Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax slaat Italiaans bod van twintig miljoen euro af

Laatste update:

De Italiaanse krant Corriere dello Sport pakt zaterdag uit met een verhaal over Davy Klaassen: de aanvoerder van Ajax zou in de belangstelling staan van Napoli. In gesprek met Voetbal International bevestigt directeur Marc Overmars van Ajax dat er interesse is.

/

De Italiaanse club heeft een bod van twintig miljoen euro gedaan om Klaassen in de winterstop naar Napels te halen. “De belangstelling is heel concreet, maar Davy wordt niet verkocht”, reageert Overmars.

Klaassen tekende onlangs een nieuw contract bij Ajax: hij ligt vast tot medio 2019. De interesse van Napoli is niet nieuw, want de club meldde zich in de zomer ook al in Amsterdam. Op de achtergrond houden ook clubs als Juventus en Internazionale de situatie rond Klaassen goed in de gaten.

Ajax moet Davy Klaassen verkopen voor twintig miljoen euro

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

20 miljoen is best veel hoor. Doen Ajax!

19 december 2015 om 14:03

Er staat toch duidelijk dat ze het afgeslagen hebben?

19 december 2015 om 14:04

Voor dat geld breng ik hem naar Napels en neem ik Ziyech op terugweg mee.

19 december 2015 om 14:17

Ligt niet op de route en Ziyech wil volgens mij naar het buitenland.

19 december 2015 om 14:29

Idd klaassen is belangrijk, maar is geen klassieke 10. Zyech idd perfecte opvolger. Maar Ajax heeft al nee gezegd.

19 december 2015 om 15:00

Zyech zal wel een 12 mln of zo kosten... Dus winnen ze 8 mln die ze niet nodig hebben raken ze hun aanvoerder kwijt en moeten ze hopen dat Zyech het aankan.

Ik zie niet in waarom ze dat zouden moeten doen

19 december 2015 om 15:15

Hopen dat ziyech het aankan?
Hahah wat een grap, klaassen word tegeel gehyped door de ajax supporters.
Ajax zou er zelfs op vooruitgaan als ze ziyech binnenhalen

19 december 2015 om 15:18

Kan Davy het wel aan? Wat 'n grap.

19 december 2015 om 15:31

Mesqueunclub: waarop baseer je dat dan wel? Van Twente naar Ajax is een stapje hoger. Dus moet je afwachten of ie het aankan. Lijkt me vrij normaal.

Maar jij hebt de waarheid in pacht en een fantastisch glazen bol of niet?

19 december 2015 om 15:41

Klaassen is arbeid. Zie hem als een type kuyt in de aanval. Zijn niet de meest sierlijke voetballers, maar zodra ze niet meedoen merk je het. Ziyech is lui en maakt alsnog veel fouten ondanks zijn verdomd hoge rendement. Bij Ajax voetballen is een stuk moeilijker dan bij Twente. Vooral een Twente waar toch bijna iedereen er niks van bakt.

19 december 2015 om 15:59

Lee. Wel goed van je dat je ons even verteld hoe ze voetballen want we hebben zelf geen Tv.

Zyech gaat denk ik zowiezo niet naar Ajax. Die gaat naar het buitenland. Ik betwijfel wel of hij daar klaar voor is. Wat wel als een paal boven water staat is dat ie bij Twente weg moet.

19 december 2015 om 16:45

Ziyech kost echt geen 12 miljoen. Wil zelf weg en twente heeft geld nodig. Als klaassen toch naar napoli zou gaan zou ik als ajax zijnde ziyech voor een miljoen of 5 proberen te halen en afspreken dat er volgend seizoen 2/3 spelers van ajax aan twente worden verhuurd. Dat lijkt me voor beide partijen geen slechte zaak.

19 december 2015 om 16:53

Blijkbaar heeft 99 procent van de VZ bezoekers geen TV, Robert, want men blijft maar voorstellen om Klaassen in te ruilen voor Ziyech. Ridicuul aangezien Ajax barst van de middenvelders die in de bal komen, terwijl Ajax voor de diepgang naast Klaassen alleen de jonge vd Beek heeft.

Maar misschien overschat ik de mensen hier en heeft men wel een TV en gewoon geen verstand van het spelletje.

19 december 2015 om 17:06

Ik als Ajacied wil ziyech ook niet en al helemaal niet voor die prijs wetend dat je een nouri hebt die ook barst vd creativiteit. Klaassen is zoals je ziet al sowieso meer waard dan misschien wel iedere ED middenvelder en ook nog eens eigen kweek. Deze jongen moet zo lang mogelijk blijven.

19 december 2015 om 17:10

De mentaliteit van Ziyech lijkt de laatste weken iets beter, maar de manier waarop hij een paar weken geleden interviews stond te geven past wat mij betreft niet bij een grote speler

19 december 2015 om 17:33

Ziyech zal veel minder kosten. Twente moet verkopen deze winter en clubs maken daar handig gebruik van. Ik zou niet raar staan te kijken als Ziyech voor 8 miljoen de deur uit gaat. De tijd dat Twente hoge bedragen kan vragen is namelijk voorbij.

On: 20 miljoen voor Klaassen zou ik direct accepteren, dat is een keurig bedrag voor een speler die nog niet heeft laten zien een echte topper te zijn/kunnen worden.

19 december 2015 om 14:10

Klinkt inderdaad als een mooi bedrag. Maar wat heb je aan nog meer geld op de bank ? Het terughalen van een waardige vervanger zal dan toch wel weer een fiasco worden.

Nee, prima dat ze zo'n bod afslaan en dit soort spelers een paar jaar langer in Nederland houden. Alleen dan kun je als club groeien en proberen bij de Europese subtop aan te haken.
En ook een goed signaal naar de spelersgroep toe.

19 december 2015 om 15:02

Klopt Geijsteren... Daar heb je nu net het probleem. Ze zijn niet in staat een fatsoenlijke vervanger aan te trekken dus mogen ze het naar mijn mening nooit doen.

Als ze een Brands als TD zouden hebben zouden ze er misschien over na kunnen denken maar met Overmars is het niet echt verantwoordelijk om het te accepteren.

19 december 2015 om 14:25

Als je de top wil halen met je elftal, of je wil meten met clubs als Napoli, laat je deze jongens niet gaan. Gaat er niet om wat je ervoor krijgt maar wat je op het veld hebt staan!

19 december 2015 om 15:04

Tenzij je een vervanger op het oog hebt die gelijkwaardig of beter is.
Maar dat is in het huidige Ajax een utopie. Dus mooi bij Ajax laten.

19 december 2015 om 15:39

Zyech is op bijna alle punten beter. Dus wanneer Ajax Klassen verkoopt krijgen zij een veel betere speler er voor terug voor minder en heb je alsnog veel geld

19 december 2015 om 17:07

Yeah right. Ziyech speelt op een lager niveau. Gudelj was toch ook beter dan Klaassen toen gudelj bij az speelde? En zie nu dan.

19 december 2015 om 14:35

Nou als er voor een Depay al 27 betaald word dan zou ik voor Klaasen toch ook minimaal zo,n bedrag vragen.
Tuurlijk zal hij te koop zijn maar het bedrag is gewoon niet hoog genoeg.

19 december 2015 om 14:42

Kom op, dat meen je toch niet serieus. 20 miljoen niet genoeg voor een doorsnee middenvelder.

19 december 2015 om 14:43

Klaassen met Depay vergelijken? Depay heeft qua talent veel meer dan Klaassen, al heeft Klaassen meer inzet en een betere mentaliteit. Maar 27 miljoen zou echt krankzinnig hoog zijn, dat was het voor Depay al, maar voor iemand met het talent van Klaassen zou ik het al helemaal idioot vinden. Bedenk ook even dat ze in Italië dit soort sommen niet zo snel neerleggen als in Engeland.

19 december 2015 om 14:55

Dat laatste is toch niet belangrijk? Je wil als club een bedrag hebben, of dat nou van een Italiaanse club of een Engelse club is, dat maakt niet uit. Wil de Italiaanse club dat niet betalen, dan wacht je toch lekker op de Engelse club die dat wel wil betalen.

19 december 2015 om 15:04

Haha jaja zal wel weer. Depay het supertalent.. Sowieso waarom vergelijken? Klaassen met een contract tot 2019 zou 30+ normaal zijn in deze markt..

19 december 2015 om 15:15

Pff schei uit man, Klaassen hoort nog steeds niet bij de beste Bederlandse middenvelder, vind hem nog steeds heel vaak erg matig. Net als heel veel Ajaxsupporters lees ik hier. Klaassen is leuk voor Ajax, maar niet meer dan dat. Type siem de jong.

19 december 2015 om 15:31

Ach ja dat mogen mensen vinden want hij word zwaar onderschat, Klaassen hoort sowieso bij de beste middenvelders van Nederlandse komaf en helemaal tot de beste van de eredivisie. Een Ziyech word overschat een Klaassen onderschat, gelukkig zien trainers het wel in Davy..

Je laatst punt is imo het enige wat klopt, het is een type de Jong, een type alleen dan met meer veel meer potentie!

19 december 2015 om 15:47

En zelfs Siem ging voor 10 miljoen euro weg met nog maar een jaarcontract op zak. 20 miljoen euro accepteren haha wat een Jokers hiero. Alsof waarde telt. Minimaal 28 miljoen euro.

19 december 2015 om 14:44

Hou gaat alleen maar meer worden.

19 december 2015 om 14:44

Met de huidige markt kun je zo veel meer verdienen aan hem, 20 is veel te weinig. Ajax moet niet meer voor realistische bedragen verkopen maar meegaan in de gekte

19 december 2015 om 14:57

20 miljoen is echt een lachtertje hoor. Hij heeft een contract tot 2019. Met de prijzen dat tegenwoordig betaald worden is dit een schrijntje. Goed van Ajax dat ze eens een nee verkopen bij spelers die wij graag zien blijven

19 december 2015 om 14:58

Ze doen niets met het geld en ze hebben het niet nodig.... Dus waarom in hemelsnaam verkopen..

19 december 2015 om 16:37

Idd strik eromheen en persoonlijk brengen. Die Italianen zijn helemaal gek geworden dat ze 20 miljoen bieden voor Klaasen hahahaha

19 december 2015 om 14:04

Ja is afgeslagen. Ik vind 20 miljoen een mooi bedrag voor klaassen hij is ook niet meer waard

19 december 2015 om 14:26

De boer wil gewoon kampioen worden. Klaassen is vaste waarde in dat plan. Levert ook meer geld op met CL. En hij ligt nog lang vast. Is in de zomer dat bedrag ook wel waard. En zijn nouri, sinkgraven en van beek ook weer wat verder. Lekker blijven dus....

19 december 2015 om 14:31

Zwaar overschatte speler. Voor de eredivisie zijn genoeg goede alternatieven te vinden en internationaal doen ze er toch nooit meer toe. 20 miljoen is een prachtige prijs.

19 december 2015 om 14:36

Minimaal net zo veel waard als die Depay.
Klaassen kan gewoon meer dan die 27 van Depay opleveren.
Vele completere voetballer.

19 december 2015 om 14:40

Ajax kan het zich itt andere Nederlandse clubs permitteren om een speler te houden. Dat is een van de goede zaken die ze bij Ajax de laatste jaren hebben gedaan!

Daarbij heeft hij nog een langlopend contract. Kansen genoeg dus. Een tweede pluspunt van het huidige bestuur.

Verder is verkoop nu erg kortzichtig. Een van de meest ervaren basis spelers en daarbij de captain.....wanneer moeten ze dan spelers langer vasthouden???

19 december 2015 om 14:45

Dat gaan ze nooit meer voor Klaassen vangen ben ik bang. Vind het een enorm risico zo'n bod af te slaan met zo'n brekebeen als Klaassen. Feyenoord sloeg ooit een mooi bod op De Guzman af van Man City, daar hebben ze nu nog spijt van.

19 december 2015 om 14:57

Klaassen zal voor minimaal 20 miljoen verkocht worden, behalve wanneer hij nog maar een 1-jarig contract heeft, dan gaat hij voor zo'n 12 miljoen zoals bijvoorbeeld eriksen. Daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken! Ajax zou m voor minder niet laten gaan en klaassen is niet de meest verfijnde, niet de meest technische maar wel een hele slimme speler die eigenlijk alles wel kan maar nergens in uitblinkt. Ik verwacht dat hij duurder word naarmate hij meer interlands speelt!

19 december 2015 om 15:06

Grappig dat mensen de waarde van Klaassen willen bepalen. 20 miljoen is een bod.. Haha oftewel zijn marktwaarde zal nog een stuk hoger liggen maar hey op vz weten ze het vast beter als bij napoli

Ajax hoeft niet te verkopen, 20 miljoen is CL, en dan nog 20 miljoen krijg je ook volgend jaar nog voor hem..

19 december 2015 om 17:46

Ja en wat voor een bod, dit krijg je denk ik nooit meer voor hem. Ga er niet vanuit dat hij nog echt veel beter wordt.

Klaassen voor dat bedrag moet je heel snel weg doen. Is niet zo'n groot talent als verwacht.

19 december 2015 om 14:08

Oneens, is ja bijna twee jaar geblesseerd geweest en dus eigenlijk 20. Anderzijds, 20 miljoen, lekker doen joh

19 december 2015 om 14:17

lol dan is robben een jaar of 26

19 december 2015 om 15:06

Ze kopen toch niets nieuws... En ze hebben 120 mln op de rekening staat. Dan wordt dat 140 mln.
Ik zie het nut niet dat te doen.

19 december 2015 om 14:16

Eens gelijk verkopen. Vind het niet echt een groot talent vergeleken met een Eriksen. En daar kreeg Ajax nog minder voor zelfs...

19 december 2015 om 14:27

Hij is een leider, heeft diepgang en is een aanjager. Tevens een contract tot 2019, 20 miljoen is niet genoeg. Boven de 30 kun je praten. Maarja geld potten en je elftal afromen is niet de insteek!

19 december 2015 om 14:42

Aps Overmars zegt dat ze concreet zijn, kunnen ze best meer geld gaan bieden. Ik zou het jammer vinden, maar vind dat Klaassen niet de creativiteit brengt die wij nodig hebben. Dat was tegen Utrecht goed te zien. Als ze hem verkopen koop dan meteen Ziyech.

19 december 2015 om 15:45

Haaaaa en toen eriksen nog Ajacied was toen was hij zogenaamd ook niet zo een groot talent. Klaassen gaat voor minimaal 28 miljoen euro weg. Let maar op. De aanvoerder met een contract t/m 2019. Wordt misschien wel als aanvoerder kampioen. Is international en scoort al 7 x als middenvelder. Zal me niet verbazen als hij rond de 15 goals eindigt.

19 december 2015 om 16:06

@frgiooo

Dat klopt, maar het contract van Klaassen loopt 3,5 jaar door en Eriksen had toen hij verkocht werd nog maar 10 maanden te gaan. Ik zie Klaassen liever tot 2018 blijven en voor 10 miljoen vertrekken dan deze winter voor het dubbele. Zijn sportieve waarde is te groot voor het huidige Ajax om hem in deze cruciale fase van de competitie te laten gaan voor een beetje wisselgeld.

19 december 2015 om 14:52

Ik zou hem alleen wegdoen als je Ziyech kunt halen. Helaas denk ik dat die naar het buitenland wil. Hem proberen te halen, en als dat lukt Klaassen verkopen voor 20 miljoen

Hahaha hier gaan ze toch zo'n spijt van krijgen. Heren onthoud dit aub.
Hij zal nooit meer voor zo'n bedrag (ver)gekocht worden.
Al scoort hij nu nog 20 goals.
Napoli gaat geen spijt krijgen, ze zullen zien dat bod van 20miljoen een fout was geweest.
Thanks Overmars!

19 december 2015 om 15:09

Ajax zal geen vervanger halen... Of in ieder geval geen fatsoenlijke. Dat hebben we de laatste jaren wel gezien.

Verder hebben ze 120 mln op de bank staan.

Als je dat in het achterhoofd houd, Kun jij me dan eens uitleggen met welke reden ze hun aanvoerder die nog vele jaren onder contract staat moeten verkopen?

19 december 2015 om 20:52

Er is totaal geen reden om hem te verkopen. Ajax hoeft het niet voor het geld te doen en Klaassen zelf wil minstens 1 a 2 jaar door. Als Ajax over 2 jaar Klaassen voor 10 tot 15 miljoen kan verkopen is dat ook een prima bedrag. Hij is misschien niet het grootste talent of een type Sneijder/Eriksen, maar zeker zo belangrijk op dit moment.

Ik denk eerlijk gezegd dat dit toch wel zo ongeveer het maximum is wat je voor deze jongen gaat krijgen. Mag hopen voor Ajax dat er in de zomer nog steeds interesse is.

Dat moet haast wel bij de onderhandel tactieken horen. 20 mln is al teveel voor Klaassen, maar als je er nog meer uit kunt peuren: altijd doen! Zou belachelijk zijn om een eerste bod meteen aan te nemen.

20 miljoen 😮

Genoeg om een goeie vervanger te halen

20 miljoen?! Ik had het sowieso gedaan. Middenveld met Bazoer, Gudelj en Schone. Nouri en Donny alvast laten wennen aan het niveau. Spits halen met die 20 miljoen. Kampioensploeg.

Cilessen
Tete
Veltman
Riedewald
Dijks
Gudelj
Schone
Bazoer
El Ghazi
Aankoop/Mili
Fish/Younnes
19 december 2015 om 14:19

Ik begin steeds meer begrip voor overmars en zijn vriendjes te krijgen. In tijden dat het niet goed gaat wordt vanalles geroepen. Voornamelijk dat Ajax zijn team een keer bij elkaar moet houden en hogere lonen moet geven om sterkhouders langer te binden. Vervolgens komt er een bod op je aanvoerder en roept iedereen dat hij moet gaan omdat je nooit meer zoveel voor hem vangt.. Wat wil je nou?

De teloorgang van het Nederlands voetbal zit niet in de kwaliteit van talenten want dat is er zat, maar wel in de illusie dat een nouri of Vd beek de rol die Klaassen vinnen en buiten het veld heeft klakkeloos in kunnen vullen.

Overmars doe lekker je ding zolang het maar gebaseerd is op een consistente lijn en gedachte en niet op de waan van de dag die hier regeert.

19 december 2015 om 14:34

Eens Bobje, tis hier erger dan het weer. Eerst roepen dat ze ervaring moeten hebben en vervolgens roepen dat je de captain met zo ongeveer het meeste ervaring (van de basis spelers) direct moeten verkopen!!!!!

Kortzichtige mensen met een chronisch gebrek aan geheugen genoeg hier!!!!

19 december 2015 om 14:35

Oh ik heb niks met Ajax joh, ik denk in het Osm/football manager perspectief. Meer niet haha.

19 december 2015 om 14:40

Op zich ben ik t eens met je. Talenten langer houden moet het doel zijn. Maar als overmars snel schakelt en zyech(?) ervoor terug haalt is er een stap voorwaarts gezet denk ik. Qua salaris zal er een extra inspanning gedaan moeten worden maar qua transfersom wordt er flink overgehouden. Met die - 10 miljoen kan wel iets leuks gedaan worden denk ik. Al heeft Ajax genoeg geld om zyech sowieso te halen maar dat doen ze helaas niet.

19 december 2015 om 15:31

Bobje heeft sowieso gelijk. Mensen onderschatten Klaassen zo ongelofelijk hard. Juist door spelers als Klaassen 1 a 2 jaar langer vast te houden kan je het hele team naar een hoger niveau tillen. Als je op dit soort momenten deze spelers direct laat gaan, kom je nooit verder..

Verstandig van Overmars, want als Ajax Klaassen verkoopt. verspeelt Ajax het kampioenschap. Klaassen heeft het hoogste rendement van alle Ajax middenvelder(scorend vermogen en assists), hij is de enige met diepgang op het middenveld en hij is de aanjager in het team. Daarnaast is Klaassen een van de meest ervaren spelers in de selectie. Kortom, Klaassen kan niet gemist worden.

19 december 2015 om 14:09

Uhhm dan haal je Ziyech toch voor 7-12 miljoen op.
Ga je er niks op achteruit. Sterker nog misschien zelfs op vooruit.

19 december 2015 om 14:17

Klaassen is al ingespeeld in deze ploeg en als hij Ajax kampioen maakt dan kan hij in de zomer voor op zijn minst hetzelfde bedrag weg naar een nog mooiere club. Daarnaast is Klaassen de leider van Ajax. Ziyech kan dat, ondanks zijn onmiskenbare kwaliteiten, nooit zo maar overnemen. Ajax is Klaassen nog heel hard nodig dit seizoen.

19 december 2015 om 14:19

Dan ga je er zeker op vooruit.
Vind Klaassen erg wisselvallig hoor. Soms denk je echt ja hij is echt een goede speler, en dan een week later snap je niet eens waarom die basis staat. Vind persoonlijk Ziyech en Propper wel beter.

19 december 2015 om 14:41

Ziyech is beter als Klaassen inderdaad.
Die 7-12 is nog best veel, Twente moet hem wel verkopen en hij wil zelf ook weg, dus met 5-8 miljoen ben je er ook wel.
Klaassen gaat weg dus geef je Ziyech als vervanger garantie op een basisplek op '10, dat waardeerd hij ook erg en zal dus ook sneller voor Ajax kiezen.

19 december 2015 om 15:22

Ik vind het vrij tragisch om te lezen hoe iedereen op dit voetbalforum Klaassen wil inruilen voor Ziyech, terwijl Ziyech een speler is die in de bal komt, net als Bazoer, Andersen, Serero en Sinkgraven. Dan krijg je dus een middenveld zonder enig diepgang, wat veel te makkelijk te verdedigen is.

Ziyech naast Klaassen op het middenveld zou goed werken, maar Ajax heeft al teveel types als Ziyech, dus Ajax gaat Ziyech nooit halen, ook niet als Klaassen alsnog verkocht gaat worden.

19 december 2015 om 14:09

Klaassen is een net niet speler, vind er weinig aan en snap niet dat hij zo word opgehemeld bij Ajax.
20 miljoen verkopen en Ziyech halen. Die is stukken beter, sowieso heeft Ajax een technisch verfijnde nummer 10 nodig niet een loper

19 december 2015 om 14:13

Klaasen is niet te vergelijken met Ziyech. Zichey is zierpaard en enorm goede voetballer, maar ook die verzuipen genoeg bij Ajax. 90% is mentaliteit en werklust en kracht, daarin is Klaassen sterk en daar heb je in Engeland wat aan.

19 december 2015 om 14:28

Ook heeft hij enorm veel scorend vermogen door zijn goede loopacties. Eigenlijk heb je zowel een type ziyech als een type klaassen nodig op je middenveld.

19 december 2015 om 14:44

Maar zo'n speler moet je niet op 10 hebben en zeker niet bij het Ajax wat bekent staat op technisch voetbal.
Dan heb je een type als ziyech nodig

19 december 2015 om 15:30

Jij weet duidelijk niet waar je over praat. Ajax heeft geen behoefte aan nog een speler die de bal komt ophalen en Ajax heeft wel degelijk behoefte aan Klaassen die mits hij niet controlerend wordt opgesteld, in staat is het middenveld van de tegenstander kapot te lopen. Dat heeft hij vaak genoeg gedaan. Sowieso wordt Klaassen hier enorm onderschat, want Klaassen koppelt zijn tomeloze inzet aan een neusje voor de goal en daarnaast heeft hij een uitstekende functionele techniek. Meermaals heeft hij een diepe bal dood op zijn schoen gelegd. Hij beheerst het een keer raken spelletje ook. Met zijn inzicht is ook niets mis, zie bv de assists op Fischer tegen Heerenveen.

Gewoon lekker blijven die 20 miljoen is hij later ook wel waard. Moet hij wel heel blijven en iets beter in vorm komen.

Ongelooflijk van Napoli. Ik zie namelijk eerlijk gezegd niet wat ze in Klaassen zien. Hij komt naar mijn mening handelingssnelheid te kort. Zoals Siem de Jong eigenlijk. Leuk in de Eredivisie maar internationaal gezien komen zulke spelers tekort. Hebben veel te veel tijd nodig. Dat zie je ook bij Depay.

19 december 2015 om 14:10

Werd ook van Eriksen, Suarez, Vethongen etc gezegd en die doen het heel behoorlijk. Snap niet dat je handelingssnelheid in de eredivisie beoordeelt, juist omdat je daar zoveel tijd hebt. Klaassen speelde het middenveld van Barca weg toen hoge handelingssnelheid nodig was met geniale one touch passes allemaal naar voren. Juist als het snelle nodig is blinkt hij uit.

19 december 2015 om 15:28

Echt waar werd dat over Eriksen, Suarez en Vethongen gezegd? Die staken ieder in hun tijd toch met kop en schouder boven iedereen uit. Dan heb ik het niet over Ajax maar iedereen bij alle clubs in Nederland. Klaassen is inderdaad één van de top spelers bij Ajax. Echter er boven uit steken als die drie deden doet hij niet. Hij zal waarschijnlijk nog niet eens de top 5 spelers van de Eredivisie halen.

Let op ik zeg niet dat het niet in hem zit. Hij kan duidelijk beter maar moet nog wel stabiel worden voor ik denk dat hij het buitenland aan kan. Napoli is trouwens wel een mooie club om als volgende stap te hebben.

19 december 2015 om 16:49

Ja dat werd ook over hun gezegd ja, Erikssen was zwaar overschat volgens vele, Ruiz was beter dan Suarez en Douglas was 2 niveaus hoger dan Verthongen. Iedereen die bij Ajax voetbalt is namelijk volgens vele overschat, geloof ik vind Ziyech een goede voetballer maar bij Ajax uitblinken is toch een stuk moeilijker dan met alle respect bij Twente. Ziyech speelt dit seizoen zo goed bij Twente omdat er bij Twente nauwelijks druk meer op staat, elk punt is nu meegenomen. Vorig jaar was de druk daar hoger en viel hij enorm tegen kon ik me herinneren. Wanneer Ziyech bij Ajax zal voetballen zal ik niet bij voorbaat zeggen dat hij het slecht zal doen, maar hij gaat het sowieso niet beter doen dan Klaassen, want dan onderschat je Klaassen echt zwaar. Als er een club is die altijd onder zware druk staat dan is dat Ajax wel, 6-0 winnen is niet genoeg je moet ook nog 90 minuten de tegenstander helemaal wegspelen willen de mensen pas tevreden zijn. Erg benieuwd of Ziyech dan zo goed zal voetballen.

19 december 2015 om 18:23

Over Eriksen werd gezegd dat het een topper zou worden. Het is een subtopper uiteindelijk. Het zelfde geldt voor Vertonghen. Suarez werd juist kapot gemaakt in Nederland. 'leuke voetballer maar hij grabbelt maar wat'. Dit is wat analisten letterlijk over hem zeiden.
Klaassen is ook niet te vergelijken met deze voetballers. Herinneren we ons ook nog Van Ginkel? Vind ik een speler die beter met Klaassen te vergelijken is. Dat zou ook een topper worden. Heeft hij echt bewezen bij Chelsea en Milan.

Wij moeten als Nederlandse competitie ook portugese bedragen gaan vragen. Minstens 30 is hij wel waard. Denk dat hij verder is dan Eriksen toen die weg ging en ook meer potentie heeft dan Zowel eriksen als Siem.

19 december 2015 om 14:11

Als jin denkt dat klaassen echt kwaliteiten heeft wat 30 miljoen waard is en dat hij meet pontentie heeft dan Eriksen, ben je de weg kwijt... of je kijkt geen voetbal

19 december 2015 om 14:12

Dat we meer geld voor onze spelers moeten vragen ben ik het zeker mee eens.

Maar beter dan Eriksen toen die weg ging? Wat een grap! Ten eerste twee totaal verschillende spelers en daarnaast is die nog lang niet op het niveau van Erikson toen. Het talent van Klaassen wordt lichtelijk overschat in mijn ogen en dat napoli 20 miljoen heeft geboden is voor mij een compleet raadsel.

Had Ajax maar een speler als Eriksen van toen die weg ging, dan zou het spel van Ajax veel beter zijn geweest dan met deze loper.

19 december 2015 om 14:16

Eriksen was niet beter dan Siem toen die wegging. Mensen vergeten dat t al even terug was. Er werd ook genoeg op Eriksen gezeken en op Verthongen. Net als Veltman nu maakte verthongen heel veel fouten. Zelfde geld voor Blind, was ook verder dan Eriksen toen die wegging.

19 december 2015 om 14:36

Serieus?
De Jong, Blind en Klaassen beter dan Eriksen toen die weg ging?
Blind wil ik niet vergelijken, die speelde op een ander positie. De Jong trouwens ook. Mede doordat Eriksen boven hem stond op de aanvallende middenveld positie.

19 december 2015 om 14:59

@frikx

Ik vind echt dat je Klaassen iets teveel overschat. Eriksen was bij Ajax ook gewoon een topper. Dat je het gezeik van supporters als maatstaf neemt, is een beetje raar aangezien elke speler wel is kritiek te voortduren krijgt. Bij Eriksen was de kritiek vooral gericht op zijn inzet, zijn kwaliteiten stonden niet ter discussie.

Als ik puur de kwaliteiten van beide spelers vergelijk, komt Klaassen gewoon niet in de buurt. Zowel qua niveau als potentie legt die het af tegen Eriksen.

Ik zou Klaassen dan ook eerder vergelijken met de Jong. Hij is misschien een iets betere uitvoering maar vooralsnog zie ik geen speler in Klaassen die de Europese top gaat halen.

21 december 2015 om 10:23

"het talent van Klaassen wordt lichtelijk overschat in mijn ogen en dat napoli 20 miljoen heeft geboden is voor mij een compleet raadsel."

Heel, heel misschien hebben ze er bij Napoli gewoon iets meer kijk op dan dat Mufr10 heeft, een man zonder enige positie in het betaald voetbal.

Als een bod van 20 miljoen afgeslagen is, dan is mijn club inmiddels echt de weg kwijt. Hoeveel denk je anders te gaan vangen voor Davy?

19 december 2015 om 17:11

Misschien is de reden gewoon wel dat hij niet weg mag.

Voor 6 a 8 miljoen dan Ziyech halen en dan met van de Beek en Bazoer op het middenveld .

Buiten het feit dat 20 miljoen gewoon een goede prijs is en dom is om af te slaan, is Napoli te hoog gegrepen voor hem, voor hem staan Mertens,Isigne,Callejon, dat wint hij nooit.
Moet lekker naar Sampdoria,Lazio,Torino gaan

19 december 2015 om 14:13

En nog Hamsik

Je moet nooit een basisspeler verkopen in de winterstop als je enige ambitie hebt. Van de zomer is weer een ander verhaal.

De boer neemt hem mee naar zijn volgende club!

19 december 2015 om 15:08

Voor een miljoentje of 30, en dan hebben we een deal!

Het is een realistisch bod en goed bedrag, maar je kunt je aanvoerder nu niet voor 20 miljoen verkopen terwijl je midden in de titelstrijd zit. Kun je geen enkele seizoenskaarthouder wijsmaken.

Het krediet van het bestuur is al beneden het nulpunt, dus dat zou zowel sportief als voor de rust een domme beslissing zijn.

Overigens is dit een openingsbod, er is dus nog meer te halen. Enige optie waaronder het kan is het direct terugkopen van Ziyech.

Klaassen is een prima speler maar ik vind hem bij lange na geen 20 miljoen waard. Zonde van het geld want je kan met die centen veel betere spelers halen.

Als dit al t openingsbod is, is napoli gek geworden.
Als ajax dir echt afslaat, is ajax gek geworden.
Verkopen en Ziyech voor nog geen 1/3 van dat bedrag, ga je er nog op vooruit ook. Hoe kan zo een scout van napoli ook in hemelsnaam in de eredivisie scouten en bij klaassen uitkomen ipv ziyech?

Tjonge wat een arrogantie weer bij Ajax, als een club zo gek is een bod te doen van 20 milj op Klaassen snel een strikje erom en weg ermee. Dan haal je Zyjech voor 10 miljoen en ben je nog beter af ook.

19 december 2015 om 14:31

Wie zegt dat Ziyech naar Ajax wil? En als hij niet wil, wat dan? Wat hebben we aan een extra 20mil op de bank?

19 december 2015 om 15:33

Ik denk dat momenteel elk speler van FC Twente wel aan denkt om te vertrekken.

19 december 2015 om 18:30

@zwofan

Je kan het dom vinden, onverstandig of vreemd, maar hoe je dit als arrogant kan bestempelen bevreemdt me nogal.

Ajax is uitgebekerd in Nederland en Europa en moet nu alles op alles zetten om het seizoen nog succesvol af te sluiten door kampioen te worden, cruciaal voor Ajax. Ik zou het nu laten lopen van een van je belangrijkste middenvelders een van de domste move vinden die je kan doen. Geld is het issue nu niet voor Ajax, Klaassen ligt nog 3,5 jaar vast dus ook komende zomer of het jaar erna zijn er nog voldoende miljoenen op te halen voor deze speler. Bij Ziyech moet je nog maar afwachten of hij de kar meteen kan trekken en is dus een veel te grote gok in de winterstop.

Hahahahaha, wat een domme gasten daar toch, voor 20 miljoen zou ik zelfs het recht op z'n 2 nog niet geboren kinderen erbij doen.

Ajax heeft het geld niet dringend nodig dus goed dat ze deze aanbieding hebben afgeslagen. Twintig miljoen is veel geld maar als Klaassen zich dit seizoen nog beter gaat ontwikkelen kan je er komende zomer zomaar 30 a 35 miljoen voorkrijgen

19 december 2015 om 14:16

De transferbedragen schieten waarschijnlijk komende zomer nog meer omhoog, 30 miljoen voor Klaassen zal me dan niks verbazen

19 december 2015 om 14:26

30 a 35 miljoen? Huntelaar werd voor 27 miljoen verkocht aan Real. Je denkt toch niet dat met alle respect Davy meer gaat opbrengen? Het is mooi dat Ajax in die positie zit om een bod te kunnen weigeren en ergens is het ook wel te begrijpen. Een titel halen en mee kunnen doen aan de CL levert ook een aardig centje op. Aan de andere kant is 20 miljoen veel geld en met een goede aankoop (bijv. Ziyech) zou het geen verschil moeten maken en een financieel voordeeltje. Persoonlijk had ik er een nachtje over geslapen

Niet midden in het seizoen aub!

Klaassen is inderdaad niet veel meer waard, en ja dit bod zouden menig clubs niet kunnen weerstaan in de eredivisie, maar kijk eens wat ze al op de bank hebben staan. Het is de bedoeling om bij de Europese top aan te haken, en dat willen ze doen door dit soort spelers te behouden. Ik bedoel wat wil je anders, elk jaar maar weer opnieuw beginnen ? Het lijkt haast een viceuze cirkel te worden waar we niet meer uit komen, tenzij ajax natuurlijk dit soort dingen kan doen. En dat vind ik geweldig!

Hele grote strik er omheen en wegbrengen... 20 mio is die echt niet waard.....daar kan je veel betere spelers voor terug kopen

Klaassen schat ik een beetje in als Siem de Jong, leiderfiguur, verricht veel loopwerk scorend vermogen, enz. maar geen speler voor de absolute top. Daarom is 20 miljoen een gigantisch bedrag voor hem. Als je hem voor dit bedrag in de zomer verkocht krijgt heb je een prima deal.

Op zich dom dat Ajax dit heeft afgewezen. Davy Klaassen is een prima speler, maar voor een nummer tien vind ik hem niet technisch genoeg en is hij gewoon een verbeterde en jongere versie van Lex Immers, maar twintig miljoen voor Klaassen had ik zeker geaccepteerd, ook al is het middenin het seizoen, want eigenlijk zou dit alleen maar gunstig voor Ajax zijn, als ze dit bod zouden accepteren.

Dan zouden ze twintig miljoen voor Klaassen krijgen, wat eigenlijk gewoon teveel voor hem is, en dan zouden ze zich kunnen versterken met Hakim Ziyech en gezien de financiële problemen zou de kans groot zijn dat FC Twente het bod van Ajax dan zou accepteren en ik zou dan tussen de vijf en de tien miljoen bieden op Ziyech.

Daarnaast zou Ajax met Ziyech een speler binnenhalen die beter dan Klaassen is, vooral op technisch gebied. Maarja, jammer dat Ajax dit heeft afgewezen, want een hoger bod dan twintig miljoen voor Klaassen zullen ze waarschijnlijk niet krijgen. Niet van Napoli, maar ook niet van andere clubs.

19 december 2015 om 14:28

Wees realistisch vriend, FCT zit zeker in een penibele situatie, maar 5 miljoen ? Dat gaan ze nooit accepteren. 7/8 miljoen is echt het minimum voor FCT reken daar maar op, ze moeten namelijk deze winter 4,8 miljoen euro binnenhalen, die ze niet mogen uitgeven aan nieuwe spelers, dit is o.a. 1 van de voorwaarden voor de garantstelling. Als ze de zogezegde 3 versterkingen in de winterstop willen gaan halen, zal dat zeer waarschijnlijk van het resterende transferbedrag van Ziyech zijn, als ze dan met 5 miljoen akkoord zouden gaan betekent dat, dat FCT precies 2 ton heeft voor 3 "versterkingen". Logisch nadenken en je weet dat wat je zegt niet klopt. En kom niet met ik zei toch 5 TOT 8, want 5 is simpelweg te weinig

19 december 2015 om 15:08

@ Ibogroothuis12,

'en kom niet met ik zei toch 5 TOT 8, want 5 is simpelweg te weinig'

Ik schreef ook nergens vijf tot acht, ik schreef tussen de vijf en de tien miljoen. En je weet toch wel dat Feyenoord twee miljoen op Renato Tapia heeft geboden? Als ze die twee miljoen voor Tapia dan accepteren en stel dat Ajax bijvoorbeeld (met nadruk op bijvoorbeeld) acht miljoen biedt, dan heeft Twente tien miljoen binnen voor twee spelers en daar gaat dan 4.8 miljoen vanaf, die ze dus niet mogen uitgeven aan nieuwe spelers en dan houden ze dus nog 5.2 miljoen over om te investeren in nieuwe spelers.

Klaassen is middelmaat. Europees absoluut nooit iets laten zien. Zelfs niet tegen Molde en Fener. Alleen een achterlijke betaalt 20 miljoen.

20 mil. v.d. Beek op zijn plek en Vilhena voor 1,5 oppikken in de Kuip.

Met het oog op binnenhalen van kampioenschap + CL is dit de meest logische keuze. Als hij deze lijn doorzet kan Ajax er nog 5/7 miljoen bovenop vragen en wordt hij aan het einde van dit seizoen voor 25/27 miljoen verkocht.

Gaat het nooit redden in de absolute top. Loopt nou al op zijn tenen en is constant geblesseerd. Geen topsport lichaam. Wel goeie mentaliteit. Maar zeker geen uitzonderlijk talent. Kan geen man passeren. Is niet extreem snel in zijn handelen, en ook niet snel qua loopwerk. Is klein. Is ook geen verfijnd technicus. Enige pluspunt afgemeten vanaf de europese top: veel loopvermogen en diepgang. Maar scoort ook weer niet zo veel. Ik snap eigenlijk niet waarom hij hoger wordt aangeslagen dan Wijnaldum die nog meer diepgang, scorend en loopvermogen heeft. En Propper is weer veel technischer, heeft veel meer oog voor de pass, en een geweldenaar in de kleine ruimte. Ik zou altijd eerst voor die twee kiezen als ik ze alle drie had en er 1 moest weglaten.

Ik snap ajax niet, in de zomer was er ook een bod van 20 miljoen van napoli. Ik zei toen...meteen doen..je hebt genoeg middenvelders die t kunnen opvangen en die creatiever zijn op zijn positie. Waar speelt ajax nu nog voor? Ze liggen toch uit Europa en de beker hoeven ze niet te spelen. Lijkt me verstandig dat Ajax eens gaat doorselecteren op kwaliteit. Sinkgraven, van de beek , andersen, Nouri...genoeg opties achter de hand. Wellicht dat je ziyech kan ophalen voor 10-12 miljoen

En zie hier het hele probleem waarmee Ajax al jaren worstelt. Zodra een speler het eventjes leuk begint te doen, maar zelfs nog lang niet de Europese subtop heeft gehaald, ligt er al een bod van 20 miljoen en een bijbehorend salaris voor die speler klaar.

Absurd. Voor 20 miljoen moet je hem op het eerste vliegtuig zetten. Zo fantastisch groot talent blijkt hij immers niet te zijn.

Is precies wat ie waard is, meer ga je in de toekomst ook niet krijgen voor m.
Maar ik begrijp wel dat ze m niet weg doen, het is heel moeilijk een goede vervanger te halen die bereid is om naar NL te komen voor zon gierig Overmarssalaris!

19 december 2015 om 14:47

Je hebt helemaal gelijk hoor, ondanks dat Ajax net zoveel betaald als de rest van de Nederlandse top. Het is veel beter om Munsterman salarissen te gaan uitbetalen. Gewoon leegtrekken die bankrekening totdat al het geld op is. Was van der Boog er maar weer, toen was de bankrekenign tenminst ein no-time leeg en verdiende de spelers tot 3,5 miljoen per jaar. Vroeger konden we tenminste nog Albert Luque halen met een salaris van 3,5 miljoen per jaar. Dat waren nog eens tijden.

20 miljoen afslaan is een hele goeie zet je gaat niet je leider verkopen in het midden van het seizoen terwijl je een redelijke uitgaans positie hebt voor het kampioenschap aangezien psv nog meedoet in de beker en cl en feyenoord eigelijk alleen maar heerst in de kuip en nog veel zware uitwedstrijden krijgt en klaassen heb je wel nodig om kampioen te worden anders kan je het vergeten mischien niet de beste voetballer maar wel een aanjager en beest die altijd doorgaat en als je dan kampioen bent lekker verkopen mooi bedrag binnen harken van de transfer en van de cl en dan zullen we er wel weer uitgekegeld worden met het wisselbeleid van de boer

Verstandige keuze lijkt mij.

Ajax schijnt 100 miljoen of zo op de bank te hebben staan, dus er zijn nog wat reserves. Daarnaast is het maar de vraag of je snel genoeg een goede andere speler terugvindt. En wanneer dat te lang duurt en je bijvoorbeeld (mede) daardoor CL misloopt blijft er van die 20 miljoen een stuk minder over.

20 miljoen moet je natuurlijk gewoon accepteren.
Haal je vervolgens voor 8 miljoen Ziyech op in Enschede.
Ga je er financieel weer mooi op vooruit, dat kunnen ze daar wel waarderen. En sportief is het ook zeker geen achteruitgang. Ziyech is misschien wel beter dan Klaassen.

20 gewoon doen en dan ayoub halen .

20 miljoen voor Klaassen ? Zon bod krijg je natuurlijk nooit meer. Aan de andere kant wie zou zijn vervanger moeten worden ? En kom niet met Ziyech. Mischien Andersen terug halen ?

Wauw 20 miljoen voor Klaassen, Napoli wilt subtop blijven neem ik aan? Ziyech is veel beter en kost wss minder, of kennen ze die in Napels niet?

19 december 2015 om 15:07

Inderdaad een erg vreemd verhaal, met een Klaassen ga je niet naar de top toe groeien. Ook als ik de spelers vergelijk die Napoli nu op het middenveld heeft lopen i.v.m. Klaassen is het niet meer dan een breedte aankoop.

De 20 miljoen is meer gebaseerd op het feit dat Ajax de naam mee heeft aangezien ze al enkele jaren goede spelers afleveren aan de subtop/top van Europa waardoor elke speler van Ajax al met 30 in waarde stijgt. Maar hier slaat Napoli toch echt de plank aardig mis.

Ik zou ook eerder voor Ziyech gaan, heeft nu al een hoger niveau, dicht ik meer potentie toe en kost beduidend minder. Waarschijnlijk staat FC Twente niet op de radar van Napoli anders zou ik het niet kunnen verklaren.

Pakken dat geld. Nu kan het nog. Op het moment dat hij ontmaskerd wordt als middelmaat krijg je er geen rooie cent meer voor.

Goed gedaan van Overmars! Ik zie mensen zeggen dat Ajax hier spijt van gaat krijgen, omdat ze er nooit meer zoveel geld voor zullen krijgen. Voor mijn part speelt Klaassen z'n contact uit bij Ajax en loopt hij gratis de deur uit, de vervanger staat dan namelijk allang klaar in de naam van V/D Beek,Nouri of Sinkgraven. Dat is voordeel nu voor Ajax, ze hoeven geen geld meer uit te geven aan vervangers net als voorheen toen Erikssen of Verthongen vertrok, nu is de jeugd een stuk beter en kunnen zij dit stokje overnemen.

Klaassen behouden en proberen ziyech te halen. Eventueel Andersen en Serero verkopen als het moet. Dat zou ideaal zijn lijkt mij.

Ligt er natuurlijk ook aan wat de speler zelf aangeeft te willen doen. En Klaassen als jochie van de club, is daar denk ik duidelijk in geweest bij de onderhandelingen over zijn nieuwe contract. Misschien wil hij zelf niet naar napoli of hanteert ajax een vraagprijs van 25 miljoen , of willen ze bij geen enkele prijs in de winter onderhandelen

20 mil voor Klaassen????? Laat me niet lachen. Je kan veel beter en meer halen voor die prijs

Mensen hier zijn nog veranderlijker als het weer, jezus he, een bodje van 20 miljoen en velen vinden al verkopen die hap.. Tja zo komen we nooit vooruit, helemaal de mede Ajacieden hoezo belangrijk om het team bij elkaar te houden? Mensen denken ook het is fm/fifa ja verkopen en dan haal je even Ziyech ofzo (en welke garantie geeft dat?)

Klaassen moet je niet verkopen punt uit! Al zou je dit niet meer krijgen voor hem en dan? HIj komt uit de jeugd en zijn opvolger staat al klaar vanuit de jeugd..

Kan me niet voorstellen dat Ajax het bod van 20 miljoen niet zou accepteren voor minder dan 10 mil hebben ze met een Ziyech een optie die dat makkelijk kan opvullen

19 december 2015 om 15:35

Idd ze zijn de prijs aan het opvoeren voor andere clubs

Ziyech is echt wel meer waard als klaassen

Broodje aap verhaal. 20 miljoen voor Klaassen. Wat een slechte grap.

Prima zaak, 20 miljoen is een geweldig bedrag voor Davy Klaassen, maar dan op een ander moment.

In de winterstop, midden in een spannende titelrace, je aanvoerder met 3,5 jaar contract laten vertrekken terwijl je nog tientallen miljoenen op de bank hebt staan ? Geen sprake van. Zijn sportieve waarde tot en met 2019 is meer waard dan het bedrag wat Napoli wil betalen, zeker als je rekening houd met wat je sportief misloopt dit seizoen wanneer hij vertrekt.

Met Ziyech zo ter vervanging te kopen, lijkt het me sterk dat er een bod van 20 miljoen is gedaan.
Na het debacle van Vermeer wegdoen voor een miljoentje, is dit anders weer het andere uiterste van Overmars.

Voor twintig miljoen moet je dit niet willen als Napoli zijnde. Ik vind hem erg goed en Ajax heeft groot gelijk dat ze veel voor hem vragen maar wij hebben op die positie genoeg spelers en er loopt vast een goedkopere optie rond in de Serie A als ze zo graag een nummer 10 erbij willen hebben.

80 miljoen op de bank een gezonde begroting dan kan je verantwoord zeggen NEE. In tegenstelling tot de meeste clubs, Ajax hoeft niet te verkopen om gezond te blijven

Wat een meelopers hier zeg... Eerst maar te pas en te onpas roepen dat Ajax zijn spelers maar bij elkaar moet houden. We laten ze te makkelijk gaan.....

En bij ee mooi op op Klaasen meteen roepen dat ze hem moeten laten gaan... Gewoon dom of wat?

Het kan niet alletwee droeftoeters.


Is het een goed bod.... Ja, absoluut. Is Davy het waard... Weet ik niet. Is maar wat de gek er voor geeft.
Hebben we het nodig.... NEE.
Wat betaal je voor een goede meteen inpasbare vervanger...

Als ( goed lezen!! Als ) we kampioen worden, is de CL premie al meer dan de 20 miljoen. Krijg je alsnog 15 tot 20 voor hem als je hem dan laat gaan.

Je laat toch je aanvoerder niet midden in het seizoen gaan als je het geld niet nodig hebt!

Wat een domme zet van Ajax. Klaassen voor 20 miljoen, ik zou dat meteen doen. Heitinga desnoods erbij geven. 20 miljoen voor helemaal geen bijzondere speler. Ja, Klaassen scoort vaak een of twee keer in een met 5 of 6-0 gewonnen wedstrijd. Maar je moet hem niet vergelijken met Psv's aanvoerder van vorig jaar, Wijnaldum. Hij nam namelijk het team op sleeptouw. Een voorbeeld: NAC-uit vorig jaar. PSV kreeg in de 1e minuut een rode kaart. Wijnaldum zette iedereen op de juiste plek, en ging voorop in de strijd. PSV won uiteindelijk met 0-2. Kuyt zelfde verhaal. Hij neemt Feyenoord op sleeptouw, en zorgt voor de passie die nodig is om wedstrijden te winnen. Klaassen zie ik dit allemaal nog niet doen. Als Ajax slecht speelt, speelt hij ook slecht (zoals gisteren). Dat moet eruit voordat Klaassen zichzelf een goede aanvoerder vindt. Tot die tijd moet Ajax een bod van 20 miljoen zeker overwegen. Klaassen is op dit moment namelijk nog niet 20 miljoen waard.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren