Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Op dit moment is de komst van Vidal niet aan de orde’

Laatste update:

Arsenal greep in het onlangs beëindigde seizoen opnieuw naast het kampioenschap, maar is volgens Arsène Wenger 'erg dicht bij' de eerste landstitel sinds 2004. De coach hoopt in de zomer een paar goede versterkingen te kunnen halen en in de wandelgangen wordt de naam van Arturo Vidal de laatste tijd vaak genoemd. Er zou al zijn gesproken met de middenvelder van Juventus.

/

Arsène Wenger wilde er op zijn persconferentie van woensdagmiddag niet veel over zeggen. "Als ik zeg dat ik hem een goede speler vind, dan kondig jij de transfer aan", knipoogde de coach naar een journalist. "Wil je alleen weten wat ik van hem vind? Ja, ik vind Arturo Vidal een goede speler. Maar of we momenteel bezig zijn met transfers? Dan moet ik 'nee' zeggen."

Volgens Wenger gaat Arsenal zich pas na de FA Cup-finale tegen Aston Villa bezighouden met transfers. Vidal speelt zelf ook nog een belangrijke finale: volgende week zaterdag hoopt hij met Juventus de Champions League te winnen. In de eindstrijd in Berlijn is Barcelona de tegenstander.

Update 31 mei 07.48 uur - ‘Op dit moment kijken we niet naar de komst van Vidal’
Het lijkt erop dat Arturo Vidal inderdaad niet bij Arsenal in beeld is. Arsène Wenger kreeg zaterdag na de FA Cup-finale tegen Aston Villa opnieuw een vraag over de vermeende interesse in de Chileense middenvelder van Juventus. “Vidal? Jij komt zeker uit Chili”, antwoordde de manager van de Londenaren. “We hebben al diverse goede middenvelders en op dit moment is de komst van Vidal niet aan de orde.”

Arturo Vidal zou een aanwinst zijn voor Arsenal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop eigenlijk dat hij naar Man Utd gaat, een speler als Vidal hebben we echt nodig op de plaats van Carrick...

27 mei 2015 om 18:25

Staat Carrick vaak in de basis? Zo niet komt ie dus op de bank

27 mei 2015 om 20:45

Carrick is vaak geblesseerd. Als hij fit is was hij dit seizoen 1 van de sterkste spelers bij Man U. Van Gaal heeft dit eerder heel vaak gezegd

27 mei 2015 om 23:15

Hahahahaha op blatter na heb jij de grootste grap van de dag gemaakt

31 mei 2015 om 11:04

Rustig aan, jij onderschat Carrick heel erg zo te zien. Je moet eens kijken naar de statistieken, United met Carrick en United zonder Carrick, het verschil is echt heel groot.

31 mei 2015 om 11:47

Vidal brengt iets heel anders dan Carrick. Carrick is het slot op de deur op het middenveld. Die vent lost de problemen op voordat de verdedigers moeten ingrijpen. Als je de wedstrijden van United dit seizoen hebt gezien, had je begrepen dat ze een Carrick harder nodig hebben dan een Vidal.

Kan bij elk club terecht wat een topvoetballer is dit, een echte bikkel geniet er echt van.
Maar wenger is er blijkbaar NOG niet mee bezig, denk dat vidal ook nog geen zin heeft ivm cl finale.

27 mei 2015 om 17:22

Ben met je eens, een krachtpatser en een echte er zijn zelden spelers bij arsenal die dat hebben. Tot in de zomer dan :-P.

Vidal gaf deze week nog aan erg gelukkig te zijn bij Juve en zijn hele carrière in Turijn te kunnen blijven. Er zijn ook veel geruchten dat hij zijn zaakwaarnemer heeft aangespoord om een contractverlenging bij Juve voor hem te regelen. Het lijkt mij niet dat hij na een week opeens bijna rond is met Arsenal.

27 mei 2015 om 16:33

Mij lijkt het ook niet, maar goed die praatjes zoals Vidal nu zegt, kunnen net zo goed niet waar zijn. Dat hebben we al vaak genoeg gezien in het verleden. Als Wenger zegt dat hij niet bezig is met transfers is ie dat vaak wel haha.

27 mei 2015 om 16:37

Ja, het komt regelmatig voor dat een speler dan toch een transfer maakt. Maar Vidal is tot nu toe zijn beloftes altijd nagekomen en Juve is momenteel ook een veel aantrekkelijkere club dan vorig jaar. Toen hadden weinig mensen er vertrouwen in dat Juve ver kon komen in de CL. Juventus is nu niet opeens een club die erg vaak in de finale gaat staan maar het laat toch zien dat Vidal al bij een topclub zit die voor niet heel veel clubs onderdoet.

27 mei 2015 om 16:58

Klopt, ik zie dan ook geen enkele reden voor hem om weg te gaan. Tuurlijk Arsenal is een mooie club, Londen een mooie stad en hij kan met Alexis voetballen. Maar Juve is ook mooi (miss winnen ze de cl), Italië is prachtig en hij verdiend goed en wordt gewaardeerd. Ik zou lekker blijven als ik hem was. Maar hij is altijd welkom.

27 mei 2015 om 16:34

Als er goed geld betaald word en meneer Vidal kan een tonnetje of 3 per week verdienen in de bpl dan is meneer Vidal gewoon vertrokken uit Italië

27 mei 2015 om 16:43

Zo makkelijk gaat het nooit. Als Crystal Palace hem dat bedrag aanbiedt speelt hij volgend seizoen vast nog bij Juve.

27 mei 2015 om 16:49

Maar palace kan dat niet

27 mei 2015 om 16:56

Palace krijgt al 120 miljoen per seizoen via de tv sponsoren... Dus ze kunnen het vast wel

27 mei 2015 om 17:32

Ze kunnen het betalen ja, maar ze kunnen het niet veroorloven, om het maar in het Nederlands te zeggen. Dat is een gigantisch verschil.

27 mei 2015 om 18:30

Arsenal gaat hem nooit 3 ton geven dus dan houdt het al op. United daarentegen..

27 mei 2015 om 19:03

Wij kunnen hem alleen gebruiken als Ramsey vertrekt. Anders loop je met Wilshere en Ramsey op de bank. Wilshere is nog steeds mijn favoriete speler zelfs na al die blessures. Hij is een Arsenal man en wordt de nieuwe aanvoerder. Maar Le Coq moet ook spelen dus we hebben niet echt ruimte.

27 mei 2015 om 19:35

Vidal is een CM en geen DM. Vind het dan ook belachelijk om hem te halen als je Wilshere, Ramsey en Cazorla(speelt die rol nu) al hebt.

27 mei 2015 om 16:34

Daarnaast heeft Marotta meerdere malen aangegeven dat Arturo niet te koop is. De geruchten gaan rond dat hij voor zo'n 35 miljoen de overstap naar Arsenal gaat maken en dat klinkt nogal onwaarschijnlijk. Vorig jaar heeft Juventus namelijk een bod van plusminus 60 miljoen euro afgeslagen.

Arsenal lijkt me buiten dat ook geen stap omhoog voor hem. Financieel gezien wel, maar sportief gezien zeker niet. Alleen Bayern Munchen, Real Madrid en Barcelona zijn een grote stap omhoog. Daarbuiten is het een stap opzij, omlaag of nauwelijks/minimaal omhoog.

Juventus wilt niet, Vidal wilt niet en zijn zaakwaarnemer wilt niet.

27 mei 2015 om 16:52

Allemaal leuk en wel.
Maar als Arsenal zijn loon verdubbelt of Utd het verdrievoudigt dan is Vidal weg.

27 mei 2015 om 17:01

Precies

27 mei 2015 om 17:07

Belgunner

Dat weet jij niet uiteraard, puur giswerk. Vidal kon al meermaals een stap maken die hem financieel beter zou maken, maar speelt nog steeds bij Juve, zo gevoelig is hij er tot nog toe niet voor gebleken. Word gewoon afwachten, maar ik denk niet dat Vidal nog vertrekt bij Juve.

27 mei 2015 om 17:44

Hoop het van wel voor mij dan haha. Echt een hele goede speler, kan Arsenal echt die sprong geven die ze nodig hebben. Het is ook niet zo'n lieverdje en dat heeft Arsenal ook wel een keer weer nodig. Gewoon een vechtertje in het team. Aan de andere kant is het wel jammer voor Juve als Vidal en Pogba na dit seizoen weg zouden gaan. Staan ze eindelijk in de CL finale gaan twee van de beste spelers weg. Pirlo en Buffon in hun laatste jaren ,tevez wilde misschien ook terug naar Argentinië en dan stort het opeens in.

27 mei 2015 om 21:04

Alex
Ik weet het inderdaad niet zeker, maar het is wel heel waarschijnlijk. Kijk naar Xavi, naar Qatar. Als Vidal nog geld wil scheppen in de PL is dit zowat zijn laatste kans, iemand van 30 of meer halen ze normaal niet.

Dat Vidal er nog zit heeft natuurlijk ook te maken met het weifelende United door zijn knie, en zijn hoge prijs. Ik neem aan dat die toch al met zo'n 30 procent vezakt is.

27 mei 2015 om 16:58

Ik geloof het zelf ook niet echt, laat ik dat voorop stellen. Maar wat een aankoop zou dit zijn voor Arsenal. Perfecte speler. Precies wat we kunnen gebruiken. Scoort veel, en speelt met het mes tussen de tanden.

Het zou te mooi zijn om waar te zijn, en dat is het waarschijnlijk ook, want ik kan me niet voorstellen dat Vidal weg wil bij Juve. Lijkt daar op zijn plaatst te zitten.

Echter worden de geruchten wel sterker en sterker. Maar goed, iedereen neemt maar wat van elkaar over.

27 mei 2015 om 17:10

Lijkt ook op een stap achteruit.. Van CL finalist naar laatste 16.

27 mei 2015 om 21:49

Hoeveel zou Vidal moeten kosten als een club hem wil kopen, kun jij daar een goede inschatting van maken?

31 mei 2015 om 10:16

Toch minstens 45 miljoen, is een wereldtopper en alleskunner.

31 mei 2015 om 12:19

Oke dankje, dat vind ik zelfs laag eerlijk gezegd. In de huidige markt en hij is misschien wel de beste speler op zijn positie ter wereld. Juventus heeft ook niet per se geld nodig, dus hoeft niet te verkopen. Heeft die een kort contract? Ik zou lekker rond de 65 gaan vragen als Juventus zijnde.

Dat is toch wel een grote stap omlaag. Arsenal stelt Europees niks voor en is al jaren geen landskampioen geworden. Waarom zou Vidal van Juventus naar Arsenal gaan?

27 mei 2015 om 16:21

It's all about the money baby! €€€

27 mei 2015 om 16:22

Sanchez mede chileen, kan bij arsenal meer verdienen, Londen mooie stad. Misschien wil zijn vrouw wel. Er zijn duizenden redenen dat hij deze transfer misschien wel wil maken.

Ik hoor het allemaal aan en we zullen zien op deadline Day

27 mei 2015 om 16:25

Geld, nieuwe uitdaging, andere competitie, mooie stad als Londen, etc. Bovendien zal Arsenal het beter doen als er spelers van Vidals kwaliteiten toegevoegd worden aan de selectie, denk je ook niet? Het is niet zo dat Arsenal momenteel niet goed presteert, dat dit volgend jaar ook het geval is. Dat is gewoon gissen, we zullen het volgend seizoen wel zien.

27 mei 2015 om 16:46

En waarom zou je geen belangrijk onderdeel willen uitmaken van een team dat op jacht is naar een prijs is die zoveel gaat betekenen. Wat betekend 1 of 2 prijzen als er jaarlijks wel 3 worden gepakt en je bent niet onbetwist of wordt niet genoeg gewaardeerd. Pak je nu een prijs bij Arsenal, dan heeft dat veel meer historische waarde dan als Barca dat pakt, ze doen het al zowat op reguliere basis.

27 mei 2015 om 18:19

@Cocoafc

Mee eens. Als Vidal daarom naar Arsenal zou gaan dan kan ik dat volledig begrijpen. Hopelijk denken andere spelers er ook zo voor en wilt elke topspeler volgend seizoen naar mijn cluppie komen.

Arsenal is redelijk kansloos op het verkrijgen van Vidal in mijn ogen. Hij heeft zowel vorig jaar zomer als onlangs aangegeven niet weg te hoeven en niet gereageerd op interesse van de grootste clubs van Europa. Waarom zou hij dan naar Arsenal willen. Als club een stapje omlaag (arsenal fanboys incoming waarschijnlijk, maar dat neem ik voor lief), qua competitie een stapje omhoog, maar bij Juventus speelt ie om landstitels en qua europees succes zal hij bij juventus dit jaar (en in de nabije toekomst) denk niks te klagen hebben. Nee die gaat denk ik echt niet naar Arsenal..

27 mei 2015 om 16:26

Diezelfde redenering kan je ook toepassen bij Ozil en Sanchez. En laten we eerlijk zijn, het afgelopen jaar is Vidal aanzienlijk in waarde gedaald. Wenger heeft wel een oogje voor dit spelers in dit soort situaties.

27 mei 2015 om 16:33

Juventus is wel een ploeg die een stuk moeilijker doet over het verkopen van hun sterkhouders, dat beleid kijkt vaak naar koopjes en verkoopt hun spelers alleen voor de hoofdprijs.

27 mei 2015 om 16:38

Nou, diezelfde redenering gaat niet helemaal op met betrekking tot Vidal. Vidal is inderdaad afgelopen seizoen niet zo sterk geweest als in het seizoen dat daaraan voorafging, maar is wel vaste waarde bij Juventus in het algemeen, en enorm geliefd door de fans. Sanchez zat bij Barcelona in een voor hem lastigere situatie m.b.t. de aankoop van Suarez, hetzelfde geldt voor Özil, die een beetje naar de uitgang werd geforceerd door de aankoop van Bale, dat is alom bekend. Geweldige aankopen van Arsenal, dat zeker, maar voor die spelers was de overstap meer voor de speler zelf noodzaak dan bij Vidal het geval is.

27 mei 2015 om 16:41

Klopt, maar het lijkt mij dat Juve niet hetzelfde kan vragen als vorig jaar. Vidal zijn prestaties zijn nou eenmaal minder of minder spectaculair dan vorig seizoen. Wenger weet dit en gaat daar vast op inspelen qua prijs. Daarnaast speelt zijn leeftijd ook een rol en heeft Juve een aantal zeer goede voetballers klaar staan ter vervanging.

27 mei 2015 om 16:55

"arsenal is redelijk kansloos op het verkrijgen van Ozil in mijn ogen. Hij heeft zowel vorig jaar zomer als onlangs aangegeven niet weg te hoeven en niet gereageerd op interesse van de grootste clubs van Europa. Waarom zou hij dan naar Arsenal willen. Als club een stapje omlaag (arsenal fanboys incoming waarschijnlijk, maar dat neem ik voor lief), qua competitie een stapje omhoog, maar bij Madrid speelt ie om landstitels en qua europees succes zal hij bij Madrid dit jaar (en in de nabije toekomst) denk niks te klagen hebben. Nee die gaat denk ik echt niet naar Arsenal.."

"arsenal is redelijk kansloos op het verkrijgen van Sanchez in mijn ogen. Hij heeft zowel vorig jaar zomer als onlangs aangegeven niet weg te hoeven en niet gereageerd op interesse van de grootste clubs van Europa. Waarom zou hij dan naar Arsenal willen. Als club een stapje omlaag (arsenal fanboys incoming waarschijnlijk, maar dat neem ik voor lief), qua competitie een stapje omhoog, maar bij Barcelona speelt ie om landstitels en qua europees succes zal hij bij Barca dit jaar (en in de nabije toekomst) denk niks te klagen hebben. Nee die gaat denk ik echt niet naar Arsenal"

Zo gek nog niet toch? En wie zegt dat Juve geen speler kopt waarmee Vidal moet concurreren, de zomer is nog niet voorbij.

Mijn punt is dat je redenering enkel gebasseerd is op onderbuikgevoelens en in principe op wat jij vind van Arsenal. Eigenlijk best cliche. Maar als je blind wilt vertrouwen op zijn woord mag dat, niks staat vast.

27 mei 2015 om 16:57

Juventus kan in principe vragen wat ze willen, het is niet hetzelfde als bij pogba, Juve hoeft Vidal niet te verkopen en het is ook niet het meest lucratieve moment om hem te verkopen. Juventus geeft vaak aan geek verkoopclub te zijn. In deze situatie is het Arsenal die Vidal wil hebben, maar niet Juve die Vidal deze zomer aande hoogste bieder wil verkopen.

27 mei 2015 om 17:02

Dat is precies wat ik bedoel. Dit moment niet de beste, want hij is minder duur dan vorig jaar. Maar daarentegen heb je ook bijna geen keus. Hij is 28, presteert niet zoals vorig jaar en kan bijvoorbeeld 40 miljoen opleveren. De kans is er dat hij volgend jaar niet eens 20 miljoen waard is en dan loop je het geld van dit jaar mis. Juist omdat er minder bieders zijn, wordt het moeilijk om een hoog bedrag te vragen. Het enige wat ik zeg is dat Wenger dat waarschijnlijk in zijn achterhoofd heeft, dus de interesse en een eventuele transfer is echt niet onmogelijk.

27 mei 2015 om 20:22

Jij snapt het echt niet heh, maakt niet uit. Het gaat om de situatie waarin Özil en Sanchez verkeerden (speelminuten, zekerheid op basisplaats in het nieuwe seizoen), dat is bij Vidal op dit moment niet aan de orde.
Dan heb je het daarnaast over onderbuikgevoelens, maar ik geef duidelijk aan waarom een transfer hier minder waarschijnlijk is dan de gevallen die jij hebt genoemd. Vervolgens neem jij aan dat mijn uitspraken voortvloeien uit een gevoel naar Arsenal? Waar is dat op gebaseerd? Heb niks met of tegen Arsenal. Daarnaast meldt je tegen Marc Juventus dat jij denkt "dat Wenger dat waarschijnlijk in zijn achterhooft heeft", dat is volgens jou het enige wat je zegt, maar dat helemaal gebaseerd op onderbuikgevoelens, je neemt iets aan zonder een concrete toelichting te geven. Verder kopieer je leuk mijn reactie maar heeft het inhoudelijk geen toegevoegde waarde omdat nogmaals de situatie van Vidal en jouw 2 voorbelden in mijn ogen niet hetzelfde zijn. Met jouw aanpak kan ik ook wel invullen dat Messi naar Arsenal gaat deze zomer. Maar goed mijn punt lijkt me duidelijk. Dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen.

Vidal is een geweldige middenvelder die perfect bij Arsenal zal passen, zeker op het gebied van veldbezetting, selectiesamenstelling en kwaliteiten. Allereerst is Vidal zeer ervaren en loopt hij geen jeugd in de weg. Hij kan tevens ook Coquelin vervangen als we meer voetbal nodig hebben, zodat Ramsey of Wilshere ernaast kan en Coquelin op de bank kan beginnen. Hij kan ook een duo vormen met Coquelin als we echt een stevig duo willen hebben waar bijna niets doorheen komt (tegen sommige tegenstanders). Als je loopvermogen wilt hebben, kun je Vidal en Ramsey opstellen en daarmee een dynamisch en onvoorspelbaar duo vormen, en voetballend is dit ook een geweldig duo. Als je staal en hardheid nodig hebt, kun je Vidal en Coquelin opstellen. Jeugdspelers als Bielik worden tevens niet belemmerd, omdat Vidal 28 is en wanneer hij te oud wordt, zulke jeugdspelers klaarstaan om de taken over te nemen. Bovendien hebben we Ramsey en Wilshere nog die ieder andere kwaliteiten toevoegen.

Maar goed, het is speculeren natuurlijk, niemand weet of Vidal daadwerkelijk Juventus gaat verlaten komende zomer. Zelf heeft hij in ieder geval aangegeven dat hij daar zeer gelukkig is en daar nog lang wil blijven.

27 mei 2015 om 16:55

Zou inderdaad fantastisch zijn, maar echt nodig is hij niet. Ons middenveld is al zo sterk. Gewoon nog een back-up voor Coq nodig zoals Wanyama en dan zijn we klaar. Arsenal heeft misschien wel het beste middenveld van de Pl.

Vooraan en achteraan, daar wil ik graag vers bloed zien. Misschien wil de nieuwe coach bij Real een topschutter en laten ze Benzema gaan ( dromen mag ) en dan Cech en Coentrao ofzo.

27 mei 2015 om 17:18

Arteta, Flamini en Diaby gaan weg, dus er is sowieso iemand nodig. We hebben echter maar één aankoop nodig op het middenveld, dus voor de rest focussen op een topspits en een topkeeper.

27 mei 2015 om 17:28

Heb ik iets gemist? Ik dacht dat Arteta ging blijven? Nu ja, sowieso reken ik toch niet op hem.

27 mei 2015 om 17:33

Ik hoor daar niks meer over de laatste tijd. Heeft Arteta nou wel of niet bijgetekend? Ik hoop van niet, we moeten verder en hij is niet goed genoeg.

Waar is Diaby nou weer trouwens? Hij traint niet eens meer mee de laatste week... ik zag hem wel eventjes tijdens de ereronde aan het publiek afgelopen weekend, maar op geen enkele trainingsfoto staat hij. Diaby is dus na 30 juni geen Arsenalspeler meer, aangezien hij geen speeltijd heeft gekregen.

27 mei 2015 om 18:33

Arteta blijft volgens mij. Maar ja ik denk niet echt dat hij nog aan spelen toe komt en ik neem aan dat Wenger ook ziet dat dit gewoon niet meer kan. Flamini sws weg idd.

Diaby heeft toen toch 1 of 2 keer meegedaan met het tweede team en daarna heeft die denk ik weer een terug slag gehad, anders hadden we hem nog wel gezien idd. Zal eens niet.

27 mei 2015 om 21:32

Denk dat Diaby weer geblesseerd is.
En denk dat Arteta van plan was te blijven, misschien tekent hij binnenkort bij, ben niet op de hoogt, maar ik dacht toch dat hij ging blijven.

van Juve naar Arsenal is een best grote stap achteruit sportief gezien en qua prijzen. Alleen financieel zal het een vooruitgang zijn maar hij heeft aangegeven bij Juventus te willen blijven dus ik denkt dat hij blijft.

27 mei 2015 om 17:04

Van Juve naar Arsenal is echt geen grote stap achteruit. Ik zal niet zeggen dat het een stap vooruit is, eerder een kleine stap vooruit. Beide teams spelen in de subtop van Europa, en zijn net geen top. Juve heeft dit jaar een uitschieter, maar laten we niet vergeten dat ze vorig jaar gewoon zijn uitgeschakeld door, met alle respect, het kleine Galatasaray. Arsenal en Juve zijn beide teams die op een goede dag van iedereen kunnen winnen. Dat Arsenal door Monaco is uitgeschakeld door één ongelofelijke pechdag betekend niet dat ze niets voorstellen.

Buiten dat wordt Arsenal met Vidal erbij weer een stukje sterker, en doen ze niet onder voor Juve. Arsenal heeft potentieel en gaat alleen maar beter worden. We kunnen weer groeien.

Ik wil overigens wel voorop stellen dat ik niet denk dat Vidal komt, en dat ik Juve een fantastische club vind. Maar om te zeggen dat het een grote stap achteruit is klopt gewoon niet.

27 mei 2015 om 17:04

Omdat juve nu toevallig de finale haalt? Sowieso is de bpl een mooiere en sterkere competitie en ik schat Arsenal niet eens zoveel lager in dan juve. En dat zeg ik als united fan. Zeker als Arsenal 1 of 2 gerichte goede gerichte aankopen doen dan doen ze volgend seizoen gewoon mee om de titel

27 mei 2015 om 17:10

Bpl is sterker ja, maar mooier is geen feit maar een mening, presenteer je eigen mening dan ook niet als een feit wanneer het dat niet is.

27 mei 2015 om 17:42

Er zullen maar héél weinig mensen ontkennen dat de BPL mooier is dan de Italiaanse competitie...... Mikedb heeft ook wat dat betreft i.m.o.gelijk.

27 mei 2015 om 17:46

Er zijn genoeg mensen die ontkennen dat de BPL mooier is dan de italiaanse competitie. En het mooie is, dat die mensen helemaal zelf mogen bepalen of ze dat vinden of niet. Dat 80% van de mensen iets vind betekend niet dat het ook zo is.

Ik vind zelf de BPL ook mooier dan de Serie A, maar dat betekent niet dat het een feit is en dat ik het andere mensen moet gaan opdringen..

27 mei 2015 om 18:45

misschien was ik wat voorbadig met een grote stap vooruit, maar ik vind Arsenal wel een kleine stap achteruit. sws geen vooruitgang. om eerlijk te zijn.
trouwens jij zegt dat Arsenal een pech dag had tegen Monaco, oke akkoord, maar wees dan ook eerlijk met Juve tegen Gala, want daarin had Gala ook veel geluk en Juve pech.

De BPL en de Serie A hebben beiden hun sterke en zwakke punten. ik kijk liever de Serie A en jij liever de Bpl. we moeten elkaar meningen respecteren, wat hier helaas te weinig wordt gedaan

Hm, ik denk niet dat Vidal zal vertrekken, heeft al meerdere keren aangegeven dat hij bij Juventus wil blijven. In het voetbal is alles mogelijk natuurlijk en is dit al zo vaak voorgekomen, maar in deze situatie zie ik ook niet echt in waarom hij zou willen vertrekken. Juventus speelt jaarlijks om titels in italië en begint het Europees alsmaar beter te doen. Hun team begint beter en beter te worden, nee, ik denk dat Vidal blijft.

Moest Pogba mogelijk vertrekken, dan denk ik dat Vidal al helemaal geen transfer zal maken. Twee sterkhouders zal juventus helemaal niet verkopen, zeker niet als je weet dat Pirlo en Buffon er ook niet jonger op worden.

Lijkt me echt een onmogelijkheid dit, tenzij Pogba blijft, maar een van de twee blijft sowieso. Het is imo bijna uitgesloten dat hij gaat, hij heeft zelf al meerdere malen aangegeven dat hij wilt blijven. Wellicht is dit een manier van zijn zakenwaarnemer om meer loon te krijgen van Juventus, wie weet. Ik hoop iniedergeval dat hij snel verlengt, zijn we ook weer van dit gezeur af

Vidal is een aanwinst voor elke club, ook voor Arsenal, maar toch denk ik dat Arsenal beter kan kijken naar andere transfertargets. Juventus zal Vidal niet voor een appel en een ei laten gaan en Arsenal heeft naar mijn idee meer behoefte aan een spits van wereldniveau en een goede keeper als vervangen voor Szczesny. Tenzij Wenger denkt dat Vidal daarnaast ook nog betaalbaar is, dan lijkt het me een goede zet.

Lijkt me sterk. Juve zal hem sws niet (snel) laten gaan en het is ook niet direct het type wat we nodig hebben. Zou het natuurlijk toejuichen maar goed.
Daarnaast heeft hij aangegeven dat hij bij Juve wil blijven en Juve heeft de Cl finale gehaald, dus dat ze het kunnen is een ding dat zeker is. Dit zie ik Arsenal niet snel halen de komende jaren.

En stel je voor dat Juve hem zou willen laten gaan voor bv. 60 miljoen, dan zal United ook zeker mee gaan doen en die bieden hem dan direct dik 3 ton. Tja, dan stop je als Arsenal zijnde.

Waarom zou Vidal naar Arsenal moeten gaan. Op dit moment is het gewoon een stap terug.
Vidal kan veel beters krijgen of gewoon bij Juve blijven.

31 mei 2015 om 08:14

Noem even de betere clubs op.

Er wordt nu natuurlijk gespeculeert vanwege het feit dat het duidelijker word dat United niet meer achter hem aanzit en inzet op paul.
Arsenal zou hoe dan ook een stap omhoog zijn. Weet niet hoe mensen erbij komen dat Arsenal een stap terug is. Alleen omdat ze nu voor de zoveelste keer kampioen zijn geworden van Italia? Lekker boeiend, ook niet iets om over naar huis te schrijven. Je zou kunnen zeggen omdat ze in de CL staan en een paar echte goede ploegen onderweg hebben verslagen? (alleen Real). niet dat het uitmaakt.
Als het united niet wordt (wat ik sowieso al niet denk, Vidal is niet van zo'n grootte klasse als iedereen hem geeft) kan het Arsenal worden, een super mooie optie.

Ik zou nu liever bij Juventus spelen dan bij Arsenal. Prijzen winnen ipv voor de top 4 spelen. Ik zie in de PL volgend jaar Chelsea, City en United meer kans maken.

Vidal is niet nodig. Er is maar één middenvelder nodig en dat moet een echte breker zijn, een back-up voor Coquelin. Vidal is meer een box-to-box, daarvoor hebben we Ramsey en in mindere mate Wilshere.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren