Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Manchester United start dankzij Romero met zege

Laatste update:
/

Goed was het zeker niet, maar Manchester United is het seizoen in ieder geval begonnen met een zege. Tottenham Hotspur kwam zaterdag op bezoek op Old Trafford en slaagde er niet in punten mee te nemen. Kyle Walker scoorde voor rust in het verkeerde doel en bezorgde het team van Louis van Gaal zo onbedoeld een 1-0 zege. Memphis Depay maakte zijn debuut bij de thuisclub en bleef tot halverwege de tweede helft staan, maar de glansrol van de dag was voor Sergio Romero. Die hield United voortdurend op de been wanneer de druk van Tottenham aanzwelde.

Het begin was voor de bezoekers uit Londen, die er zin in hadden. Harry Kane lanceerde in de vijfde minuut Christian Eriksen, een van de liefst negen spelers aan de aftrap met een verleden op de Nederlandse velden. Eriksen lobde de bal echter over Romero’s doel en dus bleef het slechts bij een waarschuwing. Ook Kane zelf kreeg de Argentijnse keeper niet klein en debutant Romero zat er zelf goed bij in minuut achttien, toen Eriksen een diepe pass op Walker verzond maar Romero ertussen vloog en de boel onderbrak.

/

Na die eerste twintig minuten, waarin Tottenham bovenliggend was, nam United het heft meer in handen. Al snel leidde dat tot de fortuinlijke 1-0 door toedoen van Walker. Ashley Young passte vanaf de zijkant naar Rooney, die vrijstond en een seconde wilde nemen om de bal te controleren. Walker kwam er van achteren echter al in en tikte de bal ongewild langs Michel Vorm. Voor de eerste keer in de Premier League-historie (sinds 1992) werd het openingsdoelpunt in een seizoen zo een eigen doelpunt.

United bleef de controle houden na die gelukkige goal. Echt grote kansen bleven wel achterwege: Juan Mata stichtte een keer gevaar en Depay was gretig, maar een tweede goal kwam er niet; Romero op zijn beurt had in de blessuretijd een indraaiend schot uit de tweede lijn klemvast. Direct daarop was het rust en in de tweede helft voerde Van Gaal na een kwartier zijn eerste wissel door: Bastian Schweinsteiger loste Michael Carrick af en mocht zo zijn Premier League-debuut maken, als eerste Duitser ooit bij Manchester United.

/

United verloor nog nooit (!) een thuiswedstrijd in de Premier League, wanneer het bij rust de leiding in handen had. Aan die fraaie statistiek, die al 244 wedstrijden duurt, kwam ook zaterdag geen eind. Het eerste kwartier na rust had niet voor hachelijke momenten gezorgd achterin, al was Tottenham wel een stuk gevaarlijker dan het vlakke United voor eigen publiek. Matteo Darmian onderbrak een keer een aanval van Tottenham, Romero pakte een vrije schop van Eriksen en Mousa Dembélé passeerde de Argentijn ook niet. De doelman bleek voortdurend een te grote sta-in-de-weg, ook in de laatste tien minuten.

Zo hield hij Eriksen van scoren af, pareerde hij een kopbal van Kane en dook hij daarna weer naar een nieuw schot van Eriksen in de slotfase van de wedstrijd. Verheffend was het allemaal niet wat met name United liet zien. De spanning en blijdschap om de start van het nieuwe seizoen was aanwezig bij het 75.000 man tellende publiek, maar mooie passes of fraaie goals bleven achterwege. Het begin lijkt nog wat onwennig voor de ververste en aangevulde selecties. De tweede titelkandidaat die zaterdag in actie komt is Chelsea, vanaf 18.30 uur. De regerend kampioen speelt dan thuis tegen Swansea City.

Manchester United oogde nog best zwak tegen Tottenham Hotspur

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het is eigenlijk gewoon hetzelfde verhaal als vorig jaar, weer de keeper als Motm, en dat heeft alles te maken met de verdediging.
Waarom heeft LVG het helemaal niet over een CV die hij nog wil kopen, alleen maar nog een aanvaller en keeper als De gea weggaat, onbegrijpelijk.
Blind als CV kan echt niet wil je voor het kampioenschap mee gaan doen.

Degelijke pot van Depay.
Ik snap er alleen niks van dat LVG hem op 10 zet. Je zet een Robben toch ook niet op 10, Depay is een pure flankspeler, zo kan je hem eigenlijk ook niet beoordelen.
Je zag gewoon dat het elftal niet in balans was doordat er geen ''echte'' 10 stond.

8 augustus 2015 om 15:39

Zucht, omdat hij niet over transfers praat! De media vraagt verder alleen naar die andere posities.

8 augustus 2015 om 16:11

maar hij haalt toch niemand....?
dan kan de media voor de aanval vragen, maar het lijkt wel of het zijn aandacht ontsnapt dat er een gat in de verdediging zit.

8 augustus 2015 om 15:39

Ik vond Smalling anders vandaag echt wel een sterke pot spelen!

8 augustus 2015 om 15:40

Smalling was in mijn ogen de motm.

8 augustus 2015 om 15:44

Ik vond Darmian ook heel sterk spelen.

8 augustus 2015 om 15:40

Mee eens ja wat betreft Depay. En young maar laten staan.. Je wilt toch de cl winnen. Young heeft weer niks gecreëerd vandaag..

8 augustus 2015 om 15:59

"En Young maar laten staan.. Je wil toch de cl winnen" ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik hoop voor je niet dat je denkt dat United de cl wint met Depay op de flanken

8 augustus 2015 om 16:03

Young gaf de pass op rooney waar de goal uitkwam. Lijkt me toch enigzins benoemenswaardig als je aangeeft dat iemand niets heeft gecreeerd. Niet dat hij goed was of ik hem goed vond, maar niets gecreerd is niet helemaal waar.

8 augustus 2015 om 16:07

Zo gaat het hier toch

8 augustus 2015 om 19:56

Ze hebben Young van de week contract verlenging aangeboden dus ik denk niet dat die gaat.

8 augustus 2015 om 15:40

Zo jammer deze uitslag voor ons. Tot de goal waren we baas, met 2 goeie kansen. Als Eriksen die lob binnen zet, is het veel comfortabeler voetballen. Maar goed, uit op Man Utd moeten we het in principe niet doen, maar het zou wel handig zijn.

8 augustus 2015 om 15:40

Als Rojo terugkeert in het elftal als LCV lijkt het mij prima. Smalling speelde namelijk een hele goede wedstrijd.

8 augustus 2015 om 15:41

Vond je Romero beter dan Smalling? Dat vind ik wel een vreemde observering. Vertel mij meer over je redenering hierover alstublieft.

8 augustus 2015 om 15:41

Het valt allemaal reuzemee hoor, tegen Spurs is dit gewoon een redelijke wedstrijd. Blind als cv gaat 'm inderdaad niet worden maar Smalling heeft wel echt grote stappen gemaakt, daar heb ik wel vertrouwen in. Daarnaast speelde United niet met een 10, stond wel zo op papier maar eigenlijk speelde ze 442 met Rooney en Depay als spitsen.

8 augustus 2015 om 15:42

Leek echt helemaal nergens op. Ze begonnen iets beter te spelen toen Schweini en Herrera erin kwamen, wat minder lange ballen en wat meer rondtikken, maar dat duurde ook niet erg lang, maar het is ook stressvol met zo'n minimale voorsprong. Tottenham verdiende absoluut een gelijkspel, al ben ik absoluut niet ontevreden met de drie punten. Hoop dat Depay gewoon op de plek van Young mag spelen, niks ten nadele van Young maar diezelfde acties doet 'ie al 6 jaar, hij komt echt niemand meer voorbij.

8 augustus 2015 om 16:30

Het zwakke gedeelte van dit Man Utd ligt echt op de vleugels. Ik hoop voor van Gaal, wanneer hij dit spelsysteem handhaaft, hij echt nog minimaal 2 spelers voor de vleugels haalt. Young en Mata faalden hier wat mij betreft vanmiddag. Daarnaast hoor Memphis gewoon LB en Mata op CAM.

8 augustus 2015 om 15:57

Heb jij de wedstrijd wel gezien? Verdediging stond prima vandaag

8 augustus 2015 om 17:24

Hieruit blijkt dat United gewoon geen kampioen gaat worden wat ik de hele zomer al zeg. Tottenham veruit de betere ploeg en United heeft het geluk met die eigen goal en dat Romero met het goede been uit bed is gestapt.

Dankzij Walker, LVG's mystery striker!

8 augustus 2015 om 15:46

Hoe speelde Alderweireld?

8 augustus 2015 om 15:53

Stond verdedigend zijn mannetje en had af en toe een goeie crosspass zoals die dat deed in zijn ajax-tijd. Op het eind nog een keer een mooie rush. Al met al een redelijk goed debuut

Zwaarbevochten overwinning voor United. Spurs had wel meer verdiend dan dit. Maar daar zullen de United fans niet om malen. Verder redelijke eerste wedstrijd. Maar sommige aannames en passen waren echt wel dramatisch. Met name de balbehandeling van Romero is beroerd zeg.( keepte verder prima).

8 augustus 2015 om 15:42

Ja dat Romero niet met een omhaal heeft gescoord is lachwekkend, wat een dramatische keeper

8 augustus 2015 om 16:23

Fabian heeft hier gewoon gelijk, als je ern bal terugspeelt op Romero weet je niet wat er gaat gebeuren. Hij had goede reddingen maar wat een clown als het aankomt op zijn aannames en uittrappen..

8 augustus 2015 om 16:30

Barthez no2

8 augustus 2015 om 18:22

Gelukkig staat hij ervoor om ballen eruit te halen.

Depay moet echt iets aan zijn aanname gaan doen en Blind mag nooit meer worden opgesteld als centrale verdediger.

8 augustus 2015 om 15:40

Onzin, doet het verdienstelijk. Is gewoon de pispaal voor Nederlandse kijkers. Geen enkele reden om hem er nu tussenuit de pikken.

8 augustus 2015 om 15:43

Hoe kan je dat nou zeggen?? Wat heb jij zitten kijken? Blind bakte er niks van. Wat denkt LvG wel niet? ' ik moet en ik zal daley een plek geven in het elftal, al moet ie keepen of in de spits!'

8 augustus 2015 om 15:47

Je wordt toch gek als United supporter zijnde, dat Blind maar ergens moet spelen en dat je daarom waarschijnlijk weer de titel misloopt.

8 augustus 2015 om 15:51

Nee hoor, niet enkel voor de Nederlandse kijkers. Ook de engelse commentatoren vonden Blind slecht en vroegen zich af wat hij daar deed. Volgens hun miste hij body en snelheid.

Depay vonden ze daar tegenover een aardig debuut hebben en daar verwachten ze nog meer van.

8 augustus 2015 om 16:00

Ze vonden hem niet slecht, maar ze vonden hem niet de juiste man voor de positie omdat hij dus snelheid en body mist. Dat is iets anders, hij speelde ook niet slecht zat er vaak goed tussen en linkte goed met Smalling. Maar het is duidelijk dat het niet zijn beste positie is. Man U moet gewoon eem extra verdediger halen, Rojo en Blind zijn niet voldoende voor die plek.

8 augustus 2015 om 16:05

@pipo24 @lomba010

Tis heel eenvoudig, normaal speelt Roja Lcv. En dat weten de echte Man U supporters dus die worden helemaal niet gek.

Blind is normaliter geen basis speler in het huidige elftal.

9 augustus 2015 om 11:58

Moet echt wel een betere verdediger aangetrokken worden dan Blind, die kwam echt een paar goed weg doordat zijn passes werden onderschept.

8 augustus 2015 om 15:41

Er is gewoon geen plaats voor Blind. Weg ermee!

8 augustus 2015 om 15:42

Nog meer onzin. Er is juist plaats. Iedereen weet dat Blind een squad player is en die moet je ook hebben. Je hebt 23 mannen nodig. Dan is het ideaal als die backups zo veelzijdig zijn als Blind.

8 augustus 2015 om 15:43

Depay komt technisch tekort voor de top naar mijn mening.

8 augustus 2015 om 15:46

Zet Ronaldo op 10 en hij komt ook technisch tekort. Depay is gewoon een pure buitenspeler!

8 augustus 2015 om 15:47

Dat is best een snelle conclusie die je neemt aan het begin van t seizoen

8 augustus 2015 om 15:47

Techniek die je bezit gaat niet beter worden naar mate het seizoen vordert....

8 augustus 2015 om 15:49

Ronaldo is technisch velen malen beter hoor, ik weet niet waar je het over hebt.

8 augustus 2015 om 15:50

Mwua, na 1 wedstrijd is dat moeilijk oordelen. Hij heeft ook goede dingen laten zien. Z'n eerste PL wedstrijd. Komt wel goed met hem.

8 augustus 2015 om 15:54

Hij is gefrustreerd dat ie heeft verloren.

8 augustus 2015 om 15:58

Mij maakt het vrij weinig uit hoe United het gaat doen, ik heb liever ook dat die jongen het goed gaat doen maar ik zie wel duidelijk dat hij technisch niet op niveau is voor het niveau wat United wil halen. Tuurlijk heeft hij wel attributen die goed zijn zoals zijn kracht snelheid en schot maar het moet echt beter hoor.

8 augustus 2015 om 16:08

Was tegen Barca en PSG ook niet de beste nee..

8 augustus 2015 om 16:14

Ja iedereen verwacht ook van depay dat ie er in zijn debuutseizoen 30 maakt. Weet je hoe jong die gozer nog is. Dat komt echt wel goed hoor

8 augustus 2015 om 16:23

30? niemand had het over de goals die hij zal scoren of niet het ging om ze techniek. Wat niet echt top is

8 augustus 2015 om 18:09

@Nikes

Ja maar daar noem je wel gelijk 2 zeer sterke ploegen hoor. Barca is absolute top en Psg is ook een topclub. Die jongen komt pas net kijken op dit niveau. Geef hem dan ook de tijd om zich aan te passen. Men verwacht gelijk dat Depay de verlosser is, maar in werkelijkheid heeft hij nog tijd nodig voordat hij van grote toegevoegde waarde kan zijn.

Toch jammer dat de eredivisie zo afgekraakt wordt, en dat er dan toch 9 van de 22 man vandaag een eredivisieverleden heeft. Het valt dus allemaal nog wel mee.

8 augustus 2015 om 15:46

Vandaar dat het niveau van deze wedstrijd zo beroerd was dan?

8 augustus 2015 om 19:38

Klopt dat het niveau van de wedstrijd bedroevend was, maar je hebt het wel over een subtopper en titelkandidaat in de premier league. Over 3 jaar zijn de huidige talenten in de eredivisie top en zullen ze daar ook naar toe gaan. Daarom is het ook zo kansloos de eredivisie tot een hoog niveau te tillen.

8 augustus 2015 om 16:06

En van de 9 hebben er 8 minimaal 1 seizoen in het buitenland opzitten en is nr 9 een van de grotere talenten sinds tijden

8 augustus 2015 om 19:40

Daar gaat het toch helemaal niet om piet verdriet?

Denk toch eerder dat we kyle Walker mogen bedanken!

Gelukkige overwinning.

Conclusie Depay moet niet meer op 10. Hoort gewoon op links dan kan hij acties maken. En mensen die dan weer komen met young..heeft niks gecreëerd vandaag. Kreeg 2 vrije trappen mee meer niet.

Wat een geluk heeft united hier. Ik voorspelde dat tottenham ging winnen en ze verdienden minstens een gelijkspel.

United heeft nood aan bewezen wingers. Hun verdediging hield verrassend goed stand. Blind en vooral smalling deden dat goed.

8 augustus 2015 om 15:41

Pedro komt naar alle waarschijnlijkheid en Depay is gewoon een bewezen winger, die heeft niets te zoeken op de 10 positie. Voeg daarbij toe een goede CV en je bent al een stuk verder.

8 augustus 2015 om 15:44

Depay is in mijn ogen nog geen bewezen winger. Daarmee wil ik niet zeggen dat hij slecht is of geen grote carrière kan maken.

Pedro is wel een bewezen winger en is meer dan nodig.

8 augustus 2015 om 15:53

Wat heeft Depay op internationaal niveau laten zien dab ik bedoel dan in de absolute top?
Bedoel je in de eredivisie??

...en kom niet met het WK, want daar scoorde hij niet op de wingers positie blinde vogel.

8 augustus 2015 om 17:04

Dus volgens jou kan een speler die zijn hele leven bijv. Linksback heeft gespeelt nu ineens in de spits spelen, omdat hij linksback was in een competitie die niet veel voorstelt. Please stop hating memphis hoort gewoon op linksvoor.

Zeer matig duel. Snap niet zo goed hoe van Gaal graag wil spelen. Kansen creëren ze niet, logische patronen zie ik ook niet.

8 augustus 2015 om 15:51

Eerste echte wedstrijd van het seizoen. Veel debutanten. Lijkt me lastig om dan nu al vaste patronen te hebben

8 augustus 2015 om 16:36

In ieder geval een spelopvatting met aanknopingspunten. Wat doe je tijdens een seizoensvoorbereiding?

De Premier League is weer begonnen! Manchester United-Tottenham, op papier een mooi affiche, in werkelijkheid een redelijk boeiend duel gebleken.

Een wedstrijd met relatief weinig echte kansen, en ook aardig wat foute passes. Het tempo lag wel hoog.

Darmian een heerlijk debuut gemaakt. Heeft op het WK bewezen een wereldback te zijn, hoop dat hij die verwachtingen dit jaar waar gaat maken. Ondanks dat Kane niet heeft gescoord denk ik dat zijn prestaties van vorig jaar geen toeval zijn. Je kunt echt aan hem zien dat hij goed kan voetballen en duels niet uit de weg gaat. Verwacht veel van hem dit jaar. Memphis vooral 1e helft goed gespeeld, 2e helft wel onzichtbaar.

Denk dat een gelijkspel een terechte uitslag was geweest, misschien had Tottenham wel moeten winnen! Tottenham de betere kansen, United meer balbezit.

United moet met depay op de linkerflank spelen en young op de rechter. Mata op de cam. Ik denk dat dit veel beter zou uitpakken

Een zwak Man Utd gezien, dat met vlagen goed voetbal speelde. Debuut van Depay was niet al te goed, liep positioneel vaak verkeerd, maar het is een nieuwe positie voor hem dus begrijpelijk. In balbezit ging het wel beter. Schneiderlin was in balbezit niet geweldig, maar bij balverlies dan weer wel.

Darmian speelde een goede wedstrijd en ook Schweini viel goed in. Romero is maar een rare keeper, die Man U wel redde op het eind van de wedstrijd.

Proficiat aan de supporters, de openingswedstrijd kunnen omzetten in een winst!

Slechte wedstrijd. Ze waren aanvallend allebei zwak. Smalling en Darmian waren de enige uitblinkers

Matige wedstrijd van United kant met weinig doelpogingen. Dankzij een hoop geluk toch de 3 punten. Darmian en Smalling de uitblinkers. LvG heeft nog een hoop werk te verrichten want het spel is nog niet heel veel beter dan afgelopen seizoen. Depay op 10 gaat ook niet werken ben ik bang. Word nog een hels karwei om bij de eerste 4 te eindigen.

Ik vond die Darmian echt een uitstekende indruk maken, daar gaat United nog veel plezier aan beleven! Laatste 10 minuten was het echt paniekerig achterin bij United, hoop dat er nog een CV bij komt.

Niet geheel verdiend, deze wedstrijd verdiende eigenlijk geen winnaar. United was aanvallend onmachtig op een paar momenten na en Tottenham zette daar bar weinig tegenover op de laatste 10 minuten na(en de eerste kans).
Depay speelde oke in de eerste helft, tweede helft was minder tot zijn wissel. Smalling Motm, met Darmian vlak daarachter.

Een tegenvallende wedstrijd, met weinig spektakel. Ik vond United matig tot slecht spelen. Het team is nog zoekende en er moeten nog automatismen gecreëerd worden. Persoonlijk vind ik dat United maar weinig creativiteit in het elftal heeft. Daarom vind ik het vreemd dat Mata (de enige met een beetje creativiteit) niet op de '10' staat. Smalling vond ik sterk spelen net als Young.
Tottenham vond ik beter spelen. Je ziet duidelijke speellijnen, en het team is aardig op elkaar ingespeeld. Logisch ook, aangezien de basiself grotendeels intact gebleven is, waar dat bij United niet het geval is.

8 augustus 2015 om 15:45

En het nummer 10 probleem is zo makkelijk op te lossen door simpelweg memphis en mata om te draaien. Van Gaal maakt af en toe keuzes die ik echt niet snap..

8 augustus 2015 om 15:51

Precies. Zo denk ik dus ook. Mata op '10' en dan Depay op de vleugel (voorkeur links). Mata komt nu gewoon niet goed tot zijn recht.

Op deze manier gaat Manchester United geen kampioen worden. Laatste halfuur/twintig minuten waren echt heel matig. Dankzij Romero en Smalling trekt United hier de zege over de streep

Wat een matige wedstrijd was dit zeg. En dan vooral Manchester united dat erg tegenviel. Hadden hier de winst totaal niet verdiend en Spurs verdiende minimaal een gelijkspel. Als Manu zo blijft spelen kan Chelsea alvast een concurrent wegstrepen voor de titel...

8 augustus 2015 om 15:48

Maar wat hebben the spurs nou laten zien op de eerste en laatste 10 minuten na? T was gewoon een matige pot die in beide richtingen kon uitvallen. Ditmaal was t United. Niet heel veel op af te dingen.

8 augustus 2015 om 15:54

Meer dan United in de hele wedstrijd.. Het geluk zat zeker mee bij United, net als vorig seizoen, daar valt niks op af te dwingen want geluk heb je nou eenmaal nodig soms. Maar dit United heeft veel meer nodig dan alleen geluk als ze echt mee willen doen om de titel.

8 augustus 2015 om 16:43

Mwah ben t met de eerste zin niet eens. Als ze dat slotoffensiefje niet hadden met die 2 kansen hadden ze ook nagenoeg niks gecreëerd. Dat United veel beter moet gaan spelen dan dat ze vandaag deden kan ik natuurlijk alleen maar beamen.

Kortom, die Romero is zijn transfersom dus nu al meer dan waard

Slechte wedstrijd. Passing moet velen malen beter volgende keer.. Volgende keer vleugelspelers die voorzetten geven aub. In de laatste minuten ging dat wel iets beter.

Man of the match niet Romero maar Smalling. Die was erg goed bezig vandaag.

Erg stom dit. Geven we het zelf weg. Waarom kunnen we dit soort potjes nooit gewoon winnen? Waarom lijkt Tottenham toch zoveel op Ajax? Heb je het momentum mee, verpest je het zelf en wordt je naar achter gedwongen. Gelukkig hebbeb we laten zien dat we erg goed kunnen spelen dus ik heb vertrouwen in de rest van het seizoen.

8 augustus 2015 om 15:44

1x balverlies van Bentaleb en meteen is het fataal. Misschien zijn we gewend geraakt aan afgestraft worden dat het een soort selffulfilling prophecy geworden is.

8 augustus 2015 om 15:48

Lol echt he. Zo van "het gaat te goed, hmm... Dit is verdacht. Weet je, ik verspeel de bal maar, straks winnen we de wedstrind nog!"

8 augustus 2015 om 15:51

"being a Tottenhamfan in a nutshell" hahah

8 augustus 2015 om 15:46

We missen gewoon scorend vermogen. Kane werd niet bereikt en Chadli treuzelde soms te veel. Eriksen schoot pas in de laatste minuut en Lamela schiet letterlijk nooit, net zoals Dembele, Mason en Bentaleb.

8 augustus 2015 om 15:49

Ik hoop zo erg op Konoplyanka en Berahino. Bender zou ook geweldig zijn, maar ik heb het idee dat Poche tevreden is met zijn centrale middenveld.

8 augustus 2015 om 15:52

Ik neem aandat je Yarmolenko bedoelt aangezien konopylanka naar Sevilla is vertrokken.

8 augustus 2015 om 15:54

Konoplyanka is toch al vastgelegd door Sevilla? Beharinho zou wel geweldig zijn inderdaad.

8 augustus 2015 om 15:54

Je weet dat Konoplyanka afgelopen zomer heeft getekend bij Sevilla?

Lijkt me sterk dat die dan nu al naar Tottenham komt of ik moet iets gemist hebben...

8 augustus 2015 om 15:55

Konoplyanka is onlangs nog aan Sevilla verkocht. We moeten voor Yarmolenko gaan een spits halen (eigenlijk twee) en een middenvelder die de wedstrijd dirigeert met ervaring, zoals Modric dat voor ons deed. (moutinho is perfect).

8 augustus 2015 om 16:28

Ik bedoelde Yarmolenko idd. Ik haal die twee altijd door elkaar. Kono is al naat Sevilla

Wie zij dat United verdedigers nodig had en geen aanvallers?
Aanval was zwak ze moeten wereld spelers halen en Geen Pedro anders worden ze weer 4de.
United moet vol voor Bale gaan.

Is dit nou de geweldige Premier League? Wat een enorm matige wedstrijd. Hopen dat de rest van de dag meer spektakel brengt.

8 augustus 2015 om 15:49

Kijk je toch lekker niet. In welke competitie zijn alle wedstrijden één groot spektakel?

8 augustus 2015 om 17:09

De eredivisie!!!!

8 augustus 2015 om 15:49

Ja slecht he. Ik kan je nu al vast vertellen dat alle wedstrijden zo zullen zijn dus voor vermaak hoef je niet te kijken.

8 augustus 2015 om 16:34

Ja, ik verbaas me ook elke keer weer. Waar zit ik naar te kijken? Als een United of Tottenham 4 x overspelen naar elkaar is het een wonder.

Maargoed, ik zit er volgende keer gewoon weer naar te kijken met me goede gedrag.

8 augustus 2015 om 17:02

Je moet alleen naar Arsenal kijken om vermaakt te worden. Als je dat gewend bent valt de rest tegen.

Zonder dollen; dit was gewoon een droevige pot van beide kanten, enkel was United de minst slechte.

Zo dat was een slechte wedstrijd, Tottenham verdient duidelijk een goal, maar zoals vaker het geval is komt United tegen de gang van het spel in, op voorsprong. Depay onopvallend, Smalling top.

Jammer voor de Spurs, gelijkspel was meer dan verdiend. Dit United is niet beter of volgend jaar en Blind komt te kort als verdediger.

Smalling, Romero en Darmian zijn mijn helden vandaag. Vooral van Romero stond ik te kijken. Speelde gewoon uitstekend. Smalling lijkt eindelijk zijn belofte waar te maken. Was echt geweldig vandaag en had Kane weer in zijn zak. Hopelijk raakt hij niet geblesseerd, dan heeft United gewoon een geweldenaar achterin staan.

Verder wel een zeer matig United gezien vandaag, maar ze starten het seizoen zelden goed. De nul gehouden en gewonnen tegen Tottenham is een perfecte start!

8 augustus 2015 om 15:47

Romero? ...nee Maakte saves die hij moest maken en daarbij erg onzeker en een slechte trap.

8 augustus 2015 om 15:51

Nee joh. Heerste in de lucht en bleef altijd voetballen. Gewoon een zeer goed debuut van die jongen. De Gea is uiteraard een stuk beter maar kan nog genoeg leren van Romero zijn rust aan de bal.

8 augustus 2015 om 15:55

Romero keepte goed inderdaad. Voetballend dramatisch. Als hij de bal aan de voet heeft ben je toch wel wat angstig. Althans, ik wel.

8 augustus 2015 om 15:56

Romero was alles behalve rustig aan de bal, schoot 4 keer die bal naast de speler die hij wilde door hele zwakke druk van Kane.

8 augustus 2015 om 15:50

Helemaal mee eens. Vooral Smalling stak er bovenuit imo. Mata speelde ook goed. Maar het verbaasde me hoe weinig creativiteit United heeft op de as van het veld. Schwein en Scheid zijn goede controlleurs maar zullen Rooney niet snel 1 op 1 zetten. Alle aanvallen moeten eerst naar de flank spelers waardoor het spel voorspelbaar en ongevaarlijk wordt. Het is degelijk maar geen spektakel bij Man Untd

Meer dankzij smaling lijkt me. Die speelde een briljante wedstrijd.

Verder was united zeer matig. Er klopt tacktisch niet veel van, en de afstand tussen middenveld en aanval is veels te groot. Er moet gewoon een spits bij. Of een briljante 10.

Depay hoort daar in ieder geval niet. Weer een hele matige wedstrijd van hem. En die arrogantie is echt stuitend.

Al met al een onverdiende 1-0. Maar wel 3 punten Ggmu!!!!

Memphis met een prima eerste helft, maakte weinig fouten. Ik vond overigens wel dat hij wel wat vaker zelf een actie mocht maken

8 augustus 2015 om 15:52

Ik had Memphis toch wel actiever verwacht bij balverlies. Hij sjokte maar wat rond terwijl hij met een beetje arbeid zn team kon helpen. Hij deed het aardig maakte weinig foutjes maar hij kan veel beter.

Was een leuke wedstrijd met een hoog tempo, maar weinig kansen. Depay debuteerde aardig, maar moet gewoon op de flank. Ik vond Mata en Smalling zeer sterk spelen aan de kant van United.

Alderweireld vond ik de beste man aan de kant van the Spurs. Wat wel opvalt bij the Spurs is dat iedereen naar binnen trekt. Zowel Chadli als Dembélé die flankspelers zijn. Dat middenveld is overvol.

8 augustus 2015 om 15:45

Vond het juist een laag tempo, zeker de tweede helft. De tweede helft viel ik bijna in slaap. Ik bleef kijken om te zien hoe Schweinsteiger het zou doen. Maar vond het tempo niet hoog, wel heel erg veel strijd en passie gezien, leuke duels.

8 augustus 2015 om 15:58

Vond het tempo wel degelijk hoor :D. Mede daardoor leden beide ploegen ( vooral Tottenham) veel balverlies. Er waren wel wat momemten dat het iets trager ging toen Tottenham de bal had en de hele tijd vanachter aan het tikken was. Vond het nog een leuke wedstrijd, met weinig kansen.

8 augustus 2015 om 16:10

Mata goed? Die heeft volgens mij echt veel balverlies geleden. Ik kan het mishebben.

Beide teams waren ontzettend slecht. Die Walker sjongejonge hoe kan je nou zoiets doms doen. Wat een laag niveau was dit zeg, geen wonder dat de PL het zo slecht doen in Europa. Ze kunnen er echt helemaal niks van hoor, kijk dat team van Tottenham. Dier, Chadli, Walker, Davies, Lamela zijn allemaal zo ontzettend slecht hoor.

Ben niet onder de indruk.

8 augustus 2015 om 15:45

Hoe kan je dat nou zeggen.. Spurs opende echt geweldig. Tot de 1-0 speelde ze United helemaal zoek, daarna was het helaas veel minder van Spurs, maar Spurs speelde echt sterk aan het begin.

8 augustus 2015 om 15:53

Ze hebben in die sterke fase welgeteld 1 gevaarlijk moment gehad met Eriksen. Voor de rest maakten ze zo gigantisch slecht gebruik van de ruimte die ze kregen in die sterke openingsfase.

8 augustus 2015 om 16:03

Die goal mag je Bentaleb aanrekenen hoor. Walker moest nu gaan corrigeren door een sprint in te zetten van 40 meter. Ik vond het maar sneu voor hem vooral omdat hij goed verdedigde vandaag.

Teleurstellende wedstrijd als neutrale kijker. Spurs begon sterk maar verloor het vertrouwen na de 1-0. United kreeg daardoor wat vertrouwen maar echt veel creeerden ze niet.

Vind het ook raar dat van Gaal een soort 442 of 4411 speelt met Depay als 10/schaduwspits. Je ziet dat hij op de positie zich niet op z'n gemak voelt. Zou hem toch echt linksbuiten zetten.

Romero keepte goed, op wat foutjes in de opbouw na.

Ik kikk niet vaak naar de Premier Leauge . Maar ik snap de hype echt niet.
Veel balverlies, lange ballen. Combinatie voetbal zie je zelden. Volgens de BPL fanboys is de top 6 zoo sterk. Die Tottenham kan er niks van United hoort de top van Engeland te zijn. Maar United is ook een middelmatige team en dit team moet om de titel vechten. Het enige wat ik geweldig vind is het publiek maar dat heb je ook in de Bundesliga.

8 augustus 2015 om 15:53

Ik snap de hype ook niet. Ik zie zelden een goede wedstrijd. 9 van de 10 keer is het bar en bar slecht met slappe duels slechte passing, oerlelijke doelpunten en nog meer van dat ongein. Ik weet in ieder geval en ben er helemaal klaar mee ik ga maar naar andere competities kijken waar ik veel meer plezier uit zal gaan halen.

8 augustus 2015 om 16:43

Duitsland Bayern wint alles
Spanje Real Barca winnen alles
Italië Juventus wint alles
Succes bij die spannende competities.

8 augustus 2015 om 16:49

Sarcasme is niet aan jou besteed. Het is je vergeven, het is moeilijk te detecteren aan de hand van tekst.

8 augustus 2015 om 18:28

ach @ de bpl zijn er ook maar een paar teams die kampioen worden.
leilijk voetbal en de enigst reden dat er meer concurrentie is geld.
man u city chelsea etc etc kopen gewoon er op los als ze slecht presteren.
dat ze even slecht zijn maakt het niet spannend. kijk 10x liever naar de liga dan naar de saaie wedstrijden in de bpl.

8 augustus 2015 om 19:13

Ik vind La Liga zo futloos en passieloos. Een La Liga wedstrijd past dan ook perfect bij een zwoele avond met de wedstrijd op de achtergrond. Nee ik vind dat voetbal drie keer niks.

8 augustus 2015 om 15:54

Helemaal met je eens. Combinatievoetbal was vandaag nergens te bekennen.

8 augustus 2015 om 16:33

Nee klopt, maar dat is meer omdat alle wedstrijden spannend zijn. Dat leuker dan als Barca en Bayern iedere wedstrijd met 6-0 winnen.

Smalling speelde een erg sterke wedstrijd.

8 augustus 2015 om 15:45

Heel sterk, hij heeft veel ballen onderschept vanmiddag.

Na de goal was United even beter en zag de 2-0 ook wel vallen. In de 2e helft nam Spurs het weer een klein beetje over en met het slot offensief was het nog even billenknijpen voor United.

Hier bewijst Romero dat hij een goede aankoop is en dat ze op hem kunnen vertrouwen als eventuele eerste keeper als De Gea weg gaat.

Depay speelde redelijk, paar leuke acties.

Tottenham verdiende wel meer, op z'n minst was een gelijk spel op zijn plaats. Aardige eerste helft, oersaaie tweede helft, met uitzondering op de laatste 10 minuten van de wedstrijd. Had meer verwacht van Depay, maar logisch is pas zijn eerste pot voor Man utd. Romero speelde redelijk tot goed, maar om nou deze overwinning op zijn conto te schrijven gaat me veel te ver.

Beste man van het veld was zonder twijfel Chris Smalling, die hield achterin veel dicht.

Goeie eerste helft. Maar wat een slechte 2de helft
Met dit selectie wordt het niks. Moet gewoon nog een
Verdediger en aanvaller erbij.

Depay speelde wel goed, samen met smalling, romero en carrick

Slechte optreden van United maar United begint altijd slecht. De echte grote test moet natuurlijk nog komen tegen de almachtige Club Brugge. Een wedstrijd die ze met "de hakken over de sloot" zullen gaan winnen.

Sommige leden op VZ verdienen echt een medaille.

8 augustus 2015 om 16:55

Zie maar dat jij geen medaille verdient want zoals United vandaag voetbalde kan Brugge nog wel eens lastig worden. Sterker nog, elke wedstrijd wordt billenknijpen met zo'n veldspel.

8 augustus 2015 om 17:02

United speelde niet de volle 100% want ze spaarde zich voor Club Brugge. Volkomen logisch ook want dat wordt loodzwaar.

Er moet dus nog wat bij.

Darmian en Smalling speelden een goede wedstrijd. Het middenveld is in orde met Carrick, Schneiderlin, Schweinsteiger, Fellaini voor de controlerende posities en Herrera en Mata voor de aanvallende posities (al speelde vandaag Depay daar).

Achterin is er te weinig sturing. Er moet iemand de leiding nemen. Hummels, heb ik al heel lang genoemd, zou ideaal zijn voor naast Smalling. Betrouwbaar, sterk, geeft leiding en nog redelijk jong voor een verdediger.

Voorin is het ook duidelijk dat er meer creativiteit en snelheid moet komen. Van Gaal heeft al aangegeven op zoek te zijn en het is ook broodnodig. Young is een goede speler, maar geen topper. Depay is ook nog geen topper, terwijl Mata op rechts minder goed is dan in het centrum. Daar een creatieve topspeler erbij is essentieel als je kampioen wilt worden.

Nog veel werk aan de winkel voor Man Utd dus, want ook de keeper lijkt te vertrekken.

Wat is die Walker ongelofelijk slecht, dat die maar opgesteld blijft worden..

8 augustus 2015 om 15:54

Inderdaad, die gast mag heel gauw een plaatsje op de bank nemen in plaats van Trippier.

8 augustus 2015 om 16:02

Klopt, maar door gebrek aan concurrentie bleef hij telkens maar een basisplaats krijgen. Ik ben benieuwd of Trippier het niveau aan kan, anders hoop ik dat Trippier snel een basisplaats krijgt.

8 augustus 2015 om 16:04

Trippier is inderdaad beter, verwachtte hem eigenlijk in de basis.

8 augustus 2015 om 16:53

Tottenham heeft toch ook nog die razendsnelle Amerikaan?

8 augustus 2015 om 17:58

Yedlin, ja klopt maar ik denk dat hij omgetoverd gaat worden tot vleugelspeler. Een beetje zoals Bale. Yedlin heeft de snelheid en de voorzet maar mist de ervaring. Hij is aanvallend ook veel beter.

Zal misschien uitgeleend worden voor die nodige ervaring in de Epl.

Romero was redelijk maar smalling was verreweg de beste iedereen moet nu zijn mond dichthouden over smalling van slechte verdediger

8 augustus 2015 om 15:46

Romero red ze de wedstrijd. Motm en dik en dik verdiend. Smalling speelde inderdaad heel goed, maar Romero red ze duidelijk de 3 punten.

Lucky United. Een owngoal en dramatisch uitverdedigen gingen er aan vooraf. Eriksen had mits een nog iets subtielere baltoets de 0-1 kunnen maken.

United is natuurlijk een grote naam maar het voetbal dat ze brengen is absoluut niet groots. "goed was het zeker niet". Een understatement wat mij betreft.

Maar goed, de 3 punten zijn het voornaamste zeker ?

Ik ben altijd pro lvg geweest maar ik ga me steeds meer iriteren aan hem.dit slechte spel heeft ie compleet aan zichzelf te danken.depay loopt als een rookie in het midden,blind is onzeker achterin,en rooney krijgt te weinig steun,ashley speelt zoals die altijd speelt met veel dreiging maar weinig rendement.lvg wil meer snelheid maar zet mata op rechts en ook mata heeft op de flanken niks te zoeken.

Ik snap er echt helemaal niks meer van.

Depay had trouwens beter niet om nummer 7 moeten vragen.
Ik begin echt te geloven dat die nummer vervloekt is.

Wat een verschrikkelijk matige wedstrijd waar United helemaal niet verdiende om te winnen.

De opstelling en ook de wissels waren van een bedroevend niveau. Blijkbaar wilt v. Gaal het weer allemaal op zijn eigen manier doen door spelers op posities te zetten waar ze totaal niet uit de voeten komen.

Daarnaast is het aanvallend allemaal zo verschrikkelijk matig en eentonig. Er is geen één speler voorin die iets extra's heeft. De enigste die dat had was di Maria, maar die is natuurlijk verkocht. Pedro, die nadrukkelijk genoemd wordt als opvolger, gaat dat niet toevoegen.

Ik zie het seizoen somber in. Helemaal met de gedachte dat Louis met rare opstellingen komt en te beroerd is om een wereldtopper op de vleugels en achterin te halen.

Een wat tegenvallende wedstrijd van beide kanten. Bij United waren alleen Smalling en Darmian goed. Ze hebben duidelijk nog een winger nodig (pedro), zodat Mata op 10 kan Depay op links. Young is een leuke roulatiespeler maar meer ook niet. Voor Spurs lagen er toch mogelijkheden, ze waren zeker niet de mindere. Eriksen had een goede kans en Chadli had niet zo moeten treuzelen op het einde. Bij beide teams was de passing nog niet optimaal, vaak kwamen ballen net niet aan waardoor het spel niet erg leuk was om naar te kijken. Al is dit te verklaren doordat het pas het begin is van het seizoen.

was niet best, maar sommige overdrijven hier wel een beetje.
3 punten en een cleansheet terwijl de machine langzaam warm loopt.
nu nog even iedereen terug op zn beste positie en 1 of 2 aankopen erbij!

Spurs had hier minimaal een punt verdiend, man wat is United matig.

Door de aparte opstelling van LVG had Rooney geen aansluiting en hebben ze amper kansen gecreerd.
Mata gewoon op 10, Depay links, Young rechts.

De beste aan de kant van United was Smalling en van Tottenham was Erikssen de beste.

8 augustus 2015 om 15:57

Ik vond Alderweireld achterin anders ook wel een verademing ten opzichte van vorig seizoen. Speelde best sterk, maar Eriksen was tenminste de enige speler die nog de aanval probeerde te zoeken. Chadli was onzeker en treuzelde veel en Kane kon maar niet bereikt worden.

8 augustus 2015 om 16:09

Alderweireld had vooral geweldige openingen. Goeie trap.

8 augustus 2015 om 16:06

Ik heb soms echt te doen met Eriksen alleen Kane lijkt zijn spel soms te begrijpen de rest totaal niet gewoon.

8 augustus 2015 om 16:17

Er was ook te weinig aansluiting aan de kant van Tottenham.
Waar was Chadli? Waar was Dembele?
Leek alsof Eriksen en Kane als enige aanvallers waren.
Denk dat een Ramsey en een Walcott dit team 25% beter zouden maken.

8 augustus 2015 om 16:48

Daarom zeg ik dat ook. Chadli liet zich niet zien en Dembele is gewoon iemand die centraal moet staan maar niet aan de buitenkant uit de voeten kan. Daarom hopen spursfans dat we nog een dirigent, een aanvaller en een buitenspeler gaan halen.

LvG krijgt Utd maar niet aan de praat. Ik bedoel, ze waren niet echt beter dan Tottenham vndg. Tottenham had ook kansen genoeg om te scoren maar helaas voor ze. Ze waren 5x beter tot aan de own goal.
Lucky Utd zou je kunnen zeggen.

Romero duidelijk nog steeds dezelfde zwakke punten maar erg goed op de lijn natuurlijk en speelde uitstekend vandaag. Verreweg beste debutant vandaag was Darmian, geen zorgen meer op de RB met Valencia als backup. Man of the match vond ik toch Smalling, Blind ernaast was niet slecht maar had wel een paar slordige momenten. Logisch ook aangezien de CB geen positie voor hem is, hoop dat Rojo daar staat als hij weer helemaal terug is. Depay op de 10 kan dus echt niet, zet hem gewoon linksbuiten de voor hem veel natuurlijkere positie. Zet je Mata op 10 en als Pedro komt hem op rechtsbuiten, heb je Young ook nog als backup. Verder was vooral Carrick weer goed, Schneiderlin nog een beetje onwennig net als Schweinsteiger maar beide prima gespeeld.

Conclusie: Het moet nog Veel beter om kans te maken op prijzen dit seizoen.

8 augustus 2015 om 16:09

Vond Darmian sterker dan Smalling. Smalling speelde verdedigend wel goed, maar bracht Romero een aantal keren onnodig in de problemen. Romero is geen veldspeler ofzo, dus vind het ook niet erg als die dan zo'n bal over de zijlijn speelt. Dat is namelijk typisch Nederlands om daar dan over te vallen.

8 augustus 2015 om 16:46

Ik vind dat ook niet zo'n probleem hoor, geef alleen aan dat hij nog steeds dezelfde zwakke punten laat zien. Of Smalling of Darmian nou sterker was vandaag, niet zeker. Beide zeer goed gespeeld.

Wat heeft Romero nou zo goed gedaan dat hij zo positief staat vermeldt. Kan me geen pracht reddingen herinneringen. Dit had gewoon in een gelijkspel moeten eindigen want beide teams hadden niet echt grote kansen, Spurs kwam nog het meest dichtbij.

Matige wedstrijd met United die er met de winst vandoor gaat. Een gelijkspel was op zijn plaatst. Darmian was de beste debutant.

Een aankoop zoals Pedro en Otamendi/hummels en dit elftal staat als een huis. Depay gewoon op links en mata op 10 of evt Herrera.

Als de Gea nog vertrekt zal daar ook een vervanger voor moeten komen maar Romero deed het vandaag toch best aardig. Prima reddingen en goed anticiperend op ballen vanaf de zijkant. Het meevoetballen is nog wat minder maar ach, ook niet het allerbelangrijkste voor een keeper.

Ik vond ManU wel dreigend spelen na de 1-0 maar ook niet meer dan dat, dat verdween helemaal na het eraf halen van Depay. Vond Smalling prima spelen in verdedigend opzicht. Ik ben zelf keeper ( tuurlijk is de druk anders haha) en Romero heeft gewoon prima gekeept. Debuteren op Old Trafford en de held van vorig seizoen vervangen is ook lastig. Voetbalend was het niet denderend, maar de ballen die hij moest pakken pakte hij ook en dat is gewoon uitstekend als je debuteert!

8 augustus 2015 om 16:06

De ballen die hij kreeg teruggespeeld van bijvoorbeeld voornamelijk Smalling waren ook echt kut ballen. Brengt zn keeper soms onnodig in de problemen. Smalling denkt dat Messi op doel staat ofzo

De beste speler van United blijft Carrick. Speelt altijd onopvallend, maar strooit met geweldige passes en heeft prima onderscheppingen. Het ging ook een stuk minder lopen toen hij gewisseld werd.

Darmian sterkste man van het veld vind ik. Depay speelde vrij onzichtbaar en moet logischerwijs nog duidelijk wennen

Met alle respect maar je ziet blind en Depay toch echt te kort komen hoor.
Leuke spelers voor in Nederland maar die gaan het hier alle 2 niet redden.
Hoop het natuurlijk wel want belangrijk voor het Nederlands elftal maar denk dat ze alle 2 beter bij een Southampton of Sunderland hadden kunnen voetballen.

8 augustus 2015 om 16:30

Laat " met alle respect' maar weg. Na 1 wedstrijd Depay al afschrijven terwijl hij op een voor hem onbekende plek staat, dat getuigt niet van respect.

Blind, tja, de meningen verdeelt, is een ideale squadplayer voor United. Niet het strevensniveau van de eerste 11. Heeft specifieke kwaliteiten die United echter wel goed kan gebruiken in bepaalde wedstrijden.

Wat speelde Darmian een heerlijke pot, zeer solide black waar je op kunt vertrouwen. Ook lijkt Smalling zijn belofte te gaan inlossen, hopelijk komt het er helemaal uit dit seizoen. Het zou verstandig zijn als we nog een ervaren en kwalitatieve CV kunnen toevoegen.

Schneiderlin had in mijn ogen nog wat opstart problemen, maar dat zit wel goed. Toch zou ik liever Herrera spelen met Mata op 10. Die 2 hebben echt een goede klik in het veld

Ik heb de eerste 20 minuten niet gezien en na de 65-70e minuut kon ik het niet zien. In die tijd dat ik keek was Tottenham verre van de sterkste. Ik weet dat de Spurs beter begonnen, maar zijn ze na de 65/70e minuut zoveel sterker geworden?

8 augustus 2015 om 17:20

nee niet echt. drukten united wel wat naar achter richting t einde maar niks bijzonders. de reacties hier over hoe onverdiend het was zijn heel overdreven. maar dat t nog geen topvoetbal was klopt wel.

Wel bijzonder dat er zoveel spelers met een eredivisieverleden op het veld stonden.
Ik ben blij voor Van Gaal en hoop op een mooi seizoen voor Man Utd.

Wat een saaie wedstrijd met zoveel matige spelers! Het Engelse niveau is om te janken de laatste tijd, geen wonder dat ze zo eruit liggen in de Champions League.

viel me echt tegen het adviesje was veel beter dan de wedstrijd echt goed voetbal was er niet weinig goal kansen echt geen leuke wedstrijd

8 augustus 2015 om 17:05

Van wel wijze man/vrouw kreeg jij dat adviesje?

8 augustus 2015 om 17:16

affiche

Ik heb het niet gevolgd de laatste tijd, maar waarom stond de gea niet op doel?

8 augustus 2015 om 18:56

Van Gaal en staff oordeelde dat zijn hoofd niet helemaal er bij was. De reden waarom dit zo gecommuniceerd is, is niet duidelijk. Kan dus allerlei redenen hebben en dus niet per se de schuld van DDG of Lvg.

Na de pres-eseason game van United tegen PSG had De Gea (ddg) wel wat foutjes en ook toen zei LVG na afloop dat DDG er niet helemaal bij was met zijn hoofd.

Beetje onbegrijpelijk die hoge cijfers die de spelers van M.u. krijgen voor een zeer matige pot voetbal. Ik had niet het idee dat M.u. nou veel beter was, maar gelukkig ben ik geen deskundige.

Grappige titel, vond Romero niet eens zo goed.

Begrijp helemaal niks van de mensen die hier punten komen geven over de spelers ik zie Depay een 7,7 terwijl een 4 al te veel voor hem was. tottenham was vele malen beter dan man u. Wat een slechte aankopen heeft van gaal gedaan(behalve schweinsteiger) dit jaar en dan laat je Di maria en waarschijnlijk de Gea gaan. Met Depay ga je het niet redden niet op de flanken en helemaal niet op de 10 positie. Als het zo blijft denk ik dat man u dit jaar als 5e of 6e eindigt.

Vreemde keeper die Romero. Heeft echt waanzinnige reddingen, maar je houdt toch altijd je hart vast bij em. Smalling was verder ook echt sterk. Nog een goede CV naast hem zetten en je doet mee om de titel.

En waarom waarom waarom staat Depay nog steeds op 10. Mata kan in het midden en Depay en Young op links en rechts, maar goed ik zal wel gek zijn.

8 augustus 2015 om 22:51

Edit: verkeerd gelezen.

8 augustus 2015 om 23:35

Huh, ik zeg toch Smalling was verder ook echt sterk?

Deze team gaat nooit kampioen worden met deze selectie. Smalling heeft dan wel een goede wedstrijd gespeeld, maar wat was United kwetsbaar achterin. Het zal 10 wedstrijden duren voordat Louis erachter komt dat hij tactisch gigantisch aan het falen is. Depay op 10? Mata rechtsvoor? Herrera op de bank?

Ik vind Manchester United niet veel anders dan Chelsea of Manchester City. Honderden miljoenen uitgeven en nog bedroevend voetballen. Matteo Darmian was samen met met Smalling & Romero het enige positieve.

Zwakke wedstrijd van United. Ik had er veel meer van verwacht, maar je ziet dat de spelers aan elkaar moeten wennen. Er zijn een stuk of 5 spelers erbij. Maar het belangrijkste is binnen, de 3 punten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren