Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kroos: ‘Wij hebben meer kwaliteit dan Atlético, dat gaan we laten zien’

Laatste update:

De finale van de Champions League gaat tussen Real Madrid en Atlético Madrid. De ploegen komen elkaar ieder seizoen meerdere keren tegen en nu, net als in het seizoen 2013/14, dus ook weer in de finale van het miljardenbal. Toni Kroos, middenvelder van Real Madrid, is niet bang voor de rivaal uit de Spaanse hoofdstad.

/

“We weten dat een wedstrijd tegen Atlético Madrid altijd moeilijk is”, begint Kroos in de Spaanse media. “Atlético heeft goed gepresteerd tegen Barcelona en Bayern München, maar wij hebben meer kwaliteit en we gaan laten zien dat wij de betere ploeg zijn.”

Een favoriet is er volgens Kroos desondanks niet. “Ik geef beide ploegen vijftig procent kans. Het is voor mij geen verrassing dat Atlético Madrid in de finale staat”, klinkt het. Overigens speelde Real Madrid dit seizoen twee keer tegen Atlético, maar een overwinning leverde dat nog niet op. Atlético won een keer en het werd een keer gelijk.

Denk je dat Real Madrid de finale wint?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja ja dat is wel een beetje het standaard verhaaltje van Real. Desondanks de laatste 8 keer ofzo niet gewonnen.

5 mei 2016 om 11:43

In de CL hebben ze wel altijd gewonnen van Atletico.

5 mei 2016 om 11:52

Ze hebben maar 1 keer tegen elkaar gespeeld in de champions league.

5 mei 2016 om 11:54

In 2014/2015 schakelde Real anders Atletico wel uit in de kwartfinales.

5 mei 2016 om 11:55

Man man man wat een voetbal verstand hiero..
In het jaar 2014 speelde Atletico tegen Real in de finale van de CL,
Real won toen.
Een jaar later speelde ze weer tegen elkaar in de kwart finale.
Eerst werd het gelijk en daarna won Real.
Dus ze hebben 3 keer al gespeeld tegen elkaar in korte tijd in de CL.

5 mei 2016 om 11:58

En hoe vaak hebben ze gewonnen? Ze hebben alleen maar 1 keer tegen elkaar gespeeld...

5 mei 2016 om 12:15

3 keer tegen elkaar gespeeld 2 keer gewonnen

5 mei 2016 om 13:39

Van de laatste 11 wedstrijden tegen Atletico(waarvan 3 in de CL) heeft Real 2 keer gewonnen.(vorig jaar kwartfinale en la decima). De CL is net iets anders dan de Liga, Copa en Supercopa. Ik zie Real als licht favoriet.

5 mei 2016 om 18:48

Hahaha athleti fans be like laatste 8 keer niet gewonnen. Spelen drie jaar goed tegen real, behalve in de belangrijkste wedstrijd. Daarbij hoor ik je niet over de 26 jaar daarvoor waarin jullie geen 1x gewonnen hadden! Tijdens deze finale gaan we weer laten zien waarom athleti tweede club van Madrid is

5 mei 2016 om 19:16

We? Heb jij een aandeel gehad in die reeks van 26 jaar die totaal niet relevant is voor deze finale? Andere trainers, spelers en budgetten?

5 mei 2016 om 22:13

Scherp ijsmuts, zwaar vervelend die mensen die met "we" praten over clubs die ze 9/10e van de tijd alleen via Teletekst volgen.

5 mei 2016 om 15:34

Denk dat altletico gewoon gaat winnen! Machine van simeone gaat dit niet weggeven in 1 pot

5 mei 2016 om 20:19

Ze zeker wel goed. Ik vind dit eerlijk gezegd heel eigendunk klinken. Bayern dacht ook dat het wel zal lukken, maar Atletico maakt het spel heel stroef en Real is net als Bayern heel aanvallend dus we zullen zien. Ik gun het ze allebei wel.

Ik hoop het, dat afbraakvoetbal van atletico vind ik maar niks. Heb ook weinig met Real, en eigenlijk met het hele spaanse voetbal maar alles is beter dan dit verschrikkelijke atletico.

2 jaar geleden heeft Real ook gewonnen toen het er echt om ging en bovendien kan atleti kan zich nu niet meer achter uitdoelpunten verschuilen, ik zie real wel winnen!

5 mei 2016 om 11:54

Achter uitdoelpunten verschuilen? Wat is dat dan voor een onzin? Is nog altijd gewoon een onderdeel van het spel waar alle ploegen "gebruik" van kunnen maken.

5 mei 2016 om 12:01

Ja dat klopt, en in de finale werkt dat niet en dus zie ik Real winnen

5 mei 2016 om 12:10

Wat klopt, dat je onzin verkondigd? Als volgens jou Atletico alleen maar in de finale staat door hun uitdoelpunten, waarom doen andere clubs dat dan niet? Dit is echt verdorie nog een slechter argument dan ja Atletico speelt alleen maar verdedigend daarom staan ze in de finale.

Dat Real een grote kans heeft de finale te winnen ben ik volledig met je eens. Je argumentatie, dramatisch.

5 mei 2016 om 12:48

Hij heeft gewoon gelijk, Atletico wint vaak met 1-0 en dan als je uit een doelpunt maakt moet de tegenstander er 2 maken. Dit is gewoon spelen naar je eigenkracht vaak de o houden...

Finale zie ik Real wel winnen, maar zoals hierboven staat moet Atletico niet voor komen.

5 mei 2016 om 13:01

Kom eens met voorbeelden dan dat het uitdoelpunt beslissend was dan in het voordeel van Atletico behalve dan tegen Bayern.

Dus eigenlijk is Bayern door, want die hebben er twee gemaakt tegenover een van Atletico na de 1-0. Of bedoel je dat ze dan met twee goals verschil moeten winnen?

5 mei 2016 om 13:10

Atletico speelt slim, maar ze spelen echt het meest onaantrekkelijke voetbal dat ik ken. Verdedigen is een belangrijk onderdeel van voetbal en daar zijn ze uitstekend in. Maar man man man. Het is zo ongelofelijk saai om naar kijken. Tegen Bayern was het zelfs erg extreem. Ik ben in de finale zeker voor Real, ondanks dat ik voor Barca ben, want die spelen tenminste voetbal waar je naar wilt kijken.

5 mei 2016 om 13:11

Atletico gooit het gehele elftal de 16 in, gooit ballen weg zodat het tijd kost om te halen, schopt ballen weg of fout bij een vrije trap voor tijd, gaat express lang liggen, random wisselen paar seconde voor tijd, doeltrap manieren vinden voor tijd, simeone die scheidsrechters bedreigt in de pauzes, moet ik door gaan?

5 mei 2016 om 13:14

Tegen wie heb je het, niet tegen mij neem ik aan? Zie niet in wat jouw hele relaas met mijn comments te maken heeft.

5 mei 2016 om 16:11

Leprof tegen Barca ging Atletico ook door op uitdoelpunten. Het bleef tot aan het einde 1-0 voor Atletico omdat ze 2-1 verloren in Camp Nou. Uiteindelijk kwam de 2-0 uit een counter door dat Barcelona alles of niets speelde wegens dat uitdoelpunt dus. Vorig jaar tegen Real wachtte Atletico op dat uitdoelpunt. Niets mis mee overigens

5 mei 2016 om 21:22

Als we alles om het veld en trainers/voorzitters erbij gaan halen... Geef die 5 la liga titels en de CL's dan ook maar terug... Francoooo... Atletico won op misschien een lelijke maar wel eerlijke manier

In zulke duels gaat het niet om kwaliteit, Barca en Bayern hebben ook meer kwaliteit dan Atletico.
Het gaat om passie en de vechtlust en zeker in een Madrileense derby in de CL finale.
Makkie voor Simeone om hun te motiveren

5 mei 2016 om 11:52

Inderdaad. Atletico was ook maar 5 of 10 minuten verwijderd van de winst destijds als ik het me goed herinner.

5 mei 2016 om 11:55

Maak daar maar 5 of 10 secondes van.

5 mei 2016 om 12:29

2 minuten en 12 seconden om precies te zijn

5 mei 2016 om 13:14

Hala Ramos

5 mei 2016 om 13:22

Voor Zidane ook een makkie. Je hoeft niemand te motiveren voor een CL finale! Als Real Madrid in intensiteit en werklust met Atletico meegaat dan wint het de wedstrijd. Kwaliteit geeft dan de doorslag. Bayern vergat dat de 1e helft in Madrid en Barca 1,5 wedstrijd tegen ze. Ik hoop alleen dat BBC gewoon 100% wedstrijdfit zullen zijn. Dat is lang niet het geval tegen Atletico.

5 mei 2016 om 18:45

De eerste 45 minuten in Madrid niet. Dat heeft ze uiteindelijk de finale gekost! Maar als Muller 2-0 maakt denk ik ook dat Bayern het afmaakt. Momenten zullen er altijd zijn, ook tegen Atletico.

Hmm, ik kan al raden wat Simeone zal ophangen in de kleedkamer in Milaan.

5 mei 2016 om 11:57

Hij zegt het tenminste voor de wedstrijd. Na de wedstrijd is het natuurlijk altijd makkelijker praten.

Atletico wordt wel geen hapje. Griezmann en Torres hebben allebei bewezen dat ze er wel staan in de grote wedstrijden. Dat is het grootste verschil met het Atletico van in 2014, waar het toen aan een echte beslissende spits ontbrak.

5 mei 2016 om 12:15

Diego costa?

5 mei 2016 om 12:19

Diego Costa viel geblesseerd uit en is voor Atletico nooit echt beslissend geweest in de CL. Griezmann is ook met 9 doelpunten (waarvan 7 deze campagne dacht ik) over 2 seizoenen de topschutter aller tijden van Atletico in de CL. Dat zegt ook wat.

5 mei 2016 om 14:40

Anderzijds kwamen de goals toen -bij wijze van spreken- van iedereen, terwijl ze nu vooral op die van Torres en Griezmann teren, dus als die een mindere dag hebben... Je kan het als een halfleeg of halfvol glas zien.

We zien wel, ik verwacht een uiterst spannende wedstrijd met een Atletico dat op de een of andere manier toch aan het langste eind zal trekken.

5 mei 2016 om 12:11

lijkt ook dom van Kroos, maar ja ze zijn Real Madrid en moeten dat natuurlijk zeggen.
Al is dit wel lekkere voer voor Simeone

5 mei 2016 om 13:37

Kan me ook een uitspraak van Simone herinneren die Zidane in de kleedkamer van real gaat ophangen als ie slim is...

5 mei 2016 om 14:38

Kan je hem citeren? Want ik weet niet echt wat je bedoelt. Nu ja, sowieso neem ik aan dat alle 22 de spelers extreem scherp zullen starten en dat extra motivatie niet echt nodig is, maar bijzonder slim zijn zo'n dingen niet.

5 mei 2016 om 19:12

Als je die van City gisteren zag zou ik dat nog niet te vroeg aannemen haha

5 mei 2016 om 18:46

Hij kan dan een heel kleedkamer volmaken. Als Real haar niveau haalt dan wint het de finale.

Dit is voetbal mijn lieve Duitser, ik zag een Atletico ook Barcelona en Bayern verslaan. Alles is mogelijk in voetbal. Dus ik denk dat Atletico gaat winnen.

5 mei 2016 om 11:51

Ach beide clubs hebben op hun beurt ook Atletico verslagen. Heb ik Real dit seizoen nog niet zien doen.

Vreemd dat Kroos zegt dat ze gaan tonen dat ze meer kwaliteit hebben om vervolgens de kansenverhouding 50-50 te noemen.

5 mei 2016 om 11:57

Ja dat vind ik ook raar. Ik vind die gast algemeen al raar.

5 mei 2016 om 12:26

Wat is er vreemd aan? Het komt wel vaker voor dat een club meer kwaliteit heeft maar toch verliest. Ik vond Bayern zeker niet minder kwaliteit hebben dan Atletico.. Juist Atletico heeft toch een ploeg die niet barst van de kwaliteit. Overdudelijk werd dat tegen Psv. Maar Atletico is heel moeilijk te verslaan.

5 mei 2016 om 11:45

Realmadrid heeft tot nu toe alleen europaleague gespeelt. Championsleague begint nu pas

5 mei 2016 om 11:45

Ja, omdat Atletico de 2 absolute topfavorieten er uit kegelde. Wat had je verwacht, een vlotte 4-0 over 2 wedstrijden? Barcelona lag er trouwens verdiend uit, over Bayern kan je twisten.

Real heeft bij wijze van spreken Janneke en Mieke uitgeschakeld, en had ook niet zo heel veel overschot. 1 doelpunt meer dan Wolfsburg en City.

Edit: Een recenter voorbeeld is trouwens Chelsea in 2012. Napoli, Benfica, Barcelona en Bayern. Keer op keer met de hakken over de sloot en zelden verdiend.

5 mei 2016 om 14:35

Atletico versmachtte Barcelona gewoon in de terugmatch, Barca kwam geen moment in haar spel en eigenlijk was het de eerste 45 minuten in Nou Camp ook al zo. Barcelona had 45 van de 180 minuten echt overwicht, de 2e helft in Nou Camp.

Barcelona werd eruit gekegeld, zeer verdiend. Tegen Bayern kon het alle kanten uit, klopt, maar da's ook logisch. Dat speelt heus niet mee in de hoofden, mocht je dit denken.

5 mei 2016 om 11:55

Real wint telkens met 1 goal verschil (uit en thuis) en loot Wolfsburg en City, Atleti heeft de twee favorieten voor de Cl wel uitgeschakeld e.

5 mei 2016 om 12:09

Daarom denk ik , dat wij meer voorbereid zijn dan real .

Nou realmadrid heeft ook pure geluk dat ze in de finale staan. Ik weet niet hoe ze dat doen maar op 1 of andere manier loten ze steeds de zwakste. Als barca, juventus, bayern, arsenal, chelsea en misschien zelfs psv zo zouden loten zouden die nu ook in de finale staan. Want realmadrid is niet eens zo geweldig

Mrjah nu krjjgt realmadrid eindelijk wel een sterke tegenstander zien of ze die wel kunnen verslaan

5 mei 2016 om 11:44

Wat een onzin zeg. Als Real wint van Atletico is het gewoon dik verdiend. Want City heeft ook Psg uitgeschakeld.

5 mei 2016 om 11:50

Het is geen onzin het zijn feiten, gek. Als je denkt dat bayern, barca, juventus, arsenal chelsea en misschien psv niet van roma wolsburg of city kunnen winnen heeft ht geen zin om te praten wnt dn ben je gewoon te dom

5 mei 2016 om 12:04

Toch vreemd dat Juventus in de poulefase achter City is geëindigd, Chelsea in de Engelse competitie mijlenver achter City staat en in de Cl uitgeschakeld door PSG wat vervolgens weer is uitgeschakeld door... precies City. En PSV, serieus?? Ja die hadden zeker de finale gehaald..

Dat Real het zwaarder had kunnen loten, absoluut. Maar ze staan gewoon in de finale, dat zijn echte feiten. Niet dat gebral van jou wat je feiten noemt!

5 mei 2016 om 12:12

het is helemaal geen onzin , moet je kijken vorige jaar kreeg barca in de laatste 16 al een city en real krijgt hun pas in de halve finale ...... real moest het tegen as roma en wolfsburg doen en vervolgens een zwakke city dat helemaal niks te bieden had op een paar kansen na....

5 mei 2016 om 11:52

In de finale kan je niet onverdiend staan. Tuurlijk hadden ze geluk met de loting, maar uiteindelijk hebben alle 3 de topfavorieten elkaar steeds ontlopen en als je wilt winnen zal je toch iedereen moeten kunnen verslaan.

5 mei 2016 om 11:57

Hou eens op met dat gezanik man. Hoe bedoel je ik weet niet eens hoe ze het doen? Probeer je daarmee aan te nemen dat Real de loting opzettelijk manipuleert? Ga toch weg met deze ongefundeerde aannames.

5 mei 2016 om 12:10

Jaa of ze kopen het om of met voodoo ofzo. Want real loot jaarlijks de zwakkere teams. Waarom konden ze in de laatsts 16 geen juve of arsenal loten? Dn waren ze er dan al uut

5 mei 2016 om 12:30

Jij bent echt nep

Hoop natuurlijk op het zelfde scenario net als barca. Wat ik daarmee bedoel is dat barca altijd won van Atletico op eentje na. Dus hoop dat Real dan deze ene keer gaat winnen. Maar dat zien we wel.

5 mei 2016 om 12:14

Ik denk dat de vorm van de dag de wedstrijd gaat beslissen.

Een ding is zeker: dit gaat een hels karwei worden. Ik geef beide ploegen ook 50% kans om de finale te winnen. Ondanks het feit dat Real een betere ploeg heeft is Atletico als team zijnde sterker. Barca kon in de eerste helft geen enkele keer hun zestien betreden in de wedstrijd in Calderon volgens mij.

Dat betwijfel ik hoor , Real heeft tot nu toe nog geen echte sterke tegenstander gekregen in de Cl , terwel wij het moesten doen Tegen Barca en Bayern .

6 mei 2016 om 12:44

Dit maakt dus serieus helemaal niks uit. Real kan ook de wedstrijd van hun leven spelen en met 5-0 winnen en ga je dan ook dat excuus gebruiken van ja maar wij versloegen die en die.

Ik hoop dat Zidane een 352 formatie zal hanteren. Met Varane, Ramos en Pepe achterin. Casemiro ervoor, Modric en Kroos die iets hoger staan. Isco en Carvajal op de flanken, omdat Carvajal altijd op komt en snel weer schakelt. Isco vind ik altijd wel hard werken en denk dat hij daarom op die linkerkant kan spelen. Bale een beetje als valse spits en Ronaldo Benzema voorin.

5 mei 2016 om 12:31

Teveel Osm gespeeld jij , Zidane gaat nooit een 3-5-2 formatie spelen tegen Atletico . Gaat gewoon deze opstelling worden zoals altijd . Carvajal - Pepe- Ramos-Marcelo Casemiro-Modric - Kroos - Ronaldo - Benzema- Bale .

We zullen zien dit wordt een 50/50 wedstrijd, ondanks dat sommigen zeggen dat Real meer kwaliteit heeft dit komt misschien ook doordat ze hun naam als grote club hebben maar als Atletico kan winnen van Barca en Bayern dan wil dit ook wel iets zeggen, dit toont juist veel meer aan vind ik. Het was weliswaar toch nipt en niet het mooiste voetbal.

Daarnaast wil ik Real eens zien tegen de beste 4 van de wereld. Dat hebben ze nog niet moeten doen in de huidige CL. Dat ze tegen Barca wonnen in La Liga vind ik een slechte graadmeter.
Barca was en is uit vorm. Speelt niet meer constant op het niveau van de eerste 30 speelrondes.

Denk dat dit dus 50/50 wordt en hoop dat Atletico hem nu wint ipv Real. Die hebben hem over de gehele geschiedenis vaak genoeg gewonnen terwijl Atletico hem nu verdiend op basis van wat ze de laatste 4 jaar hebben doorstaan. Ookal hou ik niet zo van hun speelstijl. Zij verdienen hem, maar hoop wel dat Barca dan de titel pakt en Atletico er nu niet weer mee vandoor gaat op de laatste speeldag zoals 2/3 jaar geleden in Camp Nou. Misschien wordt Barca dit weekend al kampioen, maar die kans is zeer klein. Atletico verliezen, Real gelijk en Barca moet winnen dan.

Iedereen blijft maar zeveren over de makkelijke loting. Als Real Madrid de finale wint ligt het aan de makkelijke loting. Wint Atletico dan is het geweldig omdat Atletico Bayern en Barcelona eruit geknikkerd heeft. In het jaar van La Decima stonden we aan de rand van de uitschakeling tegen Dortmund, moesten we Bayern verslaan in de halve finale en stonden we in de finale 73 minuten lang achter tegen Atletico voordat Ramos zijn inmiddels legendarische goal maakte in minuut 93. Vorig seizoen schakelde Schalke ons op een haar na uit, versloegen we Atletico met pijn en moeite en hadden we het vreselijk lastig tegen Juventus dat in de finale tot op zekere hoogte met Barcelona mee kon. Als je de CL wil winnen moet je iedereen verslaan die je tegenkomt. Er bestaan geen simpele teams en een verrassing zit er altijd in. Kijk maar naar Wolfsburg tegen Real Madrid. Die verliezen ze met 2-0 en ze stonden met de rug tegen de muur. Toch draaiden ze het om. Dat getuigt ook van een bepaalde mentale weerbaarheid maar iedereen zit te zeuren dat het "maar" Wolfsburg is. Altijd maar dat gezeur over geen echte tegenstand en een makkelijke loting, dat mensen daar niet moe van worden... Jezus man.....

5 mei 2016 om 13:14

Wat jij nu zegt is gewoon puur onzin. Als Jij Roma , Wolfsburg , En City loot is het veel makkelijker om in de finale te staan dan als je Bayern - Barca - Psv loot.. maar dat begrijp jij weer niet, City was het gunstige tegenstander in de halve finale van 4 en dan bieden ze niks tegen real ja tuurlijk ga je dan in de finale staan..

5 mei 2016 om 13:21

Nee Real had die wedstrijden beter allemaal kunnen verliezen. Wie zegt dat Real Bayern en Barcelona niet had kunnen verslaan? Dat kom je nooit te weten dat is achteraf gelul. Hou op man

5 mei 2016 om 16:42

ik durf te zweren als real tegen bayern of tegen barca moest dat ze eruit lagen . het is geen wolfsburg he 2-0 verliezen en dan vervolgens 3-0 winnen door ronaldo ook nog eens . sterker nog real heeft na 2 wedstrijden maar met 1-0 gewonnen van een zwakke city dat niet eens wist hoe je eens kans moest maken , ik zou zeggen hou jij maar eens op . maar we praten wel weer na de finale

Verhaal apart een finale, Atlettico is een stugge ploeg.

Hij speelt nu natuurlijk beter dan zijn eerste 2 jaar. Toen werd hij als een miskoop gezien. Vind persoonlijk 100 miljoen nu ook nog steeds teveel maar een miskoop is het niet voor het team.

Denk dat hij terug van 55/60 miljoen naar 75/80 miljoen gestegen. Maar Ronaldo die 94 heeft gekost is veel meer waard geweest. Vraag is of Bale in de komende 4/5jaar ook kan laten zien wat Ronaldo tot nu heeft laten zien.

Had mijn borige bericht in een ander topic moeten plaatsen. Maar goed voor Atletico maakt kwaliteit van de tegenstander niet uit.

Er wordt verwacht dat het 60/40 wordt in het voordeel van Real. Toch denk ik dat het 50/50 of zelfs 45/55 wordt in het voordeek van atletico

Real zal niet vol op de aanval gaan. Het zal veel geduldiger gaan spelen dan twee jaar geleden.
Toen was het Real dat 90+ minuten aanviel en Atlético dat, behoudens de zeer gelukkige goal, alleen maar ondergeschikt was en achteruit kon lopen.

Als we iets hebben geleerd van deze CL-campagne, is het dat Real zowel geweldig kan aanvallen als verdedigen.
De kansen van Real komen vanzelf wel, want wat Kroos zegt; Real heeft veel meer voetballend vermogen en individuele kwaliteit.
Het wordt een tactisch spel, met hopelijk weer een Atlético dat als een dienaar voor de Koninklijke moet buigen.

Kroos speelde sterk gisteren, goeie balans, goeie spelverdeling. Hij lijkt afgrtraind en fysiek sterker.

Misschien heeft Atletico minder 'kwaliteit', maar ze zijn wel een zeer hecht team. Leuk of saai voetbal, het maakt niet uit. Het gaat om een pot, en alles kan gebeuren. Wie Barcelona en Bayern uitschakelt zijn zeer gevaarlijk. Met wat provocaties zou Atletico zomaar de winnaar gaan worden. Denk echt dat Real moet oppassen.

Atletico onder Diego Simeone .

256 wedstrijden ... 135 x de nul gehouden .

Het wordt een 2-1 voor Atletico denk ik. Dit Atletico heeft betere teampresentatie in vergelijking met afgelopen 2 seizoenen. Ze spelen erg stabiel en als ze verliezen dan is het meestal door cruciale fout van een onervaren speler en heel soms komt de tegenstander goed uit, maar voor de rest kom je haast niet door de verdediging heen. Volgens mij heeft maar 1 club dit seizoen meer dan 2 goals tegen ze gescoord overigens. Zelfs MSN en Bayern kwamen in eigen huis niet verder dan 2 goals.
Real moet echt alles uit de kast halen willen ze dit winnen. Een vroege goal voor Real zou zeker goed voor ze zijn, want zodra Atletico het spel moet gaan maken krijgen ze het soms moeilijk.
Atletico op voorsprong betekent zo goed als afgelopen.

We zullen zien. Natuurlijk heeft Real meer kwaliteit, ze hebben ook veel meer geld en kopen vaak absolute topspelers. Atletico heeft daar dan de middelen niet voor, Atletico moet gerichtere aankopen doen.

Echter als team is Real veel minder dan Atletico. Dus het kan alle kanten op. Ik verwacht dat Atletico nipt wint.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren