Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord voert fitheidtest uit na foto van Wilkshire: 'Hij zag er anders uit'

Laatste update:

Luke Wilkshire was na de eerste training van Feyenoord het mikpunt van hoon en spot. Op internet circuleerde een foto waarop te zien is dat de Australiër zijn haar heeft geblondeerd, terwijl ook zijn lichaam flink leek uitgedijd. Volgens RTV Rijnmond was het voor de Rotterdamse club aanleiding om de speler tijdens het trainingskamp in Oostenrijk te testen op zijn fitheid.

/

Daarbij bleek dat het slechts om optisch bedrog ging: de Australische middenvelder bleek gewoon fit. "Ik heb hem donderdagavond nog gesproken. Of de beste man is in vijf dagen tijd heel veel kilo's kwijtgeraakt of deze foto is bewerkt", zegt Feyenoord-watcher Jan Dirk Stouten. "Toen ik hem sprak, zag hij er echt compleet anders uit dan op deze foto, waarop hij veel te zwaar oogt."

Stouten zegt de resultaten van de fitheidstest te zullen ontvangen van Feyenoord, maar houdt die op verzoek van de club voor zichzelf. "Als de resultaten positief zijn, dus als hij wel fit is, dan gaat Feyenoord dat volgende week vertellen tijdens het trainingskamp in Oostenrijk", besluit hij.

Luke Wilkshire maakt Feyenoord sterker

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waarom zou Feyenoord in hemelsnaam de resultaten van de test aan Dirk Jan Stouten verstrekken? Ik zie hem niet..

4 juli 2015 om 11:44

Ik snap dat ook niet, vervelende gozer

5 juli 2015 om 22:07

Stouten voert een persoonlijke strijd met Gouka van het AD. Met dit soort feitjes (ik krijg die gegevens van Feyenoord) wil hij bewijzen dat hij meer insider van de club is dan Gouka. Maar niemand neemt Stouten danwel Krabbendam nog serieus.

5 juli 2015 om 23:15

@ Suc6magnet, ik kan je volgen. Alleen snap ik dan nog steeds niet het belang van Feyenoord hier in. Waarom zouden zij zich mengen in een persoonlijke strijd zonder enig gewin.

4 juli 2015 om 11:52

Ik lees dit vaker, maar vond hem vorig jaar echt niet verkeerd spelen hoor. Hoe vaak is hij nou helemaal door het ijs gegaan? Zijn kompaan links vind ik zorgelijker.

4 juli 2015 om 13:01

In de tweede seizoenshelft viel hij of door de mand, of geblesseerd uit. Eerste seizoenshelft was hij oke, maar voegde ook niks toe.

4 juli 2015 om 11:52

waarom schrijf je nec er niet bij ?

4 juli 2015 om 12:04

diekertjedap,

kijk naar z'n profielfoto
zou wel een leuke versterking zijn voor de Graafschap trouwens! meer dan welkom.

4 juli 2015 om 12:09

omdat wilkshire niet op de 18e plaats wil eindigen..

4 juli 2015 om 12:13

Omdat NEC tussen 9 - 13 gaat spelen. Anders had ik NEC ook wel vermeld.

4 juli 2015 om 12:20

Normaal had ik je voor gek verklaard, maar het is wel de eredivisie haha

4 juli 2015 om 12:29

Omdat nec zelfs zo'n 'waardeloze' speler nooit kan betalen?

4 juli 2015 om 12:31

jullie denken werkelijk dat jullie om het linker rijtje gaan spelen hé ? nec is niks beter dan roda of excelsior . ik begin me echt af te vragen waar jullie dat optimisme vandaan halen . roda heeft op demouge en ramos na nog het hele 1ste team bij elkaar , en zoals je weet heeft roda met dat team psv , heerenveen en nac verslagen . een stuk of 2-3 versterkingen erbij en ik wil het nog wel eens zien .

4 juli 2015 om 14:10

Leuk dat Roda het zelfde team heeft gehouden, maar dat betekend dus dat je hetzelfde team heb als het team dat 32 punten minder haalde als NEC. Dus hoe durf je dan te stellen dat je dan van hetzelfde niveau bent Diekertje? Ontopic: tja zo'n vakantie bij een wat oudere speler tikt gauw aan. Al is het niet erg professioneel en zegt het wel wat over de mentaliteit van de speler.

4 juli 2015 om 14:27

Ik ben het er wel mee eens, kwalitatief gezien is Nec echt niet sterker dan Roda op dit moment, Roda heeft bijna hetzelfde team als vorig jaar en bij Nec is een enorme leegloop geweest, die hebben volgens mij niet eens genoeg spelers...

4 juli 2015 om 14:35

Heb liever Henkie Dijkhuizen dan Wilkshire, man man man. Die gast kan amper lopen en ziet er totaal niet fit uit.

4 juli 2015 om 14:36

Dan zit je er toch behoorlijk naast Naudjuh. Er zijn inderdaad veel spelers weggegaan(ongeveer een elftal) maar daar zat maar 1 basisspeler bij waarvoor ook al een vervanger is gehaald in de vorm van Golla. Daarnaast ook nog een groot talent van Heerenveen gehaald en staan Rayhi(die bij PSV kon blijven) en de keeper van het nationale elftal van Ijsland op het punt van tekenen. NEC is op dit moment in de basis weldegelijk sterker dan Roda, dat ook alleen maar een aardige clubspeler van Eindhoven en een amateur heeft gehaald. Dat maakt inderdaad een kwaliteitsverschil van 32 punten goed.... Andere beweringen zijn vooral gestoeld op hoop en niet op de realiteit.

En op die Rémy moet je niet letten, gast verpest ieder topic waar die komt met z'n getroll en is ook totaal niet representatief voor de gedachtegang van de gemiddelde NEC-supporter. Hoop dat ie snel pleite is hier en zichzelf niet belachelijk maakt met dat mooie logo als avatar.

4 juli 2015 om 14:41

Ja, bij Roda zijn het ''aardige'' spelers en een ''amateur'', en als NEC eentje overneemt dan is het een ''groot talent''. Geloof me dat Palacios menigeen gaan verrassen, dat is een ontzettend goeie speler! Zal best dat NEC momenteel iets beter is in de basis, maar het verschil is wel aanzienlijk kleiner geworden. En Roda is nog niet eens klaar op dit moment. Komen zeker 2 of 3 spelers voor de basis bij.

4 juli 2015 om 14:57

Haha, 'iets' beter. 32 punten noem ik niet iets beter, zonder teveel aan zelfophememelerij te doen. En waarom het verschil aanzienlijk kleiner is geworden ontgaat mij even, mag toch niet hopen door een redelijke speler van Eindhoven(niet meer en niet minder, Van den Boomen was bij bijv. Eindhoven al een stuk beter) en een speler van De Treffers? Nee, jij hoopt vooral dat het verschil aanzienlijk kleiner is geworden. Echte onderbouwing is er op dit moment niet voor.

En bij Heerenveen, die de laatste tijd toch wel veel uitstekende spelers opleiden, vonden ze Bikel een groot talent waarvan ze echt baalden dat hij vertrok. En de term amateur mbt Palacios is niet denigrerend bedoeld maar gewoon een feit. Als je afgelopen seizoen bij de amateurs speelde ben/was je gewoon een amateur.

Vooropgesteld dat het absoluut niet uit te sluiten valt dat de een boven de ander eindigt of niet, is het op dit moment wel zo dat NEC in de basis gewoon behoorlijk sterker is. Die 32 punten verschil van vorig seizoen komt ergens vandaan. En dit is niet om arrogant te doen, maar het is wel de realiteit. Anders hou je jezelf gewoon een beetje voor de gek.

4 juli 2015 om 15:02

tegen hoeveel ere-divisie ploegen heeft nec gepresteerd ? Roda heeft 2 grote problemen gehad : ze hadden nooit met trost moeten beginnen en we hadden 1 fatsoenlijke spits moeten hebben .

4 juli 2015 om 15:10

jullie doen niet anders , al maanden . de eerste partij moet nog gespeeld worden of jullie doen zogenaamd of jullie voor het linker rijtje meedoen . de spelers wat jullie tot nu toe gehaald hebben is toch niet meteen ere-divisie waardig niet ? maar wel maar zeiken op andere ploegen . hoe is het met die 7,8 miljoen van die top-speler ? en met boekhoorn die er nu ging instappen ?

4 juli 2015 om 15:19

nee die jullie nu weer een jaar contract hebben gegeven , daar win je de oorlog mee wil je zeggen ? wat denk je dat roda nog gaat doen ? bijna de helft , hetzelfde als dat van jullie , van het spelersbudget hebben ze nog vrij . als wij een fatsoenlijke spits hadden gehad en er waren niet zoveel problemen geweest in de trainerstaf na de winterstop , want voor de winterstop waren het maar 3 punten . afgerekend wordt op het einde , jullie kunnen ook in de handen klappen als jullie erin blijven . en je denkt toch niet echt serieus dat MU cillessen gaat halen hé ? volgens mij heb je last van de hitte .

4 juli 2015 om 15:30

' de eerste partij moet nog gespeeld worden of jullie doen zogenaamd of jullie voor het linker rijtje meedoen'

Je loopt zoals gewoonlijk weer eens ongelooflijk uit je nek te lullen diekertjedap. Hier in Nijmegen is men zich er wel degelijk van bewust dat het een zwaar seizoen wordt, de doelstelling is dan ook niet voor niets handhaving en op wat optimisten na wordt er echt niet gerept over het linkerrijtje. Dat jij dat ergens een keer gehoord hebt en dat nu de hele tijd gebruikt als generalisatie zegt eigenlijk veel meer over het zielige persoontje dat jij bent omdat je er niet tegen kan dat NEC afgelopen seizoen gewoon veel sterker was. Zelfde geldt voor die 7 miljoen voor Alireza. Is ooit genoemd door een Engelse krant. Zielig allemaal. Dat het woord 'jullie' het woord is dat je het meest gebruikt zegt alles over de calimero die je bent.

Hoe het komend seizoen gaat lopen is van meerdere facetten afhankelijk, maar dat NEC nu een betere basis heeft kan je niet met serieuze argumenten ontkennen. Hoe dat verder uit gaat pakken is afwachten, maar ik zou voor geen goud van selectie willen ruilen. Dat heeft afgelopen seizoen wel uitgewezen.

' nee die jullie nu weer een jaar contract hebben gegeven'

Over wie heb je het nu? Appiah, de rechtsback, heeft inderdaad een eenjarig contract getekend. Prima back voor Nec, apart dat Brood hem een tijdje eruit liet na Appiah's blessure. Bikel heeft een driejarig contract getekend. Of je daar de oorlog mee wint kan je natuurlijk nu nog niet zeggen.

' tegen hoeveel ere-divisie ploegen heeft nec gepresteerd ?'

Lekker relevant. Ook weer zo'n typisch smoesje om de realiteit niet onder ogen hoeven te zien. Gaat erom dat NEC en Roda afgelopen seizoen 36 keer tegen dezelfde tegenstander en daar heeft NEC 26 punten meer aan overgehouden, plus de 6 punten door twee keer van Roda te winnen die 32 maakt.( Roda kon niet eens scoren tegen Nec). En aangezien er bij beiden nog niet gek veel is gebeurd kan je niet zeggen dat het opeens twee gelijkwaardige elftallen zijn. Al zal jij dat natuurlijk van wel zeggen, maar dat zou mijn punt alleen maar bevestigen.

' en je denkt toch niet echt serieus dat MU cillessen gaat halen hé ?'

Tja, waarom niet? Van Gaal kent Cillessen en heeft het geld. Ik zie het best gebeuren. Of Cillessen het meteen aankan is natuurlijk de vraag, Vind het wel een onderschatte keeper.

' volgens mij heb je last van de hitte '

Haha, zegt er een wat. Volgens mij heb je iedere dag last van een zonnesteek.

Maar we gewoon behoorlijk off-topic, heeft ook niet veel zin om door te gaan. Maar zoals ik altijd tegen jou zeg: verdiep je eens meer voordat je begint te kakelen en ga niet in je eigen verzinsels geloven. Das namelijk niet echt gezond.

4 juli 2015 om 15:45

blijkbaar weet jij het ook niet . ik ben in ieder geval niet aan het lullen over ploegen die tig miljoenen tegen elkaar aan het opbieden zijn . wat er aan klopt zien we momenteel . tevens ga jij er ook helemaal aan voorbij dat roda door problemen met de staf na de winterstop heeft moeten afhaken . en dan natuurlijk het risico dat jullie zogenaamd niet genomen hebben met die 3 top spelers . als nec zijnde zou ik eens niet zo hoog van te toren blazen , jullie gaan gewoon net als roda onderin meedraaien , niet meer niet minder . jullie doen alsof jullie een top ploeg zijn .

4 juli 2015 om 16:11

als ik jou was zou ik eens even kijken naar enkele reacties van medefans van jou . " nec kan veel meer betalen aan salaris dan roda " , "nec heeft een veel hoger spelersbudget " , het blijkt dat jullie eigen algemeen directeur zegt dat het niet zo is . en maar zeggen dat roda voor die miljoen wat ze vrij hebben geen fatsoenlijke spelers kan halen , terwijl jullie net zoveel kunnen betalen als roda . nee , je hebt gelijk , bij jullie zijn al veel meer echte aanwinsten gehaald .

Ik was donderdag bij de eerste training van Kuyt, en Wilkshire baarde inderdaad veel opzien onder mijn medesupporters. Dat gekke geblondeerde kapsel en toen die naast Sven van Beek ging lopen viel op dat hij er nogal dik uitzag. Jammer dat we alleen nog een linksbenige centrale verdediger waarschijnlijk gaan aantrekken, want het liefst zie ik eigenlijk nog een goede rechtsback komen. Karsdorp heeft deze man uit de basis gespeeld op deze positie maar het liefst zie ik Karsdorp gewoon op het middenveld waar hij altijd speelde in de jeugd. Werd zelfs verkozen tot beste speler in zijn laatste jaar als A-junior. Gronsveld en Lopes Cabral moeten eerst nog een jaartje worden uitgeleend om ervaring op te doen, dat is het beste voor hun ontwikkeling.

4 juli 2015 om 11:55

Denk dat er voor Karsdorp geen plek is op het middenveld. Nieuwkoop en Schuurman zijn prima talenten die erbij komen. Verdonk is ook een linie naar voren geschoven en moet gaan focussen als controlerende verdedigende middenvelder. Speelde vandaag prima op die positie. Was echt een verademing, al is het maar tegen de amateurs.

4 juli 2015 om 12:11

Klopt, ik vind het ook prima. Maar juist door deze talenten + overige spelers zoals Toornstra zie ik geen plek vrij voor Karsdorp.

Ik zou daarom Karsdorp laten focussen als rechtsback omdat ik denk dat hij zich op die positie, met zijn kwaliteiten, prima zou kunnen ontwikkelen.

4 juli 2015 om 12:12

Ja dat klopt we hebben veel middenvelders, ik ben benieuwd wie het gaat redden van die 3 namen. Alleen bij Schuurman heb ik er echt vertrouwen dat hij direct doorbreekt. Is het misschien niet wat om van Verdonk de linksback te maken? hij is linksbenige, heeft een drive naar voren en een goede trap. Mensen zie ik om Woudenberg schreeuwen maar als hij het hele jaar op training niet laat zien daadwerkelijk echt beter te zijn dan Nelom. Ik ben benieuwd hoe Gio dit gaat oplossen want er zal niemand voor die positie worden gekocht aangezien Kongolo, Nelom, Woudenberg en Verdonk hier kunnen spelen.

4 juli 2015 om 12:13

Wordt verdonk echt een Cvm? Vond hem altijd sterk spelen centraal achterin, ondanks zijn lengte. Dat zal ook wel meteen de reden zijn dat die naar voren gaat.

Karsdorp zou best op het middenveld kunnen denk ik. Zeker met de leegloop die er toch aan gaat komen denk/hoop ik. Clasie, Immers en El Ahmadi of Vilhena zie ik echt nog wel vertrekken.

4 juli 2015 om 12:26

@ m1ch43ll

Het is nog niet zeker maar vandaag begon Verdonk als cvm en speelde hij erg goed. Helaas raakte Gronsveld geblesseerd waardoor Verdonk weer centraal in de verdediging ging spelen.

4 juli 2015 om 12:36

@m1ch43ll

Ja daar is een tijdje geleden een bericht over verschenen. Google dit artikel : Feyenoord gaat maandag van start met omscholing 'nieuwe Clasie'

Hij begon er vandaag tegen sc Feyenoord ook maar speelt nu weer centraal door het uitvallen van Gronsveld. Ik vind het wel logisch omdat hij klein is maar wel een goed verdedigend inzicht, goede balbehandeling heeft en een uitstekende trap in zijn linkerpoot. Als hij wordt omgeschoold tot linksback zou ik dit ook toejuichen.

Karsdorp is gewoon eerste rechtsback en deze gozer speelt gewoon lekker in het 2e straks.

4 juli 2015 om 12:36

Ik hoop dat Lopes Cabral straks in het 2e speelt.

4 juli 2015 om 12:46

Lopes Cabral is heel zwaar geblesseerd geweest. Als die dat niet was geweest had hij zo Janmaat op kunnen volgen. Ben benieuwd of die zijn potentie nog waar kan maken.

4 juli 2015 om 13:32

Klopt, maar is al een tijdje op de weg terug. Denk dat hij dit seizoen nog wel zijn wedstrijdjes zal gaan spelen bij Jong Feyenoord.

4 juli 2015 om 17:32

Hij is pas weer geopereerd

Die geweldige invalbeurt tegen Heerenveen moet je als club natuurlijk ook wel de ogen openen. Een fitte Wilkshire kan best de concurrentie aan met Karsdorp, maar als hij om de haverklap geblesseerd is wordt hij gewoon het hele seizoen aan alle kanten voorbij gelopen!

De enige reden die ik kan bedenken waarom Feyenoord Wilkshire niet zou moten lozen is omdat de spoeling op rechtsachter positie dan wel erg dun wordt.

Hopelijk blijft Lopes Cabral fit, die zou dan mooi de concurrentie met Karsdorp aankunnen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren