Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Premier League-sensatie heeft oogje op Milik'

Laatste update:

Ajax moet rekening houden met een winters vertrek van Arek Milik. De aanvaller werd in de zomer overgenomen van Bayer Leverkusen, nadat hij vorig seizoen al werd gehuurd van de Duitsers, en staat nu in de vermeende belangstelling van Leicester City. De Daily Mirror claimt dat de sensatie van dit seizoen in de Premier League de ontwikkelingen van Milik volgt.

/

Leicester staat momenteel derde in de Engelse competitie en dat is voor een groot deel te danken aan de elf doelpunten die Jamie Vardy dit seizoen al maakte. De spits staat in de belangstelling van verschillende clubs uit de Premier League die beter betalen en Leicester lijkt rekening te houden met een vertrek van Vardy. Milik is nu in beeld als mogelijke opvolger; mocht Vardy blijven, dan zou de Pool een duo kunnen vormen met de topschutter of zijn stand-in kunnen worden.

Volgens de Daily Mirror zou de 21-jarige Milik tien miljoen pond, omgerekend zo’n veertien miljoen euro, moeten kosten. Leicester zou geen moeite hebben met die transfersom. Milik staat dit seizoen op vijf doelpunten in negen competitiewedstrijden in de Eredivisie en heeft nog een contract dat tot de zomer van 2019 doorloopt.

Denk je dat Arek Milik goed in de Premier League zou passen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Doe maar voor dat bedrag. Ik zie liever een type spits zoals Siem dat was, daar moet Ajax naar op zoek. Milik doet het wel redelijk maar is ook niet het van het.

4 november 2015 om 07:19

Type Siem vond ik wel mee vallen. Als we zogenaamd ooit echt willen aansluiten bij subtop Europa dan moet je toch wel wat beters dan Siem hebben. Vind Milik overigens in potentie beter dan Siem, misschien mee voetballend minder maar het is naar mijn mening een spits die zeer dodelijk is voor het doel. Uiteindelijk draait het om de doelpunten een effectiviteit en niet om hoe goed je mee kan voetballen.

4 november 2015 om 07:26

Milik is een echte killer als de bal enigzins goed ligt voor zijn linker.

4 november 2015 om 07:31

Beter dan Siem? Je bedoelt de Siem die City op eigen veld uitschakelde? De Siem die Ajax eindelijk weer eens kampioen wist te maken? Voor een fitte Siem teken ik blind!

4 november 2015 om 09:14

Die Siem die nu op de bank zit bij Newcastle bedoeld hij inderdaad.

4 november 2015 om 09:34

Siem die meer geblesseerd was dan dat hij speelde bedoelen jullie !! Een echt Fitte Siem ok . Maar ben bang dat hij blijft sukkelen met blessures ;-)

4 november 2015 om 10:11

@ Bobber_d, laten we Siem niet beter en groter maken dat die is. Hij voetbalde vaak beter dan Milik maar scoorde voor een spits veel te weinig . Hij scoorde in een kampioensjaar +/- 10 goals voor Ajax. Op dat aantal zit Milik waarschijnlijk in januari of februari al.
Siem was een bruikbare speler voor Ajax en in hart en nieren ook een echte ajacied. Maar hij is niet het niveau dat Ajax moet nastreven. Dan moet je toch meer denken aan spitsen zoals Huntelaar, Suarez of Kluivert.
Mocht Ajax Milik verkopen. Wat ik overigens nu nog zeker niet zou doen. Dan zou ik proberen om Huntelaar terug naar Nederland proberen te halen. Dat zou een geweldige spits zijn voor deze selectie.

4 november 2015 om 11:49

Huntelaar is zo'n zelfde type spits als Milik. Alleen trager en ouder. Milik kan nog veel bijleren. Van Huntelaar weet je dat hij alleen iets kan in de 16 en dan alleen nog maar als de bal op een presenteerblaadje komt. Met de vleugels van Ajax komt die bal er niet en is ie dus nutteloos.

4 november 2015 om 14:38

Hoe jij het schetst lijkt het alsof Huntelaar in ieder opzicht slechter is dan Milik.
Ik vind beide spitsen prima spitsen, maar ik vind Huntelaar op dit moment (mede door zijn ervaring) een stuk verder. Huntelaar is veel koeler in het afronden, beter in zijn aannames, beter met zijn rechterbeen en sterker in de lucht.
Als ik Marc Overmars was zou ik Huntelaar kopen en dan beide spelers met elkaar laten concurreren. Milik heeft in mijn ogen op dit moment gewoon te weinig concurrentie. Fischer en El Ghazi zijn geen spitsen en Sanogo komt kwaliteiten te kort.

5 november 2015 om 16:34

Huntelaar wordt lachend topscorer in Nederland nog steeds denk ik hoor.

4 november 2015 om 07:39

Ik zou Milik verkopen als ik het idee had dat onze club in staat was om een betere vervanger aan te trekken. Aangezien ik dat gevoel niet heb, zou ik Milik lekker houden..

4 november 2015 om 08:15

Voor de helft van het hier genoemde bedrag moet je toch een goede vervanger kunnen halen? El Hamdaoui is na dit seizoen transfervrij ;-)

Maar even zonder gekheid, Milik is niet zo'n geweldenaar. Als je daar 14 miljoen euro voor kan krijgen moet je het direct doen. Sterker nog, ik zou alles boven de acht miljoen al accepteren.

4 november 2015 om 08:44

Hahah Milik is echt een potentiële topspits! Kijk alleen al naar zijn rendement, iedere 85 min betrokken bij een goal over 1,5 seizoen Ajax. Ik zou Milik echt niet laten gaan, al helemaal niet omdat de bezetting voorin al dun is. Had nog hoop in Sanogo maar afgezien van de vele blessures, kan die jongen er helaas niet zoveel van. Milik is nog enorm jong en heeft heel veel groei potentieel! Voor 14 miljoen zou ik hem echt niet laten gaan en zeker niet in de winterstop, dan kan Ajax gedag zeggen tegen het kampioenschap en succes in de EL.

4 november 2015 om 09:30

Wat mensen vergeten is dat het aantal goals van Milik is opgekrikt omdat hij vorig seizoen in de beker 6 goals heeft gescoord tegen een amateurclub.

4 november 2015 om 10:50

Wat jij niet in de gaten hebt is dat bij die statistiek dat Milik elke 85 min betrokken is bij een goal de bekerwedstrijden van vorig jaar niet zijn meegeteld.

4 november 2015 om 11:54

8 miljoen? Nou dat gebeurd dus nooit!
Haalt met assists en goals een rendement wat redelijk dichtbij de 1 per wedstrijd komt.

Daarbij heeft hij ontzettend veel potentie, is pas 21 en heeft een langlopend contract. Dus dan begint het bieden gewoon pas in de buurt van de 15 miljoen deze dagen

4 november 2015 om 12:32

Azalkmaar, helemaal mee eens! Heb ernstige twijfels over die jongen, vind hem te beperkt.

4 november 2015 om 07:39

Vergeet niet dat Siem een Eriksen achter hem had staan. Dat is nogal een verschil. Wat de meeste mensen ook vergeten is dat Milik bijvoorbeeld maar 4 maanden ouder is dan Fischer. Milik moet je gewoon eens 10 tot 15 wedstrijden op rij opstellen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit een topper voor Ajax kan worden als hij het vertrouwen krijgt!

4 november 2015 om 09:39

@Elloco
Leuk weetje:
Het middenveld van Ajax zorgt voor meer creativiteit dan de aanval van de Amsterdamse club. Ajax Life dook de statistieken in en kwam erachter dat er met name vanaf het middenveld veel kansen worden gecreëerd, terwijl dit vanaf de zijkanten eigenlijk tegenvalt.
De Poolse spits Arek Milik leverde tot nu toe samen met aanvoerder Davy Klaassen voor de meeste assists (beiden vier), maar als men puur naar het creëren van kansen zou kijken komt men tot een heel andere conclusie. Tot nu toe zorgde Klaassen voor de meeste kansen voor Ajax. De middenvelder stelde in de eerste elf wedstrijden van het seizoen 21 keer een speler in staat om te scoren. Andere middenvelders als Riechedly Bazoer en Nemanja Gudelj deden dit respectievelijk dertien en zestien keer.

4 november 2015 om 07:48

Hou op hoor. Milik is 21, begint aan Ajax te wennen, heeft internationale ervaring en heeft het naar zijn zin. Er zit nog zoveel rek in hem. Gewoon houden, is je eerste spits en wordt alleen maar meer waard.

4 november 2015 om 09:06

De perfecte Ajax spits speelt in Eindhoven in de naam van Locadia. Prima afmaker die sterk en technisch is net zoals Kluivert dat ook was en wat er van een Ajax spits gevraagd wordt.

4 november 2015 om 09:29

Milik is beter dan Locadia. Ik ben het dus niet met je eens. Ze zullen Milik alleen verkopen als er bvb een Cardozo komt. Ik heb het volste vertrouwen Milik en hij doet het prima en met vlagen geweldig!

4 november 2015 om 09:38

Doe niet zo belachelijk. Cardozo die bij trabzonspor zijn laatste centen verdient. Daar heeft Ajax niks aan. Zo type spits btw trouwens wel. En dat is Locadia wel. Wat ik trouwens een geweldige spits vindt. Hij is beter dan Milik.

4 november 2015 om 11:04

Locadia is niet beter dan Milik.. Milik is elke 80 min betrokken bij een doelpunt en dat al 1.5 seizoen lang. Dat jij Locadia beter ziet moet je zelf weten..

4 november 2015 om 11:07

Ik zeg ook bijvoorbeeld Cardozo.. Hij is denk ik een goede spits voor dit Ajax. Met Locadia win je de strijd niet tegen grote Europese clubs

4 november 2015 om 13:05

Ik vind Locadia helemaal niet zo technisch. Echt een zwakke aanname. Totaal niet vergelijkbaar met Kluivert.

4 november 2015 om 09:11

Natuurlijk niet. Milik is 21 en gewoon een heel groot talent. Laat hem eerst eens een vol seizoen spelen. Pas laten gaan als Huntelaar teruggekeerd is.

4 november 2015 om 11:38

Doe mij Haller er maar voor terug en volgend seizoen Soriano erbij!

4 november 2015 om 14:54

Neeeee, alsjeblieft geen Haller.
Vreselijk, arrogante uitstraling. Niet juichen na goals als een wannabee-Balo.
Qua voetbal zal het misschien wel goed zitten, maar ik zou het niet leuk vinden om hem bij Ajax te zien.

4 november 2015 om 19:00

Bedrag iets te laag voor 20miljoen gaan en dan Klaas Jan terug halen naar Amsterdam

Ik heb het volste vertrouwen in Milik en wil hem eigenlijk nog niet weg zien gaan. Zoals hij zich tegen Roda profileerde, zo hoort een Ajax spits te spelen. Dat was voor het eerst sinds jaren dat ik dat weer eens zag.

4 november 2015 om 07:25

Klopt helemaal wat je zegt. Echter zoveel ruimte als tegen Roda krijgt hij normaliter nooit. ..

4 november 2015 om 07:50

FCbogarde, klopt natuurlijk maar Milik heeft het ook al laten zien in internationale wedstrijden. Zo scoorde hij tegen Duitsland bijvoorbeeld de winnende. Begrijp niet dat sommige mensen hem willen verkopen.

Wegdoen met een strik eromheen voor dat bedrag.

4 november 2015 om 07:40

Ja mohge, denk je dan dat Overmars met een betere spits aankomt? Hij vond Sanogo al goed genoeg voor de club..

4 november 2015 om 07:52

14 miljoen...wat moet Ajax ermee? Een andere spits halen? Die weer moet wennen? Die misschien niet in spelsysteem past? Veel belangrijker dat groep een keer bij elkaar blijft! Geloof mij, als tram goed gaat wordt selectie alleen maar meer waard.

4 november 2015 om 09:08

Cardozo oppikken, dat was echt een gruwelijke spits.

4 november 2015 om 12:15

@ Drisos

Inderdaad.. was..

Doe maar niet , heb nog wel vertrouwen in die jongen

Milk past gewoon in een 2 spitsen systeem. Is niet de speler die een bal moet vasthouden enzo. Bij Ajax worden zijn sterkte punten amper benut. In de nationale ploeg daarentegen wel. Dan kun je ook gewoon zien hoe goed hij is.

4 november 2015 om 07:41

Helemaal mee eens. Hij moet om een aanspeelpunt heen spelen en niet het aanspeelpunt zijn.

4 november 2015 om 10:16

@detoekomst;

dan moeten we dus ook vaststellen dat Milik héél maar dan ook héél matig gescout is.

Hoe kan het toch zo zijn dat we al jaren 433 spelen. Al jaren wordt er van een spits verlangd dat hij vooral aanspeelpunt is voor de buitenspelers. En elke keer presteren we het spitsen te halen die vooral renderen in een 442 systeem die vooral veel ruimte nodig hebben. Als je bij ajax in de spits iets niet krijgt is dat wel ruimte.

Ik snap de scouting echt niet.

Hoppa en daar gaat de volgende. Misschien loopt er in C1 nog een spitsje. Kan Ajax ook gelijk een beetje verjongen..
Maar ja, zo zal het blijven gaan. Als een Engelse club, zelfs uit het Championship, een speler ziet die maar enige potentie heeft, wordt hij opgehaald. Geld is geen probleem. De Nederlandse clubs zullen daardoor steeds verder wegzakken.

4 november 2015 om 08:05

Een beetje verjongen? Ajax had laatst toch een van de/het jongste team opgesteld in de Champions League

4 november 2015 om 08:44

Misschien sarcastisch?

Als je dit voor de enorm overschatte Milik kan krijgen moet je hem op de fiets wegbrengen naar Engeland. Deze beste jongen kan er echt niet zo veel van.

4 november 2015 om 08:13

56 wedstrijden, 30 goals.. Hoezo 'kan er echt niet zoveel van'? Je mag het natuurlijk best vinden, maar een spits reken je toch af op doelpunten maken?

4 november 2015 om 08:32

Ja, vorig jaar had hij zo'n indrukwekkend moyenne omdat ie 6x tegen de amateurs van Urk scoorde, dus tja.. En hij scoort bijna alle goals in de potjes tegen een Roda, Graafschap, Cambuur etc., maar in de toppers geeft hij nooit thuis.

4 november 2015 om 08:57

heb je hem wel eens bij polen zien spelen? In het systeem van ajax heeft hij het idd moeilijk, maar met het 4-4-2 van polen is hij echt goed.
Zowel mee voetballend, in wisselwerking met Lewa en als afmaker met daarnaast nog een hele goede vrije trap.
Pak daar zn goals bij in de ek kwalificatie en je wist van tevoren al dat Engelse clubs over de 10 miljoen euro zouden gaan.

En die jongen is echt niet zo slecht als jij nu doet voorkomen.
Jij kijkt nu naar zn goals tegen de kleintjes maar hij heeft ook tegen de wereldkampioen gescoord.

Niet verkopen. Voor 14 mio heb je geen betere spits terug. En het doel van Ajax is (nuttige) spelers zo lang mogelijk bij elkaar te houden.

14 mio naar England is sowieso een lachertje. Leicester zal eind van het seizoen minimaal 150 mio ontvangen, en dan je nr1 spits voor 14 mio aan hen verkopen. Nooit doen.

4 november 2015 om 08:14

Ja, laten we hem verkopen voor 30 miljoen. Hou op man, je mag in je handjes knijpen met 14 miljoen. Dat is al veel en veel te veel voor hem

4 november 2015 om 23:53

Ja, idd 30mio dan gaan we denken. Kom op man, je gaat je nr1 spits (international) toch niet voor 14mio weg doen. Dat jou FCT de spelers voor een appel en een ei moet verkopen.

Milik is nog niet toe aan de PL leuke spits in de eredivisie maar niet eens altijd basisspeler en hij steekt er ook zeker niet altijd bovenuit. Lekker nog 1 of 2 jaartjes in Nederland voetballen en eerst maar eens onmisbaar worden bij Ajax.

4 november 2015 om 09:00

kijk hoe hij met Polen speelt in de ek kwalificatie. Dat systeem met 2 spitsen past hem veel beter en zo wil Leicester hem ook gebruiken.

En weer een semi-topspits waarbij ze hopen dat het goed uitpakt. Vorig jaar deden ze dat al met Kramaric in de winterstop en nu dus met Milik. Ik bene benieuwd hoe dit uit gaat pakken. 14 miljoen is niet superveel voor Leicester natuurlijk.

4 november 2015 om 09:03

Waar is Kramaric eigenlijk? Uitgeleend? Vond 'm vorig seizoen meestal prima spelen voor Leicester. Had alleen totaal geen rendement.

4 november 2015 om 09:14

Geloof dat hij op de bank/tribune zit. Het rendement lag inderdaad wel heel erg laag. Het veldspel kan ik niet over oordelen, maar het lijkt me wel belangrijk als spits dat je scoort of assists geeft en ik geloof dat hij geen van beide deed.

4 november 2015 om 10:28

Was nogal ongelukkig in de afronding, vaak. Maar speelde altijd met durf en vermaakte het publiek wel. Alleen moet je als spits vooral scoren, en dat deed ie niet tot nauwelijks.

doe maar 20 miljoen. Een jonge, lange, regelmatig scorende spits die ook nog international is. Met al die centen in de PL vraag maar lekker naar de hoofdprijs

Voor een speler van europa league niveau moet je die gast voor 14 miljoen persoonlijk met de trein brengen. Ik ben nooit echt gecharmeerd geweest van Milik. Vind hem veel te traag als spits en loopt er vaak als een houthakker bij. Voor 14 miljoen moet je het doen en ik denk dat het bestuur van Ajax er net zo over denkt.

4 november 2015 om 08:59

dat zou wel heel dom zijn. Kijk wat hij laat zien in het 4-4-2 systeem van polen. Hij scoort, hij voetbalt goed mee en heeft een gevaarlijke vrije trap. Daar betalen ze in Engeland zo 20 miljoen voor.
Dat hij bij ajax niet helemaal uit de verf komt is niet zo gek...welke spits doet dat tegenwoordig nog wel.

4 november 2015 om 12:21

Het stomme is dat het eigenlijk helemaal niet zo is dat hij niet uit de verf komt bij Ajax in dat systeem. Welke ajax spits van de afgelopen jaren, op Suarez na, heeft meer gescoord in de spits dan Milik nu doet? Kunnen wel verwachten dat een ajax-spits er even 30 inschiet, maar dat kan haast niet meer met het huidige systeem (vleugels die naar binnen komen). Dan nog doet hij het gewoon aardig, hij heeft aardige statistieken, natuurlijk voetballend valt er nog wat te leren maar hij is pas 21. Hij loopt nu echter 1 op 2 en hij heeft nog niet eens een heel seizoen kunnen spelen. Als hij er nu het hele seizoen in blijft (en fit blijft) scoort hij er vermoed ik wel 15 a 20, daar is toch niets mis mee?

4 november 2015 om 12:48

De vraag is natuurlijk: is er een speler bij Ajax waar je wel van gecharmeerd bent?

Milik is een top-spits, die naast Lewandowski onomstreden spits staat in het Poolse elftal. Hij is nog jong, en kan bij Ajax nog veel beter worden dan hij nu is. Het Ajax systeem is voor geen enkele spits makkelijk, tenzij bij Ajax opgeleid. Spitsen uit de eigen opleiding stromen nu niet door, dus Milik is en blijft de beste optie. Of je moet er 30 milj tegen aan gooien op de transfer markt... Wat wel zorgelijk is, is dat Ajax maar één spits heeft....

4 november 2015 om 08:50

Ja inderdaad. Ik heb het idee dat Milik ook nog veel groei potentieel heeft. Want voetballen kan ie echt wel. Binnen een systeem passen kun je leren, talent heb je of dat heb je niet. En het feit dat we alleen Sanogo hebben als backup spits betekent dat je 2 spitsen zult moeten aankopen, en dat gaat Overmars never, nooit, niet lukken.

Dat mensen hier überhaupt serieus op reageren, nog gekker dat het als hoofd artikel staat verbaasd me.. The mirror is niet te vertrouwen en alsof milik zonder zich te hebben door ontwikkeld naar een club als Leicester zou willen en alsof Ajax akkoord zou gaan met dat bedrag terwijl het geld tegenwoordig valt te halen in de PL, dit hoort bij de wandelgangen

Dit lijkt me totale onzin, zeker aangezien het uit de Daily Mirror komt. Maar de opmerkingen die ik hier en daar zie over 'is geen topper dus altijd verkopen voor dat bedrag enz' vind ik belachelijk. Ik zie veel mensen doen alsof het een oude spits is die het nooit heeft kunnen waarmaken en overal mislukt is. Jongens hij is pas 21, heeft redelijk tot goede statistieken en je ziet dat hij veel potentieel heeft. Goed schot, goeie kopper en hij heeft een neusje voor de goal. Dat hij misschien voetballend geen Ronaldo is, dat kan, maar als dat ook nog zo zou zijn dan zou hij niet bij Ajax voetballen.

Edit: laten we vooral Milik eerst een heel seizoen zien voetballen, als hij dit seizoen fit blijft dan weet ik bijna wel zeker dat hij er minstens 15 maakt. Vorig jaar was hij er vaak niet bij en nog had hij er 11 in liggen. Welke spits heeft op z'n 21ste nou zijn top bereikt?

Oh hadden we niet gezegd dat de prijs verdubbeld voor Premier League ploegen? 28 miljoen zou ook geen probleem hoeven te zijn. Ajax heeft het geld niet nodig, maar wel de spits. En Milik is jong, en in potentie een topspits voor elke topclub.

14 miljoen is natuurlijk een heel mooi bedrag, echter heeft Ajax meer aan Milik dan aan 14 miljoen op het moment. Het is de enige echte spits die ze hebben. Of je zou Sanogo mee moeten tellen, maar die komt zwaar tekort. Of ze zullen gelijk een vervanger moeten halen, maar dan is het wederom de vraag of die zal renderen. Milik zou ik juist daarom gewoon behouden. Heeft zich ook bij Polen al bewezen dat hij op internationaal vlak ook kan presteren.

4 november 2015 om 11:53

Juist denk daarnaast dat hij alleen maar meer waard wordt, als je als spits 23-24 jaar bent en twee topseizoenen bij ajax hebt gedraaid (moet hij maar waarmaken) dan kun je echt wel een mooie stap maken, spits is een lastige positie bij ajax.

Dat er nog mensen zijn die denken dat Milik een topspits wordt sorry hoor maar dan spoor je echt niet. Die kerel heeft nauwelijks goals gemaakt voor Ajax (1 !) en is nauwelijks belangrijk geweest in een wedstrijd. Misschien dat hij belangrijk is voor Jong Ajax daar heeft hij wel wat laten zien maar is tot op heden echt compleet onzichtbaar geweest. Als je 14 miljoen krijgt dan mag Ajax echt in zijn handjes klappen en ik ook. Want voor dat bedrag wil ik die persoonlijk wel met de auto droppen bij Leicester City. Meer wordt het niet en het zal nooit iets worden ook. voor een topspits komt deze jongen zwaar te kort. Dan had je meer aan een Sigthorsson gehad dan Milik. Haal dan in de winterstop Ibrahimovic op dan heb je tenminste nog enigszins kwaliteit in huis en heb je nog kans voor de titel want dat gaat met deze jeugdige selectie nooit lukken. We staan al met mazzel aan top maar dat geluk houdt een keer op zeker in de 2de seizoenshelft. Overmars haal eens een echte spits op ergens in Spanje of Duitsland. We hebben geld zat doe er dan wat mee!

4 november 2015 om 10:23

Milik heeft 1 wedstrijd gespeeld in jong Ajax.

4 november 2015 om 10:24

Ik weet niet wat jij gesnoven hebt, maar het gaat niet helemaal goed daar of wel? Milik heeft 1 potje voor jong ajax gespeeld, daarnaast in ieder geval al 16 keer gescoord in de eredivisie in 30 wedstrijden, dat is dus al meer dan 1 op 2. Daarnaast nog aardig wat goals in de beker, dus nauwelijks gescoord is gewoon complete onzin. Daarnaast is deze jongen pas 21, hoe kun jij nu al weten dat hij nooit beter zal worden of nooit een topspits zal worden? Zijn statistieken zijn prima, heeft een erg goed schot en is doelgericht en heeft voetballend ook nog veel potentieel.

En Zlatan halen? Hoe dan? Naast het feit dat Zlatan nooit naar ajax zou willen, is dat geld er ook gewoon niet. En wat is dat nou voor signaal naar je medespelers en belangrijker, wat is dat voor toekomstvisie?

Nou in de winterstop Milik verkopen voor €14 miljoen en Haller voor €7/8 miljoen terugkopen. Dan ga je er denk ik op vooruit en je maakt nog wat winst ook.

Ik zou hem liever niet verkopen, gewoon zo een absurd bedrag vragen als 25 miljoen ofzo. Ajax heeft het geld niet nodig en dit is ook niet de droomstap die je Milik moet gunnen naar mijn mening.

Snap de kritiek niet zo op Milik. Vind het een erg goede spits, prikt veel doelpunten en voetballend lijkt die ook steeds beter te worden in het Ajax spel.

4 november 2015 om 11:09

Precies!

Lijkt me stug dat Ajax hiermee akkoord gaat. Het is veel geld voor Milik, maar hij heeft een doorlopend contract en Ajax heeft geen reden om hem te verkopen. Hij is in de plannen van De Boer en gaat hem niet verkopen wanneer er eindelijk gebouwd kan worden. Kom maar over 1.5 a 3 jaar terug en dan kan er gepraat worden.

Mmmm... ik weet het niet, hoor. Voor Milik persoonlijk lijkt Leicester mij nou niet die gewenste stap omhoog... Kom op, man.... Leicester. Het is Man U of Liverpool! Voor Ajax kan dit alleen interessant zijn als ze het geld meteen investeren in een betere spits. Een met internationale ervaring.

Locadia ervoor terug en ik ben tevreden.

Zou ik stom vinden als ze hem laten gaan want hij is een echte spits, wat hebben we dan nog over, echte spits ontbreekt bij ajax en nu zou hij weggaan stom stom

Misschien is het beter voor Milik om te gaan. Laat bij Polen zien een prima is spits te zijn maar past niet in het systeem van Ajax. Ajax kan beter spits halen die goed is in de kleine ruimte. Zou Haller misschien iets voor ajax zijn?

Alleen doen als Ajax een goeie vervanger op het oog heeft. Anders moeten de goals van El Ghazi en Fischer komen en die twee zijn, in mijn ogen, geen garantie voor doelpunten. Klaassen kan wel scoren maar komt niet altijd in die positie.

Milik is een goede spits, begint net te wennen aan ajax en wordt beter en beter. Verder is hij ondertussen doelgericht en maakt doelpunten. Niet te koop op dit moment, zeker niet omdat we maar een echt goede spits hebben op dit moment.

20 miljoen minimaal lijkt me. Anders niet doen, heeft veel waarde voor dit Ajax, ook al is het geen geweldenaar.

Ik zou dit niet doen. De vraag is ook of Milik dit zelf ziet zitten. Die heeft het naar zijn zin bij Ajax en wil zich verder ontwikkelen. Het is maar de vraag of dat in Engeland gaat lukken. Het team begint nu een beetje op elkaar ingespeeld te raken en ik denk dat Milik vanaf nu gaat laten zien waarom we hem definitief over hebben genomen van Bayer. Voor de centjes hoeft Ajax het gelukkig niet te doen.

Gewoon Milik verkopen, paar miljoen erbij leggen en Bassie Dost kopen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren