Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'We waren toen niet goed genoeg en dat is nu eigenlijk ook zo'

Laatste update:

Aan het EK van volgend jaar doen liefst 24 landen mee, maar het is nog maar de vraag of Nederland een van die landen zal zijn. Na de 0-1 nederlaag tegen IJsland lijkt de derde plaats, en daarmee een plek in de play-offs, het hoogst haalbare te zijn. Zondag speelt Oranje uit tegen Turkije en het is erg belangrijk dat er niet wordt verloren tegen de manschappen van Fatih Terim.

/

De laatste keer dat Nederland ontbrak op een EK was in 1984. “We waren toen gewoon niet goed genoeg en dat is nu eigenlijk ook zo'', zegt Hans van Breukelen, destijds doelman, tegen het ANP. “Het voetbal van toen is onvergelijkbaar met dat van nu. De enige overeenkomst is dat we niet goed genoeg waren. Ook nu leidt een gebrek aan kwaliteit tot persoonlijke fouten. Eén wedstrijd kan een incident zijn, maar zeven kwalificatiewedstrijden geven wel een realistisch beeld.”

Nederland werd vorig jaar nog derde op het WK in Brazilië, maar stelt dus hevig teleur in de EK-kwalificatiereeks. Van Breukelen wijst erop dat ook na het EK van 1988 een teleurstellend WK 1990 volgde en dat Oranje na de verloren WK-finale van 2010 al in de groepsfase van het EK 2012 werd uitgeschakeld.

Denk je dat Nederland uiteindelijk gewoon naar het EK zal gaan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als je zoveel wedstrijden in een reeks niet thuis geeft is er gewoon wat mis, dat is duidelijk. Een aantal spelers kunnen het niet echt meer brengen, een aantal zijn niet goed genoeg. En het gat met de volgende generatie daarachter is gewoon nog te groot.
Kwalificatie voor het EK is zeker mogelijk, ik zie ons dit nog steeds wel bewerkstelligen. We moeten alleen met zijn allen accepteren dat Frankrijk 2016 een veredelde oefencampagne wordt, wellicht 2018 ook en dat we pas daarna met een nieuwe generatie een sterk Oranje op kunnen bouwen.

Mensen roepen dat dan Blind een slecht selectiebeleid heeft maar in veel gevallen is het wel een beetje lood om oud ijzer. Al dat geroep om spelers die nog niks hebben bewezen of aantoonbaar middelmaat zijn is ook wat makkelijk. Van Gaal heeft deze selectie volledig uitgeknepen en het maximale eruit gehaald. Het is nu tijd voor het nodige verse bloed en een nieuw Oranje.

4 september 2015 om 15:20

Simpel. Welke coach je nu ook neerzet kan niet beter als dit. De mensen die evt kunnen vervangen zijn of net zo slecht of te jong en dus kan het ineens super wisselvallig worden. Zolang een coach het Nederlandse klote voetbal met 4.3.3 wil spelen met een elftal als dit kan het simpelweg vergeten

4 september 2015 om 15:37

Onzin. Elke coach wisselt beter dan Blind deed en dat kan het verschil maken. Een trainer met verstand was ook nooit begonnen met Bmi.

4 september 2015 om 16:36

@abe wat mij betreft is het een beetje van allebei. Het selectiebeleid klopt wat mij betreft niet, de wissels vond ik dubieus, maar daarnaast is het materiaal ook gewoon niet geweldig. Er is niet 1 schuldige, ze maken er allemaal een potje van. De bondscoach hoort daar ook bij.

Overigens is nog een belangrijk verschil met 1984 dat er toen 8 clubs mee mochten naar het EK. Nu zijn dat er 24. Toen zaten we niet bij de top 8, nu wellicht niet bij de top 24. Dat van nu is dus veel slechter.

4 september 2015 om 16:45

Natuurlijk heeft de bondscoach een deel in het wanpresteren, maar er moet zoveel veranderen bij Oranje, dat is niet in een maandje klaar. Van Gaal heeft er door tactisch sterk werk het maximale uitgehaald en je ziet aan alles dat een aantal spelers het gewoon niet meer kan brengen. Wie je ook op had gesteld, tegen dit Ijsland waren we er amper doorgekomen. Het is tijd voor een totaal frisse wind, op vele fronten.

Tja, dat we nu moeite hebben om ons te plaatsen bij de beste 24 is zeer schrijnend. Maar ook een beetje tekenend voor de staat van ons voetbal op dit moment.

4 september 2015 om 16:52

@abe daar zijn we het over eens. Te beginnen bij de Knvb. Ik baalde al dat Blind werd aangewezen toen Hiddink nog niet eens begonnen was, en helaas heb ik gelijk gekregen, en velen met mij.

Bij Oranje zelf mag er van mij een volledige doorstart gaan plaatsvinden. Een bondscoach die moderner voetbal speelt, en de hele categorie spelers als Martins Indi, Veltman, Van Rhijn, etc mag van mij in principe helemaal opnieuw beginnen. Eerst weer goed gaan spelen, en pas dan weer in aanmerking komen. Hoop jonge gasten er bij, Riedewald, Tete, Van Beek, dat soort jongens. Maar ik wil ook weleens een Van Ginkel zien, bijvoorbeeld.

Probleem is alleen dat we te weinig van die gasten hebben. Een Bruma was ik liever kwijt dan rijk, maar gisteren viel hij weer goed in. We hebben geen 20 namen die al goed genoeg zijn. En we hebben natuurlijk een aantal sterkhouders die geblesseerd zijn, Robben en Strootman voorop, maar dit was een moment voor Clasie geweest bijvoorbeeld.

Van mij mag ook de bezem er doorheen, maar ja, kom dan maar eens met 20-23 namen.

4 september 2015 om 17:31

We zijn het ook zeker grotendeels eens. Het is ook erg lastig en je moet natuurlijk ook wel iets van ervaring erbij houden. Maar ik zou toch goed kijken wie van de komende talenten echt potentie hebben en die er toch wel bij houden en inzetten als het kan. Die jongens moeten in 2018-2024 voor ons gaan knallen. Verder kun je altijd gebruik maken van subtoppers als Clasie, Wijnaldum, Janmaat etc. Jongens die als ze in goede vorm steken prima van waarde kunnen zijn.
En het is hopen dat we nog een paar echte wereldtoppers krijgen de komende jaren want op dit moment hebben we alleen Depay waar eigenlijk wat teveel van wordt verwacht.

5 september 2015 om 11:27

Ja klopt. Bij Wijnaldum heb ik overigens nog wel hoop dat hij nog een stap zet. Clasie ook, maar minder dan bij Wijnaldum.

Probleem is wat betreft de toppers dat ik ook niet echt iemand eraan zie komen die echt dat topniveau in zich lijkt te hebben. Misschien de drie verdedigers die ik noemde. Maar middenveld, aanval? Dan moeten we het doen met jongens die veel potentie tonen, maar bij wie het echt nog te vroeg is om iets te verwachten wat op wereldtop lijkt. El Ghazi heel misschien. Maar die kan ook nog naar Marokko gaan.

Ik hoop stiekem nog steeds op Strootman. Maar dat is ook echt afwachten.

nederland zonder robben is gewoon een land vergelijkbaar als zweden denemarken

4 september 2015 om 14:04

Nou ja ik denk ook dat onze spelopvatting hopeloos verouderd is. Het is zo traag en gericht op spelen vanuit de organisatie. Er zit 0 dynamiek in. Power is steeds belangrijker. En beweging ook. Kijk naar Dortmund. Die bewegen constant en zijn altijd aanspeelbaar. Bij oranje en ook .bij Ajax kijk je naar de centrale verdedigers die de bal naar elkaar overtikken.

4 september 2015 om 15:43

Helemaal mee eens. Het is zo ongelooflijk voorspelbaar allemaal, die Hollandse school. In 40 jaar is daar niets aan veranderd bij wijze van. Dat kan niet goed blijven gaan en zorgt ervoor dat je niet flexibel genoeg bent. Je zag op een gekke manier dat Nederland noodgedwongen meer ging bewegen toen ze met 10 man kwamen te staan. Noodgedwongen natuurlijk, maar het zag er een tijd lang een stuk leuker uit. Daarnaast zijn we gewoon te afhankelijk van bevliegingen van een paar individuele spelers, die er niet eeuwig bij kunnen zijn.

4 september 2015 om 16:38

@feye88 terecht punt. Bovendien is al die power en beweging leuker om naar te kijken.

Het is misschien niet eens zo verkeerd als we eruit vliegen, dan kan er schoon schip gemaakt worden. Kan Van Oostveen mooi zijn spullen pakken, ik verwacht dat de technische staf er ook uit kan (wie ziet het nog in ze zitten) en kunnen we weer bouwen aan de toekomst. Er komen op zich wel talenten aan, al moet je Jong Oranje niet tegenover Jong Frankrijk zetten bijvoorbeeld, want dan word je nog moedelozer. Soms moet het een keer mis gaan wil het daarna weer beter gaan. 2014 was een geweldig WK, maar vooral omdat we boven ons kunnen presteerden. We waren toen ook nog niet zo sterk kwalitatief. We moeten weer een team hebben waarin de spelers uitblinkers zijn bij hun clubs. Nu heb je met Robben, Van Persie, De Vrij en Cillessen er vier die bij hun eigen club er bovenuit steken, maar spelers als Indi, Narsingh, Blind, Depay, Klaassen, Clasie en Wijnaldum hebben nog tijd nodig om bij hun clubs uit te blinken. Spelers als vd Wiel zou ik maar vergeten, en ik ben bang dat dat ook voor Huntelaar gaat gelden. In Oranje is het gewoon geen gelukkige keuze als spits, daarvoor missen we de juiste vleugelspelers met goede voorzet.

4 september 2015 om 14:03

Het is wel hilarisch om te zien hoe goed wij onze talenten vaak vinden en dan treden ze aan tegen een jong Frankrijk of Engeland en dan worden ze finaal weggespeeld en afgetroefd op werkelijk alle vlakken. En dan roepen wij: "poh, wat een goed Jong Oranje met toptalenten als Sinkgraven, Ziyech, Bazoer, van Beek, El Ghazi etc etc etc". Uiteindelijk mag je blij zijn als een van die spelers ooit bij een echte topclub gaat spelen.

4 september 2015 om 14:10

Ja, en dan lullen ze ook nog van "die en die deden niet mee die zitten al bij het grote oranje" terwijl er bij landen als Frankrijk natuurlijk ook enkelen al bij het grote Frankrijk spelen maar anders ook opgesteld konden worden.

Nee, het stelt geen ene reet voor, ook de jeugdelftallen niet. En al stelden die wel wat voor, dan is dat nog 0,0 garantie voor de toekomst.

was getekend, Maceo Rigters.

4 september 2015 om 14:10

Spelopvatting. Nederlandse teams zijn hopeloos naïef en de mentaliteit is zwak. Het spelsysteem is verouderden. Kijk naar gisteren. Iedereen staat de hele tijd op zn eigen positie. Da's wel heel.makkelijk verdedigen.
De Engelse jeugd speelt ons misschien finaal weg maar daar breekt nooit iemand echt door.
Nederland moet eens goed naar de manier van spelen van Bayern en Dortmund kijken. Daar ligt de toekomst.

4 september 2015 om 14:12

Abe84

Ach, zulke elftallen zeggen uiteindelijk nou ook niet zoveel. Weet je nog dat jong oranje 2 keer Europees kampioen achter elkaar werd? Als je zou beredeneren als jullie doen, dan zou je zou zeggen dat die generatie nu geniaal goed zou moeten zijn. Maar wat is er nou eigenlijk van die elftallen verworden?

Voor de grap even de namen van toen:
Finale 2006:
Vermeer; Tiendalli, Luirink, Vlaar en Emanuelson; Aissati, De Zeeuw en Schaars; Hofs, Huntelaar en Castelen.

Finale 2007:
Boy Waterman; Gianni Zuiverloon, Ryan Donk, Arnold Kruiswijk, Erik Pieters (89. Calvin Jong-A-Pin); Daniël de Ridder, Hedwiges Maduro, Otman Bakkal, Royston Drenthe (78. Roy Beerens); Ryan Babel, Maceo Rigters (69. Luigi Bruins).

4 september 2015 om 14:18

Dat is ook zo. Maar wij hemelen vaak de jeugd erg op zonder ons te realiseren dat andere landen net zo goed uitstekende talenten hebben. Wij worden dan heel warm van van Beek of Veltman terwijl ze bij Frankrijk gewoon een jongen als Varane hebben die al jaren op topniveau speelt en ongeveer van dezelfde leeftijd is.

4 september 2015 om 14:19

Maar aan dat soort wedstrijden moet je ook weer niet al te zwaar tillen. De beste prestaties van Jong Oranje zijn gehaald met een team met nauwelijks talent waarvan vrijwel alle spelers zijn geflopt of alleszins niet de belofte hebben ingelost (hofs, De Ridder, Maduro, Babel, Drenthe, Braafheid, Bakkal, Waterman, Zuiverloon etc.). Toen in 2001 vlogen we eruit tegen Egypte, maar hadden we wel spelers als Huntelaar, Stekelenburg, Heitinga, Robben en vd Vaart in de selectie ( maar ook Sprockel, Leiwakabessy, Kolk, Van Dieren en Schut).

Ik denk dat er gerust wel aardige spelers kunnen doorkomen, maar ze gaan het niet allemaal halen natuurlijk. Uitgaan van de prestaties van Jong Oranje is nooit zo'n beste graadmeter gebleken in het verleden, vaak ontwikkelen andere spelers zich ineens goed die daarvoor niet in beeld waren. In 2001 zat bijvoorbeeld Van Persie er niet bij, en Sneijder ook niet, terwijl Theo Janssen zich in 2001 al even bij het grote Oranje mocht melden (maar pas vele jaren later zou debuteren) en toen als de grote troef werd gezien.

4 september 2015 om 14:28

objectieff, ik snap je voorbeeld van Maceo Rigter wel, het is de speler die het diepst is afgezakt wellicht (al zijn er ook al spelers van die lichting helemaal gestopt), maar is niet helemaal terecht. Toen Rigters werd geselecteerd was iedereen daar verbaasd over, hij verving toen geloof ik Beerens en Vincken, maar had in 63 wedstrijden eredivisie net 5 goals gemaakt. Ook bij NAC waren ze allerminst te spreken over hem dat seizoen. Het was in die Jong Oranje selectie toen al de speler die de kenners het minste talent toedichtte. Dat hij naar Blackburn kon was al een grap en iedereen wist dat hij het daar niet zou maken. Maceo Rigters heeft wat dat betreft exact de carrière gehad die men voorzag, hij had mazzel dat De Haan het wel in hem zag zitten en hij zijn beste periode kende in een toernooi waar heel veel scouts aanwezig waren, maar ik heb nooit een kenner horen beweren dat we met Rigters een toekomstige Oranjespeler hadden.

4 september 2015 om 14:33

Engelse clubs kopen liever buitenlanders, dat is wel duidelijk. Niet dat Jong Engeland zo heilig is, ik wilde gewoon aangeven dat wij hier al snel vinden dat we allemaal toptalent afleveren terwijl het aantal dat werkelijk de top haalt maar zeer beperkt blijft.

4 september 2015 om 14:49

Nou ja, grote troef, Theo Janssen werd erg veel talent toegedicht toentertijd, hij mocht zich samen met ik meen John de Jong bij Oranje melden en had op zijn 20ste al ruim 100 wedstrijden eredivisie in de benen (en ondertussen nog zijn scheen gebroken). Ik kan me een wedstrijd herinneren tegen Inter Milaan waarbij hij Seedorf volledig in zijn zak had zitten als klein jochie.

4 september 2015 om 16:30

Theo Janssen heeft ook gewoon te weing er uitgehaald. Wat een linkerbeen had die jongen. Maar ook een van der Vaart heeft er te weinig uitgehaald. Dat lag echt aan hun mentaliteit. Niet als een topsporter er voor geleefd. Ze zijn nooit topfit geweest.

4 september 2015 om 17:33

Vergeet Johnny van de Beukering niet, samen met van der Vaart en Janssen toptalenten in de A's.

De bezetting is gewoon te dun. Als een wereldspeler als Robben uitvalt en je moet dan Narsingh inbrengen als vervanger ga je er in kwaliteit veel te veel op achteruit. Dat geldt helaas voor nog te veel andere posities.

4 september 2015 om 14:20

Klopt, als je in Oranje speelt met gasten die als plafond NL top hebben (en ik vind Narsingh niet eens goed bij Psv) dan weet je dat je op een gegeven moment in gaat leveren. Het is zaak dat meer Nederlandse talenten via een verstandige opbouw van carriere uiteindelijk in de top terechtkomen. Zoals een de Vrij dat nu doet. Dus niet te vroeg weg en falen.

En het is toch wel hopen dat er nog 1 of 2 exceptionele spelers gaan komen uit de komende generatie. Dat zou heel wat schelen. Als Depay zich dan kan ontwikkelen dan heb je toch een mooi subtopteam staan dat eens kan verrassen.

4 september 2015 om 14:31

Wie brengt er dan ook Narsingh ? Je kon ook de topscoorder van Rusland brengen.

4 september 2015 om 15:09

Nederlandse trainers zullen ten aller tijde spelers uit eigen competitie brengen, dat verander je niet. Want "die kennen de speelstijl en voetbalcultuur zo goed". Dat Promes niet direct gebracht werd is mij ook een raadsel.

4 september 2015 om 15:20

Promes kent de speelstijl ook.
Het heeft te maken met vriendjespolitiek en oude afspraken. Het oranje wordt eigenlijk misbruikt als een soort opleidingsinstituut van de traditionele top 3. De knvb bestaat ook uit werknemers uit de traditionele top 3

4 september 2015 om 15:24

In het geval van Buttner snap ik het wel, dat is een drama man. Speelt die knaap uberhaupt wel basis? Defensief lek als een mandje en het IQ van een dropveter. Douglas is voetballend mager en zit nu bij Trabzonspor, wat ook geen top is. Daarbij vind ik het niet echt een Nederlander maar dat is een andere discussie.

Promes had erin moeten komen voor Robben, dat klopt zeker.

Zie dat EK, als je het haalt, maar gewoon als tussenstap voor het volgende Wk.

Tijd om maar weer door te selecteren en een kans te geven aan spelers als van Dijk, Tete, Riedewald, van Beek, Kongolo en Bazoer. Vier ervaren spelers erbij houden: Robben, Sneijder, van Persie en Huntelaar en de rest is gewoon weer uitproberen en alvast ervaring op laten doen richting 2018.

Wisselbeleid van Blind was belachelijk gisteren en, hoewel hij zeer goed overkomt in de media en met zijn uitleg, mag ik toch hopen dat hij en zijn staf iets gaan uitvinden. Kijk is naar Chili, niet de beste spelers maar wel een ongelofelijk goed team met lef en strijd, directe verticale passing, opportunistisch en conditioneel top. "hollandse school 433 blabla" houd toch eens op, dat kan als je altijd beter bent en een tegenstander kapot kan voetballen, kunnen wij dat? Nee. Dan wordt het toch eens tijd om uit een ander vaatje te tappen.

Stel na dit debacle Sampaoli aan als bondscoach..doe eens gek.

Goed genoeg voor een derde plek op een WK lijkt me een jaartje later goed genoeg voor de top-24 van Europa. Grootste zwakte is een bondscoach die tactische blunders maakt die alle 18 miljoen andere bondscoaches nieteens durven maken. Z'n opvolger net zo trouwens....

4 september 2015 om 15:08

Net zoals het niet selecteren van nigel de jong, goude greep.. Overbodige speler op ons toch al geniale middenveld. Klaassen controlerend bleek een gouden greep....

4 september 2015 om 17:27

Zo zijn er wel tientallen voorbeelden van het duo Hiddink/blind op te noemen. Best vreemd dat alleen hun met z'n tweeën het niet inzien.

op wikipedia staat een actuele lijst wie er nu allemaal derde staan, alles hangt af van wat we maken in turkije, het is een groot drama maar toch zie ik ons nog derde worden en dan het ek halen via de play offs, want die ploegen zijn ook niet groots. je kan je alleen af gaan vragen wat nederland daar nu te zoeken heeft, na zon slechte kwalificatiereeks en dan te bedenken dat de volgende kwalificatiereeks voor het wk nog veel zwaarder is.

4 september 2015 om 20:57

ja klopt, jongens als robben horen op het ek. mijn punt was meer wat dit oranje er te zoeken heeft, word op deze manier meer een afgang

De spelers zijn wel goed genoeg maar de bondscoach(es) niet.
Hoe kun je nu in hemelsnaam een onervaren Blind op deze positie neerzetten nu het er echt op aankomt.
Hij selecteerd broekies ipv en speelt ook nog eens verkeerd.
Gisteren spelen met zoveel verdedigers tegenover 1 spits en bij het alles of niets voetbal geen L. De Jong in de spits voor de hoge ballen.
Ik denk dat er tegen de turken ook "gewoon" verloren word en dat ze ook Blind een wegveeg geven.
Wie het dan over moet nemen,....geen idee, maar het moet iemand zijn met verstand en ballen.

4 september 2015 om 16:48

De spelers zijn goed genoeg. Maar voor wat? Voor kwalificatie voor dit EK met 24 landen? Absoluut. Om outsider te zijn voor de titel, nee absoluut niet. Om aantrekkelijk en dynamisch voetbal te spelen? Nee, ook niet.

4 september 2015 om 17:25

Er is zeker wel aantrekkelijk voetbal mogelijk......
Rest van reactie staat hier onder.....

Geen aantrekkelijk voetbal mogelijk?
Met een Robben,depay,sneijder,wijnaldum,klaassen loopt er toch genoeg creatieviteit rond dacht ik zo.
Het gaat erom hoe je wilt dat die gasten voetballen en blijkbaar belemmerd de opgelegde speelwijze hun in hun creatief-denken.
Er moet gewoon iemand voor de groep die weet hoe je met zulke spelers moet omgaan.
Laat deze kwalitatief goede spelers als een elftal opereren en je kan gewoon mee doen voor een eventuele titel bij kwalificatie.
Qua keuze uit de te selecteren spelers doe je niet onder voor welk land dan ook.
Er moeten dus alleen de juiste spelers geselecteerd worden, spelers met de nodige ervaring die weten wat er gevraagd word in zulk soort wedstrijden.

4 september 2015 om 17:35

Op zich heb je wel gelijk maar dan heb je weer een slome statische diepe spits die hopeloos in de weg loopt en niks toevoegt (huntelaar). Met Depay en Robben én met het loopvermogen van Klaassen en Wijnaldum zou je bijna op de counter moeten spelen. Depay in een 4-3-3 aan de buitenkant weggedrukt kan natuurlijk nooit veel uitrichten. Er moet veel meer ruimte gecreëerd worden voor die spelers.

Nederland heeft geen geweldig team, dat het toch ieder team lastig kan maken...met de juiste tactiek! Heb je slechte verdedigers en goede aanvallers....het aller aller aller laatste wat je dan moet doen is 4-3-3 spelen. Dan wordt je middenveld echt compleet overlopen waardoor zowel je verdediging onder druk komt als dat je de aanvallers niet kunt bereiken. Alsjeblieft zeg, 2 WKs spelen we uitstekend met een ander systeem en dan toch weer terug vallen op 4-3-3....on-be-grij-pe-lijk. Speel gedegen, vanuit een goede organisatie en dan maakt individuele klasse tegen landen als Ijsland en Tsjechie heus wel het verschil, Stel Ervaring op. Je hebt dus een uitstekende verdedigende middenvelder die al jaren in Serie A speelt en Pl....die roep je niet op??? Je hebt een Wijnaldum met al ruim 100 ED wedstrijden en een WK als ervaring...die speelt niet vanwege ene Klaassen die wat aardige wedstrijdjes tegen clubs als Nac, NEC en Zwolle speelt??? Je hebt 2 backs (janmaat en Blind) die in de PL spelen, maar op de backposities staan 2 spelers die reserve staan bij hun club?? Je hebt 2 systemen (4-2-3-1, 5-3-2) waarmee is bewezen dat je de wereldtop aankunt, maar je valt terug op een systeem uit 1970 (4-3-3)??? Wellicht heeft Nederland niet de klasse van een Spanje of een Duitsland, maar als je de ervaren spelers die je hebt gewoonweg niet gebruikt en je met een hopeloos ouderwets systeem speelt, dan maak je het jezelf ook niet gemakkelijk. Doe je dat wel, dan loop je eenvoudig door deze poule heen en kun je als alles meezit zelfs een outsider zijn op het EK.

Overigens waren we ook in 1984 goed genoeg...iedereen weet dat Malta in de rust door Spanje is omgekocht.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren