Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Van Gaal en advocaat op Carrington, statement komt in de middag’

Laatste update:
/

Het lijkt erop dat het een kwestie van tijd is voordat Manchester United bekendmaakt dat Louis van Gaal ontslagen is. De 64-jarige trainer arriveerde maandagmorgen per auto op trainingcomplex Carrington en niet veel later kwam ook Paul Gilroy aan, een erkende advocaat van de League Managers’ Association (LMA). The Guardian weet dat de twee nu met de leiding van United praten over Van Gaals ontslag.

Twee jaar geleden, roept de krant in herinnering, kwam David Moyes op een dinsdagochtend ook naar Carrington voor een gesprek met Ed Woodward. Enkele uren later bracht United officieel naar buiten dat de Schot werd weggestuurd en nu lijkt Van Gaal eenzelfde lot beschoren. Bij binnenkomst op het trainingscomplex zwaaide de Nederlandse coach nog wel amicaal, maar het einde lijkt nu toch in zicht.

Zaterdag won Van Gaal nog de FA Cup met United, zijn eerste prijs met de Engelsen. In de finale werd Crystal Palace met 1-2 verslagen, maar eigenlijk was het toen voor iedereen al duidelijk dat de bekerwinst het laatste wapenfeit was voor Van Gaal bij de club. Verwacht wordt dat er in de middag een statement online wordt gezet op de website van the Red Devils, waarin zij meedelen dat Van Gaal vertrekt.

De Daily Mail loopt vast vooruit op dat statement en geeft te kennen dat Van Gaal inderdaad zijn ontslag heeft gekregen in Manchester. Ook Albert Stuivenberg en Frans Hoek, zijn assistent en keeperstrainer, moeten weg bij de club.

Het is beter dat Louis van Gaal niet doorgaat bij Manchester United

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het is voor Louis beter ja want hij wint voor het eerst in zoveel jaar met manchester de beker en nog zijn ze niet blij met hem. idd het had beter gekund in de competitie en europees maar toch heeft Louis het wel aardig gedaan.

23 mei 2016 om 12:28

Aardig gedaan???? Jij en ik hadden het zelfs beter gedaan. De man heeft het grote United nog verder de afgerond in geholpen. Hij had na 1 jaar al meteen ontslagen worden.

23 mei 2016 om 12:34

Arsenal Spurs en man city hebben gewoon een betere ploeg dan utd en Leicester had dit seizoen een opvlieging dan kan het gebeuren dat ze vijfde eindigen. Het was ze daarnaast ook gewoon bijna gelukt als ze niet van westham verloren.

23 mei 2016 om 12:39

United heeft de jaren voor van Gaal een slecht selectie plan gehad, hij heeft wat lichtpuntjes gebracht voor de toekomst. Ik vind dat ze hem meer tijd moeten gunnen, maar dat gaat toch niet gebeuren. Moet bekennen, ik vind het schandalig, werkelijk waar schandalig, hoe vies die Engelse media van Gaal kapot maakt.

23 mei 2016 om 12:44

Als je 4e en 5e wordt met simpelweg waardeloos voetbal zonder enige stijgende lijn, bij 1 van de grootste clubs ter wereld, met haast eindeloze middelen en ook nog eens een goede jeugd om uit te selecteren, dan heb je echt geen media nodig om kapot te gaan. Van gaal heeft keihard gefaald, imo misschien nog wel erger dan Moyes, en krijgt als beloning 10 miljoen of zo mee. Hij mag echt niet klagen (al gaat ie dat zeker wel doen lol).

23 mei 2016 om 12:46

Zonde dit, en funest voor de Nederlandse jongens daar. Evenals de degradatie van Newcastle zal het vertrek van Louis het Nederlands elftal geen goed doen. Toch hoop ik stiekem dat van Gaal mag blijven. Hij heeft toch enorm veel ervaring, is succesvol geweest met Ajax, Barcelona, AZ, Bayern München, en het Nederlands elftal. De resultaten bij Manchester United vallen tegen en zijn aankopen zijn niet allemaal geslaagd (schweinsteiger, depay) maar een aantal ook wel (Blind, Martial). Tevens heeft hij jongelingen de kans gegeven om te debuteren (fosu mensah, rashford) in plaats van in paniek in januari de markt op te gaan om de blessures op te vangen. Ik zou hem laten zitten zodat Giggs nog een jaar kan rijpen.

23 mei 2016 om 13:08

Nee wat ze nu eventueel krijgen is lekker (mourinho) die straks en 9 verdedigers gaat spelen nou ik zit op het puntje van mijn stoel hoor maar niet heus , als dit echt waar is maken ze bij MU een hele grote vergissing dan krijgen al die jonge spelers die er nu instaan totaal geen kans meer en kun je net zo goed de jeugdopleiding opdoeken want daar kijkt hij toch niet naar om .

23 mei 2016 om 13:17

Hou toch op met dat populistische gepraat.. Niemand had het met deze selectie beter gedaan. Weet wel zeker dat er genoeg trainers zijn die het nog slechter hadden gedaan.

Door van gaal is er nu een duidelijk beeld geschetst van het jeugd dat rondloopt bij united. Met moyes heeft niemand dat beeld gezien en straks met Mourinho zul je dat ook niet meer zien.

Dat de media er alles aan doet om van Gaal neer te praten betekent niet dat je alles maar klakkeloos moet overnemen. Met alle blessures, een slechte technisch directeur( Woodward), geen steun vanuit het bestuur en de oud-spelers die hem niet steunen( inclusief giggs) vind ik dat van Gaal het goed heeft gedaan. Ben fan van united en hoop dat de ingeslagen weg voorgezet word met een combinatie van jeugd en gevestigde orde.

23 mei 2016 om 13:26

Lol even alle mou stereotypes in 1 bericht .. Ook knap!
Mou heeft aangetoond met jeugd te kunnen werken (als ze goed genoeg zijn) en aanvallend te kunnen voetballen (als de tegenstander en situatie dat toelaat).

23 mei 2016 om 13:37

Lol de selectie die lvg heeft samengesteld en waarvan de meeste spelers bij hun vorige clubs de beste spelers of 1 van de beste spelers waren?
Moyes die de piepjonge januzaj liet debuteren en bijna standaard opstelde? En mourinho die bij real bijna 2x zoveel jeugdspelers liet debuteren dan de 3 coaches erna samen?

Ik vind jouw post juist populistisch gepraat. Pertinent onwaar, maar lijkt waarheid te worden doordat alle nederlanders hier elkaar eindeloos na blijven praten zonder daadwerkelijk voetbal te kijken.

23 mei 2016 om 13:38

@ benzema08

Jij beseft niet wat United is en waar United voor staat. Arsenal mag blij zijn met een FA Cup en een vierde plek. Echter, United is van het niveau Barca en Real. Of je presteert, of je vliegt eruit. Van Gaal is mislukt en moet nu ontslagen worden.

23 mei 2016 om 13:38

Precies en al die jongeren die er nu instaan kunnen het wel vergeten als de zogenaamde special one komt .

23 mei 2016 om 15:13

Je hebt toch wel dezelfde Mourinho voor je als mij toch? Mourinho die tegen WBA nog park the bus speelt. Welke jeugd speler heeft/is echt doorgebroken on Mourinho? Varane misschien?

Als ik rashford, fosu-mensah, of weet ik welke jeugdspeler ik was, had ik direct bij de aanstelling van afbraakvoetbal coach Mourinho een transfer verzoek ingediend.

Klagen over het slechte voetbal van v.Gaal, dan blij zijn met mourimho die zelfs real of chelsea, met een 3X zo goede selectie, niet aanvallend voetbal (kan) spelen. En nu weten we zeker dat in het 3e seizoen van Mourinho er weer naar een nieuwe trainer gezocht kan worden, want dan heeft mou weer ruzie met selectie of weet ik veel wat. Slechtste keus van manu, blijkt maar weer dat ze er daar ook weinig van begrepen hebben. De jaren SAF heeft een hoop verbloemt bij die club.

23 mei 2016 om 15:44

Grote united? Volgens mij zijn ze al jaren niet meer wat het geweest is.
Man u is geen topclub zoals real barca Bayern etc etc.
Het is middelmaat geworden. Dankzij fergie die een zooitje achterliet. En danzij de schot met zijn stomme aankopen.

23 mei 2016 om 15:51

Idd. Nu willen ze een grote naam zodat het allemaal wel goed lijkt te komen. Je hebt iemand die een goed team gaat bouwen. Dat is Mourinho niet. Die gaat gewoon spelers kopen en anti voetbal spelen. Als de man u supporters dit willen zijn ze nog meer gloryhunters dan ik had verwacht.
Jammer dat manu zo'n pad in gaat. Nooit fan geweest van man u en nu Mourinho komt al helemaal niet.
Gun ze helemaal niks meer.

23 mei 2016 om 15:56

@dorgie Toch knap hoe real 121 goals in een seizoen scoorde met park the bus afbraakvoetbal

Hou nou toch us op met die onzin nakletsen joh! Je negeert gewoon totaal de feiten.

Varane, Cech, Courtois, Zouma, Di Maria, Jese, Hazard, Ozil, Morata, Hazard, Roben, Duff, Lampard, Terry .. allemaal jonge gasten die volop gespeeld hebben onder Mourinho. En dan vergeet ik er vast nog zat. Del Horno.

23 mei 2016 om 15:58

@barcastyle

"en danzij de schot met zijn stomme aankopen". Dat zegt eigenlijk al genoeg over je. Fellaini en Mata doen het beter dan 9 van de 10 van lvg zijn aankopen .. En hij stelt ze ook meer op dan zijn eigen aankopen, Op Martial na. Maar dat is weer een Woodward aankoop beweert iedereen hier

23 mei 2016 om 16:31

Dus 1 seizoen boven de 100 goals en het is een coach die aanvallend voetbal uitdraagt? Hou toch op, bij porto, inter, chelsea, real Madrid en weer chelsea heb ik praktisch alleen maar afbraakvoetbal onder zijn bewind gezien. Het is absoluut niet mijn coach, resultaat heeft hij idd gehaald, 1/2 seizoenen, dan kotst iedereen hem weer uit. Ik heb het over mensen een kans geven in het voetbal, jeugdspelers dus. Je noemt Terry, sinds 2002 actief voor de club, Lampard, sinds 2002/3 actief bij de club, Mourinho in 2004 naar chelsea. Cech was ook allang doorgebroken, ozil was in Duitsland al door gebroken en dan vergeet ik er vast nog 1, ow ja Hazard was in Frankrijk al doorgebroken. Jong, ja, doorgebroken omdat Mourinho het aandurfde ze een kans te geven, nee. Het zijn allemaal spelers die al íets heben laten zien, dus nogmaals jeugdspelers krijgen echt bijna geen kans bij Mourinho. Als je mij op mn gebrek aan feiten wijst, zorg dan dat je ze zelf wel voor elkaar hebt.

23 mei 2016 om 16:51

Hij speelt idd verdedigender dan men soms zou willen, maar toch overdrijf je heel zwaar. Ook bij chelsea en inter, en in zn andere seizoenen bij real, heb ik prachtige wedstrijden onder hem gezien. Alleen als het er erg toe doet of als hij tegen een betere tegenstander speelt past hij de de tactiek aan. Daarom wint hij waarschijnlijk zo veel. En lets face it. Onder lvg speelt united slecht zonder te winnen. Dat lijkt me toch helemaal niet de bedoeling.

Cech was trouwens niet doorgebroken. Cudicini was 1e keeper toen mourinho kwam.

Lol ik dacht al dat je dit ging zeggen, maar de spelers waarvan jij zegt dat ze een transferverzoek moeten indienen, zijn ook al doorgebroken .. dus die vergelijkingen gingen prima op

23 mei 2016 om 17:47

@Dante
Rashford en fosu-mensah en ook Lindgard zijn toch onder lvg doorgebroken? Of heb ik iets gemist? Dat zou onder Mourinho niet zo snel gebeuren. Het klopt dat Mourinho resultaat haalt, tis niet mijn voetbal, zo heb ik ook niks met atletico, maar uiteraard wel respect voor de prestatie anzich. Mijn punt is meer dat United(fans) graag prijzen willen winnen dmv aanvallend voetbal en het liefst met een nieuwe SAF, qua stabiliteit. Nou dan vind ik het bijna verbijsterend om te zien dat ze dan Mourinho aan willen stellen, waarvan je weet, dat wordt (bijna dan) geen aanvallend voetbal en hij vertrekt na 3/2,5 seizoen.

23 mei 2016 om 18:10

Ja maar dat is het punt toch niet?? Ze zijn nu doorgebroken, dus is er geen reden om aan te nemen dat mourinho ze gelijk gaat banken of verbannen .. Dus je opmerking dat ze een transferverzoek zouden moeten indienen slaat nergens op. En dat was wat ik steeds zei.

En united is al lang dat punt voorbij. Ze zien al jaren slecht voetbal zonder prijzen. Het lijkt me logisch dat ze dan liever slecht voetbal met prijzen zien.

23 mei 2016 om 12:36

Nu is de weg vrij voor ajax waar hij in het bestuur zal treden

23 mei 2016 om 13:05

Denk niet dat Van Gaal nog een keer terugkeert bij Ajax. De cirkel was vorige keer toch al rond??

23 mei 2016 om 12:48

Je mag na 2 seizoenen toch wel realistisch zijn en concluderen dat hij het gewoon niet aardig gedaan heeft.

Er is een enorm bedrag geinvesteerd en na 2 seizoenen is het spel niet om aan te gluren en speelt United niet in de CL, terwijl Tottenham en Leicester dit wel behaald hebben.

Er zijn wel wat verzachtende omstandigheden zoals het grote aantal blessures. Echter kan je er gewoon niet omheen dat het na 2 jaar lang niet voldoende is geweest.

23 mei 2016 om 13:13

er zijn periode's geweest dat mu 14 !! geblesseerden heeft gehad , 14 . denk jij nou echt dat een guardiola of mourinho het zoveel beter had gedaan met die selectie onder die omstandigheden ?

23 mei 2016 om 13:32

Het grappige is dat ie dat in zijn 1e jaar ook had. Dus is dat argument totaal waardeloos.

23 mei 2016 om 16:22

Klopt. Volgens mij benoem ik het grote aantal blessures ook als verzachtende omstandigheid.

Of Guardiola of Mourinho het beter zouden hebben gedaan is een vraag waar alleen op gespeculeerd kan worden. Dat maakt het direct ook totaal niet relevant, aangezien we het nu over de prestaties onder van Gaal hebben en niet over hypothetische prestaties onder andere coaches.

Ieder heeft recht op zijn eigen mening. Mijn mening is dat er matig in is gekocht, er te weinig lijn zit in het aanvalsspel, het spel te traag en voorspelbaar is en er veel spelers zijn geweest die onder van Gaal onder hun kunnen hebben gespeeld. Uiteindelijk is het ook de verantwoordelijkheid van van Gaal om er voor te zorgen dat de spelers gemiddeld genomen goed in vorm zijn.

Er is wat mij betreft de afgelopen 2 seizoenen te weinig progressie getoond om er vertrouwen in te hebben dat het volgend seizoen aanzienlijk beter zal zijn.

23 mei 2016 om 13:01

Lach me dood als ze met een officieel statement komen dat ze 100% achter van Gaal staan hahaha. Ik vrees dat als Mourinho word aangenomen dat United verder afzakt!

23 mei 2016 om 13:36

@ timon20334

Van Gaal is absoluut mislukt bij United. Hij moet zich schamen. Het is zo vervelend om te zien dat alleen Hollanders Van Gaal blijven steunen. Niet op basis van feiten, maar op basis van emotie. Dit is geen mening maar een feit. Doelstelling van Louis Van Gaal zelf was om kampioen te worden binnen 2 jaar en overwinteren in de CL. Dit is een doelstelling welke absoluut moet worden behaald bij een topclub als Man United. Een half jaar geleden heeft Van Gaal zelf de doelstelling veranderd van kampioen naar een plek in de top 4. Ook dit heeft Van Gaal niet kunnen halen. Met andere worden, een trainer die zijn eigen doelstelling niet haalt is mislukt.

23 mei 2016 om 14:14

Perscoferentie is uitgesteld. Er is nog hoop voor Louis!

23 mei 2016 om 14:24

Nope het is bevestigd hij is ontslagen en Gigs heeft ook bevestigd dat hij ook zal vertrekken.

23 mei 2016 om 14:44

Ik wacht nog even op de officiële bevestiging vanuit de club. Persconferentie komt later op de middag. Zou trouwens erg zonde zijn als Giggs de club na 29 jaar ook verlaat!

23 mei 2016 om 20:29

Zonde, net nu de ommekeer zou gaan komen.

Gewoon Giggs aanstellen en die jaren laten zitten. Mourinho blijft nergens langer dan 3 jaar. Zou het verschrikkelijk vinden als Mourinho het wordt. Giggs heeft nu enige ervaring opgedaan en van gaal gaf hem ook de ruimte zoals in de fa cup om de leiding te pakken langs de lijn, ook tegen een Arsenal thuis. Waarom een staatsdebiel aannemen terwijl er een clublegende op de bank klaar zit om het over te nemen?

23 mei 2016 om 12:14

Mourinho blijft nergens langer dan 3 jaar maar heeft wel een enorme staat van dienst als trainer, ik denk dat Mourinho meer capaciteiten heeft om United kampioen te maken dan met alle respect Ryan Giggs.

23 mei 2016 om 12:18

" maar heeft wel een enorme staat van dienst als trainer,"

Inderdaad, dat heeft van Gaal niet...

23 mei 2016 om 12:21

Hij vergelijkt hem toch met Giggs en niet met van Gaal...

23 mei 2016 om 12:37

Maar zijn teams spelen evengoed slaapverwekkend voetbal.

23 mei 2016 om 12:15

Eens, ik zie liever dat Giggs alles overneemt. Een correcte man, die ook nog een club icoon is van United.

23 mei 2016 om 12:22

Giggs een correcte man, heeft jarenlang met de vrouw van zijn broer geslapen, zijn broer als minderwaardig beschouwd en onlangs weer z'n vrouw bedrogen, vind het maar een stille enge man.

23 mei 2016 om 12:36

Inderdaad, voetballend niks op aan te merken, maar als persoon verschrikkelijke man.. tis maar dat hij goed kon voetballen.

23 mei 2016 om 13:33

Ajaxcunian

Ik dacht dat dat Terry was, waarvoor ik daardoor geen respect heb voor die man. Dan neem ik mijn bewoordingen ook terug, want als je dat doet ben je alles behalve correct.

23 mei 2016 om 12:19

Giggs heeft echt geen ervaring om een Grote club leiden. Kijk bijv. Nevile hij moest ook Valencia leiden en hij kreeg het moeilijk. Ongeveer een kleine halfjaar werd hij ontslagen.

23 mei 2016 om 12:42

Giggs is al 3 jaar assistent en voetbal z'n hele leven bij die club, is anders dan neville die z'n 1e klus bij een vreemde club gaat trainen. Giggs kent alles en iedereen bij united. En je moet een gok durven nemen.

23 mei 2016 om 12:48

Dat moet het wel goed uitpakken, want als hij faalt dan is zijn trainercarrière verpest. Ook wil ik niet dat Giggs ontslagen wordt, zoals Seedorf en inzaghi bij ac Milaan.

En dan terug naar Ajax?

23 mei 2016 om 12:23

ik zie hem graag als technisch directeur - of onderdeel vh tech hart - terugkomen naar Ajax... Dat is mss tegen het plan Cruijff en zal daarm niet gebeuren, maar ik denk dat het een goede zet zou zijn..

23 mei 2016 om 12:40

@curacao1
Jij bent zeker de situatie met Ronald Koeman vergeten toen Van Gaal zich als TD met de zaken van de trainer ging bemoeien? Nee wegblijven bij Ajax. Daar is al onrust genoeg!

Achterlijk beleid van Manchester als ze nu met Mourinho verder gaan. Dan ben ik mijn respect voor deze club toch wel een beetje kwijt. Sinds het vertrek van SAF is de club de weg helemaal kwijt. Doodzonde.

23 mei 2016 om 12:43

Jij vind zeker dat Louis nog normaal is dan Mourinho? Louis is ook niet respectvol met de media en vooral zijn spelers hoe hij behandelt. Bijv. Valdes en rvp.

Lekker een jaarsalaris nog ontvangen en direct met pensioen Louis!

Als ze Mourinho aanstellen is mijn respect voor United grotendeels weg. Filosofie en visie zijn ook daar weinig meer waard blijkbaar, alle pijlen op korte termijn succes. Enige goede optie in mijn ogen zou zijn Giggs het vertrouwen geven, maar dan ook echt voor de lange termijn.

*edit pijlen i.p.v. peilen XD

Jammer, want je schiet er niets mee op, als alles waar is.
Laat hem zijn project afmaken en zijn contract uitdienen.
Afkoopsommen, er wordt mee gesmeten in de voetbalwereld ook.

Jammer voor Louis, maar we hebben Mourinho nodig om de kampioen te strijden. Misschien ga we frans hoek missen, want misschien was hij dat de gea wereldkeeper is geworden.

23 mei 2016 om 13:15

als mourinho net als van gaal 14 geblesseerden krijgt kun je blij zijn als je niet degradeert .

23 mei 2016 om 16:27

Vorig jaar verschenen er diverse berichten dat de Gea schijnbaar niet heel goed met Frans Hoek kan. Altijd maar afvragen wat er van waar is natuurlijk.

Hoe dan ook is het niet aan Frans Hoek te danken natuurlijk. Het was overduidelijk dat de Gea een wereldtalent was en hij liet al een sterke groei zijn voordat van Gaal kwam en Steele inruilde voor Hoek.

Wat zal Louis blij zijn als hij daar weg is. Al een half jaar wordt dagelijks aan zijn stoelpoten gezaagd. De meest nutteloze informatie wordt de wereld ingesmeten, enkel om een hetze te creëren. Het is dat hij waarschijnlijk een mooie afkoopsom in zijn contract heeft staan, anders had ik als ik hem was er al lang zelf mee gekapt. Man Utd doet dit ook gewoon niet slim. Die laten veel te veel ruimte voor speculatie.

23 mei 2016 om 13:19

Nou ja wat verwacht je? Hij is niet succesvol bij United, dan gaat zijn werknemer hem niet tot het einde steunen. Ik weet niet of jij nog studeert (denk het wel), want als je als professional nu een baan had zou je weten dat op het moment dat je een jaar lang (of twee, of drie) niet goed presteert je gewoon moet opdonderen. Daarbij verdient Louis daar bakken met geld en doet hij het slecht. United verliest geld aan die man voor niks. Natuurlijk gaan ze hem niet beschermen. Het bestuur wil hem waarschijnlijk het liefst meteen de deur uit schoppen. Ik ga echt lachen als Louis bij de bekendmaking van zijn ontslag weer gaat snauwen naar een journalist bij de persconferentie hahaha.

23 mei 2016 om 14:28

Allereerst: ik heb een fulltimebaan. Ik weet niet wat dat met LvG te maken heeft, maar ok jij je zin. Zoals het bij mij zit: mijn werkgever en ik hebben beiden met ons volle verstand een contract getekend. Ik voer mijn taken naar mijn beste kunnen uit en mijn werkgever betaalt mij (met eventuele bonussen als ik goed presteer). Louis van Gaal voert zijn taken prima uit. Het is niet zo dat hij niet op komt dagen of wedstrijden expres verliest. Hij voert alle taken uit waar hij voor is aangesteld. Je vindt dat hij niet succesvol is? Hij heeft net de FA cup gewonnen, wat gewoon een uitstekende prestatie is. Voetbal is nou eenmaal competitief: je hebt winners en verliezers. Als je dan elke keer bij de verliezende partij de coach de laan uit stuurt dan kom je nergens. Vasthouden aan een visie en vertrouwen hebben in je werknemers levert op lange termijn meer op.

Marcel Bout, Jos van Dijk en Max Reckers mogen wel blijven?

23 mei 2016 om 12:38

Reckers is er ook uit....

"lvg gone, ditto Frans Hoek, Albert Stuivenberg and Max Reckers"

Kom maar lekker terug naar Nederland, Louis. Een mooie rol bij de Knvb (bert van Oostveen vervangen?) of bij Ajax (hoofd jeugdopleidingen of technisch directeur als Overmars inderdaad in het kielzog van De Boer naar Everton zou vertrekken?) lijkt me wel wat voor hem. Wel lekker elke dag bezig zijn met voetbal, maar niet meer die enorme stress van continu op het veld moeten staan, de pers drie keer per week te woord moeten staan en dat soort dingen.

Hier in Nederland wordt Louis (terecht) vaak als een gek afgeschilderd, en dat is ook niet zo gek als je zijn gedrag af en toe ziet, maar wij Nederlander schatten zijn kwaliteiten wel veel meer op waarde en de Nederlandse pers is een stuk milder dan die aasgieren van "kwaliteitskranten" als The Sun en praktisch alles waar Daily voor staat.

Het winnen van de FA cup zal zijn vertrekpremie nog iets opkrikken.
Dat Louis het daar niet goed heeft gedaan lijkt mij een feit.

Hij zal gezichtverlies lijden maar financieel zitten hij en zijn vrouw er in Noordwijk weer warmpjes bij.

Geweldige trainer, maar zijn manier van coachen werkt niet (meer) bij de nieuwe generatie voetballers.
De nieuwe voetballers zijn diva's en willen gepamperd worden, hun speeltjes laten zien etc etc. Hun willen niet uitlopen naar een 'vermoeiende' vlucht na een trainingskamp, of verteld worden wanneer ze wat moeten doen. Waarom zouden ze ook. Ze kosten miljoenen en als het ze niet bevalt gaan ze wel banken voor het zelfde salaris of lopen ze gratis de deur uit.

Voetbalzone loopt achter, op de FB van de BBC staat al dat ie officieel ontslagen is

Waarom hoor ik niemand over de slechte prestaties van andere Engelse 'topclubs'? Alleen van gaal lijkt het zo slecht te doen

23 mei 2016 om 14:13

Misschien omdat deze clubs hun managers al eerder ontslagen (chel & Liv) hebben of al hebben aangekondigd hun manager te vervangen (city)??? Alleen LvG was er nog niet aan ontkomen..

23 mei 2016 om 14:35

Je vergeet Wenger die ongelofelijk lang niet kampioen is geworden met wereldspelers tot zijn beschikking. Die ontkomt er nog altijd aan en zal volgend seizoen waarschijnlijk weer hetzelfde verhaal vertellen

23 mei 2016 om 14:47

Wenger is gewoon netjes 2e geworden... Kon LvG alleen maar van dromen..

23 mei 2016 om 15:22

Arsenal is met slechts 71 punten 2e geworden. Alle topploegen Bpl hebben matig gepresteerd. Het is niet zo dat Arsenal een topseizoen heeft gehad.

BBC heeft het al bekend gemaakt dat van Gaal is ontslagen.

Als louis nou naar ajax gaat om kluivert een jaartje of misschien 2 klaar te stomen voor de job

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren