Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Galatasaray blameert zich na doldwaze slotfase in Kazachstan

Laatste update:

Galatasaray heeft woensdagavond twee punten laten liggen in de poulefase. Het team van Hamza Hamzaoglu leek op bezoek bij Champions League-debutant FC Astana na een laat doelpunt met 1-2 te winnen, maar in de voorlaatste minuut ging het toch nog mis: 2-2. De laatste keer dat de Turkse formatie overigens ‘de nul’ hield in een Champions League-uitwedstrijd, was in september 2002 tegen Lokomotiv Moskou (0-2).

/

Galatasaray speelde zijn honderdste wedstrijd in de Champions League en in de beginfase was Wesley Sneijder de gevaarlijkste man op het kunstgras van de Astana Arena, waar het Nederlands elftal op 10 oktober ook op speelt tegen Kazachstan. Sneijder haalde na vijf minuten uit, maar doelman Nenad Eric sloeg de bal uit de hoek en de Nederlander mikte even later voorlangs. De bezoekers hadden een licht overwicht, maar Astana kwam na het eerste kwartier lange tijd niet meer in de problemen. De 0-1 viel na een half uur dan ook uit de lucht.

Bilal Kisa haalde van zo’n 25 meter uit en door de curve in het schot werd Eric verrast. Birlo ontving de bal van Sneijder en laatstgenoemde gaf daarmee zijn vierde Champions League-assist in dienst van de club uit Europees Istanbul. Astana speelde in aanvallend opzicht niet veel klaar en had geluk dat Lukas Podolski op slag van rust slechts op de vuisten van Eric schoot, na een passje van de bedrijvige Sneijder. Astana probeerde er na rust weer een echte wedstrijd van te maken en dat lukte.

Astana kwam steeds gevaarlijker opzetten, maar de eerste echte mogelijkheid in was voor Umut Bulut, die een voorzet net niet kon binnen tikken. Na 63 minuten werd het bijna 1-1, maar Bauyrzhan Dzholchiyev frommelde de bal voorlangs en Foxi Kéthévoama volleerde even later ook naast. Astana werd sterker en sterker en kwam na 75 minuten verdiend langszij: Hakan Balta werkte de bal na een voorzet vanaf links in zijn eigen doel. Junior Kabananga vergat er vervolgens 2-1 van te maken en na 86 minuten viel de goal aan de andere kant.

Sinan Gümüs gaf de bal vanaf de linkerflank voor en doordat keeper Eric die bal totaal verkeerd inschatte, liet hij de voorzet over de doellijn rollen en leek Galatasaray dus een zwaarbevochten 1-2 zege te boeken bij de kampioen van Kazachstan. Leek, want in de voorlaatste minuut van de reguliere speeltijd maakte linksback Lionel Carole een eigen doelpunt nadat Fernando Muslera een voorzet uit zijn handen had laten glippen: 2-2. Het punt werd door het publiek in het volgepakte Astana Stadion gevierd als een overwinning.

Bilal Kisa, ofwel de 'Turkse Pirlo', schiet Galatasaray op voorsprong in Astana! Lekkere knal! #astgal #ucl #birlo #instavoetbalzone

Een video die is geplaatst door Voetbalzone (@instavoetbalzone) op


Een terecht gelijkspel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ingredienten voor een slechte Galatasaray:

- Podolski op rechts laten spelen
- Sneijder op links laten spelen
- Na de 1-0 achterover leunen en wachten op de 1-1 om vervolgens te stressen en hopen om een doelpunt te scoren voor het eindsignaal
- Semih met een onnodige en onnozele blunder waaruit een doelpunt valt
- Eigen doelpunten incasseren

Ik word er serieus moe van. Dit soort wedstrijden zijn niet goed voor mijn bloeddruk. Als je speelt zoals na de 1-1 dan win je met 0-4. Hamza Hamzaoglu, rot aub op en het bestuur mag ook weg. Dit is gewoon een schande. Niets meer niets minder.

Schande.

30 september 2015 om 19:55

je vergeet het domste: Umut opstellen.
Hij heeft weer 3/4 100%kansen gemist

30 september 2015 om 19:57

Sorry maar moest wel lachen om je ingredienten stuk , Maar je hebt wel gelijk. Sneijder moet gewoon op 10 spelen en Podolski heb ik niet echt woorden voor, Die is al jaren drama die kun je beter gewoon weg doen

30 september 2015 om 20:00

Ik keek de wedstrijd in een turkse shishalounge, wauww hoe zij meeleven met de wedstrijd, iedereen word verrot gescholden hahaha
on: Semih speelde verschrikkelijk, en met dat ingrediënten stuk heb je helemaal gelijk. Sneijder moet op 10, en Gala heeft behoefte aan een nieuwe spits.

30 september 2015 om 20:33

lol Hope Cloud en Evenwicht Evenwichtszoon kunnen er echt wat van jonguh.

30 september 2015 om 21:10

Ik vond Hamza nog de betere ploeg ook. Over het algemeen prima spel van ze. Hebber echt van genoten!

En Gala was wel heel matig. Echt geen echte Tureken.

Groeten,

Rupert

Ik kan dit gwn niet geloven
Hamza neem aub ontslag en neemt die Umut met je mee, ik wil een een echte trainer, geen pussy zoals jouw

echte taboendjemak jij pinokkio leugenaar met je excuses

30 september 2015 om 20:23

Het schijnt dat Hamza Umut en Bilal elke dag foto'ss verwisselen van elkaar.

heerlijke slotfase en op basis van de 2de helft een verdiend punt !!

ook de complimenten voor het publiek, wat een sfeer en kabaal op de tribune !

mooi voor de Kazachstanen maar erg zuur voor gala .

Die kunstgras heeft Gala het moeilijk gemaakt. Maarja dit is maar een stom excuus. Te triest voor woorden een club als Gala hoort niet uit tegen zo'n club gelijk te spelen. Het wordt weer een drama seizoen als vorig jaar.

Ik gebruik dit niet als smoes maar hoe is het mogelijk dat spelen op kunstgras toegestaan is in de CHAMPIONS LEAGUE????

30 september 2015 om 20:07

Omdat het gewoon een door de internationale spelregels goedgekeurde ondergrond is.

De kunstgras heeft ze genaaid.. maar goed.

Snap de wissels en de tacktiek van Hamzaoglu niet.. de spelers schieten alle ballen naar voren en hopen op het beste..

Makkelijk geld verdienen toch..

30 september 2015 om 19:58

Laatste minuut Sabri erin voor Yasin...
Je staat 2-2 tegen een ploeg die voor het eerst thuis Cl speelt en je haalt je aanvaller eruit voor een verdediger

30 september 2015 om 19:58

Ballen naar voren schieten terwijl Umut helemaal niks kan, zien zijn ploeg genoten dat niet ofzo? Wat een onzin is dit.

30 september 2015 om 20:03

Ach , het werkte 2 seizoenen terug wel.. maar toen stonden Dd11 en Burak naast hem..

Sinan heeft bewezen dat die klaar is voor een Basisplaats.. maar Hamza ziet het niet , blijkbaar..

Het is jammer genoeg de week van de eigen doelpunten voor de Turkse topclubs. Zowel nationaal als internationaal.

Wat een blamage echt slecht ga maar snel naar huis. Dit word echt helemaal niets met gala dit jaar!
Astana....kom op jongens geen woorden voor.....alleeen frustraties!!!!€@£¥$¥$

Hamza en zijn evlatlar en zijn denge mogen echt allemaal naar Akhisar, echt schandalig dit. Dit hoor je met gemak te winnen, Selcuk is al jarenlang de zwakste speler in de CL. Die heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld in de CL, hij gaat duels in als een meisje van 12. En die Birlo mag misschien hebben gescoord, hij had 4-5x balverlies door zijn trage handelingssnelheid en Ik wil het helemaal niet eens hebben over Semih.

30 september 2015 om 20:02

Met alle respect, op mijn 12e brak in iemands been in een jongenscompetitie.

30 september 2015 om 20:16

Yasemin hahah meen je

Ik moest keer met de Feyenoord C1 tegen de dames van twente A1 spelen dat leek echt nergens op . We rolden ze helemaal op . xd

30 september 2015 om 20:18

Ik heb een keer tegen dames gespeeld en dat was meteen ook de laatste keer. Ik kon letterlijk niet meer lopen. Bal of been maakt niet uit voor hun als ze maar iets raken.

30 september 2015 om 20:24

Silahsiz.

Precies man hahahaha onze trainer zei nog jongens doe maar rustig aan het zijn maar meisjes, zonder blessures deze wedstrijd uitspelen 5-0 of minder was straftraining xd. Echte mooie tijden waren dat

30 september 2015 om 20:40

Noppa en silahsiz,

Het was niet dat ik aan het trappen was ofzo, ben niet zo'n type speelster. Een snoeiharde block maar wel netjes op de bal. Damesvoetbal is sowieso drama, speel gewoon onder de jongens.

Het gaat mij er meer om dat mensen vaak zulke opmerkingen maken, alsof het schandalig is om een vrouw te zijn. En ja: ik weet dat de meeste dames spelen alsof ze een handtas dragen, maar een 'erkek fatma' als ik voel me dan aangesproken.

Mijn lieve Turkse buren , Galatasaray mag zich gerust heel diep gaan schamen . Een wanvertoning want astana was de 2e helft gewoon beter.

Wat moet Galatasaray met umut bulut in de basiself? Zonder grap die komt echt niet aan spelen bij fortuna Sittard.

Vrees het ergste voor dit gala

30 september 2015 om 20:31

Zoals ik hierboven ook zeg. Ik weet vrijwel zeker dat Bilal Umut en Hamza gewoon elke dag foto's naar elkaar sturenanders weet ik het ook niet meer.

30 september 2015 om 20:42

hahahahahah. misschien een stiekeme liefdesrelatie .

Gala heeft duidelijk een goede spits nodig. Die Gumus speelde in de competitie ook niet slecht. Je moet zo'n jongen de kans geven. En anders zo snel mogelijk vervanging zoeken voor umut, want dat doet gewoon pijn in je ogen.

Galatasaray is een trotse club, met een geweldige aanhang. De fans verdienen de volgende ronde, en mogen dat gerust eisen in een poule waar je met benfica uitgaat maken wie er 2e in de poule wordt.

30 september 2015 om 20:51

Toen de poule bekend werd zei ik al dat we meer kans maken om vierde te worden dan tweede in de poule. Zoals je zegt Galatasaray is een trotse club, maar we hebben wel een bestuur die constant liegt en een trainer die 0.0% tactische inzicht heeft.

30 september 2015 om 21:09

Hmm. Maar qua materiaal moet je alsnog van Astana kunnen winnen. En Benfica moet ook te doen zijn. Ik volg Benfica zo nu en dan, omdat mijn landgenoot daar speelt ( waar ik een zwak voor heb ) , maar vind ze erg matig spelen.

Galatasaray speelt ook niet "grootst" , en zijn zeker ook niet in vorm op het ogenblik. Het is van belang dat er duels worden gewonnen op het middenveld, en dat je een bal vaste spits hebt voorin, die niet veel kansen nodig heeft en ze er in schiet. Het overkomt de beste dat je kansen mist, of je dag niet hebt. Maar bij Umut is het toch structureel, waar bij je bij Burak toch wel doelpunten kunt verwachten heb je dat bij hem helemaal niet.

30 september 2015 om 21:47

Het is denk ik gewoon een van die avonden waar niks loopt. Kijk maar bijvoorbeeld naar het stadion en atmosfeer. Galatasaray zal dit thuis wel recht zetten hoor.

De Turkse Pirlo? Vanwege het aantal wedstrijden voor het Turkse elftal (bijna geen) of het aantal bekers (als hij er al 1 heeft gewonnen.) Kom op zeg, zo'n geweldige passer is het ook niet. Met Pirlo had galata deze wedstrijd wel gewonnen. Die trainer mag zich eens achter de oren gaan krabben gezien de plaatsen waar hij zijn spelers opgesteld heeft.

Semih Kaya gleedt viezer uit dan Steven Gerrard... ff zonder dollen ,hoe kan zo een groot verdedigend talen elke wedstrijd grote fouten maken?

30 september 2015 om 20:02

Of niet broeder! Slaat nergens op. Schiet dan die bal lekker weg. Waarom doe je zo moeilijk. Geen woorden joh..

30 september 2015 om 20:04

Ik snap het ook niet man. Vooral omdat hij zich 3 keer op het einde blameerde.

Echt jammer man, het kan nog altijd goed komen met Gala maar je hebt dan wel een fatsoenlijke spits nodig. En middenveld vond ik ook drama. in de tweede helft werden alle duels verloren.

Man man man wat een fouten. Waarom probeert Semih zijn man uit te sprinten, terwijl hij op dat moment de laatste man is? Ros die bal in de tribune man. We krijgen een domme goal tegen en zij beginnen bloed te ruiken natuurlijk. En ook nog eens jose wissel laten beginnen. Die jongen was vorige week weer een van de uitblinkers. Stel dan gwn Selcuk en hem op. Hij zou veel en veel meer rust in het spel brengen. Nu werden ballen dom naar voren geschopt. Dit mag toch niet gebeuren. Doe ff normaal man pfffffff

Verliezen tegen een club uit Kazachstan. Schaam je diep.
Waarom Selcuk? Waarom Semih/balta? Waarom Umut? Waarom geen Chedjou en Rodriguez?
Wat een niveau.. sjongejonge.

had al zon voorgevoel dat Gala niet ging winnen, scheelt me weer een toto verlies.

Die kaulo Umut raakt geen pepernoot stel hem dan verdomme niet op man.

Galatasaray, ik houd van je. Dat staat boven alles.

Enough said.

Wat is dit man. Hoe durf je na de 1-0 om achterover te leunen. Ik snap niets van die Hamzaoglu. Wat hij allemaal doet jonge, is gewoon te gek voor woorden. Naarmate de minuten verstreken zag je dat Bilal niet meer kon lopen wat doet die pannenkoek hij haalt Podolski eruit en laat Sneijder links spelen. Als je toch frisse benen wilt, breng dan Sinan ipv Podolski en Jose voor Bilal en na de 2-2 kregen we de kerst op de taart Sabri in voor Yasin;. Hamzaoglu faalt telkens met zijn tactische inzicht althans als hij die überhaupt heeft.dit is gewoon Schande.

Het enige positieve wat ik uit deze wedstrijd kan halen is, dat het bestuur nu toch echt moet realiseren dat we een spits nodig hebben. Is er niemand die zonder contract zit in het 3e van Ijsland ofzo. Kan het echt niet slechter doen dan Umut.. Amina koyum

87ste minuut op voorsprong komen en dan alsnog weg geven, daar moet je wel een Turk voor zijn.

Ga maar lekker de 0-1 verdedigen Hamza. Ga maar niet op zoek naar de 0-2 tegen de matige Kazakken. Wat een stelletje amateurs echt waar. Dankzij jullie gaat er dadelijk heel veel schuim komen uit mijn Lipton Ice Tea fles. Geen woorden voor dit.

We hebben serieus maar één spits nu. Umut. Haha. Goed beleid !

30 september 2015 om 20:15

Iedereen weet toch als je de tweede maakt tegen zulke tegenstanders dan dat de wedstrijd in principe gespeeld is. Maar onze pannenkoek Hamzaoglu die totaal geen tactische inzicht heeft (wat ik al een jaar roep) verdedigt de 1-0.

30 september 2015 om 21:15

Silahsiz

Inderdaad. Maar wat wil je ook man ? Van Drogba naar Umut, van Melo naar Bilal, van Eboue naar Sabri. Wat een kwaliteit lozing.

30 september 2015 om 21:00

Matige Kazakken? Die gasten voetballen beter en aanvallender dan minimaal driekwart van de Turkse competitie.

Ik beschermde Hamza hiervoor altijd, maar nu maakt hij ons helemaal belachelijk. Sneijder op links zetten, Podolski op rechts zetten is al een perfecte duo om een wedstrijd te verliezen, maar om Umut te laten spelen slaat nergens op. Die gast mist alles. Gewoon alles. Als team is het ook altijd hetzelfde verhaal met ons. De 1-0 maken en achterover leunen om een tegendoelpunt te krijgen. En na de 1-1 toch weer op voorsprong komen om het vervolgens weer te verpesten met een eigen doelpunt. Bestuur rot op!

30 september 2015 om 20:14

Ook raar van de trainer dat die onze reyiz in de blessure tijd inzet haha

Zonder dolle, je moet toch haast wel krankjorem zijn als je die umut maar steeds laat spelen? Wat zien mensen in hem? ?

30 september 2015 om 20:17

In plaats van die Umut laat dan die Sinan spelen hij moet toch ergens beginnen met ervaring opdoen. Hij kan het sws niet slechter doen dan Umut.

30 september 2015 om 20:22

Niemand behalve Hamza ziet iets in hem. Hij kan het niveau niet meer aan. Op deze leeftijd moet hij gewoon naar een Anadolu club gaan. Zelfs onze reyiz zou het beter doen dan Umut. Gefeliciteerd trouwens met de 3-2 overwinning op Arsenal gisteren!

30 september 2015 om 20:37

Silahsiz,

Helemaal mee eens. Volgens mij is het haast onmogelijk om slechter dan umut te doen. Ongelooflijk.

Emregs27.

Ten eerste bedankt broer, was ontzettend blij en trots

Ik had het Gala ontzettend gegund , maar ze gunnen zich zelf niet . En de trainer voorop. Umut kan het beste gaan spelen bij een degradatiekandidaat of in de 1e divisie want het is toch een schande om iemand telkens en telkens maar een kans te geven. Al hoewel begin ik te twijfelen of het een "kans" is dat hem gegeven wordt. Volgens mij is de trainer wel erg blij met hem, want anders gooi je hem toch keer uit de selectie..

Maargoed Gala blijft uiteraard gewoon kans houden voor de volgende ronden in de CL. De dubbele confrontatie tegen Benfica gaat het duidelijk maken waar Gala aan toe is. 4e in de poule dat spreekt voorzich en dat is Astana.

Astana leuke club. Vorige week nog daar geweest op uitnodiging van de club (halve finale beker) en echt leuke mensen ontmoet. Zelfs nog met Foxi (aanvoerder) gesproken en keek heel erg uit naar de CL wedstrijden.
Natuurlijk geen top team maar hebben het zeker verdiend om gelijk te spelen. Leuk voor het publiek. En dan nagaan dat gedurende het seizoen max 1000 man op de tribune zit, in zo'n stadion. Entree voor een wedstrijd kost €1,00.

Gelijspel? Mensen ik ben zwaar teleurgesteld.
Sorry hoor maar uit moeten we ze afmaken.

Met de wil van Tengri zullen we wraak nemen.

Gala is niet meer wat het is geweest sinds ze hadden een tijd geleden een leuk team met Amrabat Drogba Hamit Altintop Burak Yilmaz Felipe Melo Alex Telles Bruma dat waren Toppers.

30 september 2015 om 21:02

Het grappige is dat we iedere speler dat je daar opnoemt hebben weggestuurd, buiten Drogba. Ja ik snap er ook geen bal meer van

Hamza maakt me echt boos door Podolski steeds op te stellen lan. Wat een matige speler is dat zeg

Hoezo 'blameert zich'? Is Galatasaray dan zo goed dat ze hier overheen zouden moeten lopen?

30 september 2015 om 20:37

Galatasaray speelde drie jaar geleden nog kwartfinale CL tegen Real. Twee jaar geleden achtste finale tegen Chelsea. Astana doet voor het eerst mee en is een club uit een voetbal dwerg land.

Moest ik dit nou echt uitleggen aan jou ?

30 september 2015 om 23:51

Nee hoor. Maar we weten onderhand toch wel dat alles internationaal heel dicht bij elkaar ligt. Moet ik dat nou echt uitleggen aan jou? Alleen Real, Barcelona en Bayern zijn in dit soort potjes vrijwel altijd superieur. En zelfs Bayern verloor nog niet zo lang geleden met 3-0 bij Bate Borisov. Daarnaast zit in Kazachstan veel geld zodat ze incidenteel goede prestaties kunnen leveren. Ze hebben ook de voorrondes doorstaan. De Turkse topclubs verliezen Europees daarbij wel vaker van kleinere ploegen. Fenerbahçe onlangs nog tegen Molde.

Sja dit is wel een blamage ja maar of je de laatste tijd verrast bent als Galatasaray zo presteert? Nee. Sneijder moest gewoon op 10 en Podolski in de spits en die Umut is ook niks..

Off: Voetbalzone is soms echt triest gewoon, Ookal reageer je in een topic gewoon met een reactie wat gewoon goed is word die soms verwijderd dat ik denk waar the **** slaat dat op? Hoe onderbouwend moet je dan zijn een hele speech? En net ook word er een reactie van me verwijderd in Live mee praten? Serieus? Daar ook al? Echt zielig.

30 september 2015 om 20:45

Galatasaray had hier gewoon moeten winnen, al moet dat astana niet onderschat worden. Fysiek erg sterk , maar tactisch onbenullen. Qua spelers die tegenover elkaar stonden had Galatasaray hier gewoon moeten winnen.

Daar had ik ook last van.... Dus als er gescoord wordt en je zegt :" goall !!!" , moet je dus zeggen blijkbaar :' ja goal voor galatasaray 0-1, mooit ingeschoten door bilal" etc etc. Nee snap het ook niet zo goed man.

Ik wil echt geen discussie beginnen, maar wil juist dat de Turkse ploegen punten verzamelen voor Turkije.
Maar Galatasaray is echt D R A M A T I S C H bezig de afgelopen 2 seizoenen. Ja dan kunnen jullie je wel elke x schuilen achter een top prestatie uit het jaar 2000 maar dat is allang verleden tijd. Dit vind ik gewoon diep triest namens Galatasaray. Je kan toch niet 2-2 spelen tegen een team uit met alle respect Kazachstan? Maar goed zal wel weer nutteloze kritiek krijgen nu, maar wees gewoon een x realistisch en geef toe dat Galatasaray dramatisch bezig is in Europa.

30 september 2015 om 20:50

Kritiek kun je altijd krijgen. Zolang je iets goed onderbouwt, is er niks aan de hand. Dat mis ik overduidelijk in je preek:

- Het probleem ligt in de punt van de piramide: het bestuur. Zodra daar al onrust is, straalt dat uit naar de staf, de spelers, fanbase en prestaties. Die periodes hebben jullie als geen ander gekend.
- Foutieve maar kritieke beslissingen die worden genomen door de mensen die daar geen verstand van hebben. Transfer Podolski=bestuur. Opstelling Umut=hamza.
- Teamspirit naar de klote doordat een 'winning team' steeds uit elkaar wordt getrokken. Mensen komen, mensen gaan, tactieken veranderen, geen visie.
- Niemand op Vz bouwt op de prestaties van 2000, maar blijkbaar doet het jou wel wat.

Volgens mij zijn er genoeg leden boven jou die Galatasaray nu afbranden. Iets met verder kijken dan je neus lang is.

30 september 2015 om 21:09

Ik kan helaas geen onderbouwing maken over jouw club, want ik volg ze echt letterlijk niet. Chek alleen livescore over eindstand. Ik geef alleen op basis van feiten ( uitslagen) van vorig jaar en dit jaar aan dat Galatasaray het dramatisch doet in Europa. Dat dat door problemen etc komt zoals jy die beschrijft dat zal allemaal wel maar heb ik geen weet over. En dat s ook niet nodig om te kunnen concluderen dat jullie het gewoon slecht doen in Europa. thats all

30 september 2015 om 21:31

Heb dan maar een ding te zeggen: als je nergens van op de hoogte bent, iz zwijgen goud.

Dus het gaat ff slecht en meteen presteren we slecht in Europa? Je praat alsof het structureel is. Verdiep je in die feiten van je voordat je een uitspraak doet.

30 september 2015 om 20:54

Schuilen achter 2000 ? Wist je dat wij vanaf dat jaar 5x een Champions League poule hebben overleefd ? Kwartfinales hebben gespeeld in de CL ? Dat bijvoorbeeld een Besiktas dit nog nooit heeft gepresteerd in de CL ?

Wat een opportunist. We speelden twee jaar geleden nog tegen Chelsea nadat we Juve hadden uitgeschakeld. Waar heb je het over gozer.

30 september 2015 om 21:02

Hij zegt toch ook laatste twee seizoenen?

30 september 2015 om 21:06

Gangstarr je hebt altijd de wil om hier op vz als dictator over te komen, maar is echt niet nodig jonge. Je kan toch altijd zo goed lezen, dan heb je het vast over het hoofd gezien dat ik afgelopen 2 seizoenen zeg, neem ik je verder ook niet kwalijk. Verder beweer je elke x dat je zo oud bent en er allemaal kleine kinderen zijn, maar begaat exact dezelfde fout als die zij maken! Namelijk het betrekken van een andere club om zo je eigen team nog enige shine te geven, maar is echt niet nodig! Ik zit je club niet af te kraken leuk dat je dat 5x heb bereikt, maar dan speel je alsnog wel een waardeloze cl ( vorig jaar) en nu begin je net zo waardeloos of ben je blij met deze punt die jullie hebben gehaald tegen een grootmacht uit Kazachstan. Blijf gewoon een keer jezelf en reageer anders gewoon de volgende dag op mensen nadat je gs bril af is.

30 september 2015 om 21:07

Je leest toch dat ik reageer op zijn "ja dan kunnen jullie je wel elke x schuilen achter een top prestatie uit het jaar 2000 " ?

30 september 2015 om 21:32

Ik weet niet wat triester is: beweren dat we schuilen achter successen of het feit dat je zelf er geen eentje van je eigen club kunt opnoemen?

30 september 2015 om 21:44

Yasemin.

Nu ga ik het toch voor Besiktas opnemen. Hun hebben wel een succes geboekt in de CL, wat Galatasaray niet na kan doen. Een historische nederlaag wat niet overtroffen is, en denk de aankomende 1000 jaar ook niet overtroffen zal worden.. Ja ja je raad het niet...

30 september 2015 om 22:10

Noppa, dat is dan weer nergens voor nodig. Elke club heeft wel incidentele verliezen geleden.

30 september 2015 om 22:38

Noppa, alle 8 doelpunten waren geluk

30 september 2015 om 22:42

Ja maar geen een andere club heeft met 8-0 verloren in de CL. Als ik het mis heb tell me bro.

30 september 2015 om 22:43

Fani madida.

Hahaahahahah , je hebt gelijk bro. Excuses niet om jullie aan te vallen maar ff dolle tussendoor

30 september 2015 om 22:51

Ja, alleen het is vreselijk offtopic. Ik reageerde op een Bjkli die net deed alsof we teren op het succes van 2000, terwijl we in die 15 jaar daarna 5x een CL poule hebben overleefd. Zovaak hebben zij denk ik niet eens meegedaan. Maar die 8-0 is een sneer die niet nodig is.

30 september 2015 om 21:00

Geloof me, ik zie dezelfde fouten besiktas en fener ook maken. Het is gwn iets turks dat niet kunnen toegeven dat je eigenlijk niet zo goed bent. Neemt natuurlijk niet weg dat je hier de tegenstander hoort op te rollen als galatasaray zijnde.

30 september 2015 om 21:52

Je hebt gelijk hoor, Gtore. Gala doet het echt slecht. Zeker, als je kijkt naar de inkopen die ze elk jaar doen. Maarjah er speelt dus veel meer. Bestuurcrisis, onenigheid tussen trainer en voorzitter en weet ik veel wat allemaal. Feit blijft gewoon, dat Galatasaray het slecht doet.

Ieder jaar weer kopen Turkse clubs voor miljoenen ex-topspelers of routiniers (hoe je ze ook wilt noemen) en telkens lukt het ze niet om echt succes te halen in Europa. Wel erg beschamend met die budgetten daar.

30 september 2015 om 21:11

Je hebt zeker een punt over de uitgaven die Turkse topclubs uitgeven normaal gesproken. Dit seizoen heeft Fenerbahce enorm veel geïnvesteerd maar Galatasaray heeft zich amper versterkt integendeel we zijn achteruit gegaan. Djemailli, Amrabat, Felipe Melo, Alex Telles, Pandev en Bruma zijn allemaal weg. Deels verhuurd meerdere verkocht. Ze hebben alleen Podolski qua naam gehaald. Begrijp me niet verkeerd Galatasaray moet alsnog veel beter moeten spelen en deze wedstrijd makkelijk kunnen winnen.

30 september 2015 om 23:08

Ja sorry, bedoelde Turkse topclubs in z'n algemeen. Maar ook een Trabzonspor dat eruit vliegt tegen Rabotnicki.

De een na de ander dribbelt rustig week in week uit op zn gemakje het 16m gebied in.. Ben ik nou de enige die dit ziet? Teams als Astana hoor je als gs zijnde toch onder controle te hebben?! Je geeft max 3/4 kansen weg thats it?! Maar het leek wel andersom vandaag en was gs de geluksvogel met een gestolen gelijkspel.. Zou me kut voelen als astana aanhanger, hadden deze wedstrijd moeten pakken..

Pijnlijk maar het was te verwachten. Astana toonde veel lef en strijdkracht, iets wat ironisch gezien meer van de Turkse clubs wordt verwacht. de 0-1 was een mooi doelpunt uit een droge schot van Bilal waar je denkt van oké ik hoop nu dat de wedstrijd opengebroken is en Galatasaray lekker kan voetballen. Maar nee we moeten de 0-1 verdedigen en Astana krijgt weer hoop voor een doelpunt hoe meer wij achteruit leunen en dat valt de gelijkmaker. En dan komen we klungelig weer op voorsprong. Dan denk je dat het over is en Astana maakt alweer de gelijkspel. Totaal aan Galatasaray te danken dit, Hamza maakt dezelfde fouten met Umut in de basis, Sneijder op links en Podolski op rechts en hij mag daar zeker van worden aangerekend. Straks in het winterstop moeten we versterkt worden maar ik ben bang dat dat niet zal gebeuren als we niet Europees spelen.

Daar ging mn toto.. Jammer! Heb even snel gekeken en zag er niet goed uit

Hamza moet ff een cursus wedstrijden lezen ofso volgen. Waarom ga je altijd ma weer achteruit leunen bij een 1-0 voorsprong en laat je de tegenstander het spel maken. Die 1-1 kwam gewoon schreeuwend, waarom grijp je niet eerder in? Keuze op umut??? Kijk je dan helemaal niet na de wedstrijd??? Dramatischhhh

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren