Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Nijland draait de zaken in 95ste minuut om in Overijsselse derby

Laatste update:
/

Wat er precies aan de hand is met PEC Zwolle is moeilijk te verklaren, maar het loopt niet lekker met de Overijsselse club. Het team van Ron Jans won eerst nog knap vier van zijn eerste zes wedstrijden en speelde er twee gelijk, maar daarna kwam de klad erin. Zaterdag bezorgden de Blauwvingers zichzelf een lichte pijnstiller, door in de vijfde minuut van de blessuretijd nog de 1-1 te maken tegen Heracles Almelo, dat zich al rijk rekende maar nu voor het eerst dit seizoen gelijk heeft gespeeld.

Het begin was niet slecht van PEC, dat het een keer probeerde via Queensy Menig. Hij dwong Bram Castro tot een redding en daarna deed Lars Veldwijk een poging die te zacht was. Vervolgens kreeg PEC voor de vierde wedstrijd op rij een tik, want de eerste kans voor Heracles ging er direct in. Thomas Bruns en Robin Gosens deden het voorbereidende werk, Jaroslav Navratil gaf de voorzet en Wout Weghorst tikte binnen voor de 0-1. De spits maakte alweer zijn zesde van het seizoen in twaalf duels.

/

PEC had moeite zichzelf te vinden tegen Heracles en kreeg een tweede opgelegde kans tegen, maar die ging er niet in: Bruns kreeg de bal niet achter Kevin Begois. Jans deed hard zijn best zijn spelers de juiste instructies mee te geven, maar het haalde niets uit. Hij bracht Rick Dekker binnen de lijnen voor Trent Sainsbury en liet later Kingsley Ehizibue invallen, in de hoop dat het nog zou kantelen. Heracles trok echter met succes een muur op en poogde er zo een keer uit te komen om de zaak te beklinken.

Het leidde tot een taai spelbeeld: even veerde het PEC-gezinde deel op toen Veldwijk een grote kans kreeg, met nog een kwartier op de klok. Hij kopte echter over en dus leek het bij 0-1 te blijven, ook toen Paul Gladon aan de overzijde de kans liggen om Heracles in veilige haven te schieten. In de slotfase bleef het matig en inefficiënt, tot de 95ste minuut. Toen schoot Stef Nijland uit het niets de 1-1 binnen en bezorgde hij PEC nog een punt. Heracles komt op 25 punten en dat zijn er net zoveel als Feyenoord, maar toch zal John Stegeman een lichte kater overhouden aan de wedstrijd in Zwolle.

Denk je dat Heracles Almelo in de winterstop nog in de top vijf staat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Alsnog te weinig gekregen, maar een goaltje in de laatste seconde voelt fijn

7 november 2015 om 22:48

Wat een zuigers bij Heracles met die matennaaier Fledderus voorop. Niks met voetbal te maken.

8 november 2015 om 04:38

doe mij maar een petat oorlog met uitjes en een keulaah lijt

8 november 2015 om 12:43

Brama verdiende zuiver rood

7 november 2015 om 22:57

Ik kan mij nog een wedstrijd herinneren in de beker waar jullie de tijd mee hadden dus dat trekt het weer gelijk

7 november 2015 om 23:02

In die wedstrijd was er ook zat reden toe bij deze in de verste verte niet.

7 november 2015 om 23:04

Ohja, das mooi voor jou, maar 95e minuut slaat nergens op

7 november 2015 om 23:59

dat was er wel met dat tijdrekken van heracles van oa Castro, fledderus, weghorst

8 november 2015 om 00:07

Ik ben Heraclied. Al met al een matige pot en terechte uitslag toch?

8 november 2015 om 13:23

Al met al wel, maar 5 min slaat gewoon nergens op, de zwollenaren moeten daarnaast niet zeiken dat tijdrekken onsportief is, het gebeurt altijd en zwolle was juist onsportief want ze gaven de bal niet terug toen castro heb uit wou schieten toen er spelers op de grond lagen, uit deze situatie werd bijna gescoord

7 november 2015 om 23:10

Heb jij dezelfde inhoud als een voetbal?

7 november 2015 om 23:24

Zwaar terecht. Leer eerst maar eens te voetballen ipv 90 minuten lang je tegenstander proberen te naaien.

8 november 2015 om 07:12

Het is n goed recht van n club om op n manier te spelen wat n ander niet aanstaat. 1-1 vind ik wel n terechte uitslag overigens

8 november 2015 om 12:57

Terecht punt voor Zwolle en zij verdienden ook eerder de overwinning. Toch wel knap hoe Heracles iedere wedstrijd weer lastig te verslaan is, een lepe en soms ook gemene/ irritante ploeg.vond ze echter iets minder vandaag en zelfs dat ene puntje vind ik iets teveel voor ze.

9 november 2015 om 03:28

Dat ene punt was al teveel voor hun.

Hoe haalt die Higler het in z'n kop 5 minuten erbij te doen. Ik heb me weer zo lopen ergeren aan die vent he. Het is niet alleen Hitler tegenwoordig meer, maar bijna elke Nederlandse scheids. Mensen die zeggen dat het op vrouwenvoetbal lijkt, snappen het ook niet want daar mag meer dan hier. Bij elke vorm van contact dat gefluit weer. Elke week weer nieuwe cruciale fouten ook, maar veranderingen in het beleid ho maar. Op het feit dat ik me weer kapot heb zitten ergeren na is dit wel het meest verdiende resultaat denk ik. Als heraclied baal ik kapot van die late goal en PEC mag Higler ook op de knietjes bedanken dat die zoveel tijd bijtrekt zonder reden. 2 punten verloren door weer een belachelijke scheids dus.

7 november 2015 om 23:08

Uhm enig idee hoe vaak Fledderus op de grond lag? Die heeft in z'n eentje al vijf minuten blessuretijd verzameld voor jullie.

7 november 2015 om 23:12

Grappenmaker man 2x echt dat hij blessure had en maximaal 1 min totaal. Blessuretijd had gewoon nooit meer dan 3 minuten mogen zijn.

7 november 2015 om 23:16

Buiten het feit dat het pertinent onjuist is. Twee minuten is wel echt onoverkomelijk voor de vrouwtjes natuurlijk.

7 november 2015 om 23:18

Ga toch naar bed joh. Veel te laat voor die kleine kindjes zoals jij.

7 november 2015 om 23:21

Zegt het figuur met als nickname Lionelneymar

7 november 2015 om 23:24

Ja de twee namen van de naar mijn mening 2 beste voetballers ter wereld gecombineerd is dat raar of zo.

7 november 2015 om 23:27

Jij bent echt totaal niet serieus te nemen hahaha.
Wat Qure al zei, die Fledderus is een viespeuk die alleen al zon 2 minuten heeft lopen rekken, tel dat bovenop die standaard 3 minuten en je hebt er 5.

Niet zo huilen, puntje uit bij ons is een meer dan goed resultaat voor jullie.

7 november 2015 om 23:31

Niet zo raar als jouw reactie. Hij had er wel een kwartier bij kunnen trekken met dat tijdgerek.

7 november 2015 om 23:34

Wel leuk dat jullie het alleen over het matenaaien van heracles hebben. Heracles speelt netjes bal over de lijn, omdat Bouy op de grond ligt en dan speelt PEC hem niet eens terug. Dan heb je nog Brama die gewoon een elleboog uitdeelde.

7 november 2015 om 23:38

Als ie de bal over de zijlijn schoot had je inderdaad gelijk. Maar hij schoot de bal gewoon naar voren. Waarom zou je m dan terug geven? Spelers van Heracles lagen meer op de grond dan dat ze stonden

8 november 2015 om 00:07

Ja doei, het gaat niet alleen om deze wedstrijd. Vorig jaar schopte jullie ook naar alles dat bewoog en liepen jullie 90 minuten lang te protesteren. Het jaar daarvoor (waar wij ook in de allerlaatste minuut gelijkspeelde) hebben jullie ongeveer 20 minuten gevoetbald. Wij zijn een beetje zat dat PEC de enige ploeg is die elke keer als enige wil voetballen en Heracles een selectie vol gefrustreerde mannetjes zit. Ik begin onderhand wel een hekel te krijgen aan die club. Kunnen ze niet eens een keer een normale wedstrijd spelen of is dat teveel gevraagd?

8 november 2015 om 00:20

Hoor wat je zegt man. PEC heeft totaal geen mooi voetbal laten zien. Ik zeg niet dat Heracles dat wel deed, maar PEC ook zeker niet. Op deze wedstrijd na speelt Heracles bijna altijd mooi voetbal.

8 november 2015 om 12:49

Alles is geoorloofd in het voetbal. De matennaaierij viert hoogtij dagen in de eredivisie, kijk alleen al naar Basiciloglu tegen ADO vorige week. Dat Heracles dit ook doet en daarmee een verdienstelijke top 4 klassering heeft betekend dat het n vruchten af werpt

9 november 2015 om 03:31

2 punten verloren zeg je? Man je mag blij wezen dat jullie een punt hebben kunnen meenemen!

9 november 2015 om 10:41

LionelNeymar zet aub die zwart witte bril af

Zwolle speelt leuk, maar is op de achtergrond beetje bij beetje wel de ziel aan het verkopen. Stadion is van buiten een appartementencomplex. Het is dat er lichtmasten uitsteken. Er ligt plastic gras. Nu zelfs de stadionnaam verkocht. Is er dan niemand die daar tegen ageert?

7 november 2015 om 23:06

Ja er wordt zeker wel geargeert, zijn afgelopen maandag nog gesprekken geweest met ontevreden supporters groepen. Aan de andere kant valt het verkopen van de ziel wel mee, zwolle is en blijft toch een club van de stad. Al moet het natuurlijk wel ergens een keer stoppen.

Uiteindelijk wel een terechte stand denk ik, al had zwolle naar mijn mening verdiend te winnen als er een winnaar zou moeten zijn. Heracles was tweede helft alleen maar bezig met tijdrekken en matennaaien. Maar goed, gelijkspel mee te leven.

Dit is zo'n wedstrijd die elke FIFA speler wel kent. Vliegende controllers door de kamer. Hoe kun je deze wedstrijd nou weer niet winnen? Heracles heeft 2-3 kansen gehad en dan geef je t wéér weg door een individuele fout. Ontlading was groot bij de 1-1, zo veel gerechtigheid. Maar dan krijg je alsnog 2 punten te weinig.

7 november 2015 om 23:44

Ze hadden wel geteld 1 kans! Hun goal kun je niet eens een kans noemen aangezien onze Australische vriend een domme fout maakte...

8 november 2015 om 00:01

dat was geen fout van sainsbury maar van thomas lam

8 november 2015 om 10:25

Naturlijk maakt Lam de fout, maar ik schrijf deze fout voor 90 procent toe aan de wederom onzekere keeper Begois. Die moet zijn verdediger coachen maar zegt niets. Roept de keeper ,,weg'', dan is het goed. Overigens, blij met een punt, goede instelling met name in 2e helft. Labbekakkervoetbal van Heracles!
Niet iedereen is in de goede vorm bij Pec, maar als team en kwaliteit is het dit. Te weinig eredivisievoetballers in de ploeg, maar met veel inzet kun je ver komen.

8 november 2015 om 15:37

Helemaal eens. Fout leek van lam, maar met coaching was dit nooit gebeurd. Wel zonde voor lam, vond hem verder sterk spelen.

7 november 2015 om 23:48

Eeeuuh volgens mij waren de beste kansen voor Heracles. Zwolle weliswaar veel meer druk, maar er werd bijna niets uit gecreëerd. Beste kansen kwamen door dom uit verdedigen, zelf hebben ze nauwelijks wat gecreëerd

9 november 2015 om 03:34

Niet dus!

Zuur dat Heracles,in de laatste minuten van de wedstrijd de winst uit handen moet geven.
Wel alle respect voor Zwolle,mooie goal.
Maar het is balen voor Almelo.
Ik had even naar de stand gekeken,en het blijkt dat Heracles zomaar een hele nacht op de 2e plek had gestaan,als het 0-1 was geworden
Hoe dan ook,de doelstelling van Heracles lijkt me al ruimschoots gehaald voor dit seizoen!

Ik lees hier veel over tijdrekken, nu klaagt de één en volgende week de ander. Toch jammer dat er geen oplossing is. Ik bedoel bestond er maar zoiets als een klok die je steeds aan en uit kon zetten en daardoor waarschijnlijk één van de meeste frusterende dingen van het hedendaagse voetbal wegneemt. Toch jammer dat zoiets niet bestaat andere sporten hebben daar ook zo'n last van....

wat een anti voetbal dat heracles.

kwamen puur voor een punt en die weghorst en fledderus kunnen zo mee in GTST, want mislukte acteurs zijn ze al

er was maar 1 ploeg die wilde voetballen en dat was pec.

wel mooi dat uitgerekend stef nijland m maakte.

Allereerst wil ik Higler mijn complimenten geven voor het geven van extra speeltijd. Heracles ging bij elke wind liggen en heeft eigenlijk 18 minuten gevoetbald. Met die Matthäus imitator Fledderus voorop. Die man heeft 90 minuten lang lopen provoceren, irriteren en op de grond gelegen en pas bij het doelpunt van Nijland kwam hij erachter dat hij op een voetbalveld stond.

Een gelijkspel was wel terecht. In die schaarse momenten dat Heracles niet aan het provoceren was of op de grond lag, had PEC nou niet de stootkracht voor handen om het Heracles moeilijk te maken, maar hadden we wel het spel in handen en kon Heracles op een paar schaarse momenten na niet echt gevaarlijk worden. Het begon aardig, PEC kreeg Heracles met de rug tegen de muur en leverde veel strijd. Heracles leek hiervan te schrikken, maar dan lijken wij weer ten onder te gaan door een persoonlijke fout. Je kan voetballen wat je wilt, maar als je achterin elke wedstrijd persoonlijke fouten blijft maken dan kan je het middenveld wel in handen hebben, maar dan ga je geen wedstrijden winnen.

Toen werd er weer gevoetbald, maar toen maakte Lam een overtreding en lag Fledderus weer een halfuur op de grond.

Vanaf dat moment kregen wij wel kansen (o.a. Veldwijk met een kans die hij wel mocht benutten), maar leek de stootkracht te ontbreken. Vanaf de zijkanten kwam er te weinig dreiging om Heracles serieus pijn te doen. Thomas speelde een goede wedstrijd, maar hij liep te weinig de ruimte dicht om aan die linkerkant gevaar te stichten. Veldwijk is 1 meter 96, maar wist geen kopduel te winnen en zat in de achterzak van Te Wierik. Nu werd Veldwijk ook vogelvrij verklaard door Higler en mocht Te Wierik zoveel schoppen geven als hij maar wilt, maar toch als je zo sterk en lang bent vind ik het toch vrij kwalijk dat je geen kopduel weet te winnen.

Toen won hij wel een kopduel, maar toen lag een speler van Heracles weer op de grond omdat Veldwijks adem verkeerd rook.

Uiteindelijk maak je nog de gelijkmaker en het mooiste was nog wel dat je het totaal niet verwacht. Voor een serieus aanvalsoffensief was het allemaal te tam en werd er te weinig oorlog gemaakt in de 16 van Heracles om serieus aanspraak te maken op een punt. Ik ben er echter niet minder blij mee.

Naar verluidt liggen de spelers van Heracles nog steeds op de grond en zijn ze nog steeds bezig om een ingooi te voorkomen. Karma noemen wij dat.

8 november 2015 om 10:36

Ik begrijp de teleurstelling van de PEC supporters over de spelopvatting van Heracles. Ik heb met name in de 2e helft ook ge-ergerd. De inzet van PEC was prima, maar we missen nou juist de mentaliteit om een wedstrijd echt te willen winnen. Niet medogenloos, te weinig fysiek. Daar moeten we het moet doen waarschijnlijk dit seizoen. Heracles daar tegenover bezit dat op dit moment wel, en doet er alles aan om zo'n wedstrijd te winnen. Dat recht hebben ze en daarom staan ze waarschijnlijk zo hoog. Met lelijk voetbal zoveel punten halen, is eigenlijk gewoon prima. En Pec.... nog veel werk aan de winkel! En .... nu dreigt Nijland ook nog weg te gaan.....!!!

Als Heracles zo goed is als de supporters hier beweren dan hadden ze die 5 minuten extra toch ook wel uit kunnen spelen?

8 november 2015 om 01:25

Als iedere club zo goed was als menig supporter dacht, dan was menig club als kampioen geweest...

8 november 2015 om 12:53

Scheer niet iedereen over een kam. Heracles mag blij zijn met een punt en van te voren teken ik ook voor een punt bij Zwolle uit.
De meeste supporters genieten nu gewoon van de mooie ranglijst en iedere winstpartij is er 1 extra. Nuchterheid is iets wat bij veel supporters gewoon leeft... (op de drank na natuurlijk)

8 november 2015 om 15:36

Kijk een mooie realistische reactie. Zo hoort het ook, afgelopen seizoenen in zwolle hebben we ook vooral genoten. En nu ook nog natuurlijk, we spelen nog steeds voor het linkerrijtje. Niks te klagen.

9 november 2015 om 03:37

En zo kan het ook!

Miemeltjes zijn jullie, wat is er op tegen om resultaat voetbal te spelen? Had het Nederlands elftal maar op resultaat gespeeld dan hadden ze ook naar Frankrijk gekunt volgend jaar zomer. Je staat heel simpel op 0-1 mag je dan alles uit de kast halen om deze voorsprong over de streep te trekken! Vooral ook omdat Heracles helemaal niet in de wedstrijd zat terwijl ze de moglijkheid wel hadden, want Zwolle was zeer matig!! Ze hebben geen echter uitgespeeld kans gehad, allemaal toeval voetbal in een tempo die ze bij de amateurs eenvoudig kunnen volhouden. Heracles was zeer matig terwijl dat niet nodig was tegen een zeer zwak Zwolle.

8 november 2015 om 03:39

PEC Zwolle was beter dan Heracles en heeft punten laten liggen. Wees blij dat je in Zwolle een punt hebt kunnen meenemen.

8 november 2015 om 11:59

Waarin waren ze beter dan...?? In balbezit? Win de daarmee een wedstrijd? in het tempo waarin Zwolle speeelde? Nee want het speelde in een tempo van een 1e klasse. Het ging in een tempo die zo eenvoudig te verdedigen was voor Heracles, Ik denk dat Zwolle dat puntje moet koesteren, want in de 94e minuut scoren, met nog minder dan 1 minuut te gaan, is een narrow escape.

8 november 2015 om 12:56

Balbezit: PEC 61% - Heracles 39%.

Nou gefeliciteerd, met al die balletjes breed achterin (wat veels te veel gebeurd in de Eredivisie) heb je het op balbezit in ieder geval gewonnen. Helaas krijg je daar geen extra punten voor

8 november 2015 om 13:02

Nee. Heracles verdedigde alleen maar met anti laf voetbal. Als er een beker hier voor zou zijn, dan kunnen ze die prijs meteen ophalen.

8 november 2015 om 15:30

Ik beschouw een gelijkmaker in de 94ste minuut toch wel als een extra punt.

8 november 2015 om 17:08

Eindelijk een realist uit Zwolle. Droom lekker verder Steven want we staan nu 7 punten los van Zwolle en jullie zijn niets met dat gelijkspel opgeschoten. Verdedigen is trouwens ook een vak, die Lam van Zwolle kan er geen ene donder van, prutser hoe simpel hij zich laat aftroeven door Navratil.

9 november 2015 om 03:40

Het seizoen is nog niet voorbij.

9 november 2015 om 07:45

He Humberto, je hebt wel een erg grote muil hier, wees blij dat je clubje het tot nu toe zo leuk doet ipv degradatievoetbal, maar wees vooral blij met dat onverdiende puntje. Jullie staan binnenkort weer op een plek waar jullie horen, onder Pec.

9 november 2015 om 21:51

Een beetje respect Olle man ik kan het ook. Laat dat clubje van jou maar eerst zorgen dat ze uit cat. 1 komen en maar laten zien dat Zwolle zich ook 11 seizoenen weten te handhaven. Dat mag jij pas je muil open trekken

8 november 2015 om 15:34

Vond beide ploegen voetballend gisteren matig, wedstrijd werd vooral op inzet gespeeld. Om nu te zeggen dat zwolle zeer zwak was en minder echte kansen heeft gehad is echter gewoon onzin. In totaal heeft pec meer echte kansen gehad waaruit een doelpunt had kunnen vallen, al was de allergrootste in de tweede helft wel voor heracles met Bel Hassani. Maar als je eerlijk bent is dat eigenlijk ook gewoon de enige kans die heracles gecreëerd heeft. Beide speelde matig, maar pec was zeker niet minder dan heracles, dat alleen maar kwam om te verdedigen en te zuigen. Speelstijl heb ik nog wel een soort van respect voor, maar dat zuigen en matennaaien heeft niks met voetbal te maken. Hoeft heracles ook helemaal niet nodig te hebben.

Haha waar halen al die zwollenaren de arrogantie vandaan, toevallig 1 goed seizoen en je hoort bij de beste 4? Hoeveel schoten op doel? Ja precies

8 november 2015 om 03:47

Waar haal jij de arrogantie vandaan? Vorig seizoen zat Heracles nog tegen de degradatie aan. Wees blij met dat puntje.

8 november 2015 om 15:27

Haha waar halen al die Heraclieden de arrogantie vandaan, toevallig 1 goed seizoen en je hoort bij de beste 4? Hoeveel schoten op doel? Ja precies

Mark Jan Fledderus was in de tijd dat hij bij FC Groningen speelde mijn favoriete speler. Hij grossierde in gele kaarten door zijn bikkelharde spel, maar heeft zich inmiddels ontpopt tot een mietje en matenaaier, want wat hij gister liet zien leek nergens op. Terecht dat er vooral ook door zijn manier van spelen 5 minuten bij kwam. Terecht ook dat Zwolle nog op 1-1 kwam, want dat was gezien het spelbeeld ook een juiste uitslag.

Prachtig al die gefrussteerde PEC aanhangers. Er staat nergens in de spelregels dat er moet worden aangevallen. Heracles speelt lekker op zijn Italiaans en verzamelt zo de punten. Nu al meer bereikt dan afgelopen seizoen en mij maakt het totaal niet uit hoe er wordt gevoetbadt, als er maar punten wordt verzameld Daar draait het om. Hup Bianco Nero,,,,

8 november 2015 om 10:41

Ongelooflijk dat er mensen zijn zoals jij die voor anti voetbal betalen.

8 november 2015 om 10:48

Ik ben het met Kruk56 eens... Het is alleen jammer voor de amusementswaarde en teveel circus van sommige spelers. Daar ontstaat dan frustratie over. M.b.t. de spelopvatting, dat is hun goed recht, al helemaal gezien het slechte seizoen van vorig jaar.

8 november 2015 om 10:55

Grote onzin! Niets valt anti voetbal te rechtvaardigen.

8 november 2015 om 11:45

Maar goed dat jij geen supporter bent van bijv. De Graafschap. Die spelen geen anti-voetbal, maar staan onderaan... Ik denk dat de supporters van De Graafschap liever anti-voetbal zien en 6 punten meer. Maar goed, bekijk eens wedstrijden in engeland.... Miljoenen gaan er in om, en ik zie alleen maar anti-voetbal-wedstrijden om niet te verliezen. Daar hoor je nooit dergelijk geneuzel over anti-voetbal, daar tellen resultaten. Dus, bij Heracles mag dat ook... En, met resultaat dit seizoen...

8 november 2015 om 13:09

Leuk dat jouw gedachten dan precies met het anti voetbal overeenkomen. Heb jij dan toch mazzel dat je geen supporter van Heracles bent. Bij PEC hoef je niets te klagen. Wanneer het over het bestuur gaat van PEC Zwolle, dan lees ik alleen maar klachten vanuit jouw kant.

8 november 2015 om 17:22

Man wat gedraag jij je als een gefrustreerd mannetje. Je clubje heeft met mazzel 1 punt gekregen en jij gaat de tegenstander lopen afkraken. Kijk nu eerst eens even wat de prutsers van Zwolle hebben laten zien. Helemaal niets mede omdat ze in een tempo speelden op amateur niveau. Heracles kon met de denkbeeldige ' twee vingers in de neus' verdedigen. Krijgen ook nog een doelpunt in de schoot geworpen, wat verwacht je dan? Dat ze na de goal alles op de aanval gooien? Open huis houden om het Zwolle publiek te vermaken? Zwolle moet zelf het publiek vermaken door swingend voetbal in een hoog tempo. Maar Zwolle kon niets, met Brama op het middenveld krijg je nooit een hoog tempo in je spel, nee kerel je moet je teleurstelling op de selectie van Zwolle afgeven

8 november 2015 om 21:00

@humberto1

Je hebt zeker gelijk over hem, maar je doet nu zelf in feite precies hetzelfde. Helemaal nergens voor nodig dat afkraken van Zwolle. Zo kom je een beetje hypocriet over

9 november 2015 om 03:49

Grappenmaker! Ga eerst eens echt naar een wedstrijd kijken i.p.v. Teletekst! Dan pas zie je de feiten i.p.v. zo dom te zitten reageren.

9 november 2015 om 08:07

Dat klopt, het bestuur zijn ook een stelletje klungels. Even ter herinnering.... Categorie I, vediep je eens in de reden waarom een succesvolle club als PEC daarin is beland. Ik betwijfel het of jij ooit een stap bij een live-wedstrijd zet??? Gefrustreerd mannetje!!!!

9 november 2015 om 22:04

Ik kraak Zwolle niet af, ik heb de hele wedstrijd gezien en vond het spel van Zwolle belabberd. Met uitzondering van de eerste 15 minuten. Heracles was ook niet best maar als Zwolle zo speelt was het simpel verdedigen. Ik zie voetbal in een tempo waar een 1e klasse amateur niet van wakker licht. Mag dat niet gezegd worden dan? Ook het voetbal van Heracles was van bedenkelijk niveau.

Ik heb gister de wedstrijd bij Fox zitten te bekijken. En Fledderus viel me toen ook al op. Ik zie nu bij de Tafel van Kees nog een overtreding van Fledderus waarbij hij erg hoog met zijn been in komt. Vervolgens stort hij ter aarde en doet alsof hij het slachtoffer is. Wat een verschrikkelijke kerel zeg.

8 november 2015 om 10:43

Klopt helemaal! Een misselijke speler.

Ach, ach. En wat vonden we Wouters en Van Bommel toch goede voetballers. Fledderus doet niets mis, deze beide oud- voetballers deden altijd hetzelfde. En nu zeiken over Mjf? Met dwergen en de zgn. Hollandse School win je geen potje meer en ik heb mij kostelijk vermaakt met Mjf. Heerlijk dat zuigen en treiteren. Het is prof voetbal, geen zaal voetbal.

Iedereen de wedstrijd vergeten van een aantal jaren terug in CL, van AC Milan - Ajax? AC komt op 10 man te staan, eerste helft, bij een gelijke stand gi
ng AC door. Ik dacht, hoe lost Ajax dit op? Nu ze deden niets en konden niets. Ook het zuigen en treiteren van Ballotelli was mooi om te zien. Geen enkele Ajaxied was er tegen op gewassen. Conclusie: AC ging door en Ajax viel zwaar door de mand.

Dat is profvoetbal!

8 november 2015 om 21:00

Wat is er nou weer mis met zaalvoetbal?

Heracles heeft een aantal spelers die proffesioneel de randzaken opzoeken en daar handig in zijn met daarbij een paar goede technische aanvallers die beslissend zijn,pec is meer een voetballende ploeg en heeft veel minder irritante voetballers maar dat levert ook minder punten op en op basis van knokken hebben ze volledig verdiend een punt gepakt.

Van mij mogen de wedstrijden tussen heracles en pec zich wel tot de nieuwe derby ontwikkelen. Zit in ieder geval meer emotie in deze wedstrijden dan tegen de Eagles.

8 november 2015 om 13:48

Zo als je het vandaag zag wel ja! Veel strijd op het veld, zo goed als uitverkocht stadion (zowel uit als thuis) en een beetje geouwehoer tussen de thuis- en uitsupporters

8 november 2015 om 21:01

Klopt, zo ging het voorgaande paar jaar ook al wel

Waar mogelijk zal Heracles mooi voetbal spelen en zo de punten pakken.
Maar als de tegenstander beter is, dan worden de punten op een andere, minder attractieve manier over de streep getrokken. En dat gaat prima tegen tegenstanders waarbij de naïeve Hollandse school nog steeds hoogtij viert.
Resultaat telt en niet het ongevaarlijke balbezit dat het Nederlandse voetbal zo typeert. Wat dat betreft is Heracles een stuk verder dan de meeste eredivisieclubs en staan ze terecht op de plek waar ze nu staan. Resultaat wint het van naïviteit.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren