Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

F-side woest na komst Bosz: 'De directie neemt ons weer in de maling'

Laatste update:

De aanstelling van Peter Bosz zorgt voor verdeeldheid onder de supporters van Ajax. Een deel is ervan overtuigd dat de oefenmeester aanvallend voetbal kan brengen in Amsterdam, zoals hij ook bij zijn vorige clubs heeft gedaan, maar een ander deel begrijpt niet waarom het bestuur heeft gekozen voor een man met een verleden als speler én directeur bij aartsrivaal Feyenoord.

/

De F-side, de groep fanatiekste supporters van Ajax, baalt van de komst van Bosz. “Zoals wel vaker heeft onze clubleiding schijt aan wat supporters vinden”, schrijft de F-side op zijn website. “Wij zegen nee tegen Peter B., uiteraard om zijn voorliefde voor de aartsrivaal, maar ook omdat het een nietszeggende naam is, met een nietszeggende (trainers)carrière. Een trainer zonder Ajax-achtergrond en met zo een dubieus verleden heeft hij weinig krediet bij ons.”

De F-side stelt dat het Bosz zelf niets kwalijk kan nemen: “Na een mislukt avontuur in Israël en weinig succes bij andere teams probeert hij het bij de mooiste club van Nederland. Nee, het is de directie van Ajax die wederom de fanatieke achterban in de maling neemt”, mopperen de fans. Bosz heeft een driejarig contract getekend bij Ajax en neemt Hendrie Krüzen mee als assistent.

Denk je dat Peter Bosz de juiste man is voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vind zulke lui altijd zo triest he...net kinderen van 12.

26 mei 2016 om 12:12

De F-side kun je al jaren niet meer serieus nemen, ik ben geen Ajaxied maar kom af en toe wel eens in de Arena en dan zie ik ze ook maar weinig toevoegen aan de sfeer. Stelletje norse lui die zichzelf groter dan de club vinden.

26 mei 2016 om 12:30

Precies dat. F-side wordt soms bestempeld als het fanatieke deel van de Ajax aanhang, maar de meeste dagjesmensen maken nog meer lawaai dan hen. In hetzelfde bericht op de site nemen ze zelfs de directie kwalijk dat er geen uitsupporters mogen zijn in de Kuip. Ik bedoel: kom op...

26 mei 2016 om 12:40

Het meest trieste is nog dat dit soort onzin het nieuws haalt. Geef die kansloze lui ajb geen podium.

26 mei 2016 om 12:40

Tja hun idee van fanatiek is (of beter gezegd was) rellen, slopen en vechten. Tegenwoordig stelt het allemaal niets meer voor, Zuid 1 is vaak half leeg.

26 mei 2016 om 12:44

Vind de F-side al jaren niet meer serieus te nemen. Zorgen totaal niet meer voor de sfeer en zijn vaak de mannen achter dubieuze acties. Van 410 zorgt tegenwoordiig voor de meeste sfeer in de ArenA. Zijn trouwens genoeg supporters (het meerendeel denk ik zelfs) die Peter met liefde zien komen. Vind dat "echte" Ajacied of Feyenoord supporter zo overdreven. Ben erg benieuwd hoe hij het zal doen. Hoop op goed aanvallend voetbal, maar ben wel bang dat wanneer hij een verkeerde beslissing neemt, de gehele F-side voor zijn deur staat (bij wijze van spreken)

26 mei 2016 om 13:04

Typisch F-side. Ze leven in het verleden en kijken niet naar de toekomst of wat het beste voor de club is. Jammer met zon korte termijn visie en zeker zonde dat F side, wat toch een aanzienlijk vak is doet alsof iedereen op die tribune er zo over denkt. Dat lijkt mij toch stug aangezien iedereen een eigen mening heeft.

Alhoewel... bij de F-side praten ze elkaar maar wat graag na omdat een gebrek aan voetbalkennis er ontrbreekt, Jammer dat hun mening op voetbalzone moet verschijnen. Het gaat immers om kwaliteit, niet om de afkomst...

26 mei 2016 om 13:21

Gelukkig wordt het beleid niet beïnvloed door supporters in deze! Een beter alternatief is er niet bosz is de beste keus

26 mei 2016 om 13:34

Misschien iets voor Omroep MAX om een item aan te besteden. De F-Siders vallen precies in hun doelgroep

26 mei 2016 om 19:06

Misschien wordt het voor de F-side tijd om ajax de rug toe te keren. Dat is voor alle partijen beter denk ik. F-side voegt niks toe bij Ajax. Wat een zooitje nep supporters.

27 mei 2016 om 11:08

Misschien een mooie gelegenheid voor al die hersendode F-siders om hun seizoenkaarten niet te verlengen. Waarom zou de Ajax directie aan de F-side moeten vragen of de nieuwe trainer die ze op het oog hebben wel door de F-side ballotage commissie komt? Gewoon lekker niet meer komen lijkt me zo.

26 mei 2016 om 12:24

Nou inderdaad. F-side neemt zichzelf in de maling. Niet voor niks neemt niemand die gasten al lang niet meer serieus. Wat een jankerds.

26 mei 2016 om 12:25

helemaal mee eens...kleuters.

26 mei 2016 om 12:26

Zo jammer dat ze zich profileren als spreekbuis van de supporter. Het is net als met de humor van André van Duijn, die heeft ook zijn tijd gehad!

26 mei 2016 om 12:30

Peter bosz staat voor jeugd, aanvallend en vooruit voetballen. Wat type trainer past hij bij ajax. Het grootste gevaar is dat mensen zoals de zogenoemde 'supporters' van de f-side en negatieve sfeer creeeren. Probeer in zo'n sfeer maar eens te presteren. Hopelijk staat iedereen gewoon achter de club straks. Oordelen doen we achteraf wel.

26 mei 2016 om 12:50

Precies. Peter Bosz past juist niet bij Feyenoord. Misschien als speler, maar niet als trainer.

26 mei 2016 om 12:33

Dit soort figuren vinden zich veel te belangrijk. Lopen altijd wel te zeuren ; rode stoeltjes in De Arena, home, Adidas strepen op de mouwen, oude logo. En ga zo maar door. Roepen dat Wim Jonk terug moet komen. Wim Jonk? Is dat niet die man die jaren bij PSV speelde? Nu is Bosz ineens een soort boegbeeld van Feyenoord. Had vroeger een seizoenskaart van Ajax omdat hij liefhebber was. Leo Beenhakker vind ik persoonlijk veel meer een Feyenoord man. Is dat niet die man die oa Zlaten naar Ajax haalde? Was Koeman toen geen trainer van Ajax? Koeman die ook veel meer een Feyenoorder is dan Bosz? Wat een onzin. En dan roepen dat hij geen prijzenpakker is. Met alle respect maar zijn clubs als Vitesse en Heracles clubs die de prijzen aan één rijgen? Bij Maccabi verloor hij maar één wedstrijd, de bekerfinale. Gewoon een kans geven. Niet serieus nemen deze droeftoeters..

26 mei 2016 om 13:14

Zo jij bespaard mij een reactie, geef deze man een groen randje!
Hahaha is het nog gebeurd ook, heb ik invloed hier ?

26 mei 2016 om 13:59

@ blackpool

Beter had ik het niet kunnen verwoorden, intussen vergeten ze ook eventjes dat Johan, de man die ze op handen dragen ook voor Feyenoord heeft gespeeld!

Wat maakt het uit waar een trainer gespeeld heeft of voor welke club hij is, Zolang hij zijn werk doet is er niets aan de hand lijkt mij.

26 mei 2016 om 15:16

Koeman meer Feyenoorder? Die zie ik niet zo, Koeman is een Groninger en is volgens mij wat ambivalent als het om de Nederlandse top 3 gaat.

Bosz voelt meer als Feyenoorder omdat er nu eenmaal langer gespeeld heeft en ook op het hoogtepunt van z'n carriere. Dat ie Cruijff bewonderde (en daroom een seizoenskaart had) doet geen afbreuk aan het feit dat veel mensen Bosz wel gewoon met Feyenoord associeren. Het "boegbeeld" is idd overdreven, als ie al aanspraak heeft zijn mislukte technisch directeurschap daar wel een streep door gezet.

Beenhakker wordt door niemand in Rotterdam nog serieus genomen. Beenhakker is vooral gewoon heel erg supporter van de FC Leo Beenhakker.

Bosz verloor 3x in de competiie en maar liefst 8x in de Champions League met Maccabi. Maar goed, we hebben het hier over de 23e competitie van Europa. Denk dat het toch vooral een financiele aangelegenheid is geweest.

26 mei 2016 om 15:33

@wisconsin je bent vergeten dat Bosz pas sinds de winterstop trainer was... toen lag maccabi al uit de CL dus 8 verliespartijen lijkt me sterk

26 mei 2016 om 16:08

Koeman is toch zeker meer een Feyenoorder dan dat Bosz dat is.

26 mei 2016 om 16:33

"bosz verloor 3x in de competiie en maar liefst 8x in de Champions League met Maccabi."

Dat is knap aangezien Macabi geen CL speelde in de tijd met Bosz. Tevens werd hij maar een keer verslagen en dat was in de beker wedstrijd. Hij heeft het daar wat dat betreft goed gedaan. Je bent blijkbaar vergeten dat hij pas in de winter kwam.

En ja Koeman voelt meer bij Feyenoord dan bij Ajax heeft hij laatst zelf verkondigd. En mensen associëren Bosz echt niet inherent aan Feyenoord hoor. Als trainer heeft hij gewoon goed naam gemaakt bij Heracles en Vitesse, met een filosofie die past bij Cruijff. Ik ben maar wat blij om iemand in onze gelederen te hebben die dat zo goed uitdraagt.

De F-side mag het hier niet mee eens zijn maar die hadden geen enkele keuze goed gevonden. Ze willen alleen maar zeuren en zeiken op de directie van Ajax. Er moet niet zoveel aandacht aan de mensen geschonken worden. In het stadion zijn ze toch stil tot het goed gaat of ze fluiten. Ik denk dat Bosz ook lak heeft aan hun mening. Kan niet wachten tot er weer een pracht pot op de mat wordt gelegd en ze over elkaar struikelen om te zeggen dat ze hem altijd goed hebben gevonden.

27 mei 2016 om 13:04

Idd

26 mei 2016 om 12:33

Precies die kan je geen supporters noemen.

26 mei 2016 om 13:01

Mee eens. Dit zijn vast ook jongens die fan zijn omdat Ajax in het verleden veel prijzen heeft gepakt.

Vind dat het niet uitmaakt of je een Ajax, PSV of Feyenoord verleden hebt. Het gaat er toch om dat je een goede trainer bent?! En Bosz heeft het volgens mij overal aardig gedaan. Ja, hij heeft geen prijzen gepakt, maar bij welke club heeft hij gezeten die ook echt om de prijzen mee speelde? Vitesse? Met elke keer nieuwe spelers die hij op MOEST stellen?
Bij de club waar hij net een half jaar is gebleven? Die stond 5 punt achter toen hij kwam.

Als ze echt het beste met de club voor hebben, gunnen ze Ajax ook een goede trainer, ongeacht welk verleden hij heeft gehad.

26 mei 2016 om 14:12

Dit soort mensen kan je gewoon niet serieus nemen, t is leuk dat ze af en toe wat sfeer maken. Helaas komen ze bij problemen altijd met slechte argumenten en vooroordelen. Ik denk dat we blij moeten zijn dat Bosz

26 mei 2016 om 17:11

De fanatieke fans kunnen helaas vaak niet nadenken. Bij Feyenoord ook.

F-side zijn de tokkies van het ajax publiek. Niet serieus nemen en gewoon doorlopen.

26 mei 2016 om 12:16

Precies gewoon een stadion verbod voor deze zogenaamde supporters. Zorgen alleen maar voor haat en waarom? Omdat meneer bosz een feyenoord verleden heeft. Nou nou dat is erg zeg. Gewoon te triest voor woorden.

26 mei 2016 om 15:08

Een stadionverbod omdat ze een (misschien wel schadelijke) mening hebben die veruit de meesten hier niet delen? Zullen we dat soort toestanden maar overlaten aan Erdogan, en ze ver buiten de Arena houden?

Van mij mogen ze roepen wat ze willen, dat is een principiële vrijheid, maar ik zie het standpunt van de F-side inderdaad wel als een kwalijk iets, want ze gooien meteen de druk er vol op bij Bosz. Onnodig. Die man verdient een eerlijke kans.

Wat een nietszeggende reactie van deze 'fans'. Ik heb er alle vertrouwen in!

26 mei 2016 om 12:32

Je verleden is niet zo relevant, het gaat erom of hij een ajaxtoekomst heeft. Persoonlijk denk ik dat het nog lastig is. Bosz heeft een andere opvatting dan de boer. Het zal dus even duren voordat de spelers aan een nieuw systeem gewend zijn. Aangezien die fside hem nu al geen krediet geven, legt dat wel extra druk op. Hoop dat de directie daar niet aan bezwijkt

26 mei 2016 om 13:15

Helemaal mee eens. Eigenlijk zou het Ajax publiek sowieso het eerste jaar en cl voetbal moeten zien als een overbruggingsjaar en pas in het 2e seizoen moeten oordelen over bosz. Als ie wat wint is het mooi meegenomen

Waar kan je moeilijk om doen? geef die man gewoon een kans, hij heeft allang bewezen zn teams spraakmakend te laten voetballen. Alles beter dan "tikkie breed" de boer

26 mei 2016 om 12:20

"tikkie breed" De Boer heeft anders wel voor 4 titels gezorgd. En de 5e binnen handbereik.
Dus alles beter dan... Laat me niet lachen.

Laat Peter zich eerst maar eens bewijzen bij Ajax. Vooralsnog mag hij alleen maar in de schaduw van De Boer lopen.

Liever een balletje breed en prijzen, dan mooi voetbal en helemaal niets...

26 mei 2016 om 12:35

Jullie zeggen in feite hetzelfde: geef die man een kans en laat hem zich maar bewijzen. Overigens was het de afgelopen twee seizoenen geen mooi voetbal en geen prijzen, dus ik snap een klein puntje van kritiek wel, ondanks dat het niet sterk onderbouwd is.

26 mei 2016 om 12:42

Maar jullie tikkie breed en bal achteruit verpest ook de Europese wedstrijden.

26 mei 2016 om 12:44

Ik ga niet zeggen dat alles beter is dan Frank en ik kan alleen voor mezelf praten...
Maar ik kijk liever een heel seizoen attractief voetbal en win niets dan dat ik me een heel seizoen zit te ergeren en win een prijs. Liever wekelijks een klein feestje dan 1 groot feest per jaar.

26 mei 2016 om 12:57

de laatste jaren keek ik uitsluitend nog de samenvatting. De Boer heeft meer kapot gemaakt dan je lief is.
Ajax hoeft voor mij geen kampioen te worden. Als er maar weer met plezier gevoetbald wordt en iets leuks op de mat komt!. Als dat gebeurt, komt er ook succes. Wat voor succes maakt niet uit!

26 mei 2016 om 13:57

Wees reeel De Boer nam een team over wat bijna nederland bijna ontgroeit was (eriksen, siem, alderweirld, van de wiel, anita, blind, vertonghen, suarez). Sinds die spelers weg zijn heeft hij 2 jaar niks gewonnen. Dus de vraag is eigenlijks. Is de boer wel zo goed als men denkt? Hij heeft nu 2 jaar een team getraind die echt door hem is samengesteld en 2 jaar niks gewonnen.

26 mei 2016 om 14:54

In zijn laatste jaar heeft hij wel het meeste punten gehaald, de rest was gebrek aan concurrentie

Wat zijn het toch kleine zielige kinderen daar op de F-side.
Iemand een dubieus verleden verwijten terwijl jezelf tot een groep dubieuze supporters behoort.

26 mei 2016 om 12:18

Eens! Getekend een ajax fan.

De mensen van de F-side die het niet goed vinden snap ik niet echt .... Het maakt niet uit of je een feyenoord verleden hebt of juist andersom

Dubieus verleden? Kom op man. Kinderachtig gehuil.

Ach, die gasten moeten eens stoppen met piepen. Irriteer me mateloos aan dat volk als ik er elke twee weken praktisch naast zit. Het is nooit goed. John van den Brom vonden ze ook een 'no go', omdat hij een keer iets geroepen had over Ajax. Als Peter Bosz kampioen wordt hoor je ze alleen maar juichen.

Wat een stelletje idioten! Ik ben benieuwd wat zij zeggen over het icoon van Ajax, Johan Cruyff? Die speelde ook vlak voor hij Ajax ging coachen bij Feyenoord. Hoe kortzichtig kan je zijn! Geef die man gewoon een kans, ben er zeker van dat hij het heel goed gaat doen. En dan zullen ze de eerste zijn om hem toe te juichen...

Haha, lekker bekrompen reactie! Bosz heeft het bij Vitesse goed gedaan, mooiste voetbal van Nederland gespeeld, dus volgens mij gewoon een goede stap. En dat verleden bij Feyenoord, lekker belangrijk... Gewoon een goede trainer.

26 mei 2016 om 12:25

@ henk14,

daarnaast is hij met Heracles nog kampioen geworden.
Mislukt avontuur in Israel vind ik wat overtrokken aangezien hij daar net was aangekomen.
Ik denk dat Bosz ze het beste voetbal van de laatste jaren laat zien.
Ook goed dat hij Kruzen mee heeft genomen. Die zal die jongetjes bij Ajax wel eens wat maniertjes afleren.

Wat een trieste lui zeg. De Ajax directie luistert wél naar de supporters, die roepen namelijk al jaren om aanvallend en fris voetbal. En als er een coach is die dat met al zijn ploegen heeft laten zien, dan is het Bosz wel. Who cares dat hij een verleden heeft bij Feyenoord. Echt de F-side is zo'n triest clubje kneuzen geworden, alleen maar janken over dit soort dingen maar op het moment dat ze zich moeten laten horen (ontslag Jonk+stoppen plan Cruijff) zwijgen ze als het graf. Ik hoop dat Bosz ze de monden snoert met heerlijk voetbal.

26 mei 2016 om 12:25

Het plan Cruijff is gewoon actueel, is niet gestopt, indien wel volgens jou, waar hebben ze dat gezegd? Dat wordt als maar gezegd omdat Jonk en Cruijff het schip heeft verlaten, ze waren het simpelweg niet eens over de interpretatie van het plan, wat dus niet betekend dat die van tafel is.

Volgens mij heeft ajax nog steeds bijna 400 Ftes voor metn name individuele begeleiding van talenten en net weer Bogarde, Knopper, Heitinga, Kluivert aangesteld binnen in de opleiding. De scouting wordt aangepakt met Ladru, ze investeren vol op de opleiding en laten nog steeds veel talent doorstromen naar het 1ste.

Ik hoef deze niet al te slimmen daar niet over te horen, man, man wat een niveau bij de F-side dat bewijzen ze vandaag wel.

26 mei 2016 om 12:37

Als Johan Cruijff zelf zegt dat ze zijn naam er niet meer aan moeten verbinden, dan zegt mij dat genoeg. Akkoord, ten opzichte van pakweg 10 jaar terug is het aantal individuele trainingsuren opgeschroefd, maar een aantal belangrijke veranderingen onder Jonk zijn alweer terug gedraaid. Denk aan de performance coaches en het rouleren van trainers in de jeugd. Dan kunnen ze wel zeggen dat het een andere insteek op het plan Cruijff is, maar ze hebben de personificatie van Cruijff zijn eigen plan (Jonk) er uit gebonjourd. Op het moment dat dat gebeurde bleef het verdacht stil rondom de F-side en andere supportersgroepen. Zal wel te maken hebben gehad met oa nieuw supportershome, sfeerbudgetten en het creëren van een statribune.

26 mei 2016 om 14:05

Mij niet, hij heeft zich de hele tijd al afzijdig gehouden dus ik zie het verschil niet. Wat hij heeft gedaan is een plan op een paar A4tjes inleveren, waarbij onder andere een lerende organisatie met voetbalmensen opgezet moet worden. Dat heeft wel als gevolg dat het niet echt vastligt en er nog keuzes gemaakt moeten worden dus dat het op verschillende manier geinterpreteerd kan worden. Als hij exact zijn wil wou doordrijven, had hij er dagelijks moeten zijn en verantwoordelijkheden moeten nemen.

Ja ook veranderingen als, geen contracten aan 16 jarigen is geschapt, Jonk is niet heilig. Performance coaches zijn er nog en rouleren van coaches dat gebeurd inderdaad niet meer. Jonk heeft zichzelf onmogelijk gemaakt door niet meer te communiceren, nogmaals hij is niet heilig. Sinds het vertrek van Jonk trainen toptalenten van de A en B ook met toptalenten van het eerste, ook een positieve verandering.

26 mei 2016 om 13:31

Lekker simpel, onder mij spelen ze ook aanvallend maar dat houd niet gelijk in dat je er blij mee moet zjin, als je zo kan denken dan moet je wel een IQ hebben dat way below 100 ligt.

In Amsterdam en bij ajax spelen meer factoren een rol en als je niet uit Amsterdam komt, de cultuur niet kent, geen flauw idee hebt van de jeugdopleiding, de gehel omgeving zeg maar dan begin je dus met een achterstand.

En ondanks dat aanvallende frisse voetbal blonken Peter Bosz teams uit in het verspelen van veel punten op rij om zo bijvoorbeeld met Vietesse voor de kerst bijna onderaan te staan. Dus als aanvallend en fris naief wordt, en je kent de omgeving niet die je kan helpen dat te herstellen ga je het erg moeilijk krijgen.

Je kan die gasten wel kneuzen noemen, maar je bent zelf een veel grotere kneus als je niet verder kan denken dan fris en aanvallend. Jij bent typisch zo'n persoontje die zich zo om laat lullen door elke gek omdat ze twee woorden die je aanspreken produceren. Een soort trekpop die alle propaganda voor koek aanneemt. Succes met je leven!

26 mei 2016 om 14:01

Fijn al die oordelen over mij, zonder dat je mij kent. Zo'n felle reactie zegt mij genoeg.

Over Bosz dan, dat hij geen kennis heeft van de spelers in de jeugdopleiding kan je hem niet kwalijk nemen. Dat zou elke externe trainer hebben gehad, Frank Rijkaard bijvoorbeeld ook. Dennis Bergkamp is de persoon die de Toekomst met het eerste moet verbinden, dus aan hem de taak om Bosz bij te praten. Daar zal hij het nog knap lastig mee gaan krijgen, want hij is zelden op de Toekomst.

En volgens mij kent Peter Bosz de Ajax cultuur prima, hij is namelijk een groot Johan Cruijff adept. Zolang Bosz zich laat leiden door de visie van Cruijff, is dat wat mij betreft prima. Verder is het niet heel gek dat hij met Vitesse en Heracles wel eens op zijn bek ging, de spelers zijn daar gewoon minder dan bij de topclubs. Maar het draait om de intentie. Frank was in die zin een bijzonder laffe trainer. En ik was het spuugzat om elke week naar zaadpoten te kijken. Ik weet niet hoe het zicht is op Zuid 1, maar vanaf Noord was het niet om aan te gluren. Dus wat mij betreft is Bosz welkom en verdient hij in ieder geval een eerlijke kans. Dat jij hem bij voorbaat al uitkotst moet jij weten.

Maar jij en ik weten dondersgoed dat dit statement van de F-side niets te maken heeft met voetbal technische aspecten. Maar puur over zijn Feyenoord verleden gaat. En als je dat niet kan verkroppen als volwassen vent dan vind ik je een trieste kneus ja.

Jij ook veel succes met je leven verder!

Groeten,
Een trekpop die alle propaganda voor koek aanneemt.

26 mei 2016 om 15:47

Frank Rijkaard extern...?!? Volgens jou kent hij de cultuur prima? Cruijff adept? Omdat zijn zoon hem heeft aangesteld halverwege het seizoen bij Mta? Hoe kom je bij al die onzin? Als het alleen om de intentie zou draaien is half NL de juiste trainer voor Ajax, je enige argument blijft dat hij een aanvallend ingestelde trainer is. Je hebt nooit een training van Bosz gezien, er is geen goede statistiek voor Bosz te vinden en er zijn tig kandidaten die meer ervaring en Ajax gehalte hebben. Dat de directie maar met 1 of 2 kandidaten spreekt is een slechte zaak, ze hebben zich niet breed verdiept in de mogelijkheden die voor elk nieuw seizoen toch erg ruim zijn en waar misschien zelfs jij, als je je een beetje beter zou verdiepen in de materie er toch vele andere en waarschijnlijk beter mogelijkheden waren.

Hopelijk heeft Peter Bosz hier ''schijt aan'' en laat ie op het veld zien waarom hij wel een goede coach is. Ik (als Ajacied) heb er in ieder geval wel vertrouwen in!

Als ze nu is gewoon gaan afwachten wat het gaat worden

Tot dat hij de titel pakt met Ajax, dan is hij dé man en zijn ze alles weer vergeten.

Je hebt nou een trainer die mooi voetbal speelt. Wat volgens mij toch ook voor gehoopt was. Heeft geen gekke dingen gedaan dus zal hem eerst een seizoen de kans geven. Ben er zeker van dat dit wel goed uit pakt.

Wat een onzin dit weer.... cruyf heeft bij feyenoord gespeeld maakt hem ook gelijk een andere persoon. Supporters van ajax moet juist de team goeie steun gevem voor de volgend seizoen zodat ze om prijze kunnen mee doen want dat geeft de spelers meer vertrouwen en de trainer ook.

Ach....die F-side toch. Ze worden overgeslagen. Nee, de directie gaat om advies vragen bij de veelal eencelligen. Tuurlijk. Laat ze zich eerst normaal gedragen, voordat we überhaupt een mening serieus nemen van die zogenaamde groep supporters.

ik vind bosz ook een prima trainer maar ik vind het geen ajax trainer ik vind hem niet passen bij ajax

26 mei 2016 om 12:22

Want?

26 mei 2016 om 12:29

Ik ben het wel met je eens dat de Trainer Bosz bij Ajax past qua ideeen en Manier van voetbal Maar dat hij qua voorkomen en gedragingen langs de lijn niet echt bij de Club past. Dat hij een verleden bij Feyenoord heeft mag geen rol spelen Maar zal ongetwijfeld tegen hem gebruikt gaan worden wanneer de prestaties tegenvallen. net als je ook de F-side er niet over zal horen wanneer het een groot succes wordt

26 mei 2016 om 13:07

Ach Cruyff was ook speler van Feyenoord.

Koeman ging ook van Feyenoord (speler) naar Vitesse (trainer) naar Ajax... heeft toch ook goed gedaan daar met 2 kampioenschappen?

26 mei 2016 om 13:14

Dat zeg ik; zolang het goed gaat hoor je er niemand over

Geen paniek, binnen een half jaar heeft hij al een Ajax verleden.

En het gezeik begint alweer. Ja, hij heeft een Feyenoord verleden, so what! Boeien! Ga gewoon achter je club staan en geef hem een kans. Nu wordt hij al afgebrand voor hij uberhaubt begonnen is. Ik heb er het volste vertrouwen in dat Bosz ons met aantrekkelijk voetbal weer kampioen kan maken.

Ze hebben gelijk. Ajax had Anastasiou, met Ajax verleden, moeten aantrekken. Het is toch te gek voor woorden.

Ben toch benieuwd wie die gasten dan als trainer willen? Mourinho of zo ? Gezien de mogelijkheden voor eredivisie clubs, zul je weinig trainers van internationale allure vinden, die in Nederland aan de slag willen.

27 mei 2016 om 06:57

Louis van Gaal, Guardiola of Mourinho lijken me zeer haalbare trainers.

Wat een zielenpoten zeg. De F-side is vooral bezig met de F-side en hebben zelf schijt aan alles. Zij zijn toch degene die de supporters van Ajax een slechte naam geven, vooraan staan bij vechtpartijen zogenaamd in de naam van Ajax.
Ajaxsupporters zullen wel blij zijn dat dat soort onbenullen niet de club niet bestuurd, ongelofelijk wat een domheid.

De haat naar de ander is weer eens groter dan de liefde voor jezelf. Ik denk dat Bosz een uitstekende trainer is voor Ajax, net als dat Kenneth Vermeer een uitstekende doelman is voor Feyenoord.
In plaats van zulke opgekropte frustraties te uiten zou het ze meer sieren om je nieuwe trainer gewoon een kans te geven en alleen te beoordelen op zijn prestaties dan puur kijken naar zijn verleden.
Rivaliteit is normaal, maar het blijft lastig dat er bij elke club groepen zijn die daar erg in doorslaan.

Was niet mijn topkandidaat maar wat een overdreven en idiote reactie. Ik ben woest op de F-side als ze dit echt zo stellen, hij heeft het prima gedaan bij andere clubs en de ambitie van hem sluit aan op die van Ajax, prijzen winnen en mooi voetbal spelen. Dat gezeik op de directie ben ik ook helemaal klaar mee, ze verrichten goed werk.

Overigens supporters wil ik ze op deze manier niet meer noemen, raddraaiers misschien.

Alleen hierom al is de komst van Bosz toe te juichen. Iemand die juist weinig banden verder met de club heeft, kan er neutraal beginnen en een keer een frisse wind door de club laten waaien.

26 mei 2016 om 12:18

Inderdaad een keer geen trainer die al een bepaalde band met sommige spelers heeft opgebouwd. Nu zal iedereen zich moeten bewijzen en anders kunnen ze vertrekken.

26 mei 2016 om 12:36

Absoluut. Jammer genoeg krijgt hij van een klein deel (die doen alsof ze de meerderheid vertegenwoordigen) sowieso geen eerlijke kans.

Dit is het eerste gevoel wat bij de f-side opkomt maar als hij zich zou weten te plaatsen voor de CL met goed voetbal is bijna alles vergeten. Plaatst hij zich niet en is het voetbal niet goed dan wordt het gemor alleen maar groter.

... en aan het eind van het seizoen vooraan staan bij het kampioensfeest. Stelletje hypocrieten..

26 mei 2016 om 12:32

Ik hoop dat ze de Eagles voor blijven, al mogen die van mij best 2de worden Wat is de zin van deze reactie, ik weet het niet, gun GAE in ieder geval een mooi seizoen!

26 mei 2016 om 12:55

2e is te hoog, ik zou zeggen 9 (rechter rijtje) en Ajax er net boven is prima

26 mei 2016 om 13:02

Waarvoor dank..

26 mei 2016 om 13:31

De zin van die reactie is denk ik dat hij verwacht dat dezelfde mensen die nu kritiek uiten,straks vooraan staan wanneer er wat te vieren is. Kortom, wanneer er succes is worden al deze Argumenten ineens vergeten

26 mei 2016 om 14:07

@cj_fey

Ieder zo zijn dromen en wensen

Boehoe zeg we worden niet serieus genomen.
Jullie hebben er ook verstand van daarom vormen jullie ook het bestuur.
Daarom bepalen jullie ook het beleid, volgens mij is het al een hele prestatie als jullie je eigen reet niet vergeten te vegen nadat jullie naar het toilet zijn geweest.

Stel je voor dat je iemand eerst de kans geeft zich te bewijzen bij je club man man wat wordt toch moe van dit soort onbenullen. Eerst willen ze aanvallend voetbal zien, dan willen ze prijzen zien, dan willen ze een Ajax man. Ja ik wil ook eindelijk eens dat we Wereldkampioen worden maar helaas kan ik ook niet alles krijgen wat ik wil. Stelletje Calimero's

Als we nou eens beginnen met onze plaats te kennen binnen en buiten de voetbalwereld dan maken we al zulke grote stappen dat we misschien weer een keer vooruitgang boeken en dat we dan nog een soort van iets kunnen gaan eisen en verwachten.

wat een triest volk is dit zeg! Ze baseren hun oordeel eigenlijk alleen maar op het feit dat hij een feyenoord verleden heeft maar laten we nou eerlijk zijn, toen hij bij Vitesse trainer was, liet hij misschien wel het mooiste voetbal zien van de hele eredivisie ! En over een mislukt avontuur gesproken, sinds zijn komst heeft die club geen game meer verloren in de competitie maar ze liepen veel punten achter. Verder heeft hij alleen de bekerfinale verloren maar om nou te zeggen dat het een mislukt avontuur was vind ik een beetje raar

Wat een bekrompen reactie van deze mensen. Wanneer hij na 15 wedstrijden 10 punten los staat van psv wordt hij waarschijnlijk de held genoemd. Peter bosz is uitstekende trainer voor ajax, en kan ze een keer weer aanvallend voetbal laten spelen.

26 mei 2016 om 12:33

Ik hoop dus ook zonder dat, tuurlijk krijg je druk, maar je gaat nu een 3 jarige traject in, men moet hem ook de tijd gunnen en geven.

Lekker makkelijk dit van de F side, wie hadden ze dan gewild? Mourinho, Guardiola en Ancelotti zijn helaas al naar andere clubs gegaan, dus dan moet je het maar doen met iemand met een nietszeggende trainerscarrière. Of wilden ze graag dat Jaap Stam hoofdtrainer werd?

27 mei 2016 om 07:02

Nou ik hoorde dat Mourinho en Guardiola bijna naar Ajax waren gegaan, samen emt Ibrahimovic, Sneijder, Ronaldo en Messi. Bron van F-Side

Ach gossie, de F'jes hebben ook weer wat te zeggen...... Nou, ik zeg NEE tegen de F-side met al hun gejank en gezeik! Doorgesnoven sukkels! Alsof de directie van Ajax zich ook maar iets aantrekt van wat de F-side zou willen, dat hebben ze in de loop der jaren voor zichzelf verpest! Dit is nou typisch zo'n supportersgroep die je niet al te serieus moet nemen.

Geef Bosz gewoon het voordeel van de twijfel, als Ajax volgend seizoen goed speelt en kampioen wordt staan ze weer te juichen en is er niets aan de hand.

Deze opmerkingen zijn erg naïef . Peter heef realist wel gepresteerd zeer zeker bij Vitesse.
Speelde zeer aanvallend voetbal met zeer jeugdige spelers. In een korte tijd wist hij zijn speelwijze over t ebrengen. Een kundige trainer ja niet met een Ajax verleden. Net op er alleen goede trainers bestaan die een Ajax verleden hebben. Wat kun je kortzichtig zijn. Een rood witte lap voor de ogen.
Ik wens Peter heel beel succes en als de resultaten komen houden ze wel hun waffel die f Side jochies

Tja... als ze met zulke argumenten komen kan ik me voorstellen dat de clubleiding schijt aan de F-side heeft. Hij heeft een Feyenoord-verleden... nou boehoe! Dat hij in het verleden een seizoenskaart bij Ajax had en hij een uitdrager is van de Cruijff-visie wordt voor het gemak maar even vergeten. Feyenoord is blijkbaar een blinde vlek voor ze. Kansloos.

De Fside heeft groot gelijk!!!
Weer neemt de directie van Ajax een groot gedeelte van de fans niet serieus. Gezien de statements die de Fside, 410 en de supportersvereniging hebben gemaakt en die zich tegen Bosz hebben uitgesproken.
De kans is zeer groot dat Bosz ten onder zal gaan aan de hoge druk die de fans hem zullen opleggen.
Het hoeft maar even niet te lopen en het gefluit zal beginnen !!!
Binnen een jaar zal Bosz alweer moeten vertrekken is mijn verwachting.
En dan moet Ajax weer op zoek naar een nieuwe trainer.
Puur wanbeleid weer wat Overmars en Vd. Sar voeren en dat voorspeld ook weer niet veel goeds voor aanstaande transferperiode.

26 mei 2016 om 12:24

Dus alleen omdat een paar supportersgroepen (lang niet alle fans) kinderachtig gaan lopen fluiten omdat hij een Feyenoord verleden heeft is het wanbeleid van Ajax? Zouden die "fans" zich niet wat volwassener kunnen opstellen?

26 mei 2016 om 12:30

Niks kinderachtigs aan. Er wordt elk jaar veel geld neergelegd voor een seizoenkaart dan mogen de fans ook wel serieus worden genomen door de eigen directie. Maar dat is totaal niet het geval. Keer op keer doen ze juist het tegenovergestelde. Nou dan kun je tegenreacties gaan verwachten, boycotten de boel!

26 mei 2016 om 12:50

Je bent niet verplicht om een seizoenskaart te kopen hoor? Ik denk dat de club Ajax zulke supporters trouwens liever kwijt dan rijk is en er staan genoeg mensen op de wachtlijst die wél bereid zijn te juichen voor hun club.

Ajax is naast een voetbalclub een bedrijf dat gerund wordt door mensen die daarvoor capabel geacht worden. Niet een stelletje raddraaiers.
Ajax en het bestuur is helemaal aan niemand iets verplicht, maar wordt geacht hetgeen te doen wat het beste voor de club is.
Als zij vinden dat Bosz op dit moment het beste is, wat ik zelf ook denk, heeft de F-side dit maar te accepteren.

"na een mislukt avontuur in Israël en weinig succes bij andere teams probeert hij het bij de mooiste club van Nederland" wordt er geroepen, maar Bosz heeft meer bereikt dan de Boer 6 jaar geleden als trainer.

26 mei 2016 om 12:53

Het is zeker wel kinderachtig. Wie denk jij dat je bent? Je hoeft geen seizoenskaart te kopen, je kan ook op FOX kijken. Wil je inspraak? Koop aandelen en ga naar de vergaderingen. Doe nou niet alsof de supporters inspraak moeten hebben.

Wat maakt dit nou uit dat Bosz een Feyenoorder was? Werkelijk niets. En dat hij geen groot verleden heeft als trainen? Nou en! Dat had de Boer ook niet en dat ging ook prima. Rijkaard faalde eerst bij een Sparta om vervolgens succesvol te zijn met een Barcelona. Het ligt ook aan je materiaal dat je ter beschikking hebt.

26 mei 2016 om 12:55

Oh en dan moet de zogenaamde harde kern gaan bepalen wie er trainer wordt , laat ze eerst maar eens voor wat meer beschaving zorgen en zogenaamde mede supporters corrigeren op hun gedrag , door geen grievende teksten naar oud spelers (vermeer ) te laten horen en zwarte poppen ophangen en zich normaal gedragen zodat er weer supporters kunnen komen van de tegenstanders, en verder hebben ze niets te willen het bestuur en technische staf bepalen het beleid en niet de supporters .

27 mei 2016 om 11:34

Hahahaha omdat je een seizoenkaart koopt moet de directie rekening houden met je mening bij de keuze voor een nieuwe trainer? Als ze dat vervolgens niet doen dan ga je de boel boycotten? Goh Overmars en vd Sar zullen diep onder de indruk zijn van zoveel intellect en daadkracht!

26 mei 2016 om 12:29

De F-side heeft helemaal niet gelijk. Ten eerste is het überhaupt te belachelijk voor woorden dat de supportersverenigingen zich bemoeien met de aanstelling van een nieuwe trainer. Ten tweede doen deze mensen wel leuk alsof ze de mening van 'de meerderheid' vertegenwoordigen, maar dat is maar zeer de vraag. Leuk, dat bijvoorbeeld de vice-voorzitter van de supportersvereniging Bosz niet ziet zitten, maar ik als lid heb geen enkele moeite met zijn aanstelling. Kijk anders eens de reacties op Ajaxshowtime. Daar geeft de meerderheid Bosz een eerlijke kans in plaats van hem vooraf al af te serveren. Neem er een voorbeeld aan.

26 mei 2016 om 12:29

Met welke argumenten dan? Het enige wat ik steeds hoor is dat hij een Feyenoord verleden heeft. Get over it.

26 mei 2016 om 12:36

Belachelijke opmerking ! Het loopt eventjes niet en de kinderen gaan dus fluiten...

Geef iemand een kans en oordeel dan. Hij komt niet rechtstreeks van Feyenoord, dan kan ik het me voorstellen dat het enigszins gevoelig ligt, maar na een hele grote tussenpoos !

Maar goed;
* Ajax kan gemakkelijk zonder F-side
* De F-side kan niet zonder Ajax

26 mei 2016 om 13:30

Oh haha heb je hem weer, ForzaHollanda, de F Side infiltrant op voetbalzone. Ga eerst maar een eens terug naar school en leer zelfstandig die hersenen gebruiken. Ik vermoed dat jij en je mede-simpelen die zich voordoen als fans, zich niet thuis voelen in de maatschappij en achtergesteld zijn. Weinig perspectief of doel in het leven dus ga je je vervelen. Gelukkig is dan Ajax hetgeen je je in vast bijt en fanatiek van wordt, in plaats van roofovervallen of jihadisme, maar sneu vind ik het wel. Doe gewoon even normaal. Peter Bosz is gewoon een mens, die ontzettend trots is dat hij trainer mag zijn van Ajax en zijn uiterste best zal doen. Steun hem, dat is het enige dat je moet doen als je zogenaamd een Ajacied bent.

26 mei 2016 om 14:08

Lijkt mij normaal dat je als directie daarin een autonome beslissing mag nemen. De gemiddelde F-side supporter wordt niet gehinderd door enig (voetbal)verstand maar baseert zijn mening alleen maar op irrationele gronden. Qua spelopvatting, trainerskwaliteiten, ervaring en representativiteit past het profiel van Bosz prima bij Ajax. Of het ook een succes wordt valt altijd te bezien maar is op voorhand een minder grote gok dan destijds het aanstellen van de toen nog onervaren Frank de Boer. Dat zegt nog niks want ook Bosz is deels afhankelijk van het transferbeleid deze zomer en in hoeverre de concurrentie er in slaagt een kwalitatief goede selectie te krijgen/houden. In een ideale situatie was Bosz inderdaad iemand met een Ajax verleden geweest maar we leven niet in een ideale wereld. Ik kan me prima vinden in deze beslissing.

26 mei 2016 om 14:10

Er gaat geen dag voorbij bij jou of je moet weer zeuren over Overmars of van der Sar en dan haal je er dingen bij die ze niet gezegd hebben. Het is inmiddels wel duidelijk wat je doel is en dat je daarvoor alle middelen gebruik, maar wat is je alternatief als die heren weg zijn? Denk je dat ajax nog zo goed binnenkomt bij bedrijven als met van der Sar? Ik denk van niet.

Je hoort ze niet over cruijff die bij feyenoord speelde en je hoort ze straks niet meer wanneer bosz goede resultaten haalt..

Wat een gajes zit daar toch af en toe op de tribune... Zo ondoordacht en onwetend.

26 mei 2016 om 15:24

Gajes omdat ze nee tegen Peter bosz zeggen? Lijkt noord Korea wel...

Hadden ze dan liever blind gehad?
Het is toch niet zo als je een clubman aanstelt dat ze het ook beter doen?

bben al 56jr Ajaxied. Geef Bosz een kans, laat Ajax weer voetballen. heb de laatste jaren geërgerd aan het spel. Door de jaren heen verwend. geweest met goed voetbal. Nu zie ik de bal alleen maar achter rondgaan. Stel een goede mix samen. Jonge voetballers leuk, maar meteen kleuterklas bereik je niets, als je tegen echte kerels moet voetballen. Hoe bestaat het dat je voorrondes tegen middelmatige clubs niet doorkomt. De laatste jaren niet verwend metgoede aankopen. Uitzonderingen waren Gabrich, Suarez, pantelic en S de Jong. Goede voetballers kunnen vaak het spel en de druk niet aan, dus stem je aankopen daarop af. Slachtoffer je trainers niet altijd , zoals Morton Olsen en Jol. Jol was in zn laatste jaar ook wel kampioen geworden.

Kan het aan de ene kant wel begrijpen. Als je kijkt naar de statistieken dan is het Bosz toch een net niet trainer. Ja hij speelt aanvallend voetbal, maar zijn team houdt bijna nooit de 0. Nu is er een oud ajacied die zegt "je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander." Maar voor een keeper en verdediging is het altijd fijn om de 0 te houden. Dit was onder Frank wel op orde en daardoor waren we bijna kampioen geworden. Ik ga er open in en zal afwachten wat Bosz gaat doen.

26 mei 2016 om 12:50

Echter heeft ajax goede verdedigers en de beste keeper. Zal wel schelen

Ook Peter Bosz hoort een eerlijke kans te krijgen, ik denk zelfs dat hij het gewoon naar behoren gaat doen en bovendien is het geen echte Feyenoorder, hij komt uit Apeldoorn en maakte zijn prof debuut bij Vitesse, bovendien was zijn werk als directeur bij Feyenoord niet al te best dusja...

Idioten van de F-Side!
Prima keus als trainer!

Waar was deze groep toen Jonk er uit gepleurd werd? Toen Johan aan de kant werd gezet? Kortom. Deze reactie neem ik totaal niet serieus.

Het zoeken naar een stok om mee te slaan. Ik ben ervan overtuigd dat deze man Ajax weer mooi voetbal kan laten spelen. 100 jaar geleden associeerde je Bosz misschien nog met Feyenoord, maar de afgelopen 99 jaar toch niet. Is naar mijn weten altijd keurig professioneel geweest en nooit over Feyenoord gesproken bij geen van zijn oude teams. Ben niet voor Ajax maar ik denk dat dit deel van de supporters over en paar jaar de beste man dankbaar mag zijn, wanneer hij ze laat voetballen als zijn andere teams. Het verschil ditmaal is dat hij kwalitatief en betere selectie heeft!

Nu valt heel Nederland weer over deze reactie terwijl ze gewoon volkomen gelijk hebben. Een trainer die in het verleden niks gepresteerd heeft, niet weet wat het is om een prijs te pakken, nauwelijks europese ervaring heeft en dan ook nog eens openlijk voor de aartsrivaal is, is niet geschikt voor ajax. Maar het bestuur snapt dat gewoon niet.

26 mei 2016 om 12:35

Had Frank de Boer wat gepresteerd dan toen die begon aan zijn avontuur bij Ajax ?
Het is alleen voor die gasten een probleem omdat die ooit voor Feyenoord gewerkt heeft.
Geef Bosz gewoon een Kans.

26 mei 2016 om 12:53

Volgens mij werd De Boer kampioen met de A1 en heeft hij als ex ajacied natuurlijk heel veel krediet gehad.

26 mei 2016 om 12:57

Peter Bosz heeft de Jupiler League gewonnen met Heracles en in 2012 in de finale van de Knvb beker gestaan, ook met Heracles.
Noem dat maar niks..

26 mei 2016 om 13:11

Kampioen in de A1 hahahahahahaha wat een prestatie zeg.

26 mei 2016 om 12:54

Bosz heeft meer bereikt dan de Boer toen deze werd aangesteld in 2010. Dus dat is de reden niet.

Daarnaast is Bosz gewoon een vakman en is dit zijn werk, denk je nou echt dat hij bewust gaat verliezen omdat hij een verleden heeft bij Feyenoord?

Hij heeft zijn voorkeur nooit laten gelden, zoals het hoort.

27 mei 2016 om 06:50

Bosz heeft als assistent trainer een wk finale gehaald? Wow die prestatie heb ik even gemist......

26 mei 2016 om 12:55

Natuurlijk valt iedereen hierover, omdat het dom en bekrompen is. Het zit ze gewoon dwars dat hij een 010-verleden heeft. Veel meer komt er niet uit. Wie had Ajax dan moeten halen? Wat zou een serieuze betere optie zijn geweest? Zeg het maar....

26 mei 2016 om 12:56

Het is moeilijk om veel prijzen te pakken en een goede geschiedenis te hebben bij heracles en vitesse

26 mei 2016 om 12:56

Het is moeilijk om veel prijzen te pakken en een goede geschiedenis te hebben bij heracles en vitesse

Waarom wordt de F-side serieus genomen? Zij zijn de smet op de supporters van Ajax, zij bezorgen de supporters telkens weer een slechte naam en daar word ik gek van. Bosz lijkt me een prima coach die iniedergeval weer mooi voetbal laat zien. Wat de F-side denkt zou Ajax en iedereen koud moeten laten, de meeste daarvan zijn niet eens echte supporters te noemen, maar alleen hooligans.

Deze fans nemen zichzelf in de maling. Zij geven aan Bosz niet te willen omdat het een nietszeggende naam met een nietszeggende trainerscarrière is. Niet zo lang geleden stond er nog ene Frank de Boer aan het roer bij Ajax, voor wie het nota bene zijn eerste klus als hoofdtrainer was. Bosz heeft bij eerdere clubs laten zien het trainersvak, dat door Ajacied Van Basten een ervaringsvak werd genoemd, onder de knie te hebben en bovendien zijn teams aantrekkelijk voetbal te laten spelen. Laat ik vooropstellen dat De Boer voor Ajax qua resultaat en beleid een godsgeschenk is geweest. Echter, na een paar jaar inspiratieloos, slaapverwekkend voetbal ben ik echt toe aan meer amusement. Ik ben geneigd te zeggen dat dat zelfs een beetje ten koste van het resultaat mag gaan, maar dat kan ik nu waarschijnlijk niet voor de volle 100% inschatten.

Dat Bosz een Feyenoord-verleden heeft moet je niks interesseren, maar dat lijkt voor sommigen toch een probleem. Over elke keuze kun je gaan klagen. Blind had een Ajax-verleden, Van Basten ook... was dat dan een succes? De Boer wordt 4 keer kampioen (met een redelijk matige selectie) en hem wordt verweten dat het spel niet om aan te zien is.
Bosz speelt het voetbal dat Ajax-supporters graag willen zie, dus steun die man. Het enige wat ik hoop is dat Bosz ook realistisch gaat spelen op de momenten dat het moet. Soms heb ik het idee dat hij zijn eigen team overschat. We zullen het zien, maar ik zou op dit moment niet weten wie er meer geschikt is dan Bosz.

Kan de Fside nou is hun muil houden zei hebben de club nooit iets gebracht behalve ellende daar heb de club wat aan

Ik vind dit wel weer erg kort doorde bocht hoor van de f side.! Ik ben ervan overtuigd dat peter ajax mooi aan het voetballen krijgt. !!

Tjah moeten we deze mensen nog serieus nemen? Ik vraag me af of dit eigenlijk wel echte ajacieden zijn. Heb het idee dat ze meer interesse hebben in onrust stoken en relletjes schoppen dan dat ze daadwerkelijk onze club supporten.

Bosz is inderdaad een risico maar welke trainer is dat niet? Heb ook vaak namen als Rijkaard en Seedorf voorbij horen komen. Rijkaard heeft het ook niet overal top gedaan dus is ook geen zekerheid en de onervaren Seedorf heeft nog helemaal nergens iets gepresteerd.

Ik gun Bosz het voordeel van de twijfel, hopelijk lukt het hem of Ajax weer Ajax te laten zijn. De Boer heeft echt gigantisch goed gedaan qua resultaat en Ajax staat er financieel heel goed voor. Dus daarvoor mogen we hem dankbaar zijn maar het spel is niet beter geworden dus het zou mooi zijn als daar nu stappen in gemaakt kunnen worden.

Wat een stelletje dwazen bij de F-Side joh, Peter Bosz heeft vroeger zelfs een seizoenskaart gehad in De Meer. Door de komst van deze aanvallend ingestelde trainer heb ik zoveel zin in aankomend seizoen, sommigen noemen het kamikaze-voetbal. Deels hebben ze gelijk maar aan de andere kant was dit bij respectievelijk Heracles en Vitesse. Beiden niet bepaald hoogvliegers, met de kwaliteiten van de spelersgroep bij Ajax moet je elk team ondersteboven kunnen spelen met Bosz zijn tactiek.

Sorry hoor, maar lijkt me tijd dat we de F-side gaan opdoeken. Volgens mij is geheel Ajax voorstander geweest van Johan Cruyff (ook bij Feyenoord gespeeld), vervolgens krijg je een trainer die (bijna) alle aspecten van Cruyff volgt, maar nog weten ze te janken, omdat deze man bij Feyenoord gespeeld heeft.
Ik ben van mening dat Ajax nu juist is voor de filosofie van Cruyff heeft gekozen, door Bosz aan te stellen. Eindelijk weer voetbal in de Arena. Ik kijk met veel plezier naar de komende seizoenen onder Bosz. Ik was helemaal klaar met het voetbal van Ajax, ben blij dat er nu eindelijk weer druk gezet gaat worden en aanvallend gespeeld zal gaan worden. Ik denk dat als het bestuur iets goed heeft gedaan inzake de revolutie van Cruyff, het wel deze aanstelling van Bosz is..

Zielige figuren daar.
Ze zijn zeker vergeten dat Johan Cruijff zelf Bosz de meest geschikte kandidaat vond?
De F-side is hierin niet echt geloofwaardig.
Ook Beenhakker, Koeman en Cruijff hebben wat betekend voor Feyenoord, daar horen we ze niet over.
Ik wens Peter in ieder geval veel succes.

F-side, is dat dat vak dat altijd half leeg is, achter het doel???
Een paar gasten die iets roepen en de rest die er wel zijn roepen lekker mee?
Ja die moet je als club echt serieus nemen!!

de gok alleen die je neemt is al gedurft alsof er geen andere mogelijkheden zijn. ik begrijp nog steeds niks van die keuze en wat de gedachten er toe heeft geleid om deze man naar voren te schuiven. en ongeacht of hij het goed of slecht zal doen de toekomst zal niemand weten.

Flikker toch op f-side. Jullie willen mooi voetbal, krijgen jullie garantie op dat en gaan ze nog huilen

Echt het IQ van een soepstengel.

Bosz heeft met Vitesse met veel gehuurde spelers die hem door zijn strot zijn geduwd goed gepresteerd en mooi voetbal op de mat gelegd.

Voor dat Bosz wegging draaide Vitesse beter als na de winterstop. Zal wel toeval zijn.

Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen en hoop dat hij de F side de mond snoert.

Ik vindt dat deze man de kans moet krijgen hij heeft Vitesse en Heracles beter laten voetballen dan dat Ajax de laatste jaren doet. Ook de supporters die nu het hardste schreeuwenb lopen het 1ste weg als het minder gaat maar wel op de1ste rij staan als het goed gaat.

Dit soort bekrompen mensen zul je altijd wel hebben. Je mag best met gefundeerde kritiek komen op zijn prestaties bijvoorbeeld of zijn visie op voetbal. Maar als je gaat zeiken op het bestuur vanwege het feit dat ze een man hebben aangesteld die in het verleden werkzaam was bij Feyenoord, dan ben je echt triest.

Simpele zielen zijn nooit tevreden.

Iedereen die nu loopt te schreeuwen dat de Fside niet goed bij hun hoofd zijn wil ik nog wel zien als Bosz geen kampioen gaat worden. Dan zul je de hypocrisie zien en zal zijn ex feyenoord verleden wel een issue worden.

26 mei 2016 om 13:14

Zijn verleden bij Feyenoord zal nooit een issue worden. Maar deze kleuters geven hem niet eens een kans. Ze denken nog steeds dat Ajax halve finale CL kan halen ofzo. Dat heeft niets met hypocrisie te maken. Bosz heeft zijn teams goed, aanvallend voetbal laten spelen. Met een verdediging die zo solide is als die van Ajax afgelopen seizoen kan het best een succes worden.

26 mei 2016 om 13:22

Dat zeg jij. Ik weet zeker dat het een issue gaat worden bij tegenvallende prestaties.

26 mei 2016 om 13:36

Het is pertinente onzin dat het een issue is. Ik vind het altijd getuigen van vreselijke domheid en bekrompenheid dat het verleden altijd een reden is in wat voor discussie ook om iets te rechtvaardigen. Leer van de toekomst, gebruik die wijsheid en laat je leiden door de toekomst. Alsjeblieft zeg.

27 mei 2016 om 11:40

@forzaholanda
Dat het een issue gaat worden daar gaan jij en je randdebiele F-Side vriendjes wel voor zorgen!

26 mei 2016 om 13:51

En als Bosz wel kampioen word staan ze bij de F-side het hardst te juichen. Dat is voetbal, maar geef Peter Bosz iig de kans. Persoonlijk vind ik hem echt één van de beste Nederlandse trainers.

26 mei 2016 om 13:52

Alsof Frank de Boer ieder jaar kampioen werd ... laten we wel wezen, zo vaak is Ajax de afgelopen 10 jaar niet kampioen geworden, gelukkig een paar keer dankzij het "betonvoetbal - tikkie breed, tikkie terug, jaap !" van Frank de Boer, maar ik heb mij als Ajax supporter de afgelopen jaren vaak geergerd aan de soms naieve houding o.a. in Europa, met je jongste elftal ooit proberen Champion League af te dwingen. Toen schreeuwde de F-side toch ook niet om het hoofd van Frank de B. op het schavot te leggen.
Wacht gewoon eerst eens even af voordat je moord en brand gaat schreeuwen.

26 mei 2016 om 19:52

Alleen voor imbecielen is zijn feyenoord verleden relevant. Als hij goede prestaties levert is het prima. Van mij part mag er een trainer komen die 20 jaar bij feyenoord heeft gespeeld. Zolang die maar goede resultaten haalt maakt het me niks uit

Trouwens, in de tekst staat een citaat van de F-side waarin ze spreken over 'peter B.' Alsof het een crimineel is.

Dit getuigt ook van een laag niveau als het werkelijk correct is geciteerd.

26 mei 2016 om 13:10

Misschien ook gewoon omdat het rijmt op 'nee' en dus leuker klinkt

26 mei 2016 om 13:14

Ja, ik las het net nog een keer. Klopt dat het wel rijmt.

Ik als Ajax support moet altijd erg lachen om deze mannetjes van onze "harde kern" Trieste lui die leven in het verleden waarbij de rivaliteit zover gaat dat het club belang benadeeld wordt.

Ik ben hartstikke blij met de komst van Peter!

26 mei 2016 om 13:02

Ach het clubbelang wordt ook door de directie aangetast, kan dat er ook nog wel bij toch? Laat de directie ook maar op de blaren zitten dan.

26 mei 2016 om 13:10

Waar heb jij het allemaal over?
Clubbelang wordt nu júíst voor eigen belang gezet. Anders hadden ze wel een trainer met een Ajax-verleden aangetrokken. Puur voor de likes..

Nu trekken ze een trainer aan die aanvallend en aantrekkelijk voetbal wil spelen met zijn teams. Dat deed hij bij Heracles en Vitesse waar hij gewoon spelers móest opstellen ivm het contract met Chelsea.

27 mei 2016 om 09:02

Forzahollanda is een troll die een paar dagen terug een account heeft aangemaakt om Peter Bosz af te zeiken ..

27 mei 2016 om 09:02

Forzahollanda is een troll die een paar dagen terug een account heeft aangemaakt om Peter Bosz af te zeiken ..

Hilarisch! De laatste jaren zijn deze raddraaiers verantwoordelijk voor de beslissing dat Feyenoord-Ajax ontmoetingen niet meer kunnen worden bezocht door uitsupporters, de laatste speeldag van de competitie zorgden ze voor rellen in Doetichem en nu klagen dat ze niet serieus genomen wordt? Moet niet gekker worden! Alsof je inbrekers inspraak geeft bij de beveiliging...

Bosz is een prima trainer, die Ajax zeker weten weer leuk laat voetballen. Want de Ajacied die Frank de Boer wel heet te zijn, bracht een saai en voorspelbaar Ajax waarvan het spel pijn deed aan de ogen. Zelden bestond Ajax uit zoveel eenheidsworsten en middelmaat! In dat licht is de prestatie van De Boer des te knapper, maar ik zie niet in waarom Bosz niet in staat is prijzen te pakken. Helemaal niet als het argument zijn Feyenoordverleden is! Destijds haalde Feyenoord hem terug naar Nederland; volgens mij had Ajax geen belangstelling. Dus hoe kun je hem dat kwalijk nemen!

Bovendien is de verontwaardiging bijzonder selectief, want er kwamen wel vaker ex-rivalen naar Ajax toch? Orlando Trustfull zal vorig jaar nog in de staff, Leo Beenhakker was succesvol coach van Feyenoord voordat hij bij Ajax kwam, terwijl hun verleden bij PSV Jaap Stam en André Ooijer geen strobreed in de weg hebben gelegd. Sterker nog, de grootste Ajacied van allemaal stapte ooit uit wraakzucht over naar Feyenoord!!! Er is niemand die dat Cruijff kwalijk nam!! Reden genoeg voor het bestuur van Ajax om Bosz een eerlijke kans te geven en het ongenoegen van een stel ongeschoolde probleemgevallen regelrecht te negeren.

Vreemd dat er zo op mensen wordt neergekeken. De F Side heeft recht op een mening en volgens mij snijdt deze hout. Bosz heeft niet veel gepresteerd en is daarom geen Ajax materiaal.

26 mei 2016 om 20:38

Hij trainde Vitesse en Heracles! Wat had ie moeten winnen dan? De landstitel? Bovendien: met Heracles haalde hij de bekerfinale. Dus dit is je reinste onzin! Bovendien een kulargument: wat had Frank de Boer gepresteerd toen ze hem aanstelden dan? En Marco van Basten?

De opmerking dat de F-side recht heeft op een mening lijkt me overbodig, want dat recht is niet in het geding. Natuurlijk heeft het dat. Maar het bestuur heeft ook het recht doordachte keuzes niet van loos sentiment af te laten hangen en dus hun mening terecht volledig te negeren. Ben benieuwd of de jongetjes van de F-side nog zo hard janken als Bosz 'hun' club door de voorrondes van de Champions League loodst en Ajax onder zijn leiding de pannen van het dak speelt.

27 mei 2016 om 11:42

En wat had de Boer precies voor grootse prestaties verricht als trainer voordat hij hoofdtrainer werd?

Dat sommigen Bosz niet bij Ajax vinden passen is een ander verhaal, maar om hem nu bij voorbaat af te schrijven omdat hij een Feyenoord verleden heeft gaat mij te ver. Ze kunnen hem beter steunen in plaats van nu al de druk op hem te leggen. Aan dit soort onzin heeft niemand baat bij en het werkt alleen maar averechts!

Misschien kunnen ze ook een voorpagina artikel maken dat Feyenoord directeur Martin van Geel als speler Ajax is geweest? Ik vind het een stelletje meute manipulerende supporters die de club hiermee eerder beschadigen.

26 mei 2016 om 13:20

Zo zie jij het. Ik zie het anders. In het belang van Ajax is het belangrijker dat Bosz zo snel mogelijk weer vertrekt en Overmars en Vd. Sar in zijn kielzog.
Als het even niet gaat lopen bij Ajax zal de druk op Bosz vergroot worden.

27 mei 2016 om 11:43

In het belang van Ajax is het belangrijker dat jij en de hele F-Side zo snel mogelijk vertrekken!

Een supporter is slechts een supporter. En daar hoeft geen enkele beleidsbepaler naar te luisteren. Als je als voorzitter, commissaris, technisch directeur, algemeen directeur, trainer etc bij iedere beslissing naar de mening van alle supporters moet luisteren kun je geen beleid maken.
Die mensen zitten er om de club zo goed mogelijk te leiden. En dit zullen ze allemaal zo goed mogelijk willen doen. De een doet dit puur uit clubliefde, de ander doet het om in the picture te staan, de ander uit financieel gewin, maar ik denk dat ze het allemaal zo goed mogelijk proberen te doen. De F side heeft zichzelf heel erg belangrijk gemaakt, maar is niet meer dan een groepje supporters bij elkaar. Die de club ook nog regelmatig in negatief daglicht heeft gezet ook nog. Ook de supportersgroep die zorgt voor de sfeer in het stadion, maar ook vaak door acties die niet mogen (vuurwerk etc), waardoor de club weer boetes krijgt. Zijn dit dan de mensen waar een club naar moet luisteren? Lijkt me niet.

Hahahaha jezus, die lui hebben echt een bord voor hun kop. Wie denken ze dat ze zijn? Dat de club maar naar ze moet luisteren? Verschrikkelijke lui. Snap niet dat daar niet eens wat tegen gedaan wordt, hang die plekken waar ze zitten helemaal vol camera's en bij het minste of geringste stadionverbod.

Deel deze mening in zijn geheel ookal ben ik geen F-Side. Bosz heeft nergens wat aangetoond of er verschil kunnen maken t.o.v. voorgangers of opvolgers, heetf geen binding of kunde van Ajax of Amsterdam, geen netwerk en is een negatieve norse man. Zijn trainingen zijn slap en zijn visie simpel en naief. De kans dat deze man slaagt bij Ajax is als Leicester de PL wint, zo'n 1/5000. Niet onmogelijk en wonderen zijn de wereld niet uit maar de directie heeft hier wel heel; erg duidelijk voor een kandidaat gekozen die de directie nodig heeft om te slagen. Marc en Ed kunnen en durven geen sterke kandidaat met blinding te halen omdat ze bang zijn ondergesneeuwd te worden. En alleem omdat Jordi hem naar MTA haalde beteknt niet dat wanneer Jordi de kans had een betere kandidaat te halen zo midden in het seizoen, hij dat dat niet had nagelaten. Het is ook erg onkundig van een directie om niet met meerdere kandidaten in gesprek te gaan en simpelweg na een gesprek met een eventuele kandidaat tot een keuze te komen. Aankoopbeleid van likmevestje.

Ja het is een schande, als ik hun was zou ik mooi me seizoenskaart opzeggen en nooit meer komen.

Opgeruimd staat netjes!

Hij kent de cultuur van Ajax niet, ik weet het nog of hij gaat slagen.
Ik kijk eerst de kat uit de boom.

27 mei 2016 om 11:45

Wat is nu precies de cultuur van Ajax? Dat de F-Side bepaald wie de nieuwe trainer wordt en dat de directie er geen kloten van kan? Fijne Cultuur dan.

Ondanks dat ik Peter Bosz ook een gehypte trainer vind, slaan de argumenten van de F-side nergens op. En gezien de trainers die voorhanden waren is dit misschien wel de logischte keuze.

Ik snap deze gasten niet.
Ik ben al 20 jaar ajax supporter en zij spreken zeker niet uit mijn naam !
Ik heb in mijn werkverleden ook bij concurrenten van mijn huidige werkgever gewerkt. Daar is mijn huidige werkgever alleen maar blij mee, ik heb namelijk ervaring !
Het zegt iets over de bekrompenheid van deze zogenaamde supportersgroep dat een goede trainer die afkomstig is van een rivaal je club niet mag trainen.
Maar goed, misschien zitten er ook nu nog wel supporters tussen die het Frank de Boer kwalijk namen met zijn transfer ooit naar Barcelona en die de afgelopen 5 jaar ook drie keer trots hebben verkondigd dat zij kampioen zijn geworden......
Het is jammer dat zulke gasten ook nog een platform krijgen waarop zij hun bekrompen mening mogen geven.
Vrijheid van meningsuiting gelukkig, maar wel triest.

Ik weet niet welke trainer het qua resultaat beter gaat doen dan Frank de Boer, maar ik denk dat je met Peter Bosz wel een trainer hebt die het qua aanvalsspel en attractiviteit beter gaat doen.
En laat dat nou net zijn waar de F-side de afgelopen jaren zo hard om geklaagd heeft.
Zijn die gasten ooit wel eens positief ????

Trieste lui. Het enige wat ze kunnen is dom gelul. Ook hun zijn niet meer dan hun eigen club. Vind dat je altijd achter je club moet staan

On topic ... de club luistert gelukkig niet naar een klein gedeelte van de ajax-supporters, dat dat kleine groepje zichzelf dan de fanatiekste mag noemen daar gelaten !

Geef die man een kans, andere kandidaten als Rijkaard of Vd brom die zij willen zijn echt niet beter hoor, ook al hebben zij een Ajax verleden

De F-Side denkt even het beleid te bepalen, stelletje kinderen.

Ach ja,snap het wel aan de ene kant.
Maar aan de andere kant als ze kampioen worden is alles weer vergeten.

Tactisch gezien is dit een zeer slimme zet van de Fside en de supportersvereniging. Ook al is het niet bewust. Door je uit te spreken tegen de trainer ligt zijn positie gelijk al onder druk.
De druk zal nu torenhoog liggen voor Bosz en voor de directie om te moeten presteren met een zeer grote kans dat ze zullen falen en dat hun posities onder druk komen te staan bij teleurstellende prestaties.

Als het de heren van de F-side niet aanstast lever dan allemaal je seizoenskaart in en laat er gewone supporters in die geen rotzooi trappen.

Ik snap eigenlijk niet echt waar het enthousiasme voor Bosz vandaan komt. Hij heeft Vitesse en Heracles prima voetbal laten spelen, maar als dat genoeg is om een trainer van Ajax te zijn dan wordt de lat erg laag gelegd.

Aangezien hij geen krediet heeft bij de achterban en de resultaten van de Boer amper te overtreffen zijn, verwacht ik dat hij niet lang bij Ajax zal blijven.

De mannen van F-side zijn natuurlijk op leeftijd, daar is niks mee, maar het is opvallend dat ze nu opeens wakker zijn. Het was toch al weken bekend dat PB de nieuwe Ajax-coach zou worden. Hadden ze toch al niet eerder actie moeten voeren?

Maar om eerlijk te zijn: als Bosz de trainer van Vitesse was geweest, had ie nooit een uitnodiging uit Amsterdam gekregen. Het is dat hij de hand van Cruijff had geschud. Het geeft de man status. Zo simpel is dat.

26 mei 2016 om 22:16

Bosz heeft die status door attractief spel. Toen hij nog bij Vitesse zat circuleerde zijn naam ook al in de media als mogelijke opvolger van De Boer.

Je moet die man wel een kans geven natuurlijk.

De Ajax directie kon ook Van Gaal binnenhalen maar ze misten voor open doel. Dit zal hopelijk gaan leiden tot hun ontslag aan het einde van het seizoen.

Dat Peter Bosz bij een bepaald deel van de Ajax fans op voorhand op weinig krediet hoeft te rekenen kon je al zo'n beetje uittekenen.ergens snap ik dan ook niet dat bepaalde voetbal sites klakkeloos iets overnemen wat op de site van de f-side staat. In vak 410 zitten de sfeermakers,maar de f-side zie of hoor je al jaren niet meer,hangen voornamelijk aan het verleden en zo nu en dan stapt er eentje naar voren die wat rond bazuint over ajax cultuur bla bla. Het grappige is nou dat Frank de Boer,die zogenaamd wel uit de Ajax cultuur komt,ajax helemaal niet liet spelen in een typische Ajax stijl.
Zeg nou zelf; traag breiend van achteruit met balletjes breed en tikkies terug is nou niet bepaald des ajax,toch? Nu klinkt het,dat Bosz ons waarschijnlijk veel te aanvallend zal laten spelen,wat dan weer te riskant zou zijn in het hedendaagse voetbal,maar dat is nu juist datgene dat Ajax de laatste jaren ontbeerde,voetballen met lef.
Ik zou zeggen peter Bosz,laat maar eens zien dat tikkietakka.we zijn er klaar voor.ik geef je het voordeel van de twijfel

Toe ze, moeten we de F site nog serieus gaan nemen? Alles is gebaseerd op valse sentimenten en dat alleen omdat Bosz een F.noord verleden heeft en dat noem ik nou een toppunt van kortzichtigheid. Cruyff heeft een jaar bij F. noord gespeeld, Jansen een jaar bij Ajax en Don Leo niet te vergeten.

Wat een ongelooflijke zeurpieten zijn het ook! Ik als Ajacied ben blij met Bosz ongeacht hij voor Feyenoord heeft gespeeld. Hij gaat zijn best doen en hopelijk gaat hij de f-side ongelijk bewijzen door te presteren.

Dat zijn die jongens die tijdens de wedstrijden met de rug gekeerd naar het veld staan.
Met de speelstijl die Bosz voor ogen heeft kunnen ze weer voetbal kijken; iets wat hunebed
idool Frank de Boer er al een paar jaar geleden had uitgebeiteld.....
En dat zijn dan jouw fanatiekste supporters. Ajax moet deze groep gewoon negeren.
Beleid maak je in de bestuurskamer, niet op de tribune....

Alle Ajacieden hebben recht op een eigen mening, Ajax supporter zijn betekend geen lid van een dictatoriale organisatie die een unanieme mening van bovenaf oplegt. De F-side mag zijn mening hebben, net zoals de mensen op de hoofdtribune, oud spelers en iedereen die zichzelf Ajacied noemt.

Ik herken me in veel kritiek eerlijk gezegd niet zo. Geen Ajax verleden, sinds wanneer is dat een garantie voor slagen als Ajax trainer? Laten we eens stoppen met ons als een naar binnen gekeerde sekte te presenteren. We willen het beste voor onze club, dan moeten we stoppen met dit soort randvoorwaarde te creëren die niks met kwaliteit te maken hebben.

En die rivaliteit moeten we vooral niet onnodig opkloppen, mensen met een verleden bij Feyenoord die onze club vooruit kunnen helpen zijn wat mij betreft in de regel gewoon welkom. Of je moet het wel erg bond hebben gemaakt in die periode richting Ajax. Maar laten we de rivaliteit vooral beperken tot het sportieve vlak, namelijk de wedstrijden dat we tegen Feyenoord spelen en wanneer ze puntverlies kunnen lijden wat in ons voordeel werkt. De sentimenten en reacties zijn natuurlijk wat heftiger bij andere clubs, maar laten we het vooral niet de rivaliteit onnodig opblazen.

Peter Bosz genoot niet mijn voorkeur, maar zodra iemand als trainer begint bij Ajax verdiend hij wel een eerlijke kans. Hij gaat zich nu inzetten om onze club vooruit te helpen en daarbij verdiend hij gewoon het krediet wat elke nieuwe trainer krijgt. Dat is bij ons sowieso niet ontzettend veel dat startkrediet wat wij als supporters geven. Krediet bouw je op door te presteren met Ajax, maar verlies je twee keer zo hard wanneer resultaten achter blijven. Maar we gaan toch niet bij aanvang van een seizoen een trainer al proberen weg te werken ?

Laten we in het belang van onze club hopen dat alle mensen die tegen de aanstelling van Bosz waren ongelijk krijgen, want dan gaan we een mooie tijd tegemoet!

Waarom denkt de F-side en vak 410 altijd dat zij namens alle supporters spreken? Volgens mij zijn dat toch relatief kleine groepen supporters.
Of als je niet, met je tong uit je bek op een trommel loopt te rammen (en dat sfeer noemen), met je blote bast 90 minuten staat te schreeuwen, drank en drugs te gebruiken ben je zeker geen echte supporter volgens deze zelfbenoemde echte supporters.

Deze groeperingen hebben echt het idee dat zij de commassarisen van Ajax zijn en dat de directie verantwoording moeten afleggen aan deze heren. Toch bijzonder hoe voor sommige supporters de wereld verschijnt

Ik durf mij een echte Ajax supporter te noemen en deze mensen spreken zeker niet namens mij!

Beste F-side,
Jullie voelen je niet serieus genomen door Ajax. En jullie willen geen trainer met een Feyenoordverleden. Hoe bekrompen kun je zijn. Hoe kan men jullie serieus nemen als jullie dit soort uitspraken doen en het toelaten hoe zogenaamde supporters de Vermeerpop ophangen. Waarschijnlijk hebben jullie zelfs hierom gelachen. Ik weet niet of Peter Bosz de juiste man voor Ajax is, ik weet wel dat ik weer spektakel wil zien, voetbal gestoeld op de intentie om een goal meer te maken dan de tegenstander en met passie en techniek en positiespel als basis. Dus, hou met huilen en laat zien dat je serieus genomen kan worden. Heb respect voor alle tegenstanders, dus ook voor Feyenoord.

Supporters nemen zichzelf echt te serieus.

Wat een gelul allemaal,zeker ook geen Opel rijden omdat dat de sponsor van Feyenoord is.zijn we Leo beenhakker , Arnold Scholten etc etc ook allemaal vergeten zeker,geef die vent een kans komt allemaal goed

Wat een jankerds!!! Weg blijven, laat andere supporters daar maar zitten. Die wel graag willen komen kijken.
Wat denken hun nu dat zij kunnen bepalen wie er komt ja/nee. Zeker ook wie ze moeten ontslaan, wie ze opstellen. Welke bardame er staat.... Ga je van het voetbal genieten want als je succes hebt dan sta je er wel!!

Omdat hij is mislukt is bij andere clubs? Bij Vitesse heeft hij erg mooie dingen laten zien, bij Heracles had hij Europees voetbal bereikt en de bekerfinalr gehaald en nu bij Maccabi Tel Aviv had hij een onmogelijke opgave door met 7 of 9 punten achter te staan op de nummer 1, maar er toch nog 2 van kon maken z'n eerste maanden. Dat hij de finale van de beker met 1-0 verloor, kan natuurlijk altijd gebeuren. Hij zal het echt wel goed gaan doen.. al dat gejank! Heb het vertrouwen in je Peter.

De F side kan zich beter hernoemen naar de G side, verstand van voetbal hebben ze niet en respect voor mensen helemaal niet. Peter B. laat leuk aanvallend voetbal zien en denk ook wel dat het bij Ajax past, hoe peter speelt. Ik moet nog steeds een supporter tege komen met goed verstand van voetbal. Die ben ik nog niet tegen gekomen van de F side

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren