Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Feyenoord heeft iets uit te leggen en bereikt akkoord met Eredivisiespits'

Laatste update:

Eljero Elia is deze week waarschijnlijk niet de enige aanvallende versterking van Feyenoord. Michiel Kramer is ook op weg naar de club uit Rotterdam, zo meldt het Algemeen Dagblad woensdag. Technisch directeur Martin van Geel heeft dinsdag, naar verluidt, een persoonlijk akkoord met de aanvaller van ADO Den Haag bereikt.

/

Van Geel had Kramer het een en ander uit te leggen, zo schrijft het dagblad. De club uit Rotterdam had weken geleden immers aan ADO laten weten dat niet iedereen in De Kuip overtuigd was van de kwaliteiten van de 26-jarige aanvaller. Zelfs toen Kramer bijna op weg was naar Baniyas in de Verenigde Arabische Emiraten klopte de club uit de Hofstad nog aan bij Feyenoord met de vraag of men niet van mening was veranderd.

Feyenoord herhaalde wederom zijn standpunt inzake Kramer, die uiteindelijk een transfer naar het Midden-Oosten spaak zag lopen. Van Geel meldde zich op 1 augustus toch voor Kramer en zodoende had de sportbestuurder dinsdag het nodige uit te leggen aan de aanvaller, die het verhaal naar verluidt voor lief heeft genomen. Hij wil dolgraag voor de club spelen waar hij al heel zijn leven fan van is.

Feyenoord en ADO moeten nog tot een vergelijk over Kramer komen. Het voorstel van de Rotterdammers om Mitchell te Vrede als wisselgeld in de deal te betrekken, geniet niet de voorkeur van ADO. De aanvaller staat niet hoog op de verlanglijst van trainer Henk Fraser, maar moet sowieso weg uit De Kuip om ruim baan te maken voor Kramer. Het contract van Kramer met ADO loopt over minder dan een jaar af.

Denk jij dat Michiel Kramer komend seizoen bij Feyenoord meer zou scoren dan bij ADO?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

pff nu feyenoord ook al goed gaat inkopen kunnen we het als Ajax helemaal schudden. ik was al jaloers op de aankopen van psv maar nu ook op die van feyenoord...
Prima aankoop dit plus Elia

5 augustus 2015 om 07:09

Inderdaad, zijn 2 spelers die in mijn ogen goed op elkaar kunnen aansluiten.
Er zit nu ook bij Feyenoord een idee achter de aankopen.
Als Ajacied word ik er inderdaad vermoeid van als ik dan zie wat Ajax aan het doen is

5 augustus 2015 om 07:35

@shikamaru
Een idee achter de aankopen? Op minder dan een week voor de competitie een spits aantrekken waarover eerst nog bedenkingen waren. Het lijkt meer op paniekvoetbal nu de oefencampagne niet echt overtuigend is verlopen!

5 augustus 2015 om 07:38

Ze kopen iig spelers die op elkaar aansluiten in mijn ogen.
Dat bedoel ik met een idee. geen aankopen die eigenlijk niets aan het team toe te voegen hebben

5 augustus 2015 om 07:38

Het is wat laat alleen de kwaliteit van de aankopen is toch wat beter voor mijn gevoel.
Vejinovic is gelijkwaardig aan Gudelj
Elia is gewoon beter dan Younes
Kramer vind ik een betere aankoop dan Sanogo
Vd Heijden en Heitinga zijn gelijkwaardig denk ik

5 augustus 2015 om 07:51

Paniekvoetbal, meer niet, wat moet je met Kramer als je Achabar, Kazim, Manu en Tevreden al op de bank hebt zitten?

5 augustus 2015 om 08:10

Er gaan ook wel weer wat spelers weg of verhuurd worden.

5 augustus 2015 om 08:12

Kramer en Achahbar zijn heel verschillende spelers en kan je allebei goed gebruiken. Manu is linksbuiten, Kazim is ook meer een buitenspeler en Tevrede komt veel te kort.
Waarschijnlijk betekent dit ook dat Tevrede en Kazim nog verkocht worden en dan hebben we al een betere vervanger in huis.
Al zou ik het ook niet erg vinden al Kazim blijft maar dan wel als wissel.

5 augustus 2015 om 08:40

@jaapvanhaafte Kramer Achahbar en Kazim zijn 3 totaal verschillende types aanvallers, Manu kan zowel links als rechts uit de voeten en Anass in nood eventueel ook nog.

5 augustus 2015 om 11:52

maar is toch raar beleid van Feyenoord, ze hebben net de contracten van Achehbar en Ten Vrede verlengt. Waarom hebben ze dat gedaan, die komen nu helemaal niet meer aan spelen toe.

5 augustus 2015 om 12:02

Misschien wil Ado Achahbar wel in deal betrekken . Dan kan Feyenoord een terugkoop clausule bemachtigen ofzo. Want Achahbar heeft veel wedstrijden nodig om door te ontwikkelen en denk niet dat Feyenoord dat gaat geven.

5 augustus 2015 om 14:01

Kazim zou ook toch een andere rol hebben? Niet dat ik dat wil hoor. De linksbuiten is al bezet door Manu en evt. Elia en ook Bilal kan daar spelen. Het middenveld is volgens mij wel duidelijk en gaat gewoon Toornstra op 10 spelen?
Over Achahbar maak ik me wel zorgen die moet meer speeltijd krijgen maar heb geen idee hoe dat gaat gebeuren als Kramer komt. Feyenoord moet nu niet opeens doen alsof ze genoeg geld hebben en de eigen jeugd geen kans hoeven te geven.

5 augustus 2015 om 14:44

Mee eens. Dit staat weer zo haaks op het eerder ingezette beleid. De jonge talenten de deur uitjagen met een laag salaris en invalbeurten en duurbetaalde subtoppers terughalen. Feyenoord stapt onder de hete adem die van Geel in z'n nek voelt wederom in de aloude valkuil. En er is niemand in de organisatie die er iets van zegt. Oorzaak? Gebrek aan voetbal knowhow!

5 augustus 2015 om 07:15

@Xfactor

Goed inkopen zeg je ??
Of Elia nog zo goed is en Kramer het niveau wel aan kan bij Feyenoord moet allemaal nog blijken dus tot die tijd kun je niet echt jaloers zijn ??

5 augustus 2015 om 07:39

Een Elia lijkt me beter dan Younes... en een Kramer heeft in ieder geval aangetoond te kunnen scoren.. dat hebben we van Sanogo nog niet gezien

5 augustus 2015 om 08:48

Je vergelijkt spelers die je niet of nauwelijks hebt gevolgd, hoe kun je nu over Younes oordelen terwijl je een week geleden nog nooit van hem hebt gehoord ??

Elia is niet meer de Elia van 5 jaar geleden, vind het wel een goede aan koop van Feyenoord maar om nu jaloers te zijn gaat me iets te ver.

5 augustus 2015 om 08:57

Daarom zeg ik ook voor mn gevoel.. Van Elia heb ik al meer gezien en verwacht ik ook meer dan van een Younes. Maar we zullen het gaan zien want ik heb niet de illusie dat Overmars nu wakker geschrokken is dus zullen het wel met dit zooitje moeten doen

5 augustus 2015 om 09:13

Kan me vaag herinneren dat Elia bij zn prem.league debuut direct 2 x scoorde. Ik denk dat Elia t niveua in de eredivise w.d.b. wel aan kan. Ligt iets lager. Daar gaat Feyenoord veel plezier aan beleven (mits ie niet geblesseerd raakt...) Alleen Kramer...snap ik ook niet helemaal....

5 augustus 2015 om 07:16

Nou ik zie dat Feyenoord zeer stroef heeft gedraaid in de voorbereiding. Ik hou m'n hart vast want ik ben bang dat we (Feyenoord) in de beginfase van de competitie punten gaan verspelen voordat het ingespeeld raakt. Zo te zien halen we Kramer, Elia en Botteghin. Dat zijn dan wel fijne aankopen idd!!! Maar jammer dat het na de voorbereiding is.

5 augustus 2015 om 07:24

Goed inkopen!? Dit zal alleen maar voor problemen zorgen bij Feyenoord. Je hebt Kuijt al binnen gehaald, wat moet je nu nog met Kramer? Wordt weer niks met Feyenoord dit seizoen!

5 augustus 2015 om 07:29

Een voorhoede met Elia-Kramer-Kuyt zou ik niet zomaar nee tegen zeggen.
Elia en Kuyt hebben beide een voorzet in huis en Kramer is een goede afmaker.
Daarnaast is Kramer ook een zuigertje die verdedigers kan irriteren en zijn Kuyt en Elia ook in staat om zelf iets te creëren.
Van Kuyt weten we ook dat hij zijn verdedigende taken niet vergeet dus wat mijn betreft is dit een behoorlijk sterke voorhoede voor Eredivisie begrippen

5 augustus 2015 om 07:57

Kuyt is toch zo multifunctioneel?

Dan kan eindelijk die nummer 10 plek worden ingevuld.

Elia -kramer - Bilal

Met op 10 kuyt

5 augustus 2015 om 07:58

Kramer is misschien niet de beste spits van de eredivisie, maar hij prikt er waarschijnlijk wel een stuk of 20 in als je hem vertrouwen geeft. Dat kan je van de rest van de 'spitsen' van feyenoord niet zeggen. Dus ik begrijp de aankoop wat overigens een koopje is!
Elia is uiteraard van harte welkom!

5 augustus 2015 om 08:17

@Fww

Zoiets denk ik dus ook. Elia - Kramer - Bilal in de aanval, met op het middenveld Vejinovic - El Ahmadi - Kuyt.

5 augustus 2015 om 09:46

Dat is dan eigenlijk gewoon een 4-4-2.

5 augustus 2015 om 10:07

Prikt er wel een stuk of 20 in!? Eerst zien dan geloven, bij Feyenoord presteren is toch echt wat anders dan bij Den Haag! En Kuyt kan in mijn ogen niet op de vlanken, daar zal geen dreiging van afkomen want hij zal zijn man niet kunnen passeren. Hij zal wel zijn verdedigende taken oppakken, maarja is dat waar hij voor terug is gekomen?

5 augustus 2015 om 10:13

@ Digennaro

Kuyt op de rechterflank is wel mogelijk. Ik verwacht namelijk dat hij heel vaak naar binnen zal komen zoals oa tegen sc Feyenoord. Karsdorp komt er dan overheen. Met voorzetten zal Kuyt dan net als Kramer en Immers (of andere aanvallende mid) in de 16 staan. Verder heeft Kuyt voldoende loopvermogen om daarna weer terug te rennen om zijn verdedigende taken uit te voeren.

5 augustus 2015 om 07:27

Toch valt en staat het ook wel een beetje wat er bij gaat komen in de verdediging bij Fey. Nelom is geen fantastische linksback en er of vd Heijden een goede back up is voor v Beek en (de ontevreden) Kongolo moet nog blijken. Karsdorp heeft een redelijk goed eerste jaar gehad, maar afwachten is of die befaamde dip nog komt die elke jeugdspeler lijkt te hebben. Zijn vervanger Luke is een lachertje wat mij betreft.

Voor alledrie traditionele topclub geld. Middenveld en aanval redelijk tot goed voor elkaar, maar verdedigend mag er nog wel wat bij.

5 augustus 2015 om 09:01

Kuijtje rechtback kan altijd nog!

5 augustus 2015 om 07:59

Ik zou spelen met elia kramer bilal en dan kuyt als linksback gebruiken. Heeft daar op het wk ook gespeeld en is dit moment de achilleshiel van fey

5 augustus 2015 om 11:05

Op het wk speelde hij volgens mij op de rechtsback positie op de plaats van Janmaat.

5 augustus 2015 om 12:04

Klich
Ga maar nakijken op t wk begon kuijt als Lb en is naderhand verplaatst naar de rb als ik me goed herinner.

Volgens mij was het na de wedstrijd tegen Spanje dat die op de rb kwam te staan

5 augustus 2015 om 09:24

Hahahahaha kom op goeie aankoop dit wordt helemaal niets.
Kramer is gewoon een zeer matige speler

5 augustus 2015 om 09:38

Ja, een 26 jarige Kramer die in totaal 1 goed seizoen heeft gehad is om jaloers op te zijn! De Ajax supporters zouden deze aankoop nooit accepteren. Hadden de Feye supporters ook niet moeten doen.

5 augustus 2015 om 10:07

Ik zou liever een Kramer zien die in ieder geval op het hoogste niveau al een flink aantal keer gescoord heeft dan een Sanogo die enorm lang is en niet eens een kopduel kan winnen...

5 augustus 2015 om 10:30

Dat is 1 goed seizoen meer dan dat Pelle had toen hij bij Feyenoord kwam.

Hierbij zeg ik niet dat Kramer een succes zal worden maar elke speler verdient een kans.

5 augustus 2015 om 10:17

Goed inkopen? Kramer is een matige speler. Bovendien totaal overbodig met Kuyt, Kazim, Achahbar en Te Vrede.. Nu haal je centrumspits nummer 5 die bovendien nog een twijfelaar is ook. Feyenoord lijkt weer een beetje terug te vallen op het beleid waaraan ze kapot zijn gegaan. Eigen jeugd de deur en weer veel overbodige twijfelaar terughalen. Zo jammer. Want is een Toornstra nu echt zoveel beter dan Vilhena op 10? Is Bilal beter dan Boetius? Is Kramer beter dan Achahbar? Bij mij is het antwoord 3x nee.

5 augustus 2015 om 10:25

Ik vergelijk de aankopen met die van mijn club.
Sanogo scoort zo goed als nooit Kramer vorig seizoen al meer goals gemaakt dan Sanogo in paar jaar
Elia spreekt duidelijk meer aan dan een Younes

5 augustus 2015 om 11:56

Bij mij is het 3x ja. Best grappig. Bilal heeft hele mooie dingen laten zien in de voorbereiding. Hij lijkt me echt een top aanwinst voor de vleugels. Beter dan Boetius, die het afgelopen seizpen bij elke actie deed alsof hij door een granaat werd geraakt en theatraal naar de grond ging. Hij kreeg nooit een vrije trap en kwam nooit zijn man voorbij. Nee Boetius heeft het niveau gewoon niet meer van 2 jaar geleden. Bilal ziet er veel beter uit. Komt zijn man voorbij, perfecte voorzetten. Echt een genot. Achahbar is te traag en te slap om als aanspeelpunt te fungeren en Feywnoord speelt gewoon graag met een kapstok voorin. Dat was zo bij Pelle en daarna Kazim. Zij kunnen makkelijk een bal aannemen zonder lastiggevallen te worden. Achahbar valt bij het eerste beste contact al om. Dus Kramer Achahbar. Toornstra speelde de 2e seizoenshelft eeg zwak. Maar wie bij Feyenoord niet? Rutten heeft het echt goed verpest daar. Toornstra was tot de grote dip de beste aankoop van het seizoen en grossierde in mooie voorzetten en geweldig positiespel. Daarnaast legde hij heel veel energie in het spel door als verkapte middenvelder te spelen. Vilhena is eigenlijk al 2jaar niet meer bruikbaar. Hij oogt erg traag op het middenveld met een lage handelingssnelheid. Hij leidt dan ook veel balverlies. Daarnaast heeft hij weinig kopkracht en is hij minder een balafpakker dan Toornstra. Enige pluspunt van Vilhena is de 2benigheid in combinatie met een goede pass. Toornstra Vilhena. Zeker omdat Feyenoord veel lengte nodig heeft in de 16.

5 augustus 2015 om 11:29

Elia is een prima aankoop. Kramer vind ik gewoon een matige spits die ze niet veel beter maakt. vd Heijden en Botteghin zijn goede verdedigers maar echt niet veel beter dan Kongolo en van Beek. Nee feyenoord zal wel 3e worden maar in de buurt van ajax en psv komen ze niet, ik snap sowieso niet waarom ze Kramer en Elia halen want ze konden gewoon Elia-Kuyt-Bilal spelen met Kazim, Achahbar en Manu als backups (en Sleegers verhuren) en Kramer voegt echt niet zoveel toe, in ieder geval niet zoveel als Bilal die waarschijnlijk de dupe zal worden van Kramer. Vejinovic en Elia zijn goede aankopen voor feyenoord, Kuyt waarschijnlijk ook maar van de rest lig ik echt niet wakker.

Tsja een mening kan zomaar bijgesteld worden na een paar nederlagen in de oefenperiode.

Ben benieuwd of Kramer het bij een NL topclub kan waarmaken.

Verder jammer voor Achabar, want wat is zijn perspectief nu ??

5 augustus 2015 om 07:06

Kan overal in de aanval spelen gaat ze minuten wel maken.

5 augustus 2015 om 07:09

Dat werd hem al jarenlang voorgehouden haha.... Afgelopen seizoen maakte hij indruk. Die lijn had hij eigenlijk door moeten trekken. Nu wordt het een heel lastig verhaal voor hem.

5 augustus 2015 om 07:14

Technisch de beste voetballer van de aanvallers die Feyenoord heeft ook wel bal vast voor iemand van 1 meter 10. Denk dat kramer eerst de kans krijgt maar dat Anass zich terug gaat vechten in het elftal.

5 augustus 2015 om 07:29

En waar gaat Kramer spelen? In de punt!? En Kuijt op rechts? Volgens mij is Gio behoorlijk gecharmeer van Bilal en die zal hij niet zo snel banken. Dus ik denk Elia links, Bilal rechts en Kuijt in de punt. Dan heb je op de bank/tribune, Achabar, Manu, Kramer, Kazim en Te Vrede is er nog steeds. Hoe bedoel je overkil! Dit zal voor problemen zorgen in de kleedkamer en zeker als de resultaten achter blijven.

5 augustus 2015 om 08:52

Bilal heeft het goed gedaan maar ik denk dat Gio iets meer stabiliteit in zijn elftal wil hebben. Ik denk daarom dat Kuyt (hij is er zelf ook voorstander van) op rechts komt te staan zodat Karsdorp het iets makkelijker krijgt.

5 augustus 2015 om 07:24

Ik zou voor Locadia gaan en niet voor Kramer.

5 augustus 2015 om 07:30

PSV verkoopt Locadia in geen 100 jaar aan Feyenoord.

Zelfs al zou dat ter spraken komen dan zal de vraagprijs dermate hoog zijn dat Feyenoord hem niet kan betalen dus zet dat maar rustig uit je hoofd.

PSV verkoopt de Jong volgend jaar bij een goed bod en Locadia wordt 1e spits let maar op.

5 augustus 2015 om 08:49

Precies wat Panerai hier zegt, geen woord aan gelogen. Plus dat ik zelf van mening ben dat dit scenario ook voor buitenlandse clubs geldt (al zal hij voor een exorbitant bedrag natuurlijk wel naar het buitenland verkassen).

5 augustus 2015 om 07:52

Ik hoop dat Achahbar wordt verhuurd zodat hij wekelijks lekker minuten kan maken. Club in de Eredivisie zou mooi zijn en anders top JL.

Veel mensen vinden hem zelfden spits als te vrede omdat hij lang is en goed kan koppen maar dat vind ik niet kramer is ook een goede voetballer in de kleine ruimtes kan een mannetje uit spelen. En met een goede brede selectie kan je pas kampioen worden dus zie kramer best graag naar Feyenoord komen.

5 augustus 2015 om 07:40

Ik zie wel hele grote verschillen. Toen te Vrede werd gehaald was het een wisselspeler van Excelsior en had hij totaal geen reputatie nu heeft hij de tijd gehad om zich te ontwikkelen maar is hij niet de spits geworden waar ze op hoopte. Reden dat hij werd vastgelegd was omdat hij toen bij de beloftes van fey/exc met 37 doelpunten topscoorder was geworden en jaar daarvoor het al was namens AZ. Nu kramer, die loopt al 2 seizoenen gewoon heel goed te voetballen hij werkt hard (wat in Rotterdam altijd goed is) is een aanspeelpunt is technisch en kan scoren. Op 2 punten wint hij het dan van te Vrede , techniek en snelheid.
Het gezeur van mensen die zeggen ja afwachten of hij het gaat redden dat gaat voor iedere speler wel op maar gezien de laatste 2 seizoenen verdient deze speler deze transfer.

Tja ik denk een verschil tussen de vvf en Martin van Geel.
Denk dat het tijd word dat er op bestuurlijk niveau wat gebeurd.
Ben blij dat hij komt hoor.
Maar er gebeuren rare dingen.

Misschien wel noodaankopen

Weer twee spelers met een verleden bij Ajax en/of ADO.. Opvallend. De vorige keer verwijderde een moderator het bovenste deel, terwijl het relevant is, niet discriminerend of aanstootgevend. Het is gewoon een opmerkelijke gang van zaken. Het zijn vaak wel goede spelers. Elia, Van der Heijden, Vermeer, Hahn, Toornstra en Vejinovic. Immers is eigenlijk ook jaren een goede speler voor de club geweest. Feyenoord is dus lekker bezig. Chapeau! Ik ben vooral positief over het transferbeleid, omdat er heel goed gekeken wordt naar de leeftijdsopbouw in de selectie. Bij Ajax kunnen ze daar nog een hoop van leren. Elia had bij ons ook niet misstaan denk.

5 augustus 2015 om 07:41

Het heeft ook geen meerwaarde om te vermelden denk ik.
Ben het vaak met je eens maar er zitten totale verschillen in de vergelijking die je maakt.
De spelers met een ajax verleden hebben het nooit bij ajax gemaakt op vermeer na en zijn laatbloeiers.
Als topclub zijnde haal je veel jeugd en er zullen er niet veel doorbreken die gaan ergens anders spelen en bloeien op. tja.
Kan je nou zeggen dat Vejinovic ,hahn,elia en van der heijden nou echte spelers vind met een ajax hart.
Dan haal je de 3 ado spelers aan waar Toornstra van utrecht vandaan komt. Immers en Kramer boven de rest uitsteken.

Dus voor mij totaal geen meerwaarde en relevantie dat je het vermeld en vind ik het idd stemmingmakerij.

5 augustus 2015 om 12:06

Niks meer aan toe te voegen. Deze vergelijkingen van de toekomst worden slechts geplaatst om een reactie te ontlokken. Heeft Veijinovic een seizoen in het 1e van Ajax gespeeld? Van der Heijde? Hahn? Pure stemmingmakerij en daarnaast komen ze allemaal van andere clubs waar ze het goed deden. El Gjazi komt ook uit de Feyenoord jeugd. Wat maakt dat uit. Dat noemt de toekomst opvallend... Als ik je advies mee kan geven zou ik zeggen maak je lekker druk over je eigen club.

Waar het de laatste jaren zo goed ging met eigen jeugd lijkt Feyenoord als koopclub weer terug bij af. Hoe lang houden ze dat financieel vol zonder Europees?

5 augustus 2015 om 07:42

Ik denk dat veijnivoc, Kramer en Botthegin niet de hoofdprijs kosten dus valt nog mee denk ik.denk wel als je verder wil je gericht moet kopen.
Had ajax dat ook gedaan hadden ze nu cl gehad.

Ben wel met je eens dat er veel gekocht word en hoop dat dat goed gaat.

5 augustus 2015 om 08:06

Kopen op zich is afhankelijk van de prijs niet direct het probleem. Maar heeft straks toch weer uitwerking op de jeugd die vroegtijdig vertrekt omdat ze in het eerste constant zien dat er extern spelers voor hun positie worden aangetrokken. Flashback met enkele jaren terug..

5 augustus 2015 om 08:30

Ik zie die Flashback ook.
Het is belangrijk de mix te vinden. Heb je een positie waar je jeugd kan inpassen moet je geen ervaring halen.
Nu ga je iig wel Bilal in de weg zitten.

Ik mag toch ook aannemen dat zie meer van die uitzonderlijke bedragen van toen gaan betalen?

5 augustus 2015 om 08:39

Misschien heb je gelijk, misschien is onze eigen jeugd momenteel niet goed genoeg. Feyenoord A1 eindigde bijvoorbeeld volgens mij 6e in de competitie.

Ik hoop uiteindelijk dat er een paar talenten in de basis zullen staan. Denk dan aan Karsdorp, Van Beek, Kongolo en misschien wel uiteindelijk Schuurman. Als ik Toornstra zie spelen dan is hij echt niet minder.

5 augustus 2015 om 09:05

Niet elke generatie kan ook even goed zijn natuurlijk. Maar zou toch ook weer een gevaar kunnen zijn wanneer Schuurman zelf ook inziet dat hij minstens zo goed is maar toch gepasseerd wordt.

5 augustus 2015 om 09:14

Klopt. Ik hoop zelf dat Schuurman onze aanvallende middenvelder wordt ala Klaassen. Hij moet eigenlijk een serieuze kans krijgen want ik denk dat het voor hem makkelijker is om in dit nieuwe Feyenoord te debuteren met al die ervaren spelers om zich heen. Hij zal telkens gecorrigeerd worden in plaats van dat hij loopt te zwemmen op het middenveld.

Middenveld: Vejinovic, El Ahmadi en Schuurman
Aanval: Kuyt, Kramer, Elia

5 augustus 2015 om 09:28

Oftewel : dit jaar de strijd tussen Immers en Schuurman of zie je Immers liever deze zomer al vertrekken?

5 augustus 2015 om 09:37

Hoe lullig het ook is, er komen maar geen clubs voor Immers. Hij zegt zelf al twee jaar: 'ik heb de leeftijd om een stap naar het buitenland te maken'. Toch zit hij nog bij Feyenoord, dat kan geen toeval zijn.

Ik ben dus bang dat wij Immers niet verkopen en daardoor zal Schuurman geen kans krijgen omdat ie dan derde keus is. Helaas. Misschien baal ik daar nog wel het meest van omdat Schuurman echt een fantastisch talent is. De rest is er nog niet klaar voor.

Deze Kramer voegt aan Feyenoord niets toe, behalve dat het gemiddelde I.Q behoorlijk gaat dalen. Met Kazim heb je al een malloot in het elftal en nu krijg je er dus nog eentje bij . Blijkbaar denkt van Geel dat deze Kramer goed zal vallen bij de aanhang omdat hij zich nogal debiel gedraagt richting Ajax. Had gehoopt dat Feyenoord de aansluiting bij de top zou hervinden maar dan hebben ze andere spelers nodig dan Kramer die een seizoen boven zichzelf is uitgestegen maar voetballend zoveel te kort komt dat dit weggegooid geld is. Had echt gehoopt dat ze bij Feyenoord de lat wat hoger zouden leggen.

Toch een aankoopbeleid van lik mijn vestje. Kan iemand hoe het kan dat Kramer een week of twee geleden niet goed genoeg is en nu ineens de nieuwe Feyenoord spits wordt?

5 augustus 2015 om 10:18

Ja dat kan....Te Vrede gaan ze nog verkopen, dus vervanger van.

5 augustus 2015 om 10:44

Maar hoe moet ik de kwaliteiten van Kramer matchen met de verkoop van Te Vrede? Als Manu verkocht wordt, is Kramer dan ineens een nog betere speler?

In mijn optiek een beetje overbodige aankoop als je Kazim, Kuyt en Achabar hebt voor de spits positie. Of Kazim of Achabar moet nog verhuurd/verkocht worden. Misschien is Achabar te huren door Twente als Mokthar vertrekt?

Elia sprint straks iedereen voorbij maar dan moet 'ie 2 minuten voorin wachten tot Kramer eens in de 16 staat voor een voorzet. xD

Ik vind dit geen slechte zet. In de voorbereiding is eens te meer gebleken dat er veel te weinig scorend vermogen in de selectie.
Ik ben alleen erg benieuwd wat Gio met Kuyt gaat doen. Op rechts heeft Bilal als een van de weinige Feyenoorders een uitstekende voorbereiding gehad. Op links lijkt Elia te komen en voor de spitspositie lijkt Kramer de nieuwe man te zijn.
Wat te doen met Dirk? Ik ben heel erg benieuwd wat Gio allemaal van plan is.

Kan aan mij liggen, maar zijn dit niet een beetje paniekaankopen van het bestuur.
Wat gaan Kramer en Elia nou toevoegen aan dit Feijenoord?
Nog op leeftijd ook, nee ik zou niet blij zijn als mijn club dit deed.

5 augustus 2015 om 08:42

Eerste instantie was ik ook niet blij maar als ik dan denk aan: Manu of Elia dan is de keuze snel gemaakt.

5 augustus 2015 om 09:00

Maar daarin tegen, zit je nu weer met Achahbar. En hem viel mij juist positief op, natuurlijk moet het beter maar toch. Elia gaat zeker niet helpen aan zijn vertrouwen nu.
De beste jongen zal nu wel balen (dat hij verlengd heeft toch?).

5 augustus 2015 om 09:07

Eerlijk gezegd zijn er momenteel veel vraagtekens. Ik verwacht dat Kramer komt en dat Te Vrede zal vertrekken. Maar blijft Kazim linksbuiten waardoor hij back-up van Elia wordt? Of wordt hij dan back-up van Kramer?

Want als Kazim back-up van Elia wordt (wat ik lachwekkend zou vinden) dan zou Achahbar de back-up van Kramer kunnen worden en dan kan hij hopelijk veel minuten pakken.

Dat is nog even afwachten maar ik zou het prima vinden als Achahbar een seizoen wordt verhuurd. Het is voor hem ideaal als hij een seizoen wekelijks gaat voetballen. Club in de Eredivisie zou mooi zijn en anders een topclub in de Jupiler League.

5 augustus 2015 om 09:16

Het is jammer dat Az toendertijd geen poging heeft gewaagd voor Achahbar, en om hem nu te huren ziet Az sowieso niet zitten. Maar ben bang voor hem dat hij heel weinig speeltijd krijgt zo.
Verhuren zal de enige oplossing zijn, maar wordt hij daar zelf wel vrolijk van?

Feyenoord was de laatste jaren heel goed bezig, maar met begint zo langzamerhand weer terug te gaan naar het oude patroon, zonde.

5 augustus 2015 om 09:27

Aan de ene kant zonde want ik zag het liefst Boëtius, Vilhena en dat soort talenten. Alleen dat soort talenten wilden niet verlengen dus mogen ze van mij verkocht worden. Voor Achahbar vind ik het ook zonde omdat ik fan van hem ben en ik ben van mening dat hij voldoende talent en kwaliteit heeft om te slagen bij Feyenoord. Juist omdat ik fan ben, ben ik voorstander om hem een heel seizoen ergens anders te voetballen. Van mij part top JL. Hij kan daar ook wennen aan fysieke kracht, duels, slimmigheid. Hij zou er denk ik veel leren. Net als bij een club in de middenmoot Eredivisie.

De volgende talenten (zoals Gronsveld, Verdonk en vooral Nieuwkoop) zijn in mijn ogen niet zo ver. Verklaart denk ik ook waarom Feyenoord A1 zo slecht presteerde. Ik denk dus dat veel aankopen niet per se slecht is. Al baal ik nog steeds van Boëtius en Vilhena.

Het gaat niet gebeuren maar zelf hoop ik op vertrek van Immers waardoor er een plek vrij komt voor Schuurman. Ik heb hoge verwachtingen van hem. Ik zou hem zelfs in de basis zetten omdat ik denk dat je met zo'n ervaren team om je heen makkelijker als talent speelt. Hij zal constant gecorrigeerd worden ipv dat hij telkens loopt te zwemmen.

Ik denk dat wij met zo'n elftal geen slecht team hebben. En dan hebben wij denk ik ook een goede mix betreft talenten en ervaring op de bank.

Vermeer
Karsdorp
Van Beek
vd Heijden
Kongolo
Vejinovic
El Ahmadi
Kuyt
Schuurman
Elia
Kramer
5 augustus 2015 om 10:31

Zo zeg, spelers van 26 en 28 jaar! Wat een oude lullen zeg.

Ben benieuwd waar dit ons gaat brengen... we gaan weer dromen van de Coolsingel. En juist dat moeten we niet doen. Laat ons maar verassen.

ado kan te vrede wel gebruiken..hij weet wel hoe je moet scoren in het kyocera stadion..

Feijenoord laat Kramer eerst nog met DH tegen PSV voetballen en hopen dat hij voor een stuntje kan zorgen. Daarna halen scheelt ook weer in de onderlinge wedstrijden van Feijenoord en DH waar Feijenoord het niet altijd makkelijk heeft. met een beetje geluk levert het zo 9 puntjes op voor Feijenoord.
Van Geel heeft wel boter op zijn hoofd als hij denkt dat Tevreden dan wel in de deal betrokken kan worden, wil Tevreden naar DH en DH is gelukkig al met Havenaar in contact.

Hoeveel aanvallers wil je als Feyenoord hebben? Oké degene die er staan zijn slecht, maar alleen Boeitius is vertrokken en nu haal je 2 aanvallers erbij? Met huidige beleid van Feyenoord, zouden ze Demouge aanschaffen als hij vorig jaar topscorer was geworden.

5 augustus 2015 om 09:18

Krabbendam verwacht dat Manu vertrekt en eerlijk gezegd is Krabbendam deze transferperiode heel betrouwbaar gebleken. Te Vrede zal ongetwijfeld ook vertrekken anders kan Kramer niet komen.

Sleegers en Achahbar is het afwachten. Misschien verhuren.

5 augustus 2015 om 09:26

oké dat verklaart al een hoop, maar dan haal je Kramer dus als een backup?

5 augustus 2015 om 09:32

Ik denk dat Kuyt dat Kuyt rechtsbuiten komt te staan waardoor Karsdorp het iets makkelijker krijgt. Zo'n ervaren speler voor je, die nooit opgeeft zorgt voor stabiliteit.

Het is nog even afwachten of Kazim back-up van Elia wordt of dat hij nu weer op de spits positie moet richten maar dan wordt het Kazim of Kramer spits. Achahbar lijkt me uitgesloten (helaas) met al die aankopen.

Ik verwacht dat Kramer dan eerste spits wordt. Zie mijn opstelling bij een reactie hierboven.

Feyenoord krijgt een goede brede selectie en zal ook om teveel onvrede van bankzitters en tribuneklanten te voorkomen een aantal spelers van de hand moeten/willen doen. Te Vrede en Nelom zijn niet van het niveau dat Feyenoord na moet willen streven. Vilhena en Kazim kunnen wel eens de rotte appels in de selectie worden, dus zou ik deze ook verkopen. Talenten, zoals Verdonk, Nieuwkoop en Dammers, zou ik proberen te verhuren. Een opstelling met een goede mix van talent en ervaring zou deze ploeg een eind kunnen brengen. Ik zie de spelers niet op het trainingsveld, maar zou het zo proberen.
Tegen toppers en lastige uitwedstrijden:
Vermeer of Hahn (ik kan geen keuze maken)
Karsdorp - van Beek - Botteghin - Kongolo
Toornstra of Immers - El Ahmadi - Vejinovic
Bilal - Kuyt - Elia
Overige wedstrijden:
Vermeer of Hahn
Karsdorp - van Beek - vd Heijden - Kongolo
Toornstra of Schuurman - Vejinovic - Sleegers of Gustafson
Kuyt - Kramer - Elia of Bilal

Hopelijk maakt dit de weg vrij voor Roda om te vrede aan te trekken. Wel het type speler dat nog mist binnen de selectie, wil feyenoord te vrede verkopen of verhuren?

5 augustus 2015 om 11:59

Ik denk dat Roda zich beter op de komst van Juric kan richten. Daarnaast moet er voor Te Vrede een transfersom betaald worden, dus dat gaat lastig worden lijkt me.

5 augustus 2015 om 13:35

Naja Juric, krijgt een niet EU salaris en zijn statistieken zijn niet zeer denderend. Youtube filmpjes zien er idd goed uit, maar aan de andere kant te vrede kent de nederlandse competitie en scoort bij Feyenoord vrij regelmatig. Is ook goedkoper qua salaris transfersom is idd een probleem maar bij verhuur zou roda denk ik zeker een optie kunnen zijn.

5 augustus 2015 om 14:49

De vraag is of Mitchel Te Vrede het zelf ziet zitten. Juric heeft al aangegeven graag naar Europa te willen en ik kan me voorstellen dat hij Roda als springplank ziet om uiteindelijk bij een topclub terecht te komen. Te Vrede is zelf (ook) nog jong en is na de jeugdopleiding van AZ bij Feyenoord terecht gekomen, een topclub dus. Kan me voorstellen dat hij er van uit gaat dat hij later nog kansen gaat krijgen bij Feyenoord.

Als hij openstaat voor een verhuur, lijkt hij me geen slechte spits voor Roda, al lijkt Juric me beter.

Ik vind Kramer en Elia beide goede aankopen. Daarom hoop ik dat beide deals doorgaan. Er zijn een hele hoop mensen die Kramer niet goed genoeg vinden, maar ik denk dat men er echt wel op vooruit gaat met een Kramer t.o.v. Te Vrede. Als Botteghin ook nog komt, heb je verdedigend ook al een probleem minder. Ik hoop dat Feyenoord het Ajax en PSV komend seizoen eindelijk weer eens echt lastig kan gaan maken in de strijd om de titel.

Wat doet iedereen hier moeilijk. Feit is dat Kramer een klasse beter is dan die armtierige amateurspits Te Vrede.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren