Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Eigenlijk maken Wenger en Mourinho zich er allebei schuldig aan’

Laatste update:

Arsène Wenger en José Mourinho liggen elkaar niet echt en dat werd weer duidelijk rond de strijd om de Community Shield. In aanloop naar de wedstrijd tussen Arsenal en Chelsea werd de ongeslagen status van Mourinho tegen Wenger weer ter tafel gebracht en de Portugees beantwoordde de vragen daarover gretig. Arsenal ging echter aan de haal met de Community Shield en na afloop ‘vergat’ Wenger het handenschudden met zijn tegenstander.

/

“Ik heb na afloop een paar handen geschud. Dat is niets speciaals. Ik ben van mening dat je iedereen moet respecteren. Dat is moeilijk, maar wel belangrijk”, zei de Franse trainer naderhand: hij ontkende dat hij Mourinho bewust negeerde. Oud-voetballer Ray Parlour, die jaren met Wenger samenwerkte, zegt dat beide trainers schuld hebben aan de ‘vete’ die er tussen hen leeft. “Als trainer hoor je je wel een beetje te gedragen naar je rol. Niet alleen voor het team, maar ook voor de jeugdspelers binnen de club.”

“Ik denk dat het een geval is van wederzijds respect tonen, wanneer je de hand schudt van de andere trainer. Ze hebben hier allebei eigenlijk schuld”, aldus Parlour bij Sky Sports. “Je zag dat Mourinho, toen hij de trap afliep, zich wel omdraaide. Maar Wenger liep hem achterlangs straal voorbij”, aldus de Engelsman.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als je goed op dat filpmje kijkt dan lijkt t wel alsof Mourinho ook al van plan was om zich om te draaien en zo Wenger te ontlopen.
Dus ze negeerde elkaar tegelijk hahaha.

3 augustus 2015 om 14:00

Beide zitten fout natuurlijk en dat dit op zo'n hoog podium gebeurd is natuurlijk smullen voor de media.

3 augustus 2015 om 14:15

Mourinho alleen zit fout.

3 augustus 2015 om 14:21

Nee hoor, 1ste plaats is namelijk goed. 4e plaats is fout

3 augustus 2015 om 14:22

Nee hoor, dat zie je geheel fout. Beide trainers zitten fout.

In principe natuurlijk jammerlijk gedrag, maar goed, zo enorm belangrijk vind ik dit nu ook weer niet. Al wordt tegenwoordig natuurlijk alles onder het vergrootglas gelegd, helemaal in Engeland.

3 augustus 2015 om 14:25

Tuurlijk, want als Mourinho erbij betrokken is is het alleen zijn schuld en van niemand anders. Ze zijn hier biede debet aan en t gaat echt nooit meer goed komen tussen die twee. Mourinho maakt niet echt aanstalten om de hand van Wenger te schudden, maar het is wel Wenger die gewoon achter hem langs loopt, waar de spelers hem gewoon de hand schudden.

Dit is van beide zeer kinderachtig, maar ik denk dat we er gewoon aan moeten wennen. Dit blijft doorgaan, smullen geblazen voor de pers uiteraard.

3 augustus 2015 om 14:37

Conti
Tuurlijk zitten ze hier beiden fout. Dit is kinderachtig van Wenger.
Geef gewoon een hand en loop verder.

Echter niet helemaal onbegrijpelijk, gezien hun voorgeschiedenis. Mourinho heeft hun 'relatie' al lang geleden opgeblazen, en Wenger is het gewoon beu en doet alsof Mourinho lucht is.

Ik wil Wenger's gedrag hier niet goedkeuren, maar heeft Wenger ook ruzie met Pellegrini, Benitez, Guardiola, Vilanova... ?

Verder wil ik ook nog even zeggen dat de media dit weer serieus opblazen. Het is omdat het weer Wenger en Mourinho zijn, want ik heb nog gezien dat spelers elkaar geen hand gaven door hun voorgeschiedenis (de ene brak het been van de andere etc.).
Daar hoor je dan nauwelijks iets over. Dit is voorpaginanieuws.

3 augustus 2015 om 16:46

Ja hoor, het is de schuld van Mourinho weer. Omdat hij ruzie heeft met andere coaches is hij ook de aanstichter in deze ruzie. Jij moet vooral geen rechter worden. Als men een beetje moeite doet om erachter te komen hoe het precies allemaal begonnen is dan zou de wereld een andere plaats zijn.

3 augustus 2015 om 17:15

Lennaertcfc, als je Arsenal supporters wilt sarren moet je het natuurlijk wel goed hebben he.. Arsenal werd vorig jaar namelijk 3e.

Daarnaast hoor ik chelsea supporters (waaronder jij) altijd zeggen dat Arsenal fans niet op het verleden moeten teren maar op het heden. En als we het er dan toch over hebben, hoeveel is het ook alweer geworden? 1-0?

3 augustus 2015 om 17:47

Arsenal pakt weer de prijzen van nix. Ch. League komen ze niet ver en kampioen worden ze lange na niet. Mourinho heeft meer bewezen als die Wenger. Dus Arsenal supporters wees blij met de Emirates Cup hahaha en Community Shield. want daar draait het om toch.! Hahahah

3 augustus 2015 om 19:09

Belgunner nu moet je niet doen alsof Wenger voor het eerst weigert iemand de hand te schudden. Hij heeft ook geweigerd om Guardiola en Pardew de hand te schudden. Wenger is zelf ook een misselijk maken mannetje. problemen met Padrew, Martin Jol, Saf, Allardyce.

3 augustus 2015 om 19:16

Nou turko, prijzen van niets geef ik je gelijk in, maar het zijn er al wel 3 meer dan chelsea dit seizoen. Arsenal heeft op dit moment een sterkere selectie dan vorig jaar en zal dus wel in jou ogen belangrijkere prijzen gaan pakken dan de afgelopen paar jaar.

Al moet ik daar aan toevoegen dat Arsenal toch 2x achter elkaar een behoorlijk prestigieuze prijs heeft gepakt

Als Gunner vind ik dat Wenger zich hier laat kennen en had hij Mourinho gewoon een hand moeten geven. Hij heeft zelfs gewonnen en was dit eigenlijk een perfect moment om deze vete te beëindigen vanuit Wenger zijn oogpunt. Aan de andere kant blijft het wel smullen als zij in de toekomst elkaar weer tegen komen.

Tsjah het is allemaal kinderachtig en het zou niet moeten hoeven, toch gebeurt het telkens en zie het ook zo 1 2 3 niet goed komen, stiekem heeft het ook wel weer wat

Als twee mensen elkaar niet mogen door meerdere voorvallen dan hoeven ze elkaar toch geen hand te geven? Zolang ze geen geweld gebruiken zijn ze wat mij betreft geen slecht voorbeeld voor de jeugd.

3 augustus 2015 om 14:21

Precies, het lijkt net alsof iedereen elkaar altijd maar een hand moet geven. Om zogenaamd "respect" te tonen. Daarom vind ik Mourinho ook zo'n enge man, die zit echt van 'kijk mij eens Wenger een hand proberen te geven' voor de cameras. Terwijl hij hem een paar dagen eerder, bij wijze van spreken, nog een loser noemt.
Gewoon terecht van Wenger dat hij deze clown negeert.

3 augustus 2015 om 14:24

Nou ja buiten het feit wie er schuldig is of niet. Ik zou ook geen hand willen geven als iemand mij voor rotte vis uitmaakt in de media of als iemand mij duwt langs het veld en het is niet uitgesproken. Voor de rest moet iedereen zelf weten wat hij zegt, maar verwacht dan geen handje.

Hoe is deze vete uberhaupt begonnen? Lijkt me door Mourinho.

3 augustus 2015 om 17:20

Over kinderachtig gesproken.... "hij begon"

Was Mourinho niet al weg voor het einde van de wedstrijd? (je zag hem zo half in de catacomben staan, 10 seconden voor het einde)

3 augustus 2015 om 14:13

Hij heeft alle arsenal spelers nog de hand geschud nadat de schaal op was gehaald, maar op het moment dat wenger aan komt lopen draait mourinho al een beetje weg en loopt wenger achter mourinho langs. Beiden in dit geval dus schuldig.

3 augustus 2015 om 15:27

Heb hem 10x terug gekeken en hier zit Wenger toch echt fout. Mourinho draait zich om naar Wenger toe, omdat Wenger al langs rent op het moment dat Mourinho nog met een speler bezig is. Mourinho zit vaak fout, maar in dit geval is het echt alleen Wenger. Kijk hem maar eens rustig terug en je ziet dat ongeacht wat Mourinho had gedaan, Wenger al achter hem was geweest. Jammer dat Arsenal fans altijd vooraan staan om over Mourinho te roepen, maar geen zwakte van Wenger toe kunnen geven (net als die duw vorig seizoen)

3 augustus 2015 om 16:00

Ik heb het ook meerdere malen bekeken en naar mijn mening draait Mourinho ook geheel niet naar Wenger toe om hem de hand te schudden.

Wat mij betreft duidelijk dat beiden geen enkele intentie hadden om zich volwassen te gedragen.

Mourinho heeft met meer trainers ruzie. Wenger niet. Laatstgenoemde respecteert iedereen wel. Zijn actie is wel te begrijpen sinds Mourinho hem specialist in failure noemde.

3 augustus 2015 om 14:22

Hahaha Wenger heeft met meer coaches ruzie gehad hoor. SAF bijvoorbeeld. Dat jij zo blind bent hoeft niet te betekenen dat dat de waarheid is :D

3 augustus 2015 om 14:29

De keren met Ferguson kwam door hevige rivaliteit. Laatst spraken ze elkaar nog en vroeg Wenger aan Ferguson of hij het voetbal niet meer mist.

Mourinho en Wenger praten helemaal niet tegen elkaar.

3 augustus 2015 om 14:23

Wenger heeft ook de nodige ophef met SAF gehad hoor. Nee Wenger is net als Mourinho geen makkelijke jongen. Vinden allebei dat ze constant achter worden gesteld en worden benadeeld

3 augustus 2015 om 16:13

Ja, maar Wenger en Ferguson negeren elkaar niet, en na een wedstrijd drinken ze weleens een glaasje wijn samen.

3 augustus 2015 om 19:11

Wenger niet? Dan ken je de manager van je club niet.

Mourinho is zelf mee begonnen, hij had voor het eerst van Wenger gewonnen en liep weg zonder zijn hand te schudden en zo is het gegaan.

Terecht dat Wenger dit bij Mourinho doet, ben niet echt fan van Wenger maar zijn acties tegen Mourinho is altijd geweldig. Ook Manuel Pellegrini heeft hekel aan Mourinho.

3 augustus 2015 om 14:21

En Guardiola en Benitez hekelen Mourinho ook.

3 augustus 2015 om 15:27

Maar de spelers van Mourinho houden weer van Mourinho. Alle vedettes die onder Mourinho hebben gewerkt zijn positief. Zlatan, Ronaldo, Terry, Hazard, Drogba, Lampard, Sneijder, Benzema etc. Guardiola heeft het verpest bij Ronaldinho, Zlatan, Henry, Deco. Pellegrini maakt zich ook niet altijd populair bij zijn spelers net zoals Benitez.

Mourinho vs wenger altijd leuk. Als Wenger nou eens wat vaker van Mourinho won. Dan krimpt het ego van Mourinho vanzelf. Tot dan blijft Mourinho heerlijk sarcastisch en zeer vermakelijk.

Mourinho is nep.
Als de hand welgemeend was dan had hij gelijk na het fluitsignaal de hand van Wenger moeten schudden i.p.v. daar klaar te staan en de hand te ontvangen. Het lijkt alsof hij initiatief neemt maar neemt de verdedigende positie in door Wenger naar hem te laten komen. Hij legt de bal bij Wenger.
Als hij echt een hand wilde geven dan zou hij deze gelijk na het fluitsignaal moeten geven i.p.v. dit geacteerd stukje.

Wie is die SAF eigenlijk, is dat ook een trainer?

3 augustus 2015 om 22:42

Sir Alex Ferguson

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren