Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Toekomst Andersen onzeker: ‘Maar hij wil slagen bij Ajax’

Laatste update:

Lucas Andersen zit niet bij de selectie van Ajax voor de Champions League-returnwedstrijd tegen Rapid Wien van dinsdagavond. De twintigjarige aanvallende middenvelder lijkt niet meer in de plannen van Frank de Boer voor te komen, maar duidelijkheid over zijn toekomst is er nog niet.

/

“Je weet nooit hoe de toekomst eruitziet, maar op dit moment is het Lucas’ plan om te slagen bij Ajax”, zegt zaakwaarnemer Anders Wallsten dinsdag in gesprek met BT. “Hij is een groot talent en ik weet zeker dat hij zijn doelstellingen gaat bereiken. Lucas heeft ervoor gekozen om zijn contract tot 2018 te verlengen en dat toont al aan dat Ajax verder met hem wil.”

Andersen heeft er drie seizoenen bij Ajax op zitten en brak in het afgelopen voetbaljaar door in het eerste elftal. De tweevoudig Deens international had maandenlang een basisplaats en speelde 27 competitiewedstrijden, maar dreigt nu dus buiten de boot te vallen. Willem II-trainer Jurgen Streppel bevestigde reeds belangstelling te hebben om Andersen te huren.

Moet Lucas Andersen zich laten verhuren?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij kan bij ons uitblinken dus laat maar komen

4 augustus 2015 om 12:49

Wie weet bloeit ie helemaal op fragiel manneke maar techniek heeft ie zeker!

4 augustus 2015 om 12:59

Mee eens , alleen hij kan nog wel is belangrijk worden als meneer naar ons wordt verhuurd

4 augustus 2015 om 13:20

Als jullie net zo spelen als afgelopen seizoen dan past Andersen er prima in. Linkkerrijtje voor Willem II?

4 augustus 2015 om 13:24

Wss tussen plaats 9-12 weer dit jaar. Hoop dat ze andersen halen als back-up voor de links-rechtsbuiten positie. Zoals het er nu naar uitziet krijgt De Jong niet veel speelminuten wat eeuwig zonde is. Dat spelers als Pluim en Braber (en haemhouts) hoger in de pikorde staan is zonde.

4 augustus 2015 om 14:00

@Mentalist: Iemand een nicht noemen slaat echt nergens op jongen.

4 augustus 2015 om 14:07

@ doelman, buiten het feit dat Ajax Andersen gewoon nodig heeft voor het geval Sinkgraven niet kan spelen (anders heb je helemaal geen creativiteit meer op je middenveld), heeft Ajax er niks aan om een aanvallende middenvelder te verhuren aan een club waar hij ten 1e backup is (dat is ie bij Ajax nu namelijk ook al) en dan ook nog eens op posities die niet zijn posities zijn.. Ga dan gewoon elders lekker zoeken naar een vleugel ofzo..

4 augustus 2015 om 14:07

@Bialo, alles serieus nemen slaat ook nergens op..

4 augustus 2015 om 14:15

Seksistische of racistische opmerkingen horen niet thuis in een discussie over voetbal, en eigenlijk nergens. Punt uit.

4 augustus 2015 om 15:03

Ik noem hem helemaal geen nicht. Hij loopt alleen een beetje dromerig, bang voor stevige duels, als een prinsesje over het veld. Nichterig was zeker niet als danig beledigend bedoeld.

4 augustus 2015 om 16:02

'aar loopt bij tegenspoed een beetje als een nicht over het veld' daarna zeg je: ik noem hem helemaal geen nicht wat je toch echt net hebt gedaan.

Dan beledig je nog steeds een gedeelte van de homo's door te stellen dat ze er als prinsesjes bij lopen..

Ik kan toch ook niet zeggen: ik vind dat hij er echt negerig bij loopt, ik bedoel niet te zeggen dat hij een neger is maar hij is gewoon zo donker, hij praat echt als een afrikaan. Je contra dicteert je zelf nogal .

Hij loopt er bij als een natte krant, als iemand die er geen zin in heeft, hij loopt te dromen, allemaal alternatieven die geen seksuele of racistische opmerkingen bevatten

4 augustus 2015 om 16:50

Nogmaals, Ik noem hem helemaal geen nicht. Sjongejonge kom op. Inhoudelijk op mijn post reageren is geen optie? Ik neem aan dat je het woordje nicht in dezen wel in de juiste context kunt plaatsen. Ik wil helemaal niet beledigen. Maar als je huid niet dikker is dan dat...man man man

4 augustus 2015 om 21:22

Zie je wel dat je het kan beschrijven zonder een hele groep mensen in een hoek te zetten

4 augustus 2015 om 12:52

PEC is wat mij betreft ook een hele goede optie; vergelijkbaar systeem, goede coach, succesvolle club. Daarbij hebben ze Drost verkocht en is Saymak het gehele seizoen uitgeschakeld.

4 augustus 2015 om 12:59

Mee eens , alleen hij kan nog wel is belangrijk worden als meneer naar ons wordt verhuurd

4 augustus 2015 om 19:33

PEC is inderdaad veel logischer. Willem II is niet geloofwaardig als ze Andersen huren, die positie hebben ze meervoudig bezet en bij hen moet vol ingezet worden op het integreren van Frenkie de Jong. Die kan ze en veel punten en een fortuin opleveren.

4 augustus 2015 om 13:02

Je hebt al twee man voor de tien positie met Falkenburg en Braber.

4 augustus 2015 om 13:25

En pluim en eventueel de jong die er ook kunnen spelen

4 augustus 2015 om 13:06

Als het een situatie wordt als van Dijks dan ja, graag!

4 augustus 2015 om 15:43

Helemaal mee eens! Ik zie hem graag 30 eredivisiewedstrijden spelen bij Willem II. Zal een aanwinst zijn voor Willem II, maar ook in groot voordeel voor Andersen zelf.

Deze jongen denkt dat hij het alleen met talent wel kan maken... (net als Boetius en Vilhena dat bij Feyenoord dachten)

Voetballend is Andersen bij de beste 3 voetballers in de selectie van Ajax, het straalt er van af.... maar het wordt tijd dat hij het voorbeeld van Depay (in het bijzonder), Daley Blind en El Ghazi eens gaat volgen en dat is een jaartje volle bak de sportschool in. Anders zal met al het respect een club als Heerenveen zijn top worden.

4 augustus 2015 om 13:02

Daar kan de club ook bij helpen zeker een ajax maar dat valt me vaker op buitenlandse talent zien er fysiek vaak beter uit dan hier in Nederland.

4 augustus 2015 om 13:05

Nouja het fysiek is nog niet eens het grootste probleem. Maar echt het besef dat het om de knikkers gaat, assists en goals. Heb vaak bij hem al het idee dat hij na 3 leuke dribbels al vindt dat hij een goede pot speelt. Doet me een beetje denken aan die f-junior die bloemetjes loopt te plukken en geen enkel besef heeft wat er van hem wordt gevraagd.

4 augustus 2015 om 13:17

@ Mentalist

Een dromerig type, dat is misschien wel de juiste manier om hem inderdaad te beschrijven. Qua talent en techniek staat hij echt heel erg hoog in de selectie. ZO jammer dat het op de een of andere manier er totaal niet uit schijnt te komen. Alhoewel vorig jaar misschien wel het slechtste seizoen was om een echte doorbraak te maken.

Graag zie ik hem een jaar verhuurd, en Serero graag verkopen.

4 augustus 2015 om 13:36

Dromerig is denk ik de perfecte typering ja. Ik ben het een keer volledig eens met je d-bergkamp.

4 augustus 2015 om 14:36

Dromerig, slaperig, lui. In coma. Het is maar net of je het een positief randje wil geven. Andersen zijn grootste probleem is dat hij verwacht dat het hem aan komt waaien, waarschijnlijk omdat hij altijd al wordt afgeschilderd als een enorm talent en is gaan geloven in zijn eigen geweldigheid.

Ik snap daarbij best dat niet iedere speler de bouw heeft van Depay of Manu, maar Andersen is wel echt treurig iel. Als hij een sleutelbos in zijn broekzak heeft steekt die verder uit dan zijn schouders. Daar kun je echt wel iets aan doen, maar hij is daar gewoon te lui voor, volgens mij.

4 augustus 2015 om 15:08

Hoppa! Natuurlijk heeft hij geen geweldig atletische bouw. Maar hij kan twee lang, twee breed ijzer gaan pompen. met deze instelling op het veld redt hij het gewoon niet. Of hij nu breed is of niet. Hij heeft natuurlijk een dribbel en close controle waar depay bijv. Niet aan kan tippen. Bij lange na niet zelfs. Hij heeft het zeker wel in zich om een goede speler te worden. Doet in de basis veel denken aan laudrup. Maar die zakelijke mentaliteit, "geilen" op die goal. Dat mis ik enorm. En dat is niet te trainen vrees ik. Kwestie van het kwartje moet vallen.

4 augustus 2015 om 16:37

Beide problemen komen uit hetzelfde voort. De reden waarom hij niet aan zijn body gaat werken ligt ook in hetzelfde gebrek aan mentaliteit wat hem op het veld nekt.

Overigens vind ik hem technische ook minder bijzonder dan jij hem vindt. Allemaal leuk en aardig op de training als zijn tegenstanders er niet fel op zitten, maar op het moment dat het er om gaat dan zijn zijn dribbels en balcontrole gewoon ook niet goed genoeg. De vergelijking met Laudrup vind ik een belediging voor Laudrup, ook op technisch vlak.

4 augustus 2015 om 17:53

Nu zeg je maar wat. Zijn dribbels en balvastheid zijn de reden dattie uberhaupt op dit niveau speelt. Dus wat jij vind wordt dan al snel minder relevant als je zomaar iets zegt.

4 augustus 2015 om 14:55

@shenkie
Waar baseer jij het op dat boetius en vilhena denken dat ze het allemaal op talent kunnen dan. Slaat nergens op trainen allebei ook keihard elke dag, toen ze in vorm waren vond iedereen het prachtig en was boetius een voorbeeld van hoe je nuchter moest blijven bij succes.

Nu na een minder seizoen kotste veel mensen hem uit omdat hij zogenaamd er niet genoeg voor deed. Waar ik de meeste wel gelijk in geef is dat de overstap naar basel een opmerkelijke stap vind.

Daarnaast wordt vilhena gewoon misbruikt de laatste tijd en miet men niet raar opkijken dat het een soap wordt. Hoe haal je het in je hoofd om zo'n talentvolle speler op de Lb positie te zetten waar hij nooit speelde en op de 10 positie bij fey bijna geen slechte wedstrijd heeft gespeeld. Als ren van de twee cm's begon het veelbelovend en kreeg later een dip (welk talent niet) maar moest daarna de onmogelijke concurrentie aan met clasie en el ahmadi die met PL ervaring terug kwam. Vervolgens wordt er dit jaar een of andere gustafson gehaald waarvan niemand weet of hij ook maar een haar beter is dan tonny. Ben erg teleurgesteld hoe Feyenoord met de grote talenten omgaat, wanneer zij daadwerkelijk op het punt van doorbreken staan, want opleiden gaat prima.

4 augustus 2015 om 15:44

@ Thechosenone

1 zin: Feyenoord heeft weer geld te besteden!

on:
Deze jongen kan zo ongelofelijk goed voetballen, het ziet er zo makkelijk uit, maar als t ook maar een beetje tegenzit gaat zn kopie en schouders hangen en weet ie t niet meer. Zo jammer!

4 augustus 2015 om 16:03

thechosenone

Of ze elke dag keihard werken daar heb ik geen idee van... maar dat is ook het enige.

Wat ik wel zie is dat ze nu er concurrentie is het liefst gaan lopen. En als het bij een wedstrijd tegen zit dat ze de kop laten hangen. Hoe groot is het contrast met Kazim en Immers waar geen plek voor was dit jaar... die gasten hebben hun mond gehouden, werken kei hard en staan zondag gewoon in de basis hoor!! In ieder geval Immers ... let maar op...

En dat Vilhena geen linksback wil! voetballen vind ik helemaal een schande. Je hebt het verdomme over Feyenoord!! En ik als Ajacied durf best te zeggen dat je voor een club als Feyenoord nooit maar dan ook nooit te trots mag zijn om linksback te voetballen... Dan ben je in mijn ogen echt een verwend stuk ... (vul zelf maar in)

Kennelijk is hij niet zo talentvol ... of wel... maar hij wil er in ieder geval geen stap extra voor zetten.

Michael Reiziger begon als buitenspeler.... één van de meest succesvolste rechtsbacks die Nederland heeft gekend. Denk je dat hij ook bij Ajax (1995), Milan en Barcelona had gevoetbald als hij zo'n verwende instelling had gehad als meneer Vilhena ???

4 augustus 2015 om 17:39

@shenkie
Maar had reiziger er al twee seizoenen opzitten als basisspeler in het eerste bij Ajax dan? Verkeerde vergelijking. Tonny speelde zijn eerste seizoen gewoon goed tweede seizoen wisselvalliger, maar was onder Koeman wel basiskrant. Dan is het toch wat anders dan het geval reiziger . dat je van basisspeler en contractverlenging en grote clubs afwijzen naar vaste bankspeler en als de nood aan de man is op linksback spelen. Zelfs dat zal niet gebeuren want dan zie ik liever nelom/Woudenberg want de Lb positie ligt vilhena niet.

En tuurlijk de meeste mensen zouden er alles voor doen om voor de twee grootste clubs (Feyenoord en Ajax) imo te mogen spelen. Maar hoop dat je snapt dat dat voor hem niet meer zooo bijzonder is als hij al iets van 3 jaar in het eerste speelt en altijd een hele grote meneer is geweest ik verschillende jeugdteams.

Voor zo'n jongen is het niet de droom om nog 10 jaar bij fey te spelen, maar was het wel een droom vanaf dat hij in de f al op varkenoord rondliep om te debuteren en vanaf Feyenoord een stap omhoog te zetten.

Talent heeft hij zeker, maar komt gewoon tekort voor de vier die nu op het middenveld spelen. Jaartje verhuren binnen de Eredivisie is het beste voor alle partijen. Volgend seizoen vertrekt Klaasen waarschijnlijk en heb je met Andersen de vervanger al in huis.

4 augustus 2015 om 12:50

Anderson is gewoonweg niet goed genoeg. Ook niet na een verhuur periode bij een andere club. Je hebt het, of je hebt het niet.

4 augustus 2015 om 12:55

Dachten ze van Dijks ook. Die speelt nu ook gewoon weer bij Ajax ondanks dat ie een jaar geleden niet goed genoeg zou zijn.

4 augustus 2015 om 13:24

En die is nu ook niet goed genoeg...

4 augustus 2015 om 13:45

Ik vond Dijks wel beter. Maar Ajax zag het niet in hem zitten. En vergeet niet dat Dijks het ook nog moet laten zien.

4 augustus 2015 om 13:48

Op basis van 1 wedstrijd concludeer jij al dat die niet goed genoeg is?

Er zaten genoeg clubs achter hem aan en was na Willems de sterkste lb van de eredivisie.. geef ze is wat tijd..

4 augustus 2015 om 13:56

Laat mij ook eens in die glazenbol kijken. Wil wel eens weten wanneer ik miljonair word...

4 augustus 2015 om 14:37

@grunn05o
Nee. Dijks was na Willems helemaal niet de beste LB in de Eredivisie. Als je kijkt naar statistiek (passing die aankomt, geslaagde tackle percentage, etc.et.) dan waren er nog twee linksbacks beter.

Poulsen en..... Boilesen!

4 augustus 2015 om 15:46

Interessante statistieken Hoppa!

Serieus Boilesen bij de top wanneer je naar de stats kijkt? Zit daar ook in hoeveel ballen hij fataal heeft ingeleverd? Of hoevaak hij fataal verkeerd stond en zijn directe tegenstander scoort dan wel een assist levert? Want dat zijn voor verdedigers ook wel belangrijke stats....

4 augustus 2015 om 16:38

Zoek ze er bij, zou ik zeggen. Je zult je gek schrikken hoe goed Boilesen was in vergelijking met Dijks.

4 augustus 2015 om 14:18

Dat is helemaal niet het beste voor alle partijen. Het is goed voor Andersen zelf, maar voor Ajax gewoon niet. Als Sinkgraven langdurig geblesseerd raakt heb je gewoon 0,0 creativiteit op het middenveld. FdB vind dat helaas geen probleem, maar die bewijst met grote regelmaat dat hij slecht is in het inschatten van talenten en kwaliteiten (janssen Cvm, Anita linksback, Siggi linksbuiten, Schone spits, Moses Daddy afwijzen omdat je Lesley de Sa hebt , nu het halen van Gudelj weer terwijl vd Beek bijna de deur uit de deurpost ramt van het kloppen op de deur bij het 1e).. Daarnaast is niet Andersen de gedroomde opvolger van Klaassen, maar vd Beek. Waar Klaassen een klasse beter is dan zijn voorganger Siem, is VDB weer een klasse beter (miss wel 2 klaases) dan Klaassen.

Mooi naar Willem II gaan! Lekker ontwikkelen in een mooi voetballend elftal, en dan weer met goede moed terug naar Ajax...

Ventje heeft verdomd veel talent en heeff veel creativiteit, iets wat Sink alleen heeft kijkend naar de middenvelders.

Uitlenen, veel spelen en dan zie ik hem best terug naar Ajax gaan als een volwaardig selectielid

4 augustus 2015 om 14:20

En wat doe je dan als Sinkgraven geblesseerd raakt? Gewoon maar zonder creatieve middenvelder spelen? FdB vind dat geen probleem (creativiteit is risicovol, iets wat Frank verafschuwt), maar iedereen die van voetbal houd natuurlijk wel..

4 augustus 2015 om 14:44

Dan heb je Nouri en van de Beek. Beiden nog creatiever dan Andersen en Sinkgraven als je het mij vraagt. Of ja minstens gelijkwaardig

4 augustus 2015 om 14:58

Nou, dan moeten we het jou maar niet vragen Vd Beek is namelijk niet zo creatief. Nouri idd wel, maar Nouri is gewoon nog net niet klaar voor het 1e. Vd Beek is wel creatiever dan Klaassen, Bazoer en Gudelj, maar is en blijft meer een type Klaassen dan een type Sinkgraven. Ik zou allereerst aankomend half jaar aankijken hoe Nouri zich ontwikkeld, dan kun je eventueel in de winterstop bekijken of die ver genoeg is en je Andersen kunt verhuren. Overigens lijkt Frank ook weinig vertrouwen te hebben in vd Beek, getuige de backup voor Klaassen die ze bij AZ ophalen voor 6 milj..

Ik zou het niet erg vinden als deze jongen vertrekt. Schijnt een groot talent te zijn, maar is niet snel of sterk, kan niet op techniek een man passeren en zijn schot is ook zwak. Dus hopelijk krijgen we er nog een mooie prijs voor.

4 augustus 2015 om 12:56

Toen ik las dat hij niet op techniek een man kan passeren, ben ik maar gestopt met lezen. Een van de weinigen bij Ajax die dat wel kan als hij het vertrouwen heeft.

4 augustus 2015 om 13:04

Oke, hoe vaak heb jij hem een man zien passeren? Behalve op de training? En dan bedoel ik echt gewoon kwijt spelen en erlangs heen? Ik zelden, hoewel hij het vaak probeert. Ook wat betreft Xfactor: dat gebeurt zelden, behalve in een bekerwedstrijd tegen Jupiler of amateurclubs. Hij is een stylist, dat zeker, maar meer is het niet.

4 augustus 2015 om 13:11

Heb net nog ff youtube erbij gepakt, gewoon om even te checken (daar moeten toch echt z'n highlights staan lijkt me). en hij speelt echt weinig uit, hij passeert slechts een enkele keer een man, al z'n acties vinden plaats ofwel in de combinatie of hij schiet en passed voordat hij een man gepasseerd is.

4 augustus 2015 om 12:57

Hij kan juist wel een man passeren alleen weet hij niet te stoppen. Hij speelt er 2 uit maar verliest de bal bij nr 3. Hij is niet snel maar wel behendig. Ik zou hem eens heel jaar in de Eredivisie willen zien bij Pec of Willem ||

Te licht vor Ajax, jammer maar waar. Verkopen en andere spelers de kans geven. Hij heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld, maar begrijp Ajax echt niet dat ze hem contractverleging hebben gegeven. Strik erom heen en wegwezen.

4 augustus 2015 om 12:53

Letterlijk te licht. Als hij wat sterker en sneller was was hij een wereldtalent

Nog altijd een prima talent maar nog niet beslissend genoeg. Wel van hem genoten bij jong ajax tegen al rayan. Ik denk dat hij zeker van waarde is als Sinkgraven er niet is maar een jaartje verhuur naar bv. een Groningen of Heerenveen zou ook goed voor hem zijn. Ik geloof nog wel in hem, moet nog stappen zetten en het gaat niet zo snel als verwacht, echter nog steeds maar net 20 jaar.

Andersen heeft het probleem dat De Boer spelers op de verkeerde plaats laat spelen. Net als Schone, Klaassen, Gudelj en Sinkgraven is hij een nummer 10. Verder komt Andersen, net als alle andere kleuters in de selectie, fysiek tekort. Het word tijd voor grote, sterke kerels die hun mannetje weten te staan.

4 augustus 2015 om 13:13

En dus hebben ze Gudelj en Heitinga gehaald. Maar die komen er voetballend weer niet aan te pas, lijkt het. En combinatie van fysiek en techniek lijkt voor Ajax bijna onhaalbaar (behalve Bazoer misschien).

4 augustus 2015 om 15:04

Andersen heeft een half jaar op AM mogen spelen, kon geen potten breken.

Het zal aan mij liggen, maar dit was vorig jaar toch het talent van Ajax? 27 competitiewedstrijden gespeeld. Ligt dit nu aan het overvolle middenveld?

4 augustus 2015 om 12:55

Nee, Andersen was vorig seizoen zelden echt goed en nooit onbetwiste vasisspeler. Veel potentie maar niet effectief, fysiek niet sterk genoeg en niet 'hard' genoeg.

Ik vind dat hij nu echt verhuurd moet worden om ergens echt het gehele seizoen te spelen én het volle vertrouwen te krijgen. Ook kan hij dit jaar iets meer naar de sportsschool. Ik ben ervan overtuigd dat hij kan slagen bij Ajax. Maar nu nog niet.

4 augustus 2015 om 12:58

37 in totaal, niet heel veel, maar hij is pas 20, dus zo weinig is dat niet.

4 augustus 2015 om 12:58

Nee dat waren Bazoer en El Ghazi.

Heerenveen lijkt me een goede club voor hem, lekker in de luwte maar toch om de week in een vol stadion.
Anders is Willem 2 ook een optie maar denk dat er bij Heerenveen net iets meer druk op staat en dat is altijd goed.

Het zou inderdaad zonde zijn wanneer dit talent zich niet ontplooid in potentie de beste voetballer van de eredivisie vind ik, hij heeft zoveel natuurlijke aanleg.

Kwam als en dikke hype maar heeft niks laten zien. Talenten heb je overal maar welke talent komt tot zijn werkelijke potentie? Er zijn er heel weinig want anders hadden we nu 100 messi's, ronaldotjes en ibrahimovictjes lopen.. Heb deze jongen nooit een goeie wedstrijd zien spelen bij Ajax, en met een goeie wedstrijd bedoel ik de volle 90 minuten.

Andersen verzuipt in geweld op het middenveld van Ajax. Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij de voorkeur gaat krijgen boven Klaassen, Gudelj en Bazoer.

Hij kan zich beter laten verhuren en een jaar lang het ongelijk van Frank de Boer / Ajax laten zien. Dan komt hij volgend jaar als een meer gearriveerde speler in de selectie terecht.

Willem II zou misschien nog wel een beetje te laag zijn voor hem. Zou Groningen hem niet willen halen als vervanger voor Chery?

Gehaald, gewogen en te licht gebleken. Lekker verkopen en jeugd door laten stromen

Denk niet dat Lucas gaat slagen bij Ajax eerlijk gezegd. Sommige vinden hem een groot talent maar ik heb het nog niet gezien. Verkopen maar deze jongen en ook Dejan Meleg is met veel bombarie naar Amsterdam gehaald maar ook van hem verwacht ik niet dat hij gaat slagen bij Ajax. Dejan heeft de kans gehad bij Cambuur en zelfs daar kwam hij niet vaak aan spelen toe. Dus ook Meleg verkopen.

Andersen lijkt de topsport mentaliteit niet te hebben. Die loopt niet in het veld om met het team te winnen maar alsof ie ergens op een mooie zomeravond op een trapveldje staat. Als ik hem weleens langs de zijlijn zag staan klaar om in te vallen dacht ik echt wat is dat voor een mietje? Superdun. Een kapsel wat 3x zo breed is als zijn hoofd.

Dit jaar verhuren en dan zal je zien dat ie daar ook op de bank terecht komt.

4 augustus 2015 om 14:40

En dan het liefst in zijn camouflagebroek met een tasje om zijn arm met een Chihuahua er in. Manmanman, wat loopt die gast toch altijd ongelooflijk voor l-l. Het is helemaal niet erg als iemand homo is, prima als iemand daar gelukkig van wordt, maar om er dan ook direct zo verwijfd bij te lopen, dat is toch ook weer niet nodig. Daar maakt je in ieder geval geen indruk mee op je tegenstanders.

Ik ben zeer gecharmeerd van Andersen, maar het is het net niet helaas. Komt in ieder geval fysiek te kort want hij wint eigenlijk geen een pittig duel. Op dit moment heeft Ajax betere middenvelders, en ook op de linksbuitenpositie hoeft hij niet te rekenen, want we hebben allemaal kunnen zien dat Sinkgraven daar ook uitstekend kan spelen. Verhuren is een optie, maar van mij mag hij ook definitief vertrekken.

Volgens mij heeft NEC ook interesse in Andersen. Zou ik persoonlijk op de fiets komen halen. Perfecte speler om hier op 10 te spelen of eventueel (vals) vanaf rechts de positie van Alireza over te nemen.

Gewoon een jaartje verhuren, lijkt nu toch niet in aanmerking te komen voor de selectie. En talent heeft hij zeker, alleen hij maakt te vaak een verkeerde keuze of drijft te ver door.

Ligt een overstap naar een Europa League-deelnemer in het verschiet? Andersen bezit, in mijn ogen, genoeg kwaliteiten om in ieder geval onderdeel van de selectie te zijn. Indien hij minuten maakte tijdens de Champions League-voorrondes en Ajax kwalificeert zich uiteindelijk voor de Europa League, is de Deen niet langer interessant clubs die in dezelfde Europese competitie uitkomen. Mogelijk FC Groningen? Alhoewel PEC Zwolle ook een uitstekende club voor de flegmatieke technicus zou zijn.

was niks, is niks, wordt niks

Onbegrijpelijk dat Andersen niet bij de selectie zit. Wie moeten we in godsnaam in brengen als Sinkgraven geblesseerd raakt. Dan heb je gewoon echt niemand op de bank die dezelfde creativiteit kan brengen. Wat mij betreft hadden we het contract van Schone nooit verlengd en had Andersen dit seizoen zijn plek in de selectie ingenomen zodat hij vaak kan invallen wanneer dit nodig is.

4 augustus 2015 om 14:35

Héhé, na 48 reacties eindelijk iemand die het snapt! Helaas speelt Frank het liefst zonder creativiteit, dat is namelijk risicovol en dat verafschuwt ome Frank.. Triest maar waar.. Persoonlijk speel ik 100x liever met Sinkgraven én Andersen samen aanvallend op het middenveld dan dat ik zit te gluren naar creatiefloze harde werkers Gudelj en Klaassen..

4 augustus 2015 om 16:51

Als Sinkgraven geblesseerd raakt mag Gudelj spelen.

Hmm, je merkt nu wel dat de Boer zijn eigen spelers in eerste instantie wel erg ophemelt.

Hieronder wat quotes van de Boer,
Anderson: De Boer heeft volop vertrouwen in Fischer en Andersen (15-04-2015)

Serero: Frank de Boer is zeer te spreken over de ontwikkeling van Thulani (29-04-2014)

Op zich is het logisch dat je het zegt, echter iedereen ziet het aan deze 2 dat ze eigenlijk maar heel weinig toevoegen, en hadden dit allemaal aan kunnen zien komen.

NEC zou 'm op de korrel hebben om een jaar op 10 te gaan spelen als concurrent voor Foor of Santos.

Verhuur hem maar een jaartje. Misschien kan hij dan volgend jaar eindelijk doorbreken bij Ajax.

Gewoon een zeer matige voetballer die (zoals zoveel Ajacieden ) meteen neergezet worden als een zeer groot talent.

Ja gewoon een huppelende nicht zoals die erbij loopt. Verkoop maar aan gordon

Zou hem wel graag bij PEC zien als (tijdelijke) vervanger van Drost.

Ajax moet dit soort mennekes want dat zijn het nog gewoon meer het krachthonk injagen. Dat ze kunnen voetballen geloven we wel maar ze moeten fysieke weerbaarheid hebben. Gewoon aan de gewichten hangen!

mooi verhuren aan een club als groningen, az, heerenveen of andere club in de subtop...
Kan hij het daar laten zien!

4 augustus 2015 om 14:58

Precies. Bij een club waar hij wellicht Europees voetbal speelt en in het linker rijtje van de Eredivisie speelt kan hij zeker uitblinken. Maar bij Ajax wordt er net iets te veel gevraagd.

'My name is Barry Allen and I am the fastest man alive'

Die jongen komt tekort, niet alleen qua fysiek maar qua dynamiek en drive ook. Zie t niet beter worden bij Ajax

Verdedigend loopt hij geen meter mee terug en als hij al een duel aangaat merkt de tegenstander het niet eens. Na een aantal jaren bij de selectie heeft hij nog steeds het lichaam van een 16 jarige. Zonder power ga je het tegenwoordig simpelweg niet meer redden in de top. Zelfs in Nederland niet.

Maar hopelijk wordt het nog wat. Pröpper en Vejinovic vond ik ook jarenlang 2 slappelingen. Zoveel talent en er dan zo weinig mee doen. Nu zijn deze jongens de laatste 2 seizoenen mannen geworden en zie je wat een goede spelers het eigenlijk zijn.

Typisch een speler die zich in de luwte op een iets lagere niveau bij een voetballende ploeg (lees: Heerenveen, Twente, AZ) dient door te ontwikkelen. Verhuur is voor alle partijen de beste optie.

Willem II zou natuurlijk perfect voor hem zijn, alleen hebben ze daar wel heel veel huurlingen dan en dat lijkt me ook niet echt fijn voor zo'n club.
Over Andersen, iedereen ziet dat hij veel talent heeft alleen mist 'body' als het even wat minder gaat en er duels moeten worden gewonnen. sportschooltje zou geen kwaad kunnen voor hem.

Wat mij betreft de slechtste speler van de afgelopen 10 jaar bij Ajax. Veel te langzaam met de opbouw. En heel irritant met die mislukte acties. Van mij mag hij weg

Ik heb altijd al gezegd dat Anderson geen bijzonder speler is net zoals Gudelj. Iederen zei in het begin van dat het het grootste talent van Ajax is en dat ie een wereldster wordt maar dat heeft ie niet in zich. Gudelj precies hetzelfde. Iedereen roept dat het de superheld word bij Ajax maar er lopen spelers rond met nog meer potentie. Het zal niet meer worden dan een bankzitter zowel Anderson als Gudelj.

Normaal ben ik niet zo'n fan van spelers huren zonder optie tot koop maar deze jongen zou ik toch graag bij NEC willen zien, ook al is het maar voor een jaar. Hij zou een absolute aanwinst voor het team zijn. Ik had ook al geruchten gehoord dat NEC met hem bezig was dus ik ben benieuwd. Normaal zijn dit soort spelers niet haalbaar voor NEC dus als je hem hier een jaar kan hebben moet je het ook doen.

Hij mag van mij ook wel naar Twente komen.

5 augustus 2015 om 11:26

Ik denk niet dat ze hem bij Twente nodig hebben. Aangezien ze bij Twente al Ziyech, Gutierrez en Eghan voor Andersen zijn positie hebben. Andersen zou bij Twente wel op de flanken kunnen spelen maar ik verwacht niet dat Andersen graag op die positie wilt voetballen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren