Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Newcastle United kruipt richting twintig miljoen voor Wijnaldum’

Laatste update:

Newcastle United is serieus inzake Georginio Wijnaldum. Maandag bracht het Britse Sky Sports naar buiten dat de Engelsen deze week concreet zouden worden voor Wijnaldum en daar was niets van gelogen. Woensdagochtend laat De Telegraaf weten dat het de Premier League-club menens is en dat men graag snel een deal wil maken met PSV en Wijnaldum zelf, voor wie een loon lonkt van drie miljoen euro. Intussen doet ook Everton zijn best Wijnaldum los te weken in Eindhoven.

/

Dinsdag zou Lee Charnley namens Newcastle United in de omgeving van Amsterdam gesproken en onderhandeld hebben met een afvaardiging van PSV. Steve McClaren wil graag dat Wijnaldum naar the Magpies komt en liep al een spelers mis, dus er is hem veel aan gelegen dat deze deal wél in orde komt. Vorig seizoen finishte de club als vijftiende in de competitie en men wil graag omhoog: Wijnaldum moet daarbij komen helpen.

PSV vraagt een afkoopsom van twintig miljoen euro voor zijn aanvoerder. Eerder deed Zenit Sint-Petersburg een officieel bod, maar dat sloeg men in Eindhoven af. Als gezegd is Everton echter ook in de race. The Toffees zullen zich volgens De Telegraaf op korte termijn echt in de strijd melden. Wanneer PSV definitief afstand doet van Wijnaldum, haalt de club Davy Pröpper direct op bij competitiegenoot Vitesse.

Update 14.25 uur - ‘Newcastle United kruipt richting twintig miljoen voor Wijnaldum’
PSV vraagt naar verluidt twintig miljoen euro voor Georginio Wijnaldum en het lijkt erop dat Newcastle United dat bedrag langzaam maar zeker nadert. Volgens het Algemeen Dagblad heeft Newcastle United inmiddels een bod van zestien miljoen euro neergelegd bij de clubleiding van PSV. De clubs zijn nog in onderhandeling, maar een akkoord lijkt niet ver weg. Als Wijnaldum verkocht wordt, zal hij deze transferperiode na Memphis Depay de tweede grote verkoop van PSV aan een Engelse club zijn.

Is Newcastle United een aantrekkelijke club voor Georginio Wijnaldum?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vraag me af of Wijnaldum hier zelf wel zin in heeft.

Als je dan toch voor het geld gaat dan kan je beter verder gaan onderhandelen met Zenith en die spelen tenminste champions league. Of Everton dat vind ik ook wel een mooie club voor hem.

Als ik hem was zou ik geen trek hebben in newcastle in iedergeval, dat is sportief gezien op de competitie en financieel gebied na gewoon een stap lager dan Psv.

Niet dat Newcastle geen mooie historische club is, want dat is het zeker wel alleen spelen die geen europees voetbal en is het organisatorisch maar een rommeltje.

8 juli 2015 om 07:13

Juist dan zou ik nog beter voor Zenit gaan. Europese top spelers altijd europees spannende wedstrijden. Enz. Newcastle is grijze middenmoot

8 juli 2015 om 07:15

Probleem is alleen dat Zenith de helft van de vraagprijs heeft geboden. Ik denk niet dat die hun aanbieding zo maar even gaan verdubbelen en voor veel minder gaat PSV hem niet verkopen.

8 juli 2015 om 07:23

Beter is lekker wachten op een leuke ploeg uit Duitsland Engeland of Spanje. Russische competitie mag dan wel beter zijn dan de Eredivisie maar lijkt mij geen leuke competitie om te spelen.

8 juli 2015 om 08:58

Wat dat betreft is Zenit een mooie stap ja, maar die Russen zijn zwaar racistisch ik weet niet of gini daar zin in heeft.
Dan zou ik eerder naar Newcastle gaan, lopen daar meerdere Nederlanders rond dus nog best gezellig

8 juli 2015 om 09:31

Ik ben zelf meerdere malen in st petersburg geweest en ben zelf getint en heb nergens last van gehad.racisten heb je overal ook veel hier in nederland. dat zou geen invloed op mijn beslissing moeten maken.ik zou ook liever voor zenith als newcastle spelen maar ik denk dat ik zou wachten op een subtopper.

Ik zou het liefste tapia en propper zien komen als wijnaldum ritzmaier en hiljemark weggaan.
Dan heb je de keuze uit. Schaars, propper, maher, hendrix, guardado , paal en vloet lijkt me goed in balans en genoeg opties.

8 juli 2015 om 09:45

@ Pelie

Sorry, maar zit jij er effe langs zeg, niet normaal. "grijze middenmoot". Een topcompetitie, zoals de Engelse, met die beleving elke week. Stadion bijna elke week uitverkocht met wedstrijden tegen United, Liverpool, City, Chelsea etc....ik woon in Noorwegen en ga 4 a 5 keer per jaar naar Newcastle . Die beleving daar al een paar dagen voor de wedstrijd in de stad heb jij nog nooit meegemaakt, anders had je deze onzin niet uitgekraamd. Nee, ga jij maar lekker naar het "gekleurde" Sint Petersburg dan ga ik wel naar het grijze Engeland..... Wat een onzin zeg.

8 juli 2015 om 09:55

Maar je wilt toch om prijzen spelen, denk ik zo?

8 juli 2015 om 10:00

Stadion elke keer uitverkocht. Beleving en sfeer zal best geweldig zijn. Blijkbaar helpt dat niet zo veel, want ze verliezen er veel meer dan dat ze winnen. Dan heb je ook niet zo veel schik van een vol stadion. Ik zou het bezopen vinden als hij voor een op z'n best middenmoter zou kiezen als Newcastle. Een club die nooit ergens echt om speelt. En met deze zwakke manager gaat dat er al helemaal niet van komen.

Elders wordt hij ook miljonair. Dat wordt hij trouwens ook bij Psv. Hij is 23 zijn beste jaren moeten nog komen, de PL is een topcompetitie, maar daar is Newcastle geenszins verantwoordelijk voor.

Everton zou dan een veel betere optie zijn.

En St Petersburg is in alle opzichten een grotere club dan Newcastle. Maar die bieden minder, dus zal het die club wel niet worden. Engeland heeft een mooie competie, maar dan moet je wel in een team spelen wat ergens voor speelt. Daar is Wijnaldum toch echt wel goed genoeg voor.

8 juli 2015 om 10:04

Om de prijzen spelen is niet voor iedereen weg gelegd.

Wijnaldum is een leuke voetballer die wellicht een stapje hoger als newcastle kan spelen.
Laat het maar zien!

8 juli 2015 om 10:42

Zou liever in de Engelse Competitie spelen en voor Europees voetbal en evt een bekertoernooi gaan dan. Salaris van 3 mil is ook niet verkeerd, veel landgenoten daar en prima plek om te wonen. Rusland is dan wel een groot contrast ondanks dat Zenit een topclub is.

8 juli 2015 om 11:18

Die zwakke manager, John Carver, is al lang weg. De sfeer is serieus niet normaal, ik ben er nu 2 keer geweest en ben die hard fan van Newcastle geworden. Na 2 keer daar te zijn geweest.
Dat het stadion dag in, dag uit is uitverkocht laat wel wat zien. 53.000+ man, elke keer.
We speelden zo'n beetje degradatievoetbal het afgelopen seizoen, maar dat kwam vooral door spelers die er geen zin meer in hadden, zo leek het, en natuurlijk de rommelige organisatie met John Carver en Mike Ashley, de eigenaar.

Zenit is een grotere club wanneer je kijkt naar prestaties, ja. Maar naar de supportersbase en de club zelf, nee.

8 juli 2015 om 14:43

Qua sfeer en club en competitie kan niks tegen Engeland op. Dus snap echt wel waarom spelers Rusland weigeren daarnaast is het politiek gezien ook nooit menselijk. En natuurlijk zijn er spelers die zich dat aantrekken of ook niet. Newcastle is een rijke club qua geschiedenis en willen na vorig jaar er alles aan doen om weer bovenop te komen en weer voor plek 7/10 te strijden.

8 juli 2015 om 19:02

Newcastle is een sleeping giant. Prachtige club en trouwe supporters dan ga je toch niet 10 wedstrijden op de Siberische hoogvlaktes spelen tussen kalasjnikovs en een mooie in de CL.

8 juli 2015 om 07:45

Ik vraag me af of Propper überhaupt wel een waardige vervanger is waarmee je CL in kan, ik zou persoonlijk eerder voor een Ziyech kiezen.

8 juli 2015 om 07:50

caribbean, je kan toch niet in de CL met Maher en Ziyech op het middenveld, dan wordt PSV helemaal overlopen. Propper heeft veel meer body en zal meer verdedigend werk doen waardoor Maher weer meer vrijheid krijgt in de aanval.

8 juli 2015 om 08:43

Propper meer body? Hij is iets langer maar tis geen speler zoals gudelj met body op het midden.

8 juli 2015 om 09:16

Waarschijnlijk zal Maher gewoon ook uit de basis gespeeld worden. Hij komt gewoon tekort. Een middenveld met Hendrix, Guardado en Propper is in mijn ogen het beste.

8 juli 2015 om 09:56

Propper heeft echt wel meer body dan Ziyech.
Propper: lengte: 1,85 m; gewicht: 72 kg
Ziyech: lengte 1,81 m; gewicht 65 kg

data van Espn website, maar ook duidelijk te zien in deze video clips
Propper: https://www.youtube.com/watch?v=pc_p_ilq6ty
Ziyech: https://www.youtube.com/watch?v=cfwmlsazpck

Gudelj heeft wel meer body inderdaad met 1, 83 m en 78kg, maar daar vergeleek ik ook niet mee

8 juli 2015 om 08:10

Oke Newcastle heeft afgelopen jaar niet goed gepresteerd, het is echter een club met een geweldig publiek geweldif stadion. Die hele stad ademt voetbal. Plus daarbij dat ze gezegd hebben dit jaar veel te willen investeren om weer bij de sub top te horen.

8 juli 2015 om 08:27

Ja je kunt gokken dat het een succesvol project wordt maar met McClaren zou ik dat niet doen. Bij Newcastle is het al jaren meer woorden dan daden. Er is daar helemaal geen kunde in huis om hun schijnbare ambitie te realiseren.

8 juli 2015 om 10:27

@arnino: Nufc gaat dus flink investeren. Dan vraag ik mij af welke club niet in de Bpl. Als een club uit de Championship een transfer kan voltrekken ter waarde van 11M dan weet je dat elke club uit de BPL met geld gaat strooien dankzij die idiote tv-deal. Al investeren ze 30M bij Nufc dan nog kunnen ze simpel degraderen

8 juli 2015 om 16:50

Ik moet je gelijk geven.
Maar volgens mij wil die eigenaar Ashley er ook nog een pleur geld in pompen. Maar waarschijnlijk kunnen ze beter een ander bleeid gaan voeren.

8 juli 2015 om 08:19

Wijnaldum kiest echt niet alleen voor het geld denk ik, ik hoop voor hem dat hij kiest voor zijn ontwikkeling en dat hij Newcastle gebruikt als tussenstap. Niveau van ManU en PSG waar hij ook mee in verband wordt gebracht, acht ik hem nog zeker niet klaar voor.

8 juli 2015 om 09:36

Als je bij een Nederlandse club speelt dan is het natuurlijk vervelend als je niet Europees speelt, maar als je naar de Premier League gaat lijkt me dat toch iets minder een issue. Daar kom je immers clubs als Manchester United, Manchester City, Arsenal, Chelsea en Liverpool het hele jaar door tegen in de competitie en de beker.

Dit zijn toch niet de clubs waar je van droomt als Gini zijnde

8 juli 2015 om 07:17

En Gini is toch niet de speler waar je van droomt als Newcastlefan zijnde !

8 juli 2015 om 07:24

Ik denk als een club als newcastle 20m op tafel wil leggen voor een speler, ze er toch wel vanuit gaan dat dit een directe versterking voor de club is. Persoonlijk vind ik dat hij niet moet gaan. Nog een jaartje de cl in met Psv of wachten op een echt mooie club die mooi voetbal op de mat wil brengen. Hierbij denk ik aan de subtop in duitsland.

8 juli 2015 om 10:49

haha Gini is echt wel een meerwaarde voor newcastle hoor.

8 juli 2015 om 11:19

haha, oh echt wel. Ik zie alleen maar positieve berichten over de mogelijke komst van Gini. En niet een beetje positief.

Persoonlijk vind ik dit niet de club waar Wijnaldum naar toe zou moeten gaan. Een ploeg die om de plekken 5 tm 10 speelt past beter bij hem dat niveau kan hij makkelijk aan. Ploegen als Southampton, Tottenham, Liverpool,everton. Ik zou lekker verder kijken vind dit niet beter dan PSV

8 juli 2015 om 07:31

Everton en Zenit zijn leuke clubs voor hem. Newcastle moet je niet willen, gaat slecht daar.

8 juli 2015 om 07:35

Beetje kortzichtig: Newcastle vind je niks maar Everton en Southampton prima? Newcastle heeft exact dezelfde potentie. Vorig jaar eindigden ze uitzonderlijk laag, maar dit is juist een club voor de plekken 5-10.

Zelf vind ik Newcastle weinig aansprekend maar spelers uit de eredivisie zijn toch altijd buitengewoon onder de indruk van de club, zodra die interesse tonen. Ik zie hem wel tekenen bij ze.

8 juli 2015 om 08:22

Bij Newcastle wordt al jaren geluld over die potentie maar het is al jaren niets. Je moet naar een club die het laat zien. Zoals Saints inderdaad!

8 juli 2015 om 08:26

Newcastle had dit jaar een prima start en draait normaal gesproken altijd mee voor plek 5 t/m 10. Alleen dat wanbeleid heeft ze genekt dit seizoen. Hoop echt dat ze er weer bovenop komen en daarom denk ik dat dit een prima stap zou zijn voor gini. Zowel sportief als financieel

8 juli 2015 om 09:53

@glory,

Zo zie je maar hoe opportunistisch voetballiefhebbers zijn.

"een club die het laat zien'. Southampton is de afgelopen 3 jaren op plek 7, 8 en 14 geëindigd in de Premier League. Dat is best aardig maar het jaar daar voor speelden ze nog in de Championship en het seizoen daarvoor (10/11) zelfs in de League 1. Je kan je afvragen of Southamton dit vol gaat houden. Het zou me niet verbazen als ze komend seizoen rond plek 10 of lager eindigen.

Wat mij betreft zijn Newcastle en Southampton vergelijkbaar, waarbij ik persoonlijk denk dat de mogelijkheden bij Newcastle toch een stukje groter zullen zijn op de langere termijn. Everton steekt daar toch behoorlijk bovenuit. Die spelen al een flink aantal jaren structureel om plekken 5-6-7. De afgelopen 10 seizoenen zijn ze slechts 2x buiten de top 10 gevallen.

8 juli 2015 om 09:28

Tottenham en Liverpool is een stap te hoog voor hem. Dan kom me al gauw uit bij clubs als Newcastle.

8 juli 2015 om 15:00

Als jij bij Tottenham kan spelen, dan kan Gini dat zeer zeker ook! Ik vind jou eigenlijk niet eens zo'n bijzondere verdediger, en nou ben je natuurlijk niet te vergelijken met Wijnaldum, omdat jullie op andere posities spelen, maar Wijnaldum heeft meer techniek, inzicht en veel meer inzet! Ik denk dat hij het prima zou redden bij zowel Tottenham als Liverpool, als hij de kans kreeg.
Jou gun ik het ook hoor, daar niet van.

Ik denk dat voor een speler als Wijnaldum Everton wel een goede stap is, misschien zelfs nog iets te hoog. Hij zal daar wel meekunnen maar misschien nog net niet uitblinken. Bij Newcastle zou hij dat wellicht wel kunnen, net als een soort Sissoko nu. Is ook echt geen schande om daar te spelen. Die Sissoko is beter en die speelt daar ook gewoon. Toch zou ik het ook begrijpen als Wijnaldum niet op Newcastle zit te wachten aangezien het daar altijd wel rommelt, Mcclaren er coach is en je eigenlijk nooit écht ergens voor speelt.

Maar aangezien ik Wijnaldum niet als toegevoegde waarde zie voor clubs als Arsenal, Liverpool en zelfs T ottenham, zijn dit toch de clubs waar je dan bij uitkomt. Of Southampton, dat zou ook nog wel een mooie stap zijn. Als je het bij een Everton, Newcastle of Southampton goed doet kan je altijd nog een treetje omhoog binnen de Premier League.

Twintig miljoen euro is een mooi bedrag voor PSV maar Newcastle United is niet goed genoeg voor Wijnaldum. Wijnaldum zou bij een Spaanse of Engelse subtopper of bij een Italiaanse, Duitse, Franse of Russische topclub moeten gaan spelen. Everton komt in de buurt maar is eigenlijk ook nog niet goed genoeg voor Wijnaldum.

Wijnaldum moet daar niet naartoe gaan, dat is een stap achteruit en je speelt geen Europees notebene. Wijnaldum moet naar echt grote clubs gaan.

8 juli 2015 om 07:52

en dan op de bank zitten?

8 juli 2015 om 08:26

Hij kan makkelijk mee bij topclubs.
Zelfs Blind speelt Basis bij United, dat zou Wijnaldum ook kunnen.

8 juli 2015 om 09:25

Nou nee bij top wedstijden zie je vaak Gini niet ik vind New Castle perfect voor hem.
Je speelt in de PL voor europees (we wel slecht jaartje gehad maar dat hoort erbij)

8 juli 2015 om 09:59

Balletje breed Blind zou ook niet moeten spelen bij Man United, vindt ik ook niet goed genoeg. Met alle respect voor Blind en Wijnaldum ze komen op dat niveau toch echt wel iets tekort. maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

8 juli 2015 om 14:37

Is weer lekker makkelijk maar blind laat het elke week wel zien op het veld. Niet de meest attractieve of beste speler maar dat zie ik wijnaldum niet zomaar doen. Ik denk dat dit een prima stap is want bij newcastle speelt hij sws basis, om vervolgens naar de top te gaan. Denk niet dat hij een basisplaats nu kan afdwingen bij grote clubs.

8 juli 2015 om 23:34

Ik denk van wel.

Leuke club om te beginnen voor Wijnaldum, daar zal die alvast wennen aan de competitie en dan zal die eventueel nog naar een grotere club in de BPL kunnen gaan

Hiermee zou die 10 stappen achteruit. Naar spelen om kampioenschap naar spelen tegen degradatie. En geen Europees voetbal

Had toch een iets hogere club in gedachte voor Wijnaldum.. Schat PSV hoger in dan Newcastle.. Had liever gezien dat Koeman hem had gehaald

Wat een gezeik over cl en het niveau van Newcastle, Newcastle hoort normaal in de top10 te spelen voor europa league hebben gewoon een kut jaar gehad en hebben de financiële middelen om gewoon weer mee te doen voor plek 8, buiten dat speel je minimaal 12 keer tegen een top ploeg in nederland maar 4 keer en als hij het laat zien bij Newcastle dan komt er vanzelf een tottenham of misschien wel een man utd of city, ik denk zoals al duidelijk is dat Newcastle een goeie tussenstap is voor hem...

8 juli 2015 om 11:22

THANK YOU

8 juli 2015 om 11:44

Ik zie de laatste dagen regelmatig mensen roepen dat Newcastle eigenlijk een subtopper is, maar toevallig een keer een matig seizoen heeft gehad. Maar kijk even naar de feiten:

2006-07: 13e
2007-08: 12e
2008-09: 18e (gedegradeerd)
2009-10: 1e in de Championship
2010-11: 12e
2011-12: 5e
2012-13: 16e
2013-14: 10e
2014-15: 15e

In de laatste negen seizoenen zaten ze dus maar één keer bij de bovenste negen. Dan kun je een vijftiende plek toch niet zien als een incident? Blijkbaar is dat gewoon het niveau van Newcastle United...

8 juli 2015 om 16:46

Bedankt. Ik ging nog bijna geloven dat newcastle een subtopper is.

8 juli 2015 om 17:19

Dat ze geen sub topper zijn wist ik, maar dat ze zulke lage klasseringen behaald hebben de laatste seizoenen wist ik niet. Thanks voor de info

8 juli 2015 om 19:03

De meeste hebben ook geen verstand van clubs die zien alleen CL wedstrijden.

Ik zal wel de enige sombere ziel zijn die dit denkt, maar Newcadtle past prima bij zijn niveau. Waarom zou hij met grotere ploegen mee kunnen. Wijnaldum is een goede voetballer hoor, maar zo bijzonder is die toch ook niet? Wat geeft hem dat extra's om wel met die hogere ploegen te kunnen spelen. Ik zie hier bijvoorbeeld Liverpool voorbij komen, maar llalana, coutinho, firmino zijn gewoon alle drie beter. Verdedigend op middenveld zal die ook niet komen. Newcastle is gewoon een prima stap vanuit de eredivisie om daar verder te ontwikkelen naar wel die hoger genoteerde club.

8 juli 2015 om 14:55

Precies. Daarnaast kan een stap richting een 'kleinere' club ook in je voordeel uitpakken (al valt Newcastle natuurlijk ook niet echt als klein te bestempelen). Wanneer hij wel echt meer in zich blijkt te hebben zal hij een prominente rol op zich kunnen nemen binnen het elftal en later altijd nog een stap hogerop kunnen doen. Zo niet, dan voetbalt hij gewoon lekker mee. Beter zo dan een te grote stap maken en niet aan spelen toekomen.

Everton zou zich gemeld hebben, voor een bedrag van bijna 20 miljoen. zou een goeie deal zijn.

8 juli 2015 om 10:01

Heb je een bron?

Newcastle lijkt me een mooie club voor Wijnaldum. Maar hij moet Everton overwegen als ze serieuze belangstelling hebben.

8 juli 2015 om 19:05

Newcaste heeft (mits goed geleid) meer potentieel als Everton.

voor 20 miljoen kunnen ze propper en zyech ophalen. Maar Newcastle doet weer onverstandig.
Voor Wijnaldum zou dit trouwens ook een slechte keus zijn. Kan beter Everton.

Everton is een veel mooiere club i.m.o
Maar Newcastle is ook wel een mooie stad.
Het is niet dat gini voor altijd bij die club blijft .. maakt Gini er bijvoorbeeld 8 goals bij een NUFC dan valt hij op bij alles wat er boven is.
Ik hoop natuurlijk dat Gini blijft maar aan de andere kant weten we allemaal dat hij wilt vertrekken en dan hoop ik gewoon dat het snel goed komt zodat Psv ook snel zaken kan afhandelen.

Ach kom op man, toch niet Newcastle. Sorry maar als je 15e eindigt in de Premier League (zoals afgelopen jaar gebeurde) zet je echt geen stap voorwaarts in vergelijking met 1e in de eredivisie en Champions League. En natuurlijk is het nog niet zeker of Newcastle dit jaar weer 15e wordt, misschien verrassen ze wel met een 7e plaats. Hij past ook helemaal niet bij Newcastle, waar toch de eerste opdracht is: zo min tegendoelpunten krijgen. Hij moet in een ploeg spelen met veel aanvallende drang, zoals Everton, maar ook PSG (die zich vorig jaar wel hebben gemeld).
Everton zou ik een veel betere keuze vinden. Die spelen, op dit jaar na, altijd net onder de top. Hij kan een goede klik hebben met Lukaku, en veel diepte zoeken, waar hij het best in is.

Dit moet wijnaldum echt niet doen. Hij kan makkelijk mee bij een club als Liverpool, Spurs, Roma, Wolfsburg. Toch nog een niveau boven Newcaslte. Chadli doet het ook gewoon goed bij Spurs. Wijnaldum is kwalitatief beter dan hem. Niet doen Gina!!

Zo. De miljoenen stromen binnen. En dat na jarenlang kritiek op Brands en het beleid van PSV. Lijkt me duidelijk wie nu het laatste lacht.

Jeemig, 20 miljoen?! Dat wij Eredivisie-volgers Wijnaldum goed vinden betekent niet dat ze in Engeland staan te kijkenvan een speler als hij. Ik verwacht dat Wijnaldum 'wel leuk mee kan', evenals Clasie. Die is ook geen 18 mil waard toch?! Eriksen was 13 mil, daar zit echt wel meer rek in

8 juli 2015 om 14:31

Waarom zit er dan in Eriksen zoveel meer rek? Hij was dan weliswaar jonger dan Wijnaldum toen hij vertrok naar Engeland, maar Wijnaldum is ook nog "maar" 24?

8 juli 2015 om 14:35

Eriksen had nog maar contract voor een jaar... Wijnaldum heeft vorig jaar nog bijgetekend dus dan is het verschil wel te verklaren

8 juli 2015 om 16:48

Inderdaad. Dat gecombineerd met de belachelijke prijzen die er tegenwoordig betaald worden en hij heeft zijn antwoord.

Ben m,n hele leven al voor Ajax,maar al dat gelul hoe rijk Ajax wel niet is,
psv haalt in een paar weken al de helft binnen,van wat Ajax bezit.
Hou m,n hart vast voor komende jaargang.

8 juli 2015 om 14:30

Vergeet niet dat niet alles van dit bedrag naar PSV gaat. Opleidingsvergoeding, doorverkoop clausule, bedrag naar de zaakwaarnemer etc. PSV zal een hele hoop over houden maar krijgt niet even 20 miljoen netto.

8 juli 2015 om 14:36

Ze hebben toch ook nog een lening van de gemeente die ze moeten afbetalen? Maar ben het met je eens dat ze nu veel binnen halen. Benieuwd hoe ze dit gaan besteden

Newcastle is op zich een prachtige club met een rijke historie. Ik snap niet dat zo veel mensen die club afbranden en wegzetten alsof het vergelijkbaar is met wigan of crystal palace. Everton zou natuurlijk een betere optie zijn gezien de prestaties de laatste jaren, en zij hebben ook gewoon een betere ploeg.. maar Newcastle zou prima zijn voor Wijnaldum om een jaar verder te kunnen ontwikkelen. Nadeel is dat die daar misschien niet op zijn favoriete plek komt te spelen?

Mike utrecht ben het met je eens, wijnaldum leuke voetballer maar mensen moeten niet gaan denken dat hij zomaar ff bij de spurs liverpool kan spelen dat is te hoog gegrepen voor hem, dit zou een mooie club voor hem zijn, goed salaris elke week volle stadion

Onbegrijpelijk, dit gaat helemaal nergens over. Die Wijnaldum, met alle respect hoor, heeft nooit enige indruk op mij gemaakt en draagt zeker een team niet. Hij hobbelt leuk mee in een draaiend team, maar meer ook niet. Voetbal wordt echt verziekt op deze manier.

8 juli 2015 om 14:36

Gelukkig hoeft hij geen indruk op jou te maken ..
Op Newcastle , Roma , Everton , Psg enz heeft hij wel een goede indruk op gemaakt en die hebben denk ik wel meer verstand dan een 'misgunner'.
Blind is ook voor te veel verkocht net als ooit Carrol , Torres en in de toekomst Sterling.

8 juli 2015 om 15:29

Voel jij je namens Wijnaldum aangesproken of zo? Lekker belangrijk.

8 juli 2015 om 15:47

Wat jij vind van Wijnaldum is lekker belangerijk .. ! Clubs hebben interesse en willen 20M betalen deal with it.

8 juli 2015 om 16:01

Wat ik vind is mijn mening en als jij je daardoor aangesproken voelt is dat jouw probleem. Geef het een plaats zou ik zeggen.

Interesse betekent niet dat ze hem overnemen. En zeker niet voor 20 miljoen. Zeker niet voor een meeloopvoetballer wiens bijdrage afgelopen seizoenen zeer zeer marginaal was. Typisch een voetballer die zal mislukken in een grote competitie. Hij zal uiteindelijk wel in Turkije of zo belanden. Als PSV zijnde zou ik ieder bod waar geld bij betrokken is accepteren.

Hop en nu weer aan je huiswerk,

8 juli 2015 om 16:54

Marginale bijdrage? Is wijnaldum niet gekozen tot de beste speler van het seizoen? Of je het daar nu mee eens bent of niet? Een matige speler wordt echt niet gekozen voor die prijs. Zeker niet wanneer je met guardado, memphis, luuk en jetro in de ploeg speelt. Endan hebben we het nog niet gehad over de beste spelers van andere clubs.

Deal kan vandaag al done zijn maar 16M is niet genoeg ..
Denk dat ze uiteindelijk op 18M uit komen maar Psv moet gewoon volhouden aan de vraag prijs van 20M.
Hoe sneller dit afgerond is hoe sneller we kunnen doorschakelen naar Propper.

8 juli 2015 om 14:38

Kan natuurlijk tegenstrijdig zijn wat je zegt
als ze blijven vast houden kan het nog lang duren... dus is keuze die Brands moet maken

20 miljoen voor Wijnaldum zou echt een wereldtransfer van Marcel Brands zijn! Zelfs als niet PSV fan vindt ik dit knap.

Wijnaldum is een goede voetballer, maar steekt er internationaal nou toch niet echt bovenuit. Ik ben benieuwd of Feyenoord ook nog mee profiteert van deze transfer in de vorm van een doorverkoop percentage? of misschien een opleidingsvergoeding?

Toch verbaast het me keer op keer dat PSV en Ajax dit soort bedragen wel kunnen vragen, maar Feyenoord de vraagprijs voor Clasie laatst heeft moeten verlagen naar 12,5 miljoen. Beide toch van vergelijkbaar belang voor hun ploeg, beide hikkend tegen de basis van Oranje aan, beide met nog contract dat nog enkele jaren doorloopt, maar toch een enorm verschil in verkoopprijs.

8 juli 2015 om 14:51

Je zou misschien kunnen argumenteren dat Wijnaldum iets veelzijdiger is. Clasie mist bovendien ook wel een beetje body. Of dat een verschil van (naar verwachting) 6 miljoen rechtvaardigt valt natuurlijk te betwisten.

8 juli 2015 om 15:04

Wijnaldum is zeker een stuk meer dynamisch. Bij Clasie zullen er altijd wel wat meer twijfels zijn. Daarbij moet Feyenoord eens wat winnen, een titeltje. Dat helpt de prijs ook wel omhoog krikken. Tot slot speelt Wijnaldum basis bij Oranje en Clasie niet.

8 juli 2015 om 15:41

Volgens mij scoorde Wijnaldum dit seizoen een doelpuntje of 15. Clasie 1. Doelpunten zijn nou eenmaal heel veel geld waard. Bovendien vind ik Clasie als Feyenoordsupporter een verschrikkelijk overschatte speler.

Als er kritiek op Blind is dat hij teveel breed speelt, dan doet Clasie dat in het kwadraat.

Weer een aardig bedrag voor Gini. Everton VS. Newcastle, beide mooie clubs voor hem. Ik zou persoonlijk voor Everton gaan.

Het is heel simpel epona ajax en psv zijn de absolute top clubs in nederland vertegenwoordigen de nederlands clubs europees op kaart.feyenoord daar tegen is geen top club meer ja op papier of qua stadion en de supporters.daartegen wijnaldum is beter dan clasie heeft meer ervaringen dan hem opgedaan en is kampioen geworden bij psv.wijnaldum was basis wk clasie niet bankje heel de wk zelf niet gespeeld.het gaat ver wijnaldum met clasie te vergelijken wijnaldum is in alles beter dan hem clasie vind ik maar matig en klein en onzeker overkomen.die jongen denkt dat hij bij een topclub gaat spelen mooi niet southampton kan die wel aan wijnaldum kan hoger dan newcastle united maar de bod 20 miljoen is gewoon mooi bedrag psv eigenlijk mij ook iets te veel als psv zijnde gelijk doen

8 juli 2015 om 22:50

Toch heeft Wijnaldum in de laatste Feyenoord-PSV elk, maar dan ook elk duel verloren. Hij is ook geen basisspeler meer van het Nederlands elftal. Tegenwoordig mag hij nog invallen. Trouwens, bij het WK was hij in eerste instantie geen basisspeler.

Als PSV inderdaad 18 of meer voor Gini kan krijgen, dan moeten ze dat gewoon doen. Kun je bijna niet weigeren.
Het zal mij wel spijten, ik vind Wijnaldum een mooie speler, goeie gozer, vrolijk, beleefd en ambitieus. Ik zal hem missen bij PSV maar gun hem alle goeds.

Ik zou het dan wel leuk vinden als PSV zowel Pröper als Berghuis kan halen. Beiden nog geen top, maar hebben dat wel in zich. Ben benieuwd wat het gaat worden.

Newcastle lijkt me prima voor Wijnaldum, zo fantastisch is hij nou ook weer niet als hem tegen andere topmiddenvelders afzet. Als hij zich bij Newcastle goed laat gelden kan hij over een paar jaar nog een mooi laatste stapje maken.
Zie hem in de absolute top niet knallen eigenlijk.

Heeft feyenoord eigenlijk een doorverkooppercentage weten te bedingen op wijnaldum?

8 juli 2015 om 16:23

Er wordt gezegd dat Feyenoord zo'n 10 procent krijgt bij doorverkoop en ook nog eens 3 procent als opleidingsvergoeding. Zeer lucratief voor Feyenoord dus.

8 juli 2015 om 18:19

Zeer lucratief ja, zo'n 2,6 miljoen dus. En sparta krijgt ook nog opleidingsvergoeding dan houdt psv er zelf zo'n 17 miljoen aan over. Al zal ook nog wel een deel naar de zaakwaarnemer en naar wijnaldum zelf gaan.

Hopen dat dit gaat gebeuren kunnen ze gelijk een flink bedrag aftikken voor propper vitesse zou wel gek zijn om hem nu voor een appel en een ei te verkopen aan psv.
Op zijn minst moeten ze een redelijk doorverkoop percentage in de deal betrekken.

Geeft maar weer eens aan hoe op hol de markt geslagen is. Wijnaldum is geen exceptionele speler en levert waarschijnlijk zo'n 18 miljoen op. Dat terwijl twee / drie jaar geleden nog spelers van hogere kwaliteit voor minder verkocht werden.

De miljarden van het vernieuwde televisiecontract in de Premier League beginnen te rollen.

Denk dat dit wel een mooie club voor Wijnaldum is. Denk dat newcastle niet nog zo'n jaar meegaat maken en hij na deze club nog een stap zou kunnen maken.

Mooi gaat meer dan 20 miljoen worden tenzij Siem de jong in de deal wordt betrokken. Dan zal het 15 miljoen zijn en de jong. Maar is dat nou een versterking ? Alleen omdat hij graag met zijn broer wil voetballen. Doe mij maar propper.kost 5 miljoen en dan hou je nog 17 miljoen over. Gini bedankt Jongh ge waort ene echte Boer.

Je bent echt gek als je 20 miljoen neerlegt voor Wijnaldum. Dat is sowieso al 7 miljoen te veel. Word te veel gehyped. Is onzichtbaar in de toppers in de Eredivisie, dus waar moet hij zijn in de rest van de wedstrijden in de beste competitie van de wereld?

Loopt het daar niet over van aanvallende middelvelder?

Die Mclaren is gek geworden. Met Wijnaldum gaat hij de degradatiezone niet ontlopen. Hij kan beter Clasie aantrekken voor de helft van het geld en dan nog een andere speler halen. Clasie heeft veel meer pit en neemt een ploeg op sleeptouw.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren