Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Blind roept Premier League-duo op na afhaken Pröpper

Laatste update:
/

Danny Blind heeft maandag Patrick van Aanholt en Ibrahim Afellay bij de selectie van Nederland gehaald. De bondscoach besloot daartoe na het afhaken van Davy Pröpper, die zondag tien minuten voor het einde van PSV-Ajax geblesseerd naar de kant ging. Eerder haakten ook Daryl Janmaat (knie), Erik Pieters (kuit), Ron Vlaar (kuit) en Jürgen Locadia (enkel) al af voor de oefenduels met Frankrijk en Engeland.

Blind riep zondagavond Rick Karsdorp reeds bij de selectie, die met Van Aanholt en Afellay erbij nu uit 23 spelers bestaat. Karsdorp zou zijn interlanddebuut kunnen maken tegen Frankrijk (25 maart) of Engeland (29 maart), maar voor Van Aanholt en Afellay is Oranje geen onbekend terrein. De 25-jarige Van Aanholt debuteerde in november 2013 als international en speelde in mei 2014 een tweede interland.

Afellay staat al op liefst 51 wedstrijden voor Oranje en maakte onder Guus Hiddink zijn comeback bij de nationale ploeg. Hij deed in oktober vorig jaar tien minuten mee tegen Kazachstan en miste vervolgens de ontmoetingen met Tsjechië en Wales. Hij was aanvankelijk ook niet geselecteerd voor de komende oefeninterlands, maar is er nu dus toch bij gekomen nadat anderen afhaakten.

Danny Blind roept logische vervangers op voor de komende twee interlands

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waarom krijgt Bacuna niet een keer een kans? Kan toch geen kwaad met alle blessures en vriendschappelijke wedstrijden...

21 maart 2016 om 11:20

Bacuna heeft gekozen voor curaçao.

21 maart 2016 om 11:22

Doet het zeker niet slecht, maar vind Van Aanholt ook erg sterk presteren dit seizoen! komt veel mee op, heeft een aantal mooie assists gegeven en zelf een paar knappe goals gemaakt

21 maart 2016 om 12:51

Ja leuk, maar verdedigen kan hij niet zo goed. Een verdediger moet allereerst kunnen verdedigen

21 maart 2016 om 11:23

Bacuna, wil graag voor team Kluivert spelen

21 maart 2016 om 11:24

Omdat Bacuna niet goed genoeg is.

21 maart 2016 om 11:39

ik vind dat hij zich best goed staande heeft gehouden in de PL.

21 maart 2016 om 11:41

Wat is dit nou weer voor opmerking..

21 maart 2016 om 11:42

Nvm, reactie is al verwijderd waar dit voor bedoeld was

21 maart 2016 om 11:31

Zo goed is hij niet toch? En inmiddels heeft hij voor Curacao gekozen.

Hele vreemde beslissing om Van Aanholt over Dijks op te roepen, die zat niet eens bij de voorselectie. Van Aanholt zakt keer op keer door het ijs als het op verdedigen aankomt dus ik hoop niet dat hij gaat spelen. Die gast kan alleen aanvallen maar als linksback is dat gewoonweg niet voldoende.

Edit: Het nieuws dat Dijks zelf heeft bedankt verhelderd veel! Hij had te veel last van zijn enkel.

21 maart 2016 om 11:24

Niet mee eens. Ik kijk niet elke week Suderland, maar als ik een paar min zit te kijken doet hij het aaltijd goed!

Edit. even gemist dat Dijks wel bij de voorselectie zat

21 maart 2016 om 11:27

Op zich vind ik het niet gek dat hij Van Aanholt oproept i.p.v. Dijks, maar wat ik wel raar vind is dat Dijks wel in de voorselectie zat en Van Aanholt niet. Dat duidt er toch op dat Dijks hoger in de pikorde staat, maar nu na een weekend waarbij Dijks niet door het ijs is gezakt en Van Aanholt niet opvallend goed was staat Van Aanholt opeens hoger in de pikorde. Vind ik erg onduidelijk en willekeurig overkomen.

21 maart 2016 om 11:34

Enige wat ik kan zeggen is dat ik dijks vorige week niet sterk vond spelen en dat het er op leek dat hij te blij was dat hij in de voorselectie zat. Op basis daarvan kan ik me voorstellen dat hij niet opgeroepen is, maar als er dan iemand af valt op zijn positie vind ik het wel erg vreemd dat er totaal iemand anders die niet bij de voorselectie zat wordt opgeroepen en hij niet... Dan heb je dus een fout gemaakt bij je voorselectie...

21 maart 2016 om 11:52

Te blij? Hoe kan dat nou weer

21 maart 2016 om 11:53

Ja, dat is toch een beetje de bedoeling dat je blij bent dat je erbij mag zijn?

21 maart 2016 om 12:18

Volgens Verweij van de Telegraaf heeft Dijks zich afgemeld nadat Blind hem had opgebeld als vervanger voor bovengenoemde geblesseerden. Omdat hij zelf ook teveel hinder ondervindt van een enkelblessure. Daarna is Van Aanholt opgeroepen.

21 maart 2016 om 12:47

Dat zou de situatie verklaren! Wel gek dat Dijks gisteren na psv-ajax nog zin had om zich te melden bij Oranje (hij ging er van uit dat hij werd opgeroepen omdat hij wist van Pieters blessure).

21 maart 2016 om 12:56

Paar minuten is bij lange na niet genoeg om een oordeel te vellen. Ik sluit me aan bij het statement dat hij elke keer door het ijs gaat als hij moet verdedigen. Mensen schijnen dat tegenwoordig niet zo belangrijk meer te vinden...

21 maart 2016 om 11:24

Dan zou ik nog eerder Aké selecteren dan Van Aanholt. Speelt een goed seizoen bij Watford.

21 maart 2016 om 11:30

Ik had Ake ook over PvA geselecteerd. Ake is een echte verdediger. Van Aanholt is meer linksmid. Typisch Nederlandse instelling weer om 'voetballende verdedigers' te selecteren.

21 maart 2016 om 11:52

Als Blind van plan is om 5-3-2 te gaan spelen, dan zou een 'voetballende linksback' wel logisch zijn, Van Aanholt is daar uitermate geschikt voor denk ik, hij kan beter dan Ake de hele linkerkant bestrijken. Maar als Blind 4-3-3 wilt spelen dan is Ake de betere denk ik, omdat het een echte verdediger is zoals je zegt.

21 maart 2016 om 11:37

Of dijks of van aanholt beter is laat ik wel in het midden, maar als dijks idd bij de voorselectie zat en dan nog karsdorp en van aanholt eerst erbij doen, ook leuk voor die jongen.. ik vind persoonlijk dat dijks het verdient, die speelt het hele seizoen al goed, waar karsdorp eigenlijk iot vorm is, en van aanholt weet ij eerlijk gezegd niet eens

21 maart 2016 om 11:53

Enige is dat Karsdorp een rechts en V Aanholt en Dijks linksbacks zijn.

21 maart 2016 om 12:30

Van Aanholt draait een goed seizoen hoor. Verdient het ook wel het is alleen een typetje Willems veel aanvallen weinig verdedigen als Blind 532 gaat spelen dan is v. Aanholt perfect zo niet dan was Dijks de betere optie geweest

21 maart 2016 om 12:03

Je zou idd verwachten dat wanneer iemand in de voor selectie zit hij een kans krijgt zodra er iemand afvalt.

21 maart 2016 om 12:45

Dan is het grappig dat Van Aanholt tegen Newcastle verdedigend ijzersterk was. En dat al langer is voor Sunderland.

Vind van Aanholt geen slechte vervanger voor de lb positie. Speelt wekelijks in de PL en doet het volgens mij aardig.

Van mij had Dijks er ook niet bij gehoeven, maar raar dat Dijks in de voorselectie zit en van Aanholt niet. Dijks valt af voor de definitieve selectie, er valt een linksback weg en vervolgens roept Blink een linksback op die in eerste instantie niet bij de voorselectie zat.

21 maart 2016 om 12:04

En Pieters dan?

Geldt hetzelfde voor als bij V Aanholt alleen speelt beter en bij een betere club dan V aanholt.

21 maart 2016 om 12:13

Pieters meldde zich af. Eerst ff research doen voordat je reageert.

Met alle respect, of ik heb het niet goed gelezen, maar waarom word Davy Klaassen niet opgeroepen? Aanvoerder en uitblinker bij één van de twee top teams in Nederland. Beslissend met goals en assists en iemand die elk seizoen beter en beter lijkt te worden.

21 maart 2016 om 11:26

Als dat inderdaad zo is, is dat in mijn ogen niet meer dan terecht. Aan de andere kant is het overige materiaal OOK zo beperkt dat hij vast wel opgeroepen is.

21 maart 2016 om 11:28

Klaassen zit er gewoon bij hoor.

21 maart 2016 om 11:42

Als een speler al geselecteerd is, hoef je hem niet nog een keer op te roepen....

21 maart 2016 om 11:47

In de selectie die VZ afgelopen vrijdag op de site had gezet stond hij aangegeven als aanvaller, dus daarom heb je hem misschien over het hoofd gezien, maar hij zit er wel gewoon bij.

21 maart 2016 om 12:35

@ Miccoli

Dat zou kunnen, bij de selectie van Nederland stond Jeremain Lens als middenvelder. Dus ze halen wel vaker rare fratsen uit.

Laat Propper en Locadia in alle rust maar thuislaten. Wat mij betreft laat Cocu Willems en De Jong ook thuis. Het kampioenschap is veel belangrijker dan deze nutteloze wedstrijden die we toch gaan verliezen.

21 maart 2016 om 11:29

Vooral Willems inderdaad, hij klaagt al over vermoeidheid af en toe en zijn spel is ook zo wisselvallig dat ik me afvraag of hij het op dit moment uberhaupt wel verdiend. De Jong kan het wel aan denk ik.

21 maart 2016 om 11:42

Met deze ingesteldheid moeten deze spelers niet meer opgeroepen worden naar mijn mening. Wanneer je de kans krijgt om te oefenen met het NL elftal moet je er gewoon bij zijn.

21 maart 2016 om 13:08

Idd, en wedstrijden tegen 2 toplanden word je als speler alleen maar beter van.

Ik snap werkelijk niet waarom iedere bondscoach Afellay oproept.
Bij PSV was hij een vd drijvende krachten,en bij Barca paar leuke wedstrijden gehad (ook niet meer dan dat),daarna is het echt bergafwaarts gegaan
ik snap echt niet waarom ze hem tegenwoordig nog oproepen.

21 maart 2016 om 11:30

Je hebt blijkbaar afgelopen maanden Afellay niet zien spelen. Ik las net een poll op twitter dat Stoke fans op hem stemmen voor speler van het seizoen.

21 maart 2016 om 11:52

Affelay gaat lekker bij stoke hoor

21 maart 2016 om 12:05

Afellay doet het prima bij Stoke City en wordt daar goed gewaardeerd door zowel de aanhang van Stoke als de coach. Het is overigens een van de weinige Nederlandse spelers die goed presteren in het buitenland.. Dus jouw redenering is onzin, want Afellay doet het prima en is een prima middenvelder

21 maart 2016 om 12:46

Ik snap werkelijk niet waarom jij hier over een mening hebt zonder dat je alle feiten kent. Je zegt maar wat. Afellay doet het erg goed bij Stoke en die staan gewoon 9e in de premier league. Waarom zou je hem dan niet oproepen.

21 maart 2016 om 14:35

Ik ken alle feiten en dat mensen geen andere mening dan jou mogen hebben...tja
we leven hier nog altijd in Nederland.

Heb het ook voornamelijk over het feit dat Afellay door iedere bondcoach maar weer word opgeroepen.

Dat jij een fan van Afellay bent is prima,ik heb hem nooit NL elftal waardig materiaal gevonden.

Gun het hem dat hij het prima gaat doen, maar je kunt ook wel stellen dat Blind en co het in 1e instantie ook niet echt in hem zagen zitten aangezien hij niet door de definitieve selectie heen kwam en pas na een paar afmeldingen opgeroepen werd.

21 maart 2016 om 14:50

De bondscoaches hebben er ook meer kijk op dan jou. Hij heeft niet voor niets al 50 interlands.

21 maart 2016 om 15:50

Goed argument,
Bruno Martins Indi heeft ook 31 interlands
maakt hem dat de beste keus?

21 maart 2016 om 16:41

Ja want toen hadden ze niet beter, nu zou niemand die keus maken.

21 maart 2016 om 20:41

Afellay speelt sinds zijn debuut op 17 jarige leeftijd al constant op een topniveau. Jarenlang aanvoerder geweest van een sterk PSV en 4x landskampioen geworden achter elkaar, speelde destijds onder Hiddink sterk in de CL. Wordt verkozen tot talent van het haar en vervolgens tot speler van het jaar. Maakte de overstap naar Barca wat op dat moment het beste team ter wereld was. Geeft in zijn eerste seizoenshelft de beslissende assist op Messi en bereikt de finale van de CL. Mocht toen invallen in de finale. Scheurt daarna zijn kniebanden en loopt daarna een flinke bovenbeen blessure op. Pakt nu de draad lekker weer op bij Stoke en laat elke week zien dat hij het spelletje niet verleerd is. Maar jij loopt hier te verkondigen dat hij nooit opgeroepen had moeten worden? Goed verhaal man!

21 maart 2016 om 13:27

Hij werd pas opgeroepen na een paar afmeldingen. Ik denk dat Afellay 1 van de spelers gaat zijn die extra zijn best gaat doen want hij weet ook dat hij nu Blind moet overtuigen. Valt hij tegen dan zal hij er inderdaad de interlands hierna er niet meer bij zijn.

We kunnen Blind pas serieus nemen als hij zijn eigen zoon niet meer oproept. Wat een matige speler is dat zeg. Bij United speelt hij echt waardeloos. Echt zo'n mietje die altijd safe speelt en voetballend weinig toevoegt. Ook verdedigend als CV bakt hij er niks van.

21 maart 2016 om 11:35

Blind junior is wel de hoogst spelende speler met een basisplaats, dus echt de laatste speler die je mag passeren. Alleen Robben speelt hoger, maar is nu geblesseerd.

21 maart 2016 om 11:38

Inderdaad.
Ik ben mij kapot geschrokken bij de wedstrijd tegen Liverpool. Hoe hij verdedigt kan echt niet. Het is alles of niets. Hij blijft staan n steekt zijn poot uit in de hoop dat hij de bal heeft. Mocht dat niet lukken staat de deur wagenwijd open. Regelrecht gevaar voor het Nederlands elftal.
Ook bij het Nederlands elftal kan hij mij totaal niet overtuigen.
Beide Blinds gewoon weg!

21 maart 2016 om 11:46

Doordat Blind een hele goed WK had gespeeld, is hij door van Gaal naar United gehaald. Anders had hij gewoon voor een club Stoke City/ Southampton gespeeld.

21 maart 2016 om 13:23

Tegen Liverpool was hij inderdaad matig, maar hij had zich goed herpakt tegen Manchester City en was de beste speler aan de kant van United.

Ik denk dat je dus de artikelen van gisteren hebt gemist over deze wedstrijd. Hij is juist 1 van de lichtpuntjes van het team volgens de fans en dat op een positie waarvoor hij in 1e instantie niet was gehaald. Je zit er dus behoorlijk naast.

Een matige speler wordt niet zomaar beste speler van de Eredivisie.

21 maart 2016 om 13:34

Ik kan hem alleen beoordelen naar aanleiding van de wedstrijden die ik zie. En die wedstrijden ( een stuk of 10 - 15) die ik heb gezien van hem, was het gemiddeld genomen gewoon slecht. Te traag, verkeerde kant dekken en domweg pootje uitsteken om de bal te veroveren. Zoiets kan in de voorhoede of middenveld nog enigszins maar verdedigend is het dodelijk.

21 maart 2016 om 13:47

Mijn reactie was eigenlijk meer gericht op Robinruiter.

Maar ik denk dat je niet geheel objectief naar Daley bent. Hij is niet voor niks onomstreden en hij heeft wel degelijk meer goede wedstrijden gespeeld dan slechte.

Voor LVG maakt het niet uit hoeveel geld je koste (Di Maria, Falcao, Depay) of hoe ervaren je bent (rooney, Fellaini, Young) als je in zijn ogen niet presteert dan sta je ernaast en Daley speelt haast altijd.

21 maart 2016 om 14:29

Prima dat lvg zo denkt maar neemt in mijn ogen niet weg dat ik Blind echt zwaar tekort vindt komen als verdediger.
Misschien ben ik ook niet objectief meer en zie kijk ik meer naar wat hij verkeerd doet dan goed. Maar daar heeft Blind eigenlijk zelf een beetje voor gezorgd.

Ik vind trouwens over het algemeen dat de het verdedigend niveau in Nederland en van Nederlandse spelers dramatisch is. Echt dramatisch.

21 maart 2016 om 15:29

Prima dat lvg zo denkt maar neemt in mijn ogen niet weg dat ik Blind echt zwaar tekort vindt komen als verdediger.
Misschien ben ik ook niet objectief meer en zie kijk ik meer naar wat hij verkeerd doet dan goed. Maar daar heeft Blind eigenlijk zelf een beetje voor gezorgd.

Ik vind trouwens over het algemeen dat de het verdedigend niveau in Nederland en van Nederlandse spelers dramatisch is. Echt dramatisch.

Hoe slecht moet Van Persie wel niet spelen op dit moment als spelers als Depay en Afellay wel opgeroepen worden ?

Ik denk dat we volledig kansloos zijn tegen Frankrijk en Engeland.

21 maart 2016 om 11:36

Net zo slecht als hij altijd in het nederlands elftal deed misschien? Ik zie hem niet spelen, maar als hij dat niveau haalt snap ik dat hij niet opgeroepen wordt.

21 maart 2016 om 11:47

Van Persie is ook zwaar uit vorm, maar wat je terecht zegt Depay heeft ook nog niet veel laten zien.

21 maart 2016 om 11:52

Omdat van Persie's arrogantie mee speelt en dat wilt Blind niet in z'n team. Waarom zou je hem daarnaast meenemen als je weet dat hij er over 2 jaar toch niet bij is?

21 maart 2016 om 11:54

Het is onbelangrijk of je deze wedstrijden wint, waarom snappen mensen dat niet. Je richt je nu op 2018, dan is van persie er echt niet meer bij. Richt je op jonge spelers, op de toekomst.

21 maart 2016 om 14:02

Als Fenerbahce fan kan ik zeggen dat hij nog steeds een uitstekende speler is. Dat zag je ook gewoon tegen Turkije (3-0). Voetballend is er geen betere spits dan hem in Oranje. Klaas kan helemaal niks forceren, moet het hebben van de voorzetten die hij nauwelijks krijgt. Met depay en robben op de flanken heb je het als kjh gewoon terecht lastig. RvP past veel beter bij het spel wat Oranje wilt spelen. Hij kreeg helaas nauwelijks vertrouwen van Vitor Pereira (coach FB) en speelt eindelijk de laatste tijden weer in de basis. Geloof me, RvP is nog lang niet versleten. Sneijder was ook zogenaamd over the hill toen hij naar Gala ging, maar we hebben allemaal gezien hoe dat heeft uitgepakt op het WK en EK. Beide toernooien de beste middenvelder (als je Robben niet als middenvelder meerekent).

Is Virgil van Dijk wel opgeroepen? Wie weet dat?

21 maart 2016 om 11:50

Van Dijk zit er gewoon bij.

Ik vond het al raar dat deze allebei nog niet waren geselecteerd in 1e instantie. Beide doen ze het al een langere periode goed bij hun clubs.
Wel vreemd dat hij Dijks niet oproept, terwijl deze wel in de voorselectie zat en er toch een linksback benodigd is.

Geen leuk idee om eens met Veltman op RB te starten? persoonlijk zie ik geen betere opties. Verder zou ik eens proberen om met Gini als hangende LV te spelen om een man meer situatie te creëren op het middenveld.

Janssen is de spits in vorm, nog maar 21 jaar en het is een oefenpot. De kans geven dus!

Ik zie Nederland wel verrassen met een paar nieuwe namen.

Cillessen
Veltman
Bruma
Van Dijk
Willems
Clasie
Sneijder
Klaassen
Promes
Janssen
Wijnaldum
21 maart 2016 om 12:00

Als Blind 4-3-3 gaat spelen zou ik zeker met Veltman rechtsback gaan spelen. Op dit moment simpelweg de beste optie. Maar als hij 5-3-2 gaat spelen weet ik niet of Veltman daar geschikt voor is. Maar ook dan zou ik hem opstellen, want een oefenwedstrijd is uitermate geschikt om Veltman op die positie te testen.

Als Blind kiest voor 5-3-2 zou ik het zo doen.
(in de opstelling lijkt het meer 3-2-3-2 maar die Veltman en Willems zijn dan de vleugelverdedigers)

Cillessen
Bruma
Van Dijk
Letschert
Veltman
Willems
Wijnaldum
Clasie
Klaassen
Janssen
Depay
21 maart 2016 om 12:12

Inderdaad op basis van zijn prestaties verdient hij een plek. Wanneer Blind een 5-3-2 opstelling verkiest Veltman maar op RCV. Ik zie wel niet echt wie op rechts de zijkant zou moeten invullen in deze opstelling? Karsdorp?

21 maart 2016 om 12:20

Mijn excuses. Kon de opstelling niet zien op de mobiele app. Inderdaad een leuke opstelling. Is zeker het proberen waard.

21 maart 2016 om 13:41

Ik denk niet dat Davy basis gaat spelen in de 1e wedstrijd. Hij zit er nog vrij nieuw bij. Middenveld zal dus waarschijnlijk Clasie, Wijnaldum en Sneijder.

Maar stiekem hoop ik dat Bazoer gaat starten. Dat vind ik toch een meer stabielere middenveld als we met een aging Sneijder gaan spelen.

En we moeten sowieso het middenveld versterken aangezien we op rechtsachter Veltman en Karsdorp hebben en op links de heel aanvallend ingestelde Willems en van Aanholt.

Jasper

Veltman - Bruma - van Dijk - Willems

Clasie - Daley

Wijnaldum - Bazoer - Sneijder

Janssen

Jasper
Veltman
Bruma
van Dijk
Willems
Clasie
Daley
Wijnaldum
Bazoer
sneijder
Janssen
21 maart 2016 om 17:33

Goede opstelling tegen sterkere teams. Ik vrees alleen dat we snelheid missen. Ik zou ook altijd met promes spelen. Ik denk dat hij met het nodige vertrouwen wel eens een van de belangrijke spelers kan worden.

Ik lees net op het twitteraccount van een ajaxwatcher dat dijks wel was opgeroepen door Blind maar teveel last van de enkel had en dus afgezegd. Daarna is van aanholt pas opgeroepen.

Dijks zit bij de voorselectie maar nu wordt van Aanholt opgeroepen. Waar slaat dit op?

21 maart 2016 om 12:39

Dijks heeft zich afgemeld omdat hij teveel last van zijn enkel heeft. zie twitter van mike verweij

Waarom Karsdorp oproepen. Zit in een mindere fase. Toen hij goed speelde werd hij niet opgeroepen en nu wel. Blind logica, net als Dijks in de voorselectie en hem daarna passeren voor spelers die niet in de voorselectie zaten.???? Typisch Blind deze acties. Was niks, is niks en wordt niks.

Dijks zijn paspoort ingeleverd?

21 maart 2016 om 12:41

Voor zijn hart gekozen.

Het is mij nog steeds een waar raadsel waarom die Locadia erbij zat?! Dat is toch na Narsingh de meest matige voetballer in de Psv selectie. Vind hem eigenlijk niet eens psv-waardig op het moment.

Van Aanholt heeft t wel verdiend. Hij is een belangrijk deel van dat gare Sunderland elftal en laat zich keer op keer gevaarlijk aanval zien. Ook nog belangrijk met zn doelpunten. Hopelijk gaat hij niet te hoogmoedig spelen en zich focussen op het eer van ons land te verdedigen


OZO

Als je janmaat, van aanholt afweegt, dan had ake al een basisplek moeten hebben. Ake kan verdedigen en dat kunnen tegenwoordig nog maar weinig backs.

Eens met de selectie van v. Aanholt. Is veel geschikter dan Dijks, die aardig kan verdedigen, maar zwaar overschat wordt.

In principe logisch dat deze twee jongens zijn opgeroepen. Ik vind dat Afellay er momenteel gewoon bij hoort, zeker wanneer je naar de status van het huidige Nederlands elftal kijkt. Is een van de weinige Nederlandse middenvelders die op hoog niveau zijn wedstrijden meepakt.

Wanneer je besluit om zonder van Persie te spelen (wat een besluit is die ik betreur, aangezien het Nederlands elftal simpelweg Niks heeft om op te stellen ) zou ik Wesley Sneijder op het middenveld laten spelen. Wanneer van Persie zou mogen spelen zou ik Afellay op nummer 10 positioneren. Voor de wedstrijd tegen Frankrijk zou ik lekker inzakken en gebruik maken van de creativiteit van Wesley en gokken op de snelheid van Memphis en Promes (alhoewel Memphis ook niet echt onomstreden is in mijn opstelling) Dit is naar mijn inziens de enige manier om tot een eventueel resultaat te komen.

Van het middenveld ben ik zeker niet kapot maar ik denk dat dit momenteel de beste keuzes zijn. Bazoer is een groot talent en tevens de toekomst van het Nederlands elftal, Clasie is een al enigzins gelouterde speler en Sneijder is de enige middenvelder met écht voetballend vermogen in ons elftal. Tot slot blijf ik pleiten voor Martin De Roon. Ik zeg niet dat deze jongen meteen in de basis hoeft te spelen maar ik denk dat hij een bijtertje is die het Nederlands Elftal mist. Een type Mark van Bommel. Ik zou hem zeker de kans geven.

Cillessen
Bruma
Van Dijk
Blind
Veltman
Bazoer
Clasie
Willems
Sneijder
Promes
Memphis
21 maart 2016 om 14:06

Depay en Blind in de basis? Jij kijkt zeker nooit naar Manchester United.
Memphis is de slechtste aankoop van de hele Bpl. De grootste miskoop van United dit seizoen. Speelt 1x leuk tegen Brugge en 1x tegen FC Midylant. En voor de rest? Wat heeft hij goed gedaan? Die geweldige duik tegen Stoke? Of de hoeveelste balverlies waarna de tegenpartij scoort? Depay is gewoon geen wereldtalent, maar subtopmateriaal. Lekker stapje terug doen, anders gaat hij het nooit redden.

Ik zou gewoon lekker gek doen en promes als solo spits in de aanval zetten. Beter dan alles wat er nu rondloopt.

Je kunt selecteren wat je wilt.
Nationale voetbal teams,net als alle topsport werken in cycli van ongeveer 4-5 jaar.
De laatste generatie was succesvol en is 30+.
Tussen 25-30 is het behelpen,veel jongens die niet doorontwikkelden en veel chronische blessures.
Tussen 20-25 is de situatie nog veel erger,vooral mentaal en fysiek zijn er veel spelers die het niet zullen halen.
Onder de 20 dan maar?
Ok,maar dat zijn spelers die pas WK 2022 op hun top zijn,hopen we.....
En wie zegt dat deze generatie onder de 20 niet net zo wordt als de huidig generaties tussen de 20 en 30 jaar oud?
Er is een enorm lek,en het lek wordt steeds groter en niemand vraagt zich af wat de oorzaken zijn.
En als je al tracht aan te geven wat eventueel een oorzaak kan zijn wordt je hier op Voetbalzone gecensureerd.
Gaat lekker zo,en vrij meningsuiting wat dit aangaat is verboden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren