedoelt Inter en dan heeft hij wel gelijk. Inter is natuurlijk een stuk groter met meer historie

28 mei 2016 om 15:15

Inter heeft de CL gewonnen, en is ook nog kampioen geworden in het zelfde jaar. Verder is het een prachtige club met een rijke historie. Inter heeft meer kans op een prijs in Europa dan Feyenoord.

28 mei 2016 om 15:16

Je zit er mee hè?

Nou als je aan Chievo wordt verhuurd dan kan hij het wel schudden. Dan zal hij nooit voor Inter spelen.

Kon hij bij Feyenoord niet een soortgelijk bedragen krijgen ? Ik geloof dat Kuyt toch een miljoen per jaar verdiend. Was sportief ook een stuk beter geweest ben ik van mening. Maar goed, hij zal zich nu met een verhuur moeten bewijzen. Dan is het te hopen dat je niet verhuurd wordt aan clubs met temperamentvolle voorzitters die per kwartaal een nieuwe trainer aanstellen en iedere transferperiode een dozijn aan nieuwe spelers halen.

28 mei 2016 om 17:07

Hij kon bij de vijfde aanbieding van Feyenoord pas net zoveel verdienen als Miguel Nelom, 7,5 ton. Harken als Immers en Schaken verdienen acht ton, Vejinovic kreeg meteen acht ton terwijl die niets had bewezen, Kazim een miljoen, maar iemand die tweede en derde werd met Feyenoord moest het met de helft doen. Daarom gaat die weg, omdat die zwaar ondergewaardeerd wordt tov andere spelers. Dat is mede mogelijk gemaakt door Van Geel.

Ik sta honderd procent achter zijn keuze, maar helaas heeft 99 van de supporters een plaat voor hun gezicht.

28 mei 2016 om 18:11

Wat een bedragen zeg, daar was ik niet op de hoogte van. Vooral dat Nelom, een back die afgelopen zomer als zwakste schakel werd gezien en vervangen zou worden, zoveel geld verdiend. Dat stuk van ondergewaardeerd worden had ik wel begrepen, vooral omdat hij heeft bijgetekend in tijden dat er minder ruimte was maar dat hij voor die loyaliteit niet beloond is. Maar dat het zo erg was dat spelers als Nelom zoveel verdiende...

Het lijkt allemaal op technisch gebied volledig mis te lopen in Rotterdam en de verantwoordelijkheid ligt daarbij vooral bij Van Geel. Het ging eigenlijk heel lang goed, maar wat er de laatste twee jaar gebeurd is toch discutabel te noemen. Er is de afgelopen twee jaar zo'n 20 miljoen aan transfersommen gespendeerd, bij Ajax en PSV is dat in dezelfde periode zo'n 25 miljoen. De afgelopen twee seizoenen is Feyenoord alleen maar verder verwijderd geraakt van Ajax (wat toch ook bedenkelijke keuzes heeft gemaakt) en PSV (waar Feyenoord onder Koeman zijn laatste jaar nog ver voor eindigde).

Nou heeft Feyenoord financieel zeker niet dezelfde middelen als Ajax en PSV om vertrokken spelers te vervangen, maar dan moet je verstandige keuzes maken. En dan mis ik bij Feyenoord toch spelers met kwaliteiten die de doorslag kunnen geven. Daarnaast vind ik het zeer bedenkelijk dat er in de huidige selectie steeds minder zelf opgeleide spelers zitten terwijl tot twee jaar geleden de jeugdopleiding van Feyenoord als beste jeugdopleiding te boek stond bij de Knvb.

Leuk om te zien dat een jongen als Vilhena de carrière van Castaignos gaat proberen te kopiëren. Komt helemaal goed denk ik. Internazionale was 10 jaar geleden een goede ploeg, Serie A was 10 jaar geleden ook top. Nu is het alleen Juve en Napoli wat nog iets klaar kan spelen.

28 mei 2016 om 17:42

Maar goed dat Inter zes jaar geleden in een jaar alles heeft gewonnen wat er te winnen viel.

Blijkbaar ligt er dan in Italie ook alleen voor de echte toppers een hoog salaris in het verschiet. Dit lijkt wel een eredivisie salaris

28 mei 2016 om 15:07

Klopt. Zelfs Allegri verdiend als trainer meer dan Pogba..

28 mei 2016 om 16:11

Ik vind 7 ton voor een speler die bij Inter misschien nr 35 is best ok eigenlijk. Ik bedoel, hij zou hooguit bij de reserves van Inter eens wat minuutjes pakken. Dan is het toch best een aardig salaris.
Als hij nou de uitblinker was geweest van de Eredivisie had hij heus een beter salaris gekregen.

Dat men in Italie geen megasalarissen uitkeert is overigens wel zo. Maar ook terecht want de competitie heeft nu eenmaal bijster weinig uitstraling. Afgezet tegen de andere grote competities uiteraard.

Hij zou naar Duitsland moeten gaan om sterker te worden

Ik ben blij als dit stopt, gewoon gepasseerd station. Wat een energie steken we hierin, zonde! Hij heeft zijn bijdrage geleverd, maar nu verder. Feyenoord moet verder niets kopen, jeugd en bestaande groep laten groeien.

Ik begrijp juist de reden van Vilhena's vertrek. De meeste reacties hier zijn puur uit emotie, boos dat hij weggaat.
Zelf denk ik dat een groot deel hier ambitieloze spelers bij Feyenoord zien die nooit zullen of willen vertrekken.

Feyenoord leert niet. De Guzman, Vilhena. Die jongen werkt zich de naad uit en pas als andere clubs concreet worden dan komt er een realistische aanbieding. Dan voel je je toch niet serieus genomen?
Geen enkele vertrouwen. Plots ondanks je bewezen jaren komt er iemand in dit geval Elia die veel meer verdient. Simpel als voorbeeld.

Dit gebeurt de hele tijd. Club spelers verdienen minder dan de aankopen. Een tijdje geleden gebeurde dit ook met Ramos bij Real Madrid dacht ik. Dus zeker niet alleen bij Feyenoord maar die ondernemen echt actie wanneer er nog een jaar contract is of iets langer. Feyenoord wanneer de speler al zo goed als transfervrij is.
Hoe zit het bijvoorbeeld met Kuyt?

28 mei 2016 om 15:58

Maar na zo'n dramatisch seizoen van Vilhena doen je hem ook geen superaanbieding met nog een 1 jaar contract

Zonde, deze jongen had komend seizoen echt een grote meneer in de Eredivisie kunnen worden. Bij Internazionale komt hij natuurlijk nooit als grote meneer binnen en gaat hij zich al helemaal niet in de basis spelen.

We zullen hem over een jaar of wat wel terug zien bij een of andere degradatiekandidaat ergens in een andere competitie. Jammer, slechte keuze van Vilhena wat mij betreft.

Leuke clubs voor die jongen, en dit klinkt als een verstandig plan. Mocht hij uiteindelijk tekortkomen voor Inter, kan hij altijd elders in Italië aan de slag. Ik ga ervan uit dat hij wel mee kan bij Chievo. En anders kan hij altijd weer terug naar Nederland, waar menig club niet zal aarzelen hem te contracteren.

Bedankt voor je inzet. Het ga je goed, Tonny.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren