Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Brands spreekt ‘akkoord’ over Pröpper resoluut tegen

Laatste update:

PSV en Vitesse hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Davy Pröpper, zo meldt Voetbal International. De middenvelder was zondag met de selectie van Vitesse afgereisd naar Oostenrijk, waar de ploeg van trainer Peter Bosz tot en met zaterdag verblijft voor een trainingskamp. Pröpper zal maandag waarschijnlijk naar Nederland terugkeren.

/

Volgens het weekblad is het de bedoeling dat Pröpper na een dag al uit Oostenrijk vertrekt, om zijn overgang naar Eindhoven in orde te maken. Zo moeten de gesprekken over zijn persoonlijke voorwaarden nog van een officieel karakter worden voorzien en zal hij tevens een medische keuring ondergaan. Als dit allemaal naar behoren verloopt, kan de middenvelder vervolgens door naar Frankrijk om aan te sluiten bij de selectie van coach Phillip Cocu.

Pröpper, 23 jaar, moet bij PSV de opvolger worden van Georginio Wijnaldum, die vrijdag zijn transfer naar Newcastle United afrondde. PSV ontving circa twintig miljoen euro voor Wijnaldum. Pröpper speelde in totaal 133 competitieduels voor de Arnhemse club en maakte daarin 15 doelpunten.

Update 13 juli 00.08 uur - Brands spreekt ‘akkoord’ over Pröpper resoluut tegen
Technisch manager Marcel Brands houdt nog een slag om de arm inzake de vermeende komst van Davy Pröpper naar PSV. De sportbestuurder ontkent dat de Eindhovense club en Vitesse inmiddels tot een vergelijk over de middenvelder zijn gekomen. Brands juicht niet te snel. “Zover is het nog niet. Morgen (maandag, red.) hoop ik meer te weten”, zo citeert FOX Sports.

Denk jij dat Davy Pröpper het niveau van PSV aankan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
12 juli 2015 om 22:42

Voor de eredivisie wel alhoewel hij alleen vorig jaar een goed half jaar heeft gehad. Begin vd competitie was Vitesse en ook hij bagger. Daarvoor wisselende seizoenen.
Europees nog niks gepresteerd.
Oppassen dat het geen gevalletje Maher wordt.
Veel spelers vd subtop redden het bij een topclub niet.
Afwachten dus.

12 juli 2015 om 22:47

Vitesse scoorde niet maar speelde geweldig voetbal de 1ste competitie helft..... ze speelden verre van bagger

12 juli 2015 om 23:27

PSV's aankoopstrategie om de toppers van de subtoppers te halen is juist heel succesvol gebleken. Strootman en Mertens zijn gouden aankopen gebleken, terwijl ook Wijnaldum (niet provocerend bedoeld richting Feyenoord, maar hij hoort wel in dit rijtje) in Eindhoven zijn waarde heeft verviervoudigd. In Maher heb ik ook nog wel geloof, Wijnaldum was in het begin ook om af te schieten. Alleen Matavz is recent eigenlijk een verkeerde keuze gebleken.

12 juli 2015 om 22:50

En ze kopen er nog eentje.
Berghuis verhuist ook nog van AZ naar Psv.
PSV krijgt een geweldige ploeg.

12 juli 2015 om 22:56

Als Pereiro morgen tekent komt Berghuis definitief niet volgens Rik Elfrink dus ik ben benieuwd waar je dat nieuws vandaan hebt.

Ben benieuwd wat Vitesse heeft ontvangen voor Propper. Prima aanwinst voor PSV in mijn ogen, al had Zyech ook niet verkeerd geweest

12 juli 2015 om 22:36

Zal wel rond de 4-6 miljoen zijn

12 juli 2015 om 23:07

Nee daar ga ik ni vanuit als ze moeite hebben met het bedrag van die uit Uruguay dan betalen ze voor Propper iets van 2.5 miljoen

12 juli 2015 om 23:27

2,5 miljoen voor Propper, hahahahaha. Vitesse moet minimaal tussen de 6-8 miljoen vangen voor hem.

12 juli 2015 om 23:27

Psv kan dat bedrag voor Pereiro gemakkelijk in een keer betalen. Het spreiden van de som is heel slim. Zo houdt je budget over voor andere zaken zoals het verlengen van contracten e.d.

12 juli 2015 om 23:49

135440, haha jij hebt er ook duidelijk geen verstand van. Dit doen ze niet omdat ze de speler nu niet kunnen betalen.

12 juli 2015 om 22:37

Een middenveld met maher en ziyech werkt natuurlijk voor geen ene meter. Propper is meer all round en een betere vervanger voor wijnaldum.

12 juli 2015 om 23:14

Altijd ziyech halen joh, die vent is dit seizoen goed geweest voor 13 goals en 16 assists! 3x zoveel als propper, geen geintje. Bij twente nota bene...

12 juli 2015 om 22:52

Daar ben ik ok benieuwd naar.
Wat heeft Propper PSV gekost.
Maar niet moeilijk doen...ze hebben in Eindhoven 100 miljoen te besteden.

12 juli 2015 om 22:54

Het gaat waarschijnlijk om een bedrag om en nabij de 5 miljoen.

12 juli 2015 om 23:09

100 mlj? so das wel heel veel.

13 juli 2015 om 08:22

Hahahha hoe kom je aan 100 miljoen 50 mac en dat alleen omdat ze wijnaldum en depay hebben verkocht.
Grappig dat je denkt dat PSV geld heeft.
Ze geven altijd alles uit voor op het veld eat alleen maar goed is zou Ajac ook eens moeten doen.
Maar niet zo vroeg naar de fles grijpen.

12 juli 2015 om 23:06

De vraagprijs voor zyech was 18 m. Dat bedrag gaat nog wel flink zakken, maar was nog veel te veel voor psv, zelfs voor Brands.
Zyech is ook een stuk jonger dan wijnaldum en had betere stats dan wijnaldum die met psv met overmacht kampioen werd. Dus ideale vervanger idd, maar onbetaalbaar.

12 juli 2015 om 23:12

Wow das goed hoog. Maar Ziyech had geweldige statistieken ja, 13 goals en 16 assists in een team waar Castaignos twee derde van je assists verknalt

13 juli 2015 om 04:08

3 tot 4 miljoen, is al even bekend.

Ik mag toch hopen dat PSV minstens 5 miljoen betaald. Wat ik eigenlijk alsnog veel te weinig vind in vergelijking met het geld wat ze voor Wijnaldum hebben gekregen.

12 juli 2015 om 22:39

Wat ze voor Wijnaldum hebben gekregen staat natuurlijk los van deze transfer.... Moet PSV meer betalen nu ze meer geld hebben? Of zullen we maar gewoon de marktwaarde aanhouden? 5 miljoen is best veel voor een binnenlandse transfer, lijkt me...

12 juli 2015 om 22:48

Natuurlijk staat dat niet los van deze transfer. Het is toch duidelijk dat zodra een verkopende club weet dat de kopende club geld te besteden heeft dat ze, bewust of onbewust, toch even wat meer vragen omdat ze weten dat het geld er is. Ajax betaald eigenlijk ook al jaren teveel voor hun aankopen omdat de verkopende partij weet dat Ajax genoeg geld heeft. Dat is toch ook de reden waarom PSV 28 miljoen voor Depay vroeg en 20 miljoen voor Wijnaldum en waarom Ajax 18 miljoen voor Blind vroeg en 26 miljoen voor Cillessen, omdat ze weten dat Engelse clubs uiteindelijk toch wel betalen als ze een speler echt willen. Vitesse had er zeker 6,5/7 miljoen uit kunnen krijgen

12 juli 2015 om 22:50

Een club die veel te besteden heeft betaald in de regel meer voor een speler indien de interesse al langere tijd bekend is.

12 juli 2015 om 22:54

Vitesse zal hem wel weer voor een koopje weg doen 5 miljoen Ofzo Propper is minstens 8 , 9 miljoen waard .

Wauw dat is wel heel snel over bliksem transfer gesproken. Ik ben benieuwd wat het bedrag is.

12 juli 2015 om 22:47

Ik neem aan dat PSV en Vitesse "achter de schermen" al voor de transfer van Wijnaldum al wel contact hebben gehad over Pröpper waardoor ze er nu snel uit konden komen.
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd wat PSV voor hem betaalt, en of hij gemakkelijk bij het niveau van PSV aan zal haken.

12 juli 2015 om 22:52

Brands is al een maand bezig. Tijdens de play-offs leek Pröpper al te weten waar zijn toekomst ligt.

Als dit waar is, is het wel erg snel geregeld allemaal. Misschien een beetje raar, maar PSV verblijft momenteel in Frankrijk tegen de Zwitserse Alpen aan. Daar kun je ook wel een contract tekenen en misschien bij een club in Genève een medische keuring ondergaan? Dan hoeft hij niet op en neer naar Nederland.

13 juli 2015 om 03:18

Inderdaad dat begrijp ik ook niet. Misschien dat er wetgeving is dat de handtekening in Nederland plaats moet vinden? Anders zou ik het ook niet begrijpen.

15 doelpunten in heel zijn carrière. Wijnaldum scoort dat per seizoen. Met het vertrek van depay en Wijnaldum lever je veel doelpunten in. Lestienne en propper zullen dat niet halen. PSV zal dus volledig afhankelijk worden van de jong die er 30 zal moeten scoren

12 juli 2015 om 22:41

Narsingh scoort normaal gesproken ook niks als de goals van depay en wijnaldum worden opgevangen door pereiro en lestienne is er geen probleem.

12 juli 2015 om 22:44

Zijn altijd weer andere mensen die de goals maakt. Propper zou er ongetwijfeld meer maken dan bij Vitesse. Ook komt maher nu waarschijnlijk meer op zijn echte positie te staan.

12 juli 2015 om 22:50

Ja ik vind het ook een kul argument "goals verkopen" alsof andere spelers geen goals gaan maken als ze dezelfde kansen krijgen als depay en wijnaldum. Ik heb weer zin in het nieuwe seizoen, gelukkig vroeg de selectie klaar alleen nog een ervaren verdediger (ik droom nog van alex)

12 juli 2015 om 23:02

Das geen kulargument, je koopt simpelweg niet dezelfde kwaliteit terug. Maar als jij denkt dat de opvolgers 36 goals gaan maken, sterkte met je waanbeelden

12 juli 2015 om 22:44

Ze hebben Afellay ook een aanbieding gedaan die hij 'nog in beraad heeft'. Wellicht dat als die niet komt ze nog voor een andere optie gaan, eentje die goals toevoegt.

12 juli 2015 om 22:53

Dn zal Afellay toch snel moeten beslissen want de spoeling wordt dun.
Wel alle plaatsen dubbel bezet.

12 juli 2015 om 22:57

PSV heeft ook aangegeven dat hij ook echt moet willen en dat het niet zo'n keuze moet worden op 31 augustus omdat niemand anders hem wil. Echt willen of gewoon niet.

12 juli 2015 om 22:57

Als hij niet komt vind ik het ook best, dan hoop ik dat ze voor Tapia of Gutierrez gaan, maar dat zal wel niet gebeuren.

12 juli 2015 om 22:51

Vergeet je Luuk de Jong niet?

12 juli 2015 om 23:29

Ik verwacht wel meer doelpunten van de jong met Lestienne op de vleugels. Geeft veel meer ballen af dan Memphis. Kanttekening is dat hij ook minder scoort.
PSV heeft nog een scorende middenvelder nodig. Benieuwd of Pereiro deze rol kan vervullen. Van maher en Propper verwacht ik namelijk niet dat ze 10 doelpunten maken in een seizoen. Ziyech was leuk geweest maar die moet eerst ff wat aan z'n fysiek werken anders waait de helft van het middenveld weg bij windkracht 4.

13 juli 2015 om 02:34

Dat je t even weet, Maher heeft afgelopen seizoen 8 keer gescoord en nu hij waarschijnlijk wat aanvallender gaat spelen moet 10 goals makkelijk kunnen. Daarnaast zijn z'n passes heerlijk, kijk bv die assist tegen Basel op Bergwijn.

13 juli 2015 om 03:20

Helemaal mee eens. Wanneer Maher iets meer richting een 10 positie zou kunnen schuiven dan gaan we er nog heel veel (scorend) plezier aan beleven. Heb Maher vaak vervloekt, maar wanneer je de statistieken erbij pakt, blijkt hij zowat bij elk doelpunt betrokken. Daarnaast loopt hij ook nog eens veel meer kilometers dan zijn uitstraling doet vermoeden.

Lekker snel gehandeld van PSV uitstekende speler.

Blijf dit een twijfel vinden. Is toch al 23 en hij heeft in vergelijking met Wijnaldum. Zeer weinig scorend vermogen. Met Guardado en Maher heeft PSV al geen scorend vermogen. Terwijl Lestienne in zijn carrière ook geen goals maakt. En met Narsingh mag je blij zijn als die er 8 maakt. Met Depay en Wijnaldum is PSV 40 goals kwijt geraakt. En vooralsnog word dit niet gecompenseerd. Ook die Pareiro is een twijfel geval.

12 juli 2015 om 22:41

Hangt allemaal af van het elftal waarin je speelt en hoe je positie wordt vormgegeven... Hij zal bij PSV misschien wel meer gaan scoren dan ie tot nu gedaan heeft.

12 juli 2015 om 22:42

Dat is wel zo maar Propper heeft een veel betere traptechniek en steekpass dan Wijnaldum dus misschien scoort hij minder maar zal denk ik meer assists geven.

12 juli 2015 om 22:50

Guardado heeft ook een geweldige steekpass en traptechniek. En daarom heb ik mijn twijfels over Propper. Enige wat hij toevoegt is lengte en fysieke kracht.

12 juli 2015 om 22:58

Dus je denkt serieus dat PSV maar 40 doelpunten gaat maken volgend jaar? Er staan altijd wel weer andere spelers op.

12 juli 2015 om 23:10

Deze man merkt gewoon terecht op dat PSV moeilijker zal gaan scoren komend seizoen omdat hun topscoorder en 3e topscoorder zijn vertrokken. Propper had afgelopen seizoen 5 goals en 4 assists. Wijnaldum 14 en 3. Daar ga je op achteruit. Ik had altijd Ziyech gehaald. 13 Goals, 16 assists. Dat spreekt voor zich!

12 juli 2015 om 23:25

Ja, maar de vraagprijs voor Ziyech is 18 miljoen euro. Geen enkele Nederlandse club die daar aan wilt voldoen en terecht. Het is financieel gezien een veel te grote risico natuurlijk.

Daarnaast is Ziyech een andere type middenvelder dan Pröpper. Ziyech is een aanvallende middenvelder, terwijl Pröpper meer een centrale middenvelder is. Als CAM dient Ziyech voor de assists te zorgen en eventuele doelpunten te maken. Pröpper zijn rol is veel meer het in balans houden van het middenveld. Dit heeft PSV juist nodig met het vertrek van Wijnaldum. Of wil je een middenveld met Maher-Guardado-Ziyech? Totaal uit balans.

12 juli 2015 om 23:34

Hoeveel maakte Luuk de Jong er voordat ie naar PSV ging?

Slagvaardig. Sterke beleidsvoering. PSV maakt stappen. 2 sterkhouders kwijt, maar geweldige bedragen daarvoor in ruil met een aantal hele sterke (toekomstig) transfers. Je gaat er helemaal niet op achteruit.

Zoet
Arias
Bruma(wellicht nog een aankoop)
Isimat
Willems
Guardado
Maher/Hendrix
Propper
Perreiro
De Jong
Lestienne

Deze elftal is bijzonder talentvol. Ik zou alleen een Botteghin of zelfs Alex naast Isimat willen zien. Dan heb je echt een elftal die het leuk kan doen in Europa.

Hoppa! En dat is twee, nu nog onze uruguaanse vriend officieel binnen halen en dan is de selectie al aardig compleet.

12 juli 2015 om 22:54

Dat is op een oor na gevild.
Dat wordt maandag geregeld.

Goed bezig Psv. Die Brands mag wel eens een pluim krijgen, die man doet het voortreffelijk.

12 juli 2015 om 22:51

Inderdaad, dit mag ook wel eens gezegd worden. Een TD wordt vaak aangewezen als de boeman bij een moeizame transferperiode, echter zullen ze zelden complimenten krijgen bij een succesvolle. Tot nu toe verdient Brands best een schouderklopje in mijn ogen.

12 juli 2015 om 22:56

Als lestienne er in de winter 2 heeft inliggen en pereiro bart biemans niet eens voorbij komt dan is hij weer de faalhaas en de td die niks kan.

12 juli 2015 om 23:01

Klopt.... maar voor nu lijkt hij heel adequaat te handelen. Garanties voor succes krijg je nooit bij een aankoop.

12 juli 2015 om 23:38

Klopt....als als als.
Als van Bommel ineens gesignaleerd wordt met een man hand in hand op het Stratumseind heeft ie jarenlang tegen zijn vrouw gelogen. Deze opmerkingen noemen ze een open deur in trappen. Als dit of als dat ....dan heb jij gelijk.

Na starre (al dan niet terechte) houding van Vitesse omtrent Van Ginkel had ik niet gedacht dat ze Pröpper en vejinovic zou makkelijk zouden verkopen. Had gezien hun ambities meer weerstand verwacht in behoudt van hun sterkhouders..

12 juli 2015 om 22:49

Dat waren andere tijden, met Jordania. Nu is alles anders en is iedereen in principe te koop, als er maar genoeg betaald wordt.

12 juli 2015 om 22:49

Vitesse moet wel verkopen om aan de FFP te voldoen.

12 juli 2015 om 22:58

Ffp is voorlopig versoepeld. Dus wat dat betreft heeft vitesse meer lucht dan vorige maand. Maar het huidige bestuur wijkt desondanks niet af van bezuinigen. Ze willen vitesse beetje bij beetje gezond maken

Die is ook weer snel binnen, met dank aan het voorwerk van Brands, die al ruim een maand met hem bezig is als vervanger van Wijnaldun. Goede aankoop.

Hier kan pröpper mooi een jaartje rijpen om vervolgens door te kunnen stromen naar de absolute top. Ik zie hem in de toekomst graag bij een club zoals Manchester United of Fc Basel. Om vervolgens terug te komen op het oude nest bij Pec.

12 juli 2015 om 22:55

Propper Ziet PSV ALS EEN Doorstapstation.
Dit is echt geen eindstation mar in Eindhoven kan hij hee veel leren van bv Gurdado.

12 juli 2015 om 23:00

'op het oude nest bij Pec' aha, tuurlijk joh.

Propper is een hele goede voor Psv.
Hij pikt zijn goaltjes mee als middenvelder.
PSV krijgt een geweldig middenveld met Guardado, Popper en Peireiro

12 juli 2015 om 22:59

En maher dan? Denk dat peirrero maar op de vleugel speelt.

Vitesse gaat dus voor het rechter rijtje volgend jaar.
Alle sterkhouders op het middenveld zijn weg.

12 juli 2015 om 22:53

Denk je dat echt? Volgens mij hebben ze al prima vervangers binnen.

12 juli 2015 om 23:02

Vitesse gaat gewoon meedoen voor Europees voetbal. Staat alweer een prima selectie, we moeten alleen nog een goede linksback als concurrent voor achenteh halen

12 juli 2015 om 22:58

Daar vergis je je behoorlijk in denk ik, we zullen her zien maar ik denk dat ze gewoon PSV en Ajax moeilijk gaan maken, top5 zit er zeker in. Ben nu een aantal keren wezen kijken op de training,en oefenwedstrijden, em de nieuwe jongens ( baker, Yeini, Werff,) maken een goede indruk. Ook hebnen we toptalenten als Nathan en Brown erbij en hoort Vako sowieso al bij de betere in Nederland. Vitesse wordt niks minder, let maar op.

12 juli 2015 om 22:58

Ik denk 5e, misschien 4e. Daar ben ik vrij zeker van.
Denk dat we sterker zullen zijn dan afgelopen jaar.

12 juli 2015 om 23:00

Vitesse is uitstekend bezig hoor op de transfermarkt.
Alleen nog een linksback en wat stucwerk.
De vervanger van Propper is al binnen (lewis Baker)

12 juli 2015 om 23:04

Zal Vitesse nu voor Drost gaan ?

12 juli 2015 om 23:21

Las gisteren wel dat Theo Janssen bij de wedstrijd van Zwolle tegen Dnepr was. De kans is groot dat het voor Drost was.

13 juli 2015 om 01:21

Zou ik wel toejuichen, leuke speler!

Het ene goede nieuws na het andere vanuit Eindhoven . Super zeg

12 juli 2015 om 22:56

PSV heeft nog nooit zo goed en zo snel ingekocht.

12 juli 2015 om 23:00

Zo wouden de selectie ook zo snel mogelijk compleet hebben, tot nu toe blijkt dit ook wel.

12 juli 2015 om 23:01

Ho ho ho ho dat moet nog blijken. Maar op papier zit het er prima uit.

Ajax betaald 7 miljoen voor Sinkgraven en voor datzelfde geld of zelfs nog iets minder haalt PSV Propper. Het verschil tussen Brands en Overmars.

12 juli 2015 om 23:08

Het verschil tussen Brands en Overmars ligt ergens anders denk ik. Brands heeft in het verleden ook wel eens boven marktcomform geboden op spelers die PSV graag wilden. Maargoed, die verkocht hij dan vervolgens weer voor het dubbele.

12 juli 2015 om 23:17

Brands haalt spelers die hij weer met dikke winsten verkoopt. Overmars haalt spelers die of er helemaal niks van kunnen (zimling) iemand met 29 wedstrijden in de benen die 7 miljoen euro kost (Sinkgraven) een verdediger die de laaste jaren slecht heeft gepresteerd maar wel veel ervaring heeft (Heitinga). Milik was wel een goeie aankoop en Gudelj moet nog blijken.

13 juli 2015 om 05:18

Zimling is gehuurd hoor. Dat kun je geen aankoop noemen.
Zodra Sinkgraven veel oplevert heeft Marc het opeens wel goed gedaan?
Overduidelijk een investering met oog op de toekomst.
Zal mij zelfs niet verbazen als PSV Sinkgraven had gekocht als hij niet al bij Ajax speelde. Destijds bij Heerenveen was hij namelijk een goeie. Het niveau van Sinkgraven vs PSV (1-0 overwinning van Heerenveen zijn goal), dat niveau heb ik Propper never zien halen @ de ED hoor....

Nu doen sommigen alsof hij er niks van bakt, terwijl die jongen verdomd goed kan voetballen. Een soort van Maher verhaal. Dit soort spelers moeten nog wennen aan een hoger niveau.

Als je Sinkgraven nu ziet @ de voorbereiding, dan zie je zoveel voetbal intelligentie. Hij went meer en meer aan zijn omgeving.

12 juli 2015 om 23:21

Brands is hier en op de psv fora vaak genoeg afgebrand op zijn transferbeleid, nu hij de wind in de zeilen heeft is het ineens een genie. Overmars doet niet de scouting. De wens voor Sinkgraven komt met name van het technisch hart. Daarnaast had ik wel willen zien of Propper 5 miljoen had gekost als Ajax langs was gekomen. Wellicht was hij dan naar Chelsea verscheept..

12 juli 2015 om 23:51

Diezelfde Brands heeft in 6 seizoenen tijd bij PSV 72.040.000 euro aan transfers uitgegeven waarvan psv maar 1x kampioen geworden is. Overmars heeft in 4 seizoenen tijd 34.120.000 euro uitgegeven aan transfers en Ajax is 3x kampioen geworden. Dus wie doet het nu precies beter volgends jou?

(Dit bericht heb ik gekopieerd van een ander lid, uit het bericht over Mounier eerder vandaag).

13 juli 2015 om 03:25

Daarbij heeft Psv in de laatste 2 jaar 105 miljoen aan transfers binnen gehaald. Wat wil je nou zeggen joh? Alleen de uitgaven vermelden en dan de inkomsten voor het gemak even vergeten, haha lekker makkelijk.

13 juli 2015 om 05:13

PSV betaalt 7 miljoen voor Propper en Ajax haalt zo een jongen uit de eigen opleiding (klaassen).
Kortom wat wil je nou bewijzen joh?

Als wij Popper binnen krijgen dan hebben wij echt een kampioens elftal, alleen Alex of Reyes snel binnen werken..

Psv moet slim zijn en al een voorcontract met Berghuis afsluiten, dan heb je volgend jaar de beste opvolger van lestienne binnen!

zoet
Arias
Alex
Ismit
Willems
Popper
Guardado
Maher
Peireiro
De Jong
Lestienne
12 juli 2015 om 23:02

Jullie hadden al een kampioenselftal, dus wat dat betreft veranderd er niks.
Ik denk niet dat een andere club het Psv echt moeilijk gaat maken.

13 juli 2015 om 03:27

Het is natuurlijk wel altijd afwachten of de spelers een beetje bij elkaar passen. Uiteindelijk is een goed team nog altijd belangrijker dan 11 goede individuen. We gaan het zien, maar de voortekenen zien er in ieder geval prima uit.

12 juli 2015 om 23:03

Berghuis is een rechtsbuiten. En we hebben de opvolger van Lestienne al binnen, Bergwijn.

12 juli 2015 om 23:32

En mocht lestienne het geweldig doen is een optie tot koop! Kunnen we hem gelijk met dikke winst verkopen

12 juli 2015 om 23:18

Mocht lestienne goed bevallen nemen ze hem over, hebben ze ook in het contract staan, optie tot koop.

12 juli 2015 om 23:32

Klopt. Lestienne is een prima aankoop maar Bergwijn moet ook spelen. Bergwijn is echt fantastisch.

13 juli 2015 om 03:28

Bergwijn is inderdaad een fantastische speler. Alleen is hij in mijn ogen nog niet klaar om meerdere wedstrijden achter elkaar te spelen. Komt fysiek nog veel te kort en je ziet ook dat hij snel leeg is.

Ajax heeft voor 7 miljoen Sinkgraven gehaald. Voor datzelfde geld of zelfs nog iets minder haalt PSV Propper. Het verschil tussen Brands en Overmars.

12 juli 2015 om 23:03

Sinkgraven en Propper zijn toch wel ander soort type middenvelders in mijn ogen, dus beetje rare vergelijking. Een betere vergelijking is dan Propper-Gudelj.

12 juli 2015 om 23:07

Klopt en maher vergelijken met sinkgraven.

12 juli 2015 om 23:10

Die vergelijking zou ik ook niet maken. Wel ongeveer dezelde types (al is Maher meer een loper), maar stonden op het moment van overgang er heel anders voor.

12 juli 2015 om 23:13

Daar hebben jullie wel gelijk in. Ik ben wel benieuwd wat dit zal betekenen voor Hendrix. Hendrix is een prima middenvelder. Hendrix en Propper kunnen mooi uitvechten wie in de basis hoirt te staan.

12 juli 2015 om 23:59

Of Hendrix en Vloet verhuren naar een Cambuur bijv. speel die daar veel wedstrijden.
Gaat Ritzmaaier naar Heerenveen voor Roon te vervangen?

13 juli 2015 om 00:55

Voor dat geld haal je Ziyech en die staat er meteen!

PSV haalt op papier goede vervangers voor de spelers die ze verkopen.

Wat een slagvaardigheid van brands. Binnen een dag alweer een akkoord bereikt met de vervanger van Wijnaldum. Hij doet het uitstekend bij psv. Ik baal er flink van dat mijn favo club overmars heeft.

12 juli 2015 om 23:52

Diezelfde Brands heeft in 6 seizoenen tijd bij PSV 72.040.000 euro aan transfers uitgegeven waarvan psv maar 1x kampioen geworden is. Overmars heeft in 4 seizoenen tijd 34.120.000 euro uitgegeven aan transfers en Ajax is 3x kampioen geworden. Dus wie doet het nu precies beter volgends jou?

13 juli 2015 om 00:15

Brands doet het overduidelijk beter. Los van het feit dat Brands ook miljoenen aan transfers heeft binnen geharkt, koop Brands ook nog goed gericht in. Daarbij bezorgt Brands PSV spelers waarmee er attractief aanvallend voetbal gespeeld kan worden. Daarom ook de hosanna rondom Brands in tegenstelling tot Overmars die al jaren wordt uitgekotst met zijn aan en verkoopbeleid.

Propper is een prima en ook een van de weinig haalbare aanvallend middenvelders. Maar ja, van Wijnaldum naar Propper is wel kwaliteit inleveren. Depay is ook moeilijk te vervangen. Als Ajax echt gaat lopen en niet zo blijft stotteren als vorig jaar, schat ik ze hoger in. Als spelers als Cillessen Kishna en El Ghazi wel blijven. Dat is wel belangrijk voor Ajax. En dan wordt Feyenoord daarachter derde want ze moeten wel nog veel doen na vorig seizoen. Dat was niet al te best...

12 juli 2015 om 23:27

Denk niet dat Ajax nu gelijkwaardig aan PSV is. Vitesse vind ik zelfs niet minder dan Ajax. Wie zegt dat Baker niet beter is dan Propper en Vejinovic. Ik zelf vind als Vitesse supporter Vako de beste middenvelder. Die werd door heel Nederland onderschat, maar schoot sr ook gewoon 11 in. In alle topwedstrijden stond Vako er, en die gaat echt nog veel beter worden. Met jonge jongens, grote talenten kan Vitesse maar zo verrassen. T lijkt mij dat een Nathan en Brown niks minder zijn dan een el Ghazi en Kischna. Maar ik kijk natuurlijk door een geel zwart brilletje. Ik heb ieder geval meer vertrouwen in Vitesse dan vorig jaar.

12 juli 2015 om 23:55

Ach we gaan het zien... 'het kan zijn dat' is hetzelfde als 'als'. We hebben er niks aan.
Vitesse speelt de laatste jaren leuk voetbal alleen belonen ze zich te weinig... Die zie ik wel 4 punten pakken tegen Ajax.
Ajax moet echt wat veranderen aan de spelopvatting wil het weer kampioen worden. Hopelijk gaat dat dit seizoen lukken. Met iets gerichter aanvalsspel wordt dit Ajax gewoon weer kampioen.

13 juli 2015 om 03:31

Ja inderdaad. Ten opzichte van vorig jaar hoeft het maar ietsje beter en dan wordt Ajax gewoon weer kampioen. Man, onder welke steen heb jij geleefd? Ik heb Ajax nog nooit in mijn leven zo zwak zien voetballen. Ik snap echt niet waar de gedachte vandaan komt dat er maar een paar dingetjes veranderd moeten worden.

14 juli 2015 om 00:10

Als je kijkt dat Depay en Wijnaldum het halve kampioenschap hebben binnengehaald en Ajax gewoon vaak zichzelf niet beloonde. Gaan ze dat wel doen is het in mijn ogen wel duidelijk. En dat waar PSV bijvoorbeeld tegen Cambuur, Willem 2, AZ en Feyenoord nog onterecht won vorig seizoen. En Ajax speelde PSV eigenlijk ook wel een beetje weg (die 3-1). Gaat Ajax eenmaal lopen is het de nieuwe kampioen. Maar dat moet dan idd nog wel gebeuren. En om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik van Perreiro en Lestienne moet verwachten, maar beter dan Depay en Wijnaldum zal t niet zijn. Die zijn eigenlijk niet te vervangen. Ajax heeft in ieder geval de grootste problemen van vorig seizoen opgelost met Gudelj en Heitinga; gif, duelkracht en ervaring is erbij gekomen.

nou dit is goed nieuws! ik vind propper een mooie voetballer! nu nog hopen dag hij zich door ontwikkeld bij psv en zijn draai vind zodat psv veel aan hem heeft. heb echt zin in het nieuwe seizoen en zeker met de nieuwe aankopen. Ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe pereiro het gaat doen, de toekomst zal het bewijzen.

zoet
arias
bruma
isimat
willems
maher/pereir
propper
guardado
narsigh/pere
de jong
lestienne
12 juli 2015 om 23:29

Even afwachten hoe de nieuwe versterkingen het gaan doen bij Psv maar het ziet er zeer belovend uit. Ik verwacht ook veel van de nieuwe talenten van psv, obispo, s.alberto, leemans, paal, vloet, bergwijn, scamacca. Waarvan Bergwijn, Leemans, Vloet en Paal wellicht al dit seizoen hun speelminuten gaan pakken in het eerste.

Typisch Nederlands. .vragen naar het bedrag. Maakt dit iemand een betere/slechtere voetballer?
Het is toch nooit goed.voor de 1 te laag...de voor ander te hoog.

Moet zeggen dat Psv goede zaken doet. Kan van Geel nog wat van leren helaas.

12 juli 2015 om 23:57

Ze zijn slagvaardig idd. Brands geeft wat geld uit hoor. In 6 jaar tijd 73.000.000 en daarvoor 1 titel... geweldige man voor de club dus.

13 juli 2015 om 00:11

Die 73 miljoen heeft Brands dus in 1 seizoen even terugverdiend met de verkoop van Memphis en Wijnaldum en het feit dat PSV de miljoenen van de CL binnen hengelt. Hij is inderdaad geweldig voor de club!

13 juli 2015 om 03:32

En 102 miljoen verdient in de laatste 2 jaar. Nogmaals, wat is je punt? Je bent zo ongelofelijk selectief met feiten.

13 juli 2015 om 00:02

Er moet eerst geld binnenkomen voor je het weer kan uitgeven en met depay en nu wijnaldum heeft psv goud opgeleverd.

Brand handelt echt ongelooflijk snel in deze transferperiode. De selectie is zo goed als compleet. Nog een of het liefst twee goede centrale verdedigers erbij en ik ben meer dan tevreden.

13 juli 2015 om 00:31

Waarom twee? Bruma en Isimat heb je staan, De Wijs en Alberto als jonkies daarachter. Dus één ervaren verdediger voor de CL lijkt me voldoende. Dacht zelf buiten Alex aan Botteghin of Brouwers.

Het zal morgen (lees: maandag) wel rondkomen. Vijf miljoen is een aardig bedrag voor Vitesse. Ik hoop dan stiekem dat ze zowel een middenvelder halen als een nieuwe linksback, zodat Achenteh kan gaan banken.

Ondertussen heeft Thijs Slegers al gemeld dat PSV WEL rond is met Propper.

Kijk lekker snel afgehandeld . Zo hoort het. Goed bezig Brands.

Zoet op goal, Arias-Isimat-bruma-Willems heb je een solide verdediging. Met Guardado Propper en Maher een topmiddenveld. Eventueel een Schaars inbrengen voor Propper als de wedstrijd om meer controle vraagt. Daarnaast kan Paal zijn minuten mogelijk gaan maken. Bergwijn en die Lestienne op links is ook geweldig. Bergwijn barst werkelijk van het talent. De Jong in de spits en Locadia altijd nog achter de hand. Pereiro en Narsingh vechten het maar uit op rechts. Ik denk dat Narsingh echt gaat knallen ondanks zijn slechte seizoen. Kreeg op t eind best wel de draad te pakken en hoop dat hij deze lijn door kan gaan trekken

Ik hoop dat hij niet komt lijkt echt op een lichtgewicht. Ik zie liever ziyech of berguis komen. Vejinovic is al bij feyenoord. Je moet propper gewoon skippen en anders voor Jahanbaksh.

Misschien kunnen ze beter wat aan die verdediging doen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren