Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Hanegem ergert zich aan Feyenoord-fans: ‘Dit is een voetbalclub’

Laatste update:

Feyenoord greep afgelopen weekeinde definitief naast een Europees ticket. Willem van Hanegem vindt het triest dat de club uit Rotterdam komend seizoen niet in Europa speelt, maar het gedegradeerde Go Ahead Eagles dankzij het fairplay-ticket juist wel. Zeker omdat Feyenoord afgelopen seizoen tweemaal, in competitie- en bekerverband, van de Deventer club verloor.

/

Van Hanegem ergerde zich zondag flink aan een deel van de aanhang van Feyenoord. “Dat bleef maar zingen en klappen”, vertelt de oud-voetballer in het Algemeen Dagblad. “Alsof er niets aan de hand was. Leuk hoor, You'll never walk alone en al die andere liedjes, heel gezellig allemaal, maar dit is wel een voetbalclub. Je hebt dit seizoen helemaal niets gewonnen. En je gaat voorlopig niets winnen ook. Zo reëel moet je zijn.”

“Die feestende mensen in de Kuip waren ook nog eens boos op de toeschouwers die eerder weggingen", weet Van Hanegem. "Maar dat waren waarschijnlijk wel de echte Feyenoord-supporters. Zij hadden gewoon de pest in. Ik ben ook weleens twintig minuten voor tijd gestopt met kijken naar Feyenoord. Eens is de maat vol. Om je club zo te zien stuntelen, doet zo veel pijn.” Van Hanegem erkent dat sommige supporters niet beter weten, omdat alleen oudere fans nog hebben meegemaakt dat Feyenoord successen behaalde.

Denk jij dat Feyenoord binnen nu en vijf jaar de landstitel wint?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat laatste is misschien nog het meest pijnlijke voor Feyenoord. Sommige Feyenoord supporters zijn het niet eens meer gewend dat Feyenoord echt mee doet voor de prijzen..

26 mei 2015 om 07:59

Wat is daar zo vreselijk pijnlijk aan? Ik heb twee titels en de uefacup bewust meegemaakt, maar nu er nauwelijks iets wordt gewonnen is het supporter zijn echt niet anders ofzo. Ik haal er nog even veel voldoening of frustratie uit als anders, je kiest ervoor een club te steunen, of ze nou winnen of verliezen. Als je dat niet kan opbrengen moet je maar een team gaan zoeken dat elke week wint. Ik kijk alweer uit naar volgend seizoen, of we nou wat winnen of niet, het blijft veruit de mooiste club van Nederland!

26 mei 2015 om 08:13

Daar is niets pijnlijk aan want aan deze opmerking merk ik dat het gewoon je club is want aan succes supporters heb je niets die v Hanegem loopt altijd te zeuren het is nooit goed bij deze man , moet je dan als een dood vogeltje in het stadion zitten Feyenoord had alle kans volgens mij na de 1-0 dan moedig je de club toch aan ? zeurpiet die man .

26 mei 2015 om 08:14

Baardgrasmus

Ben ik volledig met je eens! If we win, lose or draw, Feyenoord till i die!

26 mei 2015 om 08:30

mooi dat jullie hetzelfde gevoel hebben maar eigenlijk kan dat niet bij een topclub als feyenoord...hoe fanatiek je ook bent, je kan toch niet tevreden zijn wanneer je club geen prijzen wint en niet in europa speelt? toevallig wordt er nu gezongen omdat het om van bronckhorst gaat, wanneer fred rutten er nog had gezeten werd hij waarschijnlijk opgewacht

voor van geel en gudde is dit wel de redding geweest denk ik zo

het blijft heel erg matig om van heereveen te verliezen over 2 wedstrijden terwijl de selectie van feyenoord gewoon veel sterker is...een goede spits had feyenoord naar de volgende ronde geschoten

ze moeten van geel buiten gooien want die heeft driekwart jaar tijd gehad om een spits te halen en die heeft bijna al die tijd op het verkeerde paard gewed, bas dost, waarvan eigenlijk iedereen al kon weten dat die onhaalbaar was ivm zijn contract in duitsland
als je dan ziet hoeveel spitsen in nederland zoals kramer, de leeuw en Uth wel makkelijk scoren is er toch echt iets mis met de scouting van feyenoord..die kun je gewoon opdoeken, wat hebben die de laatste jaren gedaan voor feyenoord?

26 mei 2015 om 08:36

Ja v Hanegem heeft gewoon een punt. Het Feyenoord publiek wordt wekelijks geroemd om de fantastische steun maar het wordt een beetje kolderiek in mijn ogen. Ik vermoed dat het fenomeen trouwe supporters een aantrekking heeft op een soort carnavalspubliek dat er een sport van maakt om de spelers toe te juichen, wat er ook gebeurd. Maar je hebt toch ook ambitie en als je weet dat er meer inziet dam eruit komt, dan mag je toch over de zeik zijn, hoef je niet als een clown enthousiast te blijven doen. Dat vind ik meer wat voor gelegenheids supporters bij Oranje, die zijn al blij als ze een keer een stadion van binnen zien.

Maar daar in Heerenveen, in dat uitvak, daar zat een clubje dat echt leeft voor Feyenoord en die waren zo enthousiast niet - die gingen hard tekeer tegen die spelers en terecht.

Tja mensen verschillen ik weet dat het tot weerstand leidt maar ik zit zo in elkaar dat een team kritiek mag krijgen ook van de eigen supporters. Ik ga bijna 25 jaar naar m'n club en heb er vaak genoeg de pest in dat die miljonairs niet het minimale kunnen brengen: keiharde inzet. Doen ze dat wel, geven ze alles en lukt het eens niet, dan hoor je niemand fluiten. Ik heb niks met Feyenoord maar als er supporters zijn die het niet pikken dat hun club Over Twee Wedstrijden Niet Van Heerenveen Kan Winnen, begrijp ik dat volkomen.

26 mei 2015 om 08:48

Het gaat er niet over of dat men het wel pikt of niet . Het gaat erover dat er word gesteund dat dit de laatste hoop was nog een klein beetje van het seizoen te maken.
Dat het niet gehaald ging worden was vooraf al bijna zeker . De rede dat er niet gefloten ed werd was doordat er in de kuip gestreden werd en best nog aardig voetbal gespeeld werd ook . Ook omdat van Bronckhorst er zat en die kon weinig aan deze situatie doen.

IN rotterdam blijven ze niet weg en zal je niet vaak een half gevuld stadion zien.
Helaas is dat op andere plekken wel anders.

De kritiek die is er wel maar dat doe je niet door weg te blijven .
En geloof me de verantwoordelijke merken het echt wel hoor.

Wat hadden de spelers er mee opgeschoten als er 90 minuten gefloten werd. als je wil fluiten ga je maar in een orkest. Of in de arena zitten.

26 mei 2015 om 08:48

Het heeft niets met show te maken manodedios, het is gewoon hoe het voelt. Ik zag een team dat tot het einde strijdt, dat veel pech had, maar dat niet opgaf en zelfs nog bijna won ook met 10 man. Als je in een slechte periode zit kan je wel gaan lopen fluiten of piepen, maar daar heeft het team ook niet zo veel aan verder. Het you never walk alone was ook prachtig tegen het einde, het voelde gewoon ook zo. Die spelers verdienden complimenten voor hun inzet, hoe graag anderen misschien ook zouden willen dat ze de volle laag kregen, zondag was er gewoon niets aan te merken op de inzet van het team. Ik kijk alweer uit naar de eerste training, dit team heeft gewoon mijn steun, of ze nou vijf keer op rij winnen of verliezen. En die steun kwam mooi tot uiting tegen het einde, Gio en zijn mannen kunnen ook volgend seizoen weer op het trouwste legioen vertrouwen, want mijn steun hebben ze sowieso, en met mij nog wel 50.000 denk ik.

26 mei 2015 om 09:01

Je kan niet zeggen dat feyenoord veruit de mooiste club is, dat verschild natuurlijk per persoon. Het is geen feit.

26 mei 2015 om 07:59

Maar als het maasgebouw kort en klein geslagen word is het ook niet goed.
Ten eerste steun je de mensen die op het veld staan die kunnen niets aan het wanbeleid doen.
En dat heet dus geen reet te maken met mee doen om de prijzen of niet dat noemen cubliefde.
Ten tweede word de strijd echt wel gevoerd met de directie en de mensen die voor dit beleid verantwoordlijk zijn echter word er nu niet gesloopt.

Of wil je een half gevuld stadion zien zoals in de arena.want daar vind de helft het niet nodig om te komen

26 mei 2015 om 09:19

de wedstrijden waar jij het over hebt ging het bij ajax om niks meer omdat ze de 2e plek al binnen hadden, ik kan me oevrigens nog wel een tijd herinneren dat de kuip ook elke week maar half vol zat toen het slecht ging en nu ging het nog ergens om in de play offs dus dan zit het wel vol,

we spreken volgend jaar verder als jullie om plek 5 tm 8 gaan spelen en weeeeeeeeer geen prijs binnen gaan halen en geen europees voetbal en hoe trouw dan jullie zijn, kijk maar naar gister toen het duidelijk was dat er niks meer te halen was, toen zat ook de halve kuip al 20 min voor het eind thuis op de 3 zits, over succes supp gesproken............. geweldig legioen hoor !!.........not

26 mei 2015 om 14:15

de kuip zat zondag ook bij lange na niet vol. 35000 toeschouwers. Dus om nou te verwijzen naar de arena is niet zo slim

26 mei 2015 om 08:09

@ De Toekomst
Daar is helemaal niks pijnlijks aan! Zie het als jou vader en moeder...in jou ogen (waarschijnlijk) de beste ouders die je kan wensen...ondanks dat andere ouders wellicht veel meer succes, rijkdom en status hebben. Vind je dat erg?

26 mei 2015 om 11:38

Dat maakt je toch echt een successupporter..en trouwens...topper is ook maar relatief hoor. In NL misschien...maar in het buitenland stellen we uberhaupt niks voor...
Dus wat voor maatstaf hanteer je? Jij als successupporter waarschijnlijk kampioen in Nl...ik als Feyenoord supporter passie en strijd, en zover mogelijk komen. En lukt het niet...dan volgend jaar weer een kans.

26 mei 2015 om 10:26

Er zijn wat ergere dingen in het leven zoals het gezeik soms van die kromme of het geouwehoer van gasten zoals jij. Ben juist trots dat wij ongeacht wat steun blijven geven. Wel moeten we ons kritischer opstellen want Feyenoord lijkt de aankomende jaren niet veel ervan te gaan bakken. Zal volgend jaar waarschijnlijk gewoon weer mijn cluppie volgen tegen beter weten in.

26 mei 2015 om 11:12

Je zit met tranen in je ogen, met woede in je donder daar te zingen dat je Feyenoord supporter bent tot je dood en dat hij hier doodleuk verteld dat we feestend aan het zingen zijn geeft wel aan dat hij er niets van begrijpt.....denken dat wij het gewend zijn en niet beter weten zegt veel over die personen. Het doet heel veel pijn maar je mag niet weglopen van het geen waar je van houd. ik begrijp dat mensen weggingen de meeste moesten diep graven om toch te blijven zitten, weglopen is het makkelijkste wat er is. En om te begrijpen wat ik bedoel moet je dat zelfde gevoel hebben en dat hebben maar heel weinig supporters buiten Feyenoord om.

26 mei 2015 om 11:28

Weer iemand die het beter weet, wordt toch niet goed van die man.als hij het beter weet dan steekt hij een helpende hand toe ipv losse kreten laten over de supporters. Kampioen worden ze volgend jaar let naar op, net zoals PSV na zo slechte seizoen

Laat de mensen lekker zelf weten of ze de club onvoorwaardelijk willen toezingen of dat ze er voor kiezen vloekend een trein eerder te pakken...

26 mei 2015 om 07:56

Probleem is alleen dat mensen voor alles en nog wat worden uitgemaakt als ze eerder vertrekken.

Ik ben zelf tot de laatste minuut blijven zitten, maar om nou mede-supporters uit te gaan schelden voor alles en nog wat omdat ze er de pest in hebben? Nee, dat gaat mij veels te ver.

Het Legioen is sowieso niet meer wat het geweest is. Respect naar elkaar is ver te zoeken, ook willen bepaalde mensen/groepen bepalen wat andere supporters wel sn niet meer mogen doen.

26 mei 2015 om 08:16

Dat gebeurd al jaren. Ook in de tijd dat Feyenoord de uefa cup pakte echter hoorde je er niemand over.
Gaat het wat minder word alles onder een vergrootglas gelegd.
Ach ik snap best dat sommige mensen iets eerder weggaan het is wel erg druk om met 50000 gelijk het stadion uit te lopen en naar de trein te gaan ed.

26 mei 2015 om 08:26

@Bliek

Maar als je vroeger eerder wegging werd er tegen je gezegt dat ze je over twee weken weer in de Kuip zouden zien. Toen maakte weinig mensen er een probleem van als er iemand eerder wegging. De saamhorigheid was nog aanwezig.

Als je nu eerder weggaat zijn er supporters die worden uitgescholden voor 'k***jood' endergelijke. Dat slaat toch nergens op? Ik heb ee verhaal gelezen van een man die werd uitgescholden terwijl hij al jaren lang alle thuis en uit-wedstrijden bezoekt, inclusief de Europese duels. Lekker om dan door je 'medesupporters' voor 'k***jood' te worden uitgemaakt hoor.

Het is niet meer wat het geweest is.

26 mei 2015 om 09:06

Vind het een beetje een hype worden bij feyenoord, zo van; kijk ons eens het beste legioen zijn, het erbij horen. Ik ben geen feyenoordsupporter, en ik zal ook de laatste zijn die zal ontkennen dat de club heel speciaal is voor de meeste feyenoorders, maar een groot gedeelte wil puur ergens bij horen en kijk niet eens naar het spelletje!

26 mei 2015 om 09:13

Klopt helemaal wat je zegt, er zitten echt een paar vreselijke gasten in het legioen. Van die snotapen die er net 2 jaar zitten gaan tegen veteranen bijdehand lopen doen als ze eerder weg gaan. Vroeger was het net zo fanatiek maar was er veel meer respect voor elkaar.

26 mei 2015 om 11:40

@fr12:

Inderdaad! Vreselijk is dat en dat zijn vooral de nieuwe en jonge kern bij Feyenoord! Heb het ook wel eens meegemaakt, zelfs dat er een vecht partij door is gekomen! En dan het lef hebben om dat te zeggen tegenmensen die er al 20 tot 30 jaar komen!

Ik vind het ook een schande om heel het stadion leeg te zien lopen. Maar als mensen dat doen dan moet ze dat zelf weten! En niet dat er een paar gasten van 16 tot 26 jaar je dan gaan uitschelden en nep supporter noemen.

Verder mag er ook zeker wel een keer commentaar richting de spelers. Totp de steun en het juichen. Maar kom op wat valt er de afgelopen weken te supporten, mogen best wel eens weten dat het publiek meer wil en verwacht.

Zat mensen daar gaan niet op vakantie omdat ze van dat geld alles voor Feyenoord doen. Dan mag je minstensinzet van die jongens op het veld verwachten.

Joh, ik heb me prima vermaakt zondag. Het was zo'n dag dat alles tegen zat, hoe hard je ook werkte. Maar ik zag een team dat wilde strijden om elke meter en dat volgend jaar gewoon weer bovenin meedoet. Al die windvanen die bij een beetje tegenwind meteen beginnen te zeuren, je bent Feyenoordsupporter, het zal nog wel eens vaker tegenzitten hoor. Maar ik was trots op mijn team en zijn aanhang die tot het bittere eind het team ondersteunde. Als Van Hanegem dat niet vindt kan hij beter die andere grote club gaan steunen, daar zitten meer gelijkgezinden op de tribune vermoed ik.

26 mei 2015 om 07:55

verhaal van feyenoord hard werken geen resultaat, en bij die 'andere' grote club, is het al weken slecht en worden ze meer dan terrecht uitgefloten, die mensen komen voor een leuke wedstrijd een mooie middag, leuk dat ze dan hard gewerkt hebben maar als er een doelpunten vallen of leuke hoogstandjes te zien zijn verdien je op een gegeven moment geen gezang meer, stel je staat thuis 0-4 achter tegen een PSV of een andere club , dan blijf je toch niet lekker zingen ....

26 mei 2015 om 08:02

We hebben zondag door heel veel pech gelijkgespeeld. Nou, einde van de wereld hoor. Ik steun het team door dik en dun, toen ze bijna failliet waren had ik misschien kunnen afhaken, maar nu we de weg naar boven weer hebben gevonden moet je er rekening mee houden dat dat met vallen en opstaan gaat. Wie dat niet aankan kan beter wegblijven.

26 mei 2015 om 08:06

@Baardgrasmus

Daar gaan we weer. Seizoen is nog maar net afgelopen en volgend seizoen doet Feyenoord weer bovenin mee. Dan na 3 goede wedstrijden doen ze weer om het kampioenschap mee, om vervolgens weer niet eens een EL ticket te halen. Geen daden maar woorden.

Feyenoord publiek is gewoon niet kritisch. Af en toe een flink fluitconcert opent ook de ogen. Die andere grote club, waar je het over hebt, pakt ondanks het extreem slechte seizoen "gewoon" voorronde CL. Echter weet de club wel dat de supporters niet nog zo'n seizoen pikken.

26 mei 2015 om 08:10

Als we die eerste 3 wedstrijden goed doorkomen doen we inderdaad mee om het kampioenschap, dat hebben we voorgaande seizoenen wel gezien . Die andere grote club heb ik wekelijks zien spelen en dit Feyenoord is helemaal niets minder dan dat team, sterker, ik zie (qua amusementswaarde en aanvalslust) liever Feyenoord spelen dan Ajax. PSV staat op eenzame hoogte vermoed ik, maar voor volgend seizoen voorzie ik wel een strijd tussen Ajax en Feyenoord om plek 2. Zoals je zelf zegt, Ajax pakt gewoon voorronde CL, dat had Feyenoord dus ook makkelijk kunnen halen want die voetbalde niets minder in mijn ogen.

eens, allemaal leuk en aardig je laat je club niet in de steek, maar de club laat de supporters in de steek, slechte prestaties met als resultaat, niks, heel seizoen voetbal voor noppes.

26 mei 2015 om 07:58

Probleem is alleen dat sommige 'zittenblijvers' de supporters die ervoor kiezen om eerder weg te gaan voor alles en nog wat uit te maken.

Ik zelf ben blijven zitten tot het einde, maar ik begrijp goed dat veel mensen er helemaal klaar mee zijn als er zolang wanprestaties worden geleverd.

26 mei 2015 om 11:47

Er gaan ook mensen al weg als we 3-0 voorstaan dus dat ze nu ook weggaan is niet raar. :-)

Blijf zelf altijd zitten tot het einde(maar eerder weggaan heeft toch geen zin want de treinen gaan echt niet eerder vertrekken :-) )

26 mei 2015 om 08:20

Afgelopen zondag liet het team ons echt niet in de steek hoor, iedereen zag dat er keihard geknokt werd en dat er vooral veel pech was (drie blessures, man minder een half uur, keeper van Heerenveen keepte goed, uitwedstrijd door onterechte goal verloren). Dan kan je gaan lopen zeiken of je zet met zijn allen de schouders eronder en probeert het uiterste uit het team te persen. En volgens mij is dat laatste nog heel aardig gelukt, want die 10 overgebleven strijders hebben alles gegeven tot de laatste snik. Ik zie dat Van Beek zich al moet afmelden voor Oranje, hij was niet eens een van de blessuregevallen, kan je nagaan.

26 mei 2015 om 08:28

@Baardgrasmus

Van Beek is er uiteindelijk wel met een blessure van af gegaan volgens mij.

26 mei 2015 om 08:31

Ah, dat is me ontgaan, las wel ergens hier in de reacties dat we met 9 man eindigde, maar had het in de wedstrijd niet meer echt gezien.

26 mei 2015 om 08:38

Klopt, Feyenoord speelde de laatse minuten met 9 man.

26 mei 2015 om 11:52

Ik vond het opzich ook prima.
Natuurlijk is het uiteindelijke resultaat teleurstellend maar qua voetbal was er weinig op aan te merken.

Ik weet niet hoe het komt maar op de een of andere manier zit het gewoon niet mee dit seizoen. Als je de wedstrijden analyseert over het gehele seizoen kan ik me geen wedstrijden herinneren die we "onterecht" wonnen op de eerste wedstrijd tegen ADO na.

Er zijn wel veel wedstrijden geweest waar we "onterecht" punten hebben laten liggen.

26 mei 2015 om 09:53

Als ze zo hadden gespeeld als tegen GAE of Vitesse dan was dit ook niet gebeurd. Nu werd er gestreden en met pech verloren. Daarnaast staat er met Gio een trainer voor de groep die steun verdiend.

Ben het wel eens met v hanegem. Als je zo slecht presteert en je bent toch naar de kuip gegaan, dan kan ik me voorstellen dat je eerder gaat als je voor de zoveelste keer teleurgesteld wordt.

Over de poll, ik denk niet dat Feyenoord de komende jaren de concurrentie aan kan gaan met PSV en Ajax. Die zijn simpelweg een stuk verder dan Feyenoord.

Als het bestuur te benauwd is om geld uit te geven om spelers als Pelle en Janmaat fatsoenlijk te vervangen moet je hier niet raar van opkijken

Onvoorwaardelijke steun tot de 90e minuut mag dus ook al niet meer van Willem.

26 mei 2015 om 08:29

Onvoorwaardelijke steun is wat anders dan je mede-supporters voor alles en nog wat uit te maken.

Steun is er genoeg vanuit de supporters, maar moeten ze maar alles blijven slikken keer op keer?

Ze kunnen de titel beter omdraaien... Feyenoord fans ergeren zich aan Van Hanegem... en niet alleen de Feyenoord fans... wat zeurt deze man zeg! Als ze de club niet zouden steunen zou hij daar weer wat over zeggen.

26 mei 2015 om 08:16

Precies! Mijn god wat ben ik bij dat Van Geel Van Hanegem buiten de deur heeft gehouden zeg, dat had je echt de ellende in huis gehaald.

26 mei 2015 om 08:30

Het overgrootte deel ziet van Hanegem juist graag komen.

Wat hij hier nu zegt klopt gewoon hoor.

26 mei 2015 om 08:34

Ja ik zie hem absoluut niet graag komen. Het is iemand die altijd ruzie krijgt, niet bijster intelligent overkomt en alleen maar uit emotie lijkt te kunnen reageren. Zijn woede op Feyenoord kan ik ook niet los zien van de weigering hem in dienst te nemen.

26 mei 2015 om 09:58

Idd, v Hanegem is een echte winnaar, die wordt pissig als ze niet winnen, dat past idd niet bij Feyenoord, daar moet je nog op komen dagen als je 10-0 verliest, anders ben je geen 'ekte ekte'..

26 mei 2015 om 10:03

Je hoeft helemaal niets bij Feyenoord, of denk je dat die mensen die er tegen VVV toen zaten (43.000) daar zaten met een pistool in de rug? Nee hoor, die wilden gewoon hun team steunen op een zeer kritiek moment en deden dat met verve (3-0 winst). En juist op dat soort momenten kan een geslagen team veel kracht halen uit de steun van het publiek en het publiek begreep dat. Jij hoeft het van mij niet perse te begrijpen, maar ik zou er als Ajacied ook niet met al te veel dedain over spreken.

Supporters die voortijdig weg lopen zijn JUIST GEEN echte supporters! Je support je club in goede en slechte tijden. Nou heeft Feijenoord er daar een hoop van. Het commentaar van die kromme slaat nergens op. Alleen maar kritiek geven maar zelf geen zak doen. Die fanatieke fans die stonden te zingen doen dat uit clubliefde. Meneer keurt t niet goed. Die heeft liever dat die fanatieke fans buiten de boel gaan slopen toch? Pff

26 mei 2015 om 09:50

Top!
Helemaal mee eens.
Geen woorden maar daden zingen ze toch altijd 'daar'?
Volgens mij is dit het tegenovergestelde: mekkeren vanaf de zijkant.

Gelijk hebben ze, de directie en spelers halen hun schouders dan op van ach ze pikken het toch wel zo geef je totaal geen signaal af als supporter zijnde altijd maar dat hersenloze geklap van we staan achter jullie... Tja zo wordt het nooit wat.

26 mei 2015 om 12:04

Denk je dat er uberhaupt iemand wakker ligt van wat de supporters doen?
Voor iedere supporter die ergens "voor" is zijn er ook weer 2 die tegen zijn.

Bij een club met zoveel supporters zijn er gewoonweg teveel meningen om maar even rekening mee te houden.
kijk naar bv het nieuwe stadion. het aantal voor en tegenstanders veranderd ook met de week.

En daar hebben we zure Willem weer wat een onuitstaanbare zure zeikerd is het ook.
Supporter ben je niet alleen in goede tijden Willem ook als het minder gaat maar dat snapt Willem niet. Willem kan er zelf helemaal niet tegen als hij kritiek krijgt want dan gaat Willem huilen. Laat mensen zelf weten of ze achter hun club staan of niet of ze klappen of niet of ze zingen of niet maar ga mensen niet beoordelen als zijnde geen echte supporter op het moment dat ze anders reageren dan jijzelf ouwe zuurpruim.

Ongelofelijk wat een klote kerel is dit !!
Wat wil hij ??
Dat het hele legioen zich tegen feyenoord keert ??
Juist heel veel respect voor het feyenoord legioen alleen zijn ze zeer naïef dat ze deze nep Feyenoorder de hand boven het hoofd houden,.
Echt de meest onbetrouwbare man uit de voetballerij .... Bij fc utrecht zijn assistenten genaaid en verraden , dick advocaat bij het Nederlands elftal bij az met problemen vertrokken ... Het legioen moet nu opstaan en zich tegen deze man keren ,... Levenslang stadionverbod voor deze walgelijke stemmingmakerij !!!

Als FCDH supporter blijf je gewoon zitten tot het laatste fluitsignaal. En wij winnen nooit wat. Als we twee keer in een jaar van ajax winnen voelen we ons kampioen. Eerder weg gaan is nir done. Je laat je club nooit in de steek.

Vind het best sneu dat de supporters van Feyenoord het harde werken er altijd weer bijhalen. Zelfs het debacle van Wilkshire krijgt een positieve wending "hij heeft zo hard gewerkt tijdens de warming up". Wanneer supporters van Feyenoord spelers als Immers en Kazim waarderen is dat ook het niveau wat de club nastreeft. Dan krijg je vervolgens dus waar je recht op hebt, helemaal niets. Vervolgens schreeuwen "clasie moet blijven.." Wat denk je zelf? Die heeft namelijk wel kritiek, en terecht. Kuyt ziet het aan met verbazing. Wat denkt hij nu werkelijk? Dat deze spelers kampioen gaan worden of potten kunnen breken in Europa. Ze verliezen in de beker van een team dat zich niet weet te handhaven in de eredivisie. Maar goed, lekker blijven zingen "you never walk alone" (kom overigens eens met iets nieuws zeg). Zonder kritiek en of ambitie worden de resultaten nooit beter. Van Geel en Gudde vinden het prima. Ze dachten kampioen te worden met dit team, maar mogen zelfs nu gewoon blijven zitten.

Hij heeft gewoon gelijk. In het oeven moet je elkaar de waarheid verteolen en niet continu, zoals de Feulyenoordsupporters doen, de hand boven iemands hoofd houden als er zaken niet goed verlopen. Het werkt met alles zo: goed gedrag moet je stimukeren en complimenteren. Zo min mogelijk negatief reageren op ongewenst 'gedrag' maar je kan niet aan de gang blijven met oositiviteit. Het wanveleid bij Feyenoord (denken dat je met strijd prijzen pakt) is achterhaald. Publiek moet opstaan en laten blijken dat dit niet op deze manier verder kan. Een fluitconcertje kan geen kwaad en opent de ogen. Lekker makkelijk voor het bestuur en spelers als ze weten dat ze toch geen gezeik over zich heem krijgen van de supporters. Beetje ballen tonen en je onvrede uiten.

Heeft ie wel gelijk in. Maar het klinkt allemaal zo dubbel. Kan me er ook aan irriteren. Aan de andere kant mis je niks als je gaat.

26 mei 2015 om 18:13

Ondanks dat ik voor ajax ben. Kraamt ie allemaal onzin uit. De echte suporters blijven gewoon hun club steunen. Mag toch? Wat boeit die vent het nou.. als hij de rest van zo'n wedstrijd niet wil zien. Dan ga je toch lekker. Wat een nepsuporter ben je dan.

Toch gewoon zonde dat feyenoord het heeft laten liggen. Hebben ze ook aan hunzelf te danken. Niet alleen aan e arbitrage

Ik ben het met hem eens dat Feyenoord de laatste tijd echt niet om aan te zien was en dat ze komende jaren ook niks gaan winnen.

Maar ik ben het echt niet met wat hij zegt over de supporters die eerder weggaan, dat dat de echte supporters zijn. Juist niet! Dat zijn mensen die denken we gaan er toch uit dan kan ik beter nu gaan want dan ben ik sneller bij mijn auto en dus sneller thuis. Dat zijn echt niet je echte supporters.

Ik ga zelf ook nooit weg voor het eindsignaal hoe hard Vitesse ook verliest & ik erger me kapot aan de mensen die dat wel doen!

En als de nederlandse scheidsrechters beter waren was het 2-0 over twee wedstrijden. Heerenveen durfte pas in de verlenging te voetballen toen feyenoord met 10 man speelde.

Van hanegem met zn domme gelul.. supporters willen met zon actie hun onvoorwaardelijke liefde laten zien.. supporter tot in je botten!

Ach Willem jouw stukjes zijn nog beroerder dan het spel van Feyenoord. Maar ik lees net dat jij het dus niet erg vind dat ik na 2 zinnen al weer afhaak en jou de grootste antifan van Feyenoord vindt. Wat zal die Truus in het verleden blij zijn geweest dat jij ophoepelde. Onbegrijpelijk dat deze man nog altijd het podium krijgt om zijn mening te oreren terwijl zijn adem al slecht is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren