Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mourinho: ‘De concurrentie van Chelsea probeert de titel te kopen’

Laatste update:

Chelsea is sinds de komst van clubeigenaar Roman Abramovich een grootmacht op het wereldtoneel. Vorig seizoen werd Chelsea weer eens landskampioen, maar veel grote aankopen deed de club sindsdien niet meer. Manchester City, Manchester United en Liverpool hebben wél veel geld in de selectie gepompt. Het zorgt ervoor dat Chelsea-manager José Mourinho een opvallende uitspraak doet.

/

“Toen Abramovich naar Chelsea kwam, probeerde Chelsea de landstitel ook te kopen. Nu probeert de concurrentie de landstitel te kopen. Ze proberen allemaal om de titel te kopen”, aldus Mourinho tegen Sky Sports.

“Het is aan ons om weer sterk te zijn en om te vechten tegen die clubs. Natuurlijk proberen wij weer kampioen te worden, zelfs zonder grote aankopen te doen”, vertelt de coach. Keeper Asmir Begovic is vooralsnog de grootste aankoop voor Chelsea van komend seizoen. Een grote naam als Radamel Falcao wordt gehuurd.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoe bedoel je hypocriet..?

26 juli 2015 om 10:48

Hahahaha echt he. Niets verbaasd me meer aan zijn uitspraken. Hij doet het erom. Heeft wel zn charme.

26 juli 2015 om 10:54

Lastige jeugd speler van Chelsea is Terry (1999) dus Chelsea was , is en blijft een koop club

26 juli 2015 om 10:50

Vandaar dat hij ook aangeeft dat chelsea voorheen de titel probeerde te kopen. Maar goed lezen is lastig.

26 juli 2015 om 11:20

Nou ja voorheen? Als ze er volgend jaar naast grijpen zullen ze ook wel fors investeren zoals vorig jaar met Cesc, Costa, Luis en mss vergeet ik nog iemand.

Als je bovenin mee wil doen, heb je geen andere keuze dan geld uit geven. Zelfs Wenger heeft het begrepen.

26 juli 2015 om 11:36

Komend seizoen zal er ook zeker weer vors geïnvesteerd worden. Tenslotte komt dan het geld van de nieuwe televisiedeal vrij. De vraag is alleen nog hoe vors, want op dit moment mag en kan Chelsea ook nog een fortuin spenderen als het moet.

26 juli 2015 om 11:39

Willian, Schurrle & Cuardado de laatste 2 jaar als ik me niet vergis.

26 juli 2015 om 11:49

Vergeet niet dat dit geld (grotendeels) vrij kwam uit de transfer van david luiz naar psg. Wat mij betreft zit er tussen verkopen-kopen en alleen kopen wel een groot verschil.

Maar goed zoals mourinho al aangaf heeft chelsea ook veel geld in de selectie gestopt om aan de top te komen.

26 juli 2015 om 12:13

Als je de verkopen er ook vanaf trekt valt het de afgelopen 2 jaar reuze mee.

26 juli 2015 om 12:47

Dan valt het bij Manu ook wel mee. Di Maria, Wellbeck, Evans, Nani, van Persie, Buttner en misschien nog De Gea. Al met al ook zo'n 150 miljoen aan inkomsten. Dan is de investering ook slechts 150 miljoen.

26 juli 2015 om 12:54

Welke eigen jeugd speelt er allemaal in Chelsea 1, Viswoestijn? De selectie van Chelsea is volledig bij elkaar gekocht en van de huur die voor Falcao wordt neergelegd, kunnen Zwolle en Excelsior de begroting sluitend maken.

26 juli 2015 om 13:10

De afgelopen 3 jaar (de jaren dat Mourinho bij chelsea weer bij Chelsea zit zogezegd) zien de uitgaven van de top5 er ongeveer zo uit. En dat is dan met aftrek van de verkopen. Dus ik vraag me ook sterk af waarom mensen beweren dat hij het nu niet mag zeggen. Natuurlijk met de jaren daarvoor ziet het er weer heel anders uit, maar het gaat om het huidige beleid.

United: 210 miljoen pond
City: 170 miljoen pond
Liverpool: 100 miljoen pond
Arsenal: 100 miljoen pond
Chelsea: 50/55 miljoen pond

26 juli 2015 om 13:15

@koentjuh700 Evans en Welbeck kwamen uit de jeugd van Manchester United en Büttner kwam transfervrij over van Vitesse.

26 juli 2015 om 13:15

Er speelt ook niet veel eigen jeugd in het eerste. Maar zoals ze bij jouw eigen club ook zeggen, het kost een tijd. Zoveel echt goede jeugdspelers creëren ze bij Ajax de laatste tijd ook niet meer.

Onze jeugd ziet er verder prima uit qua talent. Of ze het ook bij ons gaan maken is wel een tweede. Maar bij overige topclubs zie je hetzelfde gebeuren. Hoeveel talenten maken er bij Barcelona of andere topclubs het nog echt tot het eerste? Er spelen daar meestal nog wel veel jeugd, maar die spelen er dan ook al jaren.

26 juli 2015 om 14:47

Viswoestijn, neem eens de laatste 10 jaar. Dan is die statistiek heel anders. Dit is weer de statistiek uitzoeken die jou goed uitkomt. Ja, Chelsea voert nu goed beleid, maar als er een club is die niets mag zeggen over de titel kopen is het Chelsea. True, ze geven dit jaar niet veel uit, maar dat kun je ook van Arsenal zeggen, ze hebben allebei ongeveer evenveel uitgegeven aan transfers deze zomer.

26 juli 2015 om 14:52

Volgens mij geef ik ook netjes aan dat als je meer jaren terug gaat, het er heel anders uitziet. Maar dat doet er niet toe. Met het huidige beleid kan je gerust zeggen dat andere clubs tegenwoordig de titel proberen te kopen. Al helemaal als je erbij zegt dat je het voorheen zelf ook gedaan hebt. Er wordt totaal niet gedaan alsof Chelsea zich er nooit schuldig aan heeft gemaakt, vandaar dat ik er de hypocrisie niet van in zie?

26 juli 2015 om 14:54

Hij mag het ook wel zeggen. Om voor de PL titel te strijden, ben je geld nodig. Ook Arsenal heeft zich gerealiseerd dat daar geen ontkomen aan is. De opleiding van spelers ligt tegenwoordig niet in de PL, maar over het algemeen in de 'kleinere' competities. Omdat Chelsea de afgelopen drie jaar er het beste uitkomt, heb ik het op basis van de afgelopen vijf jaar gedaan (11/12 t/m 15/16)met de transfer- en huurbedragen in miljoenen euro's.

Man utd: 505,7 - 95,4 = 410,3 miljoen euro
City: 455,8 - 169,7 = 286,1
Liverpool: 451,1 - 237 = 214
Arsenal 304,7 - 190,5 = 114,2
Chelsea 491,8 - 313,5 = 178,3

Op deze manier haal je hele ander info uit de gegevens, namelijk dat ze allemaal koopclubs zijn, en Arsenal veruit het minst. En dat Manchester haar spelers wel voor hele lage prijzen weer verkoopt.

Info ter vergelijking van nog een aantal toppers.

Barcelona 406,5 - 163,5 = 243
Real M 440 - 270 = 170
Bayern 278,5 - 135,2 = 143,3
Juventus 346,7 - 157,9 = 188,8

26 juli 2015 om 15:35

Precies, als je de 85 miljoen van Suarez en de 68 van Sterling er vanaf trekt valt het de afgelopen 2 jaar reuze mee. Ik snap idd ook niet wat Mourinho nou lult.

26 juli 2015 om 16:23

@stravven

Hoezo mag Chelsea (iemand van de club) daar niets over zeggen? Hypocriet? Volgens mij geef Mourinho ook duidelijk aan dat het voor Chelsea ooit ook zo begonnen was. Dat nu meerdere teams dit doen waardoor de PL spannender is dan vroeger.

@themariner

Misschien moet je langs de specavers gaan als je niet uit kan halen wat hij probeert te zeggen.

26 juli 2015 om 10:50

Hypocriet? Is een gewoon een feit. En zoals hij aangeeft, heeft Chelsea dat ook gedaan. Niks hypocriet aan deze uitspraak dus.

26 juli 2015 om 11:04

Hij ptobeert gewoon weer stemming te maken, net als altijd.

26 juli 2015 om 11:05

Ik heb het goed gelezen Held. Ik geef simpel aan dat ik vind dat hij niet mag klagen. Chelsea heeft dit gedaan waardoor ze in een fase zijn beland dat ze niet elke jaar een topaankoop hoeven te doen. Vorig jaar hebben ze het nog gedaan hebben zij toen wel de titel gekocht? In Engeland kopen alle clubs vanwege de financiele middelen. Dus gelijke middelen, gelijkere kansen. Niet klagen.

26 juli 2015 om 11:20

@sinaasappel7, Waar lees je dat hij klaagt dan? Volgens mij beschrijft hij gewoon de huidige situatie en daar zit geen woord Spaans bij.

26 juli 2015 om 11:26

Jazeker is dit hypocriet. Hij geeft aan dat ze alleen vroeger veel spelers kochten. Nou wat is costa luis Fabregas cuadrado dan? Ze kopen ook gewoon genoeg en hebben haast geen eigen jeugd. Dus mou moet gewoon z'n mond houden.
Hij zit nou eenmaal in de competitie waar het meeste geld rondgaat.

26 juli 2015 om 12:08

Costa, Fabregas en Cuadrado hebben allen niet meer dan 40 miljoen gekost. Sterker nog, de hypocriet ben jij hier nu aangezien Barca bedragen van 90m uitgeeft aan 1 speler. En dat is meer dan eens gebeurd. Chelsea betaalt 40m voor Hazard, Barca 90m voor Neymar. Als er een club in het profvoetbal is die geniaal zaken doet is het Chelsea wel, ook als je kijkt naar winsten uit doorverkochtte spelers.

26 juli 2015 om 17:44

En ik beschrijf hoe ik zijn beschrijving opvat, klagend en hypocriet. Wellicht ben je eem mou of chelsea fan die de drang heeft op te komen voor 1 van de 2. Maar objectiviteit zou je sieren.

26 juli 2015 om 17:47

Re was voor hieronder bedoelt..

26 juli 2015 om 17:48

Edit: mijn reacties worden geen en weer geplaatst. Geen idee waarom. Slechte verbinding denk ik.

26 juli 2015 om 11:21

Hoe bedoel je lezen is lastig? Hij zegt toch juist dat Chelsea ook de titel heeft gekocht en dat de overige topclubs in Engeland dat nu ook doen, begrijpend lezen blijft lastig he?

26 juli 2015 om 17:46

Niet echt. Interpreteren is gewoon voor iedereen anders. Elke jaar komt hij met iets wat in zijn voordeel is. Als hij koopt zegt hij dat anderen eerder neter hebben ingekocht. Als hij niet koopt zegt hij dat anderen veel kopen. Leuk en aardig dat je voor hem opkomt, echter weet vrijwel 80% van alle voetbalfans dat mou een hypocriet is. Ook hier! Btw, ik bind hem een fantastische manager. Geen het tegen hem. Vind hem alleen hypocriet.

Precies het gene wat Chelsea heeft gedaan enkele jaren terug. Daarom staat er nog een goed en stabiel team.

26 juli 2015 om 16:19

Inderdaad, zoals hij dat ook aangeeft...

De concurrenten van Chelsea moeten ook wel kopen om dichter bij Chelsea te komen. Het is hartstikke logisch dat clubs als Arsenal, Man Utd, Man City en Liverpool veel aankopen doen. Deze clubs willen ook weer kampioen worden. Chelsea heeft zijn selectie prima op orde. Ik hoop dat er nog een rechtsbuiten komt, het liefst Griezmann. Dan kan Willian op de 10 spelen en dan heeft Chelsea een prima opstelling.

26 juli 2015 om 11:00

Haha dichter bij Chelsea komen. Dag, als Chelsea aanvallend voetbal speelt ipv bus parkeren gaan ze gewoon kopje onder.

26 juli 2015 om 11:12

Nee. In het begin van vorig seizoen speelde Chelsea aanvallender voetbal en legde ze ook ieder team plat. Later parkeerde Chelsea inderdaad wel de bus, maar bleven ze wel winnen. Alleen in de CL ging het mis. Ik hoop echt dat Chelsea volgend jaar aanvallender gaat spelen.

26 juli 2015 om 11:15

Ik heb absoluut niets met chelsea maar wat jij zegt is onzin. Ze wonnen de eerste seizoenshelft vrijwe alles met aanvallend voetbal. In belangrijke uitwedstrijden gooiden ze een verdedigende tacktiek wat ik janmer vond want denk echt dat chelsea alsnog kanpien geworden zou zijn met beter spel. Maar door te zeggen kansloos betuigt van weinig kennis.

26 juli 2015 om 11:18

Je kunt niet op de helft van de tegenstander spelen als je Terry en cahill als blok hebt. Vooral niet tegen ploegen als Arsenal met spelers als walcott, chamberlain, Sánchez en al die andere snelle mannetjes.

26 juli 2015 om 11:32

Bijna alle belangrijke wedstrijden hebben ze de bus gebruikt en werd weinig gescoord.Dat je bij de kleintjes na 1 2-0 mooier voetbal gaat spelen is logisch. Als je kijkt naar hoeveel voetballend potentie Chelsea heeft met spelers als hazard Oscar etc etc dan halen ze daar vrij weinig uit.

Lekker goedkoop proberen te scoren. Verschrikkelijk figuur is dit ook zeg. Eerst al met zijn gezeik dat Chelsea maar in Amerika moet voetballen omdat de sfeer daar zo goed is. (lekkere minachting naar je eigen supporters) en nu weer met deze onzin. Uitstekende trainer helaas, want een verschrikkelijke man.

26 juli 2015 om 10:52

Wat een fantastische voorbeelden, mijn complimenten!

Dat over Amerika zei hij met een knipoog en hier zegt hij er ook netjes bij dat wij het voorheen deden.

Even in de spiegel kijken kan geen kwaad. Als je zelfs deze voorbeeld e gebruikt om iemand zwart te maken.

26 juli 2015 om 10:55

Lekker goedkoop proberen te scoren. Wat een verschrikkelijk figuur ben jij ook zeg. Deze waardeloze voorbeelden gebruiken om iemand zwart te schilderen. Het een zegt hij met een knipoog, bij het ander geeft hij aan dat zijzelf het ook hebben gedaan.

26 juli 2015 om 11:15

Het zit je hoog hè jongen. 2 keer een reactie te plaatsen waarin je precies hetzelfde roeptoetert.

26 juli 2015 om 11:19

Als ik een reactie wil posten en de site werkt niet mee, dan ben ik niet te beroerd om een tweede poging te wagen. Dat ze er nu beiden opstaan moet je VZ maar voor aankijken

26 juli 2015 om 13:46

Verschrikkelijk figuur? Je kent me niet eens. Ik vind het gewoon een nare man. Altijd zeuren over scheidsrechters terwijl je zelf over geluk niet mag klagen. Negatieve uitlatingen doen over andere trainers. Bovenstaande twee voorbeelden. Daarom vind ik het een nare man. Maar hij mag hem wel een vriendelijke man vinden hoor, geen probleem.

26 juli 2015 om 14:10

En jij kent Mourinho wel? Behalve van het af en toe zeuren in de media. Zoals net al genoemd slaan de twee bovenstaande voorbeelden nergens op. Daar heb jezelf een negatief tintje aangegeven om Mourinho zwart te kunnen maken. Dat zegt net zoveel over jouw persoonlijkheid, als wanneer Mourinho hier en daar loopt te klagen in de media.

26 juli 2015 om 14:35

Je begrijpt de uitspraken van Mourinho duidelijk niet. Lastig discussiëren met iemand die de achterliggende gedachte niet begrijpt. Mijn opmerkingen snijden wel degelijk hout.

26 juli 2015 om 14:55

Ik begrijp volkomen dat jij er een negatieve achterliggende gedachte achter plakt. Maar als je de interviews terugkijkt zie je gewoon dat hij netjes antwoord geeft. Maar dat zal jij wel niet gedaan hebben.

26 juli 2015 om 16:31

Haha iemand eerst een verschrikkelijke figuur noemen terwijl je hem niet kent, om vervolgens schijnheilig te spelen bij viswoestijn te spelen en te zeggen ''je kent mij niet eens''. Dus ik kan aannemen dat jij José Mourinho goed kent?

Haha om vervolgens goedkope smoesjes te verzinnen voor Mourinho dat hij een verschrikkelijk figuur is en ''dat gezeik van Chelsea in Amerika moet spelen'' als voorbeeld moet gebruiken om het zwart te maken. En dan heb je het over dat hij de uitspraken van Mourinho niet begrijp terwijl hij dit toch duidelijk met een knipoogje zegt? Hoe jij komt op ''gezeik'' blijft een raadsel...

Ook in je derde reactie kun je jouw punten niet concreet onderbouwen. Mensen beschuldigen dat zij zin uitspraken niet begrijpen, ik betwijfel of jij dat zelf wel begrijpt.

Sommige mensen zakken steeds dieper..

26 juli 2015 om 17:08

Haha op zich is het wel grappig, hij is zelf pas echt hypocriet

26 juli 2015 om 19:45

Je hebt even een extra account aangemaakt om het te doen lijken dat jij niet de enige bent die iets vind. Zielig, maar ik vind het prima hoor.

26 juli 2015 om 11:00

En waarom is hij een "clown" dan?

Pffff...zou deze man zichzelf nog serieus nemen. Hij is de manager die de laatste 10 jaar veruit het meest heeft uit gegeven en zn ploeg nooit volgens een idee kan laten aanvallen. Een goede verdediging neer zetten en hopen op zn dure toppers voorin, verder komt ie niet. Gewoon niet praten over anderen dat zou hem sieren

Altijd wat leuks te melden.

Ik denk dat Chelsea het lastig gaat krijgen.
Zeker als Man Utd er een sterke leider achterin bij haalt en voorin nog een creatieve topper.
Man City kan buiten Sterling wel wat meer nieuw bloed gebruiken. Er zitten daar een aantal spelers die te lang pendelen tussen basis en bank, zoals Dzeko.
Arsenal heeft er een topkeeper bij, maar ik vind ze in de breedte wat minder sterk.
Liverpool doet niet mee om de titel.
Ik denk dat de eerste vier clubs dicht bij elkaar zitten, dus het belooft een leuk seizoen te worden.

26 juli 2015 om 11:16

Arsenal bracht gisteren een vrij sterk elftal binnen de lijnen. Toch stonden Bellerin, Monreal, Chambers, Gabriel, Cech, Wilshere, Walcott, Welbeck en Sanchez niet op het veld, da's niet mis. Hoezo niet breed?

26 juli 2015 om 11:34

@ Belgunner

Ik mis daar toch wat klasse, zeker achterin. Ik ben nu niet bepaald onder de indruk van Monreal moet ik ook toegeven. Daarbij denk ik dat Arsenal een echte spits mist. Giroud is een prima speler, maar Man Utd heeft Rooney, Man City heeft Aguero en Chelsea heeft Costa. Dat is toch net wat beter, zeker Rooney en Aguero. Sanchez is in mijn ogen overigens flankspeler.
Ik gaf ook al aan dat ik denk dat de eerste 4 clubs dicht bij elkaar zitten, dus het zijn allemaal maar kleine verschillen. Toch zal dat vaak de doorslag geven op het eind van zo'n seizoen.

Geen idee wat voor een punt hij hier probeert te maken maar op Terry na bestaat dat gehele elftal van Chelsea uit gekochte spelers. Chelsea doet niet anders.

edit: Oh wacht Terry komt van West Ham... nog erger ze hebben alles gekocht

Haha, Mourinho wordt nerveus. King Louis is coming for you.

Haha dit is niet normaal. Vorig jaar klaagde hij al dat City zo vrijuit kon spenderen aan Bony, terwijl meneer zelf Cuadrado voor 35 miljoen haalt en hem in totaal 14 keer laat spelen (inclusief wisselbeurten). Nu mag die weer weg.

Een goede manager is het zeker, maar zijn hypocrisie is werkelijk ongekend. Chelsea heeft sinds 2004 meer dan een miljard geïnvesteerd door een suikeroom, was zonder deze man gelijk geweest aan een West Ham United. Wat een figuur..

26 juli 2015 om 12:02

Wil je niet halve waarheden verkondigen. Cuardado zou niet gekocht worden als schurle wegging, gezien je een topclub bent wil je niet aan kwaliteit inboeten of zelfs verbeteren, dus zal je ongeveer t zelfde bedrag over de brug moeten komen. Hij klaagt hier niet, hij spreekt de : eerst wou chelsea de titel kopen en nu de rest? Wat is er hypocriet aan? Zou zeggen, zoek t nog een x op.

26 juli 2015 om 12:15

Haha, het gaat over een wisselspeler man. Wie legt daar nou 35 miljoen voor neer? Chelsea heeft nu één zomer wat minder gekocht, maar voor de rest altijd met miljoenen gesmeten. Dan kun je niet zeggen dat andere clubs nu de titel willen kopen, want dat team wat je zelf bij elkaar hebt gesmeed heeft over de afgelopen seizoenen ook zo'n 300m gekost.

26 juli 2015 om 12:48

Volgens mij werd die jongen gewoon gekocht als potentiële basisspeler en niet als wisselspeler. Dat hij achteraf op de bank heeft gezeten is jammer.

Verder heeft hij al sinds zijn komst vrij weinig uit als de de verkopen er vanaf haalt. Dus waarom zou hij het niet kunnen zeggen? De aankopen die voor zijn tijd zijn gekocht heeft hij weinig mee te maken en daarnaast geeft hij aan dat Chelsea hetzelfde heeft gedaan.

26 juli 2015 om 15:00

Wat lach je?

Mourinho koopt geen wisselspelers.. Mourinho koopt potentiele basisspelers om de concurrentie warm te houden.

26 juli 2015 om 14:36

Volgens mij heb jij enkel de titel gelezen en niet de artikel. Man man man sommige mensen..

26 juli 2015 om 15:01

Jawel, José doet alsof Chelsea dit niet meer doet en anderen wel. Dat is gewoon niet waar, ook al hebben ze deze zomer nog geen grote aankopen gedaan. Vanwaar overigens dan dat bod op Stones als ze geen grote uitgaven gaan doen?

26 juli 2015 om 15:53

Mourinho zegt helemaal niet dat Chelsea geen grote aankopen doet. Hij zegt dat ze weer kampioen proberen te worden zonder grote aankopen. Dat is toch echt wat anders en heeft geen betrekking op voorgaande grote aankopen.

Daarnaast gaat het ook meer over de uitgavenpatroon. En met een uitgave van 50 miljoen pond over drie seizoenen doet hij het zeker keurig. Dat is nog geen 25 miljoen per seizoen aan. Al komt Stones er nog bij, dan valt het uitgavenpatroon alsnog flink mee.

26 juli 2015 om 16:12

Mourinho heeft duidelijk gezegd dat Chelsea dat ook deed en zo ook is gegroeid. Jij en paar blinde schapen interpreteren het natuurlijk op jullie eigen manier. Ik haal nergens uit de tekst of zijn interview dat hij doet alsof Chelsea het niet doet. Het enige wat ik hier uit haal is dat Mourinho eigenlijk aangeeft dat Chelsea on hun hoede moeten blijven want veel teams smijten met geld en willen ook kampioen worden.

Mourinho heeft vaak aangegeven dat hij tevreden is met deze kern en vertrouwen heeft dat hij met deze groep (eventueel 1 of twee versterkingen nodig heeft) dat zijn elftal compleet is vergeleken met twee seizoenen terug. Toen Mourinho dat zei (dat Chelsea dat seizoen niet om de titel speelde omdat zijn elftal niet compleet was) was hij volgens vele ''een lafaard'' die bang was om te falen.

Zie de reactie van Viswoestijn betreft de ''grote aankoop'' discussie. Oftewel, jij wilt het gewoon zo lezen.

Hij geeft inderdaad aan dat Chelsea dat onder Abramovich ook heeft gedaan. Maar alsnog, alsof Chelsea dat nu niet nog steeds doet. Hypocriet dus ja, vorig jaar nog ontzettend veel geld uitgegeven aan Diego Costa, Fabregas, Felipe Luis, die gast van Basel. Dat Chelsea al jaren lang, ook de afgelopen jaren, de titel probeert te kopen behoeft geen discussie volgens mij.

Deze man heeft het echt veel te hoog in zijn bol gekregen. Ik was echt een fan van Mourinho, maar de laatste jaren is hij echt lachwekkend. 'clubs betalen veel te veel voor spelers', Chelsea en hij begonnen daar 10 jaar geleden mee. 'de clubs proberen de titel gewoon te kopen', Chelsea heeft al zijn titels gekocht. Dan nog verhalen over FFP en over dat andere clubs te verdedigend spelen tegen Chelsea, terwijl ze zelf met 10 man in de goal de CL binnen hebben gesleept. Deze vent is echt delusional.

26 juli 2015 om 17:27

Volledig mee eens, daarnaast vind ik het schitterend om al die Chelsea fans Mourinho te zien verdedigen. Een beetje zoals wij Arsenal fans tijdenlang hebben moeten vertellen waarom Arsenal niet veel kon investeren etc. Ik zou tegen de Chelsea fans willen zeggen dat ze dit soort beschuldigingen aan het adres van Mourinho en Chelsea gewoon moeten laten varen. Scheelt een hoop energie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren